متاسفانه من تجربه خوبی از محیط این شرکت نداشتم،بسیار حاشیه زیاد است و افراد به دو گروه خودی و غیر خودی تقسیم شده اند ،در این مواقع باید مدیر منابع انسانی این مسائل رو حل کنند که ایشون خودشون بخشی از مشکل هستند و اگر اطلاعی از روانشناسی داشته باشند بیشتر در جهت تخریب و به بازی گرفتن افراد هست ( بسیار مدعی هستن). در یک کلام آدم های سمی هستند. حقوق افرادی خودی بسیار خوب هست اما غیر خودی ها بسیار کم و به بیان واضح تر باند بازی در جریان هست. دو دفتره هستن و بسیار باید مراقب وعده های دروغ و فریبنده آن ها باشید که در آینده حقوق شما افزایش پیدا خواهد کرد و... (بسیار از خود متشکر هستند). پرداختی ها به موقع است صبحانه و ناهار هم می دهند.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به عنوان یکی از افرادی که تو این شرکت در حال کار هست باید بگم که فضای کاری کاملا دوستانه و خوب هست. تعامل مدیریت تیم با نیروهاش تو سطح بالایی هست و امکانات و تجهیزاتی که یه نیروی کاری نیاز داره رو در اختیارش قرار میدن. تیم های مختلفی تو شرکت هست و من با نیروهای تیم های مختلف هم ارتباط گرفتم و واقعا از لحاظ دانش و اطلاعات در سطح بالایی قرار دارن و بهتون این تضمین رو میدم که اگه باهاشون ارتباط بگیرید سرعت پیشرفتتون خیلی زیاد میشه. اینجا جایی هست که شما میتونید خیلی چیز های جدید یاد بگیرید و کلی چیز باحال تجربه کنید. فضا کاملا صمیمی و دوستانه هست و اون فشار و استرس کاری که تو شرکت های دیگه به خصوص استارتاپی ها ممکنه داشته باشید رو اینجا ندارید. از لحاظ امکانات رفاهی هم که اینجا صبحانه و خوراکی رایگان داره. البقه قبلا ناهار هم داشته که به خاطر کرونا لغو شده. حقوق ها به موقع پرداخت میشه. کلا در یه کلمه بگم فضا دوستانه هست.
شاید باورتون نشه که حتی ساعت کاری رو به شما دروغ میگن،وقتی مشغول به کار میشید بدون قرارداد نگهتون میدارن تا یه مدتی و بعدم یک ماه یک ماه قرار داد میبندن،یعنی مثلا تازه ماه سوم قرار داد ماه اول شمارو که یک ماهه هست میبندن و نسخه قرار داد شمارو بهتون تحویل نمیدن اصلا هیچ کس به شما در مورد وظایفتون کمکی نمیکنه هیچ کس براتون توضیح نمیده که چی به چیه و توجیهی وجود نداره و بچه های قدیمی تر احساس مالکیت میکنند و فکر میکنند نفرات جدید بی سواد و زیر دست اونها هستند امکان تماس با مدیریت وجود نداره فقط یه مدیر منابع انسانی دروغگو دارند که استاد پیچوندن هست و به خیلی از بچه ها زهرشو ریخته این مدیر منابع انسانی فکر میکنه که روانشناس خیلی خوبیه چون کلینیک کار میکنه ولی از آماتور ترین روانشناس ها هم کمتره و نمیتونه حتی شخصیت یک نفرو نسبتا تحلیل کنه مشخص نیست اضافه کارتون بر چه اساسی حساب میشه و اصلا قبول نمیکنند ساعت کاریتون شناور باشه با وجود اینکه ساعت کاری رو بهتون دروغ میگن، سابقه بیمه تون رو رد نمیکنند،به یکباره شمارو مجبور به استعفا میکنند و توقع دارند براشون استعفا نامه بنویسید،امکان پیشرفت اصلا ندارید،بدترین تجربه کاری من بوده و هست قسمت خوبش اینه که حقوق کاملا سر موقع پرداخت میشه،ناهار و صبحانه با شرکت هست و میان وعده هم میدن،مرخصی نیاز داشته باشید بهتون میدن
من حدودا پنج ماه است تو این شرکتم وقتی نظرات را خوندم خیلی تعجب کردم حتی این احساس بهم دست داد که واقعا بعضی ها مغرضانه نوشتن چراش را نمی دانم .من بالغ بر ده سال تجربه کاری دارم و تجربه سه شرکت تقریبا بزرگ و متوسط را دیدم کمتر شرکتی دیدم اینقدر مدیرانش با همکاران احساس نزدیکی کنند بعضی از مدیران بسیار بی ادعا هستند و بطوری که من تا مدتها نمی دانستم کسی که بعضی وقتها وسط سالن می شینه یکی از فاندرهای کل مجموعه است تا تو جلسه معارفه که سر یک ماه برگزار شد فهمیدم. وقتی در مورد اینکه چطوری این شرکت شکل گرفته و رشد کرده صحبت کرد تازه فهمیدم چرا اینجا همه با هم سلام میکنند و احترام می گذارند نمی خواهم بگم همه چی گل و بلبل است اما واقعا شرکت تلاش میکند شرایط را بهتر کند و این برای کسانی که منصف باشند قابل درک است . مسیر رشد برای افراد فراهم است همه سعی میکنند از هم پشتیبانی کنند و کمتر دغدغه کسب درآمد کوتاه مدت شرکت دارد برعکس خیلی از شرکتهای بخش خصوصی به نظر می رسد سهامداران اینجا دنبال خلق ارزش برای جامعه هستند . من واقعا کار کردن تو این شرکت را توصیه میکنم و خیلی دوست دارم بتونم کمک کنم تا همچین شرکتی موفق بشه . یکی از نکاتی که خود من را اذیت میکند اینه که شرکت در حال رشد است و این باعث شده یکسری بی نظمی ها تو شرکت ایجاد بشه که به نظرم ناگزیر است . من دوست دارم بهش نمره چهار یا چهار و نیم بدهم( چون جا برای بهبود دارد ) اما چون می بینم بعضی ها خیلی بی انصافی دادند من پنج می دهم
استخدام در ویستا سامانه آسا
از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۴۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا
آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟
بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: