ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۷ از ۲۲
شرکت آنا (آذر جارو)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۹ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس فروش

تجربه بسیار بدی در حدود 1 سال کاری در دفتر فروش تهران داشتم. ساعت کاری غیر منعطف و زیاد (روزانه تا حد اقل ساعت 18 الی 19) و روزهای پنج شنبه حداقل ساعت 14 مدیریت بسیار بسته و بداخلاق فروش و کاملا غیر اصولی، کم صبر و کم تحمل امنیت شغلی بسیار پایین اما تنها مزیت مجموعه محیط دوستانه بین همکاران بود.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۴.۰

من چندین ساله در این شرکت مشغول به کار هستم ، مثل هر جای دیگه و هر شغلی خوبی ها و بدی های خودشو داره ، اگر بخوام از بدی هاش بگم اینه که پنجشنبه ها پاره وقت شرکت بازه البته اگر بخوای میتونی بری مرخصی ولی کلا این مساله برای من سخته . دیگه اینکه حقوق حتما ماهی یکبار واریز میشه اما تاریخ دقیق نداره و تو یک بازه ی یک هفته ای نوسان داره که اگر کسی خیلی براش مهم باشه این مسئله میتونه اذیتش کنه . اما خوبی هاش : من در مورد محیط کاری خیلی تعجب کردم از کامنتا .. به نظرم کسایی که از بد بودن محیط میگن خودشون یه مشکل یا انحراف اخلاقی دارن که اینجا به خواستشون نرسیدن و الان شکایت دارن چون من تو تمام این سالهاااا هیییییچ مشکل اخلاقی و نا امنی و انحرافی ندیدم . اتفاقا بسیار بسیار جای امنی هست . در مورد پیشرفت کاری جای خوبیه ادمای زیادی پیشرفت میکنن ادمای زیادی پس رفت و ادمای زیادی هم ثابت میمونن و این به هیچ چیزی جز تلاش فردی اون ادم بستگی نداره اگر ادمایی بودن سعی کردن از راهای دیگه وارد شن و موفق نشدن و عصبانیتشونو اینجا تخلیه کردن داستانش فرق داره . بهت فرصت یادگیری و پیشرفت داده میشه حتی با تجربه ی کم که معمولا جایی این امکان وجود نداره .. به علاوه مدیران محترمی هم داره و دخالت در زندگی شخصی و شایعه پراکنی و اظهار نظر دربارشون کار غیر اخلاقی و زشتیه و خیلی متاسفم برای این افراد .

صنایع گرمایشی آلزان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰

بمدت 3 سال در شرکت صنایع گرمایشی کار کردم, در واحد خدمات پس از فروش برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته بهمین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن مهندس رضایی بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد

آذرخش توان آفرین
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت آذرخش توان آفرین از نیروهای جوان به خصوص دانشجویان نخبه دانشگاه های معتبر مثل امیرکبیر و ... که تجربه کاری کمی دارند سوءاستفاده میکند. پس از مصاحبه اولیه قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات در اختیار کارجو قرار میدهند و تا امضا نشود وارد مرحله بعد نمیشوی. پس از امضا باید آزمون بدهی یا چند روزی آزمایشی کار کنی. پس از پذیرفته شدن نهایی قراردادی متفاوت با رقمی که در جلسه مصاحبه به توافق رسیده اید را باید امضا کنید که اگر زمانی شکایت کردید حقوق و سنواتی بسیار کمتر از مبلغ توافق شده نصیبتون میشه. ورود و خروج نیرو در این شرکت به شدت بالاست برای همین همه قراردادها ماه به ماه تمدید میشه. گول شیرین زبانی های خانمی که مسئول منابع انسانی است را نخورید. نیروها به شدت از طریق دوربین و سیستم کنترل میشن. جو بسیار بدی داره شرکت و ریاست که آقای دکتر هستند به شدت مودی است. به راحتی نیرو را بدون دادن حق و حقوقش بیرون میکند حتی اگر صدها کار مفید براشون انجام داده باشی. وقتتون رو حروم چنین محیط های کثیفی نکنید.

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۲.۰

شرکت لیمون که کارخونش داخل پرنده به سختی مرخصی میدن انگار میخوان جونشونو بدن. حقوق ها طبقه بندی بر اساس مقام شغلی ساعت کار ۸ تا ۷ که ۵ تا۷ اضافه کاری اجباری هستش الکی میگن اگه کارت بمونه باید اضافه کاری وایسی کلا اجباری هست شنبه تا پنجشنبه باید کار کنی ساعت کاریش واقعا زیاد هستش این کار خانه همیشه کمبود نیرو داره بخاطر این مسائل و اکثر نیرو های تازه کار بعد یکی دوماه ازراین شرکت میان بیرون بخاطر حقوق کم وساعت کاری زیاد و حقوقش وزارت کار هست بسته به سابقه کاریت افزایش میدن برای من تجربه خوبی نبود برید یه شرکتی کار کنید حقوقش بالاتر وساعت کاریش کمتر باشه اونایی ام که تعریف میکنن از این شرکت مطمعن باشید از مدیران ومعاونا هستن مزایا سرویس به پرند ناهار

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

درک نمیکنم افرادی رو که نظرات بی پایه و اساس میدهند ، به قول قدیمیا حسود هرگز نیاسود ، اتفاقا مجموعه هاکوپیان از نظر مالی شفاف و سالم واز نظر اخلاقی هم همینطور ، کادری مجرب و با شخصیت دارند ، نه وابسته به نهادی است نه ...چون از نظر آداب و معاشرت حدشون رو حفظ کردن و شاید بالاتر هم برده باشن و باج هم نمیدن براتون فشار آورده...برندی محبوب و فوق العاده شیک...مهمترین نکته اش اینه که ایرانیه اصیل هست...نه چینی و ....

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۱ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس فروش

من یک سال کارشناس فروش مادیران بودم. حقوقش نسبت به تایم کاریش خیلی کمه. درصد پورسانت هم خیلی پایینه. که بین تعداد نفرات داخل فروشگاه تقسیم میشه. بیمه تکمیلی خوبی نداره. ارزاق میدن هر ۴۰ روز حدود ۱میلیون و سی صد(سال ۱۴۰۴) سرپرست و مدیر خوبی داره. فضای سمی نداره. بعضی ماه ها جمعه و روزهای تعطیلم باید بیای سر کار. اضافه کاریشو میدن بهتون. خرید اقساطی برای پرسنل. ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب، دو ساعت استراحت وسطش. قراردادها ۲ تا ۳ ماهه هست. حقوق اداره کار به اضافه ۳ الی۵ میلیون. مرخصی سهت میدن.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من حدودا ١٠ماه در اين شركت مشغول به كار بودم. تاخير در پرداخت حقوق در زمان مصاحبه گفته نميشه و شما پس از ماه اول كه متوجه ميشين حقوق ها عقبه. و تازه مدعي ميشوند كه ذكر شده و شما فراموش كردين!!!!!!حقوق ها با تاخير زياد پرداخت ميشه و هرچه افراد پاچه خوار تر باشن دريافتي بيشتري دارن. نه تنها جاي پيشرفت شغلي وجود نداره، بلكه امنيت شغلي هم نداره. به نظر من در شركتي كه واسه كارمندانش ذره اي ارزش قائل نميشه،نبايد لحظه اي صبر كرد.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۱۰ مرداد ۱۴۰۴
۲.۰
اداری

هیچ کدوم از مزایایی که تو اگهی هاش زده رو نداره .اینجا کار نکنید.پنج شنبه هاش تعطیل نیست عدم توازن کار زندگی ناهارش رایگان نیست حقوقش به موقع پرداخت نمیشه درکل کارخانه خوبی نیست کلام اخر اینجا کار نکن

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
بد قول
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش·۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
فروش

شرکتی نزول خور دروغ گو و پول کارمند بخور وحق نده این شرکت هیچ احترامی برای کارمندها نداره همیشه هم با وعده های دروغ و باد هوا همرو گول زدن آخرشم که به بهانه جنگ خیلی راحت با ۳ ماه تاخییر حقوق تعدیل نیرو زدن بعد تو این مدت هیچ کسی هم جواب گو نبود واقعا شرکتی با مدیران بی عرضه و به درد نخور که فقط فقط فقط به فکر منافع شخصی خودشونن و هیچی ارزشی برای کسی قائل نیستن پیشنهاد بنده این هست که برای اینطور شرکت ها نباید دل بسوزونی

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت فروش·۵ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت فروش

بهترین شرکت از لحاظ نزول خوری.حقوق کارگر خوری.بهم وری .بی قانونی.یه مشت اسکل شدن مدیر این شرکت.هر روز یه واحد جدید تا آخر هفته جمعش میکنن.بیمه و ری....دن...هر کی بیاد تو این شرکت به فنا می‌ره..یکی از همکارام کانتر بازه😂😂 توف تو ق ب ر صاحب شرکت زن دست دوم

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آزمایشگاه·۳ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
آزمایشگاه

کار زیاد فرسایشی کدیران چاپلوس و عقده ای و شیفت های سنگین و بدون تعطیلی جو خاله زنکی سرپرست قلدر ماب کم سوادد و مدیر پاچه خوار پرور بی سواد و متوازن نبودن کار و زندگی

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
مدیریت ضعیف
سوپرپایپ اینترناشنال
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدارسفارشات خارجی·۳۱ تیر ۱۴۰۴
۵.۰
حسابدارسفارشات خارجی

برای شغل حسابدارسفارشات خارجی مصاحبه شدم. یک خانومی با بنده تماس گرفتن و خیلی خوش‌اخلاق چندتا تایم دادن که هرکدوم راحت‌تر بودن برای مصاحبه حضور پیدا کنم. زمان ولوکیشن هم پیامک شد هم ایمیل. نگهبان و اقای مسئول پذیراییشون هم خیلی محترمانه برخورد کردند. نگهبان شرکت قبل ازاینکه من خودمو معرفی کنم، اسممو گفت و گفت خیلی خوش اومدید.که خیلی تعجب کردم. بعدا پرسیدم از مصاحبه‌گر و بهم گفت که اسامی وساعت حضور از قبل بانگهبانی هماهنگ میشه. خیلی نمیخوام تعریف کنم. بدی هم داشتن. مثلا فرم‌ اطلاعات استخدامیشون واقعا طولانی بود. یا اتاقی که من بودم سرد بود و نمیشد درجه رو تغییر داد. سروصدای طبقه‌ای که من مصاحبه شدم هم زیادبود. خانم مصاحبه‌گر سر تایم حاضر شد و اول پروسه مصاحبه رو توضیح داد. گفت من اول یه مصاحبه با شما میکنم. بعد راجع به شرکت توضیح میدم. بعدشماهرسوالی داریدبپرسید. که همین کارم کرد. واقعا دمش گرم که سوال شخصی که همه ازمن میپرسن که چرا ازهمسرت جدا شدی رو ازم نپرسید. اخرش درمورد همه‌چیو شرکت گفت. خوب و بد. حتی اگه چیزی فکرمیکرد من باهاش به چالش برمیخورم. مثلا گفت که سفته میگیرن و من اوکی هستم همین اول یانه. خوشم اومد حقیقت. شرکت قدیمی با اصل و نسبی هستند و مزایاشون نسبت به شرکت خصوصی بودن خوبه. فعلا منتظر جوابم و خودمم گزینه‌های دیگه روهم باید بررسی کنم.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

حقوق وزارت کار حقوقش باتوجه به ساعت کاریش کمه ساعت کاری زیاد واقعا آدم به بقیه کاراش نمیرسه شرکت جای دور افتاده ای هستش داخل شهرک صنعتی پرنده فقط اسم درکرده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

بهتره آقای مدیرعامل که مثل کبک سرشو کرده تو برف یه کم دور و برشم نگاه نگاه کنه تا ببینه چه فساد عظیمی تو کارای پیمانکاری و پروژه هاش اتفاق می افته و قرارهای کاریش تو چه زمان و تو چه مکانی و با چه افراد خاصی بسته میشه. سر تا پاش را فساد گرفته چه مالی چه اخلاقی

دیزل پارسیا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰
کارمند

خواستم از شرکت کاریزما بابت همکاری و همدلی در دوران جنگ و دورکاری ،درک شرایط و پرداخت زود هنگام حقوق تشکر کنم،تو شرایط،سخت این درک و همدلی همیشه تو ذهن میمونه

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت همه رو تعدیل کرده (مرخصی سه ماهه بدون حقوق). همه دارند شکایت می‌کنند یا صبر کردند حقوق اسفندشون رو بگیرند بعد شکایت کنند. هر کس شک داره یه سر اداره کار بزنه بپرسه. ویزیتورها حقوق ثابت حذف شده. صدامون به زودی بیشتر در میاد.

عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
عدم پرداخت به موقع حقوق
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰

سلام هنوز تو این شرکت مشغول هستم مثل هر شرکت دیگری خوب و بد خودشو دارد ولی چیزی که از کامنت ها متوجه شدم این هستش که بیشتر کامنت ها مسائل و مشکلات شخصی هست که فرد چون نمیتونسته مشکل شخصیش رو حل بکنه و دچار ناکامی شده از این سایت کمک گرفته که رفتار تلافی جویانه خودش را به نمایش بگذارد آگاه باشیم و وارد بازی خصمانه و تلافی جویانه افراد باهم نشیم و تصمیم درست را بگیریم ممنون از شما

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

یونیلیور.این شرکت فوق العاده تبعیض پرورهست محیط کار غیر حرفه ای هست مدیران دارای سواد مدیریت نیستند جو کار سمی هست حقوق پایه کم رفاهی صفر حتی محصولات تاریخ گذشته رو به نیروهاش میده گول اسم این شرکت رو نخورید

بیمه تکمیلی
مدیریت ضعیف
آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش شعبه ·۸ تیر ۱۴۰۴
۲.۰
سرپرست فروش شعبه

سلام حدود ۹ماه به اجبار به دلیل مشکلات مالی و شخصی در شرکت آروا مشغول به کار بودم این سازمان یک عمده فروشی هستش که به واسطه پول و روابط به شرکت تبدیل شده اصلا مدیریت صحیح و hrوجود نداره و مدیران بسیار کوتوله اجازه نمیدن که شما مسیر درست و روند درست رو در شرکت داشته باشه چه برسه بخوای به بقیه هم این رویه رو یاد بدی از مدیر فروش ایران تا مدیران مناطق اصلا سواد درست حسابی ندارن و بسیار تجربی و کوچه بازاری فروش و مشتری رو میبینن اصلا چیزی به عنوان احترام به شما گذاشته نمیشه فقط اونجا میتونید دوستان همدرد پیدا کنید که دنبال موقعیت هستن که جدا بشن از سازمان

شرکت آنا (آذر جارو)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۹ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس فروش

تجربه بسیار بدی در حدود 1 سال کاری در دفتر فروش تهران داشتم. ساعت کاری غیر منعطف و زیاد (روزانه تا حد اقل ساعت 18 الی 19) و روزهای پنج شنبه حداقل ساعت 14 مدیریت بسیار بسته و بداخلاق فروش و کاملا غیر اصولی، کم صبر و کم تحمل امنیت شغلی بسیار پایین اما تنها مزیت مجموعه محیط دوستانه بین همکاران بود.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ مرداد ۱۴۰۴
۴.۰

من چندین ساله در این شرکت مشغول به کار هستم ، مثل هر جای دیگه و هر شغلی خوبی ها و بدی های خودشو داره ، اگر بخوام از بدی هاش بگم اینه که پنجشنبه ها پاره وقت شرکت بازه البته اگر بخوای میتونی بری مرخصی ولی کلا این مساله برای من سخته . دیگه اینکه حقوق حتما ماهی یکبار واریز میشه اما تاریخ دقیق نداره و تو یک بازه ی یک هفته ای نوسان داره که اگر کسی خیلی براش مهم باشه این مسئله میتونه اذیتش کنه . اما خوبی هاش : من در مورد محیط کاری خیلی تعجب کردم از کامنتا .. به نظرم کسایی که از بد بودن محیط میگن خودشون یه مشکل یا انحراف اخلاقی دارن که اینجا به خواستشون نرسیدن و الان شکایت دارن چون من تو تمام این سالهاااا هیییییچ مشکل اخلاقی و نا امنی و انحرافی ندیدم . اتفاقا بسیار بسیار جای امنی هست . در مورد پیشرفت کاری جای خوبیه ادمای زیادی پیشرفت میکنن ادمای زیادی پس رفت و ادمای زیادی هم ثابت میمونن و این به هیچ چیزی جز تلاش فردی اون ادم بستگی نداره اگر ادمایی بودن سعی کردن از راهای دیگه وارد شن و موفق نشدن و عصبانیتشونو اینجا تخلیه کردن داستانش فرق داره . بهت فرصت یادگیری و پیشرفت داده میشه حتی با تجربه ی کم که معمولا جایی این امکان وجود نداره .. به علاوه مدیران محترمی هم داره و دخالت در زندگی شخصی و شایعه پراکنی و اظهار نظر دربارشون کار غیر اخلاقی و زشتیه و خیلی متاسفم برای این افراد .

صنایع گرمایشی آلزان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۵.۰

بمدت 3 سال در شرکت صنایع گرمایشی کار کردم, در واحد خدمات پس از فروش برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته بهمین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن مهندس رضایی بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد

آذرخش توان آفرین
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت آذرخش توان آفرین از نیروهای جوان به خصوص دانشجویان نخبه دانشگاه های معتبر مثل امیرکبیر و ... که تجربه کاری کمی دارند سوءاستفاده میکند. پس از مصاحبه اولیه قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات در اختیار کارجو قرار میدهند و تا امضا نشود وارد مرحله بعد نمیشوی. پس از امضا باید آزمون بدهی یا چند روزی آزمایشی کار کنی. پس از پذیرفته شدن نهایی قراردادی متفاوت با رقمی که در جلسه مصاحبه به توافق رسیده اید را باید امضا کنید که اگر زمانی شکایت کردید حقوق و سنواتی بسیار کمتر از مبلغ توافق شده نصیبتون میشه. ورود و خروج نیرو در این شرکت به شدت بالاست برای همین همه قراردادها ماه به ماه تمدید میشه. گول شیرین زبانی های خانمی که مسئول منابع انسانی است را نخورید. نیروها به شدت از طریق دوربین و سیستم کنترل میشن. جو بسیار بدی داره شرکت و ریاست که آقای دکتر هستند به شدت مودی است. به راحتی نیرو را بدون دادن حق و حقوقش بیرون میکند حتی اگر صدها کار مفید براشون انجام داده باشی. وقتتون رو حروم چنین محیط های کثیفی نکنید.

صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۲.۰

شرکت لیمون که کارخونش داخل پرنده به سختی مرخصی میدن انگار میخوان جونشونو بدن. حقوق ها طبقه بندی بر اساس مقام شغلی ساعت کار ۸ تا ۷ که ۵ تا۷ اضافه کاری اجباری هستش الکی میگن اگه کارت بمونه باید اضافه کاری وایسی کلا اجباری هست شنبه تا پنجشنبه باید کار کنی ساعت کاریش واقعا زیاد هستش این کار خانه همیشه کمبود نیرو داره بخاطر این مسائل و اکثر نیرو های تازه کار بعد یکی دوماه ازراین شرکت میان بیرون بخاطر حقوق کم وساعت کاری زیاد و حقوقش وزارت کار هست بسته به سابقه کاریت افزایش میدن برای من تجربه خوبی نبود برید یه شرکتی کار کنید حقوقش بالاتر وساعت کاریش کمتر باشه اونایی ام که تعریف میکنن از این شرکت مطمعن باشید از مدیران ومعاونا هستن مزایا سرویس به پرند ناهار

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

درک نمیکنم افرادی رو که نظرات بی پایه و اساس میدهند ، به قول قدیمیا حسود هرگز نیاسود ، اتفاقا مجموعه هاکوپیان از نظر مالی شفاف و سالم واز نظر اخلاقی هم همینطور ، کادری مجرب و با شخصیت دارند ، نه وابسته به نهادی است نه ...چون از نظر آداب و معاشرت حدشون رو حفظ کردن و شاید بالاتر هم برده باشن و باج هم نمیدن براتون فشار آورده...برندی محبوب و فوق العاده شیک...مهمترین نکته اش اینه که ایرانیه اصیل هست...نه چینی و ....

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۱ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس فروش

من یک سال کارشناس فروش مادیران بودم. حقوقش نسبت به تایم کاریش خیلی کمه. درصد پورسانت هم خیلی پایینه. که بین تعداد نفرات داخل فروشگاه تقسیم میشه. بیمه تکمیلی خوبی نداره. ارزاق میدن هر ۴۰ روز حدود ۱میلیون و سی صد(سال ۱۴۰۴) سرپرست و مدیر خوبی داره. فضای سمی نداره. بعضی ماه ها جمعه و روزهای تعطیلم باید بیای سر کار. اضافه کاریشو میدن بهتون. خرید اقساطی برای پرسنل. ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب، دو ساعت استراحت وسطش. قراردادها ۲ تا ۳ ماهه هست. حقوق اداره کار به اضافه ۳ الی۵ میلیون. مرخصی سهت میدن.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من حدودا ١٠ماه در اين شركت مشغول به كار بودم. تاخير در پرداخت حقوق در زمان مصاحبه گفته نميشه و شما پس از ماه اول كه متوجه ميشين حقوق ها عقبه. و تازه مدعي ميشوند كه ذكر شده و شما فراموش كردين!!!!!!حقوق ها با تاخير زياد پرداخت ميشه و هرچه افراد پاچه خوار تر باشن دريافتي بيشتري دارن. نه تنها جاي پيشرفت شغلي وجود نداره، بلكه امنيت شغلي هم نداره. به نظر من در شركتي كه واسه كارمندانش ذره اي ارزش قائل نميشه،نبايد لحظه اي صبر كرد.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اداری·۱۰ مرداد ۱۴۰۴
۲.۰
اداری

هیچ کدوم از مزایایی که تو اگهی هاش زده رو نداره .اینجا کار نکنید.پنج شنبه هاش تعطیل نیست عدم توازن کار زندگی ناهارش رایگان نیست حقوقش به موقع پرداخت نمیشه درکل کارخانه خوبی نیست کلام اخر اینجا کار نکن

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
بد قول
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش·۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
فروش

شرکتی نزول خور دروغ گو و پول کارمند بخور وحق نده این شرکت هیچ احترامی برای کارمندها نداره همیشه هم با وعده های دروغ و باد هوا همرو گول زدن آخرشم که به بهانه جنگ خیلی راحت با ۳ ماه تاخییر حقوق تعدیل نیرو زدن بعد تو این مدت هیچ کسی هم جواب گو نبود واقعا شرکتی با مدیران بی عرضه و به درد نخور که فقط فقط فقط به فکر منافع شخصی خودشونن و هیچی ارزشی برای کسی قائل نیستن پیشنهاد بنده این هست که برای اینطور شرکت ها نباید دل بسوزونی

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت فروش·۵ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت فروش

بهترین شرکت از لحاظ نزول خوری.حقوق کارگر خوری.بهم وری .بی قانونی.یه مشت اسکل شدن مدیر این شرکت.هر روز یه واحد جدید تا آخر هفته جمعش میکنن.بیمه و ری....دن...هر کی بیاد تو این شرکت به فنا می‌ره..یکی از همکارام کانتر بازه😂😂 توف تو ق ب ر صاحب شرکت زن دست دوم

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آزمایشگاه·۳ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
آزمایشگاه

کار زیاد فرسایشی کدیران چاپلوس و عقده ای و شیفت های سنگین و بدون تعطیلی جو خاله زنکی سرپرست قلدر ماب کم سوادد و مدیر پاچه خوار پرور بی سواد و متوازن نبودن کار و زندگی

بیمه
عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
مدیریت ضعیف
سوپرپایپ اینترناشنال
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدارسفارشات خارجی·۳۱ تیر ۱۴۰۴
۵.۰
حسابدارسفارشات خارجی

برای شغل حسابدارسفارشات خارجی مصاحبه شدم. یک خانومی با بنده تماس گرفتن و خیلی خوش‌اخلاق چندتا تایم دادن که هرکدوم راحت‌تر بودن برای مصاحبه حضور پیدا کنم. زمان ولوکیشن هم پیامک شد هم ایمیل. نگهبان و اقای مسئول پذیراییشون هم خیلی محترمانه برخورد کردند. نگهبان شرکت قبل ازاینکه من خودمو معرفی کنم، اسممو گفت و گفت خیلی خوش اومدید.که خیلی تعجب کردم. بعدا پرسیدم از مصاحبه‌گر و بهم گفت که اسامی وساعت حضور از قبل بانگهبانی هماهنگ میشه. خیلی نمیخوام تعریف کنم. بدی هم داشتن. مثلا فرم‌ اطلاعات استخدامیشون واقعا طولانی بود. یا اتاقی که من بودم سرد بود و نمیشد درجه رو تغییر داد. سروصدای طبقه‌ای که من مصاحبه شدم هم زیادبود. خانم مصاحبه‌گر سر تایم حاضر شد و اول پروسه مصاحبه رو توضیح داد. گفت من اول یه مصاحبه با شما میکنم. بعد راجع به شرکت توضیح میدم. بعدشماهرسوالی داریدبپرسید. که همین کارم کرد. واقعا دمش گرم که سوال شخصی که همه ازمن میپرسن که چرا ازهمسرت جدا شدی رو ازم نپرسید. اخرش درمورد همه‌چیو شرکت گفت. خوب و بد. حتی اگه چیزی فکرمیکرد من باهاش به چالش برمیخورم. مثلا گفت که سفته میگیرن و من اوکی هستم همین اول یانه. خوشم اومد حقیقت. شرکت قدیمی با اصل و نسبی هستند و مزایاشون نسبت به شرکت خصوصی بودن خوبه. فعلا منتظر جوابم و خودمم گزینه‌های دیگه روهم باید بررسی کنم.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

حقوق وزارت کار حقوقش باتوجه به ساعت کاریش کمه ساعت کاری زیاد واقعا آدم به بقیه کاراش نمیرسه شرکت جای دور افتاده ای هستش داخل شهرک صنعتی پرنده فقط اسم درکرده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

بهتره آقای مدیرعامل که مثل کبک سرشو کرده تو برف یه کم دور و برشم نگاه نگاه کنه تا ببینه چه فساد عظیمی تو کارای پیمانکاری و پروژه هاش اتفاق می افته و قرارهای کاریش تو چه زمان و تو چه مکانی و با چه افراد خاصی بسته میشه. سر تا پاش را فساد گرفته چه مالی چه اخلاقی

دیزل پارسیا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰
کارمند

خواستم از شرکت کاریزما بابت همکاری و همدلی در دوران جنگ و دورکاری ،درک شرایط و پرداخت زود هنگام حقوق تشکر کنم،تو شرایط،سخت این درک و همدلی همیشه تو ذهن میمونه

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت همه رو تعدیل کرده (مرخصی سه ماهه بدون حقوق). همه دارند شکایت می‌کنند یا صبر کردند حقوق اسفندشون رو بگیرند بعد شکایت کنند. هر کس شک داره یه سر اداره کار بزنه بپرسه. ویزیتورها حقوق ثابت حذف شده. صدامون به زودی بیشتر در میاد.

عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
عدم پرداخت به موقع حقوق
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰

سلام هنوز تو این شرکت مشغول هستم مثل هر شرکت دیگری خوب و بد خودشو دارد ولی چیزی که از کامنت ها متوجه شدم این هستش که بیشتر کامنت ها مسائل و مشکلات شخصی هست که فرد چون نمیتونسته مشکل شخصیش رو حل بکنه و دچار ناکامی شده از این سایت کمک گرفته که رفتار تلافی جویانه خودش را به نمایش بگذارد آگاه باشیم و وارد بازی خصمانه و تلافی جویانه افراد باهم نشیم و تصمیم درست را بگیریم ممنون از شما

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

یونیلیور.این شرکت فوق العاده تبعیض پرورهست محیط کار غیر حرفه ای هست مدیران دارای سواد مدیریت نیستند جو کار سمی هست حقوق پایه کم رفاهی صفر حتی محصولات تاریخ گذشته رو به نیروهاش میده گول اسم این شرکت رو نخورید

بیمه تکمیلی
مدیریت ضعیف
آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش شعبه ·۸ تیر ۱۴۰۴
۲.۰
سرپرست فروش شعبه

سلام حدود ۹ماه به اجبار به دلیل مشکلات مالی و شخصی در شرکت آروا مشغول به کار بودم این سازمان یک عمده فروشی هستش که به واسطه پول و روابط به شرکت تبدیل شده اصلا مدیریت صحیح و hrوجود نداره و مدیران بسیار کوتوله اجازه نمیدن که شما مسیر درست و روند درست رو در شرکت داشته باشه چه برسه بخوای به بقیه هم این رویه رو یاد بدی از مدیر فروش ایران تا مدیران مناطق اصلا سواد درست حسابی ندارن و بسیار تجربی و کوچه بازاری فروش و مشتری رو میبینن اصلا چیزی به عنوان احترام به شما گذاشته نمیشه فقط اونجا میتونید دوستان همدرد پیدا کنید که دنبال موقعیت هستن که جدا بشن از سازمان