برای مدت ۷ سال در سازمان فروش این مجموعه کار کردم. پس از دو سال کار در دفتر تهران به شعبه شهرستان انتقال داده شدم. پس از اتمام تحصیل دومین تجربه کاری من به صورت رسمی در این شرکت استارت خورد و خیلی از فضای کار سایر شرکتها و بازار کار اطلاعی نداشتم.حالا که بیرون اومدم و چند شرکت دیگر مصاحبه رفتم و جای دیگر مشغول به کار شدم خیلی خوب میتونم نظر بدم. در این مجموعه چیزی به نام بروکراسی اداری معنی نداره. واحد منابع انسانی در این سیستم نیست! اصلا چارت سازمانی وجود نداره! امنیت شغلی که اصلا،یا میری شهرستان یا اخراج! پرداخت حقوق به شدت نامنظم و گاهی تا ۲ ماه با تاخیر! انجام تعهدات صفر! اصلا قرارداد کاری نمیذارن برات که بخوای امضا کنی،فیش حقوقی بهت نمیدن! همه چیز حرفه! در یک جمله بخوام بگم این خانه از پایبست ویرانه است! در رابطه با بخش تولید این مجموعه همه چیز متفاوت است! بروکراسی اداری،چارت سازمانی،انجام به موقع تعهدات،تولید محصول با کیفیت و ... اگر سازمان فروش درخواست کار دادین حتما با تحقیق بیشتر اقدام کنید و اگر در بخش تولید درخواست ارائه دادین مطمئن باشید که سازمان خوبی رو انتخاب کردید.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در چای دبش، صنعت تولید و صنایع، تهران، البرز: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران چای دبش را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام این شرکت واقعا دزد هست من خودم کارمندو مدیر بودم نزدیک ده سال کار کردم و برایت شرکت ثبت می کنند ارز و پولشویی انجام میدهند این شرکت با بانک تجارت و صادرات کار می کنند ۵۰۹میلیارد تومن وام گرفتن با نرخ ۱۸درصد شاید هم کمتر و از طرفی پولشویی و واردات کالا با دور زدن سازمان مالیات ،،،،گمرک بهترین سودها به جیب میزنند چای ݝیر استاندارد عرضه می کنند ،،،،،بسیار بسیار داستان ایا دولتی نیست پیگیر باشه
پراز هیجان بهترین و حرفه ای ترین دستگاهها بروز ترین کامیونها جهت توضیح بموقع همیشه صف اول کار خیر بیش از شش هزار نیروی کار دارن نان میبرن مهم ترین قسمت که من افتخار میکنم در خدمت مجموعه کشت و صنعت دبش هستم اینه که با وجود این سرمایه که به لطف خدا و همت همه کارکنان آمده میتوانستن مثل خیلی از سرمایه دارها پولو از کشور خارج کنند و در بهترین کشور ها بدون مشکلات و تورم و تحریم و با استقبال از این مدل سرمایه دارها کارخانه های تولیدی راه بندازم و بیگانه خیرشو ببینه اما تو همین مملکت سرمایه گذاری کردن مردم خودمون از بهترین و با کیفیت ترینر چای استفاده کنند از کشاورز،کارگر،مهندسین،پزشکها،راننده ها،کارمند،تولیدووووؤومشغول به کار هستند و خدارو شکر دارن روزیشونو از این برند در میارن اینا چاپلوسی نیست واقعیته ممنون جناب رحیمی
استخدام در چای دبش
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران چای دبش را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی چای دبش مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ چای دبش
آیا چای دبش در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از چای دبش ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در چای دبش چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در چای دبش چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در چای دبش از نگاه ۳ کارمند: ۲.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در چای دبش چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از چای دبش ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: