c شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
آخرین تجربهها
b شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
zzzzz شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
a شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
این شرکت مدیرای دمدمی مزاجی داره که هر روز تصمیماتشون رو تغییر میدن و وقتی پروژه شکست خورد تمام تقصیر رو متوجه کارمندها میدونن. مدیرای میانی هم مدت زیادی دووم نمیارن و مرتب شاهد تغییر مدیریت هستیم. پرداختی ها چند ماه تاخیر داره و بعد از قطع همکاری بیشتر حقوقتون رو پرداخت نمیکنن چون توی قرارداد مبلغ پایه اداره کار مینویسن.
مدیریت ضعیف باعث هدر رفت پتانسیل شرکت شده با داشتن نیروهای حرفه ای عملکرد ضعیف مدیریت و ورشکستگی مداوم مجموعه باعث فرسایشی شدن پروژه ها و بی انگیزگی در بین کارمندان شده و در آخر پرداخت نکردن به موقع حقوق ، سنوات سالانه و پاداش ها نارضایتی اکثر نیروها را در پی داشته
شرکتی به شدت پویا و همکاران و مدیریت درجه یک و جای پیشرفت زیاد به خاطر کار با تکنولوژی های روز و سیستم های با تعداد مشتری بالا و حقوق و بیمه به موقع در کل همه چیز عالی تنها نکته منفی به دلیل دولتی بودن شرکت حقوق پایین هست
بعد از یک سال همکاری تقریبا راضی بودم اما حقوق ها با تاخیر پرداخت میشه و در برابر تغییر به شدت مقاومت میکنن و جای خوبی برای پیشرفت نیست اما نکته مثبت مدیریت خوب و تسک های برنامه ریزی شده هست که برنامه نویس درگیر حاشیه کار نشه
مصاحبه به صورت اسکایپی بود و نحوه برخورد مصاحبه کننده بسیار زننده بود. مدام سعی در تحقیر داشتند و با یک پوزخند سوالات رو می پرسیدن. دو نفر در جلسه مصاحبه حضور داشتند که یکیشون بعد از ده دقیقه کامپیوتر رو گذاشته بودن و رفته بودن بعد هر چی صدا زدیم جوابی ندادند. حدود 15 دقیقه منتظر بازگشت ایشون بودیم که بعد از اومدن بدون حتی معذرت خواهی که ما رو معطل کردند، شروع کردن با کنایه صحبت کردن :/ بعد از یک هفته یک ایمیل دادن برای نتیجه مصاحبه که لحن همان ایمیل هم در شان چنین شرکتی نبود.
با سلام بنده 2 سال با این شرکت همکاری داشتم , این شرکت زیر مجموعه شرکت چارتکس میباشد . از اول سال 1401 مشکلات مالی زیادی دارد به صورتی که حقوق خرداد ماه ابان پرداخت می شود . بیشتر نیروهای شرکت از ان خارج شده اند به صورتی که از 12 نفر تیم فنی سال 1399 فقط 1 نفر باقی مانده است.در حال حاضر چندین پرونده شکایت اداره کار دارد. پرداخت های عیدی و پاداش همیشه کمترین مقدار است حتی اگر شما 20 میلیون حقوق بگیرید با کسی که 5 تومن حقوق میگیره در مورد عیدی و پاداش و سنوات تفاوتی ندارد. بشدت در مورد مسائل دوگانه بر خورد میکنن برای مثال اگر شما 20 میلیون حقوق بگیری و 5 روز از مرخصی اخر سال شما مانده باشد با اداره کار برای شما محاسبه و پرداخت میشود ولی اگر 5 روز مرخصی بدهکار باشید بر اساس حقوق دریافتی کسر می شود . دخالت مدیر عامل در مسائل فنی بسیار زیاد است .
یک شرکت خانوادگی هست مدیریت، پسرهاش و عروس های خانواده. در ظاهر احترام میزارن و شرکت خوبیه - من به شخصه مشکل حقوق رو که خودم داشتم در مورد همکارها هم دیدم - استخدام میکنند براشون کار میکنی اما از حقوق خبری نیست تا خودت خسته بشی و دیگه قرارداد امضا نکنی و بیای بیرون و دنبال حقوق هات بدوی - پول هست برا خرید گوشی اپل و ماشین و مسافرت خودشون ،
از حق که نگذریم این شرکت اجازه رشد به پرسنل خود میدهد و مدیرعاملی بسیار خوش برخورد و مهربان دارد. اما متاسفانه یک شرکت خانوادگی با عقب افتادگی حقوق در حد 4 و 5 ماه. مدیران به شدت بی سواد و پر مدعا و سواستفاده گر از پرسنل. مدیران تمام واحد ها پسران مدیرعامل (رئیس شرکت) هستند که سطح سواد همه در حد دیپلم اما به عینه دیدم که در جلسات خود را مهندس معرفی می کنند. مهمتر از همه این ها عقده مدیریت و خود مهم جلوه دادند دارند. که به لطف مدیریتشون به عقب افتادگی شدید حقوق هم مزین شده است. علاوه بر این از حقوق پرداختی به پرسنل از مبلغ توافق شده به عناوین مختلف اعم از کسر ایاب و ذهاب و ... حدود 400 تا 500 هزار تومن کم میکنند. در زمان استخدام هم علاوه بر گرفتن سفته، یک ضمانت تعهد 5 ساله هم میگیرند که چنانچه نیرو بخواهد قبل از 5 سال شرکت را ترک کند 10 درصد از کل مبالغ پرداختی را ازش میگیرند. بهترین پیشنهادی که میتوانم به این شرکت و مدیرانش داشته باشم این است که مدیران خود را بر اساس صلاحیت و تجربه انتخاب نمایند نه نسبت خانوادگی. مهمترین سرمایه های یک شرکت نیروی انسانی آن شرکت است که با عقب افتادگی حقوق به دلایل مختلف و تبعیض های فاحش و برخوردهای غیرحرفه ای آن ها را از دست ندهند.
بعنوان یه شیمیست اونجا کار کردم، محیط کاری خیلی کوچیک و البته آرومی داره که این بسته به نوع شخصیت شما میتونه خوب یا بد باشه(در کل دوتا شیمیست هست بعلاوه مدیریت که داروساز هستند). نوع کار مثل بخش کنترل کیفی شرکت داروییاس با این تفاوت که حجم کارش خیلی کمتره. پوئن مثبتش اینه که کار با دستگاهای آنالیزی یا تست کیفیت دارویی رو یاد میگیری ولی خب در عوض حداقل حقوق وزارت کار رو مبنا قرار میدن. بجز بیمه مزایای خاصی لحاظ نمیکنند. و با توجه به کوچیک بودن و کم جمعیت بودن محیط و نوع کار، هیچ امکان پیشرفت کاری ندارین.
یه نرم افزار فروشگاه ساز دارن که حدود 12-13 ساله توسعه داده شده، و تعداد زیادی مشتری دارن ازش استفاده می کنن، هر تغییری که می دی دو روز بعد بالاست و کلی آدم واقعی استفاده می کنند. می فهمی کجای کارت اشتباه بود کجا درست. از این نظر خیلی خوبه، من قبلا یه استارتاپ کار میکردم یک سال کار کردیم و دولوپ کردیم آخرشم اصلا استارتاپ فیل شد و هیچی ریلیز نشد. البته کار کردن روی کد 10 ساله سخته و داریم بازنویسی هم می کنیم روی تکنولوژی جدید. اول سال که می خواستم قرارداد ببندم اومدم اینجا و یکم تردید داشتم ظاهرا قبلا مشکلات داشتن یا اینا که نوشته بودن زیادی پیاز داغشو زیاد کرده بودن، گفتم یه هفته تستی میرم ببینم چطوریه ولی خوب بود و هم اسکرام داشتن کارها اسپرینت میشد و ... همه ی تیم هم ریموتن و حقوقها به موقع داره پرداخت میشه. اینکه یکی دونفر باتجربه تو تیم هست کمک می کنه آدم چیزای جدید یاد بگیره.
متاسفانه در این شرکت مدیریت نسبت به مهم ترین مسائل یعنی حقوق و بیمه پرسنل بی تفاوت هستند و زمانی که من اونجا بودم حداقل سه ماه تاخیر در پرداخت ها داشتیم .شرکت بسیار کوچیکی هست و معمولا بین سه تا هفت نفر پرسنل داره .امکانات شرکت خیلی ضعیفه و زمستون ها از سرما یخ میزدیم .فرهنگ کاری شرکت خوبه و مواردی مثل زیر آب زنی و بداخلاقی دیده نمیشه ولی امکان پیشرفت ندارید چون اساسا سیاست مدیریت شرکت اینه که هر چه زود تر تسک ها انجام بشه و مهم نیست به چه صورت و با چه کیفیتی که متاسفانه در دراز مدت به کد های شرکت آسیب زیادی زده .در صورتی که تجربه کاری ندارید و یا سرباز و یا دانشجو هستید میتونه نقطه ورود به بازار کار باشه .
این شرکت بعد از سه سال و کلی پیگیری هنوز حق بیمه منو پرداخت نکرده هر چی هم شکایت کردم به هر روشی اخر نداد حق منو امیدوارم هیچ کس مجبور نباشه تو ترنیان کار کنه
برای یادگیری و رشد محیط خوبی است، اینکه یک پروژه ی بزرگ و تعداد زیادی کاربر و مشتری چطوری مدیریت میشه خیلی جالب بود. شرکت یکسری تغییرات اساسی داشته و باعث شده خیلی کارها بره توی پروسه ی اسکرام .و خیلی مشکلاتی که بچه های قدیمی تر میگن الان حل شده. من به شخصه از همکاری با مدیر بخشم راضی ام. خیلی دست آدم بازه که بتونه خودش را نشون بده سپهر جدید که قراره حاصل کار من و بقیه بچه ها باشه قطعا خیلی جذاب خواهد بود. توی این چند ماه دریافت حقوق منظم و خوب بوده. کلی جلسه داشتیم که نمی دونم واقعا لازمه ؟
در این شرکت راه برای پیشرفت بسیار هست و با توجه به اینکه مدیریت و پرسنل همواره درحال پیشرفت و تحقیق درباره ی راه های جدید برای ارائه خدمات به مشتریان خود هستند در این راستا به شما هم کمک میکنند تا تجربیات گرانبها و جدید بدست آورید. نقاط مثبت : 1) فضای صمیمی 2) کار در حوزه های به روز 3) کمک بی منت از جانب اعضای تیم 4) تجربه ساز
شرکت جمعی دوستانه است، همه در تصمیم گیری ها دخیل هستند. سعی و تلاش ما اجرای سریع و کم هزینه فیچر هاست. متاسفانه حقوق نمیدن که هیچ، بعضی وقت ها هم از کارمندا پول سرور میگیرن :)) خوبی کار باز خورد های مثبتی هست که از مخاطبین دریافت میشه، امیدواریم تاثیر هرچند کوچک در بهبود محیط و شرایط کار در بین شرکت ها و کارمندان ایرانی داشته باشیم
پروژه های متنوع، استفاد از تکنولوزی های روز دنیا، تجربه کار با خارج از کشور و شرکت ها و سازمان های مهم ایرانی
c شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
b شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
zzzzz شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
a شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
این شرکت مدیرای دمدمی مزاجی داره که هر روز تصمیماتشون رو تغییر میدن و وقتی پروژه شکست خورد تمام تقصیر رو متوجه کارمندها میدونن. مدیرای میانی هم مدت زیادی دووم نمیارن و مرتب شاهد تغییر مدیریت هستیم. پرداختی ها چند ماه تاخیر داره و بعد از قطع همکاری بیشتر حقوقتون رو پرداخت نمیکنن چون توی قرارداد مبلغ پایه اداره کار مینویسن.
مدیریت ضعیف باعث هدر رفت پتانسیل شرکت شده با داشتن نیروهای حرفه ای عملکرد ضعیف مدیریت و ورشکستگی مداوم مجموعه باعث فرسایشی شدن پروژه ها و بی انگیزگی در بین کارمندان شده و در آخر پرداخت نکردن به موقع حقوق ، سنوات سالانه و پاداش ها نارضایتی اکثر نیروها را در پی داشته
شرکتی به شدت پویا و همکاران و مدیریت درجه یک و جای پیشرفت زیاد به خاطر کار با تکنولوژی های روز و سیستم های با تعداد مشتری بالا و حقوق و بیمه به موقع در کل همه چیز عالی تنها نکته منفی به دلیل دولتی بودن شرکت حقوق پایین هست
بعد از یک سال همکاری تقریبا راضی بودم اما حقوق ها با تاخیر پرداخت میشه و در برابر تغییر به شدت مقاومت میکنن و جای خوبی برای پیشرفت نیست اما نکته مثبت مدیریت خوب و تسک های برنامه ریزی شده هست که برنامه نویس درگیر حاشیه کار نشه
مصاحبه به صورت اسکایپی بود و نحوه برخورد مصاحبه کننده بسیار زننده بود. مدام سعی در تحقیر داشتند و با یک پوزخند سوالات رو می پرسیدن. دو نفر در جلسه مصاحبه حضور داشتند که یکیشون بعد از ده دقیقه کامپیوتر رو گذاشته بودن و رفته بودن بعد هر چی صدا زدیم جوابی ندادند. حدود 15 دقیقه منتظر بازگشت ایشون بودیم که بعد از اومدن بدون حتی معذرت خواهی که ما رو معطل کردند، شروع کردن با کنایه صحبت کردن :/ بعد از یک هفته یک ایمیل دادن برای نتیجه مصاحبه که لحن همان ایمیل هم در شان چنین شرکتی نبود.
با سلام بنده 2 سال با این شرکت همکاری داشتم , این شرکت زیر مجموعه شرکت چارتکس میباشد . از اول سال 1401 مشکلات مالی زیادی دارد به صورتی که حقوق خرداد ماه ابان پرداخت می شود . بیشتر نیروهای شرکت از ان خارج شده اند به صورتی که از 12 نفر تیم فنی سال 1399 فقط 1 نفر باقی مانده است.در حال حاضر چندین پرونده شکایت اداره کار دارد. پرداخت های عیدی و پاداش همیشه کمترین مقدار است حتی اگر شما 20 میلیون حقوق بگیرید با کسی که 5 تومن حقوق میگیره در مورد عیدی و پاداش و سنوات تفاوتی ندارد. بشدت در مورد مسائل دوگانه بر خورد میکنن برای مثال اگر شما 20 میلیون حقوق بگیری و 5 روز از مرخصی اخر سال شما مانده باشد با اداره کار برای شما محاسبه و پرداخت میشود ولی اگر 5 روز مرخصی بدهکار باشید بر اساس حقوق دریافتی کسر می شود . دخالت مدیر عامل در مسائل فنی بسیار زیاد است .
یک شرکت خانوادگی هست مدیریت، پسرهاش و عروس های خانواده. در ظاهر احترام میزارن و شرکت خوبیه - من به شخصه مشکل حقوق رو که خودم داشتم در مورد همکارها هم دیدم - استخدام میکنند براشون کار میکنی اما از حقوق خبری نیست تا خودت خسته بشی و دیگه قرارداد امضا نکنی و بیای بیرون و دنبال حقوق هات بدوی - پول هست برا خرید گوشی اپل و ماشین و مسافرت خودشون ،
از حق که نگذریم این شرکت اجازه رشد به پرسنل خود میدهد و مدیرعاملی بسیار خوش برخورد و مهربان دارد. اما متاسفانه یک شرکت خانوادگی با عقب افتادگی حقوق در حد 4 و 5 ماه. مدیران به شدت بی سواد و پر مدعا و سواستفاده گر از پرسنل. مدیران تمام واحد ها پسران مدیرعامل (رئیس شرکت) هستند که سطح سواد همه در حد دیپلم اما به عینه دیدم که در جلسات خود را مهندس معرفی می کنند. مهمتر از همه این ها عقده مدیریت و خود مهم جلوه دادند دارند. که به لطف مدیریتشون به عقب افتادگی شدید حقوق هم مزین شده است. علاوه بر این از حقوق پرداختی به پرسنل از مبلغ توافق شده به عناوین مختلف اعم از کسر ایاب و ذهاب و ... حدود 400 تا 500 هزار تومن کم میکنند. در زمان استخدام هم علاوه بر گرفتن سفته، یک ضمانت تعهد 5 ساله هم میگیرند که چنانچه نیرو بخواهد قبل از 5 سال شرکت را ترک کند 10 درصد از کل مبالغ پرداختی را ازش میگیرند. بهترین پیشنهادی که میتوانم به این شرکت و مدیرانش داشته باشم این است که مدیران خود را بر اساس صلاحیت و تجربه انتخاب نمایند نه نسبت خانوادگی. مهمترین سرمایه های یک شرکت نیروی انسانی آن شرکت است که با عقب افتادگی حقوق به دلایل مختلف و تبعیض های فاحش و برخوردهای غیرحرفه ای آن ها را از دست ندهند.
بعنوان یه شیمیست اونجا کار کردم، محیط کاری خیلی کوچیک و البته آرومی داره که این بسته به نوع شخصیت شما میتونه خوب یا بد باشه(در کل دوتا شیمیست هست بعلاوه مدیریت که داروساز هستند). نوع کار مثل بخش کنترل کیفی شرکت داروییاس با این تفاوت که حجم کارش خیلی کمتره. پوئن مثبتش اینه که کار با دستگاهای آنالیزی یا تست کیفیت دارویی رو یاد میگیری ولی خب در عوض حداقل حقوق وزارت کار رو مبنا قرار میدن. بجز بیمه مزایای خاصی لحاظ نمیکنند. و با توجه به کوچیک بودن و کم جمعیت بودن محیط و نوع کار، هیچ امکان پیشرفت کاری ندارین.
یه نرم افزار فروشگاه ساز دارن که حدود 12-13 ساله توسعه داده شده، و تعداد زیادی مشتری دارن ازش استفاده می کنن، هر تغییری که می دی دو روز بعد بالاست و کلی آدم واقعی استفاده می کنند. می فهمی کجای کارت اشتباه بود کجا درست. از این نظر خیلی خوبه، من قبلا یه استارتاپ کار میکردم یک سال کار کردیم و دولوپ کردیم آخرشم اصلا استارتاپ فیل شد و هیچی ریلیز نشد. البته کار کردن روی کد 10 ساله سخته و داریم بازنویسی هم می کنیم روی تکنولوژی جدید. اول سال که می خواستم قرارداد ببندم اومدم اینجا و یکم تردید داشتم ظاهرا قبلا مشکلات داشتن یا اینا که نوشته بودن زیادی پیاز داغشو زیاد کرده بودن، گفتم یه هفته تستی میرم ببینم چطوریه ولی خوب بود و هم اسکرام داشتن کارها اسپرینت میشد و ... همه ی تیم هم ریموتن و حقوقها به موقع داره پرداخت میشه. اینکه یکی دونفر باتجربه تو تیم هست کمک می کنه آدم چیزای جدید یاد بگیره.
متاسفانه در این شرکت مدیریت نسبت به مهم ترین مسائل یعنی حقوق و بیمه پرسنل بی تفاوت هستند و زمانی که من اونجا بودم حداقل سه ماه تاخیر در پرداخت ها داشتیم .شرکت بسیار کوچیکی هست و معمولا بین سه تا هفت نفر پرسنل داره .امکانات شرکت خیلی ضعیفه و زمستون ها از سرما یخ میزدیم .فرهنگ کاری شرکت خوبه و مواردی مثل زیر آب زنی و بداخلاقی دیده نمیشه ولی امکان پیشرفت ندارید چون اساسا سیاست مدیریت شرکت اینه که هر چه زود تر تسک ها انجام بشه و مهم نیست به چه صورت و با چه کیفیتی که متاسفانه در دراز مدت به کد های شرکت آسیب زیادی زده .در صورتی که تجربه کاری ندارید و یا سرباز و یا دانشجو هستید میتونه نقطه ورود به بازار کار باشه .
این شرکت بعد از سه سال و کلی پیگیری هنوز حق بیمه منو پرداخت نکرده هر چی هم شکایت کردم به هر روشی اخر نداد حق منو امیدوارم هیچ کس مجبور نباشه تو ترنیان کار کنه
برای یادگیری و رشد محیط خوبی است، اینکه یک پروژه ی بزرگ و تعداد زیادی کاربر و مشتری چطوری مدیریت میشه خیلی جالب بود. شرکت یکسری تغییرات اساسی داشته و باعث شده خیلی کارها بره توی پروسه ی اسکرام .و خیلی مشکلاتی که بچه های قدیمی تر میگن الان حل شده. من به شخصه از همکاری با مدیر بخشم راضی ام. خیلی دست آدم بازه که بتونه خودش را نشون بده سپهر جدید که قراره حاصل کار من و بقیه بچه ها باشه قطعا خیلی جذاب خواهد بود. توی این چند ماه دریافت حقوق منظم و خوب بوده. کلی جلسه داشتیم که نمی دونم واقعا لازمه ؟
در این شرکت راه برای پیشرفت بسیار هست و با توجه به اینکه مدیریت و پرسنل همواره درحال پیشرفت و تحقیق درباره ی راه های جدید برای ارائه خدمات به مشتریان خود هستند در این راستا به شما هم کمک میکنند تا تجربیات گرانبها و جدید بدست آورید. نقاط مثبت : 1) فضای صمیمی 2) کار در حوزه های به روز 3) کمک بی منت از جانب اعضای تیم 4) تجربه ساز
شرکت جمعی دوستانه است، همه در تصمیم گیری ها دخیل هستند. سعی و تلاش ما اجرای سریع و کم هزینه فیچر هاست. متاسفانه حقوق نمیدن که هیچ، بعضی وقت ها هم از کارمندا پول سرور میگیرن :)) خوبی کار باز خورد های مثبتی هست که از مخاطبین دریافت میشه، امیدواریم تاثیر هرچند کوچک در بهبود محیط و شرایط کار در بین شرکت ها و کارمندان ایرانی داشته باشیم
پروژه های متنوع، استفاد از تکنولوزی های روز دنیا، تجربه کار با خارج از کشور و شرکت ها و سازمان های مهم ایرانی