ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۸ تجربه منتشرشده · صفحه ۲ از ۳
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید·۲۵ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
تولید

مدیرعامل و خانواده اش شامل پسرش، برادرش، خواهرزاده اش، ارباب و رعیتی با مردم تا می کنند. پرخاشگر و بی تربیت اند. از کشورپول خارج می کنند و می اندازند گردن کارمندان. در این شرکت برای طنابشان دنبال گردن می گردند.

محیط غیر حرفه ای
آسه تجارت آسیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·IT·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
IT

منابع انسانی ضعیف در موارد رفتارسازمانی، شناسایی تخصص و اصول اولیه پیش نیازهای سازمانی .حجم کاریه بالا.تیم بازی و عدم وجود مهارت نرم و سخت در مدیر فناوری اطلاعات.متخصص نبودن.بی احترامی به افراد گروه

بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

برادر مدیر عامل دروغ گو است و برعلیه پسر مدیرعامل تمام مطالب فضای مجازی را می نویسد. عمو علیه برادرزاده است. مدیرعامل همه را وسیله می کند تا به اهداف شخصی اش در خانواده اش برسد.

کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰

ساختمان پایان کار ندارد و حتی تابلو ورودی هم ندارد...یک درب شعر نوشته دارد که آن هم بسته اند تا شهرداری به آنها گیر ندهد، به همه کارمندان برای رد گم کنی می گویند از کوچه پشتی رفت و آمد کنید...شرکت کلاهبرداران ارزی است.

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·غیر قانونی·۷ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰
غیر قانونی

تمام امورشان غیرقانونی است. سازمان غذا و دارو و اداره کار باید بر روی این شرکت نظارت کنند. تمام اتاق های خانم ها دوربین دارد و صدا ضبط می شود. برادر مدیرعامل کلاهبردار است.

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی·۷ دی ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس مالی

کمتر از یکسال اینجا بودم. مدیرعامل و برادرش فردی حیله گر و دروغگو هستند اصلا پول خرج منابع انسانی شرکت نمیشه و خسیس هستن. بی احترامی توسط برادر مالک که بهش مهندس میگن انجام میشه دویست هستن فرار مالیاتی دارن. هیچ مزیت خاصی و رفاهیاتی ندارند شرکت بی نظم و بی برنامه هست شرکت خانوادگی که پدر،مادر،پسر،برادر ، دختر خاله و... هستن تو شرکت در کلنا خیلی بد هستن و اصلا جای کار کردن نیست. سفته اول کار میگیرن و بعد از رفتن شش ماه طول میکشه تا بدن

سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۸ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس فروش

به مدت 3 ماه در این مثلا شرکت داروسازی بودم. یک شرکت خانوادگی بد با مدیریت بسیار ضعیف. کلنا 40 نفر هستن که در سال همه عوض میشن. قانون کار رعایت نمیشه و هر جور که دلشون میخواد با کارگر و کارمند رفتار میشه. انواع بی احترامی ها توسط مدیرعامل و برادرش انجام میشه. نیرو رو رده خودشون میدونن. خیلی بی احترامی می کنن.دو لیست هستن و فرار مالیاتی دارن. شرکت کثیف و نیروها همه ناراضی هستن. هرکی اینجا میره از سر ناچاری برای مدت کوتاهی میره تا کار پیدا کنه. داداش و پسر و زن و خاله و همه دوستان دارن تو شرکت. موقع رفتن نیرو خیلی بی احترامی میکنن و برای منابع انسانی اصلا ارزش قائل نیستن. تو مدت 3 ماهی که من بودم 7 نفر استعفا دادن. همه هم بخاطر بی نظمی زیاد شرکت و بی احترامی بهشون بود. هچ مزیت خاصی شرکت نداره.هیچی آموزش نمیدن. روی قرارداد نشون یکماه زوتر خواستید برید خبر بدید ولی خودشون هرموقع دلشون خواست میندازن بیرون.تسویه حساب 3 ماه بعد میدن سفته سفید امضا میگیرن که 6 ماه بعد میدن. بدترین شرکت با اختلاف زیاد اینجاست.اصلا نرید

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قراردادی·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
قراردادی

مدیریت فردی دروغگو ، دارای اختلال شخصیت و بسیار نامطمین و بی اعتبار میباشد، حقوق هم پرداخت نمیکنند ، چندین پرونده شکایت از ایشان در دادگاههای کیفری و حقوقی دارند و این موسسه در آستانه انحلال میباشد به دلیل تخلفات متعدد.اصلا همکاری با ایشان توصیه نمیشود.

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس صادرات·۶ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس صادرات

ایشان فردی بسیار روان پریش و خطرناک هستند، اصلا توصیه نمیکنم که در اونجا کار کنید، این حرف ها عین حقیقت هستند، دائما در مورد خانم ها حرف های جنسی بسیار زشتی میزدند و همچنین متاسفانه 12 میلیون از من دزدی کردند و بجز این حق و حقوق رو هم هیچگاه واریز نکردند من این شخص را واگذار کردم به خدا البته اگر این فرد اصلا اعتقادی به معاد و آخرت داشته باشه که بعید میدونم....

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·امور مالی-حسابدار·۱۱ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
امور مالی-حسابدار

من یکسال هست که با شرکت دنلکس کار میکنم، طی این مدت فرایند محور بودن امور شرکت برام خوشایند بودو اینکه زحمات کارمند ها خارج از وظایف توسط مدیریت دیده میشه و بابت عملکرد مناسب بازخورد دریافت میکنی، درکل محیط کاریه که فک میکنم تا حداقل 5 سال آینده بخوام باهاش ادامه همکاری بدم. ممنون ازمدیریت مجموعه همچنین مدیریت مالی

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۹ مهر ۱۴۰۳
۴.۰
کارمند اداری

من حدود دوسال توی این شرکت کار میکنم، مدیریت بسیار محجوب، و شریف و منطقی داره، مسیر دسترسیش علی رغم اینکه توی بازار هست، بسیار خوبه، شرکت به روز و مدیریت هم پذیرای نظرات مثبت و سازنده هست و در برابر کارمندانی که کار بلد هستند وسعت عمل میدن و اصن از گروه مدیران سین جیم کننده نیستند در کل محیط بدون استرسی داره به نظرم زمان تنها عاملی هست که باعث میشه به سرعت کارمند ناکارآمد در هر حوزه ای نمایان بشه و این دلیل جدا شدن آدم ها از تیم خواهد بود

رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
حسابدار

بسیار شرکت خوبی هست مدیران لایق و باسوادی داره به امید موفقیتهای روز افزونشون من تجربه کار در این شرکت رو داشتم خیلی انسانهای شریفی هستند و واقعا در پی کیفیتن از همه لحاظ

آسه تجارت آسیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ دی ۱۴۰۲
۵.۰

یک شرکت شبیه شرکت های پولشویی. همنیجوری که کارمندانش کار نمیکنند 10 سال دیگه هم ادامه بده به هیچ جاش لطمه وارد نمیشه و مزایا و امکاناتش هم اضافه میشه. اگه دنبال جایی هستید که کار نکنید و تجربه به دست نیارید و کلی مزایا داشته باشید حتما برید آسه و نگران هیچ چیز نباشید. تارگت اصلی این شرکت بالا بردن تعداد کارمندانش هست چرا؟ برو اول پیامم رو بخون . از خوبیاش میشه گفت چون پول زیاد داره محدودیت خاصی ندارن و انقدر از یه کالا وارد میکنند که هیچ کس توانایی رقابت باهاش رو نداره و انحصار به دست میاره

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ مهر ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش

شما فکر کن یه جا کار کنی و بعد پورسانتت رو ماه ها ندن نه حق ماموریت نه حقوق درست درمون و فقط و فقط جلسات الکی. هر کی میاد کلا دو ماه نمیتونه محمد جعفری رو تحمل کنه. مقایسه های الکی این ادم را رونیکس و منت گذاشتن های الکی ش ادم رو خفه می کنه. فقط هم دنبال حاشیه و خاله زنک بازی که کی به کی چی میگه و کی با کی دوست شده و این حرفا

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۳۰ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

واقعا جز نزدیک بودن به مترو هیچ مزیتی ندارد شما توسط دوربین به طور لحظه به لحظه کنترل می‌شید جایی برای یه لحظه استراحت نداره حتی پنج شنبه ها هم باید بیایید سر کار مدیر عامل این شرکت هیچی از اصول شرکت داری، اصول تعهد نداده اضافه کاری شما به هیچ وجه تایید نمیشه و بیخودی فقط باید سر کار باشید رفت و آمد این شرکت در حد ورود و خروج آدم ها از مترو هستش گرسنه هم موندید نرید دنلکس پسر حاج آقا شرکت راه انداخته و اصلا براش مهم نیست آدم ها از شرکت برن حالا به درد بخوری یا نخوری فرقی نداره بعد از دو سال کار به من گفت گم شو از شرکتم بیرون به جای ۴۴ساعت در هفته هم باید ۵۰ساعت کار کنی

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ شهریور ۱۴۰۲
۵.۰

شرکت دنلکس برای رشد شخصی عالی هست. به راحتی می توان در شرکت نظر داد و با مدیریت و منابع انسانی در ارتباط بود. مدیریت بسیار انسان شریف و دوست داشتنی است. امکان مسئولیت گرفتن و پیشرفت در شرکت وجود دارد. دسترسی به مترو عالی است. در کل شرکت کوچک هست اما فضای خوبی دارد.

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰

مدیریت دروغ گو و اصلا قابل اطمینان نبوده ، دایما بهانه مشکلات مالی و امروز و فردا کردن بابت پرداخت حداقل حقوق ، رفتار مدیریت بسیار غیر اخلاقی و مبتنی بر اختلال چند شخصیتی میباشد ، اصلا توصیه نمیکنم کار کردن در آن محیط را.

سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It man·۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
۲.۰
It man

اصلا جای خوبی برای کار نیست، ظاهر قشنگ ولی باطن داغون، ماهی 4 5 نفر تو این شرکت عوض میشند. جو دوستانه نداره و همه دنبال خراب کردن بقیه هستند. من برا کار ای تی رفتم و بعد از 6 ماه اومد بیرون، حقوق کمی میدند

[]
[]
رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس تولید محتوا

این شرکت یک حجره ی کوچیکه تو بازاره که تو خیابون جامی بناش کردن! من موردی و کوتاه میگم چون داستان اگر بخوام بگم تا صد سال میشه نوشت: ۱.قراردادها سه ماه سه ماه تمدید میشه و امنیت شغلی صفره. حتی اگر شما مورد تمدید قرار بگیرید، اون جو اول ماه که نصفیو میریزن بیرون(که قبلا هم بهشون اعلام نشده بود) و اون بغض خداحافظیا و شوک شدن سرماه واقعا افتضاحه!!! ۲. شما باید اضافه کاری بمونی، نمونی مدیرت میگه اا سرویست اومد که داری سروقتت میری و مسخره میکنه، این درحالیه که اگر سروقت نیای، نه سر خودت بلکه سرهمه داد و فریاد میشه. ۳.برای شادی کارمندا عروسک میارن و اهنگ میذارن و عکس و فیلماشونو ازین کار جذابشون میگیرن و وقتی عکسا تموم شد، همه باهم تشریف میبرن. ۴. وقتی هر مدیری از هر بخشی میاد "باید" بلند شی وگرنه تذکر میگیری. اگر طبقه ی اول باشی که محل جلساته،باید روزی ۱۰بار بلند شی. ۵. اگر پست اعتراضی تو لینکدین بذاری، تو ایشالله ماشالله بهت میگن پاک کن، اگرم بله چشم قربان گو نبودیو بازم ادامه دادی اخراجی. ۶. برای همه چی قانون هست و قانونا هرروز عوض میشه، همونطور که وظایف هرروز عوض میشه. کارتون کاملا بستگی به مود مدیر و مدیرعتمل داره. ۷.مرتب تکرار میشه که یه سفره ای پهنه که اگر نون بیاد توش به همه میرسه، جدا از توهین امیز بودن این موضوع، همین عزیزان وقتی ارتقا حقوقت که قرار بود ۷۰۰ هزار تومن باشه و الان ۵۰۰ هزتر تومن شده تو قرارداد، بهت میخندن میگن بابا حالا با ۲۰۰ تومن که پولدار نمیشی و میخندن بهت و شوخی شوخی پولتم نمیدن. ۸.بیمه وزارت کار رد میشه که بی دلیله! ۹.مرتب با دوربین رد میشی، فرداش دونه دونه حرکاتی که کردیو باید جواب پس بدی مثلا چرا بیشتر از ۱۰ دقیقه با بغل دستیت حرف میزنی (همزمانم کار میکنی) ۱۰. ناهار هرکس پشت میزشه و اجازه ندارید باهم بشینید بخورید و حرف بزنید، زمان میگیرن که از ۱۵ دقیقه بیشتر نشه. یروز قانون میاد ظرفاتونو حق ندارید خودتون بشورید و برید سمت سینک، یروز میگن باید برید خودتون بشورید، یروز میگن باید اصلا ببرید خونه (یعنی در این حد شما برده اید) ۱۱. اگر مدیر عصبانی شه و به یکی حرفای زشت بزنه یا وسایل کسیو از رو میزش پرت کمه زمین، هیچ مشکلی نیست ولی اگر کارمندی توهین به خودشو نپذیره، و اعتراضی در حد یک جمله هم بکنه، قطعا اخراج میشه. ۱۲.بعد از اخراج شدن/استعفا دادم، اجازه ورود به طبقات و دیدن همکتراتو نداری، حتی نمیتونی خودت بری منابع انسانس برای گرفتن مدارک. نگهبان پایین انقد منتظرت نگهت میداره تا یکی بیاد. ۱۳. این حجره ی بزرگ پر از آدماییه که میانو میرن، اگر جان سخت باشی و بتونی تحمل کنی قطعا مدیر میشی چون ادمای زیادی نمیتونن دووم بیارن. ۱۴.سفته ازتون میگیرن.

سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید·۲۵ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
تولید

مدیرعامل و خانواده اش شامل پسرش، برادرش، خواهرزاده اش، ارباب و رعیتی با مردم تا می کنند. پرخاشگر و بی تربیت اند. از کشورپول خارج می کنند و می اندازند گردن کارمندان. در این شرکت برای طنابشان دنبال گردن می گردند.

محیط غیر حرفه ای
آسه تجارت آسیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·IT·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
IT

منابع انسانی ضعیف در موارد رفتارسازمانی، شناسایی تخصص و اصول اولیه پیش نیازهای سازمانی .حجم کاریه بالا.تیم بازی و عدم وجود مهارت نرم و سخت در مدیر فناوری اطلاعات.متخصص نبودن.بی احترامی به افراد گروه

بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

برادر مدیر عامل دروغ گو است و برعلیه پسر مدیرعامل تمام مطالب فضای مجازی را می نویسد. عمو علیه برادرزاده است. مدیرعامل همه را وسیله می کند تا به اهداف شخصی اش در خانواده اش برسد.

کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰

ساختمان پایان کار ندارد و حتی تابلو ورودی هم ندارد...یک درب شعر نوشته دارد که آن هم بسته اند تا شهرداری به آنها گیر ندهد، به همه کارمندان برای رد گم کنی می گویند از کوچه پشتی رفت و آمد کنید...شرکت کلاهبرداران ارزی است.

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·غیر قانونی·۷ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰
غیر قانونی

تمام امورشان غیرقانونی است. سازمان غذا و دارو و اداره کار باید بر روی این شرکت نظارت کنند. تمام اتاق های خانم ها دوربین دارد و صدا ضبط می شود. برادر مدیرعامل کلاهبردار است.

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
کنترل افراد با دوربین
سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی·۷ دی ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس مالی

کمتر از یکسال اینجا بودم. مدیرعامل و برادرش فردی حیله گر و دروغگو هستند اصلا پول خرج منابع انسانی شرکت نمیشه و خسیس هستن. بی احترامی توسط برادر مالک که بهش مهندس میگن انجام میشه دویست هستن فرار مالیاتی دارن. هیچ مزیت خاصی و رفاهیاتی ندارند شرکت بی نظم و بی برنامه هست شرکت خانوادگی که پدر،مادر،پسر،برادر ، دختر خاله و... هستن تو شرکت در کلنا خیلی بد هستن و اصلا جای کار کردن نیست. سفته اول کار میگیرن و بعد از رفتن شش ماه طول میکشه تا بدن

سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۸ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس فروش

به مدت 3 ماه در این مثلا شرکت داروسازی بودم. یک شرکت خانوادگی بد با مدیریت بسیار ضعیف. کلنا 40 نفر هستن که در سال همه عوض میشن. قانون کار رعایت نمیشه و هر جور که دلشون میخواد با کارگر و کارمند رفتار میشه. انواع بی احترامی ها توسط مدیرعامل و برادرش انجام میشه. نیرو رو رده خودشون میدونن. خیلی بی احترامی می کنن.دو لیست هستن و فرار مالیاتی دارن. شرکت کثیف و نیروها همه ناراضی هستن. هرکی اینجا میره از سر ناچاری برای مدت کوتاهی میره تا کار پیدا کنه. داداش و پسر و زن و خاله و همه دوستان دارن تو شرکت. موقع رفتن نیرو خیلی بی احترامی میکنن و برای منابع انسانی اصلا ارزش قائل نیستن. تو مدت 3 ماهی که من بودم 7 نفر استعفا دادن. همه هم بخاطر بی نظمی زیاد شرکت و بی احترامی بهشون بود. هچ مزیت خاصی شرکت نداره.هیچی آموزش نمیدن. روی قرارداد نشون یکماه زوتر خواستید برید خبر بدید ولی خودشون هرموقع دلشون خواست میندازن بیرون.تسویه حساب 3 ماه بعد میدن سفته سفید امضا میگیرن که 6 ماه بعد میدن. بدترین شرکت با اختلاف زیاد اینجاست.اصلا نرید

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قراردادی·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
قراردادی

مدیریت فردی دروغگو ، دارای اختلال شخصیت و بسیار نامطمین و بی اعتبار میباشد، حقوق هم پرداخت نمیکنند ، چندین پرونده شکایت از ایشان در دادگاههای کیفری و حقوقی دارند و این موسسه در آستانه انحلال میباشد به دلیل تخلفات متعدد.اصلا همکاری با ایشان توصیه نمیشود.

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس صادرات·۶ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس صادرات

ایشان فردی بسیار روان پریش و خطرناک هستند، اصلا توصیه نمیکنم که در اونجا کار کنید، این حرف ها عین حقیقت هستند، دائما در مورد خانم ها حرف های جنسی بسیار زشتی میزدند و همچنین متاسفانه 12 میلیون از من دزدی کردند و بجز این حق و حقوق رو هم هیچگاه واریز نکردند من این شخص را واگذار کردم به خدا البته اگر این فرد اصلا اعتقادی به معاد و آخرت داشته باشه که بعید میدونم....

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·امور مالی-حسابدار·۱۱ مهر ۱۴۰۳
۳.۰
امور مالی-حسابدار

من یکسال هست که با شرکت دنلکس کار میکنم، طی این مدت فرایند محور بودن امور شرکت برام خوشایند بودو اینکه زحمات کارمند ها خارج از وظایف توسط مدیریت دیده میشه و بابت عملکرد مناسب بازخورد دریافت میکنی، درکل محیط کاریه که فک میکنم تا حداقل 5 سال آینده بخوام باهاش ادامه همکاری بدم. ممنون ازمدیریت مجموعه همچنین مدیریت مالی

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۹ مهر ۱۴۰۳
۴.۰
کارمند اداری

من حدود دوسال توی این شرکت کار میکنم، مدیریت بسیار محجوب، و شریف و منطقی داره، مسیر دسترسیش علی رغم اینکه توی بازار هست، بسیار خوبه، شرکت به روز و مدیریت هم پذیرای نظرات مثبت و سازنده هست و در برابر کارمندانی که کار بلد هستند وسعت عمل میدن و اصن از گروه مدیران سین جیم کننده نیستند در کل محیط بدون استرسی داره به نظرم زمان تنها عاملی هست که باعث میشه به سرعت کارمند ناکارآمد در هر حوزه ای نمایان بشه و این دلیل جدا شدن آدم ها از تیم خواهد بود

رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
حسابدار

بسیار شرکت خوبی هست مدیران لایق و باسوادی داره به امید موفقیتهای روز افزونشون من تجربه کار در این شرکت رو داشتم خیلی انسانهای شریفی هستند و واقعا در پی کیفیتن از همه لحاظ

آسه تجارت آسیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ دی ۱۴۰۲
۵.۰

یک شرکت شبیه شرکت های پولشویی. همنیجوری که کارمندانش کار نمیکنند 10 سال دیگه هم ادامه بده به هیچ جاش لطمه وارد نمیشه و مزایا و امکاناتش هم اضافه میشه. اگه دنبال جایی هستید که کار نکنید و تجربه به دست نیارید و کلی مزایا داشته باشید حتما برید آسه و نگران هیچ چیز نباشید. تارگت اصلی این شرکت بالا بردن تعداد کارمندانش هست چرا؟ برو اول پیامم رو بخون . از خوبیاش میشه گفت چون پول زیاد داره محدودیت خاصی ندارن و انقدر از یه کالا وارد میکنند که هیچ کس توانایی رقابت باهاش رو نداره و انحصار به دست میاره

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ مهر ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش

شما فکر کن یه جا کار کنی و بعد پورسانتت رو ماه ها ندن نه حق ماموریت نه حقوق درست درمون و فقط و فقط جلسات الکی. هر کی میاد کلا دو ماه نمیتونه محمد جعفری رو تحمل کنه. مقایسه های الکی این ادم را رونیکس و منت گذاشتن های الکی ش ادم رو خفه می کنه. فقط هم دنبال حاشیه و خاله زنک بازی که کی به کی چی میگه و کی با کی دوست شده و این حرفا

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۳۰ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

واقعا جز نزدیک بودن به مترو هیچ مزیتی ندارد شما توسط دوربین به طور لحظه به لحظه کنترل می‌شید جایی برای یه لحظه استراحت نداره حتی پنج شنبه ها هم باید بیایید سر کار مدیر عامل این شرکت هیچی از اصول شرکت داری، اصول تعهد نداده اضافه کاری شما به هیچ وجه تایید نمیشه و بیخودی فقط باید سر کار باشید رفت و آمد این شرکت در حد ورود و خروج آدم ها از مترو هستش گرسنه هم موندید نرید دنلکس پسر حاج آقا شرکت راه انداخته و اصلا براش مهم نیست آدم ها از شرکت برن حالا به درد بخوری یا نخوری فرقی نداره بعد از دو سال کار به من گفت گم شو از شرکتم بیرون به جای ۴۴ساعت در هفته هم باید ۵۰ساعت کار کنی

دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ شهریور ۱۴۰۲
۵.۰

شرکت دنلکس برای رشد شخصی عالی هست. به راحتی می توان در شرکت نظر داد و با مدیریت و منابع انسانی در ارتباط بود. مدیریت بسیار انسان شریف و دوست داشتنی است. امکان مسئولیت گرفتن و پیشرفت در شرکت وجود دارد. دسترسی به مترو عالی است. در کل شرکت کوچک هست اما فضای خوبی دارد.

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ شهریور ۱۴۰۲
۱.۰

مدیریت دروغ گو و اصلا قابل اطمینان نبوده ، دایما بهانه مشکلات مالی و امروز و فردا کردن بابت پرداخت حداقل حقوق ، رفتار مدیریت بسیار غیر اخلاقی و مبتنی بر اختلال چند شخصیتی میباشد ، اصلا توصیه نمیکنم کار کردن در آن محیط را.

سینا پیشگام دارو نوین
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It man·۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
۲.۰
It man

اصلا جای خوبی برای کار نیست، ظاهر قشنگ ولی باطن داغون، ماهی 4 5 نفر تو این شرکت عوض میشند. جو دوستانه نداره و همه دنبال خراب کردن بقیه هستند. من برا کار ای تی رفتم و بعد از 6 ماه اومد بیرون، حقوق کمی میدند

[]
[]
رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس تولید محتوا

این شرکت یک حجره ی کوچیکه تو بازاره که تو خیابون جامی بناش کردن! من موردی و کوتاه میگم چون داستان اگر بخوام بگم تا صد سال میشه نوشت: ۱.قراردادها سه ماه سه ماه تمدید میشه و امنیت شغلی صفره. حتی اگر شما مورد تمدید قرار بگیرید، اون جو اول ماه که نصفیو میریزن بیرون(که قبلا هم بهشون اعلام نشده بود) و اون بغض خداحافظیا و شوک شدن سرماه واقعا افتضاحه!!! ۲. شما باید اضافه کاری بمونی، نمونی مدیرت میگه اا سرویست اومد که داری سروقتت میری و مسخره میکنه، این درحالیه که اگر سروقت نیای، نه سر خودت بلکه سرهمه داد و فریاد میشه. ۳.برای شادی کارمندا عروسک میارن و اهنگ میذارن و عکس و فیلماشونو ازین کار جذابشون میگیرن و وقتی عکسا تموم شد، همه باهم تشریف میبرن. ۴. وقتی هر مدیری از هر بخشی میاد "باید" بلند شی وگرنه تذکر میگیری. اگر طبقه ی اول باشی که محل جلساته،باید روزی ۱۰بار بلند شی. ۵. اگر پست اعتراضی تو لینکدین بذاری، تو ایشالله ماشالله بهت میگن پاک کن، اگرم بله چشم قربان گو نبودیو بازم ادامه دادی اخراجی. ۶. برای همه چی قانون هست و قانونا هرروز عوض میشه، همونطور که وظایف هرروز عوض میشه. کارتون کاملا بستگی به مود مدیر و مدیرعتمل داره. ۷.مرتب تکرار میشه که یه سفره ای پهنه که اگر نون بیاد توش به همه میرسه، جدا از توهین امیز بودن این موضوع، همین عزیزان وقتی ارتقا حقوقت که قرار بود ۷۰۰ هزار تومن باشه و الان ۵۰۰ هزتر تومن شده تو قرارداد، بهت میخندن میگن بابا حالا با ۲۰۰ تومن که پولدار نمیشی و میخندن بهت و شوخی شوخی پولتم نمیدن. ۸.بیمه وزارت کار رد میشه که بی دلیله! ۹.مرتب با دوربین رد میشی، فرداش دونه دونه حرکاتی که کردیو باید جواب پس بدی مثلا چرا بیشتر از ۱۰ دقیقه با بغل دستیت حرف میزنی (همزمانم کار میکنی) ۱۰. ناهار هرکس پشت میزشه و اجازه ندارید باهم بشینید بخورید و حرف بزنید، زمان میگیرن که از ۱۵ دقیقه بیشتر نشه. یروز قانون میاد ظرفاتونو حق ندارید خودتون بشورید و برید سمت سینک، یروز میگن باید برید خودتون بشورید، یروز میگن باید اصلا ببرید خونه (یعنی در این حد شما برده اید) ۱۱. اگر مدیر عصبانی شه و به یکی حرفای زشت بزنه یا وسایل کسیو از رو میزش پرت کمه زمین، هیچ مشکلی نیست ولی اگر کارمندی توهین به خودشو نپذیره، و اعتراضی در حد یک جمله هم بکنه، قطعا اخراج میشه. ۱۲.بعد از اخراج شدن/استعفا دادم، اجازه ورود به طبقات و دیدن همکتراتو نداری، حتی نمیتونی خودت بری منابع انسانس برای گرفتن مدارک. نگهبان پایین انقد منتظرت نگهت میداره تا یکی بیاد. ۱۳. این حجره ی بزرگ پر از آدماییه که میانو میرن، اگر جان سخت باشی و بتونی تحمل کنی قطعا مدیر میشی چون ادمای زیادی نمیتونن دووم بیارن. ۱۴.سفته ازتون میگیرن.