ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۲۲۳
نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند

انرژی یار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قائم مقام مدیرعامل·۴ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۲
معاون اداری بی تربیت و الفاظ رکیک و ناموسی می دهد

سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند

پارس دیتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش ·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس فروش

من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ تیر ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس

فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژه‌های مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه می‌دادم.

آسان پرداخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌ اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........

رستافن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهین‌امیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه‌ کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهین‌امیز و زننده‌ای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیت‌الکرسی هستش.

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند

مدیرعامل قوی مدیر قوی جذب می‌کنه از رشد مدیرش از قدرت مدیرشم نمی ترسه مدیرعامل ضعیف همه تقصیرهارو گردن مدیر قوی می ندازه و طرفو اوت می‌کنه مدیرعامل قوی فقط دنباله توزیع خودشو کارکنانشه مدیرعامل ضعیف اتوبوسی رفیقاشو میاره تا امنیت داشته باشه مدیرعامل قوی مدیر واقعی و متفکر و ایده پرداز با اختیار تام استخدام می‌کنه مدیرعامل ضعیف کارشناس استخدام می‌کنه که ملیجکش باشه برید پایین تر همون مدیر منابع انسانی که کلی ازشون تعریف کرده و دفاع کرده و گفته دروغه با چه فضاحتی اخراج شد

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس طراحی·۱ تیر ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس طراحی

یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن

فناوری اطلاعات رجاء
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس اداری

سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگ‌ترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفه‌ای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها می‌شن. بعد از یه مدت حس می‌کنی بیشتر داری تلاش می‌کنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداخت‌ها با تأخیر انجام می‌شد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث می‌شد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداخت‌ها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست

سرمایکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سرمایکس تحت نظارت و مدیریت مدیر سابق بینظیر بود، فضای دوستانه و برخورد محترمانه، و در هر شرایط و موقعیتی همیشه هوای تمام نیروها رو داشتن، ولی از اواخر سال 404 با تغییر مدیرعامل، به شدت فضا مسموم و شرایط کاری وحشتناک شد. با هزارتا بهونه ی غیرمنطقی از سر و ته حقوقا میزدن، و سال 405 با پایه 404 حقوق رو محاسبه میکردن، تعداد آف ها رو کم کردن، فشار کاری و روانی شدید، حذف وام و مساعده، و در هر بار تغییر روال و کاهش مزایا غیرمستقیم حرف از تعدیل میزدن که اگه رو این روال پیش نرید اخراج میشید! و در ماه های ابتدایی شروع به کار هم چند نیرو تعدیل شدن، که زهر چشم بگیرن از بقیه! توهین ها و بی احترامی های مستقیم مدیرعامل به نیروها، استخدام اعضای خانواده و آشناهاشون به جای نیروی متخصص و باتجربه، حذف هدایای مناسبتی، به چشم نیومدن زحمات نیرو و نگاه بالا به پایین، کسری حقوق غیرمنطقی، و به دنبالش افزایش برنامه ریزی شده حجم و فشار کاری! و حتی وقتی پیگیر حقوقی میشدیم که مشخصا کمتر واریز شده بود (حتی بر مبنای پایه حقوق 404)، دست به سر میشدیم و از یه تایمی به بعد دیگه پاسخ پیاممون رو هم نمیدادن! و حتی امکان دورکاری رو هم حذف کردن و بدون فراهم کردن شرایط و امکانات برای حضور و رفت و آمد، حضور در محل کار رو اجباری کردن! و طبیعتا خیلی از نیروهای خوب و قدیمی استعفا دادن، و با حجم نارضایتی های وحشتناکی که برای کاربران سایت هم درست کردن بودن، محیط کاری به شدت مسموم و پرتنش شده بود و هیچ اعتراضی هم هیچ وقت بررسی و تایید نمیشد. برده داری محض!

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مسخره و بی انصاف وقتی تورم بشه شروع به تعدیل نیرو میکنن سال ۹۴ نیروهای ۱۰_۱۴ سال سابقه را اخراج کردن به بهانه رکود اقتصادی. اکثرا با پارتی بازی فرزندان بانک ملی را جذب کردن و هیچ مصاحبه و رزومه ارسالی بررسی نمیشود یا فقط فرمالبته است بی عدالتی و تبعیض موج میزنه فقط پارتی بازی و باند بازی خدا لعنتشون کنه مخصوصا مدیر اداری و مالی سال ۹۴ و ۹۵ را

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من چهار قرارداد داشتم؛ یکی سه‌ماهه، دو تا یک‌ساله و در نهایت قراردادهای شش‌ماهه که تمدید شد. حجم کار در آکاف بالا بود و انتظار خروجی روزانه قابل‌توجهی از تیم وجود داشت. تقریباً تایم‌شیت‌ها را خودمان برای خودمان ثبت می‌کردیم و اعلام می‌کردیم و سپس برای تأیید نهایی از آن دفاع می‌کردیم. در برخی مواقع هم ممکن بود در میانه یک پروژه از شما خواسته شود کار را متوقف کنید و به دلیل فورس بودن، به پروژه دیگری منتقل شوید. به نظر من، شرکت‌هایی که روی یک پروژه مشخص کار می‌کنند شرایط ساده‌تری دارند تا جایی که در طول سال مجبور باشید روی تعداد زیادی پروژه با سناریوهای متفاوت کدنویسی و تسک انجام دهید. با این حال، در مجموع همکاری خوبی با هم داشتیم و دلیل جدایی من از شرکت هم همین موضوع بود.

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط سازمان واقعا سمی و بر مبنای کنترل دائمیه، برای توانمندی شما ارزشی قائل نیستن و چون عمدتا مدیرای کوتوله داره فقط سعی میکنن با کنترل بیش از حد بتونن فضا رو مدیریت کنند، منابع انسانی به ششدت ضعیفه و توی دوسال شش نفر رو استخدام کردن ولی همه اونا نهایتا استعفا دادن، تغییرای یهویی تو این شرکت زیاده یه دفعه تو یه شب کل مدیراش عوض میشن و تموم واحد ها بهم میریزن، برخلاف ظاهر به نظر نرمالش توی همه واحداش میبینی روابط خارج از عرف دارن و جوری که سعی میکنن کاورش کنن منزجر کنندس... اشتباه ما رو شما نکنید، اینو صادقانه میگم فریب ظاهر خوب شرکت رو نخورید، نه پرداختیش مطابق عرف بازار کاره و نه محیطش سالمه، دائم دوربین ها چک میشه و صداتون شنود میشه در حدی که ادم استرس میگیره بخواد با خانوادش صحبت کنه؛ نتیجه: کنترل دائمی فرسایشی،حقوق پایین، مدیرای بیمار و از همه بدتر مریض روانی و من اله توفیق

توسعه تجارت آمر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

سلام منابع انسانی داغون و زرنگ در حد بچه خیاطی که میخواد زود خیاط بشه این اقا پسر دهه 70 یا 80 ؟؟؟ کمتر خودتو شیرین کن یه خورده هم به خودت فکر کن اقای عزیز

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

طاقچه در بخشهای مختلف آدم‌های خوبی داره که همکاری باهاشون لذتبخشه اما به طور کلی مدیریتش افتضاحه. رشد و کسب مقام در گروی فامیل‌بازی و پاچه‌خواریه. باجناق مدیرعامل با دو سه سال تجربه cto شده و زنش هم لید یکی دیگه از تیم‌هاست. کسی که شرکت بهش عنوان دیرکتور پروداکت رو داده حتی دو سال سابقه‌ی کار پروداکتی نداره و فیچرهای بلااستفاده‌ای بالا میاره که به خاطرشون ماه‌ها از ایم فنی زمان گرفته و همه رو اذیت میکنه برای این کارای بی‌نتیجه. مدیرعامل احتمالا فکر میکنه یه سفره‌ای پهنه و لازم نیست در تصمیماتش عدالت رو لحاظ کنه اما نمیدونه که داره کل تیم فنی رو از داخل خراب و فرسوده میکنه و به برند آسیب میزنه. فقط برای بچه‌های فنی دعا میکنم همین.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند

انرژی یار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قائم مقام مدیرعامل·۴ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۲
معاون اداری بی تربیت و الفاظ رکیک و ناموسی می دهد

سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند

پارس دیتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش ·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس فروش

من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ تیر ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس

فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژه‌های مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه می‌دادم.

آسان پرداخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌ اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........

رستافن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهین‌امیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه‌ کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهین‌امیز و زننده‌ای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیت‌الکرسی هستش.

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارمند

مدیرعامل قوی مدیر قوی جذب می‌کنه از رشد مدیرش از قدرت مدیرشم نمی ترسه مدیرعامل ضعیف همه تقصیرهارو گردن مدیر قوی می ندازه و طرفو اوت می‌کنه مدیرعامل قوی فقط دنباله توزیع خودشو کارکنانشه مدیرعامل ضعیف اتوبوسی رفیقاشو میاره تا امنیت داشته باشه مدیرعامل قوی مدیر واقعی و متفکر و ایده پرداز با اختیار تام استخدام می‌کنه مدیرعامل ضعیف کارشناس استخدام می‌کنه که ملیجکش باشه برید پایین تر همون مدیر منابع انسانی که کلی ازشون تعریف کرده و دفاع کرده و گفته دروغه با چه فضاحتی اخراج شد

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس طراحی·۱ تیر ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس طراحی

یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن

فناوری اطلاعات رجاء
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس اداری

سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگ‌ترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفه‌ای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها می‌شن. بعد از یه مدت حس می‌کنی بیشتر داری تلاش می‌کنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداخت‌ها با تأخیر انجام می‌شد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث می‌شد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداخت‌ها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست

سرمایکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سرمایکس تحت نظارت و مدیریت مدیر سابق بینظیر بود، فضای دوستانه و برخورد محترمانه، و در هر شرایط و موقعیتی همیشه هوای تمام نیروها رو داشتن، ولی از اواخر سال 404 با تغییر مدیرعامل، به شدت فضا مسموم و شرایط کاری وحشتناک شد. با هزارتا بهونه ی غیرمنطقی از سر و ته حقوقا میزدن، و سال 405 با پایه 404 حقوق رو محاسبه میکردن، تعداد آف ها رو کم کردن، فشار کاری و روانی شدید، حذف وام و مساعده، و در هر بار تغییر روال و کاهش مزایا غیرمستقیم حرف از تعدیل میزدن که اگه رو این روال پیش نرید اخراج میشید! و در ماه های ابتدایی شروع به کار هم چند نیرو تعدیل شدن، که زهر چشم بگیرن از بقیه! توهین ها و بی احترامی های مستقیم مدیرعامل به نیروها، استخدام اعضای خانواده و آشناهاشون به جای نیروی متخصص و باتجربه، حذف هدایای مناسبتی، به چشم نیومدن زحمات نیرو و نگاه بالا به پایین، کسری حقوق غیرمنطقی، و به دنبالش افزایش برنامه ریزی شده حجم و فشار کاری! و حتی وقتی پیگیر حقوقی میشدیم که مشخصا کمتر واریز شده بود (حتی بر مبنای پایه حقوق 404)، دست به سر میشدیم و از یه تایمی به بعد دیگه پاسخ پیاممون رو هم نمیدادن! و حتی امکان دورکاری رو هم حذف کردن و بدون فراهم کردن شرایط و امکانات برای حضور و رفت و آمد، حضور در محل کار رو اجباری کردن! و طبیعتا خیلی از نیروهای خوب و قدیمی استعفا دادن، و با حجم نارضایتی های وحشتناکی که برای کاربران سایت هم درست کردن بودن، محیط کاری به شدت مسموم و پرتنش شده بود و هیچ اعتراضی هم هیچ وقت بررسی و تایید نمیشد. برده داری محض!

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مسخره و بی انصاف وقتی تورم بشه شروع به تعدیل نیرو میکنن سال ۹۴ نیروهای ۱۰_۱۴ سال سابقه را اخراج کردن به بهانه رکود اقتصادی. اکثرا با پارتی بازی فرزندان بانک ملی را جذب کردن و هیچ مصاحبه و رزومه ارسالی بررسی نمیشود یا فقط فرمالبته است بی عدالتی و تبعیض موج میزنه فقط پارتی بازی و باند بازی خدا لعنتشون کنه مخصوصا مدیر اداری و مالی سال ۹۴ و ۹۵ را

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من چهار قرارداد داشتم؛ یکی سه‌ماهه، دو تا یک‌ساله و در نهایت قراردادهای شش‌ماهه که تمدید شد. حجم کار در آکاف بالا بود و انتظار خروجی روزانه قابل‌توجهی از تیم وجود داشت. تقریباً تایم‌شیت‌ها را خودمان برای خودمان ثبت می‌کردیم و اعلام می‌کردیم و سپس برای تأیید نهایی از آن دفاع می‌کردیم. در برخی مواقع هم ممکن بود در میانه یک پروژه از شما خواسته شود کار را متوقف کنید و به دلیل فورس بودن، به پروژه دیگری منتقل شوید. به نظر من، شرکت‌هایی که روی یک پروژه مشخص کار می‌کنند شرایط ساده‌تری دارند تا جایی که در طول سال مجبور باشید روی تعداد زیادی پروژه با سناریوهای متفاوت کدنویسی و تسک انجام دهید. با این حال، در مجموع همکاری خوبی با هم داشتیم و دلیل جدایی من از شرکت هم همین موضوع بود.

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط سازمان واقعا سمی و بر مبنای کنترل دائمیه، برای توانمندی شما ارزشی قائل نیستن و چون عمدتا مدیرای کوتوله داره فقط سعی میکنن با کنترل بیش از حد بتونن فضا رو مدیریت کنند، منابع انسانی به ششدت ضعیفه و توی دوسال شش نفر رو استخدام کردن ولی همه اونا نهایتا استعفا دادن، تغییرای یهویی تو این شرکت زیاده یه دفعه تو یه شب کل مدیراش عوض میشن و تموم واحد ها بهم میریزن، برخلاف ظاهر به نظر نرمالش توی همه واحداش میبینی روابط خارج از عرف دارن و جوری که سعی میکنن کاورش کنن منزجر کنندس... اشتباه ما رو شما نکنید، اینو صادقانه میگم فریب ظاهر خوب شرکت رو نخورید، نه پرداختیش مطابق عرف بازار کاره و نه محیطش سالمه، دائم دوربین ها چک میشه و صداتون شنود میشه در حدی که ادم استرس میگیره بخواد با خانوادش صحبت کنه؛ نتیجه: کنترل دائمی فرسایشی،حقوق پایین، مدیرای بیمار و از همه بدتر مریض روانی و من اله توفیق

توسعه تجارت آمر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

سلام منابع انسانی داغون و زرنگ در حد بچه خیاطی که میخواد زود خیاط بشه این اقا پسر دهه 70 یا 80 ؟؟؟ کمتر خودتو شیرین کن یه خورده هم به خودت فکر کن اقای عزیز

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

طاقچه در بخشهای مختلف آدم‌های خوبی داره که همکاری باهاشون لذتبخشه اما به طور کلی مدیریتش افتضاحه. رشد و کسب مقام در گروی فامیل‌بازی و پاچه‌خواریه. باجناق مدیرعامل با دو سه سال تجربه cto شده و زنش هم لید یکی دیگه از تیم‌هاست. کسی که شرکت بهش عنوان دیرکتور پروداکت رو داده حتی دو سال سابقه‌ی کار پروداکتی نداره و فیچرهای بلااستفاده‌ای بالا میاره که به خاطرشون ماه‌ها از ایم فنی زمان گرفته و همه رو اذیت میکنه برای این کارای بی‌نتیجه. مدیرعامل احتمالا فکر میکنه یه سفره‌ای پهنه و لازم نیست در تصمیماتش عدالت رو لحاظ کنه اما نمیدونه که داره کل تیم فنی رو از داخل خراب و فرسوده میکنه و به برند آسیب میزنه. فقط برای بچه‌های فنی دعا میکنم همین.