وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۲ از ۲۲
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آبان ۱۴۰۳
۴.۰

چند ساله تو این شرکتم...پیشرفت خیلی خوبی داشته...مهندس ح.ی به شدت با شخصیت و پرستیژ حرفه ای دارن اما متاسفانه بعضی وقت ها خیلی ناگهانی و بدون هیچ سنجش و منطقی به بعضی افراد خیلی بها میده و تا زمان نگذره متوجه اشتباه نمیشن و همین باعث میشه شرکت خیلی عقب بیوفته...تعجب می‌کنم چرا مهندس ح.ی از این اعتماد کردن های اثبات نشده درس عبرت نمیگیره...جناب مهندس من تو این چند سال خیلی به شرکتت و خودت دقت کردم و بهش فکر کردم تنها مشکلت اینه که خیلی مهربونی....دیکتاتور باشی یه جوری شرکت عوض میشه که فقط حال کنی و لذتشو ببری... و یه مشکل دیگه اینکه به شدت کمال گرایی...الان وقت این نیست که پرفکت باشی...من جای شما باشم با این ادبیات با مدیر و سرپرست و معاون صحبت میکنم ؛ آقای فلان من این دستگاه این قطعه این زهرمار رو میخوام دیگه هرکار میخوای بکنی به من ربطی نداره انجام ندی اخراجی و دیگه نباید بری بهشون بگی اینجوری که من میگم کار انجام بده از این خیابون و این کوچه برو برسی به فلان مغازه....نه کسی که کار بلد باشه خودش مسیرش رو پیدا میکنه حتی بهتر از شما.... در آخر بدون مدیر هات رو احمق کردی...چرا؟ چون نذاشتی خودشون فکر کنن...الان خودت 2 هفته نباشی برگردی میبینی هیچی انجام نشده همه چی وابسته شده به خودت...نکن این کار رو.... به امید نامبر وان شدنت...

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

یک شرکت با مدیریت دوبرادر تازه به دوران رسیده که فکر میکنن مالک کل دنیا هستن و هرروز و هرساعتی اجازه دارن هرجوری دلشون خواست با نیروشون برخورد کنن.هرساعتی از شبانه روز زنگ بزنن بی احترامی کنن و کارهای بی مورد بخوان.انتظار دارن نیرو قول چراغ جادو باشه و از پس هر کار نشندنی ای بر بیاد! هزینه رفت و آمد ماموریت هارو بعد از یک ماه پرداخت میکنن!موقع استخدام با قول کادو تولد و دریافت پاداش هر چندماه بک بار گولت میزنن موقع استخدام با افزایش حقوق در صورت پیشرفت گولت میزنن و در نهایت هیچی که هیچی!یه بلایی سر شخصیتت میارن که عزت نفسو باید بندازی سطل آشغال!حرف از پیشرفت میزنن ولی به جز مدیران ارشد و رفقاشون هیچکس پیشرفت نمیکنه!یه دیوانه تر از خودشون که هیچ تخصصی هم نداره شده معاون اجرایی و دارن آدمارو نابود میکنن!توی یک ماه گذشته بالای ۱۰۰ تا نیرو از دست دادن!!!!!!و حرف از کارآفرینی میزنن! کار کردن توی این شرکت یعنی مرگ مسیر کاریتون! اینکارو با خودتون نکنید!

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

لینک اینجا از طریق یکی از بچه های قدیمی مجموعه برام ارسال شد. چخبره اینجا همه به جون هم افتادن ، از اینجا مشخصه چه خبریه تو شرکت . من تجربه ۲ سال کار تو این شرکت رو داشتم ، نسبتا خوب رو به پایین هست ، فقط تنها خوبیش بیمه هست و هیچ چیز خوب دیگه ای برای کارمندان ندارند. مدیرهای اونجا خیلی زیادن ، حدود ۴۰ نفر مدیر تو دفتر دارن الان شنیدم بیشترم شده ولی خوب یکی از یکی بچاپ تر هست تا اونجا که من شنیدم یکی از مدیرهای اونجا پروژه ها رو خارج از سازمان با قیمت پایین تر به مشتری میده و تو کارخانه دستگاهی ساخته نمیشه و کسی هم خبردار نمیشه ، ****** تنها مدیر خوب سازمان مدیر عامل هوشمند بود تا جایی که من دیدم با سواد و متشخص . شنیدم که مدیر منابع انسانی دوباره برگشته به اونجا اون دیگه واقعا شاهکاره شرکته ی ****** سر در نمیاره . امیدوارم شرایط عوض شده باشه در کل و برای کسایی که میخوان به این مجموعه اضافه بشن بگم که حتما یکم مطالعه در مورد این شرکت بکنن چون واقعا بغیر از اینکه حقوق دیر پرداخت میشه جایی برای پیشرفت نیست و شما رو به عنوان ی فیلتر برای پاسخگو بودن به کارفرما میزارن و ارامش و استرس همیشه دارید . ی خانمی هم هست اونجا که همه کاره هست اونم تو مخه . شرکت فقط دیزاین خوبی داره و همه رو کشته وگرنه وارد که بشید از ی شرکت زیر پله ای هم سطحش پایین تره . دلیل استعفای خودم این بود که ****** حدودا ۵۰ تا فرم درست کرده بود برای دستشویی رفتن هم باید فرم پر میکردی ، عاشق کاغذ بازی و هدر دادن کاغذ و وقت کارمندها هستن . به عنوان کارمند وارد سازمان بشید رسما کاری میکشن ازتون که از خر نمیکشن البته ببخشید واقعیت رو گفتم که روشن بشید.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت حتی به یکی از پاچه خوارترین نیروهاشم رحم نکرد و بعد از استفاده ازش انداختش بیرون. خانم مدیر عامل یه شرکت زیر مجموعه بود که یکسال تموم تا ۹ شب میموند سرکار بنده خدا فکر میکرد چقدر کارش مهم و با ارزشه و چقدر قراره قدرشو بدونن در حالی که نمیدونست قرار یه دستمال پرتش کنن بیرون. همه حرفایی که در مورد این شرکت زده شده کاملا درسته ولی این که همه کاسه کوزه ها رو بخوان بندازن گردن ****** درست نیس، ایشون نه این که ادم کار درستی باشه ولی ****** هم از ایشون بدتر نباشه بهتر نیس، تاخیر حقوق ربطی به ایشون نداره‌ چون که این ****** ‌حقوق نیروهای شرکت خودشو به موقع پرداخت میکنه تاخیر بقیه حقوق ها مسئولش خود مدیر عامله هلدینگه

صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۴ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
کارمند

شرکت بیژن لطف کرد بعد از چندسال کار کردن به هر دلیلی یک عده ای مون رو اخراج کرد ولی خداوند جای حق نشسته و یک مدیر شعبه استخدام کردن و جبران خواهد کرد با سابقه ای که داره و از پرسنل شعبه شنیده‌ام در آینده با عملکردش چنان این آقا شرکت رو از هر لحاظ به زمین خواهد زد که هیچ کس فراموش نکند و قدر بقیه رو بدونند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

امروز یکی از بچه های قدیمی آریا بنیز این صفحه رو برام فرستاد که ببین از زمانی که رفتیم شرکت به چه وضعی افتاده متن ها همه رو خودندم یکسری موارد به این شرکت وارده و یکسری خیر ****** جزو انسان های شریفی هست که الان 5 سال هست ندیدمش و آدم با صفا، متاسفم که امثال یکسری نفرات مثل این خانم ف.ا باعث شرمندگی ایشون شده و من شخصا بخاطر این شخص ترک کردم مجموعه رو و باعث آبرو ریزی حمید شده همه از ایشون بد میگند و حرف های نادرستی میزنند که باعث شده اعتبار شرکت و حمید رو این شخص از بین ببره خلاصه به نظر کل مجموعه رو با یک کفه ترازو نگاه نکنید افراد خوبی داخل این سیستم رشد و پرورش پیدا کردند و هر کدوم جدا شدند و رفتند شرکت زدند با اعتبار حمید خان امیدوارم این افراد باعث نشند اعتبار آریا خراب بشند .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

من 2 سال داخل این خراب شده مشغول به کار بودم فقط به دلیل نبود شغل مناسب سمتی من مجبور بودم بمونم وگرنه ماه دوم جدا میشدم باز هم تاکید میکنم از این هلدینگ خراب شده. پرداخت حقوق اصلا در الویت نیست شاید الویت 4و5 خراب شده باشه بیشتر برداشت شرکا مهمه و دیزاین شرکت - برای پرسنل ارزشی قائل نیستن و با بن کارگری و بیمه تکمیلی و حتی بسته شب عید هم کلا آشنا نیستن ؛ تو سازمان و فقط به مدیرها خوب میرسن - شاید باورتون نشه که من 5 ماه اونجا حقوق کار کردم و حقوق نگرفتم و این موضوع بیش از چندین بار اتفاق افتاد - کارخانه به شدت ضعیف و کند کار انجام میدن و شاید هر دستگاه مشتری با تاخیر 4 ماهه یا بیشتر انجام بشه و بالای 80 درصد از پروژه ها به دعوا و شکایت میرسه و حتی به اجرا گذاشتن ضمانت نامه. مدیریت اونجا و انجام کارها دست ی خانمی هست که بیش از 13 سال اونجا سابقه کار داره و هر چی اون میگه باید انجام بشه و تاخیر در پرداخت حقوق هم بی شک بخاطر وجود این خانم هست چون تامین نقدینگی دست ایشونه و کاملا بی سواد هست دیپلم ردی . بیمه تکمیلی هر دهاتی و خرابه ای داره ولی اینجا با وجود درخواست کارمندها ندارند - فقط به فکر دک و پز شرکتی می باشند و هدف و پیشرفت پروژه براشون مهم نیست . مدیر عامل یکی دو تا شرکت اونجا فقط سواد درست حسابی دارن مابقی در حد کارمند که چه عرض کنم در حد کارگر هم سواد درست حسابی ندارند . حقوق ها بغیر از اینکه دیر پرداخت - و هیچگونه قراردادی به کارمندها داده نمیشود که بتونن حق خودشون رو بگیرن و موضوع دیگه اینکه هیچ قرارداد امضا شده ای به کارمند نمیدن که سندی داشته باشه. حتی روزی هم که از مجموعه جدا شدم مطالبات خودم رو تونستم از طریق شکایت در سازمان اداره کار بگیرم - مالی تسویه رو زده بود 24 میلیون ولی اداره کار 38 میلیون برام محاسبه کرده بود که همون خانمی هم که داخل منابع انسانی مشغول به کار هست زیر بار نمیرفت . درکل بخوام تجربه خودم رو بگم : اگر اشتباه کردید و وارد این سازمان شدید فقط 2 دستی مراقب باشید که جیبتون رو نزنن شاید خنده دار باشه ولی واقعا همینطوره ؛ چون اصلا براشون حق کارمند مهم نیست و در صورت جدا شدن حتما حق و حقوق خودتون رو از اداره کار پیگیر بشید ؛ چون اگر به هوای منابع انسانی و مالی اون شرکت خراب شده باشید شاید 6-5 ماه طول بکشه . حرف آخر : عقل سالم اگر داشته باشید به این مجموعه اضافه نمیشید واقعا میگم . و مورد اخر امکان داره حتی بیمه که مهم ترین چیز هست برای شما رد نشه چون منابع انسانی و مالی کلا تعطیلی داره این مجموعه . ***** کامنت های مثبت از طرف منابع انسانی هست - دقت کنید تو 2و3 روز پشت سر هم کامنت مثبت گذاشتن که کامنت های منفی بره پایین و دیده نشه .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندسی·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مهندسی

این مجموعه فقط اسم در کرده ولی واقعا این چیزی که میگند نیست الان تمام پروژه های شرکت عقب افتاده و پر از پرونده های حقوقی داره، کل این شرکت شده یک خانم که شده همه کاره شرکت و کسی جرات نداره بهش حرف بزنه چون زیر نظر مدیر عامل حمایت میشه و در حد سواد دیپلم هم نداره به هم دستور میده و بد رفتاری میکنه یه ذره فهم و شعور نداره خلاصه ۹ ماه وقت خودمو اونجا بیخودی گذروندم داخل مهندسی

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

از کم‌هوش بودن منابع انسانی همین بس که اومده توی یه روز پنج تا کامنت گذاشته که همشونم میگن {شرکت خوبیه حقوق دیر و زود میشه ولی نمیسوزه و ما هم دیگه اونجا نیستیم به دلایل شخصی}، خانم کم هوش حداقل متن رو عوض کن. اول این که این شرکت توی کل عمر کاریش حتی و تاکید میکنم حتی یک بار هم حقوق رو به موقع نداده چه برسه زود. دوم اینکه بله چهار پنج نفری هستن که رفتن و برگشتن که علتش چند تا چیزهص یکی اینه که ادم ضعیفین جای دیگه کار به درد بخور پیدا نکردن‌ و علت دیگشم اینه بر میگیردن با یه حقوق خیلی بالا و سر تایم برای اون افراد خاص که عمدتا نقش مدیریتی دارن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۴.۰

من دو سال پیش تو این شرکت کار میکردم به دلایل شخصی مجبور شدم بیام بیرون، کامنتا رو که میخوندم دیدم چقدر نظرات با دشمنی نوشته شده. این شرکت قطعا مثل هر شرکت و هر جای دیگه ای بدی های خودشو داره و نه اینجوری که آدما میگن.ادمایی که نظرات ب این بدی مینویسن اگر منصف باشن باید از خوبی های شرکت هم بگن.تو این شرکت فضا برای رشد زیاد داری و مثل پادگان باهات رفتار نمیکنن، حقوقشون دیر و زود میشه ولی هیچوقت پولتونو نمیخورن و محاسبات تسویه حسابشون مطابق قانونه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

امروز به این سایت سر زدم و چون یکی دوتا کامنت ناعادلانه دیدم با اینکه چند وقت است در شرکت نیستم ولی باید بگویم این شرکت در شاخه کاری خودش از بهترینهاست . هم محیطش سالم و امن است وهم اگر کسی بخواهد چیزهای زیادی در مهندسی یاد می گیرد حقوقش بعضی وقتها دیر و زود دارد ولی نمی سوزد . شرکت احترام می گذارد ولی ناز کسی را نمی کشد شاید بعضی خوششون نیاد

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

با هر نفس کشیدنم به خدا واگذارت میکنم آقای قائم مقام شرکت آروا- با هر نفسم دارم به خدا میگم بین ما قضاوت کنه هر صبحم رو به امید این شروع میکنم که خبر این رو بشنوم که صدای من به خدا رسیده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

نمی خواستم نظری بدهم چون اخلاقی نمی دانم ولی جون این چندروز خیلی نظرها شبیه نظر خودم دیدم گفتم جند تا مسیله هم من بگویم.خانم ....منابع انسانی به من قول داده بود که بعد از یک مدت حقوقم اضافه می شود وقتی سر آن وقت شد گفت من این حرف را نزدم . بعدها از چند تا همکاران در نهارخوری شنیدم به آنها هم وعده داده بوده بعد زیر همه چیز زده.خانم ....که همه کاره است دو بار من را صدا زد و خیلی بد صحبت کردو شنیدم باهمه همین رفتارهای خشن را می کند .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

سالها این شرکت حقوق را سر وقت داده و اعتراضی نشده است اینکه کار فرماها بد قولند تقصیر این شرکت نیست .مشکل این است که شرکت را نباید بزرگ می کردند . الان واحد استراتژی درست کردند که همه چیزهای خودش را کپی می کند و ظاهرش را عوض می کند و فقط دویست میلیون حقوق به حقوق ماهانه اضافه کرده است اینها توی جای قبلی یک کارشناس معمولی بودند حالا آمدند اینجا شدند مدیر و هزینه اضافه کرده اند . سه تا واحد مهندسی شده ایم و خیلی هم در کارها مشکل داریم بعضی ها مفتی حقوق می گیرند و یکی دونفر حسابی تحت کنترل و فشار هستند می شد به جای ده دوازده نف دوسه تا قوی تر را نگهدارند و فقط یک واحد مهندسی داشته باشند تا مثل گذشته کارها خوب پیش برود

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمی‌کنند.بعد بهانه تیم فروش را می‌آورند که نمی‌فروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.فروش بهانه دیگری می آورد .تجریه کاری با این شرک تجربه بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی یک ماه نه خودش بود نه معاونش .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· کارشناس·۲۶ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

من از این هلدینگ بیرون آمده م . برای مدت زمانی که آنجا بودم روزی هزار بار افسوس می خورم .هنوز تسویه هم نکردم ولی برای این کار هم بدم می آید که به آنجا بروم .بدقولی عوض کردن حرفها ، وعده های الکی. یک خانمی که مدیر عامل یکی از شرکتها بود را مشابه دستمال کاغذی پرت کردند بیرون. تنها یک دکور فریب کاری دارند و یک دنیا ادعا. در و دیوار شرکت پر از دروغ و شو آف برای گول زدن آدمها و مشتری هاست.خیلی از کارشناس ها برای جاهای دیگر رزومه می فرستند هیجکس به کار امیدی ندارد

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۶ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

این افرهدی که از شرکت تعریف کره اند نفسشان از جای گرم بلند می شود. نه نظمی وجود دارد نه معلوم است کی کار می کند و کی کار نمی کند حقوق افراد با سلیقه خانمی هست که خیلی دوست بازست .الان توی واحد ما سه نفر مثل هم هستیم و سه حقوق مختتف داریم فکر کنم از هرکی خوشش میاید بیشتر میدهند .به ندازه ده تا شرکت مدیر دارند ولی مدیرها فقط بلدند دیر بیایند و کارهای ما را به نام خود کنتد . اگر برای زندگی هدف و برنامه دارید اینجا نیاید .حقوقم که دیر میدهند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

من از اینکه در این شرکت کار می کنم خیلی زیاد خوشحالم . بیشتر کارکنان جوان هستند و محیط اینجا سالم و دوستانه هست .جای رشد است و اگر کسی بخواهد خیلی رشد می کند . به خاطر یک مشکلی که در یک واحد به وجود آمده است که نباید این همه از شرکت بدگفت . دوست من می گوید آقای ... یک سری شاخص و فورمت دستورالعمل و آئین نامه و بودجه و یک فهرست از شرکتهای دیگر دارد که سربرگ و ظاهر آنها را عوض می کند و به نام خودش برای آریا بنیز تحویل می دهد یا همیشه در حال تلفن زدن و چایی خوردن است وبه این دلایل می گوید شرکت ضعیف است.ولی دلیلی غیر منصفانه است .معلوم نیست آن آقا این کار را بکند اگر هم کرد یک نفر کار بد کرده است به شرکت ربطی ندارد .اکثریت اعضا این شرکت خوب و سلامتند و همه باید برای رشد آن کوشش کنیم .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

من الان چند وقتی هست که دیگه اونجا مشغول به کار نیستم اما به عنوان کسی که اونجا کار کرده میگم که اگر منابع انسانی اون مجموعه مخصوصا اون خانومی که تو اون واحد هست عوض بشه خیلی از مشکلات شرکت حل میشه و فضا از این حالت سمی بودن در میاد یک خانم به شدت بی ادب پررو انرژی منفی و پرمدعا که هیچی بلد نیست

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

- در مقایسه ب شرکت های دیگه ی صنعت HVAC ، شرکت تهویه در کل شرکت بزرگ و خوبیه ولی موارد زیر رو هم داره: پرداخت حقوقش نه خیلی منظم و سر تایمه و نه خیلی بی نظم - به دلیل سیستم مدیریت شبه دولتی که داره تصمیمات احمقانه مدیریتی توش زیاد دیده میشه - مثل شرکت های دیگه تنها چیزی که براشون اهمیت نداره اینه که قدر نیروهای خوبشون رو بدونن و خیلی راحت ادم از دست میدن - تاثیر باندبازی و روابط غیر کاری و غیرحرفه ای تو بالا رفتن یه نفر و پیشرفت کاریش خیلی موثر تر از پارامترهایی مثل باسوادی و صلاحیت و غیره است. در اصل چیزی که اصلا اهمیتی نداره سواده (چون مدیرانی تصمیم گیرنده هستن که خودشون سواد صنعت تهویه مطبوع رو ندارن) - باید به دیدن این صحنه که توی این شرکت کلی پیرمرد و بازنشسته (دور از چشم اداره کار) مشغول کارن عادت کنید. بعضی مواقع ادم یاد پارک ملت میفته. - در 15 سال اخیر شرکت از تولیدات با کیفیت به سمت اینکه ادعا کنه من همه چی میسازم پیش رفته. کیفیت مدارک فنی و مهندسی و همچنین محصولات فدای تعدد محصولات شده و دست تو هر کاری بردن اونم نه به صورت کامل. بهترین عبارت برای توضیفش ناخنک زدنه. شرکت به هر محصولی یه ناخنک زده فقط و بعدش رفته سراغ محصول بعدی- تیم تحقیق و توسعه اش بیشتر به یه تیم کارچاق کن شباهت داره تا یه تیم اکادمیک!

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آبان ۱۴۰۳
۴.۰

چند ساله تو این شرکتم...پیشرفت خیلی خوبی داشته...مهندس ح.ی به شدت با شخصیت و پرستیژ حرفه ای دارن اما متاسفانه بعضی وقت ها خیلی ناگهانی و بدون هیچ سنجش و منطقی به بعضی افراد خیلی بها میده و تا زمان نگذره متوجه اشتباه نمیشن و همین باعث میشه شرکت خیلی عقب بیوفته...تعجب می‌کنم چرا مهندس ح.ی از این اعتماد کردن های اثبات نشده درس عبرت نمیگیره...جناب مهندس من تو این چند سال خیلی به شرکتت و خودت دقت کردم و بهش فکر کردم تنها مشکلت اینه که خیلی مهربونی....دیکتاتور باشی یه جوری شرکت عوض میشه که فقط حال کنی و لذتشو ببری... و یه مشکل دیگه اینکه به شدت کمال گرایی...الان وقت این نیست که پرفکت باشی...من جای شما باشم با این ادبیات با مدیر و سرپرست و معاون صحبت میکنم ؛ آقای فلان من این دستگاه این قطعه این زهرمار رو میخوام دیگه هرکار میخوای بکنی به من ربطی نداره انجام ندی اخراجی و دیگه نباید بری بهشون بگی اینجوری که من میگم کار انجام بده از این خیابون و این کوچه برو برسی به فلان مغازه....نه کسی که کار بلد باشه خودش مسیرش رو پیدا میکنه حتی بهتر از شما.... در آخر بدون مدیر هات رو احمق کردی...چرا؟ چون نذاشتی خودشون فکر کنن...الان خودت 2 هفته نباشی برگردی میبینی هیچی انجام نشده همه چی وابسته شده به خودت...نکن این کار رو.... به امید نامبر وان شدنت...

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

یک شرکت با مدیریت دوبرادر تازه به دوران رسیده که فکر میکنن مالک کل دنیا هستن و هرروز و هرساعتی اجازه دارن هرجوری دلشون خواست با نیروشون برخورد کنن.هرساعتی از شبانه روز زنگ بزنن بی احترامی کنن و کارهای بی مورد بخوان.انتظار دارن نیرو قول چراغ جادو باشه و از پس هر کار نشندنی ای بر بیاد! هزینه رفت و آمد ماموریت هارو بعد از یک ماه پرداخت میکنن!موقع استخدام با قول کادو تولد و دریافت پاداش هر چندماه بک بار گولت میزنن موقع استخدام با افزایش حقوق در صورت پیشرفت گولت میزنن و در نهایت هیچی که هیچی!یه بلایی سر شخصیتت میارن که عزت نفسو باید بندازی سطل آشغال!حرف از پیشرفت میزنن ولی به جز مدیران ارشد و رفقاشون هیچکس پیشرفت نمیکنه!یه دیوانه تر از خودشون که هیچ تخصصی هم نداره شده معاون اجرایی و دارن آدمارو نابود میکنن!توی یک ماه گذشته بالای ۱۰۰ تا نیرو از دست دادن!!!!!!و حرف از کارآفرینی میزنن! کار کردن توی این شرکت یعنی مرگ مسیر کاریتون! اینکارو با خودتون نکنید!

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

لینک اینجا از طریق یکی از بچه های قدیمی مجموعه برام ارسال شد. چخبره اینجا همه به جون هم افتادن ، از اینجا مشخصه چه خبریه تو شرکت . من تجربه ۲ سال کار تو این شرکت رو داشتم ، نسبتا خوب رو به پایین هست ، فقط تنها خوبیش بیمه هست و هیچ چیز خوب دیگه ای برای کارمندان ندارند. مدیرهای اونجا خیلی زیادن ، حدود ۴۰ نفر مدیر تو دفتر دارن الان شنیدم بیشترم شده ولی خوب یکی از یکی بچاپ تر هست تا اونجا که من شنیدم یکی از مدیرهای اونجا پروژه ها رو خارج از سازمان با قیمت پایین تر به مشتری میده و تو کارخانه دستگاهی ساخته نمیشه و کسی هم خبردار نمیشه ، ****** تنها مدیر خوب سازمان مدیر عامل هوشمند بود تا جایی که من دیدم با سواد و متشخص . شنیدم که مدیر منابع انسانی دوباره برگشته به اونجا اون دیگه واقعا شاهکاره شرکته ی ****** سر در نمیاره . امیدوارم شرایط عوض شده باشه در کل و برای کسایی که میخوان به این مجموعه اضافه بشن بگم که حتما یکم مطالعه در مورد این شرکت بکنن چون واقعا بغیر از اینکه حقوق دیر پرداخت میشه جایی برای پیشرفت نیست و شما رو به عنوان ی فیلتر برای پاسخگو بودن به کارفرما میزارن و ارامش و استرس همیشه دارید . ی خانمی هم هست اونجا که همه کاره هست اونم تو مخه . شرکت فقط دیزاین خوبی داره و همه رو کشته وگرنه وارد که بشید از ی شرکت زیر پله ای هم سطحش پایین تره . دلیل استعفای خودم این بود که ****** حدودا ۵۰ تا فرم درست کرده بود برای دستشویی رفتن هم باید فرم پر میکردی ، عاشق کاغذ بازی و هدر دادن کاغذ و وقت کارمندها هستن . به عنوان کارمند وارد سازمان بشید رسما کاری میکشن ازتون که از خر نمیکشن البته ببخشید واقعیت رو گفتم که روشن بشید.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت حتی به یکی از پاچه خوارترین نیروهاشم رحم نکرد و بعد از استفاده ازش انداختش بیرون. خانم مدیر عامل یه شرکت زیر مجموعه بود که یکسال تموم تا ۹ شب میموند سرکار بنده خدا فکر میکرد چقدر کارش مهم و با ارزشه و چقدر قراره قدرشو بدونن در حالی که نمیدونست قرار یه دستمال پرتش کنن بیرون. همه حرفایی که در مورد این شرکت زده شده کاملا درسته ولی این که همه کاسه کوزه ها رو بخوان بندازن گردن ****** درست نیس، ایشون نه این که ادم کار درستی باشه ولی ****** هم از ایشون بدتر نباشه بهتر نیس، تاخیر حقوق ربطی به ایشون نداره‌ چون که این ****** ‌حقوق نیروهای شرکت خودشو به موقع پرداخت میکنه تاخیر بقیه حقوق ها مسئولش خود مدیر عامله هلدینگه

صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۴ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
کارمند

شرکت بیژن لطف کرد بعد از چندسال کار کردن به هر دلیلی یک عده ای مون رو اخراج کرد ولی خداوند جای حق نشسته و یک مدیر شعبه استخدام کردن و جبران خواهد کرد با سابقه ای که داره و از پرسنل شعبه شنیده‌ام در آینده با عملکردش چنان این آقا شرکت رو از هر لحاظ به زمین خواهد زد که هیچ کس فراموش نکند و قدر بقیه رو بدونند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

امروز یکی از بچه های قدیمی آریا بنیز این صفحه رو برام فرستاد که ببین از زمانی که رفتیم شرکت به چه وضعی افتاده متن ها همه رو خودندم یکسری موارد به این شرکت وارده و یکسری خیر ****** جزو انسان های شریفی هست که الان 5 سال هست ندیدمش و آدم با صفا، متاسفم که امثال یکسری نفرات مثل این خانم ف.ا باعث شرمندگی ایشون شده و من شخصا بخاطر این شخص ترک کردم مجموعه رو و باعث آبرو ریزی حمید شده همه از ایشون بد میگند و حرف های نادرستی میزنند که باعث شده اعتبار شرکت و حمید رو این شخص از بین ببره خلاصه به نظر کل مجموعه رو با یک کفه ترازو نگاه نکنید افراد خوبی داخل این سیستم رشد و پرورش پیدا کردند و هر کدوم جدا شدند و رفتند شرکت زدند با اعتبار حمید خان امیدوارم این افراد باعث نشند اعتبار آریا خراب بشند .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

من 2 سال داخل این خراب شده مشغول به کار بودم فقط به دلیل نبود شغل مناسب سمتی من مجبور بودم بمونم وگرنه ماه دوم جدا میشدم باز هم تاکید میکنم از این هلدینگ خراب شده. پرداخت حقوق اصلا در الویت نیست شاید الویت 4و5 خراب شده باشه بیشتر برداشت شرکا مهمه و دیزاین شرکت - برای پرسنل ارزشی قائل نیستن و با بن کارگری و بیمه تکمیلی و حتی بسته شب عید هم کلا آشنا نیستن ؛ تو سازمان و فقط به مدیرها خوب میرسن - شاید باورتون نشه که من 5 ماه اونجا حقوق کار کردم و حقوق نگرفتم و این موضوع بیش از چندین بار اتفاق افتاد - کارخانه به شدت ضعیف و کند کار انجام میدن و شاید هر دستگاه مشتری با تاخیر 4 ماهه یا بیشتر انجام بشه و بالای 80 درصد از پروژه ها به دعوا و شکایت میرسه و حتی به اجرا گذاشتن ضمانت نامه. مدیریت اونجا و انجام کارها دست ی خانمی هست که بیش از 13 سال اونجا سابقه کار داره و هر چی اون میگه باید انجام بشه و تاخیر در پرداخت حقوق هم بی شک بخاطر وجود این خانم هست چون تامین نقدینگی دست ایشونه و کاملا بی سواد هست دیپلم ردی . بیمه تکمیلی هر دهاتی و خرابه ای داره ولی اینجا با وجود درخواست کارمندها ندارند - فقط به فکر دک و پز شرکتی می باشند و هدف و پیشرفت پروژه براشون مهم نیست . مدیر عامل یکی دو تا شرکت اونجا فقط سواد درست حسابی دارن مابقی در حد کارمند که چه عرض کنم در حد کارگر هم سواد درست حسابی ندارند . حقوق ها بغیر از اینکه دیر پرداخت - و هیچگونه قراردادی به کارمندها داده نمیشود که بتونن حق خودشون رو بگیرن و موضوع دیگه اینکه هیچ قرارداد امضا شده ای به کارمند نمیدن که سندی داشته باشه. حتی روزی هم که از مجموعه جدا شدم مطالبات خودم رو تونستم از طریق شکایت در سازمان اداره کار بگیرم - مالی تسویه رو زده بود 24 میلیون ولی اداره کار 38 میلیون برام محاسبه کرده بود که همون خانمی هم که داخل منابع انسانی مشغول به کار هست زیر بار نمیرفت . درکل بخوام تجربه خودم رو بگم : اگر اشتباه کردید و وارد این سازمان شدید فقط 2 دستی مراقب باشید که جیبتون رو نزنن شاید خنده دار باشه ولی واقعا همینطوره ؛ چون اصلا براشون حق کارمند مهم نیست و در صورت جدا شدن حتما حق و حقوق خودتون رو از اداره کار پیگیر بشید ؛ چون اگر به هوای منابع انسانی و مالی اون شرکت خراب شده باشید شاید 6-5 ماه طول بکشه . حرف آخر : عقل سالم اگر داشته باشید به این مجموعه اضافه نمیشید واقعا میگم . و مورد اخر امکان داره حتی بیمه که مهم ترین چیز هست برای شما رد نشه چون منابع انسانی و مالی کلا تعطیلی داره این مجموعه . ***** کامنت های مثبت از طرف منابع انسانی هست - دقت کنید تو 2و3 روز پشت سر هم کامنت مثبت گذاشتن که کامنت های منفی بره پایین و دیده نشه .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندسی·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مهندسی

این مجموعه فقط اسم در کرده ولی واقعا این چیزی که میگند نیست الان تمام پروژه های شرکت عقب افتاده و پر از پرونده های حقوقی داره، کل این شرکت شده یک خانم که شده همه کاره شرکت و کسی جرات نداره بهش حرف بزنه چون زیر نظر مدیر عامل حمایت میشه و در حد سواد دیپلم هم نداره به هم دستور میده و بد رفتاری میکنه یه ذره فهم و شعور نداره خلاصه ۹ ماه وقت خودمو اونجا بیخودی گذروندم داخل مهندسی

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

از کم‌هوش بودن منابع انسانی همین بس که اومده توی یه روز پنج تا کامنت گذاشته که همشونم میگن {شرکت خوبیه حقوق دیر و زود میشه ولی نمیسوزه و ما هم دیگه اونجا نیستیم به دلایل شخصی}، خانم کم هوش حداقل متن رو عوض کن. اول این که این شرکت توی کل عمر کاریش حتی و تاکید میکنم حتی یک بار هم حقوق رو به موقع نداده چه برسه زود. دوم اینکه بله چهار پنج نفری هستن که رفتن و برگشتن که علتش چند تا چیزهص یکی اینه که ادم ضعیفین جای دیگه کار به درد بخور پیدا نکردن‌ و علت دیگشم اینه بر میگیردن با یه حقوق خیلی بالا و سر تایم برای اون افراد خاص که عمدتا نقش مدیریتی دارن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۴.۰

من دو سال پیش تو این شرکت کار میکردم به دلایل شخصی مجبور شدم بیام بیرون، کامنتا رو که میخوندم دیدم چقدر نظرات با دشمنی نوشته شده. این شرکت قطعا مثل هر شرکت و هر جای دیگه ای بدی های خودشو داره و نه اینجوری که آدما میگن.ادمایی که نظرات ب این بدی مینویسن اگر منصف باشن باید از خوبی های شرکت هم بگن.تو این شرکت فضا برای رشد زیاد داری و مثل پادگان باهات رفتار نمیکنن، حقوقشون دیر و زود میشه ولی هیچوقت پولتونو نمیخورن و محاسبات تسویه حسابشون مطابق قانونه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

امروز به این سایت سر زدم و چون یکی دوتا کامنت ناعادلانه دیدم با اینکه چند وقت است در شرکت نیستم ولی باید بگویم این شرکت در شاخه کاری خودش از بهترینهاست . هم محیطش سالم و امن است وهم اگر کسی بخواهد چیزهای زیادی در مهندسی یاد می گیرد حقوقش بعضی وقتها دیر و زود دارد ولی نمی سوزد . شرکت احترام می گذارد ولی ناز کسی را نمی کشد شاید بعضی خوششون نیاد

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

با هر نفس کشیدنم به خدا واگذارت میکنم آقای قائم مقام شرکت آروا- با هر نفسم دارم به خدا میگم بین ما قضاوت کنه هر صبحم رو به امید این شروع میکنم که خبر این رو بشنوم که صدای من به خدا رسیده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

نمی خواستم نظری بدهم چون اخلاقی نمی دانم ولی جون این چندروز خیلی نظرها شبیه نظر خودم دیدم گفتم جند تا مسیله هم من بگویم.خانم ....منابع انسانی به من قول داده بود که بعد از یک مدت حقوقم اضافه می شود وقتی سر آن وقت شد گفت من این حرف را نزدم . بعدها از چند تا همکاران در نهارخوری شنیدم به آنها هم وعده داده بوده بعد زیر همه چیز زده.خانم ....که همه کاره است دو بار من را صدا زد و خیلی بد صحبت کردو شنیدم باهمه همین رفتارهای خشن را می کند .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

سالها این شرکت حقوق را سر وقت داده و اعتراضی نشده است اینکه کار فرماها بد قولند تقصیر این شرکت نیست .مشکل این است که شرکت را نباید بزرگ می کردند . الان واحد استراتژی درست کردند که همه چیزهای خودش را کپی می کند و ظاهرش را عوض می کند و فقط دویست میلیون حقوق به حقوق ماهانه اضافه کرده است اینها توی جای قبلی یک کارشناس معمولی بودند حالا آمدند اینجا شدند مدیر و هزینه اضافه کرده اند . سه تا واحد مهندسی شده ایم و خیلی هم در کارها مشکل داریم بعضی ها مفتی حقوق می گیرند و یکی دونفر حسابی تحت کنترل و فشار هستند می شد به جای ده دوازده نف دوسه تا قوی تر را نگهدارند و فقط یک واحد مهندسی داشته باشند تا مثل گذشته کارها خوب پیش برود

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمی‌کنند.بعد بهانه تیم فروش را می‌آورند که نمی‌فروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.فروش بهانه دیگری می آورد .تجریه کاری با این شرک تجربه بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی یک ماه نه خودش بود نه معاونش .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· کارشناس·۲۶ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

من از این هلدینگ بیرون آمده م . برای مدت زمانی که آنجا بودم روزی هزار بار افسوس می خورم .هنوز تسویه هم نکردم ولی برای این کار هم بدم می آید که به آنجا بروم .بدقولی عوض کردن حرفها ، وعده های الکی. یک خانمی که مدیر عامل یکی از شرکتها بود را مشابه دستمال کاغذی پرت کردند بیرون. تنها یک دکور فریب کاری دارند و یک دنیا ادعا. در و دیوار شرکت پر از دروغ و شو آف برای گول زدن آدمها و مشتری هاست.خیلی از کارشناس ها برای جاهای دیگر رزومه می فرستند هیجکس به کار امیدی ندارد

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۶ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس

این افرهدی که از شرکت تعریف کره اند نفسشان از جای گرم بلند می شود. نه نظمی وجود دارد نه معلوم است کی کار می کند و کی کار نمی کند حقوق افراد با سلیقه خانمی هست که خیلی دوست بازست .الان توی واحد ما سه نفر مثل هم هستیم و سه حقوق مختتف داریم فکر کنم از هرکی خوشش میاید بیشتر میدهند .به ندازه ده تا شرکت مدیر دارند ولی مدیرها فقط بلدند دیر بیایند و کارهای ما را به نام خود کنتد . اگر برای زندگی هدف و برنامه دارید اینجا نیاید .حقوقم که دیر میدهند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

من از اینکه در این شرکت کار می کنم خیلی زیاد خوشحالم . بیشتر کارکنان جوان هستند و محیط اینجا سالم و دوستانه هست .جای رشد است و اگر کسی بخواهد خیلی رشد می کند . به خاطر یک مشکلی که در یک واحد به وجود آمده است که نباید این همه از شرکت بدگفت . دوست من می گوید آقای ... یک سری شاخص و فورمت دستورالعمل و آئین نامه و بودجه و یک فهرست از شرکتهای دیگر دارد که سربرگ و ظاهر آنها را عوض می کند و به نام خودش برای آریا بنیز تحویل می دهد یا همیشه در حال تلفن زدن و چایی خوردن است وبه این دلایل می گوید شرکت ضعیف است.ولی دلیلی غیر منصفانه است .معلوم نیست آن آقا این کار را بکند اگر هم کرد یک نفر کار بد کرده است به شرکت ربطی ندارد .اکثریت اعضا این شرکت خوب و سلامتند و همه باید برای رشد آن کوشش کنیم .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

من الان چند وقتی هست که دیگه اونجا مشغول به کار نیستم اما به عنوان کسی که اونجا کار کرده میگم که اگر منابع انسانی اون مجموعه مخصوصا اون خانومی که تو اون واحد هست عوض بشه خیلی از مشکلات شرکت حل میشه و فضا از این حالت سمی بودن در میاد یک خانم به شدت بی ادب پررو انرژی منفی و پرمدعا که هیچی بلد نیست

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

- در مقایسه ب شرکت های دیگه ی صنعت HVAC ، شرکت تهویه در کل شرکت بزرگ و خوبیه ولی موارد زیر رو هم داره: پرداخت حقوقش نه خیلی منظم و سر تایمه و نه خیلی بی نظم - به دلیل سیستم مدیریت شبه دولتی که داره تصمیمات احمقانه مدیریتی توش زیاد دیده میشه - مثل شرکت های دیگه تنها چیزی که براشون اهمیت نداره اینه که قدر نیروهای خوبشون رو بدونن و خیلی راحت ادم از دست میدن - تاثیر باندبازی و روابط غیر کاری و غیرحرفه ای تو بالا رفتن یه نفر و پیشرفت کاریش خیلی موثر تر از پارامترهایی مثل باسوادی و صلاحیت و غیره است. در اصل چیزی که اصلا اهمیتی نداره سواده (چون مدیرانی تصمیم گیرنده هستن که خودشون سواد صنعت تهویه مطبوع رو ندارن) - باید به دیدن این صحنه که توی این شرکت کلی پیرمرد و بازنشسته (دور از چشم اداره کار) مشغول کارن عادت کنید. بعضی مواقع ادم یاد پارک ملت میفته. - در 15 سال اخیر شرکت از تولیدات با کیفیت به سمت اینکه ادعا کنه من همه چی میسازم پیش رفته. کیفیت مدارک فنی و مهندسی و همچنین محصولات فدای تعدد محصولات شده و دست تو هر کاری بردن اونم نه به صورت کامل. بهترین عبارت برای توضیفش ناخنک زدنه. شرکت به هر محصولی یه ناخنک زده فقط و بعدش رفته سراغ محصول بعدی- تیم تحقیق و توسعه اش بیشتر به یه تیم کارچاق کن شباهت داره تا یه تیم اکادمیک!