وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۳ از ۲۲
صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ·۱۶ مهر ۱۴۰۳
۲.۰
بازاریاب

شرکت بیژن یک مدیر فروش جدیدا استخدام کرده با پرسنل شعبه اصلا خوب نیست شاید بتوان گفت بلد نیست کلا در شخصیتش نیست اعصاب کل پرسنل رو در این استان بزرگ خراب کرده مرتب از سیگار نمیتونه فاصله بگیره ، نه ادب داره ، نه فروش بلده ، نه شخصیت داره از قیافه اش هم معلوم این کاره نیست چند شرکت کار کرده ولی فقط کار کرده یک هفته یکنفر کنارش باشه متوجه میشه اینکاره نیست به جز توهین کردن و سیگار کشیدن .

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر میانی·۱۶ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر میانی

هرجا سخنی از ویژگی ها و مزایای مثبت این سازمان به غیر از خود مدیر عامل که ایشان اصلا با شرکت کاری ندارند و قائم مقامشون(برادرشون) همه کاره شرکت هست باشد یعنی پیام از طرف شرکت هست و میخواهند کتمان واقعیت کنند و اگر ذره ای انسانیت داشتند اینجا به دروغ دم از ویژگی های مثبت نداشته این سازمان نمیزدند که حداقل انسان دیگری این خطا را نکند و به مشکلات شخصیتی بسیار دچار نشود. خیلی جالب هست که در پیام های پایین تر که به دفاع آمده اندو خدا را گواه میگیرم که به دروغ مینویسند و از طرف شرکت هستند در این پیام هم دارند باز محکوم میکنند و مشکلات شرکت که فقط و فقط ناشی از بی سوادی کسانی است که دستور العمل مینویسند رو از ما بازخواست میکنند در این شرکت از کوچکترین سمت سازمانی تا قبل از چاپلوسان دست چپ و راست برادر مدیرعامل در هر حوزه ای اگر غیر از دستور العمل نوشته شده حرکت کنند به طرز فجیعی افراد تخریب شخصیت میشوند در تمام حوزه ها هم استاندارد و دستور العمل نوشته شده حتی حوزه منابع انسانی. و این نکته هم شایان ذکر است که چاپلوسان دست چپ و دست راست بی سواد وارد این شرکت شدند و در حال حاضر برای حفظ اعتبار شرکت دارند با پول مدرک میخرند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

فقط اشکال شرکت توی پرداخت حقوقه که دوماه سه ماه و حداقل یک ماه دیر میدن منابع انسانیش هم ****** مکان و همکارها و مدیر ما خوب و دوست داشتنی هستن مدیذر عامل و یکی دوتا از معاونای شرکت با سواد و با تجربن. من راضیم توی همکارا بیشترشون راضین. حقوق بموقع بدن عالی میشه

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·یک مدیر میانی·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
یک مدیر میانی

حقیقت این است که آقایان مصلایی کارافرینند و دیدگاه های توسعه ای و برندینگ خوبی دارند مدیران میانی این مجموعه بسیاررررررررر با سوادند و متخصص و از نظر رفتاری انسان های خوب و‌شریفی هستن و منعطف با آستانه تحمل بالا اماااااااااااا در برعکس ظاهر زیبا و برند قوی در فضای بازار این شرکت از درون بسیار شرایط نابسامانی دارد . وقتی شرکتی ۴۰ درصد نرخ خروج سازمانی دارد شما خودتان برداشت کنید که شرایط به چه صورت است…. در این مجموعه فردی به نام ع . ن در نقش معاونت اجرایی و در حقیقت همه کاره شرکت وجود دارد که به هیچچچچ عنوان تحمل افراد متخصص و حرفه ای را که مقتدر باشند ندارد و سعی میکند کوتوله پروری کند تا قلمرو فرمانرواییش دچار ترازل نشود برای این آقا کارگر و مدیر و کارمند یکی است عزت و حرمت انسانی صفرررررر به راحتی توهین میکند و تخریب و میجنگد و میجنگد تا یا حذف کند یا همراه حقیقت این است در جای جای این مجموعه که اتفاقااااااا بسیار جای رشد و توسعه داشت ظلم است و ظلم است و ظلمممممم چون به پرسنل نگاه بالا به پایین دارند حقیقت این است در این مجموعه مدیریت حرفه ای وجود ندارد

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر منابع انسانی سابق·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر منابع انسانی سابق

یقین دارم که این متن از سوی خود شرکت آروا هست نه کاندیدای جذب، علت این هست تا زمانی که من در شرکت مشغول بودم از نزدیک مشاهده کردم شرکت اهتمام داشت که در ظاهر و شبکه های مجازی وانمود به اهمیت به نیروی انسانی و تظاهر به بالا بودن ارج نهادن به پرسنل بکند اما در شرکتی که پرسنل خانم به علت فریاد برادر مدیر عامل تشنج میکنه و به علت برخورد صورت با زمین دندان هاش رو از دست میده شما حرف از چه میزنید ، در شرکتی که پرسنل موقع خروج بایدحتما تحت درمان روانی قرار بگیرند و بعضا هم به دلیل اینکه توازن کار و زندگی نداشتند بیماری های دیگر هم پیدا میکنند لطفا دست از دروغ بردارید -این شرکت به انسانهای شریف و بزرگی ظلم کرده تمام کسانی که از اینجا خارج شدند نهایت تلاششون رو کردند و اغلب پرسنل باهوش و با تحصیلات بالا بودند که متاسفانه به دلیل آنکه وجودشون خطر محسوب میشد برای چاپلوسان برادر مدیرعامل و خود برادر مدیر عامل اخراج شدند- تمام دستورالعمل ها و استانداردهای این شرکت رو یک نفر مینویسد برادر مدیرعامل و پس از آن چاپلوس های دست چپ و راست تایید میکنند و او لذت میبرد در صورتی که هیچ کدام تحصیلات و دانش بالایی ندارند - خیلی مضحک هست جلسات بسیاری برادر مدیر عامل از صبح تشکیل میدهند تمام مدیران سازمان را دعوت به جلسه میکنند که یک دستور العمل و یا استاندارد فرایند کار بنویسند بعد با تمام نظرات مخالفت میکنند و فقط سخن خودشان را مینویسند و اینجا فقط وقت عده ای مدیر گرفته میشود و فرایند رو به غلط مینویسند و مدیران مجبور به اجرای فرایند میشوند بعد وقتی گره ای که حاصل از بی دانشی آقای برادر مدیر عامل هست ایجاد میشود مدیری که اجرا کننده بوده را به نحو احسن تخریب شخصیت میکنند و اخراج میکنند.در شرکتی که قندان به طرف پرسنل پرت میکنند صحبت از منابع انسانی نکنید بنده در همین حوزه hr بیش از بیست سال تجربه کاری دارم لطفا به دروغ اینجا تظاهر نکنید و درمورد کسانی که از این شرکت خارج شدند کوتاهی نکنید. این شرکت فقط و فقط بر پایه دستورات یک نفر اداره میشود لذا صحبت از اینکه کسانی که خارج شدند چه کاری انجام دادند نکنید چون اگر کاری غیر از آنچه برادر مدیرعامل میگوید کسی در این شرکت انجام دهد درب خروج را نشانش میدهند

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کاندیدای جذب·۱۴ مهر ۱۴۰۳
۵.۰
کاندیدای جذب

مدتی قبل برای سمت مدیر منابع انسانی در شرکت آروا کاندید شدم - به دلیل عدم امکان تغییر محل سکونت همکاری میسر نشد - سازمان مطلوبی به نظر می رسید . تمام متن ها و نظرات را با دقت خواندم - تیمی از واحد منابع انسانی و اداری بسیار کامنت منفی درج کرده اند - سوال مهم این است : وظیفه شما طی این مدت چه بوده است ؟؟؟ مهمترین اقداماتی که برای رفع تعارضات انجام داده اید را بیان کنید ؟؟ مهمترین دستاوردهای شما از مدت همکاری ؟؟ در تمامی نظرات تنها به دنبال یک جمله بودم : عملکرد نامناسب ( به هر دلیلی ) باعث اتمام همکاری شد . به عنوان یک فعال حوزه hr قصد دارم خدمتی به جامعه صنعت انجام دهم - بررسی عملکرد همه عزیزانی که کامنت منفی درج کرده اند در جلسه حضوری با مدیران ارشد سازمان و انتشار نتایج در همین سایت. اگر تمایل به این بررسی داشتید به این ایمیل اعلام آمادگی نمائید. [email protected]

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر منابع انسانی سابق ·۱۴ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر منابع انسانی سابق

واقعیت امیدوارم هیچ کس این اشتباه رو مرتکب نشود ، این شرکت حتی برای یک دوره کوتاه یک ماهه هم جای مناسبی نیست متاسفانه من خودم مدیر منابع انسانی سابق این شرکت بودم و از نزدیک در جریان بودم پرسنلی که از این شرکت خارج میشوند اغلب باید تحت درمان قرار بگیرند لذا توصیه ام این هست که حتی المقدور این ریسک رو نکنید و به دلیل اینکه اغلب مدیران و همکاران ما در شرکتهای بزرگ هم به این موضوع اشراف دارند که پرسنل این شرکت درگیر عارضه های روانشناختی هستند از پذیرش پرسنل آروا خودداری میکنند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

شرکتی با ظاهر خوب جهت گذراندن و هدر دادن وقت. اگر نیازی به پول و پیشرفت علمی ندارید و میتونید افراد بی سواد ولی پر مدعا رو تحمل کنید جای خوبیه و خوداییش بهت خوش میگذره ولی حقوقت حداقل ۴۰ ۵۰ روز تاخیر داره و احتمالا چیزیم یاد نگیری. رنج حقوقش نسبتا خوبه نسبت به بعضی جاها و آخر سال هم اگه خوب پاچه خواری کرده باشی بهت یه پاداشی میدن. منبع انسانی عملن نداره، به ازای هر نفر تقریبا یک مدیر اونجا وجود داره که خیلیشانون بی سوادن ولی ادم با سواد پیدا میشه بینشون.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

من 3 سال داخل این خراب شده مشغول به کار بودم فقط به دلیل نبود شغل مناسب سمتی من مجبور بودم بمونم وگرنه ماه دوم جدا میشدم . پرداخت حقوق اصلا در الویت نیست شاید الویت 4و5 باشه بیشتر برداشت شرکا مهمه تو سازمان و فقط به مدیرها خوب میرسن - شاید باورتون نشه که من 4 ماه اونجا حقوق کار کردم و حقوق نگرفتم و این موضوع بیش از 3 بار اتفاق افتاد - کارخانه به شدت ضعیف و کند کار انجام میدن و شاید هر دستگاه مشتری با تاخیر 4 ماهه یا بیشتر انجام بشه . مدیریت اونجا و انجام کارها دست ی خانمی هست که بیش از 12 سال اونجا سابقه کار داره و هر چی اون میگه باید انجام بشه و تاخیر در پرداخت حقوق هم بی شک بخاطر وجود این خانم هست. بیمه تکمیلی هر دهاتی و خرابه ای داره ولی اینجا با وجود درخواست کارمندها ندارند - فقط به فکر دک و پز شرکتی می باشند و هدف و پیشرفت پروژه براشون مهم نیست . مدیر عامل یکی دو تا شرکت اونجا فقط سواد درست حسابی دارن مابقی در حد کارمند که چه عرض کنم در حد کارگر هم سواد درست حسابی ندارند . حقوق ها بغیر از اینکه دیر پرداخت میشه قراردادی هم که بسته میشه با کارمندها و حتی کارگرها به قدری پایین هست که کفاف 10 روز زتدگی خوب رو نداره و موضوع دیگه اینکه هیچ قرارداد امضا شده ای به کارمند نمیدن که سندی داشته باشه. حتی روزی هم که از مجموعه جدا شدم مطالبات خودم رو تونستم از طریق شکایت در سازمان اداره کار بگیرم - مالی تسویه رو زده بود 18 میلیون ولی اداره کار 34 میلیون برام محاسبه کرده بود که همون خانمی هم که داخل منابع انسانی مشغول به کار هست زیر بار نمیرفت . درکل بخوام تجربه خودم رو بگم : اگر اشتباه کردید و وارد این سازمان شدید فقط 2 دستی مراقب باشید که جیبتون رو نزنن شاید خنده دار باشه ولی واقعا همینطوره ؛ چون اصلا براشون حق کارمند مهم نیست و در صورت جدا شدن حتما حق و حقوق خودتون رو از اداره کار پیگیر بشید ؛ چون اگر به هوای منابع انسانی و مالی اون شرکت باشید شاید 6-5 ماه طول بکشه . حرف آخر : عقل سالم اگر داشته باشید به این مجموعه اضافه نمیشید واقعا میگم . و مورد اخر امکان داره حتی بیمه که مهم ترین چیز هست برای شما رد نشه چون منابع انسانی و مالی کلا تعطیلی داره این مجموعه .

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

زندگی تون کاملا حالت نرمالش رو از دست میده بخاطر شیفت شب های هفتگی فرسایشس نمرات ارزشیابی منوط به سلیقه مدیران و سرپرستان چاپلوس پروره که عقده چاپلوسی دارن و و حجم کار بالا ی کاری و عدم پیشرفت و مذیریت ضعیف و افتضاح

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

اصلا به فکر پرداخت حقوق نیستن - تنها چیزی که براشون مهمه منافع شخصی مدیرها هست - به اضای هر نفر یک مدیر تو شرکت هست - حقوق کارشناس ها و کارگران داخلی شرکت به شدت افتضاح پایین هست - تعداد جلسات بین مدیران زیاد هست و هیچ گونه تاثیری روی روند پیشرفت سازمان نداره - بد قول - مزایایی برای پرسنل در نظر ندارن - نداشتن بیمه تکمیلی - در کل بخوام نظر شخصی خودم رو تو 4 سالی که داخل سازمان بودم رو بگم ، برای افراد متاهل اصلا به درد نمیخوره برای اشخاصی که مجرد هستن و مشکل مالی ندارن شاید مناسب باشه چون پرداخت حقوق به 3 ماه هم میرسه که انجام ندهند - فقط دیزاین شرکت براشون مهمه که مشتری اومد بتونن قرارداد داشته باشن و تحویل دستگاه ها در این شرکت معمولا با تاخیر 6 تا 9 ماهه انجام میشه - مدیرهای سازمان به شدت بی تجربه و با رانت و رابطه وارد شرکت شدن و 30 درصد هم از وضایف مدیرتی بلد نیستن - محیط کاملا شلوغ و آرامش کاری و شغلی ندارید به هیچ عنوان

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر انبار·۲۸ شهریور ۱۴۰۳
۴.۰
کارگر انبار

عرض ادب و احترام دارم خدمت تمامی کسانی نظر دادن. دوستان من امروز که مورخه ۰۳/۰۶/۲۸ مصاحبه داشتم هیچگونه رفتار ناشایستی از مسئولین و مدیر انبار ندیدم.بلکه برعکس،خداییش خیلی با احترام و عزت از من مصاحبه شد.من قبل از اینکه برم برای مصاحبه،گارد داشتم با کلی انرژی منفی،اما خدا روشکر برخورد مدیریت،سرپرست و مسئولین انبار باعث شد که با انرژی مثبت بیام بیرون.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی ·۲۷ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
منابع انسانی

سخت و کسب تجربه حدود 3 سال است که از آروا خارج شدم ولی هنوز اسم شرکت و اسم دو برادر میاد بدنم میلرزه خیلی بد و عذاب آور بود. از طرفی تجربه خوب بود بخاطر اینکه داد نشنوم و شخصیتم زیر سوال نره سعی میکردم همه چیز رو کامل انجام بدم و باعث شد خیلی چیز یاد بگیرم و تجربه بدتر این که هنوز در حال تراپی هستم و فراموش نمیکم امیدوارم همین بلا سرشون بیاد و مدام استرس و اضطراب داشته باشند هیچ مزایای مفیدی نداشت و خود من بخاطر اجبار یک سال خدمت کردم (خط مقدم )

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فروشگاه ·۲۵ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول فروشگاه

یه شرکت که چند تامدیر جیره خوار داره که تو دفترمرکزی با خانوما لاس میزنن مدیر عامل و مدیر فروشاهم یه تیم تشکیل دادن برای دریافت پورسانت روزانه ده ها بشقاب گوشت و مرغ سفارش میدن برای شعبات که پورسانت بگیرن اگرم ضایعات بشه مسئول فروشگاهو دعوت میکنن بازرسی ازش خسارت میگیرن

یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

متاسفانه در هنگام مصاحبه کاری بی احترامی به فرد و افرادی کاملا غیر حرفه ایی دراین شرکت نظر شما رو جلب می کند متاسفانه فرهنگ سازمانی دراین شرکت هیچگونه جایگاهی ندارد بی احترامی در خصوصی ترین حالت فرد یک امری طبیعی دراین مجموعه هست باتوجه به تایم کوتاه دراین مجموعه اصلا به هیچ عنوان به فرد فردی که دارای صبری زیاد و احترام متقابل رو به افراد رویه خودم میدانم توصیه نمی کنم ابته ازجا که مجموعه دفتر شرکت در شمالی ترین نقطه تهران هست و این فکر درفرد جویای کار حس میشود درایک مجموعه بسیار باکلاس کاری وسازمانی استخدام خواهد شد ولی کاملا مبرهن هست که دریک مجموعه بامشکلات فراوان و تصمیمات شتبازده و بی ثبات کاری روبه رو هست

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست برند ·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست برند

بدترین تجربه کاری من در واحد مارکتینگ و مدیر این واحد بود. یک مدیر به شدت غیر حرفه ای که فقط از این سمت اسم مدیر رو داشت، به قول خود افراد قدیمی هیچ کس با ایشون نمی تونست مدت زمان طولانی کار کنه و در دو سال مدیریتش همش در حال تیم عوض کردن بود و با هزینه کردن های کلان به اژانس های تبلیغاتی و هزینه بابت اساتید معروف حوزه مارکتینگ تونسته بود سمت خودش رو حفظ کند. بدترین تجربه کاری من برای مدت یک سال با این شرکت و این واحد بود.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست اداری·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست اداری

این رو برای آرام شدن خودم مینویسم - اگر یه آرزو تو دنیا داشته باشم اینه که خدا به بهترین شکل پاسخگوی رفتارت باشه آقای برادر مدیر عامل شرکت آروا و بنده به شخصه به هیچ عنوان از بابت تمام رفتارهات ازت نخواهم گذشت و مطمعنم کارما جواب شما رو خواهد داد

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس فروش

به عنوان یک کارشناس فروش که دراین مجموعه بعد از دو مصاحبه استخدام شدم بعد از تایمی قابل توجه و البته کوتاه دراین شرکت خصوصی در حوزه تولید بلوک سبک سیمانی , متوجه مشکلات داخلی فراوان و ضعف های این شرکت شدم که متاسفانه مدیرفروش و مدیرعامل این مجموعه خودشان را تافته ایی جدا بافته می دانند و متاسفانه رویه همکاران داخلی هم نسبت به یک دیگر اصلا جالب نیست و عملا اصلا هیچگونه ارزشی برای کارمند قایل نیستند و درزمان بد ورود انتظارشان فروش انی و اصلاحا یک شبه که کاملا غیر عقلی می باشد و نداشتن کیفیت مناسب محصول تولیدی و چالش فروش با برندهای رقبای کاری علیرغم ادعای مجموعه درارسال نمونه بلوک ها ... کاری پس بی فایده به پروژه های ساختمانی که خودش چالش ومشکلی عظیم میباشد درجهت شناسایی پروژ ها و رایزنی با کارگران افغان ومهندسین پروژه های ناتمام که درنهایت احساس ناامیدی و ..درفرد ایجاد میکند دراین مجموعه هیچ چیزی به دانش و اینده کاری شما افزوده نمیشود هم کارشناس فروش تلفنی هم بازاریاب اصلاحا سیار در سر پروژ های ساختمانی که هیچکدام اعبتاری برخریدشان نیست درنهایت استرس وفشار کاری بالا و کاملا بی ثبات و تصمیمات ناگهانی مدیریت مجموعه ودرنهایت ترک شرکت اتفاق می افتد که عملا درازای انرژی وتوان کاری بالایی فرد و وقتی گران بها که صرف میشود هیچگونه رضایتمندی برای شما کارمند ندارد درنتیجه اصلا پیشنهاد نمیشود

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند شاکی·۱۷ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
کارمند شاکی

سوالی که دارم اینه که وقتی شرکتی مثل آدلی (شکوه طعام وارنا، گلدن استار) مسئولیت هاشو در قبال پرسنل مشتریان و همینطور در قبال جامعه به درستی انجام نمیده به کجا باید گزارش کرد؟ به کجا باید گزارش کنیم که مدیریت این مجموعه از پرسنل تعهد کتبی برای عدم ترک کار میگیره، سفته میگیره، حقوق رو دو تیکه پرداخت میکنه و با دو ماه تاخیر، بیمه رو کمتر رد میکنه و موقع تسویه پشت لیست و توافقش رو نادیده میگیره، به کجا باید گزارش داد که حق و حقوق ادم ها در این مجموعه خورده میشه؟؟؟؟ به کدام مشتری باید اطلاع بدیم که کالای تولید شده بی کیفیته؟ که برندتان را خراب نکنید؟ که از وزنمحصولتان میزنند از کیفیت میزنند، نمونه هایی که میدهند تقلبیست تا با خودمان برخورد نشود و اخراج نشویم؟ به کجا گزارش کنیم که مجصول تاریخ گذشته را پاک میکنند و دوباره تاریخ نو میزنند؟ به کجا گزارش کنیم که رب بی کیفیت میخرند؟ لوبیای آفت زده میخرند به کجا باید گزارش داد که همزمان صورتهای مالی دست کاری شدست و از مالیات میدزدن، از حق بیمه میدزدن، همون رو دیر پرداخت میکنن و خیلی وقت ها پرسنل نمیتونن از حق بیمه ای که ازشون کم شده هم در خدمات درمانشون استفاده کنن به کجا باید گزارش داد آب بی حد و اندازه از چاه برداشت میشه؟ به کجا باید گزارش داد سیستم تصفیه آب فقط یک حوضچست و فعال نیست و فاضلاب مستقیم وارد محیط زیست میشه؟ به کحا باید گزارش داد کارخونه سیستم ارت نداره ولی سند سازی میشه که فعاله؟ به کجا باید گزارش داد که با حقوق پرسنل مواد اولیه خرید میشه محصول تولید شده با پول پرسنل به ازای هر ماه دیرکرد پرداخت 5% سود از مشتری دریافت میشه اما همون پول دو ماه قبل با دو ماه دیرکرد (در بهترین حالت) با هزار منت به حساب پرسنل پرداخت میشه؟ به کجا باید شکایت کرد که مالک کارخونه بخیله و نمیتونه رشد هیچ کس جز خودش رو ببینه؟ حتی اگر رشد اون آدم باعث رشد چند برابری بیزینسش بشه!!! کاش یکی بود میومد و اسناد همه اینهارو از من میخواست و پیگیری میکرد و برای یکبار هم که شده یک کارفرمارو سر جای خودش مینشوند

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۱۷ شهریور ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس اداری

واقعا بدترین تجربه کاریم بود مدیر عامل و قائم مقام مدیرعامل تمام عقده های زندگیشون رو سر کارمندانشان خالی میکنن کسی که اینجا داره خوب تعریف میکنه حتما براش سود داشته کارمند رو با بی وجدانی تمام اخراج میکنن و حق حقوقشون بهشون نمیدن بی احترامی هایی که دوتا برادر به آدما میکنن و شخصیت آدمارو زیر سوال میبرن، کارهای شلخته و بی نظم با نظر مدیرهای بی سوادی که چندین سال اونجا کار میکنن، استرس، نگرانی اینا تنها چیزایی که با اسم آروا میشهص به یاد آورد

صنایع غذایی بیژن
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب ·۱۶ مهر ۱۴۰۳
۲.۰
بازاریاب

شرکت بیژن یک مدیر فروش جدیدا استخدام کرده با پرسنل شعبه اصلا خوب نیست شاید بتوان گفت بلد نیست کلا در شخصیتش نیست اعصاب کل پرسنل رو در این استان بزرگ خراب کرده مرتب از سیگار نمیتونه فاصله بگیره ، نه ادب داره ، نه فروش بلده ، نه شخصیت داره از قیافه اش هم معلوم این کاره نیست چند شرکت کار کرده ولی فقط کار کرده یک هفته یکنفر کنارش باشه متوجه میشه اینکاره نیست به جز توهین کردن و سیگار کشیدن .

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر میانی·۱۶ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر میانی

هرجا سخنی از ویژگی ها و مزایای مثبت این سازمان به غیر از خود مدیر عامل که ایشان اصلا با شرکت کاری ندارند و قائم مقامشون(برادرشون) همه کاره شرکت هست باشد یعنی پیام از طرف شرکت هست و میخواهند کتمان واقعیت کنند و اگر ذره ای انسانیت داشتند اینجا به دروغ دم از ویژگی های مثبت نداشته این سازمان نمیزدند که حداقل انسان دیگری این خطا را نکند و به مشکلات شخصیتی بسیار دچار نشود. خیلی جالب هست که در پیام های پایین تر که به دفاع آمده اندو خدا را گواه میگیرم که به دروغ مینویسند و از طرف شرکت هستند در این پیام هم دارند باز محکوم میکنند و مشکلات شرکت که فقط و فقط ناشی از بی سوادی کسانی است که دستور العمل مینویسند رو از ما بازخواست میکنند در این شرکت از کوچکترین سمت سازمانی تا قبل از چاپلوسان دست چپ و راست برادر مدیرعامل در هر حوزه ای اگر غیر از دستور العمل نوشته شده حرکت کنند به طرز فجیعی افراد تخریب شخصیت میشوند در تمام حوزه ها هم استاندارد و دستور العمل نوشته شده حتی حوزه منابع انسانی. و این نکته هم شایان ذکر است که چاپلوسان دست چپ و دست راست بی سواد وارد این شرکت شدند و در حال حاضر برای حفظ اعتبار شرکت دارند با پول مدرک میخرند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۳.۰

فقط اشکال شرکت توی پرداخت حقوقه که دوماه سه ماه و حداقل یک ماه دیر میدن منابع انسانیش هم ****** مکان و همکارها و مدیر ما خوب و دوست داشتنی هستن مدیذر عامل و یکی دوتا از معاونای شرکت با سواد و با تجربن. من راضیم توی همکارا بیشترشون راضین. حقوق بموقع بدن عالی میشه

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·یک مدیر میانی·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
یک مدیر میانی

حقیقت این است که آقایان مصلایی کارافرینند و دیدگاه های توسعه ای و برندینگ خوبی دارند مدیران میانی این مجموعه بسیاررررررررر با سوادند و متخصص و از نظر رفتاری انسان های خوب و‌شریفی هستن و منعطف با آستانه تحمل بالا اماااااااااااا در برعکس ظاهر زیبا و برند قوی در فضای بازار این شرکت از درون بسیار شرایط نابسامانی دارد . وقتی شرکتی ۴۰ درصد نرخ خروج سازمانی دارد شما خودتان برداشت کنید که شرایط به چه صورت است…. در این مجموعه فردی به نام ع . ن در نقش معاونت اجرایی و در حقیقت همه کاره شرکت وجود دارد که به هیچچچچ عنوان تحمل افراد متخصص و حرفه ای را که مقتدر باشند ندارد و سعی میکند کوتوله پروری کند تا قلمرو فرمانرواییش دچار ترازل نشود برای این آقا کارگر و مدیر و کارمند یکی است عزت و حرمت انسانی صفرررررر به راحتی توهین میکند و تخریب و میجنگد و میجنگد تا یا حذف کند یا همراه حقیقت این است در جای جای این مجموعه که اتفاقااااااا بسیار جای رشد و توسعه داشت ظلم است و ظلم است و ظلمممممم چون به پرسنل نگاه بالا به پایین دارند حقیقت این است در این مجموعه مدیریت حرفه ای وجود ندارد

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر منابع انسانی سابق·۱۵ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر منابع انسانی سابق

یقین دارم که این متن از سوی خود شرکت آروا هست نه کاندیدای جذب، علت این هست تا زمانی که من در شرکت مشغول بودم از نزدیک مشاهده کردم شرکت اهتمام داشت که در ظاهر و شبکه های مجازی وانمود به اهمیت به نیروی انسانی و تظاهر به بالا بودن ارج نهادن به پرسنل بکند اما در شرکتی که پرسنل خانم به علت فریاد برادر مدیر عامل تشنج میکنه و به علت برخورد صورت با زمین دندان هاش رو از دست میده شما حرف از چه میزنید ، در شرکتی که پرسنل موقع خروج بایدحتما تحت درمان روانی قرار بگیرند و بعضا هم به دلیل اینکه توازن کار و زندگی نداشتند بیماری های دیگر هم پیدا میکنند لطفا دست از دروغ بردارید -این شرکت به انسانهای شریف و بزرگی ظلم کرده تمام کسانی که از اینجا خارج شدند نهایت تلاششون رو کردند و اغلب پرسنل باهوش و با تحصیلات بالا بودند که متاسفانه به دلیل آنکه وجودشون خطر محسوب میشد برای چاپلوسان برادر مدیرعامل و خود برادر مدیر عامل اخراج شدند- تمام دستورالعمل ها و استانداردهای این شرکت رو یک نفر مینویسد برادر مدیرعامل و پس از آن چاپلوس های دست چپ و راست تایید میکنند و او لذت میبرد در صورتی که هیچ کدام تحصیلات و دانش بالایی ندارند - خیلی مضحک هست جلسات بسیاری برادر مدیر عامل از صبح تشکیل میدهند تمام مدیران سازمان را دعوت به جلسه میکنند که یک دستور العمل و یا استاندارد فرایند کار بنویسند بعد با تمام نظرات مخالفت میکنند و فقط سخن خودشان را مینویسند و اینجا فقط وقت عده ای مدیر گرفته میشود و فرایند رو به غلط مینویسند و مدیران مجبور به اجرای فرایند میشوند بعد وقتی گره ای که حاصل از بی دانشی آقای برادر مدیر عامل هست ایجاد میشود مدیری که اجرا کننده بوده را به نحو احسن تخریب شخصیت میکنند و اخراج میکنند.در شرکتی که قندان به طرف پرسنل پرت میکنند صحبت از منابع انسانی نکنید بنده در همین حوزه hr بیش از بیست سال تجربه کاری دارم لطفا به دروغ اینجا تظاهر نکنید و درمورد کسانی که از این شرکت خارج شدند کوتاهی نکنید. این شرکت فقط و فقط بر پایه دستورات یک نفر اداره میشود لذا صحبت از اینکه کسانی که خارج شدند چه کاری انجام دادند نکنید چون اگر کاری غیر از آنچه برادر مدیرعامل میگوید کسی در این شرکت انجام دهد درب خروج را نشانش میدهند

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کاندیدای جذب·۱۴ مهر ۱۴۰۳
۵.۰
کاندیدای جذب

مدتی قبل برای سمت مدیر منابع انسانی در شرکت آروا کاندید شدم - به دلیل عدم امکان تغییر محل سکونت همکاری میسر نشد - سازمان مطلوبی به نظر می رسید . تمام متن ها و نظرات را با دقت خواندم - تیمی از واحد منابع انسانی و اداری بسیار کامنت منفی درج کرده اند - سوال مهم این است : وظیفه شما طی این مدت چه بوده است ؟؟؟ مهمترین اقداماتی که برای رفع تعارضات انجام داده اید را بیان کنید ؟؟ مهمترین دستاوردهای شما از مدت همکاری ؟؟ در تمامی نظرات تنها به دنبال یک جمله بودم : عملکرد نامناسب ( به هر دلیلی ) باعث اتمام همکاری شد . به عنوان یک فعال حوزه hr قصد دارم خدمتی به جامعه صنعت انجام دهم - بررسی عملکرد همه عزیزانی که کامنت منفی درج کرده اند در جلسه حضوری با مدیران ارشد سازمان و انتشار نتایج در همین سایت. اگر تمایل به این بررسی داشتید به این ایمیل اعلام آمادگی نمائید. [email protected]

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر منابع انسانی سابق ·۱۴ مهر ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر منابع انسانی سابق

واقعیت امیدوارم هیچ کس این اشتباه رو مرتکب نشود ، این شرکت حتی برای یک دوره کوتاه یک ماهه هم جای مناسبی نیست متاسفانه من خودم مدیر منابع انسانی سابق این شرکت بودم و از نزدیک در جریان بودم پرسنلی که از این شرکت خارج میشوند اغلب باید تحت درمان قرار بگیرند لذا توصیه ام این هست که حتی المقدور این ریسک رو نکنید و به دلیل اینکه اغلب مدیران و همکاران ما در شرکتهای بزرگ هم به این موضوع اشراف دارند که پرسنل این شرکت درگیر عارضه های روانشناختی هستند از پذیرش پرسنل آروا خودداری میکنند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

شرکتی با ظاهر خوب جهت گذراندن و هدر دادن وقت. اگر نیازی به پول و پیشرفت علمی ندارید و میتونید افراد بی سواد ولی پر مدعا رو تحمل کنید جای خوبیه و خوداییش بهت خوش میگذره ولی حقوقت حداقل ۴۰ ۵۰ روز تاخیر داره و احتمالا چیزیم یاد نگیری. رنج حقوقش نسبتا خوبه نسبت به بعضی جاها و آخر سال هم اگه خوب پاچه خواری کرده باشی بهت یه پاداشی میدن. منبع انسانی عملن نداره، به ازای هر نفر تقریبا یک مدیر اونجا وجود داره که خیلیشانون بی سوادن ولی ادم با سواد پیدا میشه بینشون.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

من 3 سال داخل این خراب شده مشغول به کار بودم فقط به دلیل نبود شغل مناسب سمتی من مجبور بودم بمونم وگرنه ماه دوم جدا میشدم . پرداخت حقوق اصلا در الویت نیست شاید الویت 4و5 باشه بیشتر برداشت شرکا مهمه تو سازمان و فقط به مدیرها خوب میرسن - شاید باورتون نشه که من 4 ماه اونجا حقوق کار کردم و حقوق نگرفتم و این موضوع بیش از 3 بار اتفاق افتاد - کارخانه به شدت ضعیف و کند کار انجام میدن و شاید هر دستگاه مشتری با تاخیر 4 ماهه یا بیشتر انجام بشه . مدیریت اونجا و انجام کارها دست ی خانمی هست که بیش از 12 سال اونجا سابقه کار داره و هر چی اون میگه باید انجام بشه و تاخیر در پرداخت حقوق هم بی شک بخاطر وجود این خانم هست. بیمه تکمیلی هر دهاتی و خرابه ای داره ولی اینجا با وجود درخواست کارمندها ندارند - فقط به فکر دک و پز شرکتی می باشند و هدف و پیشرفت پروژه براشون مهم نیست . مدیر عامل یکی دو تا شرکت اونجا فقط سواد درست حسابی دارن مابقی در حد کارمند که چه عرض کنم در حد کارگر هم سواد درست حسابی ندارند . حقوق ها بغیر از اینکه دیر پرداخت میشه قراردادی هم که بسته میشه با کارمندها و حتی کارگرها به قدری پایین هست که کفاف 10 روز زتدگی خوب رو نداره و موضوع دیگه اینکه هیچ قرارداد امضا شده ای به کارمند نمیدن که سندی داشته باشه. حتی روزی هم که از مجموعه جدا شدم مطالبات خودم رو تونستم از طریق شکایت در سازمان اداره کار بگیرم - مالی تسویه رو زده بود 18 میلیون ولی اداره کار 34 میلیون برام محاسبه کرده بود که همون خانمی هم که داخل منابع انسانی مشغول به کار هست زیر بار نمیرفت . درکل بخوام تجربه خودم رو بگم : اگر اشتباه کردید و وارد این سازمان شدید فقط 2 دستی مراقب باشید که جیبتون رو نزنن شاید خنده دار باشه ولی واقعا همینطوره ؛ چون اصلا براشون حق کارمند مهم نیست و در صورت جدا شدن حتما حق و حقوق خودتون رو از اداره کار پیگیر بشید ؛ چون اگر به هوای منابع انسانی و مالی اون شرکت باشید شاید 6-5 ماه طول بکشه . حرف آخر : عقل سالم اگر داشته باشید به این مجموعه اضافه نمیشید واقعا میگم . و مورد اخر امکان داره حتی بیمه که مهم ترین چیز هست برای شما رد نشه چون منابع انسانی و مالی کلا تعطیلی داره این مجموعه .

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

زندگی تون کاملا حالت نرمالش رو از دست میده بخاطر شیفت شب های هفتگی فرسایشس نمرات ارزشیابی منوط به سلیقه مدیران و سرپرستان چاپلوس پروره که عقده چاپلوسی دارن و و حجم کار بالا ی کاری و عدم پیشرفت و مذیریت ضعیف و افتضاح

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ مهر ۱۴۰۳
۱.۰

اصلا به فکر پرداخت حقوق نیستن - تنها چیزی که براشون مهمه منافع شخصی مدیرها هست - به اضای هر نفر یک مدیر تو شرکت هست - حقوق کارشناس ها و کارگران داخلی شرکت به شدت افتضاح پایین هست - تعداد جلسات بین مدیران زیاد هست و هیچ گونه تاثیری روی روند پیشرفت سازمان نداره - بد قول - مزایایی برای پرسنل در نظر ندارن - نداشتن بیمه تکمیلی - در کل بخوام نظر شخصی خودم رو تو 4 سالی که داخل سازمان بودم رو بگم ، برای افراد متاهل اصلا به درد نمیخوره برای اشخاصی که مجرد هستن و مشکل مالی ندارن شاید مناسب باشه چون پرداخت حقوق به 3 ماه هم میرسه که انجام ندهند - فقط دیزاین شرکت براشون مهمه که مشتری اومد بتونن قرارداد داشته باشن و تحویل دستگاه ها در این شرکت معمولا با تاخیر 6 تا 9 ماهه انجام میشه - مدیرهای سازمان به شدت بی تجربه و با رانت و رابطه وارد شرکت شدن و 30 درصد هم از وضایف مدیرتی بلد نیستن - محیط کاملا شلوغ و آرامش کاری و شغلی ندارید به هیچ عنوان

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر انبار·۲۸ شهریور ۱۴۰۳
۴.۰
کارگر انبار

عرض ادب و احترام دارم خدمت تمامی کسانی نظر دادن. دوستان من امروز که مورخه ۰۳/۰۶/۲۸ مصاحبه داشتم هیچگونه رفتار ناشایستی از مسئولین و مدیر انبار ندیدم.بلکه برعکس،خداییش خیلی با احترام و عزت از من مصاحبه شد.من قبل از اینکه برم برای مصاحبه،گارد داشتم با کلی انرژی منفی،اما خدا روشکر برخورد مدیریت،سرپرست و مسئولین انبار باعث شد که با انرژی مثبت بیام بیرون.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی ·۲۷ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
منابع انسانی

سخت و کسب تجربه حدود 3 سال است که از آروا خارج شدم ولی هنوز اسم شرکت و اسم دو برادر میاد بدنم میلرزه خیلی بد و عذاب آور بود. از طرفی تجربه خوب بود بخاطر اینکه داد نشنوم و شخصیتم زیر سوال نره سعی میکردم همه چیز رو کامل انجام بدم و باعث شد خیلی چیز یاد بگیرم و تجربه بدتر این که هنوز در حال تراپی هستم و فراموش نمیکم امیدوارم همین بلا سرشون بیاد و مدام استرس و اضطراب داشته باشند هیچ مزایای مفیدی نداشت و خود من بخاطر اجبار یک سال خدمت کردم (خط مقدم )

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فروشگاه ·۲۵ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول فروشگاه

یه شرکت که چند تامدیر جیره خوار داره که تو دفترمرکزی با خانوما لاس میزنن مدیر عامل و مدیر فروشاهم یه تیم تشکیل دادن برای دریافت پورسانت روزانه ده ها بشقاب گوشت و مرغ سفارش میدن برای شعبات که پورسانت بگیرن اگرم ضایعات بشه مسئول فروشگاهو دعوت میکنن بازرسی ازش خسارت میگیرن

یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

متاسفانه در هنگام مصاحبه کاری بی احترامی به فرد و افرادی کاملا غیر حرفه ایی دراین شرکت نظر شما رو جلب می کند متاسفانه فرهنگ سازمانی دراین شرکت هیچگونه جایگاهی ندارد بی احترامی در خصوصی ترین حالت فرد یک امری طبیعی دراین مجموعه هست باتوجه به تایم کوتاه دراین مجموعه اصلا به هیچ عنوان به فرد فردی که دارای صبری زیاد و احترام متقابل رو به افراد رویه خودم میدانم توصیه نمی کنم ابته ازجا که مجموعه دفتر شرکت در شمالی ترین نقطه تهران هست و این فکر درفرد جویای کار حس میشود درایک مجموعه بسیار باکلاس کاری وسازمانی استخدام خواهد شد ولی کاملا مبرهن هست که دریک مجموعه بامشکلات فراوان و تصمیمات شتبازده و بی ثبات کاری روبه رو هست

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست برند ·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست برند

بدترین تجربه کاری من در واحد مارکتینگ و مدیر این واحد بود. یک مدیر به شدت غیر حرفه ای که فقط از این سمت اسم مدیر رو داشت، به قول خود افراد قدیمی هیچ کس با ایشون نمی تونست مدت زمان طولانی کار کنه و در دو سال مدیریتش همش در حال تیم عوض کردن بود و با هزینه کردن های کلان به اژانس های تبلیغاتی و هزینه بابت اساتید معروف حوزه مارکتینگ تونسته بود سمت خودش رو حفظ کند. بدترین تجربه کاری من برای مدت یک سال با این شرکت و این واحد بود.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست اداری·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست اداری

این رو برای آرام شدن خودم مینویسم - اگر یه آرزو تو دنیا داشته باشم اینه که خدا به بهترین شکل پاسخگوی رفتارت باشه آقای برادر مدیر عامل شرکت آروا و بنده به شخصه به هیچ عنوان از بابت تمام رفتارهات ازت نخواهم گذشت و مطمعنم کارما جواب شما رو خواهد داد

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس فروش

به عنوان یک کارشناس فروش که دراین مجموعه بعد از دو مصاحبه استخدام شدم بعد از تایمی قابل توجه و البته کوتاه دراین شرکت خصوصی در حوزه تولید بلوک سبک سیمانی , متوجه مشکلات داخلی فراوان و ضعف های این شرکت شدم که متاسفانه مدیرفروش و مدیرعامل این مجموعه خودشان را تافته ایی جدا بافته می دانند و متاسفانه رویه همکاران داخلی هم نسبت به یک دیگر اصلا جالب نیست و عملا اصلا هیچگونه ارزشی برای کارمند قایل نیستند و درزمان بد ورود انتظارشان فروش انی و اصلاحا یک شبه که کاملا غیر عقلی می باشد و نداشتن کیفیت مناسب محصول تولیدی و چالش فروش با برندهای رقبای کاری علیرغم ادعای مجموعه درارسال نمونه بلوک ها ... کاری پس بی فایده به پروژه های ساختمانی که خودش چالش ومشکلی عظیم میباشد درجهت شناسایی پروژ ها و رایزنی با کارگران افغان ومهندسین پروژه های ناتمام که درنهایت احساس ناامیدی و ..درفرد ایجاد میکند دراین مجموعه هیچ چیزی به دانش و اینده کاری شما افزوده نمیشود هم کارشناس فروش تلفنی هم بازاریاب اصلاحا سیار در سر پروژ های ساختمانی که هیچکدام اعبتاری برخریدشان نیست درنهایت استرس وفشار کاری بالا و کاملا بی ثبات و تصمیمات ناگهانی مدیریت مجموعه ودرنهایت ترک شرکت اتفاق می افتد که عملا درازای انرژی وتوان کاری بالایی فرد و وقتی گران بها که صرف میشود هیچگونه رضایتمندی برای شما کارمند ندارد درنتیجه اصلا پیشنهاد نمیشود

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند شاکی·۱۷ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
کارمند شاکی

سوالی که دارم اینه که وقتی شرکتی مثل آدلی (شکوه طعام وارنا، گلدن استار) مسئولیت هاشو در قبال پرسنل مشتریان و همینطور در قبال جامعه به درستی انجام نمیده به کجا باید گزارش کرد؟ به کجا باید گزارش کنیم که مدیریت این مجموعه از پرسنل تعهد کتبی برای عدم ترک کار میگیره، سفته میگیره، حقوق رو دو تیکه پرداخت میکنه و با دو ماه تاخیر، بیمه رو کمتر رد میکنه و موقع تسویه پشت لیست و توافقش رو نادیده میگیره، به کجا باید گزارش داد که حق و حقوق ادم ها در این مجموعه خورده میشه؟؟؟؟ به کدام مشتری باید اطلاع بدیم که کالای تولید شده بی کیفیته؟ که برندتان را خراب نکنید؟ که از وزنمحصولتان میزنند از کیفیت میزنند، نمونه هایی که میدهند تقلبیست تا با خودمان برخورد نشود و اخراج نشویم؟ به کجا گزارش کنیم که مجصول تاریخ گذشته را پاک میکنند و دوباره تاریخ نو میزنند؟ به کجا گزارش کنیم که رب بی کیفیت میخرند؟ لوبیای آفت زده میخرند به کجا باید گزارش داد که همزمان صورتهای مالی دست کاری شدست و از مالیات میدزدن، از حق بیمه میدزدن، همون رو دیر پرداخت میکنن و خیلی وقت ها پرسنل نمیتونن از حق بیمه ای که ازشون کم شده هم در خدمات درمانشون استفاده کنن به کجا باید گزارش داد آب بی حد و اندازه از چاه برداشت میشه؟ به کجا باید گزارش داد سیستم تصفیه آب فقط یک حوضچست و فعال نیست و فاضلاب مستقیم وارد محیط زیست میشه؟ به کحا باید گزارش داد کارخونه سیستم ارت نداره ولی سند سازی میشه که فعاله؟ به کجا باید گزارش داد که با حقوق پرسنل مواد اولیه خرید میشه محصول تولید شده با پول پرسنل به ازای هر ماه دیرکرد پرداخت 5% سود از مشتری دریافت میشه اما همون پول دو ماه قبل با دو ماه دیرکرد (در بهترین حالت) با هزار منت به حساب پرسنل پرداخت میشه؟ به کجا باید شکایت کرد که مالک کارخونه بخیله و نمیتونه رشد هیچ کس جز خودش رو ببینه؟ حتی اگر رشد اون آدم باعث رشد چند برابری بیزینسش بشه!!! کاش یکی بود میومد و اسناد همه اینهارو از من میخواست و پیگیری میکرد و برای یکبار هم که شده یک کارفرمارو سر جای خودش مینشوند

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۱۷ شهریور ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس اداری

واقعا بدترین تجربه کاریم بود مدیر عامل و قائم مقام مدیرعامل تمام عقده های زندگیشون رو سر کارمندانشان خالی میکنن کسی که اینجا داره خوب تعریف میکنه حتما براش سود داشته کارمند رو با بی وجدانی تمام اخراج میکنن و حق حقوقشون بهشون نمیدن بی احترامی هایی که دوتا برادر به آدما میکنن و شخصیت آدمارو زیر سوال میبرن، کارهای شلخته و بی نظم با نظر مدیرهای بی سوادی که چندین سال اونجا کار میکنن، استرس، نگرانی اینا تنها چیزایی که با اسم آروا میشهص به یاد آورد