بسیار راضی هستم و آرزوی موفقیت روزافزون دارم برای کل مجموعه
آخرین تجربهها
من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.
محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .
پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی
یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه
به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بیسروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچهخواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو میزد سریعتر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافهاش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوستدختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچهخواری نمیکردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایقترینها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوسترین های شرکت بود و همیشه توی گزارشهایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترینهای تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول میکشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بیسروتهترین شرکت موجود در ایران که در زمینهی آیتی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه میگرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینههای بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!
از هر حیث عالی...
خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود
عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن
حقوق کم غالبا بدون بیمه عدم در اختیار قراردادن سیستم برای تیم فنی کار نسبتا زیاد در واحد فنی کدنویسی صرفا جهت گرفتن خروجی است و کدها به اون شکل قابلیت نگهداری ندارن در قسمت فنی دید مدیر این هست که نیروهای جوان و با استعداد جذب بشن که کار بیشتری انجام بشه و دریافتی کمتری داشته باشن بیشتر برای کاراموزها مناسب هست
از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)
شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه
قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.
من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.
من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم
این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفهای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.
شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.
پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.
کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.
حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....
بسیار راضی هستم و آرزوی موفقیت روزافزون دارم برای کل مجموعه
من حدود 2 سال در کارینا مشغول به کار بودم، تجربه بسیار خوبی بود. مشکلات خاص خودش را داشت. به نظرم منابع انسانی خیلی هوای نیروها را داشت. و مخصوصا جشنهایی که برگزار میکرد با دل و عشق کار میکرد. مدیر تیممون ضعف مدیریتی داشت. در کل بد نبود. در مجموع کارینا تجربه خیلی خوبی بود.
محیطی صمیمی و پویا که از کار در این شرکت خسته نمی شین . همه برای یک هدف تلاش میکنن و در این راه به همدیگه کمک میکنن . مدیریت راه رو برای استفاده از بهترین تکنولوژیها و متد ها باز گذاشته و به شما کمک میکنه تا درگیر مسائل متفرقه نشین .
پلتفرم هوشمند نیلسو ( شرکت روزنه هوشمند تجارت ) یک محیط عالی و بی نظیر ، چابک ، مملو از شادابی و نشاط ، تخصص گرا ، ایمن ، فاکتورهای انگیزشی ، خواستار پیشرفت عمومی
یکی از سایت هایی هست که خیلی زود آگهی های رایگان و ثبت میکنه
به شدت فاجعه بود... یک شرکت خصوصی کاملا بیسروته.... فضای شرکت به شدت مسموم بود، دروغ و پاچهخواری یه کار روتین بین خیلی از کارکنان بود. هرکس زیرآب بقیه رو میزد سریعتر مراحل پیشرفت رو طی میکرد. هرکسی که خوشگلتر بود زودتر پیشرفت مینمود...... مدیرعامل یه پسر حداکثر ۳۰ ساله بود که جز تیپ و قیافهاش هیچ کار دیگه ای را نمیتوانست درست انجام بده.... تمام مدیران زیردستی دروغگو و به شدت پاچه خار بودند... نیروهای زبده رو اخراج میکردند که دوستدختراشون یا پارنترهایشان ارتقای مقام پیدا کنند!!!! دورویی و دروغگویی بین تمام کارکنان اونجا به شدت رایج بود..... پرداخت حقوقها اصلا مرتب نبود و هر سه چهارماه یک بار حقوق دوسه ماه رو پرداخت میکردند و همیشه بدهکار بودند، اگه عملا پاچهخواری نمیکردیم هیچ جایی در اون شرکت نداشتی....... نلایقترینها با چاپلوسی شده بودند مدیر بخش خودشون و همین باعث شد که تمام نیروهای خوب رو از دست بدند.......! مدیر یکی از بخشهای آن جزو دروغگو ترینا و از چاپلوسترین های شرکت بود و همیشه توی گزارشهایش تمام کارهاش را بیش از ۱۰۰درصد گزارش میکرد و خوشحال بود که خیلی خفنه و هرکاری کرد که دوست دخترش جزو تعدیل نیروها نباشه و بهترینهای تولید محتوا رو اخراج کرد...... منابع انسانی فاجعه بود و هرکسی که بیشتر چاپلوسی میکرد، بیشتر هوایش را داشتند. تسویه حساب چندماه طول میکشید و نهایتا پس از حذف بخشی از حقوقت، بهت چک میدادند بین ۶ ماه تا یک سال دیگه! بیسروتهترین شرکت موجود در ایران که در زمینهی آیتی و با رانت آمده بالا ولی گاهی در زمینه ویلاسازی در شمال پروژه میگرفتند و گاهی در زمینه تولید غذای ارگانیک که همشان پس از هزینههای بسیار، پروژه نصفه و نیمه رها میشد...... یه شرکت خصوصی که بدتر تر از هر اداره و سازمان دولتی بود! تا فردا میتوانم از مشکلات موجود در اون شرکت حرف بزنم....... به هیچ وجه توی این شرکت کار نکنید........ به هیچ وجه!
از هر حیث عالی...
خیلی خوب بود ولی حیف مدت همکاری مون کم بود
عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن
حقوق کم غالبا بدون بیمه عدم در اختیار قراردادن سیستم برای تیم فنی کار نسبتا زیاد در واحد فنی کدنویسی صرفا جهت گرفتن خروجی است و کدها به اون شکل قابلیت نگهداری ندارن در قسمت فنی دید مدیر این هست که نیروهای جوان و با استعداد جذب بشن که کار بیشتری انجام بشه و دریافتی کمتری داشته باشن بیشتر برای کاراموزها مناسب هست
از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)
شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه
قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.
من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.
من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم
این شرکت یکی از بدترین و در عین حال جالبترین تجربیات کاری من بود. نکات منفی شرکت شامل دهن بینی، غیبت، زیر آب زنی، چاپلوسی و ... است. متاسفانه مدیران شرکت به شدت تاثیر پذیر هستند و ثباتی در مدیریت شرکت نیست. بطوری که تصمیمات ممکن است از سوی یک مدیر مطرح و از سوی دیگری بلافاصله حذف شود. کارمندان به واسطه تاخیر تا میزان 5 برابر جریمه میشوند. یعنی یک ساعت تاخیر را 5 ساعت حساب میکنند. مدیران واحد در جهت حفظ جایگاه پشت نیروهای کاری خود را خالی میکنند و این منجر به تخریب مسائل بر سر کارمندان میشود. شرکت کارمندان را تحت فشار برای نوشتن استعفا قرار میدهد و گاها رفتارهای توهین آمیزی صورت میگیرد یا گاها کارمندان بدون هیچ هماهنگی یا امکان خداحافظی از دیگران اخراج میشوند. شرکت چند ماهی حقوق پرسنل را درست پرداخت میکرد و این را به عنوان منت و امتیاز همیشه مطرح میکرد اما متاسفانه شرکت در پرداخت و انجام تعهداتش به مشکل خورده است. در نهایت اینکه اخلاق سازمانی و اصول حرفهای در این شرکت جریان ندارد. تنها نکته مثبت کار کردن با افرادی بود که فضای کاری دشوار این شرکت را قابل هضم میکردند.
شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.
پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.
کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.
حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....