****** بدترین مربی اموزشی بود و ایشون حتی سواد کافی هم نداشتن! و باید ایشون حتما درخودشون یک تجدید نظر اساسی بکنند من فکر می کنم با رابطه وارد اونجا شدند!
آخرین تجربهها
متاسفانه این شرکت بسیار دروغگو هستش و همچنین سایت ضعیفی هم دارن امیدوارم هر چ سریع تر از این حوضه کنار برن 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
طراحي، اجرا، نظارت و مشاوره سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني- تهيه و نصب لوله و لوازم آبياري و ورق ژئوممبران شرکت فني مهندسي عمران اندیش زنده رود با سابقه بيش از سه دهه مشاوره، طراحي، اجرا، پژوهش و آموزش در پروژه هاي عمرانی و مهندسي آب، آبياري و زهکشي و آبرساني، آبياري تحت فشار و آبياري کم فشار، آبياري سطحي، مهندسي نقشه برداري، تصفیه فاضلاب و ... با بکارگیری از تکنولوژی ها و ماشین آلات روز دنیا * داراي رتبه و تاييديه سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور * داراي گواهینامه طراحی و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار از کرج * داراي مجوز از سازمان جهاد کشاورزي، مديريت آب و خاک و امور فني مهندسي، دفتر توسعه سامانه هاي نوين آبياري، مديريت امور زير بنايي * داراي تاييديه سازمان معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان، سازمان پارک ها و فضاي سبز * داراي گواهينامه هاي بين المللي طراحي فضاي سبز، سرپرست اکيپ نقشه برداري، کشتکار گلخانه هاي خاکي و هیدروپونیک، پنل های خورشیدی، گیاهان دارویی و ... * داراي کادر مجرب و مديريت فني اجرايي با سابقه بيش از 30 سال در طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار * داراي سوابق آموزشی و پژوهشی با ده ها مقاله بين المللي ISI و علمي پژوهشي در زمينه علوم و مهندسي آب * داراي دوربين هاي نقشه برداري پيشرفته، GPS چند فرکانسه، دستگاه های جوشکاری پلی اتیلن تا سايز 500 و بالاتر، وسايل، ابزارآلات، ماشین آلات کامل اجراي سیستم های آبياري تحت فشار، تراکتور، بيل مکانيکي، بيل زنجیری، لودر و ... * عضو انجمن آبياري و زهکشي و هیدرولوژی ایران * عضو انجمن صنفي شرکت هاي مهندسي آبياري تحت فشار ارائه خدمات فني مهندسي زير در سراسر ايران با پشتوانه بيش از 30 سال سابقه علمي و تجربي به همراه تضمين خدمات: - طراحي و اجرا و بهره برداري از انواع سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني، آبياري زير سطحی، آبياري کم فشار، آبياري سطحي، آبياري با لوله هاي دريچه دار (هيدروفلوم)، آبياري نوار تیپ، بابلر، سیستم مه پاش (هانتر، رایزری) و ... جهت باغات و مزارع و فضاي سبز - مطالعات، طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار در سراسر ايران - طراحی و اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی - طراحي و تهيه دفترچه طرح جهت اخذ وام آبياري تحت فشار و کم فشار (وام بلاعوض و . . .) - طراحي و اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار براي فضاي سبز اداره ها، سازمان ها، کارخانه ها، شرکت ها، دانشگاه ها، ارگان ها و . . . - نصب و راه اندازي انواع ايستگاه هاي پمپاژ آبياري و آبرساني و انتقال آب و ايستگاه هاي کنترل مرکزي سيستم هاي آبياري - لوله کشي و نصب و جوشکاري لوله و اتصالات پلي اتيلن در اندازه ها و سايزهاي مختلف تا سايز 500 و بالاتر - اجرای لوله های جی آر پی، آزبست، چدن داکتیل و کاروگیت - اجراي خطوط لوله انتقال آب، گاز و نفت - تعمير و نگهداري سيستم هاي آبياري و خطوط انتقال آب و حوادث آب مربوط به پالايشگاه ها، شهرداري ها، دانشگاه ها، سازمان هاي آب و فاضلاب و . . . - طراحي و اجرا سيستم آبياري تحت فشار گلخانه اي - طراحي و اجرا سيستم هاي آبياري لينير، سنترپيوت، گان، ويل موو، قرقره اي و . . . - تهيه و ارسال لوازم و لوله و اتصالات و پمپ و . . . براي سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني به اقصي نقاط کشور - طراحي و اجراي سيستم هاي آبياري نوين و آبياري هوشمند - طراحي و اجراي آبنما و فواره هاي آبي - طراحي و اجراي استخرهاي ذخيره آب، استخرهاي پليمري ژئوممبران و بتني - تهيه و نصب ورق هاي ژئوممبران و ژئوتکستال و پوشش استخرهاي ذخيره آب - مشاوره، طراحي، اجرا و نظارت فضای سبز، روف گاردن و . . . - انجام کليه عمليات نقشه برداري با دوربين توتال، GPS و GIS جهت تعيين محدوده اراضي، شبکه بندي و تسطيح، طراحي و اجراي عمليات تسطيح ليزري، جانمايي درختان جهت کشت، تعيين مسيرهاي کانال کني براي لوله گذاري لوله هاي آبياري باراني و قطره اي (اصلي، نيمه اصلي، مانيفولد و لترال ها)، تعيين مسيرهاي کانال کني براي لوله گذاري لوله هاي انتقال آب - احداث کانال هاي بتني و خاکي براي انتقال آب - بالا دادن پمپ چاه ها براي تعمير و سرويس و پايين دادن آن جهت استفاده مجدد - رفع مشکلات و ارزيابي سيستم هاي آبياري تحت فشار و ايستگاه پمپاژ و ايستگاه کنترل مرکزي براي افزايش محصول دهي مزارع و باغات کشاورزان عزيز - طراحي و اجراي نیروگاه هاي برق خورشیدی، پنل های خورشیدی - طراحي و اجراي سايت هاي تصفيه فاضلاب - رفع مشکلات سيستم هاي تصفيه فاضلاب کارخانه ها و کارگاه هاي صنعتي - مرمت و بازسازي و احياي قنات - شرکت در پروژه های آبرساني روستایی و شهری - ساخت سيستم فيلتر شني داخل استخرهاي با پوشش بتني و ژئوممبران - تولید و ساخت انواع کلکتورها، پکیج فیلتراسیون آبیاری، شیرآلات و ... - داراي پرسنل فني جهت تعمير پمپ و آبپاش و وسايل آبياري - طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار در ايران، عراق، سوریه، کويت و ... باعث افتخار اين شركت خواهد بود كه با تجربه علمي و اجرائي اعضاء خود در سه دهه اخیر بويژه در زمينه سامانه هاي نوین آبياري، مشاوره مهندسي، طراحي و اجرا، امور اداري و اجرائي، فعاليت هاي مطالعاتی پژوهشي و آموزشي و ارائه این خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان ها و ارگان های مختلف مانند جهاد کشاورزی، شهرداری، شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب و فاضلاب روستایی، وزارت نیرو، جهاد نصر، بسیج سازندگی، نیروهای مسلح سپاه و ارتش و ... در سراسر ایران بالاخص استان هاي اصفهان، چهار محال و بختياري، فارس، كهکيلويه و بوير احمد، لرستان، خوزستان، خراسان، كرمان، هرمزگان، مركزي، سيستان و بلوچستان و ... بتواند در زمينه هاي مرتبط با «کشاورزي، آبياري و آبرساني، مديريت آب»، خدمت رساني نمايد. مدیرعامل: دکتر رئيسي: 09333786167 ايميل: [email protected] کانال تلگرام: telegram.me/oaz_engco صفحه اينستاگرام: https://instagram.com/oaz_engco Design and Implementation of the Pressurized Irrigation Systems
یه شرکت****** با ******، جالبی این شرکت اینجاست که آژانس دیجیتال مارکتینگ ولی خودشون یه سایت درست حسابی ندارن حتی از کارمندهای خودشون هم سو استفاده میکنن هیچ پیشرفت یا امنیت شغلی اونجا ندارید
محیط سمی مدیران سمی بدترین تجربه کاری در کل زندگیم مدیران برخورد توهین آمیز با نیرو هاشون دارن از پادگان بدتره نه احترام خواهید دید نه رنگ آرامش مدیران فوق العاده مغرور و بدذات و همین باعث شده جو سمی بر شرکت حاکم باشه و دست نیرو ها برای زیرآب زنی باز باشه سفته هارو هم به راحتی پس نمیدن و از راه قانونی میتونید پس بگیرید
بنده برنامه نویسی رو اینجا یادگرفتم و واقعیت همیشه اینجا رقابت سر سختی بود و الان در حال حاضر در کانادا باتوجه به مفاهیم اموزشی یاد گرفتم مشغول کار هستم . متاسفانه خیلی ها بهره و تلاشش رو نداشتن و رفتند ! خواهشی دارم حتما حضوری برین صحبت کنید اگر براتون مفید بود استفاده کنید
راتین برای من تجربه خوبی بود، بنظرم برای افراد زیادی میتونه تجربه خوبی باشه. اگر کارتون رو خوب بلد باشید قطعا راتین فرصت مناسبی برای رشدتون هست. مدیران رویکرد جالبی دارند و افراد بسیار باز و پذیرایی هستند، توی راتین قضاوت نمیکنند، توانایی و دانشان ارزشمند هست. فضا دوستانِ و صمیمی هست، علاوهبر کار فرصت دوستیهای جدید هم فراهم هست. راتین شما رو میتونه به چالش بکشه و پتانسیل های جدیدتون رو میتونید در این محیط ببینید و رشد بدید. از روز اول بیمه دارید. حقوق به موقع پرداخت میشه (هر ماه دقیقا در روز مشخص 5 ام). قوانین ورود و خروج هم سختگیرانه است هم انعطاف پذیری لازم رو داره. در راتین در کنار دوستانتون هر لحظه میتونید یاد بگیرید، از کار کردن لذت ببرید و با حال خوب برگردید خونه و روز بعد به عنوان انسانی موثر از خواب بیدار شید.
اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.
من چندسال با راتین زندگی کردم و واقعا دوستش دارم حجم کار ها زیاد معمولا ولی با روحیه تیمی همه کارها انجام میشه از چالش های اصلی اینجا پرداخت حقوق هست که اخر ماه نیست و چند روز بعد البته از قبل مشخص هست و و از تایم اعلامی دیرتر نمیشه
کارها و پروژه ها از یک نظم کلی برخوردارند و همه چیز طبق برنامه پیش میره. کارهای تیمی به بهترین شکل ممکن مدیریت میشن و به انجام میرسن. محیط کاری حرفه ای و صمیمی تجربه خوبی رو به وجود آورده که زمینه رشد رو فراهم میکنه و رضایت کاری رو بالا برده و به طور کلی کار کردن با راتین تجربه کار تو یک محیط حرفه ای و با برنامست که تعادل بین کار و زندگی رو کامل حفظ کرده
محموعه بسیار صمیمی با همکاران دوست داشتنی و فضایی که توش احساس راحتی می کنی.
من تجربه خوبی از همکاری با راتین دارم و خوشحالم با راتین همکاری کردم. البته بدون تعارف یکی از لدت های همکاری من با راتین بعد از امدن مسئول جدید منابع انسانی و ساختارمند شدن امور مرتبط با نیروی انسانی بود به خصوص که ما در دفتر مشهد فعال هستیم ولی گوهی که در دفتر تهران حاضر بودم، زحمات و لطف منابع انسانی مشخص بود به خصوص پراید ۱۱۱ سفیدی که لطف میکرد و در ترافیک تهران ما را تحمل میکرد
حدود 6 سال هست که در مجموعه راتین و شرکت های وابسته مشغول به فعالیت به عنوان دولوپر و مدیر فنی هستم فضای این شرکت کاملا دوستانه هست و خیلی زود در اون احساس راحتی میکنید و همکاران به دوستان صمیمی شما تبدیل خواهند شد واریز حقوق دراین شرکت بصورت منظم می باشد و در صورت تمایل میتوانید از مزایای بیمه تکمیلی هم استفاده کنید ساعت کاری در این شرکت شناور می باشد و از شنبه تا چهارشنبه باید در دفتر حضور داشته باشید و پنجشنبه ها تعطیل می باشد. بصورت کلی در مدت 6 سال گذشته شاهد پیشرفت افراد متفاوتی بود که با ورود به راتین تونستن شبکه سازی کنند و به تجربیات کاری خودشون اضافه کنند و بعدش با کلی تجربه جمع ما رو ترک کردند و در مسیر پیشرفت در جای دیگری به فعالیت خودشون ادامه دادن اگر دنبال فضای دوستانه بدون استرس هستید حتما تجربه در راتین رو حتی برای مدتی کوتاه به شما توصیه میکنم.
من نزدیک دو سال و اندی است که با راتین به صورت تمام وقت و در موزیشن مسئول محتوا همکاری دارم. قبل از آن هم به صورت فریلنس با راتین همکاری میکردم. مهمترین نکته راتین با نظرم امکان پیشرفت و زمینه رشد و یادگیری است. همیشه از رشد و دانش شما استقبال میشود محیط صمیمی و عدم اجبار به هیچگونه موشش یا رفتار تحمیلی در عین حفظ فرهنگ سازمانی و اهمیت اخلاق در راتین، آن را یک مجموعه قابل اعتماد و دوست داشتنی میکند. اهمیت به فرایندمحوری و دانش محور و استفاده از مدیریت پروژه و متدهای نتیجهمحور و اهمیت داده در تمام بخشهای سازمان، باعث شفافیت کاری و سازمانی در همه جوانب میشود. به قول قدیمی ها هیچ گلی بی خطا نیست اما پس از یازده دوزاده سال سابقه کاری مختلف در تهران و مشهد به شخصه معتقدم راتین جای خوبی برای کار کردن است. در راتین هیچوقت قرار نیست زندگی فدای کار شود و اهمین حفظ تعادل کار و زندگی اولویت دارد
مدیر عامل مجموعه بسیار دوست داشتنی و خوش اخلاق هستند و کار کردن با ایشون خیلی تجربه خوبی هست. جوی صمیمانه وجود دارد و همه به یکدیگر کمک می کنند تا کارها به خوبی پیش برود.
یه شرکت کلاهبردار که فقط وعد و وعید بهتون میده از بیرون شاید به نظرت جذاب بیاد اونا حتی بابت بینالمللی هم بهتون دروغ میگن. از همه نظر که بهش فکر کنی سرتون کلاه میزاره، به مشتری و کارمنداشون یه چیز درست تو این شرکت نیست همه چی به نظمه. ****** مدیر این شرکته ****** بهش اعتماد نکنید این آدم فقط ادعا میکنه حرف هاش تو خالیه همش دروغ توهین و بد رفتاری با کارمندها (حتی یکبار برخورد فیزیکی با خانم منشی داشت جلوی همه بقیه کارمندها).
بذارید از تجربهی کارآموزی سئو در این شرکت براتون بگم همون "RIT" یا راهکار درست دیجیتال اولین نکته که در آگهیشون هم ذکر نشده، اینه که ۵ الی ۶ میلیون تومن ازتون پول میگیرن، و میگن این پول در صورت استخدام شدن و قبولی در آزمونها بهتون برمیگرده. طی سه ماه کارآموزی(اول بهتون میگن دو ماه) چندین و چند امتحان میگیرن ازتون اول میگن ۸ تا امتحان ولی تعداد حتی به ۲۰ تا هم میرسه و بیشتر نکته اینجاست که سیستم نمرهدهی دارن A, B , C اگر از یه امتحان نمرهی C بگیرین، حذف میشین و پولتونم بهتون برنمیگرده. حالا اشکال کجاست؟ اول میگن از آزمونها اگه ۴ تاشو B بگیرین هم حذف میشین در اردر ۸ امتحان اوکیه ولی وقتی تعداد امتحان ها به ۱۵ یا ۲۵ تا میرسه، بازم برنامه همونه و ۴ تا نمرهی B به منزلهی حذفه:) در مورد من که همهی امتحانها رو A یا B شده بودم امتحان آخر شوک بزرگ بود وسط امتحان یه سوال جدید دادن که هیچکس بلد نبود و گفتن اگه بلد نباشین ۵۰ نمره کم میشه:) از ۲۰۰ نمره نمرهی قبولی چنده؟ ۱۲۰ به همین راحتی، ایمیل زدن که نمرهت C شده و نمیتونیم همکاری کنیم. و البته، تا همین الان ریز نمرات رو نفرستادن:) طی این مدت بابت بیش از ۱۵ روز که بدون قرارداد، رسما براشون کار کردم و خیلی از کارها هیچ ربطی به سئو نداشتن، هیچ پولی ندادن. که البته مقصر این قسمت از قضیه خودمم. در مدتی که بودیم، نه پروژهی جدیدی وارد شرکت شد و نه پروژههای فعلی به نقطهی موفقی رسیدن. درآمد شرکت آقای م.ج تماما از طریق همین کارآموزی بوده. طی سه دوره کارآموزی که با حضور حدود ۳۰ نفر برگزار شده، فقط ۳ نفر استخدام شدن:))))))))))) حدود ۱۵۰ میلیون درآمد! از شیوهی آموزش و نکات مربوطه هم بگذریم. بیشتر مواقع تدریس در کار نبود و لینک داده میشد برای خوندن و یادگرفتن یه بخش خاص از سئو. از یه جایی به بعد، هدف دیگه تربیت کارآموز نبود. کسب حداکثر درآمد بود. بنابراین بدون توجه به ظرفیت شرکت، پشت سرهم دورههای کارآموزی برگزار شد. در نهایت، مقصر اصلی خودمم کسی نباید برای کارآموزی پول پرداخت کنه. به هیچ وجه. اگر به ذهنتون رسید که اسم شرکت رو سرچ کنید امیدوارم این صحبتا بهتون کمک کنه. لطفا ریتوییت! اسم این آقای کلاهبردار، رییس شرکت RIT، م.ج هست. ورودی ۹۴ کامپیوتر شریف همینطور از اسم پارک علم و فناوری شریف سوءاستفاده کرده. پارک بیانیه داده و گفته این شرکت هیچ نسبتی با ما نداره. اسمش پای قراردادی که ما داریم هست. همین برای کلاهبردار بودن کفایت میکنه. متن بیانیه پارک علم و فناوری که با یک پوستر در صفحه رسمی لینکدینشون منتشر شد: به اطلاع می رساند مجموعه "راهکار درست اندیشه" با نام تجاری (آر آی تی RIT) عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نبوده و هیچ گونه رابطه ای بین مجموعه و پارک وجود ندارد. استفاده این مجموعه از نام و نشان پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف غیرقانونی بوده و مسئولیت حقوقی بر آن مترتب است. جالبه که بدونید اکانت این شرکت در جاب ویژن و جابینجا مسدود شده. در حالی که من قبلا از همین طریق در کارآموزیشون شرکت کردم. نمونه ای از واکنش ها: اگر پیامی از شرکتی به نام آژانس RIT دریافت کردید بیاعتنایی کنید. RIT اسم شرکت نیست بلکه اسم تجاریشونه. شرکتی مهندسی در حوزه کشاورزی پشتشه و با مشخصات اون شرکت کارهای حقوقیش رو انجام میده. اینا 5 6 تومن میگیرن بابت کارآموزی و میگن پس میدن بعد از استخدام! نمونه بعدی: ۱۳میلیون و ۴۹۰ هزار تومن به ما بده که بیای کارآموزی. اگر بعد از کارآموزی تایید بشی و استخدامت کنیم پولتو پس میدیم. اگر هم تایید نشدی یا خودت خواستی بری، پولتو بعنوان هزینه آموزش و کارآموزیت برمیداریم ^_^ کلاهبرداران به تمام معنا. لطفا نمره صفر رو موجود کنید که بتونیم نمره ای که لایقشونه رو ثبت کنیم.
یک شرکت کلاهبردار که به بهانه آموزش و ماندن در شرکت از مردم پول میگیرن و به کارآموز ها وعده و وعید میدن که بهشون کار میدن و در آخر به بهانه های خیلی غیر منطقی کارآموز رو رد میکنن و در آخر هم پولی که ازتون گرفتن رو برنمیگردونن رییس شرکت ****** هست حتی در محیط کار به نوع پوشش کارمندها نظرهای بیخود میده درحالی که کسی ازش نظری نخواسته حتی از اسم دانشگاه شریف سوءاستفاد کردن رییس شرکت ادعا میکنه که متخصص هست درحالی حتی مسایل ایتدایی مربوط به طرای سایت و seo رو نمیتونه تشخیص بده حتی یک فرد متخصص در اون شرکت نیست که بخواد کاری انجام بده و پیش ببره
مدت کوتاهی با این مجموعه همکاری داشتم که متاسفانه فضای به شدت مسموم و غیرحرفهای داشتن. سفته سنگین میگیرن و مدام شما رو تهدید می کنن . به کارمندان فروش در صورت رسیدن به تارگت حقوق میدادن . نسخه قرارداد به شما نمیدن . جریمه های سنگین بابت قوانین و مقررات بیجا و غیرمنطقی دارن . خیلی بیشتر از ۴۴ ساعت در هفته از شما کار می کشن . آزار جنسی کلامی و فیزیکی دارن جناب دکتر ****** ( به شدت آدم بی ادبی هستن ) . در صورتی که قرارداد شما تموم بشه هم یک ماه آخر به شما حقوق پرداخت نمی کنن. از همه جهت افتضاح هستن
من حدود یک سال ونیم با تیم الوکانتنت کار میکنم و راضیم. بالاخره منی که از شعرستان کرمانشاه دارم دورکاری باهاشون کار میکنم و به موقع هم حقوقم رومیدم. از انصاف نگذریم آدمهای خوبین.
****** بدترین مربی اموزشی بود و ایشون حتی سواد کافی هم نداشتن! و باید ایشون حتما درخودشون یک تجدید نظر اساسی بکنند من فکر می کنم با رابطه وارد اونجا شدند!
متاسفانه این شرکت بسیار دروغگو هستش و همچنین سایت ضعیفی هم دارن امیدوارم هر چ سریع تر از این حوضه کنار برن 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
طراحي، اجرا، نظارت و مشاوره سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني- تهيه و نصب لوله و لوازم آبياري و ورق ژئوممبران شرکت فني مهندسي عمران اندیش زنده رود با سابقه بيش از سه دهه مشاوره، طراحي، اجرا، پژوهش و آموزش در پروژه هاي عمرانی و مهندسي آب، آبياري و زهکشي و آبرساني، آبياري تحت فشار و آبياري کم فشار، آبياري سطحي، مهندسي نقشه برداري، تصفیه فاضلاب و ... با بکارگیری از تکنولوژی ها و ماشین آلات روز دنیا * داراي رتبه و تاييديه سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور * داراي گواهینامه طراحی و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار از کرج * داراي مجوز از سازمان جهاد کشاورزي، مديريت آب و خاک و امور فني مهندسي، دفتر توسعه سامانه هاي نوين آبياري، مديريت امور زير بنايي * داراي تاييديه سازمان معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان، سازمان پارک ها و فضاي سبز * داراي گواهينامه هاي بين المللي طراحي فضاي سبز، سرپرست اکيپ نقشه برداري، کشتکار گلخانه هاي خاکي و هیدروپونیک، پنل های خورشیدی، گیاهان دارویی و ... * داراي کادر مجرب و مديريت فني اجرايي با سابقه بيش از 30 سال در طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار * داراي سوابق آموزشی و پژوهشی با ده ها مقاله بين المللي ISI و علمي پژوهشي در زمينه علوم و مهندسي آب * داراي دوربين هاي نقشه برداري پيشرفته، GPS چند فرکانسه، دستگاه های جوشکاری پلی اتیلن تا سايز 500 و بالاتر، وسايل، ابزارآلات، ماشین آلات کامل اجراي سیستم های آبياري تحت فشار، تراکتور، بيل مکانيکي، بيل زنجیری، لودر و ... * عضو انجمن آبياري و زهکشي و هیدرولوژی ایران * عضو انجمن صنفي شرکت هاي مهندسي آبياري تحت فشار ارائه خدمات فني مهندسي زير در سراسر ايران با پشتوانه بيش از 30 سال سابقه علمي و تجربي به همراه تضمين خدمات: - طراحي و اجرا و بهره برداري از انواع سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني، آبياري زير سطحی، آبياري کم فشار، آبياري سطحي، آبياري با لوله هاي دريچه دار (هيدروفلوم)، آبياري نوار تیپ، بابلر، سیستم مه پاش (هانتر، رایزری) و ... جهت باغات و مزارع و فضاي سبز - مطالعات، طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار در سراسر ايران - طراحی و اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی - طراحي و تهيه دفترچه طرح جهت اخذ وام آبياري تحت فشار و کم فشار (وام بلاعوض و . . .) - طراحي و اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار براي فضاي سبز اداره ها، سازمان ها، کارخانه ها، شرکت ها، دانشگاه ها، ارگان ها و . . . - نصب و راه اندازي انواع ايستگاه هاي پمپاژ آبياري و آبرساني و انتقال آب و ايستگاه هاي کنترل مرکزي سيستم هاي آبياري - لوله کشي و نصب و جوشکاري لوله و اتصالات پلي اتيلن در اندازه ها و سايزهاي مختلف تا سايز 500 و بالاتر - اجرای لوله های جی آر پی، آزبست، چدن داکتیل و کاروگیت - اجراي خطوط لوله انتقال آب، گاز و نفت - تعمير و نگهداري سيستم هاي آبياري و خطوط انتقال آب و حوادث آب مربوط به پالايشگاه ها، شهرداري ها، دانشگاه ها، سازمان هاي آب و فاضلاب و . . . - طراحي و اجرا سيستم آبياري تحت فشار گلخانه اي - طراحي و اجرا سيستم هاي آبياري لينير، سنترپيوت، گان، ويل موو، قرقره اي و . . . - تهيه و ارسال لوازم و لوله و اتصالات و پمپ و . . . براي سيستم هاي آبياري تحت فشار قطره اي و باراني به اقصي نقاط کشور - طراحي و اجراي سيستم هاي آبياري نوين و آبياري هوشمند - طراحي و اجراي آبنما و فواره هاي آبي - طراحي و اجراي استخرهاي ذخيره آب، استخرهاي پليمري ژئوممبران و بتني - تهيه و نصب ورق هاي ژئوممبران و ژئوتکستال و پوشش استخرهاي ذخيره آب - مشاوره، طراحي، اجرا و نظارت فضای سبز، روف گاردن و . . . - انجام کليه عمليات نقشه برداري با دوربين توتال، GPS و GIS جهت تعيين محدوده اراضي، شبکه بندي و تسطيح، طراحي و اجراي عمليات تسطيح ليزري، جانمايي درختان جهت کشت، تعيين مسيرهاي کانال کني براي لوله گذاري لوله هاي آبياري باراني و قطره اي (اصلي، نيمه اصلي، مانيفولد و لترال ها)، تعيين مسيرهاي کانال کني براي لوله گذاري لوله هاي انتقال آب - احداث کانال هاي بتني و خاکي براي انتقال آب - بالا دادن پمپ چاه ها براي تعمير و سرويس و پايين دادن آن جهت استفاده مجدد - رفع مشکلات و ارزيابي سيستم هاي آبياري تحت فشار و ايستگاه پمپاژ و ايستگاه کنترل مرکزي براي افزايش محصول دهي مزارع و باغات کشاورزان عزيز - طراحي و اجراي نیروگاه هاي برق خورشیدی، پنل های خورشیدی - طراحي و اجراي سايت هاي تصفيه فاضلاب - رفع مشکلات سيستم هاي تصفيه فاضلاب کارخانه ها و کارگاه هاي صنعتي - مرمت و بازسازي و احياي قنات - شرکت در پروژه های آبرساني روستایی و شهری - ساخت سيستم فيلتر شني داخل استخرهاي با پوشش بتني و ژئوممبران - تولید و ساخت انواع کلکتورها، پکیج فیلتراسیون آبیاری، شیرآلات و ... - داراي پرسنل فني جهت تعمير پمپ و آبپاش و وسايل آبياري - طراحي و اجراي پروژه هاي آبياري تحت فشار در ايران، عراق، سوریه، کويت و ... باعث افتخار اين شركت خواهد بود كه با تجربه علمي و اجرائي اعضاء خود در سه دهه اخیر بويژه در زمينه سامانه هاي نوین آبياري، مشاوره مهندسي، طراحي و اجرا، امور اداري و اجرائي، فعاليت هاي مطالعاتی پژوهشي و آموزشي و ارائه این خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان ها و ارگان های مختلف مانند جهاد کشاورزی، شهرداری، شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب و فاضلاب روستایی، وزارت نیرو، جهاد نصر، بسیج سازندگی، نیروهای مسلح سپاه و ارتش و ... در سراسر ایران بالاخص استان هاي اصفهان، چهار محال و بختياري، فارس، كهکيلويه و بوير احمد، لرستان، خوزستان، خراسان، كرمان، هرمزگان، مركزي، سيستان و بلوچستان و ... بتواند در زمينه هاي مرتبط با «کشاورزي، آبياري و آبرساني، مديريت آب»، خدمت رساني نمايد. مدیرعامل: دکتر رئيسي: 09333786167 ايميل: [email protected] کانال تلگرام: telegram.me/oaz_engco صفحه اينستاگرام: https://instagram.com/oaz_engco Design and Implementation of the Pressurized Irrigation Systems
یه شرکت****** با ******، جالبی این شرکت اینجاست که آژانس دیجیتال مارکتینگ ولی خودشون یه سایت درست حسابی ندارن حتی از کارمندهای خودشون هم سو استفاده میکنن هیچ پیشرفت یا امنیت شغلی اونجا ندارید
محیط سمی مدیران سمی بدترین تجربه کاری در کل زندگیم مدیران برخورد توهین آمیز با نیرو هاشون دارن از پادگان بدتره نه احترام خواهید دید نه رنگ آرامش مدیران فوق العاده مغرور و بدذات و همین باعث شده جو سمی بر شرکت حاکم باشه و دست نیرو ها برای زیرآب زنی باز باشه سفته هارو هم به راحتی پس نمیدن و از راه قانونی میتونید پس بگیرید
بنده برنامه نویسی رو اینجا یادگرفتم و واقعیت همیشه اینجا رقابت سر سختی بود و الان در حال حاضر در کانادا باتوجه به مفاهیم اموزشی یاد گرفتم مشغول کار هستم . متاسفانه خیلی ها بهره و تلاشش رو نداشتن و رفتند ! خواهشی دارم حتما حضوری برین صحبت کنید اگر براتون مفید بود استفاده کنید
راتین برای من تجربه خوبی بود، بنظرم برای افراد زیادی میتونه تجربه خوبی باشه. اگر کارتون رو خوب بلد باشید قطعا راتین فرصت مناسبی برای رشدتون هست. مدیران رویکرد جالبی دارند و افراد بسیار باز و پذیرایی هستند، توی راتین قضاوت نمیکنند، توانایی و دانشان ارزشمند هست. فضا دوستانِ و صمیمی هست، علاوهبر کار فرصت دوستیهای جدید هم فراهم هست. راتین شما رو میتونه به چالش بکشه و پتانسیل های جدیدتون رو میتونید در این محیط ببینید و رشد بدید. از روز اول بیمه دارید. حقوق به موقع پرداخت میشه (هر ماه دقیقا در روز مشخص 5 ام). قوانین ورود و خروج هم سختگیرانه است هم انعطاف پذیری لازم رو داره. در راتین در کنار دوستانتون هر لحظه میتونید یاد بگیرید، از کار کردن لذت ببرید و با حال خوب برگردید خونه و روز بعد به عنوان انسانی موثر از خواب بیدار شید.
اولین جایی هست که به طور واضح حرف کلام در مدیریت خیلی به هم نزدیکه. تعادل کار و زندگی بسیار خوب هست و وقتی کار تمام می شه، واقعا تمام می شه و می تونی با ذهن آزاد از بقیه زندگیت استفاده کنی.
من چندسال با راتین زندگی کردم و واقعا دوستش دارم حجم کار ها زیاد معمولا ولی با روحیه تیمی همه کارها انجام میشه از چالش های اصلی اینجا پرداخت حقوق هست که اخر ماه نیست و چند روز بعد البته از قبل مشخص هست و و از تایم اعلامی دیرتر نمیشه
کارها و پروژه ها از یک نظم کلی برخوردارند و همه چیز طبق برنامه پیش میره. کارهای تیمی به بهترین شکل ممکن مدیریت میشن و به انجام میرسن. محیط کاری حرفه ای و صمیمی تجربه خوبی رو به وجود آورده که زمینه رشد رو فراهم میکنه و رضایت کاری رو بالا برده و به طور کلی کار کردن با راتین تجربه کار تو یک محیط حرفه ای و با برنامست که تعادل بین کار و زندگی رو کامل حفظ کرده
محموعه بسیار صمیمی با همکاران دوست داشتنی و فضایی که توش احساس راحتی می کنی.
من تجربه خوبی از همکاری با راتین دارم و خوشحالم با راتین همکاری کردم. البته بدون تعارف یکی از لدت های همکاری من با راتین بعد از امدن مسئول جدید منابع انسانی و ساختارمند شدن امور مرتبط با نیروی انسانی بود به خصوص که ما در دفتر مشهد فعال هستیم ولی گوهی که در دفتر تهران حاضر بودم، زحمات و لطف منابع انسانی مشخص بود به خصوص پراید ۱۱۱ سفیدی که لطف میکرد و در ترافیک تهران ما را تحمل میکرد
حدود 6 سال هست که در مجموعه راتین و شرکت های وابسته مشغول به فعالیت به عنوان دولوپر و مدیر فنی هستم فضای این شرکت کاملا دوستانه هست و خیلی زود در اون احساس راحتی میکنید و همکاران به دوستان صمیمی شما تبدیل خواهند شد واریز حقوق دراین شرکت بصورت منظم می باشد و در صورت تمایل میتوانید از مزایای بیمه تکمیلی هم استفاده کنید ساعت کاری در این شرکت شناور می باشد و از شنبه تا چهارشنبه باید در دفتر حضور داشته باشید و پنجشنبه ها تعطیل می باشد. بصورت کلی در مدت 6 سال گذشته شاهد پیشرفت افراد متفاوتی بود که با ورود به راتین تونستن شبکه سازی کنند و به تجربیات کاری خودشون اضافه کنند و بعدش با کلی تجربه جمع ما رو ترک کردند و در مسیر پیشرفت در جای دیگری به فعالیت خودشون ادامه دادن اگر دنبال فضای دوستانه بدون استرس هستید حتما تجربه در راتین رو حتی برای مدتی کوتاه به شما توصیه میکنم.
من نزدیک دو سال و اندی است که با راتین به صورت تمام وقت و در موزیشن مسئول محتوا همکاری دارم. قبل از آن هم به صورت فریلنس با راتین همکاری میکردم. مهمترین نکته راتین با نظرم امکان پیشرفت و زمینه رشد و یادگیری است. همیشه از رشد و دانش شما استقبال میشود محیط صمیمی و عدم اجبار به هیچگونه موشش یا رفتار تحمیلی در عین حفظ فرهنگ سازمانی و اهمیت اخلاق در راتین، آن را یک مجموعه قابل اعتماد و دوست داشتنی میکند. اهمیت به فرایندمحوری و دانش محور و استفاده از مدیریت پروژه و متدهای نتیجهمحور و اهمیت داده در تمام بخشهای سازمان، باعث شفافیت کاری و سازمانی در همه جوانب میشود. به قول قدیمی ها هیچ گلی بی خطا نیست اما پس از یازده دوزاده سال سابقه کاری مختلف در تهران و مشهد به شخصه معتقدم راتین جای خوبی برای کار کردن است. در راتین هیچوقت قرار نیست زندگی فدای کار شود و اهمین حفظ تعادل کار و زندگی اولویت دارد
مدیر عامل مجموعه بسیار دوست داشتنی و خوش اخلاق هستند و کار کردن با ایشون خیلی تجربه خوبی هست. جوی صمیمانه وجود دارد و همه به یکدیگر کمک می کنند تا کارها به خوبی پیش برود.
یه شرکت کلاهبردار که فقط وعد و وعید بهتون میده از بیرون شاید به نظرت جذاب بیاد اونا حتی بابت بینالمللی هم بهتون دروغ میگن. از همه نظر که بهش فکر کنی سرتون کلاه میزاره، به مشتری و کارمنداشون یه چیز درست تو این شرکت نیست همه چی به نظمه. ****** مدیر این شرکته ****** بهش اعتماد نکنید این آدم فقط ادعا میکنه حرف هاش تو خالیه همش دروغ توهین و بد رفتاری با کارمندها (حتی یکبار برخورد فیزیکی با خانم منشی داشت جلوی همه بقیه کارمندها).
بذارید از تجربهی کارآموزی سئو در این شرکت براتون بگم همون "RIT" یا راهکار درست دیجیتال اولین نکته که در آگهیشون هم ذکر نشده، اینه که ۵ الی ۶ میلیون تومن ازتون پول میگیرن، و میگن این پول در صورت استخدام شدن و قبولی در آزمونها بهتون برمیگرده. طی سه ماه کارآموزی(اول بهتون میگن دو ماه) چندین و چند امتحان میگیرن ازتون اول میگن ۸ تا امتحان ولی تعداد حتی به ۲۰ تا هم میرسه و بیشتر نکته اینجاست که سیستم نمرهدهی دارن A, B , C اگر از یه امتحان نمرهی C بگیرین، حذف میشین و پولتونم بهتون برنمیگرده. حالا اشکال کجاست؟ اول میگن از آزمونها اگه ۴ تاشو B بگیرین هم حذف میشین در اردر ۸ امتحان اوکیه ولی وقتی تعداد امتحان ها به ۱۵ یا ۲۵ تا میرسه، بازم برنامه همونه و ۴ تا نمرهی B به منزلهی حذفه:) در مورد من که همهی امتحانها رو A یا B شده بودم امتحان آخر شوک بزرگ بود وسط امتحان یه سوال جدید دادن که هیچکس بلد نبود و گفتن اگه بلد نباشین ۵۰ نمره کم میشه:) از ۲۰۰ نمره نمرهی قبولی چنده؟ ۱۲۰ به همین راحتی، ایمیل زدن که نمرهت C شده و نمیتونیم همکاری کنیم. و البته، تا همین الان ریز نمرات رو نفرستادن:) طی این مدت بابت بیش از ۱۵ روز که بدون قرارداد، رسما براشون کار کردم و خیلی از کارها هیچ ربطی به سئو نداشتن، هیچ پولی ندادن. که البته مقصر این قسمت از قضیه خودمم. در مدتی که بودیم، نه پروژهی جدیدی وارد شرکت شد و نه پروژههای فعلی به نقطهی موفقی رسیدن. درآمد شرکت آقای م.ج تماما از طریق همین کارآموزی بوده. طی سه دوره کارآموزی که با حضور حدود ۳۰ نفر برگزار شده، فقط ۳ نفر استخدام شدن:))))))))))) حدود ۱۵۰ میلیون درآمد! از شیوهی آموزش و نکات مربوطه هم بگذریم. بیشتر مواقع تدریس در کار نبود و لینک داده میشد برای خوندن و یادگرفتن یه بخش خاص از سئو. از یه جایی به بعد، هدف دیگه تربیت کارآموز نبود. کسب حداکثر درآمد بود. بنابراین بدون توجه به ظرفیت شرکت، پشت سرهم دورههای کارآموزی برگزار شد. در نهایت، مقصر اصلی خودمم کسی نباید برای کارآموزی پول پرداخت کنه. به هیچ وجه. اگر به ذهنتون رسید که اسم شرکت رو سرچ کنید امیدوارم این صحبتا بهتون کمک کنه. لطفا ریتوییت! اسم این آقای کلاهبردار، رییس شرکت RIT، م.ج هست. ورودی ۹۴ کامپیوتر شریف همینطور از اسم پارک علم و فناوری شریف سوءاستفاده کرده. پارک بیانیه داده و گفته این شرکت هیچ نسبتی با ما نداره. اسمش پای قراردادی که ما داریم هست. همین برای کلاهبردار بودن کفایت میکنه. متن بیانیه پارک علم و فناوری که با یک پوستر در صفحه رسمی لینکدینشون منتشر شد: به اطلاع می رساند مجموعه "راهکار درست اندیشه" با نام تجاری (آر آی تی RIT) عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نبوده و هیچ گونه رابطه ای بین مجموعه و پارک وجود ندارد. استفاده این مجموعه از نام و نشان پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف غیرقانونی بوده و مسئولیت حقوقی بر آن مترتب است. جالبه که بدونید اکانت این شرکت در جاب ویژن و جابینجا مسدود شده. در حالی که من قبلا از همین طریق در کارآموزیشون شرکت کردم. نمونه ای از واکنش ها: اگر پیامی از شرکتی به نام آژانس RIT دریافت کردید بیاعتنایی کنید. RIT اسم شرکت نیست بلکه اسم تجاریشونه. شرکتی مهندسی در حوزه کشاورزی پشتشه و با مشخصات اون شرکت کارهای حقوقیش رو انجام میده. اینا 5 6 تومن میگیرن بابت کارآموزی و میگن پس میدن بعد از استخدام! نمونه بعدی: ۱۳میلیون و ۴۹۰ هزار تومن به ما بده که بیای کارآموزی. اگر بعد از کارآموزی تایید بشی و استخدامت کنیم پولتو پس میدیم. اگر هم تایید نشدی یا خودت خواستی بری، پولتو بعنوان هزینه آموزش و کارآموزیت برمیداریم ^_^ کلاهبرداران به تمام معنا. لطفا نمره صفر رو موجود کنید که بتونیم نمره ای که لایقشونه رو ثبت کنیم.
یک شرکت کلاهبردار که به بهانه آموزش و ماندن در شرکت از مردم پول میگیرن و به کارآموز ها وعده و وعید میدن که بهشون کار میدن و در آخر به بهانه های خیلی غیر منطقی کارآموز رو رد میکنن و در آخر هم پولی که ازتون گرفتن رو برنمیگردونن رییس شرکت ****** هست حتی در محیط کار به نوع پوشش کارمندها نظرهای بیخود میده درحالی که کسی ازش نظری نخواسته حتی از اسم دانشگاه شریف سوءاستفاد کردن رییس شرکت ادعا میکنه که متخصص هست درحالی حتی مسایل ایتدایی مربوط به طرای سایت و seo رو نمیتونه تشخیص بده حتی یک فرد متخصص در اون شرکت نیست که بخواد کاری انجام بده و پیش ببره
مدت کوتاهی با این مجموعه همکاری داشتم که متاسفانه فضای به شدت مسموم و غیرحرفهای داشتن. سفته سنگین میگیرن و مدام شما رو تهدید می کنن . به کارمندان فروش در صورت رسیدن به تارگت حقوق میدادن . نسخه قرارداد به شما نمیدن . جریمه های سنگین بابت قوانین و مقررات بیجا و غیرمنطقی دارن . خیلی بیشتر از ۴۴ ساعت در هفته از شما کار می کشن . آزار جنسی کلامی و فیزیکی دارن جناب دکتر ****** ( به شدت آدم بی ادبی هستن ) . در صورتی که قرارداد شما تموم بشه هم یک ماه آخر به شما حقوق پرداخت نمی کنن. از همه جهت افتضاح هستن
من حدود یک سال ونیم با تیم الوکانتنت کار میکنم و راضیم. بالاخره منی که از شعرستان کرمانشاه دارم دورکاری باهاشون کار میکنم و به موقع هم حقوقم رومیدم. از انصاف نگذریم آدمهای خوبین.