ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

خانواده آسا از مجموعه ای از افراد پرتلاش و خلاق تشکیل شده که تلاش می کنند تا آسا را به یک شرکت نرم افزاری در حوزه بازارهای مالی تبدیل کنند و برای دست یافتن به این اهداف نیاز به اعضای بیشتری دارد. آسا سقف پرواز ندارد و تلاش می کند مسیر رشد برای هر فرد کوشایی را در یک محیط صمیمی هموار سازد. ما آسایی ها مشتاقیم که بعد از آگاهی از توان علمی و حرفه ای یکدیگر، در کنار هم به موفقیت های بزرگتری دست یابیم.

تجربه‌ها

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اسفند ۱۳۹۹·فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

به شدت بد.بد ترین تجربه کاری من تو این چند سال بوده.قرار داد رو نمیدن بتون مبلغ بیمه رو طبق وزارت کار رد میکنن.همش باند بازی هست و اصلا جای پیشرفن نداره فقط هم ادعا دارن که ما بهترینیم و دانش ما از همه جا بیشتره و همه بدن.منابع انسانی خیلی بد و دروغ گو.اصلا هم جای پیشرفت نداره با همون سمت اونجا میمونید چون نیروهای قدیمی همه مدیرن و حرف حرف اوناست حتی اگر دانش شما خیلی بالاتر از اونا باشه باز هم هیچ جای پیشرفتی نداره براتون و بتون هیچ اهمیتی نمیدن و اجازه دور کاری هم به هیچ کس نمیدن

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۵ بهمن ۱۳۹۹·اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

من حدود 5 ساله که در آسا مشغول به کار هستم. نظرات بقیه دوستان را خوندم به نظرم یکم زیادی بی انصافی گفتن. آسا فرهنگ بسیار خوبی داره... مدیران ارشد با سواد و دلسوزی داره... برای پرسنل ارزش زیادی قائل هستند و جو بسیار صمیمی داره. قطعا هر شرکتی بی عیب و ایراد نیست آسا هم همینطوره اما این اشکالات انقدر زیاد و غیر چشم پوشی نیست که راجبش این جوری بگیم من کار کردن تو آسا رو به بچه های فنی و دولوپر پیشنهاد می کنم

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم·۱۳ آذر ۱۳۹۹·دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹
۳.۰
تحلیل‌گر کسب‌وکار / سیستم

خب از چی بگم براتون... قبل از ورود تصویر خوبی ازشون داشتم و بعد از خروج اینطور نبود هیچ وقت از ترک آسا پشیمان نشدم، روزی که خارج شدم تمام دپارتمان مون (11 نفر) . چند نفر دیگه همه ناراحت بودیم. من دکترای IT از دانشگاه تهران دارم و نزدیک 10 ساله در حوزه مدیریت پروژه های نرم افزاری شاغل هستم (اینو گفتم که سابقه کاریم مشخص باشه در ارتباط با مواردی که میخوام بگم). چند مشکل باعث شد این اتفاق بیفته: اول اینکه: مدیر منابع انسانی زبون باز، با لیبل روانشناس میشینه جلوت ولی عملا مهره مدیریت برای تعامل با افراد است. قرار بود یک قرارداد 3 ماه داشته باشیم اما یک قرارداد 20 روزه نوشتن و ماه به ماه تمدید کردن مثل کارگرها(از اول قرار بود ابتدا یک قرارداد 3 ماه داشته باشیم و سپس یک ساله) و همین مساله باعث شد در اتمام 3 ماه من چند پیشنهاد کاری که داشتم روی میز بزارم و در حقیقت از ماه دوم من دنبال کار بودم. جالب اینکه انتهای مثلا 3ماه که با بی نظمی شد 4 ماه باز هم قرارداد 3 ماه دادن خیلی دیگه خنده بود دوم اینکه: من نتوانستم با مدیر دپارتمان تحلیل ارتباط برقرار کنم نمیدونم مشکل از من بود یا او اما وقتی نتونی با مدیرت ارتباط برقرار کنی کار سخت هست ببینید مشکل اینجا بوده اون درگیر همه پروژه ها بود و اصلا زمانی نداشت برای شناخت من، مثلا میگفت من فلان چیز رو گفتم چرا انجام ندادی درحالی که اصلا به من نگفته بود و وقتی من میگفتم نگفتی با لحن نسبتا تندی حاشا میکرد و من ابزاری برای اثباتش نداشتم کارهای به جای اینکه در یک سیستم مدیریت وظایف ارجاع بشه شفاها گفته میشد و من یاد داشت میکردم و برای خودم یه ترلو گذاشته بودم و تو اون میزدم خب واقعا با این سیستم ممکنه آدم تسکی رو یادش بره یادمه یبار 8 صبح جلسه داشتیم و من 10 دقیقه به 8 رسیدم و اومدم یه نون داغ کنم یه لقمه درست کنم بعد برم تو جلسه 8 و دو دقیقه (توروخدا به اعداد دقت کنید) رسیدم به اتاق جلسات با لحنی تند که ما 8 جلسه داشنیم کجایی و ...، جالب اینکه دو نفر دیگه (جلسه 4 نفره) یک اصلا نرسید به جلسه و اون شخص 8 و 20 دقیقه رسید ولی اون روز واقعا در ذهن من موند یا مثلا کل کار من به عنوان تحلیلگر شده بود سند زدن، و تحلیل هارو خودشون انجام میدادن و به من میگفتن مستند کن، من از کارم لذت نمیبردم مشکل سوم: من یک بار هم تیم فنی را در 4 ماه حضورم ندیدم (البته کرونا هم دخیل بود)، کل پروژه ای که من کار میکردم در طول 120 روز حتی یک بار پابلیش نشد، جلسات فنی و daily به شدت نامنظم هر دو هفته برگزار میشد، در کل به لحاظ فنی بار نداشت، میگفتن هر نکته تحلیل هست مستند شه و به تیم فنی بدیم تا ریزترین چیزها در حالی که در محیط شارپ خیلی از مسائل باید با جلسه حل بشه و نیازی نیست مستند سازی افراطی صورت بگیرد. بعد 4 ماه با اینکه نظرشون به ادامه همکاری بود من همه این موارد رو بهشون گفتم و خارج شدم با قلبم تسویه هم 2 ماه بعد با حرف و حدیث انجام شد در آخر فکر میکنم اگر در دپارتمانی دیگر بودم شاید شاید شاید در آسا میماندم

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ آذر ۱۳۹۹·آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

با سلام آسا در واقع شرکت پشتیبان کارگزاری آگاه هست(برای خودشون هست) و حوزه فعالیتش IT که در واقع تمام بخش های نرم افزاری و زیر ساختی کارگزاری رو پوشش میده،شاید اگر بخوام یه نمونه از بدترین اتفاقات برای این شرکت نام ببرم که دیگه همه در جریانش هستید و رسانه ای شد از دسترس خارج شدن دیتابیس های کارگزاری برای 2 روز هست،این مساله اولین نکته هست که شما باید بهش دقت کنید که چه مقدار سوء مدیریت باعث رخدادن یه همچین فاجعه ای خواهد بود؟ اینکه شما در آسا چه تجربه ای خواهید داشت مستقیما به این مربوط میشه که در کدام تیم مشغول به فعالیت هستید،تیم های مختلف مدیرای اکثرا خوبی دارن ولی تیم هایی هستند که مدیر خوبی ندارن و در واقع مدیر ها پشت نیرو ها نیستند و فضای اونجارو با پادگان اشتباه گرفتن یکیشون مدیر تیم زیرساخت و امنیت هست که تعداد زیادی نیرو عوض کردن در کل فضای کسب تجربه و یاد گیری برای شما فراهم هست چون اکثرا نیروهایی که جذب میشن جونیور هستند.فقط چیزی که خیلی خیلی آزار دهنده هست و باید خیلی بهش دقت کنید برخورد هاتون با مدیر منابع انسانی هست اگر از برخورد اول متوجه شخصیت ایشون و رفتار بسیار فرودستی که با افراد دارن،نشید قطعا با گذشت زمان متوجه میشید که چه آدمی هستند،ایشون خودشون رو روان شناس میدونند و شاید اولش حتی تحت تاثیر حرفاشون قرار بگیرید ولی اکثرا دروغ میگن.در مورد ساعت کار دروغ میگن،اضافه کار شما بر اساس پایه حقوق وزارت کار محاسبه میشه که در حقیقت مثلا شما اگر 5میلیون حقوق دریافتی ثابت شما باشه و پایه وزارت کار 1.900 اینها روی اون پایه حقوق اضافه کار شمارو محاسبه میکنند که یعنی حتی از نصف حق شما کمتره و شما اولش متوجه این مورد نمیشید چون اولا حقوقتون 2 قسمتی پرداخت میشه که یک قسمت مستقیم به کارتتون میریزن و قسمت دوم به کارت هدیه ریخته میشه(و شما متوجه نمیشید این قسمت دوم دقیقا چقدره چون پیامکش نمیاد و هر ماه باید برید عابر بانک چک کنید) که فکر میکنم بخاطر فرار مالیاتی باشه،در مورد ساعت کار باهاتون صادق نخواهند بود و نمیگن که پنج شنبه ها شیفت دارید،قرار داد باهاتون خیلی دیر امضا میکنند،شاید فاصله اش به شش ماه هم برسه یعنی اصلا بدون قرارداد هستید ولی همون روز اول باهاتون NDA امضا میکنند،در کل باید بگم که تقریبا کسی نیست که از مدیر منابع انسانی راضی باشه و ایشون بهش دروغ نگفته باشه،متاسفانه شما نمیتونید این مسائل مستقیم با شخص مدیر عامل مطرح کنید با وجود اینکه برنامه ملاقات دارند ولی چون شما باید با منشی شرکت که خودش از نیرو های منابع انسانی حساب میشه هماهنگ کنید در واقع ایشون اول شمارو به مدیر منابع انسانی پاس میدن،اینم اضافه کنم که شرکت خیلی نا محسوس زیر دست نیروهای قدیمی تر هست و اونا شاید بهتون حرف زور هم بزنن و حتی رفتار توهین آمیز داشته باشند،یه موردی که خیلی اونجا محل اختلاف میشد سر کولر بود چون خود ساختمون کولر مرکزی داست ولی یه سری از اتاقا کولر مجزا هم داشتند و جفتشو روشن میکرد که باعث میشد بچه ها با سوییشرت و کاپشن بشینند از نکات مثبت شرکت بخوام اسم ببرم تغذیه صبحانه،میان وعده،ناهار رایگان هست و همینطور حقوق ها همیشه اول ماه پرداخت میشه،اضافه کاری هم دارید،یه میز فوتبال دستی هم هست سر ظهر ها و بعد از تایم کاری میتونید استفاده کنید

استخدام در ویستا سامانه آسا

از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۴۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا

آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟

بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: