ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۷۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۴
سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پرستاری ·۲۶ اسفند ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس پرستاری

سلام مصاحبه در شرکت سیناژن 3مرحله دارد مرحله اول مصاحبه با مدیرو کارشناس عالی رتبه شغل مربوط مرحله دوم تیم ۴نفر منابع انسانی متشکل از مدیر منابع انسانی و ۳کارشناس مرحله سوم مصاحبه اسکالپ بحث حقوق و دستمزد . اگر به دنبال جایگاه اجتماعی فوقولعاد . آدم های به روابط عمومی بسیار بالا که اکثرا هم دکتر هستن این شرکت بهتون پیشنهاد میکنم . کسانی که در شرکت های صنعتی بزرگ کار کرد باشنه متوجه پیام من میشن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It·۵ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
It

کار زیاد و طاقت فرسا،بازخواست روزانه و حتی ساعتی،بی عدالتی ،مدیر خشک و بدقلق،حقوق پایین،استرس بالا،به شدت بی چشم و رو هستند و کلا هر کسی که اونجا مشغول هست ،به زندگی شخصیش آسیبی وارد شده

عدم توازن کار و زندگی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدرپ·۲۲ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
مدرپ

برای مدرپ لاین مکمل با من مصاحبه کردن و اقای دکتر و.ق. برای مصاحبه ی چهارم حضور نداشتن. متاسفانه منابع انسانی تاریخ اشتباهی برای حضور در تهران به من داد و حتی تا هفته ی بعد و تاریخ اصلی هم دکتر تشریف نداشتن. اقای ا.ع از لاین دیابت مصاحبه کردن و گفتن اگر پزشک شما رو تاچ کنه (عین کلمه) چیکار میکنی و گفتن بهتره هیچی نگی. ریجکت شدم و علت رو نمیگفتن. تماس گرفتم و سرپرست جذب اقای ش گفتن نه همینه و درسته و بعد از اصرار من برای صحبت با دکتر گفتن تماس میگیرن و نگرفتن. حدود ۱هفته و نیم بعد خانم ب.ا از منابع انسانی تماس گرفتن و گفتن میخوان جلسه ای بزارن با دکتر و.ق. و قبول شدم این دفعه و اومدم تهران. مرتبا تاکید میکردن همشون حرف نبرید و بیارید اما همون روز اول پشت سر‌من به دکتر و.ق. گفتن خواستم لاینو عوض کنم به پوست و قرارداد من از ۳ماه شد یکماه!!! حتی به من فرصت دفاع از خودم رو ندادن. با منطق از خودم برای حرفی که نزده بودم دفاع کردم و همون اقای و.ق. دقیقا عین این کلمات رو گفتن «من ۴۰ ساله همینم و همینقدر ک*خلم» دقیقا همین کلمه رو گفتن. خواستم روی این مسئله و قرارداد فکر کنم چرا‌که پذیرفتن ان به معنای این بود که من واقعا مقصر بودم درحالیکه کسی دروغ‌گفته بود و این خلاف سیاست سازمان بود که مداااااام ازش حرف میزدن و بزرگ توی ورودی روی دیوار هم نوشتن. با من تماس گرفتن گفتن اقای و.ق سرپرست لاین مکمل و اقای ر سرپرست منابع انسانی صحبت کردن و گفتن نمیخوان همکاری کنن دیگه. به هیچ عنوان توی این شرکت کار نکنید. هیچ‌کس حرفه ای نیست و اخلاق حرفه ای وجود نداره. مهم نیست چقدر شایستگی داشته باشید. این شرکت مسمومه.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
پشتیبان

به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
مدیریت ضعیف
بد قول
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپ‌های خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگ‌هایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.

ادمان فناوری پنگان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بسیار بی نظمی هست. همچنین تعهدی نسبت به انجام و تحویل به موقع پروژه ها ندارد. حقوق پرسنل نیز تا چند ماه عقب میافتد و مدیر شرکت نه به پروژه ها تعهد داره و نه به پرسنل. با وجود عدم داشتن اطلاعات مهندسی و دانشگاهی کافی، به شما تحکیم می کنه که کاری که خودش می خواد انجام بدی. با آشنا و رابطه داشتن، دفتر و امکانات هم در سرم سازی رازی و هم در دانشگاه خوارزمی کرج بهش دادن که خود مجموعه سرم سازی رازی هم باهاشون مشکل داره. تو این شرکت از هزینه های قرارداد ها استفاده شخصی می شه و منابع مالی برای کارهای متفرقه هدر میره. به راحتی تو این شرکت بهتون دروغ میگن. دستگاه های بایوراکتور رومیزی تولید کردن که با استانداردهای این صنعت فاصله داره و بعد از تحویل به مشتری نیز دچار ایراد و عدم تحویل یک سری قطعات لازم این دستگاه هست. یک دستگاه اولتراسانتریفیوژ آزمایشگاهی به نام خودشون رونمایی کردن که قطعات داخلی اون برای یک سانتریفیوژ خارجی بوده و یک بدنه جدید براش ساختن و به نام اولتراسانتریفیوژ ایرانی به خورد ملت از همه جا بی خبر دادن که همین هم دارای ایرادهای فراوان بوده و نتونسته به دور و سرعتی که ادعا می کردن برسه و تا امروز هم نتونستن رفع عیبش کنن. در عین حال، با همین عدم مهارت و دانش، قرارداد چند دستگاه دیگه هم بستن. خیلی از پرسنل این مجموعه به دلیل بی نظمی، عدم صداقت و تعهد در این شرکت، از مجموعه جدا شدن. عمر و پولتون ر برای کار یا قرارداد بستن با این شرکت تلف نکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

سلام من مصاحبه سیناژن بصورت مجازی. برگزار کردم. اگر پارتی ندارید الکی تلاش نکنید. یه سری سوالات و مباحث مطرح میکنن که در جزوات دستورالعمل های خودشون هست و در هیچ سایتی پیدا نمیکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

فقط پارتی میخواد الکی تو این سایتا آگهی میزنن بعد میگردن از بین خودشون شده بیسوادترین و بیربط ترین رشته رو در هر جایگاه شغلی انتخاب میکندد که از بیرون کسی رو استخدام نکنند یا باید سهمیه ای باشی یا پارتی کلفت داشته باشی ببرنت بنشوننت اونجا بهت یاد بدن کارو انجام بدی نه مدرک تحصیلی مهمه که مرتبط باشه اصلا با دیپلم برو پارتی داشته باشی میگیرن همین الان آمار بگیرن تو جایگاه شغلی های مختلف هیچ کدوم مدرک تحصیلی مرتبط ندارن حتی خیلیاشون با دیپلم استخدام شدن سطح علمی مجموعه پایین همه چه از حراست دم درش تا منابع انسانی و مدیرش فقط از بلا به پایین نگاتون میکنند و فقط میخوان تحقیر کنند. مدرک تصیلی مهم نیست دانش تخصصی مهم نیست زبان انگلیسی در حد abc هم بلد باشی براشون اوکیه ولی اگر پارتی نداشته باشی از انگلیس یه نفر رو هم بیاری میگه زبانش ضعیفه مدیراش جوون و از خود متشکر با پارتی رفتن شدن مدیر فکر میکنند دیگه چی شدن در کل هرچی هم باسواد باشی و دوره های مختلف رفته باشی مدرک داشته باشی نرم افزار بلد باشی بازم میگن تو هیچی نیستی چون خودشون بلد نیستن میمیرن یکی بلده رفته مصاحبه

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
برنامه ریزی

بنده به مصاحبه دعوت شدم یه خانم و یه آقاپسری مصاحبه میکردن سنشون همه پایین آقا که کلا سرش تو لپ تاب بود و هرموقع هم سوال می پرسید انگار طلبکاره و دارم وقتشو میگیرم بزور انگار اومده اصلا براشون مهم نیست طرف مقابل چه توانایی هایی داره، هر چقدر هم بالا بازم ردتون میکنن باید معرف درجه بالا داشته باشین بعضیا اومده بودن تکمیل پرونده اصلا خبر نداشت استخدام شده باید مدرک میاورده نگهبانی زد تو سیستم بهشون گفت. آخر مصاحبه هم اون آقا با بی ادبی در اتاق رو باز کرد یعنی خودت بلند شو برو بیرون حیف وقتی که گذاشتم و هزینه ای که کردم انگار مردم بیکارن کاملا طلبکار بودن همش پارتی بازیه از بیرون فکر میکنین خیلی افراد باسواد دارن کار میکنن ولی اصلا این طور نیست هر کی هر کیه هر کسی که تونسته فامیلاشو اورده داخل شرکت با هر سنی سطح علمی بسیار پایین

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر مدیرعامل·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول دفتر مدیرعامل

بنده مسئول دفتر هیئت مدیره بودم که محیط شرکت کاملا فاسد و آقایی که اونجا مدیر منابع انسانی بود پیشنهاد نامربوط میداد و هر کسی که اونجا برای کار می آمد باید تن به خواسته اینها میداد و اصلا کار نمی خواستن اینقدر محیط شرکت فاسد بود که نتونستم کار کنم و اومدم بیرون حقوق و بیمه به موقع بود ولی محیط فاسد بود

آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت به هیچ عنوان برای افراد با سابقه مناسب نیست به این دلیل که سیستم ها و فرآیندهای این شرکت کاملا تازه پیاده شده و در حال آزمون و خطا هستن و این باعث میشه شما ناخودآگاه از یک سیستم منظم وارد یک روتین کاملا غیر منظم بشید و کلا شما رو به چالش بکشه البته اگر مدیران توانایی تحمل انتقاد رو داشتن شاید تجربه بالا شما زمینه ساز رشد خود مجموعه هم میشد ولی متاسفانه اینطور نیست به جز در یک مورد و اون هم مدیر منابع انسانی این شرکت بقیه مدیران این شرکت از لحاظ فنی کاربلد نیستن نرخ خروج از شرکت این مجموعه بشدت بالاس بطوری که روزانه چندین نفر در حال استعفا و همیشه و مرتب در حال استخدام هستند شما شاید استعفا ها رو نبینی ولی یه سر به سایت های استخدامی بزنید میبینید که همیشه در حال استخدام و جایگزینی با افرادی هستند که مجموعه رو ترک کردند محیط کاری کاملا نا مناسبی داره بشدت حاشیه در شرکت وجود دارد واحدی به اسم حسابرسی دارند که حتی به پوشش شما هم ایراد میگرن تا کوچکترین رفتاری از شما میبینند که باب میل رفتارشان نیست تهدید به اخراج و کم کردن آکورد شما میکنن در کل به نظرم این شرکت بدرد جونیور ها هم نمیخوره چون نمیارزه بخاطر سابقه یا هر چیزی با همچین تیم خودشیفته ای فعالیت داشت.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer·۱ شهریور ۱۴۰۲
۵.۰
developer

محیط سالم و شاد ، رفتار دوستانه و محترمانه مدیر و همکاران ، اهمیت دادن به رشد افراد مدیر بخش فنی (CTO) یکی از بهترین ، دقیق ترین و محترم ترین مدیرهایی هست که تو تمام مدت سابقه کاریم باهاشون کار کردم .

پرداخت حقوق به موقع
آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب·۱۵ مرداد ۱۴۰۲
۴.۰
بازاریاب

باهاشون یک جلسه مصاحبه داشتم اول یک فرم مصاحبه دادن که پر کنم و بعد چند لحظه منتظر موندم تا به بالا راهنمایی بشم دو خانم نشسته بودند که با احترام رفتار کردند و برخورد آرومی داشتن فضای جلسه مصاحبه اصلا استرس زا نبود و تخصصی صحبت کردند سن زیادی نداشتند ولی مسلط بودند در کل مصاحبه جذابی بود

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۴.۰
طراح محصول

شاید جملات نا مفهوم باشد ولی این هارو تو ذهنتون شناور کنید به خوبی قابل درک میشود. با وجود این که بیشتر از 14 سال کار میکنم میتونم بگم این روراست ترین و محترم ترین تیمی هست که تا حال باهاشون کار کردم. دکترساینا به واسطه همین فرهنگ ارتباطی باعث رشد خودش و مردم میشود. خوب میدونیم که برای انجام کارهای بزرگ به چنین تیمی نیاز داریم. صدا قهقهه‌ای، گاه و بی‌گاه شنیده میشود که مطعلق به مدیر عالم آن است. یه مدیر فنی بسیار حرفه‌ای صمیمی داره که ببینیدش یاد ایموجی بوس و قلب می افتید. و اما نکته منفی این هست که طراحی نشده و بیشتر سرهم بندی شده و تازه داره تلاش میکنه هزینه های پرداخت نکرده رو پرداخت کنه تا آمادگی اسکیل آپ رو به دست بیاره. خب این موقعیت برای هر کسی جذاب نیست.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بکند دولوپر·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
بکند دولوپر

یکی از علاقه مندی هام تو دکتر ساینا اینه که به پیشرفت فنی آدم ها اهمییت میده، و میتونم خوب رشد کنم. و محیط کاملا محترمانه و در بستر احترام متقابل هست. مثبت اندیشی یکی از چیزهایی هست رواج داره. خب یه سری معایب ممکنه داشته باشه، و هر شرکتی ممکنه داشته باشه ولی موارد بالا به حدی خوب انجام شدن که باعث شده من اینجا بمونم کار کنم

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
Developer

مهم ترین چیزی که دکتر ساینا داره رشد دادن افراد در مقابل رشد چشمگیر خودشه و اینکه مدیریت کردن اون تیم بزرگ و بسیار کار درست کار سختیه که دکتر ساینا به خوبی ازش بر اومده

مدیریت بسیار منظم
امکان دورکاری
زمان کاری شناور
پاداش و کارانه
حقوق خوب
پرداخت حقوق به موقع
بیمه تکمیلی
بیمه
[]
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Senior Software Enginier·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
Senior Software Enginier

دکترساینا یه محیط کاریه که با همکارهای دوست داشتنی خیلی خوب و دلچسب شده به شدت محیط کاری حرفه ای و جای پیشرفت داره؛ از لحاظ تکنولوژی و علمی سعی میشه در لبه تکنولوژی حرکت انجام بشه. مدیریت تیمی و تسک ها به بهترین شکل انجام میشه و مدام هم درحال بهبوده برای فیدبک دادن دستتون بازه و از طرفی باید انعطاف پذیری لازم برای فیدبک گرفتن رو داشته باشین.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تست نرم افزار·۷ بهمن ۱۴۰۱
۱.۰
تست نرم افزار

خودشون توی پی وی بهم پیام دادن از طریق گروه نیازمندی شغلی،که نیرو میخوان و اول اصرار داشتن که یه مدت تو پی وی گپ بزنیم که من قبول نکردم و مصاحبه که صورت گرفت رفتار های عجیبو غریبی و لاس زدن های آزار دهنده ای که اصن شبیه مصاحبه نبود صورت گرفت که حس نا امنی ایجاد میکرد.اسم کوچیک صدا میزدن و مدام لاس میزدن و بعد معذرت خواهی میکردن که معذب نشو! و با سوال هایی مثل خودت زندگی میکنی یا با خانواده، چقدر پول برات مهمه، باید تا ۹ شب وایسی کار یاد بگیری،چرا استرس داری،از صحبت باهات خیلی لذت بردم بهم بازم پیام بده توی تلگرام ببینم برات چیکار میکنم مصاحبه رو تموم کردن…در کل حفظ احترام و رفتار حرفه ای از مدیر تست شون ندیدم و بلافاصله که از شرکت اومدم بیرون بلاکشون کردم!خانم ها مراقب باشید!!!! نشونه هاشون کچل و چشم روشن بودن!

زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·teck·۹ دی ۱۴۰۱
۱.۰
teck

اصلا تجربه ي جالبي نبود! مدير عامل اين شركت خودراي و اصلا ظرفيت انتقاد سازنده رو نداشت ، حقوق و معوقات بسيار بد پرداخت مي شد و خيلي از مطالبات پرداخت نشد... قول ها عملي نشد و اصلا ايشان واقع بين نبودند... غير حرفه اي و به قول معروف كار نا بلد بودند و در ضمينه ي فعاليتي كه انتخاب كرده بودند به هيچ وجه تجربه نداشتند و آخر سر سايت خدمات سلامتي كه چند ماه بود راه انداخته بودند بدون دليل مشخص از دسترس خارج شد!!

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پرستاری ·۲۶ اسفند ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس پرستاری

سلام مصاحبه در شرکت سیناژن 3مرحله دارد مرحله اول مصاحبه با مدیرو کارشناس عالی رتبه شغل مربوط مرحله دوم تیم ۴نفر منابع انسانی متشکل از مدیر منابع انسانی و ۳کارشناس مرحله سوم مصاحبه اسکالپ بحث حقوق و دستمزد . اگر به دنبال جایگاه اجتماعی فوقولعاد . آدم های به روابط عمومی بسیار بالا که اکثرا هم دکتر هستن این شرکت بهتون پیشنهاد میکنم . کسانی که در شرکت های صنعتی بزرگ کار کرد باشنه متوجه پیام من میشن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It·۵ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
It

کار زیاد و طاقت فرسا،بازخواست روزانه و حتی ساعتی،بی عدالتی ،مدیر خشک و بدقلق،حقوق پایین،استرس بالا،به شدت بی چشم و رو هستند و کلا هر کسی که اونجا مشغول هست ،به زندگی شخصیش آسیبی وارد شده

عدم توازن کار و زندگی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدرپ·۲۲ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
مدرپ

برای مدرپ لاین مکمل با من مصاحبه کردن و اقای دکتر و.ق. برای مصاحبه ی چهارم حضور نداشتن. متاسفانه منابع انسانی تاریخ اشتباهی برای حضور در تهران به من داد و حتی تا هفته ی بعد و تاریخ اصلی هم دکتر تشریف نداشتن. اقای ا.ع از لاین دیابت مصاحبه کردن و گفتن اگر پزشک شما رو تاچ کنه (عین کلمه) چیکار میکنی و گفتن بهتره هیچی نگی. ریجکت شدم و علت رو نمیگفتن. تماس گرفتم و سرپرست جذب اقای ش گفتن نه همینه و درسته و بعد از اصرار من برای صحبت با دکتر گفتن تماس میگیرن و نگرفتن. حدود ۱هفته و نیم بعد خانم ب.ا از منابع انسانی تماس گرفتن و گفتن میخوان جلسه ای بزارن با دکتر و.ق. و قبول شدم این دفعه و اومدم تهران. مرتبا تاکید میکردن همشون حرف نبرید و بیارید اما همون روز اول پشت سر‌من به دکتر و.ق. گفتن خواستم لاینو عوض کنم به پوست و قرارداد من از ۳ماه شد یکماه!!! حتی به من فرصت دفاع از خودم رو ندادن. با منطق از خودم برای حرفی که نزده بودم دفاع کردم و همون اقای و.ق. دقیقا عین این کلمات رو گفتن «من ۴۰ ساله همینم و همینقدر ک*خلم» دقیقا همین کلمه رو گفتن. خواستم روی این مسئله و قرارداد فکر کنم چرا‌که پذیرفتن ان به معنای این بود که من واقعا مقصر بودم درحالیکه کسی دروغ‌گفته بود و این خلاف سیاست سازمان بود که مداااااام ازش حرف میزدن و بزرگ توی ورودی روی دیوار هم نوشتن. با من تماس گرفتن گفتن اقای و.ق سرپرست لاین مکمل و اقای ر سرپرست منابع انسانی صحبت کردن و گفتن نمیخوان همکاری کنن دیگه. به هیچ عنوان توی این شرکت کار نکنید. هیچ‌کس حرفه ای نیست و اخلاق حرفه ای وجود نداره. مهم نیست چقدر شایستگی داشته باشید. این شرکت مسمومه.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
پشتیبان

به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
مدیریت ضعیف
بد قول
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپ‌های خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگ‌هایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.

ادمان فناوری پنگان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بسیار بی نظمی هست. همچنین تعهدی نسبت به انجام و تحویل به موقع پروژه ها ندارد. حقوق پرسنل نیز تا چند ماه عقب میافتد و مدیر شرکت نه به پروژه ها تعهد داره و نه به پرسنل. با وجود عدم داشتن اطلاعات مهندسی و دانشگاهی کافی، به شما تحکیم می کنه که کاری که خودش می خواد انجام بدی. با آشنا و رابطه داشتن، دفتر و امکانات هم در سرم سازی رازی و هم در دانشگاه خوارزمی کرج بهش دادن که خود مجموعه سرم سازی رازی هم باهاشون مشکل داره. تو این شرکت از هزینه های قرارداد ها استفاده شخصی می شه و منابع مالی برای کارهای متفرقه هدر میره. به راحتی تو این شرکت بهتون دروغ میگن. دستگاه های بایوراکتور رومیزی تولید کردن که با استانداردهای این صنعت فاصله داره و بعد از تحویل به مشتری نیز دچار ایراد و عدم تحویل یک سری قطعات لازم این دستگاه هست. یک دستگاه اولتراسانتریفیوژ آزمایشگاهی به نام خودشون رونمایی کردن که قطعات داخلی اون برای یک سانتریفیوژ خارجی بوده و یک بدنه جدید براش ساختن و به نام اولتراسانتریفیوژ ایرانی به خورد ملت از همه جا بی خبر دادن که همین هم دارای ایرادهای فراوان بوده و نتونسته به دور و سرعتی که ادعا می کردن برسه و تا امروز هم نتونستن رفع عیبش کنن. در عین حال، با همین عدم مهارت و دانش، قرارداد چند دستگاه دیگه هم بستن. خیلی از پرسنل این مجموعه به دلیل بی نظمی، عدم صداقت و تعهد در این شرکت، از مجموعه جدا شدن. عمر و پولتون ر برای کار یا قرارداد بستن با این شرکت تلف نکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

سلام من مصاحبه سیناژن بصورت مجازی. برگزار کردم. اگر پارتی ندارید الکی تلاش نکنید. یه سری سوالات و مباحث مطرح میکنن که در جزوات دستورالعمل های خودشون هست و در هیچ سایتی پیدا نمیکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

فقط پارتی میخواد الکی تو این سایتا آگهی میزنن بعد میگردن از بین خودشون شده بیسوادترین و بیربط ترین رشته رو در هر جایگاه شغلی انتخاب میکندد که از بیرون کسی رو استخدام نکنند یا باید سهمیه ای باشی یا پارتی کلفت داشته باشی ببرنت بنشوننت اونجا بهت یاد بدن کارو انجام بدی نه مدرک تحصیلی مهمه که مرتبط باشه اصلا با دیپلم برو پارتی داشته باشی میگیرن همین الان آمار بگیرن تو جایگاه شغلی های مختلف هیچ کدوم مدرک تحصیلی مرتبط ندارن حتی خیلیاشون با دیپلم استخدام شدن سطح علمی مجموعه پایین همه چه از حراست دم درش تا منابع انسانی و مدیرش فقط از بلا به پایین نگاتون میکنند و فقط میخوان تحقیر کنند. مدرک تصیلی مهم نیست دانش تخصصی مهم نیست زبان انگلیسی در حد abc هم بلد باشی براشون اوکیه ولی اگر پارتی نداشته باشی از انگلیس یه نفر رو هم بیاری میگه زبانش ضعیفه مدیراش جوون و از خود متشکر با پارتی رفتن شدن مدیر فکر میکنند دیگه چی شدن در کل هرچی هم باسواد باشی و دوره های مختلف رفته باشی مدرک داشته باشی نرم افزار بلد باشی بازم میگن تو هیچی نیستی چون خودشون بلد نیستن میمیرن یکی بلده رفته مصاحبه

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
برنامه ریزی

بنده به مصاحبه دعوت شدم یه خانم و یه آقاپسری مصاحبه میکردن سنشون همه پایین آقا که کلا سرش تو لپ تاب بود و هرموقع هم سوال می پرسید انگار طلبکاره و دارم وقتشو میگیرم بزور انگار اومده اصلا براشون مهم نیست طرف مقابل چه توانایی هایی داره، هر چقدر هم بالا بازم ردتون میکنن باید معرف درجه بالا داشته باشین بعضیا اومده بودن تکمیل پرونده اصلا خبر نداشت استخدام شده باید مدرک میاورده نگهبانی زد تو سیستم بهشون گفت. آخر مصاحبه هم اون آقا با بی ادبی در اتاق رو باز کرد یعنی خودت بلند شو برو بیرون حیف وقتی که گذاشتم و هزینه ای که کردم انگار مردم بیکارن کاملا طلبکار بودن همش پارتی بازیه از بیرون فکر میکنین خیلی افراد باسواد دارن کار میکنن ولی اصلا این طور نیست هر کی هر کیه هر کسی که تونسته فامیلاشو اورده داخل شرکت با هر سنی سطح علمی بسیار پایین

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر مدیرعامل·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول دفتر مدیرعامل

بنده مسئول دفتر هیئت مدیره بودم که محیط شرکت کاملا فاسد و آقایی که اونجا مدیر منابع انسانی بود پیشنهاد نامربوط میداد و هر کسی که اونجا برای کار می آمد باید تن به خواسته اینها میداد و اصلا کار نمی خواستن اینقدر محیط شرکت فاسد بود که نتونستم کار کنم و اومدم بیرون حقوق و بیمه به موقع بود ولی محیط فاسد بود

آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ مهر ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت به هیچ عنوان برای افراد با سابقه مناسب نیست به این دلیل که سیستم ها و فرآیندهای این شرکت کاملا تازه پیاده شده و در حال آزمون و خطا هستن و این باعث میشه شما ناخودآگاه از یک سیستم منظم وارد یک روتین کاملا غیر منظم بشید و کلا شما رو به چالش بکشه البته اگر مدیران توانایی تحمل انتقاد رو داشتن شاید تجربه بالا شما زمینه ساز رشد خود مجموعه هم میشد ولی متاسفانه اینطور نیست به جز در یک مورد و اون هم مدیر منابع انسانی این شرکت بقیه مدیران این شرکت از لحاظ فنی کاربلد نیستن نرخ خروج از شرکت این مجموعه بشدت بالاس بطوری که روزانه چندین نفر در حال استعفا و همیشه و مرتب در حال استخدام هستند شما شاید استعفا ها رو نبینی ولی یه سر به سایت های استخدامی بزنید میبینید که همیشه در حال استخدام و جایگزینی با افرادی هستند که مجموعه رو ترک کردند محیط کاری کاملا نا مناسبی داره بشدت حاشیه در شرکت وجود دارد واحدی به اسم حسابرسی دارند که حتی به پوشش شما هم ایراد میگرن تا کوچکترین رفتاری از شما میبینند که باب میل رفتارشان نیست تهدید به اخراج و کم کردن آکورد شما میکنن در کل به نظرم این شرکت بدرد جونیور ها هم نمیخوره چون نمیارزه بخاطر سابقه یا هر چیزی با همچین تیم خودشیفته ای فعالیت داشت.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer·۱ شهریور ۱۴۰۲
۵.۰
developer

محیط سالم و شاد ، رفتار دوستانه و محترمانه مدیر و همکاران ، اهمیت دادن به رشد افراد مدیر بخش فنی (CTO) یکی از بهترین ، دقیق ترین و محترم ترین مدیرهایی هست که تو تمام مدت سابقه کاریم باهاشون کار کردم .

پرداخت حقوق به موقع
آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب·۱۵ مرداد ۱۴۰۲
۴.۰
بازاریاب

باهاشون یک جلسه مصاحبه داشتم اول یک فرم مصاحبه دادن که پر کنم و بعد چند لحظه منتظر موندم تا به بالا راهنمایی بشم دو خانم نشسته بودند که با احترام رفتار کردند و برخورد آرومی داشتن فضای جلسه مصاحبه اصلا استرس زا نبود و تخصصی صحبت کردند سن زیادی نداشتند ولی مسلط بودند در کل مصاحبه جذابی بود

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۴.۰
طراح محصول

شاید جملات نا مفهوم باشد ولی این هارو تو ذهنتون شناور کنید به خوبی قابل درک میشود. با وجود این که بیشتر از 14 سال کار میکنم میتونم بگم این روراست ترین و محترم ترین تیمی هست که تا حال باهاشون کار کردم. دکترساینا به واسطه همین فرهنگ ارتباطی باعث رشد خودش و مردم میشود. خوب میدونیم که برای انجام کارهای بزرگ به چنین تیمی نیاز داریم. صدا قهقهه‌ای، گاه و بی‌گاه شنیده میشود که مطعلق به مدیر عالم آن است. یه مدیر فنی بسیار حرفه‌ای صمیمی داره که ببینیدش یاد ایموجی بوس و قلب می افتید. و اما نکته منفی این هست که طراحی نشده و بیشتر سرهم بندی شده و تازه داره تلاش میکنه هزینه های پرداخت نکرده رو پرداخت کنه تا آمادگی اسکیل آپ رو به دست بیاره. خب این موقعیت برای هر کسی جذاب نیست.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بکند دولوپر·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
بکند دولوپر

یکی از علاقه مندی هام تو دکتر ساینا اینه که به پیشرفت فنی آدم ها اهمییت میده، و میتونم خوب رشد کنم. و محیط کاملا محترمانه و در بستر احترام متقابل هست. مثبت اندیشی یکی از چیزهایی هست رواج داره. خب یه سری معایب ممکنه داشته باشه، و هر شرکتی ممکنه داشته باشه ولی موارد بالا به حدی خوب انجام شدن که باعث شده من اینجا بمونم کار کنم

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
Developer

مهم ترین چیزی که دکتر ساینا داره رشد دادن افراد در مقابل رشد چشمگیر خودشه و اینکه مدیریت کردن اون تیم بزرگ و بسیار کار درست کار سختیه که دکتر ساینا به خوبی ازش بر اومده

مدیریت بسیار منظم
امکان دورکاری
زمان کاری شناور
پاداش و کارانه
حقوق خوب
پرداخت حقوق به موقع
بیمه تکمیلی
بیمه
[]
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Senior Software Enginier·۱۳ خرداد ۱۴۰۲
۵.۰
Senior Software Enginier

دکترساینا یه محیط کاریه که با همکارهای دوست داشتنی خیلی خوب و دلچسب شده به شدت محیط کاری حرفه ای و جای پیشرفت داره؛ از لحاظ تکنولوژی و علمی سعی میشه در لبه تکنولوژی حرکت انجام بشه. مدیریت تیمی و تسک ها به بهترین شکل انجام میشه و مدام هم درحال بهبوده برای فیدبک دادن دستتون بازه و از طرفی باید انعطاف پذیری لازم برای فیدبک گرفتن رو داشته باشین.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تست نرم افزار·۷ بهمن ۱۴۰۱
۱.۰
تست نرم افزار

خودشون توی پی وی بهم پیام دادن از طریق گروه نیازمندی شغلی،که نیرو میخوان و اول اصرار داشتن که یه مدت تو پی وی گپ بزنیم که من قبول نکردم و مصاحبه که صورت گرفت رفتار های عجیبو غریبی و لاس زدن های آزار دهنده ای که اصن شبیه مصاحبه نبود صورت گرفت که حس نا امنی ایجاد میکرد.اسم کوچیک صدا میزدن و مدام لاس میزدن و بعد معذرت خواهی میکردن که معذب نشو! و با سوال هایی مثل خودت زندگی میکنی یا با خانواده، چقدر پول برات مهمه، باید تا ۹ شب وایسی کار یاد بگیری،چرا استرس داری،از صحبت باهات خیلی لذت بردم بهم بازم پیام بده توی تلگرام ببینم برات چیکار میکنم مصاحبه رو تموم کردن…در کل حفظ احترام و رفتار حرفه ای از مدیر تست شون ندیدم و بلافاصله که از شرکت اومدم بیرون بلاکشون کردم!خانم ها مراقب باشید!!!! نشونه هاشون کچل و چشم روشن بودن!

زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·teck·۹ دی ۱۴۰۱
۱.۰
teck

اصلا تجربه ي جالبي نبود! مدير عامل اين شركت خودراي و اصلا ظرفيت انتقاد سازنده رو نداشت ، حقوق و معوقات بسيار بد پرداخت مي شد و خيلي از مطالبات پرداخت نشد... قول ها عملي نشد و اصلا ايشان واقع بين نبودند... غير حرفه اي و به قول معروف كار نا بلد بودند و در ضمينه ي فعاليتي كه انتخاب كرده بودند به هيچ وجه تجربه نداشتند و آخر سر سايت خدمات سلامتي كه چند ماه بود راه انداخته بودند بدون دليل مشخص از دسترس خارج شد!!