ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۴ از ۲۲۳
رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی می‌تواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفه‌ای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود. تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی می‌تواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفه‌ای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند. تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند.

ماورانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

تجربه کاری من در این شرکت به شدت تحت تأثیر رفتار یکی از سرپرستان بخش قرار گرفت. متأسفانه این فرد با ایجاد فضای ناسالم، بی‌اعتمادی و حاشیه‌سازی مداوم، محیط کار را برای بسیاری از کارکنان دشوار کرده بود. برخوردهای دوگانه، انتقال نادرست اطلاعات به مدیریت و ایجاد سوءتفاهم بین همکاران، از جمله مسائلی بود که به مرور باعث تضعیف روحیه تیم شد. به جای تمرکز بر کار و پیشرفت، انرژی زیادی صرف مسائل حاشیه‌ای و تنش‌های غیرضروری می‌شد. در نهایت، مجموعه این شرایط به گونه‌ای پیش رفت که منجر به قطع همکاری من با شرکت شد، در حالی که احساس می‌کنم این تصمیم بیش از آنکه بر اساس عملکرد واقعی باشد، تحت تأثیر فضای ایجاد شده توسط این سرپرست بوده است. امیدوارم مدیریت چنین مجموعه‌هایی توجه بیشتری به رفتار و عملکرد مدیران میانی داشته باشند، چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت محیط کار و حفظ نیروهای توانمند دارند.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

برنامه شون خیلی قدیمی . تیم برنامه نویسی رو دادن به کسی که سواد نداره. افرادی که این واحد و تیم را ترک کردن به دلیل مسائل اخلاقی بوده(خانمها که اکثرشون این برنامه نویس محترم چشمی بهشون داشته البته کسی پا میداد پاداشهای خوبی میداد بهش!! الانم یه خانم کنارش که هیچی از برنامه نویسی نمیدونه اما چون دوست دخترش نگهش داشته )، مسائل مالی اهم از حقوق و پاداش هیچ شفافیتی نداره،ترفیع هم تقریبا غیر ممکنه مگر(اگر خانم باشی با ایشون عشق و حال کنی، آقا باشی نقش خرابکار، زیر آب زن، دورو. حالا شاید اقا باشی و کارای غیراصولی ایشون رو انجام بدی نگهت داره) خلاصه برای آدم نرمال ، سالم پیشرفتی وجود نداره!!!

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط بشدت بی نظم سمی و مدیریت ضعیف دانشجوهای ترم های پایین شریف و تهران و فارغ التحصیلای ضعیف رو میارن کار کنن براشون که بعدا بتونن بگن شرکت جمعی از دانشجویان شریفه ! همه فقط دارن میدون ولی به کجا معلوم نیست. با کلی رانت و دغل بازی پروژه های ملی رو میگیرن و با ضعفها و بیسوادی ای که دارن میخوان ببرن جلو عاشق اینن ادای شرکتهای های تک رو دربیارن. مثلا همینطوری که از مسجد و دعا اومدن توی شرکت بگن راستی شما آتوریته نداری با من نگوشیت کنی راجع به این فرادی که صورت گرفته هر کسی ظاهرا یکاری داره میکنه ولی معلوم نیست چی همه کارها بزن بره جلو هست یعنی وقتی دوماه بعد برگردی سراغش یا نصف تیم نیستن یا یادشون نیست چکار کردن. چون اسمشون بد در رفته اولش کلی خودشون رو خوب نشون میدن تا جذبت کنن ولی بعد از چند ماه میبنی توی چه باتلاقی افتادی و موقع خروج کمتر از حداقل حقوق رو بعد از یکسال بهت میدن و توی هیچی باهات همکاری نمیکنن. هر روز مینیمم ۳ نفر در حال خداحافظی از شرکت هستند و مدیر عامل و‌مدیران هم در حال سخنرانی و ادا هستند بیشتر تا شرکتداری هر لحظه هم ممکنه بگن از فردا نیا رفتارشون یجوریه که دوست دارن بقیه رو مسخره و‌تحقیر کنن و خودشون رو متخصص نشون بدن

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
.

به نظر من این شرکت از نظر سطح حرفه‌ای در جایگاه پایینی قرار داره. فرآیند مصاحبه غیرحرفه‌ای بود و مصاحبه‌کنندگان با ابتدایی‌ترین اصول مصاحبه آشنایی کافی نداشتند. واقعا فضای رشد و پیشرفت مشخصی در این مجموعه وجود نداره و اگر در بلندمدت به دنبال پیشرفت حرفه‌ای هستید، زمان و‌مهارت‌هاتون رو‌در این شرکت تلف نکنین.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

قبلا این شرکت خوب بود ، الان منابع انسانی به شدت افتضاح شده ،منابع انسانی بسیار غیر حرفه ای هست و رزومه هایی که ارسال میشه اکثرا در حالت بررسی شده نگه می دارند و تا زمانی که پوزیشن شغل باز هست،نه رد میزنند و نه تایید و در حالت بررسی شده نگه می دارند ،اصلا بررسی نمی کنند ،منابع انسانی معلوم نیست اونجا چیکار میکنه دقیقا. و مجددا همون شغل ها رو دوباره اگهی میذارن،تماما رزومه ها مرتبط هست حاضر نیستن وقت بذارن و بررسی کنند و تماس بگیرند هیچ کس هم که رسیدگی نمیکنه فقط کافی است مدیر عامل خودش به یک اسم دیگه رزومه ارسال کنه،ببینه که این ها دقیقا چجوری دارن کار می کنند.

رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

وای دقیقا چقدر حذفای این شخصی که کامنت گذاشته راسته!اول که شایسته سالاری کلا نیست تو این شرکت همش پارتی بازیه هر کی قدیمی تره حق داره با همه بد رفتار کنه و هی ترفیع میگیره و اونایی ک واقعا کار میکنن اصلا انگار وجود ندارن! حراست و مدیرعامل هم که ادم کاشتن همه جا!!!!!! کلا استخداماشون همش اگهیاش فیکه و خودشون با پارتی بازی ادم استخدام میکنن! راجب hr هم بگم مشکل از بالا و فرهنگشون هست که قدیمیا بولد شدن و خود یدیمیای شرکت و بانکیا هم فکر میکنن تافته جدا بافته ان!!!در کل بدرد نمیخوره

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

این شرکت بسیار منابع انسانی ضعیفی دارد که حتی نمیتونن یک مصاحبه رو ست کنن و اکثر رزومه ها هم یا رد میکنن یا در حالت بررسی شده نگه میدارن و یا تایید اولیه میزنند ولی تماس نمیگیرن و اصرار دارند که حتما زمانی که رزومه فرستادین ، مجددا در سایت داغونشون اطلاعاتتان رو پر کنید و همیشه هم اکثرا سایتشون پایین هست و وقتی بهشون متذکر میشی که سایتتون پایینه ،مصاحبه رو کنسل میکنن میگن هروقت سایت درست شد پر کنید بعد بیاید.دیگه منابع انسانی که اینقدر داغونه فکر کن داخل شرکت چخبره

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰

یکی از جدی‌ترین مشکلات این مجموعه برخلاف گذشته، مدیریت واحد فروش است. متأسفانه این بخش از ضعف مدیریتی، نبود برنامه‌ریزی مؤثر، تصمیمات غیرکارشناسی، عدم پاسخگویی و رفتارهای غیرحرفه‌ای رنج می‌برد. به نظر می‌رسد جایگاه‌های مدیریتی در این واحد لزوماً بر اساس شایستگی و توانایی‌های واقعی انتخاب نشده‌اند و همین موضوع تأثیر مستقیمی بر عملکرد مجموعه گذاشته است. عدم توانایی در هدایت تیم، نبود استراتژی مشخص، برخوردهای سلیقه‌ای و ضعف در ارتباطات حرفه‌ای باعث شده واحد فروش به‌جای آنکه موتور رشد شرکت باشد، به یکی از نقاط ضعف آن تبدیل شود. تا زمانی که نگاه حرفه‌ای‌تری به مدیریت این بخش وجود نداشته باشد، بعید است تغییر محسوسی در عملکرد آن مشاهده شود.

افرانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

بسیار شرکت بدی هست یک مدیر نرم افزار به نام ش.ر دارد بسیار بیسواد و بدون دانش است فقط ادعا با بچه ها دعوا کردن چند تاشون به شکایت تو دادگاه کشیدن ،محیط مسموم،و بی دانش،با یکی از خدمات مدیر منابع انسانیش دعوا شد ومثل چاله میدان فحش کاری شد،حجم کار بسیار بالا ،یکهو دو ماه شبانه روز کار می‌کنی چون به شدت کمبود نیرو داره و باید روزهای تعطیل هم برید،پاداش 3تومان میدن بابت این اضافه کاری،معاون فناوری اطلاعات بسیار بی سواد،قرادادهاش سه ماهه است و امنیت شغلی پایین

رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر عامل تو همه واحدا یه جاسوس گذاشته و همش داره ازشون گزارش میگیره،یه منابع انسانی سم داره که توش کارشناسای جدیدتر بهترن ولی اون قدیمیاشون انگار از دماغ فیل افتادن مخصوصا خانم “ر.د”!!!!نگاه بالا به پایین به همه دارن،پر از بروکراسی و کاغذ بازیه! مدیرانش اصلا توانایی‌و تحصیلات کارکنان رو نمیبینن و همه با رفیق بازیو پارتی بازی ارتقا و سمت کیلویی میگیرن…انقدر ادم بیخود و بیسواد با پارتی میارن تا الان چندین بار تونستن هکشون کنن برای اینکه همه بیسوادن و با پارتی اومدن..تسویه حسابا هم که نگم براتون بیشتر از پنج ماه طول میکشه انقد که داغونن!!!

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی این شرکت واقعا نیاز به بهبود داره و نیاز به بازنگری نیروها داره،اونجا دقیقا در منابع انسانی چه کاری انجام میدن؟؟ رزومه ها ارسال میشه تایید اولیه میشه ولی تماسی گرفته نمیشه با افرادی که رزومه ارسال کردند،این رفتار برای تمامی پوزیشن های شغلی یکسان انجام میشه و اگر نیرو نمیخواین،چرا اگهی میذارید؟ و جالب تر اینکه پر از فرایند پارتی بازی هست و در آخر اشناها استخدام میشن. به‌طوری که تا زمان بسته شدن موقعیت شغلی، وضعیت درخواست بدون تغییر باقی ماند و سپس رزومه رد می شود. به نظر می‌رسد فرآیند ارتباط با متقاضیان و مدیریت درخواست‌ها در بخش منابع انسانی نیاز به بهبود جدی دارد.

ماورانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

تجربه من از کار تو ماورانت اصلاً تجربه خوبی نبود. حجم کار خیلی بالاست و انتظاراتی که از کارمندا میره، بعضی وقت‌ها واقعاً با زمان و امکاناتی که در اختیارشون هست همخونی نداره. اضافه‌کاری عملاً هیچ معنی‌ای نداره. ممکنه بارها تا ۸ یا ۹ شب شرکت بمونی که کارها روی زمین نمونه، اما آخر ماه به خاطر چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر، چند میلیون از حقوقت کم بشه . افرادی رو دیدم که ده‌ها ساعت اضافه‌کاری داشتن ولی به خاطر چند ساعت تأخیر در طول ماه، با کسر حقوق مواجه شدن. سیستم کاملاً تسک‌محوره؛ یعنی مهم نیست چه ساعتی میای یا میری، فقط باید حجم مشخصی کار تحویل بدی. اگر حجم کار بیشتر از توان یک نفر باشه هم عملاً باید خودت یه راهی برای جمع کردنش پیدا کنی. از اون طرف همیشه صحبت از مشکلات مالی و کمبود بودجه‌ست، ولی افزایش حقوق خرداد پارسال هنوز پرداخت نشده. بعضی از افرادی هم که از اواخر ۱۴۰۴ از شرکت جدا شدن، مدت‌ها بعد هنوز تسویه نشده بودن و مطالباتشون باقی مونده بود. یه مورد دیگه که واقعاً توجهم رو جلب کرد، برخورد با کارمندایی بود که دنبال مطال باتشون می‌رفتن یا نسبت به شرایط انتقاد داشتن. بارها دیدم که رفتار مدیر بخش یا افرادی که با مدیریت همسو بودن با این افراد تغییر می‌کرد. فضا برای اون کارمند کم‌کم سخت‌تر می‌شد و این حس به وجود می‌اومد که به جای حل شدن مشکل، خود فرد تبدیل به مشکل شده. در بعضی موارد شرایط به جایی می‌رسید که فرد ترجیح می‌داد خودش استعفا بده. نکته عجیب دیگه این بود که وقتی نظرات انتقادی کارمندا توی سایت‌های ارزیابی شرکت منتشر می‌شد، به جای اینکه به ریشه مشکلات پرداخته بشه، بیشتر ناراحتی از انتشار این نظرات دیده می‌شد و از بعضی افراد خواسته می‌شد بیان و نظر مثبت ثبت کنن. در کل حسی که من از این مجموعه گرفتم این بود که همیشه تخصص، تعهد و حجم کاری که انجام میدی تعیین‌کننده نیست. گاهی اینطور به نظر می‌رسید که افرادی که کمتر انتقاد می‌کنن و بیشتر با مدیران همسو هستن، شرایط بهتری دارن. به همین دلیل فضای شرکت برای من جایی نبود که بشه با خیال راحت نظر داد، انتقاد کرد یا دغدغه‌ها رو مطرح کرد. در‌انتها اینکه وظایفی رو توقع داشتن که اصلا در‌حیطه کاری کارمند نبود.همه باید با پیج فیک پزشک های مجموعه رو فالوو کنن و روزانه لایک و کامنت بالا بذارن(جدا از کارهای زیادی که داشتیم‌باید این کارو که هرروز‌انجام میدادیم و انجام ندادنش جریمه داشت.در حالی که اصلا جزو وظایف‌ما‌نبود

ایران اورجینال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مزخرف‌ترین تجربه کاری عمرم، تو مدت خیلی کمی که اونجا بودم، چیزی جز دروغ و بی‌احترامی ندیدم! همه چیز از کالاهاشون گرفته تا قراردادهاشون فیک بود! تو آگهی یه چیزایی نوشتن که اساسا وجود خارجی نداره! مثل بیمه تکمیلی، کافی‌شاپ و ... زمینه کاری شرکت هم فقط دلالی وام بود! مدیر عامل شرکت فوق‌العاده بی‌ادب و پرخاشگر بود، از ساعت تو دستش تا لباسهاش و کفشی که پوشیده بود همه فیک بودن! ولی ادعا میکرد ما روزی ۱۰۰ میلیارد فروش داریم! حتی یه ماشین هم برای فروش نداشتن ولی دائم فشار میارن که ماشین آگهی بزارید برای فروش!

توسعه زیرساخت مانامهام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

نقاط قوت: مزایای رفاهی و حقوق: شرکت در زمینه پرداخت حقوق و بسته‌های رفاهی عملکرد بسیار خوبی دارد و همواره تلاش می‌کند سطح معیشت و رضایت کارکنان را حفظ کند. فرهنگ سازمانی: جو حاکم بر شرکت بسیار دوستانه، صمیمی و به دور از حاشیه است که باعث می‌شود محیط کاری برای فعالیت‌های روزمره بسیار لذت‌بخش باشد. حمایت در شرایط سخت: با وجود چالش‌های مالی که در مسیر رشد شرکت وجود دارد، مدیریت همواره اولویت را بر حمایت از کارکنان قرار داده و اجازه نمی‌دهد خللی در پرداخت‌ها یا رفاه پرسنل ایجاد شود؛ این نشان‌دهنده تعهد قلبی مدیریت به تیم است. نگاه مثبت مدیرعامل: دیدگاه‌ها و چشم‌انداز مدیرعامل بسیار حرفه‌ای و ارزشمند است و در صورت پیاده‌سازی مستقیم ایده‌های ایشان، شرکت می‌تواند به موفقیت‌های بسیار بزرگ‌تری دست یابد. نقاط قابل بهبود (نکته سازنده): ساختار مدیریتی میانی: یکی از چالش‌های اصلی که مانع از اجرای کامل پتانسیل‌های شرکت می‌شود، عملکرد برخی مدیران میانی است. متأسفانه در مواردی، نفوذ برخی از این افراد باعث تغییر مسیر تصمیمات درست و راهبردی مدیرعامل می‌شود که این موضوع به روند پیشرفت مجموعه آسیب می‌زند. پیشنهاد می‌شود ساختار تصمیم‌گیری کمی شفاف‌تر شده و تعامل مستقیم‌تری بین لایه‌های عملیاتی و مدیریت ارشد ایجاد گردد. جمع‌بندی: این شرکت محیطی بسیار دوست‌داشتنی و حمایت‌گر است. اگر به دنبال محیطی هستید که قدر زحمات شما را بدانند، اینجا مکان مناسبی است؛ تنها نکته‌ای که نیاز به مدیریت دقیق‌تر دارد، بهینه‌سازی کانال‌های ارتباطی و تصمیم‌گیری در لایه‌های مدیریتی میانی است تا ایده‌های اصلی مدیریت ارشد به درستی پیاده‌سازی شود.

همراه کسب و کارهای هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

مدیرعامل برای خودش یه تیم اختصاصی جمع کرده که رسما شده تافته جدابافته یه مشت آدم با حقوقهای نجومی که اصلا معلوم نیست چطوری استخدام شدن اونم در حالی که بقیه دارن شبانه روز سگ دو میزنن و حقوقشون نزدیک اینا هم نیست ​شاهکار اینجاست که اول به اسم تیم استراتژی چپوندنشون تو شرکت ولی وقتی گند کار دراومد و معلوم شد خروجیشون صفره و این کاره نیستن مدیرعامل بجای بازخواست رسما دستور داد کسی کاری به کار این تیم نداشته باشه یه جزیره مستقل و بیخاصیت که فقط میشینن پول گنده میگیرن و کسی هم حق نداره بپرسه اصلا چه غلطی میکنید

طب پلاستیک نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند مجموعه·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارمند مجموعه

این هلدینگ دارای شرکت های زیر مجموعه ای هست (مانند طب کاران پلیمر، ویرا مدرن، ویرا تک و ...) که هر کدوم به صورت کاملا متفاوت و از نظر سیستمی تا حدودی مستقل کار می‌کنند، سیاست های حفظ سرمایه انسانی شرکت مادر خیلی بهتر از شرکت های زیر مجموعه هست و نسبت به شرکت های زیر مجموعه ارزش بیشتری برای کار کردن دارد. اما نکته قابل توجه پتانسیل رشد و توسعه شرکت های زیر مجموعه هست که برای مثال شرکت طب کاران پلیمر که مسیولیت اصلیش توزیع و پخش محصولات طب پلاستیک هست، طی سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته و افراد زیادی ظرف مدت خیلی کوتاه از سمت های کارشناسی و ... به سمت های بالاتر مثل سرپرستی، ریاست و حتی مدیریت رسیدند و این میتونه موقعیت خیلی خوبی برای افرادی باشه که رشد موقعیتی شغلی براشون اولویت بالایی داره. بنده تجربه کاریم داخل طب کاران پلیمر رو براتون شرح میدم حفظ سرمایه های انسانی ذره ای اهمیت ندارد برای این مجموعه و از آگهی های موجود داخل سایت های کاریابی کاملا مشخص هست که نیرو های کار(به جز تعداد خیلی کم) از این مجموعه خیلی زود استعفا میدهند و این مجموعه همیشه در حال جذب نیرو برای جایگزین می باشد. بدقولی های پی در پی، عدم امنیت شغلی، بی احترامی های شدید مدیران به کارکنان ،رفتار سمی تعدادی مدیر میانی،روابط بارز غیرکاری و غیراخلاقی اشخاص بانفوذ با زیردست ها، اصلی ترین دلیل ریزش دائمی نیروهای این شرکت هست. از نظر بنده واحد های مالی و فروش به دلیل مدیریت نسبتا قوی تر این واحدها، اوضاع بسیار بهتری نسبت به بقیه واحد ها دارند و پیشنهاد میکنم تنها در صورتی که برای مدت زمان کوتاهی به دنبال کار هستید و در قبال بی احترامی زودرنج نیستید، این مجموعه رو انتخاب کنید. ارادت

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·شرکت دانشجو محور·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
شرکت دانشجو محور

این شرکت محیط دانشجویی دارد و ورودی و خروجی از آن بسیار بالا است با اینکه پروژه های مهمی دارد ولی عملا دانشجو محور است. از گیت ورود تا دکوراسیون و هدایای ورودی تا سیستم منابع انسانی و همه چیز در اینجا دو محور اصلی دارد دانشجو محور و تازه کار بودن و نقش های مذهبی . اینجا کسی دنبال کار نیست و حقوق و مزایا مناسب افراد متخصص نمیباشد

سيگما
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

به زور سفته آموزشگاه رباتیک دختران جوان را نگه میدارند. بسبار نامحترم و نامنظم هستند. حقوق با تاخیر زیاد و بسیار بسیار ناچیز. کلی هم کارهای غیرقابل پیش بینی میریزن سر آدم. مدرسه میفرستن ولی با حقوق خیلی کم و جرئت اعتراض هم نیس. بدترین تجربه کاری بود متاسفانه ما دانشجوها مجبوری به این محیطها کشیده میشیم

رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی می‌تواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفه‌ای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود. تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی می‌تواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفه‌ای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
مدیر

تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند. تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند.

ماورانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

تجربه کاری من در این شرکت به شدت تحت تأثیر رفتار یکی از سرپرستان بخش قرار گرفت. متأسفانه این فرد با ایجاد فضای ناسالم، بی‌اعتمادی و حاشیه‌سازی مداوم، محیط کار را برای بسیاری از کارکنان دشوار کرده بود. برخوردهای دوگانه، انتقال نادرست اطلاعات به مدیریت و ایجاد سوءتفاهم بین همکاران، از جمله مسائلی بود که به مرور باعث تضعیف روحیه تیم شد. به جای تمرکز بر کار و پیشرفت، انرژی زیادی صرف مسائل حاشیه‌ای و تنش‌های غیرضروری می‌شد. در نهایت، مجموعه این شرایط به گونه‌ای پیش رفت که منجر به قطع همکاری من با شرکت شد، در حالی که احساس می‌کنم این تصمیم بیش از آنکه بر اساس عملکرد واقعی باشد، تحت تأثیر فضای ایجاد شده توسط این سرپرست بوده است. امیدوارم مدیریت چنین مجموعه‌هایی توجه بیشتری به رفتار و عملکرد مدیران میانی داشته باشند، چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت محیط کار و حفظ نیروهای توانمند دارند.

سروشان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

برنامه شون خیلی قدیمی . تیم برنامه نویسی رو دادن به کسی که سواد نداره. افرادی که این واحد و تیم را ترک کردن به دلیل مسائل اخلاقی بوده(خانمها که اکثرشون این برنامه نویس محترم چشمی بهشون داشته البته کسی پا میداد پاداشهای خوبی میداد بهش!! الانم یه خانم کنارش که هیچی از برنامه نویسی نمیدونه اما چون دوست دخترش نگهش داشته )، مسائل مالی اهم از حقوق و پاداش هیچ شفافیتی نداره،ترفیع هم تقریبا غیر ممکنه مگر(اگر خانم باشی با ایشون عشق و حال کنی، آقا باشی نقش خرابکار، زیر آب زن، دورو. حالا شاید اقا باشی و کارای غیراصولی ایشون رو انجام بدی نگهت داره) خلاصه برای آدم نرمال ، سالم پیشرفتی وجود نداره!!!

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط بشدت بی نظم سمی و مدیریت ضعیف دانشجوهای ترم های پایین شریف و تهران و فارغ التحصیلای ضعیف رو میارن کار کنن براشون که بعدا بتونن بگن شرکت جمعی از دانشجویان شریفه ! همه فقط دارن میدون ولی به کجا معلوم نیست. با کلی رانت و دغل بازی پروژه های ملی رو میگیرن و با ضعفها و بیسوادی ای که دارن میخوان ببرن جلو عاشق اینن ادای شرکتهای های تک رو دربیارن. مثلا همینطوری که از مسجد و دعا اومدن توی شرکت بگن راستی شما آتوریته نداری با من نگوشیت کنی راجع به این فرادی که صورت گرفته هر کسی ظاهرا یکاری داره میکنه ولی معلوم نیست چی همه کارها بزن بره جلو هست یعنی وقتی دوماه بعد برگردی سراغش یا نصف تیم نیستن یا یادشون نیست چکار کردن. چون اسمشون بد در رفته اولش کلی خودشون رو خوب نشون میدن تا جذبت کنن ولی بعد از چند ماه میبنی توی چه باتلاقی افتادی و موقع خروج کمتر از حداقل حقوق رو بعد از یکسال بهت میدن و توی هیچی باهات همکاری نمیکنن. هر روز مینیمم ۳ نفر در حال خداحافظی از شرکت هستند و مدیر عامل و‌مدیران هم در حال سخنرانی و ادا هستند بیشتر تا شرکتداری هر لحظه هم ممکنه بگن از فردا نیا رفتارشون یجوریه که دوست دارن بقیه رو مسخره و‌تحقیر کنن و خودشون رو متخصص نشون بدن

کاراشاب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
.

به نظر من این شرکت از نظر سطح حرفه‌ای در جایگاه پایینی قرار داره. فرآیند مصاحبه غیرحرفه‌ای بود و مصاحبه‌کنندگان با ابتدایی‌ترین اصول مصاحبه آشنایی کافی نداشتند. واقعا فضای رشد و پیشرفت مشخصی در این مجموعه وجود نداره و اگر در بلندمدت به دنبال پیشرفت حرفه‌ای هستید، زمان و‌مهارت‌هاتون رو‌در این شرکت تلف نکنین.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

قبلا این شرکت خوب بود ، الان منابع انسانی به شدت افتضاح شده ،منابع انسانی بسیار غیر حرفه ای هست و رزومه هایی که ارسال میشه اکثرا در حالت بررسی شده نگه می دارند و تا زمانی که پوزیشن شغل باز هست،نه رد میزنند و نه تایید و در حالت بررسی شده نگه می دارند ،اصلا بررسی نمی کنند ،منابع انسانی معلوم نیست اونجا چیکار میکنه دقیقا. و مجددا همون شغل ها رو دوباره اگهی میذارن،تماما رزومه ها مرتبط هست حاضر نیستن وقت بذارن و بررسی کنند و تماس بگیرند هیچ کس هم که رسیدگی نمیکنه فقط کافی است مدیر عامل خودش به یک اسم دیگه رزومه ارسال کنه،ببینه که این ها دقیقا چجوری دارن کار می کنند.

رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

وای دقیقا چقدر حذفای این شخصی که کامنت گذاشته راسته!اول که شایسته سالاری کلا نیست تو این شرکت همش پارتی بازیه هر کی قدیمی تره حق داره با همه بد رفتار کنه و هی ترفیع میگیره و اونایی ک واقعا کار میکنن اصلا انگار وجود ندارن! حراست و مدیرعامل هم که ادم کاشتن همه جا!!!!!! کلا استخداماشون همش اگهیاش فیکه و خودشون با پارتی بازی ادم استخدام میکنن! راجب hr هم بگم مشکل از بالا و فرهنگشون هست که قدیمیا بولد شدن و خود یدیمیای شرکت و بانکیا هم فکر میکنن تافته جدا بافته ان!!!در کل بدرد نمیخوره

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

این شرکت بسیار منابع انسانی ضعیفی دارد که حتی نمیتونن یک مصاحبه رو ست کنن و اکثر رزومه ها هم یا رد میکنن یا در حالت بررسی شده نگه میدارن و یا تایید اولیه میزنند ولی تماس نمیگیرن و اصرار دارند که حتما زمانی که رزومه فرستادین ، مجددا در سایت داغونشون اطلاعاتتان رو پر کنید و همیشه هم اکثرا سایتشون پایین هست و وقتی بهشون متذکر میشی که سایتتون پایینه ،مصاحبه رو کنسل میکنن میگن هروقت سایت درست شد پر کنید بعد بیاید.دیگه منابع انسانی که اینقدر داغونه فکر کن داخل شرکت چخبره

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰

یکی از جدی‌ترین مشکلات این مجموعه برخلاف گذشته، مدیریت واحد فروش است. متأسفانه این بخش از ضعف مدیریتی، نبود برنامه‌ریزی مؤثر، تصمیمات غیرکارشناسی، عدم پاسخگویی و رفتارهای غیرحرفه‌ای رنج می‌برد. به نظر می‌رسد جایگاه‌های مدیریتی در این واحد لزوماً بر اساس شایستگی و توانایی‌های واقعی انتخاب نشده‌اند و همین موضوع تأثیر مستقیمی بر عملکرد مجموعه گذاشته است. عدم توانایی در هدایت تیم، نبود استراتژی مشخص، برخوردهای سلیقه‌ای و ضعف در ارتباطات حرفه‌ای باعث شده واحد فروش به‌جای آنکه موتور رشد شرکت باشد، به یکی از نقاط ضعف آن تبدیل شود. تا زمانی که نگاه حرفه‌ای‌تری به مدیریت این بخش وجود نداشته باشد، بعید است تغییر محسوسی در عملکرد آن مشاهده شود.

افرانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
برنامه نویس

بسیار شرکت بدی هست یک مدیر نرم افزار به نام ش.ر دارد بسیار بیسواد و بدون دانش است فقط ادعا با بچه ها دعوا کردن چند تاشون به شکایت تو دادگاه کشیدن ،محیط مسموم،و بی دانش،با یکی از خدمات مدیر منابع انسانیش دعوا شد ومثل چاله میدان فحش کاری شد،حجم کار بسیار بالا ،یکهو دو ماه شبانه روز کار می‌کنی چون به شدت کمبود نیرو داره و باید روزهای تعطیل هم برید،پاداش 3تومان میدن بابت این اضافه کاری،معاون فناوری اطلاعات بسیار بی سواد،قرادادهاش سه ماهه است و امنیت شغلی پایین

رایانه خدمات امید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر عامل تو همه واحدا یه جاسوس گذاشته و همش داره ازشون گزارش میگیره،یه منابع انسانی سم داره که توش کارشناسای جدیدتر بهترن ولی اون قدیمیاشون انگار از دماغ فیل افتادن مخصوصا خانم “ر.د”!!!!نگاه بالا به پایین به همه دارن،پر از بروکراسی و کاغذ بازیه! مدیرانش اصلا توانایی‌و تحصیلات کارکنان رو نمیبینن و همه با رفیق بازیو پارتی بازی ارتقا و سمت کیلویی میگیرن…انقدر ادم بیخود و بیسواد با پارتی میارن تا الان چندین بار تونستن هکشون کنن برای اینکه همه بیسوادن و با پارتی اومدن..تسویه حسابا هم که نگم براتون بیشتر از پنج ماه طول میکشه انقد که داغونن!!!

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی این شرکت واقعا نیاز به بهبود داره و نیاز به بازنگری نیروها داره،اونجا دقیقا در منابع انسانی چه کاری انجام میدن؟؟ رزومه ها ارسال میشه تایید اولیه میشه ولی تماسی گرفته نمیشه با افرادی که رزومه ارسال کردند،این رفتار برای تمامی پوزیشن های شغلی یکسان انجام میشه و اگر نیرو نمیخواین،چرا اگهی میذارید؟ و جالب تر اینکه پر از فرایند پارتی بازی هست و در آخر اشناها استخدام میشن. به‌طوری که تا زمان بسته شدن موقعیت شغلی، وضعیت درخواست بدون تغییر باقی ماند و سپس رزومه رد می شود. به نظر می‌رسد فرآیند ارتباط با متقاضیان و مدیریت درخواست‌ها در بخش منابع انسانی نیاز به بهبود جدی دارد.

ماورانت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

تجربه من از کار تو ماورانت اصلاً تجربه خوبی نبود. حجم کار خیلی بالاست و انتظاراتی که از کارمندا میره، بعضی وقت‌ها واقعاً با زمان و امکاناتی که در اختیارشون هست همخونی نداره. اضافه‌کاری عملاً هیچ معنی‌ای نداره. ممکنه بارها تا ۸ یا ۹ شب شرکت بمونی که کارها روی زمین نمونه، اما آخر ماه به خاطر چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر، چند میلیون از حقوقت کم بشه . افرادی رو دیدم که ده‌ها ساعت اضافه‌کاری داشتن ولی به خاطر چند ساعت تأخیر در طول ماه، با کسر حقوق مواجه شدن. سیستم کاملاً تسک‌محوره؛ یعنی مهم نیست چه ساعتی میای یا میری، فقط باید حجم مشخصی کار تحویل بدی. اگر حجم کار بیشتر از توان یک نفر باشه هم عملاً باید خودت یه راهی برای جمع کردنش پیدا کنی. از اون طرف همیشه صحبت از مشکلات مالی و کمبود بودجه‌ست، ولی افزایش حقوق خرداد پارسال هنوز پرداخت نشده. بعضی از افرادی هم که از اواخر ۱۴۰۴ از شرکت جدا شدن، مدت‌ها بعد هنوز تسویه نشده بودن و مطالباتشون باقی مونده بود. یه مورد دیگه که واقعاً توجهم رو جلب کرد، برخورد با کارمندایی بود که دنبال مطال باتشون می‌رفتن یا نسبت به شرایط انتقاد داشتن. بارها دیدم که رفتار مدیر بخش یا افرادی که با مدیریت همسو بودن با این افراد تغییر می‌کرد. فضا برای اون کارمند کم‌کم سخت‌تر می‌شد و این حس به وجود می‌اومد که به جای حل شدن مشکل، خود فرد تبدیل به مشکل شده. در بعضی موارد شرایط به جایی می‌رسید که فرد ترجیح می‌داد خودش استعفا بده. نکته عجیب دیگه این بود که وقتی نظرات انتقادی کارمندا توی سایت‌های ارزیابی شرکت منتشر می‌شد، به جای اینکه به ریشه مشکلات پرداخته بشه، بیشتر ناراحتی از انتشار این نظرات دیده می‌شد و از بعضی افراد خواسته می‌شد بیان و نظر مثبت ثبت کنن. در کل حسی که من از این مجموعه گرفتم این بود که همیشه تخصص، تعهد و حجم کاری که انجام میدی تعیین‌کننده نیست. گاهی اینطور به نظر می‌رسید که افرادی که کمتر انتقاد می‌کنن و بیشتر با مدیران همسو هستن، شرایط بهتری دارن. به همین دلیل فضای شرکت برای من جایی نبود که بشه با خیال راحت نظر داد، انتقاد کرد یا دغدغه‌ها رو مطرح کرد. در‌انتها اینکه وظایفی رو توقع داشتن که اصلا در‌حیطه کاری کارمند نبود.همه باید با پیج فیک پزشک های مجموعه رو فالوو کنن و روزانه لایک و کامنت بالا بذارن(جدا از کارهای زیادی که داشتیم‌باید این کارو که هرروز‌انجام میدادیم و انجام ندادنش جریمه داشت.در حالی که اصلا جزو وظایف‌ما‌نبود

ایران اورجینال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مزخرف‌ترین تجربه کاری عمرم، تو مدت خیلی کمی که اونجا بودم، چیزی جز دروغ و بی‌احترامی ندیدم! همه چیز از کالاهاشون گرفته تا قراردادهاشون فیک بود! تو آگهی یه چیزایی نوشتن که اساسا وجود خارجی نداره! مثل بیمه تکمیلی، کافی‌شاپ و ... زمینه کاری شرکت هم فقط دلالی وام بود! مدیر عامل شرکت فوق‌العاده بی‌ادب و پرخاشگر بود، از ساعت تو دستش تا لباسهاش و کفشی که پوشیده بود همه فیک بودن! ولی ادعا میکرد ما روزی ۱۰۰ میلیارد فروش داریم! حتی یه ماشین هم برای فروش نداشتن ولی دائم فشار میارن که ماشین آگهی بزارید برای فروش!

توسعه زیرساخت مانامهام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

نقاط قوت: مزایای رفاهی و حقوق: شرکت در زمینه پرداخت حقوق و بسته‌های رفاهی عملکرد بسیار خوبی دارد و همواره تلاش می‌کند سطح معیشت و رضایت کارکنان را حفظ کند. فرهنگ سازمانی: جو حاکم بر شرکت بسیار دوستانه، صمیمی و به دور از حاشیه است که باعث می‌شود محیط کاری برای فعالیت‌های روزمره بسیار لذت‌بخش باشد. حمایت در شرایط سخت: با وجود چالش‌های مالی که در مسیر رشد شرکت وجود دارد، مدیریت همواره اولویت را بر حمایت از کارکنان قرار داده و اجازه نمی‌دهد خللی در پرداخت‌ها یا رفاه پرسنل ایجاد شود؛ این نشان‌دهنده تعهد قلبی مدیریت به تیم است. نگاه مثبت مدیرعامل: دیدگاه‌ها و چشم‌انداز مدیرعامل بسیار حرفه‌ای و ارزشمند است و در صورت پیاده‌سازی مستقیم ایده‌های ایشان، شرکت می‌تواند به موفقیت‌های بسیار بزرگ‌تری دست یابد. نقاط قابل بهبود (نکته سازنده): ساختار مدیریتی میانی: یکی از چالش‌های اصلی که مانع از اجرای کامل پتانسیل‌های شرکت می‌شود، عملکرد برخی مدیران میانی است. متأسفانه در مواردی، نفوذ برخی از این افراد باعث تغییر مسیر تصمیمات درست و راهبردی مدیرعامل می‌شود که این موضوع به روند پیشرفت مجموعه آسیب می‌زند. پیشنهاد می‌شود ساختار تصمیم‌گیری کمی شفاف‌تر شده و تعامل مستقیم‌تری بین لایه‌های عملیاتی و مدیریت ارشد ایجاد گردد. جمع‌بندی: این شرکت محیطی بسیار دوست‌داشتنی و حمایت‌گر است. اگر به دنبال محیطی هستید که قدر زحمات شما را بدانند، اینجا مکان مناسبی است؛ تنها نکته‌ای که نیاز به مدیریت دقیق‌تر دارد، بهینه‌سازی کانال‌های ارتباطی و تصمیم‌گیری در لایه‌های مدیریتی میانی است تا ایده‌های اصلی مدیریت ارشد به درستی پیاده‌سازی شود.

همراه کسب و کارهای هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰

مدیرعامل برای خودش یه تیم اختصاصی جمع کرده که رسما شده تافته جدابافته یه مشت آدم با حقوقهای نجومی که اصلا معلوم نیست چطوری استخدام شدن اونم در حالی که بقیه دارن شبانه روز سگ دو میزنن و حقوقشون نزدیک اینا هم نیست ​شاهکار اینجاست که اول به اسم تیم استراتژی چپوندنشون تو شرکت ولی وقتی گند کار دراومد و معلوم شد خروجیشون صفره و این کاره نیستن مدیرعامل بجای بازخواست رسما دستور داد کسی کاری به کار این تیم نداشته باشه یه جزیره مستقل و بیخاصیت که فقط میشینن پول گنده میگیرن و کسی هم حق نداره بپرسه اصلا چه غلطی میکنید

طب پلاستیک نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند مجموعه·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
کارمند مجموعه

این هلدینگ دارای شرکت های زیر مجموعه ای هست (مانند طب کاران پلیمر، ویرا مدرن، ویرا تک و ...) که هر کدوم به صورت کاملا متفاوت و از نظر سیستمی تا حدودی مستقل کار می‌کنند، سیاست های حفظ سرمایه انسانی شرکت مادر خیلی بهتر از شرکت های زیر مجموعه هست و نسبت به شرکت های زیر مجموعه ارزش بیشتری برای کار کردن دارد. اما نکته قابل توجه پتانسیل رشد و توسعه شرکت های زیر مجموعه هست که برای مثال شرکت طب کاران پلیمر که مسیولیت اصلیش توزیع و پخش محصولات طب پلاستیک هست، طی سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته و افراد زیادی ظرف مدت خیلی کوتاه از سمت های کارشناسی و ... به سمت های بالاتر مثل سرپرستی، ریاست و حتی مدیریت رسیدند و این میتونه موقعیت خیلی خوبی برای افرادی باشه که رشد موقعیتی شغلی براشون اولویت بالایی داره. بنده تجربه کاریم داخل طب کاران پلیمر رو براتون شرح میدم حفظ سرمایه های انسانی ذره ای اهمیت ندارد برای این مجموعه و از آگهی های موجود داخل سایت های کاریابی کاملا مشخص هست که نیرو های کار(به جز تعداد خیلی کم) از این مجموعه خیلی زود استعفا میدهند و این مجموعه همیشه در حال جذب نیرو برای جایگزین می باشد. بدقولی های پی در پی، عدم امنیت شغلی، بی احترامی های شدید مدیران به کارکنان ،رفتار سمی تعدادی مدیر میانی،روابط بارز غیرکاری و غیراخلاقی اشخاص بانفوذ با زیردست ها، اصلی ترین دلیل ریزش دائمی نیروهای این شرکت هست. از نظر بنده واحد های مالی و فروش به دلیل مدیریت نسبتا قوی تر این واحدها، اوضاع بسیار بهتری نسبت به بقیه واحد ها دارند و پیشنهاد میکنم تنها در صورتی که برای مدت زمان کوتاهی به دنبال کار هستید و در قبال بی احترامی زودرنج نیستید، این مجموعه رو انتخاب کنید. ارادت

مهیمن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·شرکت دانشجو محور·۱۶ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
شرکت دانشجو محور

این شرکت محیط دانشجویی دارد و ورودی و خروجی از آن بسیار بالا است با اینکه پروژه های مهمی دارد ولی عملا دانشجو محور است. از گیت ورود تا دکوراسیون و هدایای ورودی تا سیستم منابع انسانی و همه چیز در اینجا دو محور اصلی دارد دانشجو محور و تازه کار بودن و نقش های مذهبی . اینجا کسی دنبال کار نیست و حقوق و مزایا مناسب افراد متخصص نمیباشد

سيگما
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

به زور سفته آموزشگاه رباتیک دختران جوان را نگه میدارند. بسبار نامحترم و نامنظم هستند. حقوق با تاخیر زیاد و بسیار بسیار ناچیز. کلی هم کارهای غیرقابل پیش بینی میریزن سر آدم. مدرسه میفرستن ولی با حقوق خیلی کم و جرئت اعتراض هم نیس. بدترین تجربه کاری بود متاسفانه ما دانشجوها مجبوری به این محیطها کشیده میشیم