وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۲ از ۳۳۲
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست

نوشیدنی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
فناوران برج خنک کن آرمین اکسیر
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در کل شرکت های منطقه ویژه و آبادان و همچنین اهواز با شرکت کار کردم اما متسافانه هیچ پیشرفتی نداشتم‌ چون مسئولیین هیچ توجهی نمیکنن تجربه کاریم در شرکت از هر نفر که الان تو شرکت هست بیشتر هست و از همه آنها یک قدم جلو هستم

تیم حرفه ای
تخفیفان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

با کار در تخفیفان زندگیتون رو از دست میدید استعفا مکرر بچه ها کمتر کسی رو میبیند بیشتر از ۱ ۲ سال تو شرکت بمونه

زمان کاری شناور
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت بسیار نو پا و مدیریت بسیار ضعیف و بی تجربه استفاده از نیرو های بسیار بی تجربه در سمت معاونت و مدیریت عدم پرداخت به موقع حقوق و عدم پرداخت اضافه کاری عدم پایبند بودن به تعهدات قرارداد

اصلا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

این شرکت در ابتدا جز بهترین شرکت ها از نظر حقوق و مزایا، خدمات رفاهی و سطح کیفی کار و دانش فنی بود، ولی از زمان تغییر مدیریت به یکباره تمام تمام تغییرات منفی سرایز شد، عدم توجه به نظرات پرسنل، پرداختی نامنظم، حذف پاداش و کارانه و صبحانه و میان وعده، باندبازی و استخدام کارشناسان با سطح دانش و تجربه بسیار پایین به دلیل آشنایی با مدیران، قرارگیری افراد بی تجربه در راس امور شرکت، تعدیل نیرو و محیط غیردوستانه ولی بزرگترین ایراد این شرکت عدم وجود امنیت شغلی و عدم توجه به پتانسیل افراد در تیم هاست تفاوت بسیار زیاد دریافتی افراد با یک سمت سازمانی و شرح وظایف یکسان مدیریت منابع انسانی بسیار ضعیف که تنها فکر منافع شرکت است و هیچ توجهی به نیاز پرسنل نمی کند

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ آذر ۱۳۹۸
۳.۰
System Admin

پرداختش حدودا 20 درصد بیشتر از موقعیت های مشابهه فضا و خصوصا سوپروایزر ها کاملا آماتور هستند یک دید منابع انسانی واحد حکمفرما نیست و هر سرپرستی حکومت خودش رو داره جمعه و تعطیلات اضافه کار اجباری داره مرخصی ها رو نمی تونی استفاده کنی شهریور امسال 60 و اندی نفر رو تعدیل کرد کلا در مسیر بامیلو قرار داره

فراديد پایش سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سیکل بشدت معیوب ، ضعیف و دل بخواهی مدیریت که به طبع این ضعف رو از بالا تا پایین این شرکت انتقال میدهد.

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
مشکلات مالی شرکت
فراديد پایش سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

نیروی کار به عنوان سرمایه شرکت حساب نمیشود/درخواست کار بیش از توان فردی/پرخاشگری و رفتار نامناسب مدیریت/تخریب شخصیت کارمندان توسط مدیریت/دخالت دادن کارمندان در انجام امور غیر محوله و امور شخصی مدیریت/ درخواست انجام امور غیر از چارچوب کاری تعریف شده/استفاده از نیروی کارمندی به عنوان نیروی کارگری/ضعف در تامین مایحتاج امور اداری و کارمندی/جلسات بدون نتیجه و یکطرفه/نبود امنیت شغلی/عدم ارتقا سمت در کار/عدم پیشرفت کاری/نسبت دادن و انتقال موجهای منفی در خصوص پایین آمدن بازدهی شرکت به کارمندان/ایجاد کار اقوامی در بخشهای عالی رتبه شرکت/فشار در تسریع انجام امور محوله بیش از حد توان/نتیجه گیری کارهای روزمره کارمندان از طریق مشاهده 2دقیقه از طریق دوربین مدار بسته نسبت به کل ساعت اداری روزانه/حداقل افزایش حقوق سالیانه/عدم موافقت با حقوق استحقاقی کارمندان اعم از دریافت مرخصی، وام شرکتی، تنخواه مورد نیازو../بی ثباتی و چندگانگی در مدیریت

مدیریت فردا اندیشه آرنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۴ آذر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

تجربه کاری پر از موفقیت و یادگیری دارم

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس معمار·۴ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس معمار

حقوق ها کاملا بی موقع و دیر داده می شود برخورد مدیران شرکت مناسب نیست تجربه دیگران را مجددا تجربه می کنند عدم آگاهی به شرایط کاری کارمندان و فشار کاری نامعقول عدم رسیدگی شرکت به پیشنهاد کارمندان برای ارتقا سطح کاری

هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اين شركت متاسفانه به حدي ضعف مدريت داره كه حالا حالاها قرار نيست اتفاق خوبيرو بشه ديد براي كاركنان شركت

حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم

بیمه تکمیلی
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

محیط بسیار دوستانه و پویا، با کارمند جوان و پر انرژی، توی شرکت هیچ وقت یکنواختی و روزمرگی احساس نمیشد.

کار با آخرین تکنولوژی ها
صبحانه رایگان
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
خوراکی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
داده پردازی خوارزمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

محیطش مثل خیلی شرکتهای متوسط ایرانیه. اگه حواست نباشه حاشیه هاش اذیتت میکنه. شرکت مال بچه های بانک صادراته بعضیا اونجا شاید معرف داشته باشن یا سفارش شده باشن. یه مقدار شاید شرایط کاری برای کسی که به اتکای رزومه و تخصصش وارد خوارزمی شده و آشنا نداره سخت باشه. البته بستگی به خودت داره. اگه آدم انعطاف پذیری هستی و اهل کنجکاوی در امور دیگران نیستی کار توی خوارزمی شاید تجربه جالبی باشه. بوده دورانی که حقوق معوقه هم داشته الان فکر نکنم. مدیر عاملش از مدیران بازنشسته بانک صادراته

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

اگه به شغلتون خیلی علاقه ندارید و یا دنبال کار راحت هستید، به دردتون نمیخوره. اگه میخواهید دو شغله باشید و در کنار کار روی پروژه های شخصی هم کار کنید، همکاران سیستم رو به شما توصیه نمیکنم. اما، اگه خودتون رو آدم متعهدی میدونید و مطمئنید که میتونید با علاقه ساعات قابل توجه و مفیدی رو به کار اختصاص بدید، مطمئنا محیط مناسبی در همکاران سیستم منتظر شماست و میتونید اونجا پیشرفت کنید. معمولا در همکاران سیستم با آدمهایی با انگیزه ، سالم و مدیرانی با ارزش و در محیطی کم حاشیه همکار خواهید بود. برای این افراد کار کردن توی همکاران سیستم خیلی سخته و بعیده: آدمهایی که اهل گلایه کردن هستن. آدمهایی که زود از کوره در میرن. آدمهایی که از همه لحاظ با تیمشون همراه نباشن. آدمهایی که نسبت به کارشون کم علاقه هستن

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ آبان ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اگه میخوای وقتتو تلف کنی و حسرت بخوری که چرا وقت که با ارزش ترین داراییته رو انقد ساده حروم کردی برو این شرکت کار کن. انقدر کار کردن تو این شرکت مسخرست که هر ماه کلی نفر رو عوض میشه. فقط و فقط با دروغ و وعده و وعید میخوان کار پیش بره و کارمند براشون اهمیتی نداره فقط میخوان طرف یه مدت کار کنه و بعد که فهمید چه کلاهی رفته سرش و از این وضعیت داغون فرار کرد و رفت از شرکت، برن سراغ نفر بعدی. حقوق‌ها هم که هر ماه با ترس و لرز میگرفتیم و زمان مشخصی نبود که کِی واریز بشه. سر حقوق پرداخت نکردنم که کلی پرونده دارن توی اداره کار. مدیریت هم که نگم براتون، به شدت جونیوره و همین باعث شده شرکت درجا بزنه هی. هیچ جای پیشرفتی وجود نداره و همش باید کار بکنی و اصلا وقتی برای آموزش و یادگیری وجود نداره. صبحانه و ناهار نداره، همین یه چایی هم به زور به ما میدادن. اتاق بازی نداره، تفریح نداره، حتی یه جشن سادم نمیگیرن. کلا جز کار کردن و پول نگرفتن هیچی نداره. همه تو شرکت حالشون بد بود و به زور تحما میکردن. در یک کلام دنبال کارمند مفتن که فقط کار رو ببره جلو.

رایانه کمک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

در یک کلام دیوانه خانه ای که توسط دیوانه ها اداره می شود و حقوق ها چند ماه به چند ماه پرداخت میشه

ندارد
عدم دریافت پاداش
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
مشکلات مالی شرکت
بالوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

بیش از یک سال تجربه ی کاری با همکاران محترم شرکت بالوین

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست

نوشیدنی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
فناوران برج خنک کن آرمین اکسیر
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در کل شرکت های منطقه ویژه و آبادان و همچنین اهواز با شرکت کار کردم اما متسافانه هیچ پیشرفتی نداشتم‌ چون مسئولیین هیچ توجهی نمیکنن تجربه کاریم در شرکت از هر نفر که الان تو شرکت هست بیشتر هست و از همه آنها یک قدم جلو هستم

تیم حرفه ای
تخفیفان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ آذر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

با کار در تخفیفان زندگیتون رو از دست میدید استعفا مکرر بچه ها کمتر کسی رو میبیند بیشتر از ۱ ۲ سال تو شرکت بمونه

زمان کاری شناور
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکت بسیار نو پا و مدیریت بسیار ضعیف و بی تجربه استفاده از نیرو های بسیار بی تجربه در سمت معاونت و مدیریت عدم پرداخت به موقع حقوق و عدم پرداخت اضافه کاری عدم پایبند بودن به تعهدات قرارداد

اصلا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
پردازش و ذخیره سازی سریع داده (پرسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

این شرکت در ابتدا جز بهترین شرکت ها از نظر حقوق و مزایا، خدمات رفاهی و سطح کیفی کار و دانش فنی بود، ولی از زمان تغییر مدیریت به یکباره تمام تمام تغییرات منفی سرایز شد، عدم توجه به نظرات پرسنل، پرداختی نامنظم، حذف پاداش و کارانه و صبحانه و میان وعده، باندبازی و استخدام کارشناسان با سطح دانش و تجربه بسیار پایین به دلیل آشنایی با مدیران، قرارگیری افراد بی تجربه در راس امور شرکت، تعدیل نیرو و محیط غیردوستانه ولی بزرگترین ایراد این شرکت عدم وجود امنیت شغلی و عدم توجه به پتانسیل افراد در تیم هاست تفاوت بسیار زیاد دریافتی افراد با یک سمت سازمانی و شرح وظایف یکسان مدیریت منابع انسانی بسیار ضعیف که تنها فکر منافع شرکت است و هیچ توجهی به نیاز پرسنل نمی کند

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ آذر ۱۳۹۸
۳.۰
System Admin

پرداختش حدودا 20 درصد بیشتر از موقعیت های مشابهه فضا و خصوصا سوپروایزر ها کاملا آماتور هستند یک دید منابع انسانی واحد حکمفرما نیست و هر سرپرستی حکومت خودش رو داره جمعه و تعطیلات اضافه کار اجباری داره مرخصی ها رو نمی تونی استفاده کنی شهریور امسال 60 و اندی نفر رو تعدیل کرد کلا در مسیر بامیلو قرار داره

فراديد پایش سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سیکل بشدت معیوب ، ضعیف و دل بخواهی مدیریت که به طبع این ضعف رو از بالا تا پایین این شرکت انتقال میدهد.

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
مشکلات مالی شرکت
فراديد پایش سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

نیروی کار به عنوان سرمایه شرکت حساب نمیشود/درخواست کار بیش از توان فردی/پرخاشگری و رفتار نامناسب مدیریت/تخریب شخصیت کارمندان توسط مدیریت/دخالت دادن کارمندان در انجام امور غیر محوله و امور شخصی مدیریت/ درخواست انجام امور غیر از چارچوب کاری تعریف شده/استفاده از نیروی کارمندی به عنوان نیروی کارگری/ضعف در تامین مایحتاج امور اداری و کارمندی/جلسات بدون نتیجه و یکطرفه/نبود امنیت شغلی/عدم ارتقا سمت در کار/عدم پیشرفت کاری/نسبت دادن و انتقال موجهای منفی در خصوص پایین آمدن بازدهی شرکت به کارمندان/ایجاد کار اقوامی در بخشهای عالی رتبه شرکت/فشار در تسریع انجام امور محوله بیش از حد توان/نتیجه گیری کارهای روزمره کارمندان از طریق مشاهده 2دقیقه از طریق دوربین مدار بسته نسبت به کل ساعت اداری روزانه/حداقل افزایش حقوق سالیانه/عدم موافقت با حقوق استحقاقی کارمندان اعم از دریافت مرخصی، وام شرکتی، تنخواه مورد نیازو../بی ثباتی و چندگانگی در مدیریت

مدیریت فردا اندیشه آرنا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۴ آذر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

تجربه کاری پر از موفقیت و یادگیری دارم

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس معمار·۴ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس معمار

حقوق ها کاملا بی موقع و دیر داده می شود برخورد مدیران شرکت مناسب نیست تجربه دیگران را مجددا تجربه می کنند عدم آگاهی به شرایط کاری کارمندان و فشار کاری نامعقول عدم رسیدگی شرکت به پیشنهاد کارمندان برای ارتقا سطح کاری

هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ آذر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اين شركت متاسفانه به حدي ضعف مدريت داره كه حالا حالاها قرار نيست اتفاق خوبيرو بشه ديد براي كاركنان شركت

حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم امکان استراحت بین کار
تدبیر کیش ویرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲۳ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم

بیمه تکمیلی
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
ایده های هوشمند هرمس شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

محیط بسیار دوستانه و پویا، با کارمند جوان و پر انرژی، توی شرکت هیچ وقت یکنواختی و روزمرگی احساس نمیشد.

کار با آخرین تکنولوژی ها
صبحانه رایگان
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
خوراکی رایگان
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
داده پردازی خوارزمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

محیطش مثل خیلی شرکتهای متوسط ایرانیه. اگه حواست نباشه حاشیه هاش اذیتت میکنه. شرکت مال بچه های بانک صادراته بعضیا اونجا شاید معرف داشته باشن یا سفارش شده باشن. یه مقدار شاید شرایط کاری برای کسی که به اتکای رزومه و تخصصش وارد خوارزمی شده و آشنا نداره سخت باشه. البته بستگی به خودت داره. اگه آدم انعطاف پذیری هستی و اهل کنجکاوی در امور دیگران نیستی کار توی خوارزمی شاید تجربه جالبی باشه. بوده دورانی که حقوق معوقه هم داشته الان فکر نکنم. مدیر عاملش از مدیران بازنشسته بانک صادراته

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۸ آبان ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

اگه به شغلتون خیلی علاقه ندارید و یا دنبال کار راحت هستید، به دردتون نمیخوره. اگه میخواهید دو شغله باشید و در کنار کار روی پروژه های شخصی هم کار کنید، همکاران سیستم رو به شما توصیه نمیکنم. اما، اگه خودتون رو آدم متعهدی میدونید و مطمئنید که میتونید با علاقه ساعات قابل توجه و مفیدی رو به کار اختصاص بدید، مطمئنا محیط مناسبی در همکاران سیستم منتظر شماست و میتونید اونجا پیشرفت کنید. معمولا در همکاران سیستم با آدمهایی با انگیزه ، سالم و مدیرانی با ارزش و در محیطی کم حاشیه همکار خواهید بود. برای این افراد کار کردن توی همکاران سیستم خیلی سخته و بعیده: آدمهایی که اهل گلایه کردن هستن. آدمهایی که زود از کوره در میرن. آدمهایی که از همه لحاظ با تیمشون همراه نباشن. آدمهایی که نسبت به کارشون کم علاقه هستن

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ آبان ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

اگه میخوای وقتتو تلف کنی و حسرت بخوری که چرا وقت که با ارزش ترین داراییته رو انقد ساده حروم کردی برو این شرکت کار کن. انقدر کار کردن تو این شرکت مسخرست که هر ماه کلی نفر رو عوض میشه. فقط و فقط با دروغ و وعده و وعید میخوان کار پیش بره و کارمند براشون اهمیتی نداره فقط میخوان طرف یه مدت کار کنه و بعد که فهمید چه کلاهی رفته سرش و از این وضعیت داغون فرار کرد و رفت از شرکت، برن سراغ نفر بعدی. حقوق‌ها هم که هر ماه با ترس و لرز میگرفتیم و زمان مشخصی نبود که کِی واریز بشه. سر حقوق پرداخت نکردنم که کلی پرونده دارن توی اداره کار. مدیریت هم که نگم براتون، به شدت جونیوره و همین باعث شده شرکت درجا بزنه هی. هیچ جای پیشرفتی وجود نداره و همش باید کار بکنی و اصلا وقتی برای آموزش و یادگیری وجود نداره. صبحانه و ناهار نداره، همین یه چایی هم به زور به ما میدادن. اتاق بازی نداره، تفریح نداره، حتی یه جشن سادم نمیگیرن. کلا جز کار کردن و پول نگرفتن هیچی نداره. همه تو شرکت حالشون بد بود و به زور تحما میکردن. در یک کلام دنبال کارمند مفتن که فقط کار رو ببره جلو.

رایانه کمک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

در یک کلام دیوانه خانه ای که توسط دیوانه ها اداره می شود و حقوق ها چند ماه به چند ماه پرداخت میشه

ندارد
عدم دریافت پاداش
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
مشکلات مالی شرکت
بالوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ آبان ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

بیش از یک سال تجربه ی کاری با همکاران محترم شرکت بالوین

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی