ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱۰۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۲ از ۶
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مونتاژکار·۱۱ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مونتاژکار

ساعت کاری بالا مثل ربات باید کار کرد همش رو پا هستید با رفت و آمدش بالای ۱۴ ساعت درگیر هستید من شخصأ خسته شدم پای خط تولید و مونتاژ. تیراژ بالا کیفیت پایین محصول رو بهمراه داره لوازم چینی درجه ۳ بنام محصول ایرانی غذای پرسنل بی کیفیت و غیر بهداشتی

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سخت‌گیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکت‌های خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق

بیمه تکمیلی
سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم شناوری ساعت کاری
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسول فروشگاه اسنوا·۱۴ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسول فروشگاه اسنوا

ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه

دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره

نوساز محاسب صفاهان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۵.۰

من تو این شرکت کارآموز بودم بسیار جون و دلی به من آموزش دادند و یه سری تسک بهم دادند و کاملا ساپورتم کردند بسیار تیم فنی یکدست و هماهنگ و همدل ، تجربه کارآموزی بسیار عالی داشتم و کاملا با رغبت میرفتم.

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۴.۰
backend

یک سال توی بازنویسی پروژه بودم مدیریت خوبی دارن اما امنیت شغلی از نظر مالی نداشتم حقوق ها روز مشخصی نداشت و دیرپرداخت میشد تیم صمیمی دارن بعد از یک سال زحمت کشیدن و کار کردن خیلی غیر حرفه ای رفتار کردن و موقع خروج از شرکت رفتار حرفه ای نداشتن پروژه وبفرم دارند که هنوز بازنویسی نشده و توسعه داده میشه بعضی وقت ها توقع کار کردن خارج از ساعت کاری رو دارن ولی مدیریت کارآمدی دارن در کل برای پیشرفت خوب هست کاری که چند سال چندین نفر نتونستن انجام بدن رو کلی تلاش کردم و انجام دادم آخر توقع پاداش هم نداشتم ولی حداقل رفتار حرفه ای موقع تمدید قرار داد نداشتن و موجب استعفا شد

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس موبایل·۱ خرداد ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس موبایل

محیط شرکت دوستانه و عالی برای کار، در مدتی که در شرکت بودم، حضوری یا دورکار به انتخاب خودم بود. مدیر اعتماد داشت و زمان کاری توسط خودمون روی کلاکیفای ثبت میشد. یه خوبی که بود از اینکه بریم دنبال تکنولوژی جدید، یاد بگیریم و پیاده کنیم مشکلی نداشتن، خیلی شرکتها میگن بیا روی تکنولوژی 20 سال پیش ما کار کن. برای دوره های آموزشی بهم هزینه دادن. پرداخت حقوق یکی دو بار عقب جلو شد ولی اوکی بود.

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس بک اند

4 سال توی شرکت سپهر بودم، روی فروشگاه ساز کار میکردیم و با چالش هایی روبرو شدم که توی هیچ پروژه ی دیگری ممکن نبود با این سطح از تجربیات بدست بیارم. اینکه روی یه پروژه ای که چندساله کدنویسی شده و هزاران کاربر داره کار کنی خیلی فرق داره با اینکه یه پروژه از صفر شروع کنی. و اینکه مدیر بهت اطمینان داشته باشه و اجازه ی خطا کردن یا طولانی شدن روند را بده خیلی مهمه. که چون خودشون قبلا برنامه نویس بودن کاملا بازن روی این موضوع. بچه ها و مدیر همه با هم رفیق بودیم. خداراشکر از پس همه مشکلات تونستیم بربیایم و واقعا سر کار بهمون خوش میگذشت. و اگر نمیخواستم مهاجرت کنم قطعا همینجا میموندم.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ماسمالیزیشن·۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ماسمالیزیشن

یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویه‌حساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
کوانتوم
فروشگاهی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

در شرکت بیز (beez) کار کرده ام و نت ورک را تقریبا بلد هستم و میدانم شرکت کوانتوم فرق دارد پس من تلاشم را کرده و سعی میکنم راه پیصرفت را در پیش بگیرم

بیمه
پرداخت حقوق به موقع
پاداش و کارانه
تیم صمیمی
چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فنی·۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۳.۰
فنی

شرکت دانش بنیان خوب با مدیریت مهربان و دلسوز یه مدت از سال 97 الی 99 با مدیرعامل ضعیف شرکت بی نظم شده بود ولی اکنون بسیار خوب و متحد هستن و پایه حقوق پرسنل فنی بالا و به موقع هست

حقوق خوب
پاداش و کارانه
امکان دورکاری
تیم صمیمی
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
امکان یادگیری و رشد
اهمیت به دیزاین
دریافت سفته برای قرارداد
ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۸ دی ۱۴۰۲
۲.۰
کارمند

من کارمند فعلی ایرانیکارت هستم و به محض پیدا کردن شغل جدید این شرکت را ترک خواهم کرد، حقوق و مزایا بسیار ناعادلانه تقسیم میشود و جای پیشرفت شغلی به هیچ عنوان ندارد، برخلاف آنچه که خودشون قول میدهند. همکار کناری من اشنا مدیر عامل و روابط بسیار خوبی باهم دارند همیشه توی راهرو و راه پله و بخش های دیگه است اصلا کار مفید نمیکنه و حقوق بیشتری از من میگیره، واقعا از جو پارتی بازی راضی نیستم.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

ایرانیکارت با شما قرار داد می‌بنده ، یک حقوق ثابت و در کنارش کارانه یا پاداش عملکردی بهتون تعلق میگیره که قسمت دوم به هیچ عنوان توی قرارداد ذکر نمیشه و در زمان تسویه حساب فقط و فقط مبلغ حقوق ثابت را پرداخت میکنند و انگار نه انگار تو زحمت کشیدی و توافق کردند مدیر منابع انسانی هم فقط جیغ داد می‌کنه، مرخصی هایی ام که نگرفتی و کار کردی را اصلا در نظر نمیگیره، برای شرکتی که سیستم مالی جهانی را دور می‌زنه دور زدن کارمند اصلا چیزی به حساب نمیاد، واقعا متاسفم....

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ آبان ۱۴۰۲
۲.۰

سلام من در ایرانیکارت مشغول کار بودم و بعد از مدتی تصمیم به قطع همکاری گرفتم، مسیر بسیار خوب بود، صبحانه و ناهار نداشتیم اضافه کاری اجباری بود، اعضا شرکت به نظرتون چه کسانی هستند؟؟خواهر مدیرعامل، مادر مدیرعامل، برادر مدیرعامل، مدیر داخلی و همسر ایشون و دو تا برادر زن هاشون ، مدیر افراک و همسر ایشون مدیر بخش کارتها و همسر ایشان در بخش دیگر دختر عمه شون، بخش حسابداری همه اعضا دوستان یک ورودی از یک دانشگاه ازاد و.... کلا یک شرکت خانوادگی که اکثرا آشنایان دور و نزدیک هستند و جو اصلا مناسب یک شرکت حرفه ای و بر اساس شایسته سالاری نیست، بلکه براساس تعارف و تشریفات خانوادگی هست.

نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۷ آبان ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش

تجربه کاری خوبی بود مدت محدودی من در این شرکت بودم به صورت کاراموز و امکان استخدام هم داشتم ولی به دلیل اینکه مبلغ سفته سنگینی درخواست می کنند و اجازه نوشتن حسن انجام کار یا حتی برگه ای که بنویسند که برای ضمانت حسن انجام کار و در نهایت تاریخ تحویل سفته را هم نمی نویسند.این درخواست را رد کردم.توجه داشته باشید که سفته ای مانند سفته بدهکاری خواهند گرفت.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۲ مهر ۱۴۰۲
۳.۰
برنامه نویس

d شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مونتاژکار·۱۱ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مونتاژکار

ساعت کاری بالا مثل ربات باید کار کرد همش رو پا هستید با رفت و آمدش بالای ۱۴ ساعت درگیر هستید من شخصأ خسته شدم پای خط تولید و مونتاژ. تیراژ بالا کیفیت پایین محصول رو بهمراه داره لوازم چینی درجه ۳ بنام محصول ایرانی غذای پرسنل بی کیفیت و غیر بهداشتی

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سخت‌گیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکت‌های خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق

بیمه تکمیلی
سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم شناوری ساعت کاری
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسول فروشگاه اسنوا·۱۴ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسول فروشگاه اسنوا

ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه

دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره

نوساز محاسب صفاهان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۵.۰

من تو این شرکت کارآموز بودم بسیار جون و دلی به من آموزش دادند و یه سری تسک بهم دادند و کاملا ساپورتم کردند بسیار تیم فنی یکدست و هماهنگ و همدل ، تجربه کارآموزی بسیار عالی داشتم و کاملا با رغبت میرفتم.

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۴.۰
backend

یک سال توی بازنویسی پروژه بودم مدیریت خوبی دارن اما امنیت شغلی از نظر مالی نداشتم حقوق ها روز مشخصی نداشت و دیرپرداخت میشد تیم صمیمی دارن بعد از یک سال زحمت کشیدن و کار کردن خیلی غیر حرفه ای رفتار کردن و موقع خروج از شرکت رفتار حرفه ای نداشتن پروژه وبفرم دارند که هنوز بازنویسی نشده و توسعه داده میشه بعضی وقت ها توقع کار کردن خارج از ساعت کاری رو دارن ولی مدیریت کارآمدی دارن در کل برای پیشرفت خوب هست کاری که چند سال چندین نفر نتونستن انجام بدن رو کلی تلاش کردم و انجام دادم آخر توقع پاداش هم نداشتم ولی حداقل رفتار حرفه ای موقع تمدید قرار داد نداشتن و موجب استعفا شد

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس موبایل·۱ خرداد ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس موبایل

محیط شرکت دوستانه و عالی برای کار، در مدتی که در شرکت بودم، حضوری یا دورکار به انتخاب خودم بود. مدیر اعتماد داشت و زمان کاری توسط خودمون روی کلاکیفای ثبت میشد. یه خوبی که بود از اینکه بریم دنبال تکنولوژی جدید، یاد بگیریم و پیاده کنیم مشکلی نداشتن، خیلی شرکتها میگن بیا روی تکنولوژی 20 سال پیش ما کار کن. برای دوره های آموزشی بهم هزینه دادن. پرداخت حقوق یکی دو بار عقب جلو شد ولی اوکی بود.

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس بک اند

4 سال توی شرکت سپهر بودم، روی فروشگاه ساز کار میکردیم و با چالش هایی روبرو شدم که توی هیچ پروژه ی دیگری ممکن نبود با این سطح از تجربیات بدست بیارم. اینکه روی یه پروژه ای که چندساله کدنویسی شده و هزاران کاربر داره کار کنی خیلی فرق داره با اینکه یه پروژه از صفر شروع کنی. و اینکه مدیر بهت اطمینان داشته باشه و اجازه ی خطا کردن یا طولانی شدن روند را بده خیلی مهمه. که چون خودشون قبلا برنامه نویس بودن کاملا بازن روی این موضوع. بچه ها و مدیر همه با هم رفیق بودیم. خداراشکر از پس همه مشکلات تونستیم بربیایم و واقعا سر کار بهمون خوش میگذشت. و اگر نمیخواستم مهاجرت کنم قطعا همینجا میموندم.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ماسمالیزیشن·۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ماسمالیزیشن

یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویه‌حساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
کوانتوم
فروشگاهی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

در شرکت بیز (beez) کار کرده ام و نت ورک را تقریبا بلد هستم و میدانم شرکت کوانتوم فرق دارد پس من تلاشم را کرده و سعی میکنم راه پیصرفت را در پیش بگیرم

بیمه
پرداخت حقوق به موقع
پاداش و کارانه
تیم صمیمی
چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فنی·۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۳.۰
فنی

شرکت دانش بنیان خوب با مدیریت مهربان و دلسوز یه مدت از سال 97 الی 99 با مدیرعامل ضعیف شرکت بی نظم شده بود ولی اکنون بسیار خوب و متحد هستن و پایه حقوق پرسنل فنی بالا و به موقع هست

حقوق خوب
پاداش و کارانه
امکان دورکاری
تیم صمیمی
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
امکان یادگیری و رشد
اهمیت به دیزاین
دریافت سفته برای قرارداد
ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۸ دی ۱۴۰۲
۲.۰
کارمند

من کارمند فعلی ایرانیکارت هستم و به محض پیدا کردن شغل جدید این شرکت را ترک خواهم کرد، حقوق و مزایا بسیار ناعادلانه تقسیم میشود و جای پیشرفت شغلی به هیچ عنوان ندارد، برخلاف آنچه که خودشون قول میدهند. همکار کناری من اشنا مدیر عامل و روابط بسیار خوبی باهم دارند همیشه توی راهرو و راه پله و بخش های دیگه است اصلا کار مفید نمیکنه و حقوق بیشتری از من میگیره، واقعا از جو پارتی بازی راضی نیستم.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

ایرانیکارت با شما قرار داد می‌بنده ، یک حقوق ثابت و در کنارش کارانه یا پاداش عملکردی بهتون تعلق میگیره که قسمت دوم به هیچ عنوان توی قرارداد ذکر نمیشه و در زمان تسویه حساب فقط و فقط مبلغ حقوق ثابت را پرداخت میکنند و انگار نه انگار تو زحمت کشیدی و توافق کردند مدیر منابع انسانی هم فقط جیغ داد می‌کنه، مرخصی هایی ام که نگرفتی و کار کردی را اصلا در نظر نمیگیره، برای شرکتی که سیستم مالی جهانی را دور می‌زنه دور زدن کارمند اصلا چیزی به حساب نمیاد، واقعا متاسفم....

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ آبان ۱۴۰۲
۲.۰

سلام من در ایرانیکارت مشغول کار بودم و بعد از مدتی تصمیم به قطع همکاری گرفتم، مسیر بسیار خوب بود، صبحانه و ناهار نداشتیم اضافه کاری اجباری بود، اعضا شرکت به نظرتون چه کسانی هستند؟؟خواهر مدیرعامل، مادر مدیرعامل، برادر مدیرعامل، مدیر داخلی و همسر ایشون و دو تا برادر زن هاشون ، مدیر افراک و همسر ایشون مدیر بخش کارتها و همسر ایشان در بخش دیگر دختر عمه شون، بخش حسابداری همه اعضا دوستان یک ورودی از یک دانشگاه ازاد و.... کلا یک شرکت خانوادگی که اکثرا آشنایان دور و نزدیک هستند و جو اصلا مناسب یک شرکت حرفه ای و بر اساس شایسته سالاری نیست، بلکه براساس تعارف و تشریفات خانوادگی هست.

نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۷ آبان ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش

تجربه کاری خوبی بود مدت محدودی من در این شرکت بودم به صورت کاراموز و امکان استخدام هم داشتم ولی به دلیل اینکه مبلغ سفته سنگینی درخواست می کنند و اجازه نوشتن حسن انجام کار یا حتی برگه ای که بنویسند که برای ضمانت حسن انجام کار و در نهایت تاریخ تحویل سفته را هم نمی نویسند.این درخواست را رد کردم.توجه داشته باشید که سفته ای مانند سفته بدهکاری خواهند گرفت.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۲ مهر ۱۴۰۲
۳.۰
برنامه نویس

d شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر