ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۷۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۴ از ۴
زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·محتوا·۳۰ آذر ۱۴۰۱
۱.۰
محتوا

متاسفانه مدیرعامل این شرکت ****** حقوق و معوقات رو پرداخت نمیکنن و اصلا توصیه نمیکنم در اینده تحت هیچ عنوان شغلی با ایشون همگاری نکنید!!!

[]
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·محصول·۱۱ مهر ۱۴۰۱
۴.۰
محصول

دکترساینا یک شرکت کاملا درحال رشد هست، اینجا امکان یادگیری و اشتباه هست و داره تلاش میشه که محصول در جایگاه خودش قرار بگیره ، در کل می تونم بگم می تونید با آرامش و یادگیری لحظان خوبی رو داشته باشید.

پرداخت حقوق به موقع
زمان کاری شناور
امکان دورکاری
مدیریت بسیار منظم
بیمه تکمیلی
بیمه
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
فرهنگ سازمانی مناسب
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
ساعت کاری بالا
آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۴ مهر ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس منابع انسانی

من برای مصاحبه به این شرکت رفتم مدیر منابع انسانی مداخله گری داشت و بسیار جو گیر بیشتر شبیه مدیران فروش و کاسب تور همش در مصاحبه دنبال موچ گیری و جو بدی داشت برای مصاحبه و واقعا تجربه خوبی رام نبود .جالب که حتی کوچکترین فرآیند جذب که اطلاع رسانی نتیجه مصاحبه به کارجو هست هم انجام ندادن.متاسفم واقعا....

زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۱۹ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰

داستان شرکتی که جیبم رو زد! 🔸چند روز پیش توی #جابینجا چشمم به اسم شرکتی افتاد که جیبم رو زد! 🥷 🔹قضیه از این قرار بود که سال گذشته، من به صورت پارهوقت به تیم #دیجیتال_مارکتینگ زیدکتر (ZiDoctor) اضافه شدم. (متأسفانه! 😅) 🔸با اتمام ماه اول، از طولانی شدن پروسه پرداخت حقوقها تعجب کردم. 🔹علت رو از مدیر عامل مجموعه (******) جویا شدم که گفتن توی #جریان_نقدی به مشکل خوردیم و تا انتهای هفته مشکلش حل میشه. 🔸با همکارم (******) صحبت کردم و فهمیدم که ایشون و چند نفر دیگه هم چند ماهیه درگیر این مشکل هستن. 🔹بعد از چندین بار مراجعه به #مدیرعامل و وعدههای مکرر هفته آینده به بهانههای مختلف (روزنامه رسمی هنوز نیومده - پول نداریم - تو که هنوز کاری نکردی) بعد از یک ماه بهشون گفتم که مجبورم شکایتم بر عدم پرداخت حقوق و نبستن قرارداد رو از طریق #وزارت_کار پیگیری کنم. ⭕ در این خصوص نکاتی که بهتره قبل از همکاری با شرکتها مدنظر قرار بدیم رو اینجا هم میارم: 1️⃣ هرگز، هرگز و هرگز بدون بستن قرارداد کارتون رو شروع نکنید. (مدیر #منابع_انسانی مریض شده و کاغذامون تموم شده و مهر شرکت گم شده هم استثنای این قانون نیستن!) 2️⃣ ماده 34 قانون تامین اجتماعی میگه در صورتی که بیمه شده برای دو یا چند کارفرما کار کند هر یک از کارفرمایان مکلفند به نسبت مزد یا حقوقی که میپردازند حق بیمه سهمبیمه شده را از مزد یا حقوق او کسر و به انضمام سهم خود به سازمان پرداخت نمایند. پس اگر قصد دارید که به صورت همزمان در دو شرکت فعالیت کنید، بدونید که میتونید مطالبهی بیمه رو از هر دو شرکت داشته باشید. 3️⃣ وزارت کار، در قدم اول در کنار کارمنده. خیلیها فکر میکنن که اگر مشکلی براشون پیش بیاد، با شکایت هم کاری از پیش نمیبرن. این رو بدونید که وزارت #کار در قدم اول کنار شماست و با در دست داشتن قرارداد و یا حتی هزار تومان واریزی از حساب شرکت، احتمالا کارتون خیلی راحت پیش میره.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ اسفند ۱۴۰۰
۴.۰

مصاحبه اولیه خوبی داشتن و مثل یه سری شرکت ها، سوالاتشون به قصد تخریب نبود. حتی وقتی سوال رو متوجه نمیشدی. سوال رو یه جور دیگه میپرسید یا یه نکته ای میگفتن که راحت تر بتونین جواب بدی

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ فروردین ۱۴۰۰
۳.۰
برنامه نویس

نحوه کار : اسکرام کار میکنند و تسک ها با اصول و قاعده درست میاد سمتتون محیط کاری : سیستم در اختیارتون میزارن ، فضای شرکت بد نیست ، وسایل سرگرمی هم مثل فوتبال دستی هستش که میتونید بازی کنید از همه مهمتر همه بچه های تیم هم دل هستن و خواستار پیش بردن کار ، با اعصاب راحت میتونید اونجا کار کنید. حقوق : کاملا به موقع پرداخت میشه . جمع بندی : محیط کاری خوبی داره ، رفتار مدیر ها خوب هستش ، جای پیشرفت شغلی دارید

آریامدتور
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۳ اسفند ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس فروش

واقعا بهترین همکاران بودند اما بدترین شرکت از لحاظ پرداخت حقوق وپورسانت اصلا همیشه با دعوا پرداخت میشد وهمیشه کارمندشون مقصر میدونند هیچ وقت تشکر نمیکردند از یک کارمندی به خاطر کار خوبش هر ماه کارمند جدید داشتیم وکارمند اخراجی همه کارمندها که از این شرکت رفتند ناراضی بودند

توسعه سلامت رهام
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس پایتون·۵ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس پایتون

در وهله اول و در مصاحبه نخست توسط مدیر منابع انسانی ، رهام یک شرکت چابک به نظر میرسه که از چندین استارت آپ بهره منده و توش دارن کار میکنند و فکر میکنی که چقدر شرکت خوبیه و توش میتونی خیلی چیز یاد بگیری و پیشرفت کنی -بعد از مصاحبه در روزهای اول کاری متوجه میشی که چقدر روی نبستن قرارداد باهات پافشاری میکنند -بعد متوجه میشی که روی گرفتن سفته ازت حساسن -و در نهایت باهات یه قراداد دوماهه بدون قوانین وزارت کار و مبنی بر التزام به 192 ساعت کار در ماه بسته میشه که اگه روز تعطیل در ماه باشه هم به یه نحوی باید 192 رو پر کنی -و احیانا اگر وسط ماه ذوم نتونن باهات کار کنن و بگن دیگه نیا، احتمال اینکه حقوق کامل بهت بدن تقریبا صفره در صورتی که قوانین وزارت کار چیز دیگریست -توی اون دوماه هم از بیمه خبری نیست -و به احتمال خیلی زیاد قبل از اینکه دوماهت تموم بشه باهات قطع همکاری میکنند و میرن سراغ نفر بعدی و این چرخه ادامه دار خواهد بود. ***پس مراقب نوع بستن قراردادتون در این شرکت باشید تا شمارو به استثمار در نیاره.***

شرکت هوپو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدير ديجيتال ماركتينگ·۱۰ آبان ۱۳۹۹
۲.۰
مدير ديجيتال ماركتينگ

در شرکت هوپو فرقی نمیکنه اگه با پوزیشن مدیریت یا کارمند برید در هر صورت شما یک روبات خواهید بود! این شرکت بیشتر آگهی استخدام برای طراح گرافیک و مدیر دیجیتال مارکتینگ میده(چون معمولا کسی بیشتر از 1 یا 2 ماه نمیمونه)روز اول از شما میخوان با لپتاپ شخصیتون برید چون امکانات مناسب ندارند فقط محیط شرکت و دیوار هارو خوشگل رنگ کردند. شما میپرسید من ورود و خروجم کجا ثبت میشه؟ به شما میگن ما ساعت کاری نداریم هر زمان دوست دارید میتونین بیاید و برید! اون لحظه شما فکر میکنین به به عجب شرکت خوبی! در صورتی که با همین ترفند شمارو تا 6 و 7 نگه میدارند و اضافه کاری هم بهتون تعلق نمیگیره چون ورود و خروج ثبت نمیشه تازه روز های تعطیل هم باید برید چون شرکت بی نظمه و کار زیاده. معمولا مدیر عامل روز های قبل تعطیلی میاد تو جمع با صمیمیت بسیار بالایی که فکر میکنه داره میگه "من از بچه ها خواهش کردم جمعه بیان سر کار که کار زود جلو بره" ( البته کسی که از ما خواهش نمیکرد) بخش تبلیغات این شرکت توسط یه خانم متولد 75 مدیریت میشه. این مدیر محترم که سطح سوادش در حد یک کارآموز تبلیغاته از شما ایده و برنامه تبلیغاتی میگیره با سلیقه خودش تغییر میده و در نهایت با نام خودش توسط آژانس های تبلیغات برون سپاری میکنه و حتی شما رو در جریان اجرای کار هم قرار نمیده که این موضوع باعث میشه که رزومه ای برای شما ایجاد نشه و کار هم به شکل بی نهایت اشتباهی جلو بره که شما حتی نتونید بگید این کار ایدش ماله من بوده چون کار کاملا آماتور اجرا میشه. کار توی این شرکت رو تحت هیچ شرایطی به حرفه ای ها پیشنهاد نمیکنم تنها به افرادی که تاحالا تجربه کاری نداشتند و تازه میخوان شروع به کار کنن پیشنهاد میکنم در حد یکی دو ماه برن که یکم تجربه کسب کنن( البته اگه بتونن 2 ماه دووم بیارند!).

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اواخر سال ۹۸ وارد تیم برنامه نویسی شدم،از نظر نظم بسیار خوب،محیط بسیار صمیمی و دوستانه،بچه های با انگیزه،کاملا یه پکیج کامل بود،برای هر چیزی در این شرکت برنامه ریزی و دستورات مستند میشد،حتی کوچکترین چیزا مثلا اگه لامپ فلان اتاق سوخته باشه مراحل بیان مشکل و حل مشکل،کلا یه واحد داشتند تمام این مسایل را بررسی و راحل مکتوب شده میداد، مدیریت با اینکه پزشک بودند،علاقه زیادی به ای تی داشتند،و داشتند سعی میکردند تمام واحدهای دیگه مثل فروش هم اجایل کنن، تنها مشکلی که من در این شرکت خوب داشتم،رنج پابین حقوق برا برنامه نویس بود،که نسبت به شرکت های دیگه کم بود و من بعد ۶ ماه اومدم بیرون. محیط شرکت بسیار خوب تقریبا مثل خیلی از شرکت های خارج از ایران طراحی کردن.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

من تجربه خوبی از کار درسیناژن دارم مسولیت پذیری اینجا خیلی مهمه کار و ساعت کار بالاست ولی ارزشش رو دداره

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.0
مرسا طب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

من یه مهندسم. زمستون ۹۸ وقتی وارد مرساطب شدم هدفم داشتن یه شغل موقت بود. ولی هرچی می‌گذره بیشتر به چشم یه شغل دائمی بهش نگاه می‌کنم. این شرکت هرروز به سطح بین‌المللی نزدیک تر میشه. چه توی محصولاتش، چه توی شرایط کاری. تقریباً همه‌ی تصمیمات مهم با مطالعه‌‌ی رفرنس‌ها و بررسی شرکت‌های بزرگ دنیا گرفته میشه. همیشه رفاه ما مد نظر مدیران شرکته و قول الکی نمیدن. فضا خیلی دوستانه و پرانرژیه و همه به هم احترام میذارن. حقوق همیشه به موقع پرداخت میشه. مبلغش نسبت به پارسال رشد خوبی داشته و پیشبینی میکنم سال بعد هم همینطور باشه.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد

زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·محتوا·۳۰ آذر ۱۴۰۱
۱.۰
محتوا

متاسفانه مدیرعامل این شرکت ****** حقوق و معوقات رو پرداخت نمیکنن و اصلا توصیه نمیکنم در اینده تحت هیچ عنوان شغلی با ایشون همگاری نکنید!!!

[]
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·محصول·۱۱ مهر ۱۴۰۱
۴.۰
محصول

دکترساینا یک شرکت کاملا درحال رشد هست، اینجا امکان یادگیری و اشتباه هست و داره تلاش میشه که محصول در جایگاه خودش قرار بگیره ، در کل می تونم بگم می تونید با آرامش و یادگیری لحظان خوبی رو داشته باشید.

پرداخت حقوق به موقع
زمان کاری شناور
امکان دورکاری
مدیریت بسیار منظم
بیمه تکمیلی
بیمه
تیم حرفه ای
تیم صمیمی
فرهنگ سازمانی مناسب
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
ساعت کاری بالا
آدوراطب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۴ مهر ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس منابع انسانی

من برای مصاحبه به این شرکت رفتم مدیر منابع انسانی مداخله گری داشت و بسیار جو گیر بیشتر شبیه مدیران فروش و کاسب تور همش در مصاحبه دنبال موچ گیری و جو بدی داشت برای مصاحبه و واقعا تجربه خوبی رام نبود .جالب که حتی کوچکترین فرآیند جذب که اطلاع رسانی نتیجه مصاحبه به کارجو هست هم انجام ندادن.متاسفم واقعا....

زی دکتر
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۱۹ شهریور ۱۴۰۱
۱.۰

داستان شرکتی که جیبم رو زد! 🔸چند روز پیش توی #جابینجا چشمم به اسم شرکتی افتاد که جیبم رو زد! 🥷 🔹قضیه از این قرار بود که سال گذشته، من به صورت پارهوقت به تیم #دیجیتال_مارکتینگ زیدکتر (ZiDoctor) اضافه شدم. (متأسفانه! 😅) 🔸با اتمام ماه اول، از طولانی شدن پروسه پرداخت حقوقها تعجب کردم. 🔹علت رو از مدیر عامل مجموعه (******) جویا شدم که گفتن توی #جریان_نقدی به مشکل خوردیم و تا انتهای هفته مشکلش حل میشه. 🔸با همکارم (******) صحبت کردم و فهمیدم که ایشون و چند نفر دیگه هم چند ماهیه درگیر این مشکل هستن. 🔹بعد از چندین بار مراجعه به #مدیرعامل و وعدههای مکرر هفته آینده به بهانههای مختلف (روزنامه رسمی هنوز نیومده - پول نداریم - تو که هنوز کاری نکردی) بعد از یک ماه بهشون گفتم که مجبورم شکایتم بر عدم پرداخت حقوق و نبستن قرارداد رو از طریق #وزارت_کار پیگیری کنم. ⭕ در این خصوص نکاتی که بهتره قبل از همکاری با شرکتها مدنظر قرار بدیم رو اینجا هم میارم: 1️⃣ هرگز، هرگز و هرگز بدون بستن قرارداد کارتون رو شروع نکنید. (مدیر #منابع_انسانی مریض شده و کاغذامون تموم شده و مهر شرکت گم شده هم استثنای این قانون نیستن!) 2️⃣ ماده 34 قانون تامین اجتماعی میگه در صورتی که بیمه شده برای دو یا چند کارفرما کار کند هر یک از کارفرمایان مکلفند به نسبت مزد یا حقوقی که میپردازند حق بیمه سهمبیمه شده را از مزد یا حقوق او کسر و به انضمام سهم خود به سازمان پرداخت نمایند. پس اگر قصد دارید که به صورت همزمان در دو شرکت فعالیت کنید، بدونید که میتونید مطالبهی بیمه رو از هر دو شرکت داشته باشید. 3️⃣ وزارت کار، در قدم اول در کنار کارمنده. خیلیها فکر میکنن که اگر مشکلی براشون پیش بیاد، با شکایت هم کاری از پیش نمیبرن. این رو بدونید که وزارت #کار در قدم اول کنار شماست و با در دست داشتن قرارداد و یا حتی هزار تومان واریزی از حساب شرکت، احتمالا کارتون خیلی راحت پیش میره.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ اسفند ۱۴۰۰
۴.۰

مصاحبه اولیه خوبی داشتن و مثل یه سری شرکت ها، سوالاتشون به قصد تخریب نبود. حتی وقتی سوال رو متوجه نمیشدی. سوال رو یه جور دیگه میپرسید یا یه نکته ای میگفتن که راحت تر بتونین جواب بدی

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ فروردین ۱۴۰۰
۳.۰
برنامه نویس

نحوه کار : اسکرام کار میکنند و تسک ها با اصول و قاعده درست میاد سمتتون محیط کاری : سیستم در اختیارتون میزارن ، فضای شرکت بد نیست ، وسایل سرگرمی هم مثل فوتبال دستی هستش که میتونید بازی کنید از همه مهمتر همه بچه های تیم هم دل هستن و خواستار پیش بردن کار ، با اعصاب راحت میتونید اونجا کار کنید. حقوق : کاملا به موقع پرداخت میشه . جمع بندی : محیط کاری خوبی داره ، رفتار مدیر ها خوب هستش ، جای پیشرفت شغلی دارید

آریامدتور
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۳ اسفند ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس فروش

واقعا بهترین همکاران بودند اما بدترین شرکت از لحاظ پرداخت حقوق وپورسانت اصلا همیشه با دعوا پرداخت میشد وهمیشه کارمندشون مقصر میدونند هیچ وقت تشکر نمیکردند از یک کارمندی به خاطر کار خوبش هر ماه کارمند جدید داشتیم وکارمند اخراجی همه کارمندها که از این شرکت رفتند ناراضی بودند

توسعه سلامت رهام
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس پایتون·۵ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس پایتون

در وهله اول و در مصاحبه نخست توسط مدیر منابع انسانی ، رهام یک شرکت چابک به نظر میرسه که از چندین استارت آپ بهره منده و توش دارن کار میکنند و فکر میکنی که چقدر شرکت خوبیه و توش میتونی خیلی چیز یاد بگیری و پیشرفت کنی -بعد از مصاحبه در روزهای اول کاری متوجه میشی که چقدر روی نبستن قرارداد باهات پافشاری میکنند -بعد متوجه میشی که روی گرفتن سفته ازت حساسن -و در نهایت باهات یه قراداد دوماهه بدون قوانین وزارت کار و مبنی بر التزام به 192 ساعت کار در ماه بسته میشه که اگه روز تعطیل در ماه باشه هم به یه نحوی باید 192 رو پر کنی -و احیانا اگر وسط ماه ذوم نتونن باهات کار کنن و بگن دیگه نیا، احتمال اینکه حقوق کامل بهت بدن تقریبا صفره در صورتی که قوانین وزارت کار چیز دیگریست -توی اون دوماه هم از بیمه خبری نیست -و به احتمال خیلی زیاد قبل از اینکه دوماهت تموم بشه باهات قطع همکاری میکنند و میرن سراغ نفر بعدی و این چرخه ادامه دار خواهد بود. ***پس مراقب نوع بستن قراردادتون در این شرکت باشید تا شمارو به استثمار در نیاره.***

شرکت هوپو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدير ديجيتال ماركتينگ·۱۰ آبان ۱۳۹۹
۲.۰
مدير ديجيتال ماركتينگ

در شرکت هوپو فرقی نمیکنه اگه با پوزیشن مدیریت یا کارمند برید در هر صورت شما یک روبات خواهید بود! این شرکت بیشتر آگهی استخدام برای طراح گرافیک و مدیر دیجیتال مارکتینگ میده(چون معمولا کسی بیشتر از 1 یا 2 ماه نمیمونه)روز اول از شما میخوان با لپتاپ شخصیتون برید چون امکانات مناسب ندارند فقط محیط شرکت و دیوار هارو خوشگل رنگ کردند. شما میپرسید من ورود و خروجم کجا ثبت میشه؟ به شما میگن ما ساعت کاری نداریم هر زمان دوست دارید میتونین بیاید و برید! اون لحظه شما فکر میکنین به به عجب شرکت خوبی! در صورتی که با همین ترفند شمارو تا 6 و 7 نگه میدارند و اضافه کاری هم بهتون تعلق نمیگیره چون ورود و خروج ثبت نمیشه تازه روز های تعطیل هم باید برید چون شرکت بی نظمه و کار زیاده. معمولا مدیر عامل روز های قبل تعطیلی میاد تو جمع با صمیمیت بسیار بالایی که فکر میکنه داره میگه "من از بچه ها خواهش کردم جمعه بیان سر کار که کار زود جلو بره" ( البته کسی که از ما خواهش نمیکرد) بخش تبلیغات این شرکت توسط یه خانم متولد 75 مدیریت میشه. این مدیر محترم که سطح سوادش در حد یک کارآموز تبلیغاته از شما ایده و برنامه تبلیغاتی میگیره با سلیقه خودش تغییر میده و در نهایت با نام خودش توسط آژانس های تبلیغات برون سپاری میکنه و حتی شما رو در جریان اجرای کار هم قرار نمیده که این موضوع باعث میشه که رزومه ای برای شما ایجاد نشه و کار هم به شکل بی نهایت اشتباهی جلو بره که شما حتی نتونید بگید این کار ایدش ماله من بوده چون کار کاملا آماتور اجرا میشه. کار توی این شرکت رو تحت هیچ شرایطی به حرفه ای ها پیشنهاد نمیکنم تنها به افرادی که تاحالا تجربه کاری نداشتند و تازه میخوان شروع به کار کنن پیشنهاد میکنم در حد یکی دو ماه برن که یکم تجربه کسب کنن( البته اگه بتونن 2 ماه دووم بیارند!).

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اواخر سال ۹۸ وارد تیم برنامه نویسی شدم،از نظر نظم بسیار خوب،محیط بسیار صمیمی و دوستانه،بچه های با انگیزه،کاملا یه پکیج کامل بود،برای هر چیزی در این شرکت برنامه ریزی و دستورات مستند میشد،حتی کوچکترین چیزا مثلا اگه لامپ فلان اتاق سوخته باشه مراحل بیان مشکل و حل مشکل،کلا یه واحد داشتند تمام این مسایل را بررسی و راحل مکتوب شده میداد، مدیریت با اینکه پزشک بودند،علاقه زیادی به ای تی داشتند،و داشتند سعی میکردند تمام واحدهای دیگه مثل فروش هم اجایل کنن، تنها مشکلی که من در این شرکت خوب داشتم،رنج پابین حقوق برا برنامه نویس بود،که نسبت به شرکت های دیگه کم بود و من بعد ۶ ماه اومدم بیرون. محیط شرکت بسیار خوب تقریبا مثل خیلی از شرکت های خارج از ایران طراحی کردن.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

من تجربه خوبی از کار درسیناژن دارم مسولیت پذیری اینجا خیلی مهمه کار و ساعت کار بالاست ولی ارزشش رو دداره

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.0
مرسا طب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

من یه مهندسم. زمستون ۹۸ وقتی وارد مرساطب شدم هدفم داشتن یه شغل موقت بود. ولی هرچی می‌گذره بیشتر به چشم یه شغل دائمی بهش نگاه می‌کنم. این شرکت هرروز به سطح بین‌المللی نزدیک تر میشه. چه توی محصولاتش، چه توی شرایط کاری. تقریباً همه‌ی تصمیمات مهم با مطالعه‌‌ی رفرنس‌ها و بررسی شرکت‌های بزرگ دنیا گرفته میشه. همیشه رفاه ما مد نظر مدیران شرکته و قول الکی نمیدن. فضا خیلی دوستانه و پرانرژیه و همه به هم احترام میذارن. حقوق همیشه به موقع پرداخت میشه. مبلغش نسبت به پارسال رشد خوبی داشته و پیشبینی میکنم سال بعد هم همینطور باشه.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد