متاسفانه در هنگام مصاحبه کاری بی احترامی به فرد و افرادی کاملا غیر حرفه ایی دراین شرکت نظر شما رو جلب می کند متاسفانه فرهنگ سازمانی دراین شرکت هیچگونه جایگاهی ندارد بی احترامی در خصوصی ترین حالت فرد یک امری طبیعی دراین مجموعه هست باتوجه به تایم کوتاه دراین مجموعه اصلا به هیچ عنوان به فرد فردی که دارای صبری زیاد و احترام متقابل رو به افراد رویه خودم میدانم توصیه نمی کنم ابته ازجا که مجموعه دفتر شرکت در شمالی ترین نقطه تهران هست و این فکر درفرد جویای کار حس میشود درایک مجموعه بسیار باکلاس کاری وسازمانی استخدام خواهد شد ولی کاملا مبرهن هست که دریک مجموعه بامشکلات فراوان و تصمیمات شتبازده و بی ثبات کاری روبه رو هست
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در یاکس، صنعت تولید و صنایع، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۳ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران یاکس را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام دوستان تجربه بنده عین حقیقت بدوراز اغراق وصادقانه امیدوارم به کارتون بیاد.بنده مدت45روزربااین شرکت همکاری کردم روز مصاحبه ادعای حقوق بالاتر ازوزارت کار که وقتی وارد میشی میفهمی ازخیلی چیزای دیگه زدن مثلا روز پنج شنبه که همه جا اضافه کار اینا12ساعت کارفقط4ساعت حساب میکنند روزای جمعه وتعظیل رسمی ک همه جا تعطیل کاری اضافه کارعادی میزنند این بعد مالی بعد فرهنگی وارزش سازمان بشدت باچیزی ک میگن فرق داره تولید محیطی بسیار مسموم غیرحرفه ای داره سرپرست های ک مثلا یکسال ونیم اونجان مثل اقای م واقای م مثلا تحصیلکرده هستن ولیسانس صنایع ولی هیچ درکی ازسرپرستی مدیریت منابع انسانی واخلاق ندارند بیشتر دنبال ظاهر سن کم خوش مشربی خانمها و....هستن مورد داریم طرف14ساعت لنز میزاره چشماش میگ طبی ب همه وبیرون همین شخص باسرپرست دیدن و...تاته غصه بخونید خودتون ..این شخص شده یهترین نیرو اقای م..خلاصه کلام چیزی به اسم انصاف اخلاق نیس روابط زنومرد عادی اونجا تاگندش درنیاد پیش نمیگیرن نمونه عرض کردم سرپرست ها کاملا سلیقه ای بامعیارایی ک گفتم نفرات خط شون میچینن باقی افرادی ک ب حق وحقوقشون اگاهن یاقاطی این بازیا نشن براشون راحت حاشیه میسازن والکی تعدیل میشن منابع انسانی ومدیرکارخونه هم اصلا خودشون برای کشف حقیقت واصلاح امور اذیت نمیکنند بیشتر جنبه فرمالیته داره وبایک ارزیابی فیک رییس سالن راحت حذف میشی..خلاصه کلام محیط مسموم کاملا غیرحرفه ای وپر از روابط خارج عرف فحاشی واصلابرای ادمی ک منطقی دنبال انصاف و اگاهی داره وخصوصا خانمهای باخانواده وباشرافت که دنبال روزی حلال هستن خوب نیس چون معیازشون برای خانمها گفتم چ چیزایی هست. هرچیزی جز کار...فقط یک هفته اول همه چیز عادی وخوب بعداون شخصیت تک تک پرسنل قدیمی سمی سرپرست های نولول وبقیه میفهمید کلا جزبدترین تجربه های کاری عمرم بود اصلا چیزی به اسم انصاف اخلاق وادمیت تومجموعه شون نیس وسلام .
لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .ج
استخدام در یاکس
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران یاکس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۳ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۳ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۳ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی یاکس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ یاکس
آیا یاکس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از یاکس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در یاکس چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۳ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در یاکس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در یاکس از نگاه ۳ کارمند: ۲.۳ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در یاکس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از یاکس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: