وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۸ از ۲۲۳
ویتانا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تخصصی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تخصصی

دو بار مصاحبه رفتم مصاحبه اول تخصصی بود قبولم کردن و یک هفته بعد تماس گرفتن گفتن بیا مصاحبه دوم مصاحبه دوم اداری بود.متوجه نشدم با چه سمت هایی داشتم مصاحبه میکردم.سه ساعت بعد از این که گفته بودن چه ساعتی بیا،من رو داخل راه دادند. چند نفر دور یک میز نشسته بودن و طوری محیط رو ساخته بودن که انگار کمیسیون معافیت هست.رفتارشون مناسب نبود.اخر هم بعد چند هفته انتظار خبری نشد.

ویرا برگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“۵ ماه کارآموزی در استارتاپ ویرا برگ”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“۵ ماه کارآموزی در استارتاپ ویرا برگ”

من در شرکت ویرا برگ بصورت کارآموز و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.

ویرا برگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه آموزش دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهم گفتن که بعد از ظهر شرکت باشم. همون ورودی شرکتشون، مبل برای استراحت کارکنانشون گذاشته بودن و بهم گفتن که اینجا بشینم و منتظر باشم. بعد یه آقایی اومدن و کل فرایند مصاحبه دوستانه بود. طوری که اصلا احساس نکردم که در حال مصاحبه هستم اما اطلاعات لازمه بین صحبت هامون کلا رد و بدل شد. بعد منو فرستادن پیش یه آقایی و ازم با کامپیوتر تست گرفتن که خیلی راحت بود. نتیجه مصاحبه رو چند روز بعد با تماس تلفنی بهم گفتن و از فرداش کارآموزیم شروع شد. خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو می کردم ازشون یادگرفتم. شرکت پویا و هدفمندی هستند و کل افراد با عشق تنها به توسعه و بهبود شرکت فکر می کنن و من خیلی دوست داشتم یه همچین جای جدی آموزش ببینم. هر موردی رو که یاد می گرفتم بعدا به عنوان درس عملی براشون انجام میدادم و کلا احساس می کنم به این فضای کاری و این حوزه دیجیتال مارکتینگ به شدت علاقه دارم.

وانا دارو گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مشاوره·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مشاوره

وقتی من رفتم مصاحبه اولین چیزی که خیلی تو ذوقم خورد این بود که یه شرکت کوچیک که همه نزدیک به هم نشستن و تو این اوضاع کرونا حتی یه نفر هم ماسک نداشت!!!!(قطعا اگه زشت نبود میومدم بیرون) مصاحبه خیلی معمولی بود، راجع به کارهایی که کردی و یه سری سوال تخصصی پرسیدن که همه رو جواب دادم. هنوز که به من جوابی ندادن ولی اگر هم مثبت باشه به دلیل بی نظمی و عدم رعایت بهداشت نمیرم

بورس تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس

طبق آگهی که در سایت جاب ویژن داده بودند برای سمت برنامه نویس دعوت به مصاحبه شدم.من ۷ سال سابقه کار دارم ابتدا ایمیلی از طرف منابع انسانی دریافت کردم که حاوی یک پرسشنامه (مشخصات و مهارتها و تحصیلات) بود که باید کامل و ارسال میکردم روز مصاحبه ۳ نفر مصاحبه کننده بودند که دغدغشون این بود که بنده مراحل ریکوئست در MVC رو حفظ باشم و مرحله به مرحله بگم. یا کاربرد فایل فلان در فولدر sys32 رو بدونم و سوالات دیتابیس و تمام به شدت سوالات پرت و مزخرفی میپرسیدند در نهایت لطف کردند و گفتن ما فردی رو میخوایم که سایتمون رو بالا نگه داره (عین جمله ای که گفتند) پشتیبان همه کاره میخواستن که Web form کار کنه (چقدر بروززززززززززز!!!!!!) یکی از مصاحبه کننده ها که از نیمه جلسه کاملا روی صندلی خابیده بود (ماه رمضون بود) بهشون فشار اومده بود حتما

بورس تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس دات نت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس دات نت

مصاحبه با دو نفر آقا و یک نفر خانم که از کارشناسان شرکت مذکور بودند شروع شد. کارشناسان روی هم رفته دانش مطلوبی نداشتند و گزینش در این شرکت اصلا بر اساس سابقه کار و مهارت در برنامه نویسی نیست و کاملا سلیقه ای صورت می گیرد. بنده سابقه کار در بانک کشاورزی از حوزه pc programming تا مین فریم را دارا می باشم و در شرکت های زیر مجموعه بانک مرکزی نیز سابقه کار داشتم. از خودم تعریف نمی کنم ولی هر مجموعه های بسیار بزرگی کار کردم و حتی برای انها رضایت نامه شغلی بردم. با اینکه بنده برای شغل برنامه نویسی اپلای کرده بودم متاسفانه سوالاتی در خصوص نگهداری سرور و always on پرسیدند که خارج از شهر و اگر آشنا ندارید بی خود و بی جهت اپلای نکنید که رد می شوید.

تریتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“همکاری دوستانه در کنار یک تیم پر انرژی”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“همکاری دوستانه در کنار یک تیم پر انرژی”

من در حال حاضر در ‘توسعه دهنده وردپرس’ شرکت تریتا بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال مشغول به کار هستم.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

با سلام کلا در توسن خیلی ریز میشن توی مباحث پایه ای جاوا و خیلی تئوری میپرسیدن و با اینکه یک ساعت مصاحبه ما زمان برد و از multithreading , collection oop , JavaEE و تا اینجا کار من اوکی بودم بعد شروع کردن از hibernate که من بلد نبودم. یک سری از سوالات رو من یادم هست که به این صورت بود string builder vs string buffer , can we add an instance of parent class in the argument of child methods , how does arrayList store data in storage من در اخر مصاحبه پرسیدم که آیا اونجا از تکنولوژی های spring , docker , angular, elasticsearch هم آیا استفاده میکنید که جوابشون این بود که خیلی غیر مستقیم گفتن که نه در پیگیری هایی که بعد از یه مدت تقریبا یک ماهی که من از منابع انسانی این شرکت داشتم فهمیدم که به من level -5 دادن و در حال حاضر اون تیم به نیرویی با این level نیاز نداشته . در کل من خودمم در این مدت که طول دادن جای دیگه استخدام شدم. و دوستان من هم که برای جاوا به توسن رزومه دادن و رد شدن دقیقا توی همین مدت تونستن که در شرکت های مشابه مثل داتین استخدام بشن و توسن نه من بلکه همه رو رد کردن. من قبل تر از مصاحبه با یکی از مدیران تولید این شرکت توسن صحبت کرده بودم و گفته بودم که بیشتر spring , angular بلدم آیا اونجا به کارتون میاد که گفته بود اره قطعا. ولی در آخر مصاحبه سرپرست اون تیمی که با من مصاحبه میکرد غیر مستقیم گفت که نه . در کل این رو بگم برای تیم های جاوایی توسن یا داتین چون کارشون عمیقا روی کد های جاواست و فریمورکشونم javaEE خیلی خبری از تکنولوژی و چالش های فنی نیست. چالش دارن ولی بیشتر الگوریتمی و ساختمان داده ای هستش من خودم دوست داشتم توسن اوکی بشه ولی عجیب بود برام اینکه من همون موقع که توسن مصاحبه کردم توی یک شرکت دیگه با یه حقوق بیشتر داشتم کار جاوا میکردم و الان هم یک شرکت دیگه هستم برنامه نویسی ولی اینکه توسن ردم کرده بیشتر برام جذاب شده که روزی اونجا مشغول به کار بشم ولی اینم باید بپذیرم که توسن خبری از spring , angular , elasticsearch , apache kafka, spark , docker نیست و همچنین اگر علاقه به معماری microservice داشته باشین هم باز خبری نیست. عمیقا جاوا هستش ولی خب خیلی شرکت های دیگه هستن از جمله سحاب ، شاپرک ، همراه اول ، اسنپ و خدمات انفورماتیک که برنامه نویس جاوا میگیرن و روی تمام مباحثی که در بالا گفتم کار میکنن و کار برای آدم به شدت جذاب تر میشه و خیلی چالش های جذاب تری ادم میبینه. البته اینم در اخر بگم بعد گذشت سال ها کار توی توسن هم میدونم که وارد تیم هایی میشه شد که تمام مباحثی که گفتم رو کار میکنن ولی اگر بخواییم زودتر ببینیم نه. در کل اینو بگم خیلی عمیق باید جاوا رو خونده باشین قبل کمیته جذب و مصاحبه هاشون نمونه سوال های سایت هایjavatpoint, tutorialspoint میتونن خیلی کمک کنن. hibernate , javaEE هم اگر بلد باشین خیلی بهتون کمک میکنه برای استخدام. و راجبه حقوقه پیشنهادی هم که براشون زدم اینو بگم که من دقیقا این میزان رو برای جاوا دارم در شرکت فعلی میگیرم ولی توی توسن به من نگفتن در صورت استخدام چه میزانی هست حقوق ولی فک میکنم از ۸ میلیون شروع میشه اونجا

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه java developer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه java developer

مرحله اول یه مصاحبه حدودا یک ساعته با آقای ترابی داشتم. به دلیل بی نظمی منابع انسانی حدودا نیم ساعت معطل شدم که البته ایشون بابت این موضوع عذرخواهی کردن. برخوردشون محترمانه و در کل خوب بود و مصاحبه خوب پیش رفت.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

فردای روزی که فرم رو تو سایت خود شرکت پر کردم باهام تماس گرفتن و جلسه مصاحبه تنظیم کردند، کلا به نظرم توسن تیم منابع انسانی واقعا حرفه ای و منظمی داره و من هیچ اشتباهی تو کل پروسه مصاحبه ازشون ندیدم… جلسه اول مصاحبه در مورد کارهایی که قبلا کرده بودم پرسیدند و درباره اونا کمی بحث کردیم… بعدش بیشتر درباره java core سوال پرسیدند تقریبا همه مسایل مهم جاوا رو ازم پرسیدند و یه کم هم رو کاغذ مساله طرح کردند و خواستند طراحی کنم. کمتر از یه هفته دیگه باهام تماس گرفتند و گفتند که برای مصاحبه دوم که همون کمیته جذب هست بیام… بخاطر کرونا این جلسه با تاخیر به بعد از عید موکول شد (وگرنه کل فرآیند مصاحبه اشون گویا سه چهار هفته بیشتر نیست)‌ و تقریبا یک و نیم ماه بعدش به صورت ریموت مصاحبه با سه نفر که دو تاشون مدیر فنی بودند و یکیشون منابع انسانی بود برگزار شد.. اونا هم از جاوا خیلی پرسیدند و از مدیریت تراکنش ها تو اسپرینگ و جاوا،‌ یه کم هم از دیتابیس و کویری نوشتن… مفاهیم براشون مهم بود اما خیلی سختگیر و بد قلق نبودند… ادم های خوش اخلاق و خوش برخوردی هم بودند. یه کم هم مدیر منابع انسانی سوالای معمولی که میپرسند مثل نقطه مثبت و منفی خودت بگو و این حرفها پرسید. قرار بود تو این جلسه درجه شغلی من تعیین بشه. فرداش از منابع انسانی تماس گرفتند و گفتن اوکی هستی و برای دو روز بعدش جلسه منابع انسانی تنظیم کردند تا درمورد حقوق و مزایای پیشنهادی شرکت صحبت کنیم. جلسه سوم یه جلسه تقریبا یک ساعت و نیمه بود که نیم ساعت ازم در مورد مسایل منابع انسانی سوال پرسید و یک ساعت هم در مورد نحوه محاسبه حقوق و درجه بندی کارمندان و مزایایی که شرکت میده صحبت کردند. خیلی خیلی مفصل ودقیق همه رو پای وایت برد برام توضیح دادند و گفتند که من چه درجه شغلی گرفتم تو مصاحبه. راستش به نظرم حقوق و مزایا چندان جالب نیومد بعلاوه اینکه گفتند اینجا معمولا هر کس حدود ۲۰ ساعت در ماه اضافه کار میمونه (البته ساعت کاری از ۸ونیم تا ۵ بود با نیم یا یه ساعت شناوری) … بعلاوه که ترفیع گرفتن توش یه مقدار زمانبر بود.. من شخصا از نوع کار کردن افراد خوشم اومد اما چون پنج سال سابقه کاری داشتم یه کم زورم میومد با اون حقوق کار کنم و یه سال و نیم منتظر بمونم تا درجه شغلیم بره بالا تا یه کم حقوقم افزایش پیدا کنه… البته آخر سال دو سه برابر حقوقت بهت پاداش میدادن که حقوق سالت رو یه کم منصفانه میکرد اما من ترجیحم اینه که باهام نقد حساب کنن. خلاصه که با تحقیقاتی که کرده بودم جای خوبی به نظر میومد ولی چون راهش هم برای من دور بود حس کردم اینقدر انگیزه ندارم برای کار کردن تو اونجا. به نظرم برای کسایی که تازه برنامه نویسی رو شروع کردند جای خیلی خوبیه هم کار برای یادگرفتن زیاده اونجا هم برای کسایی که سالهاست اونجان مزایای خوبی در نظر میگیرن جاوا رو کامل دوره کنند و کاملا مسلط باشند… چیزی که خودشون به من گفتند این بود که کسی که جاوا بلد باشه میتونه بقیه چیزا رو یاد بگیره ولی اگه تو جاوا مشکلی باشه اینجا جای یادگرفتنش نیست (البته جذب مستعد هم دارند که با پایینترین درجه شروع به کار میکنه،‌یعنی کسی که سابقه کار نداشته) ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: چیز خاصی به ذهنم نمیرسه مگر همینا که همه جا مهمه مثل اینکه بتونی با تیم کار کنی.

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net

از طریق سایت کاریابی رزومه فرستادم برای سمت Senior Asp.Net Developerو فرداش با من تماس گرفتند و قرار مصاحبه رو تنظیم کردند. با CTO شرکت مصاحبه داشتم. یه مقدار کوتاه با زبان انگلیسی با هم صحبت کردیم. زبان براشون مهم بود. راجع به تجربه های کاری حرف زدیم، شرکت ها و پروژه های قبلی که بودم، اینکه چقدر موفق بودند و به چه تعداد کاربر سرویس می دادند. و البته یک سری سوالات فنی در مورد اصول و معماری نرم افزار و بیشتر درک و شناخت از برنامه نویسی مدنظر بود. سوالاتی هم پرسیدند راجع به علت قطع همکاری با شرکت های قبلی. سابقه کار شما و میزان تعهدتون به کار در شرکت قبلی مهم بود چون اینجا یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری ایران هست (نرم افزارهای حسابداری هلو و اسپاد مال اینجاست) و خیلی از همکارانشون چندین ساله (بین ۲ تا ۲۰ سال !) اینجا مشغولند و همکاری طولانی مدت براشون ملاک هست. خیلی محترمانه چندتا سوال شخصی هم در مورد وضعیت خانوادگی و اعتقادی پرسیدند. در کل روند مصاحبه خوب پیشرفت و حس خوبی داشتم. بعد یه مدت کوتاهی هم تماس گرفتند و استخدام شدم. کسانی که از نظر فنی و شخصیتی خوبن و دنبال یه محیط آروم و فنی و همکاری طولانی مدت هستند و نمی خوان هر سال مستاجر یه شرکت باشند، می تونه براشون انتخاب خوبی باشه

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

موقع استخدام همه قوانینو نگفتن شیف دارن مداوم روزای تعطیل و بعد ساعت کاری.حقوقشونم خیلی کمه به نسبت کار زیادش . جای پیشرفت نداره اصلا برای کسی که یه حقوق معمولی بخواد و کار روتین خستش نکنه خوبه

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح ارشد گرافیک·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح ارشد گرافیک

مرحله اول مصاحبه با بخش منابع انسانی بود که بصورت غیرحضوری انجام شد. بعد از آن دو تست شخصیت شناسی فرستادند، بعد از تایید آنها، جلسه اول مصاحبه حضوری انجام شد که ضمن پرسیدن سوالات مرتبط و مصاحبه‌ی حرفه‌ای، شرح شغلی و انتظارات شرکت از اعضا به طور کامل شفاف سازی شد. تمرکز روی کار تیمی از مشخصه های کلیدی تاپ بود. در فرصت یک هفته ای برای بررسی،پس از تایید، جلسه دوم مصاحبه حضوری با دو مدیر مربوطه صورت گرفت. از ویژگی های مصاحبه تاپ انگیزه و انرژی بود که در جلسات مصاحبه چه حضوری و چه غیر حضوری از آنها گرفتم.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر محصول

در قدم اول مصاحبه منابع انسانی به صورت غیر حضوری صورت گرفت و تست شخصیت شناسی ارسال شد. بعد از تایید این واحد با تیم محصول مصاحبه تخصصی انجام شد. در این مصاحبه با تمرکز روی مهارت های مرتبط شرایط ملموسی طرح گردید و مورد سنجش قرار گرفت. تمرکز روی مواردی بود که به عنوان افراد کلیدی تیم اولیه، توانایی همکاری و تیم سازی در اولویت های مهارت های نرم بود. در پایان نیز برای ورود و آماده سازی با مدیر تیم مصاحبه نهایی انجام شد و کاملا شفاف شرایط شرکت انتقال پیدا کرد.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تحلیل گر داده·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تحلیل گر داده

روند راحت و بدون کارای اضافی داشت، مدیر بخش مربوطه باهام صحبت کرد و شرایط رو کاملا شفاف بهم گفتند و به توافق رسیدیم در کمتر از سه چهار روز، هیچ پروسه پیچیده و عجیبی نداشت شرکت و همه چی خوب و ساده و سریع پیش رفت.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار

تیم ارزیابی این شرکت برای گزینش نیروی انسانی به نظرم یکی از حرفه ای ترین تیم هایی است که تا به امروز با آن مصاحبه داشتم. بعد از مصاحبه غیرحضوری و آزمون های شناختی مصاحبه با سرپرست محصول تاپ یک از به یادماندنی ترین مصاحبه های من بود. اما ساختار در حال گذار آن و شروع شکل گیری برخی از دپارتمان ها مثل منابع انسانی در آن کمی برای من ریسک داشت و ریسک زمانی بیشتر می شد که سایه یک غول مالی نیز روی این شرکت است .

ویتانا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تخصصی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تخصصی

دو بار مصاحبه رفتم مصاحبه اول تخصصی بود قبولم کردن و یک هفته بعد تماس گرفتن گفتن بیا مصاحبه دوم مصاحبه دوم اداری بود.متوجه نشدم با چه سمت هایی داشتم مصاحبه میکردم.سه ساعت بعد از این که گفته بودن چه ساعتی بیا،من رو داخل راه دادند. چند نفر دور یک میز نشسته بودن و طوری محیط رو ساخته بودن که انگار کمیسیون معافیت هست.رفتارشون مناسب نبود.اخر هم بعد چند هفته انتظار خبری نشد.

ویرا برگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“۵ ماه کارآموزی در استارتاپ ویرا برگ”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“۵ ماه کارآموزی در استارتاپ ویرا برگ”

من در شرکت ویرا برگ بصورت کارآموز و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.

ویرا برگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه آموزش دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهم گفتن که بعد از ظهر شرکت باشم. همون ورودی شرکتشون، مبل برای استراحت کارکنانشون گذاشته بودن و بهم گفتن که اینجا بشینم و منتظر باشم. بعد یه آقایی اومدن و کل فرایند مصاحبه دوستانه بود. طوری که اصلا احساس نکردم که در حال مصاحبه هستم اما اطلاعات لازمه بین صحبت هامون کلا رد و بدل شد. بعد منو فرستادن پیش یه آقایی و ازم با کامپیوتر تست گرفتن که خیلی راحت بود. نتیجه مصاحبه رو چند روز بعد با تماس تلفنی بهم گفتن و از فرداش کارآموزیم شروع شد. خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو می کردم ازشون یادگرفتم. شرکت پویا و هدفمندی هستند و کل افراد با عشق تنها به توسعه و بهبود شرکت فکر می کنن و من خیلی دوست داشتم یه همچین جای جدی آموزش ببینم. هر موردی رو که یاد می گرفتم بعدا به عنوان درس عملی براشون انجام میدادم و کلا احساس می کنم به این فضای کاری و این حوزه دیجیتال مارکتینگ به شدت علاقه دارم.

وانا دارو گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مشاوره·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مشاوره

وقتی من رفتم مصاحبه اولین چیزی که خیلی تو ذوقم خورد این بود که یه شرکت کوچیک که همه نزدیک به هم نشستن و تو این اوضاع کرونا حتی یه نفر هم ماسک نداشت!!!!(قطعا اگه زشت نبود میومدم بیرون) مصاحبه خیلی معمولی بود، راجع به کارهایی که کردی و یه سری سوال تخصصی پرسیدن که همه رو جواب دادم. هنوز که به من جوابی ندادن ولی اگر هم مثبت باشه به دلیل بی نظمی و عدم رعایت بهداشت نمیرم

بورس تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس

طبق آگهی که در سایت جاب ویژن داده بودند برای سمت برنامه نویس دعوت به مصاحبه شدم.من ۷ سال سابقه کار دارم ابتدا ایمیلی از طرف منابع انسانی دریافت کردم که حاوی یک پرسشنامه (مشخصات و مهارتها و تحصیلات) بود که باید کامل و ارسال میکردم روز مصاحبه ۳ نفر مصاحبه کننده بودند که دغدغشون این بود که بنده مراحل ریکوئست در MVC رو حفظ باشم و مرحله به مرحله بگم. یا کاربرد فایل فلان در فولدر sys32 رو بدونم و سوالات دیتابیس و تمام به شدت سوالات پرت و مزخرفی میپرسیدند در نهایت لطف کردند و گفتن ما فردی رو میخوایم که سایتمون رو بالا نگه داره (عین جمله ای که گفتند) پشتیبان همه کاره میخواستن که Web form کار کنه (چقدر بروززززززززززز!!!!!!) یکی از مصاحبه کننده ها که از نیمه جلسه کاملا روی صندلی خابیده بود (ماه رمضون بود) بهشون فشار اومده بود حتما

بورس تهران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس دات نت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس دات نت

مصاحبه با دو نفر آقا و یک نفر خانم که از کارشناسان شرکت مذکور بودند شروع شد. کارشناسان روی هم رفته دانش مطلوبی نداشتند و گزینش در این شرکت اصلا بر اساس سابقه کار و مهارت در برنامه نویسی نیست و کاملا سلیقه ای صورت می گیرد. بنده سابقه کار در بانک کشاورزی از حوزه pc programming تا مین فریم را دارا می باشم و در شرکت های زیر مجموعه بانک مرکزی نیز سابقه کار داشتم. از خودم تعریف نمی کنم ولی هر مجموعه های بسیار بزرگی کار کردم و حتی برای انها رضایت نامه شغلی بردم. با اینکه بنده برای شغل برنامه نویسی اپلای کرده بودم متاسفانه سوالاتی در خصوص نگهداری سرور و always on پرسیدند که خارج از شهر و اگر آشنا ندارید بی خود و بی جهت اپلای نکنید که رد می شوید.

تریتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“همکاری دوستانه در کنار یک تیم پر انرژی”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“همکاری دوستانه در کنار یک تیم پر انرژی”

من در حال حاضر در ‘توسعه دهنده وردپرس’ شرکت تریتا بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال مشغول به کار هستم.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

با سلام کلا در توسن خیلی ریز میشن توی مباحث پایه ای جاوا و خیلی تئوری میپرسیدن و با اینکه یک ساعت مصاحبه ما زمان برد و از multithreading , collection oop , JavaEE و تا اینجا کار من اوکی بودم بعد شروع کردن از hibernate که من بلد نبودم. یک سری از سوالات رو من یادم هست که به این صورت بود string builder vs string buffer , can we add an instance of parent class in the argument of child methods , how does arrayList store data in storage من در اخر مصاحبه پرسیدم که آیا اونجا از تکنولوژی های spring , docker , angular, elasticsearch هم آیا استفاده میکنید که جوابشون این بود که خیلی غیر مستقیم گفتن که نه در پیگیری هایی که بعد از یه مدت تقریبا یک ماهی که من از منابع انسانی این شرکت داشتم فهمیدم که به من level -5 دادن و در حال حاضر اون تیم به نیرویی با این level نیاز نداشته . در کل من خودمم در این مدت که طول دادن جای دیگه استخدام شدم. و دوستان من هم که برای جاوا به توسن رزومه دادن و رد شدن دقیقا توی همین مدت تونستن که در شرکت های مشابه مثل داتین استخدام بشن و توسن نه من بلکه همه رو رد کردن. من قبل تر از مصاحبه با یکی از مدیران تولید این شرکت توسن صحبت کرده بودم و گفته بودم که بیشتر spring , angular بلدم آیا اونجا به کارتون میاد که گفته بود اره قطعا. ولی در آخر مصاحبه سرپرست اون تیمی که با من مصاحبه میکرد غیر مستقیم گفت که نه . در کل این رو بگم برای تیم های جاوایی توسن یا داتین چون کارشون عمیقا روی کد های جاواست و فریمورکشونم javaEE خیلی خبری از تکنولوژی و چالش های فنی نیست. چالش دارن ولی بیشتر الگوریتمی و ساختمان داده ای هستش من خودم دوست داشتم توسن اوکی بشه ولی عجیب بود برام اینکه من همون موقع که توسن مصاحبه کردم توی یک شرکت دیگه با یه حقوق بیشتر داشتم کار جاوا میکردم و الان هم یک شرکت دیگه هستم برنامه نویسی ولی اینکه توسن ردم کرده بیشتر برام جذاب شده که روزی اونجا مشغول به کار بشم ولی اینم باید بپذیرم که توسن خبری از spring , angular , elasticsearch , apache kafka, spark , docker نیست و همچنین اگر علاقه به معماری microservice داشته باشین هم باز خبری نیست. عمیقا جاوا هستش ولی خب خیلی شرکت های دیگه هستن از جمله سحاب ، شاپرک ، همراه اول ، اسنپ و خدمات انفورماتیک که برنامه نویس جاوا میگیرن و روی تمام مباحثی که در بالا گفتم کار میکنن و کار برای آدم به شدت جذاب تر میشه و خیلی چالش های جذاب تری ادم میبینه. البته اینم در اخر بگم بعد گذشت سال ها کار توی توسن هم میدونم که وارد تیم هایی میشه شد که تمام مباحثی که گفتم رو کار میکنن ولی اگر بخواییم زودتر ببینیم نه. در کل اینو بگم خیلی عمیق باید جاوا رو خونده باشین قبل کمیته جذب و مصاحبه هاشون نمونه سوال های سایت هایjavatpoint, tutorialspoint میتونن خیلی کمک کنن. hibernate , javaEE هم اگر بلد باشین خیلی بهتون کمک میکنه برای استخدام. و راجبه حقوقه پیشنهادی هم که براشون زدم اینو بگم که من دقیقا این میزان رو برای جاوا دارم در شرکت فعلی میگیرم ولی توی توسن به من نگفتن در صورت استخدام چه میزانی هست حقوق ولی فک میکنم از ۸ میلیون شروع میشه اونجا

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه java developer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه java developer

مرحله اول یه مصاحبه حدودا یک ساعته با آقای ترابی داشتم. به دلیل بی نظمی منابع انسانی حدودا نیم ساعت معطل شدم که البته ایشون بابت این موضوع عذرخواهی کردن. برخوردشون محترمانه و در کل خوب بود و مصاحبه خوب پیش رفت.

(توسن (شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

فردای روزی که فرم رو تو سایت خود شرکت پر کردم باهام تماس گرفتن و جلسه مصاحبه تنظیم کردند، کلا به نظرم توسن تیم منابع انسانی واقعا حرفه ای و منظمی داره و من هیچ اشتباهی تو کل پروسه مصاحبه ازشون ندیدم… جلسه اول مصاحبه در مورد کارهایی که قبلا کرده بودم پرسیدند و درباره اونا کمی بحث کردیم… بعدش بیشتر درباره java core سوال پرسیدند تقریبا همه مسایل مهم جاوا رو ازم پرسیدند و یه کم هم رو کاغذ مساله طرح کردند و خواستند طراحی کنم. کمتر از یه هفته دیگه باهام تماس گرفتند و گفتند که برای مصاحبه دوم که همون کمیته جذب هست بیام… بخاطر کرونا این جلسه با تاخیر به بعد از عید موکول شد (وگرنه کل فرآیند مصاحبه اشون گویا سه چهار هفته بیشتر نیست)‌ و تقریبا یک و نیم ماه بعدش به صورت ریموت مصاحبه با سه نفر که دو تاشون مدیر فنی بودند و یکیشون منابع انسانی بود برگزار شد.. اونا هم از جاوا خیلی پرسیدند و از مدیریت تراکنش ها تو اسپرینگ و جاوا،‌ یه کم هم از دیتابیس و کویری نوشتن… مفاهیم براشون مهم بود اما خیلی سختگیر و بد قلق نبودند… ادم های خوش اخلاق و خوش برخوردی هم بودند. یه کم هم مدیر منابع انسانی سوالای معمولی که میپرسند مثل نقطه مثبت و منفی خودت بگو و این حرفها پرسید. قرار بود تو این جلسه درجه شغلی من تعیین بشه. فرداش از منابع انسانی تماس گرفتند و گفتن اوکی هستی و برای دو روز بعدش جلسه منابع انسانی تنظیم کردند تا درمورد حقوق و مزایای پیشنهادی شرکت صحبت کنیم. جلسه سوم یه جلسه تقریبا یک ساعت و نیمه بود که نیم ساعت ازم در مورد مسایل منابع انسانی سوال پرسید و یک ساعت هم در مورد نحوه محاسبه حقوق و درجه بندی کارمندان و مزایایی که شرکت میده صحبت کردند. خیلی خیلی مفصل ودقیق همه رو پای وایت برد برام توضیح دادند و گفتند که من چه درجه شغلی گرفتم تو مصاحبه. راستش به نظرم حقوق و مزایا چندان جالب نیومد بعلاوه اینکه گفتند اینجا معمولا هر کس حدود ۲۰ ساعت در ماه اضافه کار میمونه (البته ساعت کاری از ۸ونیم تا ۵ بود با نیم یا یه ساعت شناوری) … بعلاوه که ترفیع گرفتن توش یه مقدار زمانبر بود.. من شخصا از نوع کار کردن افراد خوشم اومد اما چون پنج سال سابقه کاری داشتم یه کم زورم میومد با اون حقوق کار کنم و یه سال و نیم منتظر بمونم تا درجه شغلیم بره بالا تا یه کم حقوقم افزایش پیدا کنه… البته آخر سال دو سه برابر حقوقت بهت پاداش میدادن که حقوق سالت رو یه کم منصفانه میکرد اما من ترجیحم اینه که باهام نقد حساب کنن. خلاصه که با تحقیقاتی که کرده بودم جای خوبی به نظر میومد ولی چون راهش هم برای من دور بود حس کردم اینقدر انگیزه ندارم برای کار کردن تو اونجا. به نظرم برای کسایی که تازه برنامه نویسی رو شروع کردند جای خیلی خوبیه هم کار برای یادگرفتن زیاده اونجا هم برای کسایی که سالهاست اونجان مزایای خوبی در نظر میگیرن جاوا رو کامل دوره کنند و کاملا مسلط باشند… چیزی که خودشون به من گفتند این بود که کسی که جاوا بلد باشه میتونه بقیه چیزا رو یاد بگیره ولی اگه تو جاوا مشکلی باشه اینجا جای یادگرفتنش نیست (البته جذب مستعد هم دارند که با پایینترین درجه شروع به کار میکنه،‌یعنی کسی که سابقه کار نداشته) ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: چیز خاصی به ذهنم نمیرسه مگر همینا که همه جا مهمه مثل اینکه بتونی با تیم کار کنی.

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Senoir Asp.Net

از طریق سایت کاریابی رزومه فرستادم برای سمت Senior Asp.Net Developerو فرداش با من تماس گرفتند و قرار مصاحبه رو تنظیم کردند. با CTO شرکت مصاحبه داشتم. یه مقدار کوتاه با زبان انگلیسی با هم صحبت کردیم. زبان براشون مهم بود. راجع به تجربه های کاری حرف زدیم، شرکت ها و پروژه های قبلی که بودم، اینکه چقدر موفق بودند و به چه تعداد کاربر سرویس می دادند. و البته یک سری سوالات فنی در مورد اصول و معماری نرم افزار و بیشتر درک و شناخت از برنامه نویسی مدنظر بود. سوالاتی هم پرسیدند راجع به علت قطع همکاری با شرکت های قبلی. سابقه کار شما و میزان تعهدتون به کار در شرکت قبلی مهم بود چون اینجا یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری ایران هست (نرم افزارهای حسابداری هلو و اسپاد مال اینجاست) و خیلی از همکارانشون چندین ساله (بین ۲ تا ۲۰ سال !) اینجا مشغولند و همکاری طولانی مدت براشون ملاک هست. خیلی محترمانه چندتا سوال شخصی هم در مورد وضعیت خانوادگی و اعتقادی پرسیدند. در کل روند مصاحبه خوب پیشرفت و حس خوبی داشتم. بعد یه مدت کوتاهی هم تماس گرفتند و استخدام شدم. کسانی که از نظر فنی و شخصیتی خوبن و دنبال یه محیط آروم و فنی و همکاری طولانی مدت هستند و نمی خوان هر سال مستاجر یه شرکت باشند، می تونه براشون انتخاب خوبی باشه

طرفه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

موقع استخدام همه قوانینو نگفتن شیف دارن مداوم روزای تعطیل و بعد ساعت کاری.حقوقشونم خیلی کمه به نسبت کار زیادش . جای پیشرفت نداره اصلا برای کسی که یه حقوق معمولی بخواد و کار روتین خستش نکنه خوبه

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح ارشد گرافیک·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح ارشد گرافیک

مرحله اول مصاحبه با بخش منابع انسانی بود که بصورت غیرحضوری انجام شد. بعد از آن دو تست شخصیت شناسی فرستادند، بعد از تایید آنها، جلسه اول مصاحبه حضوری انجام شد که ضمن پرسیدن سوالات مرتبط و مصاحبه‌ی حرفه‌ای، شرح شغلی و انتظارات شرکت از اعضا به طور کامل شفاف سازی شد. تمرکز روی کار تیمی از مشخصه های کلیدی تاپ بود. در فرصت یک هفته ای برای بررسی،پس از تایید، جلسه دوم مصاحبه حضوری با دو مدیر مربوطه صورت گرفت. از ویژگی های مصاحبه تاپ انگیزه و انرژی بود که در جلسات مصاحبه چه حضوری و چه غیر حضوری از آنها گرفتم.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر محصول

در قدم اول مصاحبه منابع انسانی به صورت غیر حضوری صورت گرفت و تست شخصیت شناسی ارسال شد. بعد از تایید این واحد با تیم محصول مصاحبه تخصصی انجام شد. در این مصاحبه با تمرکز روی مهارت های مرتبط شرایط ملموسی طرح گردید و مورد سنجش قرار گرفت. تمرکز روی مواردی بود که به عنوان افراد کلیدی تیم اولیه، توانایی همکاری و تیم سازی در اولویت های مهارت های نرم بود. در پایان نیز برای ورود و آماده سازی با مدیر تیم مصاحبه نهایی انجام شد و کاملا شفاف شرایط شرکت انتقال پیدا کرد.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تحلیل گر داده·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تحلیل گر داده

روند راحت و بدون کارای اضافی داشت، مدیر بخش مربوطه باهام صحبت کرد و شرایط رو کاملا شفاف بهم گفتند و به توافق رسیدیم در کمتر از سه چهار روز، هیچ پروسه پیچیده و عجیبی نداشت شرکت و همه چی خوب و ساده و سریع پیش رفت.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار

تیم ارزیابی این شرکت برای گزینش نیروی انسانی به نظرم یکی از حرفه ای ترین تیم هایی است که تا به امروز با آن مصاحبه داشتم. بعد از مصاحبه غیرحضوری و آزمون های شناختی مصاحبه با سرپرست محصول تاپ یک از به یادماندنی ترین مصاحبه های من بود. اما ساختار در حال گذار آن و شروع شکل گیری برخی از دپارتمان ها مثل منابع انسانی در آن کمی برای من ریسک داشت و ریسک زمانی بیشتر می شد که سایه یک غول مالی نیز روی این شرکت است .