وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۳ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۵ از ۲۳۳
همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس سی شارپ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس سی شارپ

یک مرحله آزمون آنلاین دادم بعد فردای آن روز تماس گرفتند و برای مصاحبه حضوری رفتم. در مصاحبه ی حضوری همه چیز عالی بود. دو نفر بودند که مصاحبه میکردند و باید بگم از لحاظ اخلاقی بی نظیر بودند. و از لحاظ فنی و علمی هم باید بگم این دو نفر بی نظیر بودند. بسیار متواضع و خوش برخورد. و اصلا سوالات فضایی نپرسیدن. بسیار منطقی سوال پرسیدند ولی در عین حال عمیق. درمورد سی شارپ، اس کیو ال، ام وی سی و جاوا اسکریپت سوال پرسیدند. فقط میتونم بگم خوش بحال کسانی که باهاشون کار میکنند.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

از طریق اسکایپ تماس گرفتن ۲ نفر بودن تمام سوالات شخصی بود اصلا با تخصص من کاری نداشتن از تعداد دوست پسرها و شغل و درآمد خانوداه و ارتباط پدر و مادرم پرسیدن تا تعداد همکارا و افرادی که در شرکت فعلی مشغول به کار هستن مصاحبه بیشتر شبیه جلسه خاستگاری برای خانواده های سنتی بود تا همکاری در یک سازمان خصوصی

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

ابتدا با سرپرست پشتیبانی بود که خیلی خوب بودند و یه سری سوال درباره پشتیبانی پرسیدند. مرحله بعد با مدیر عامل شرکت بود ایشون خیلی بد بودند یه سوالای مسخره راجع به زندگی شخصی پرسیدند که به هیچکسی مربوط نیست.مثلا پدرم بازنشسته ست بعد میپرسه خرج زندگی رو چجوری میده . چند سوال هوش پرسیدند. یه جوری رفتار کرد که انگار حس برده بودن بهم دست داد.همونجا هم گفتن قبول نشدی. دیگه تا آخر عمرم برای اینجا رزومه نمیفرستم حتی وقتی ببینم انقدر پیشرفت کردم و یه شغل خوب با درآمد عالی بهم پیشنهاد بشه. دیگه اینجا واسه کار نمیرم. با اینکه آرزوم بود قبول بشم. انگار میخای بری ناسا استخدام شی که آنقدر تست هوش میپرسن. برای پشتیبانی فقط هوش و آشنایی با sql خیلی مهم

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تست نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تست نرم افزار

پس از حدود یک هفته از زمان ارائه درخواست و ارسال رزومه با من تماس گرفته شد و مصاحبه با فاصله ۳ روز کاری ست شد. مصاحبه اول دو نفر حضور داشتند که یکی برای سنجش توانایی های پایه و شخص دیگه برای سنجش توانایی های تخصصی. حدود ۲ ساعت طول کشید و برخورد مصاحبه کننده ها بسیار خوب و دوستانه بود و صحبت ها اصلا از چهارچوب مسائل فنی خارج نشد. مصاحبه دوم یک هفته بعد با مدیر عامل انجام شد که در رابطه با شرایط کار و حقوق انجام شد که مدیر عامل هم برخورد بسیار خوبی داشتند. مصاحبه سوم که کمیته جذب بود به فاصله ۲ روز ست شد و نتیجه نهایی با فاصله یک ساعت اطلاع داده شد.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس c#·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس c#

مرحله اول مصاحبه ی فنی بود، فرد مصاحبه کننده بسیار فهمیده بود و میتونست بفهمه که فرد واقعا چقدر بلده، مرحله دوم مصاحبه با مدیر ارشد بخش برنامه نویس ها بود و مرحله ی سوم مصاحبه با مدیر عامل بود. هر دو مدیر فوق العاده فهمیده و خاکی بودن. منتها شرکت به نظر من ایرادی داره و اونم اینه که از ابتدا نمیگن که لازم هستش برای اتمام کارتون بیش از ۱ ساعت در روز اضافه کار بمونین و گاهی هم پنجشنبه ها کد بزنین. من الان ۸ ماه هستش که همکاران هستم و این داره اذیتم میکنه. حتما کتاب c# in nutshell رو بخونین، خودتون رو با اعتماد به نفس نشون بدین. صادق باشین. اگه واقعا با شرایط ساعت کاری و نوع کارش که فقط در فریم ورک خودشون لازمه کار کنین کنار میاید برین چون بعد از یه مدت شما خیلی وابسته به فریمورک شسته رفته شون میشین و قدرت کد زنیتون کاهش پیدا میکنه.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس C#·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس C#

فردای روزی که رزومه فرستادم به من ایمیل زدن و ازم خواستن در یک آزمون آنلاین که مربوط به سی شارپ بود شرکت کنم. اگر شرکت کننده در این آزمون حداقل نمره قبولی رو کسب کنه تماس میگیرن برای مصاحبه حضوری. آزمون آنلاین ۳۰ سوال داشت و ۳۰ دقیقه زمان. سوالات انگلیسی بود و سطح سوالات متوسط به بالا بود.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس پشتیبانی سیستم ها·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس پشتیبانی سیستم ها

بعد ی هفته ارسال رزومه تو شهر ساری دعوت شدم مصاحبه اولین بار ی مصاحبه با مدیر عامل شرکت و مدبر فنی و یکی دیگر از اعضای بخش فنی مصاحبه دادم که خیلی خوب نبود گفتن برو فکراتو بکن ببین اصلا با شرایط کار اینجا میتونی کنار بیای یا نه! بعد ی هفته دوباره رفتم و مصاحبه داشتم با بخش فنی بیشتر از sql و cloud پرسیدن و خود همکاران سیستم! همون روز با مدیر فروش و مدیر عامل باز مصاحبه کردم خیلی بنظرم خوب بود مصاحبه اون روز هم فنی هم بقیه! گفتن ی روز زنگ میزنیم بیا با بچه ها کارکن که اشنا بشی! دوروز بعد زنگ زدن رفتم ی روز اونجا کارشون دیدم بازم آزمون گرفتن که طرف گفت خوب بودی! گفتن باید منتظر مصاحبه تهران باشی! الان دوماه شده هنوز تو سایت وضعیت من زده آماده بررسی در کمیته تخصصی! کسی میدونه جریان چیه؟

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

روند مصاحبه خیلی طولانی بود از زمانی که اولین مصاحبه انجام شد تا آخرین مصاحبه خیلی زمان گرفت. تو این روند تا آخرین مصاحبه به من گفته شد که ۹۹ درصد قبول هستین و امید کاذب داده شد که اصلا نپسندیدم. به این حرف ها گوش نکنید و اگر جای دیگ هم رزومه دادین از دستش ندید.سوالاتی که در مصاحبه اول و دوم از من پرسیده شد برای شناخت من کافی بود ولی این زیاد بودن تعداد مصاحبات حس خستگی به من داده بود چون تو هر مصاحبه کلی انرژی میذاشتم و در نهایت باز هم ادامه داشت.تا اینکه تو آخرین مصاحبه کمیته جذب با ۳ نفر مصاحبه کردم و دو نفر هم جز اونا حضور داشتن .احساس کردم یکی ازاون افراد که خیلی چهرشون هم عصبانی به نظر می رسید ، کلا به دنبال این بود که ایرادی از من پیدا کنه و اینکه زیادی وارد جزئیاتی می شدند که شاید اصلا به کار من ارتباط پیدا نمی کرد این رو در مقایسه با مصاحبه های دیگم میگم .سوالات بعضا اصلا با شغلی ک برای اون رزومه دادم هم خوانی نداشت.من در مصاحبه دوم به سوال هوشی که پرسیدند درست پاسخ دادم ولی از اونجایی که در نهایت متوجه شدم که فقط مصاحبه آخر اهمیت داره به نظرم اون دوتای قبلی بیهوده و وقت تلف کنی بود و جزء امار به حساب نمیومد.حل مسئله تو مصاحبه اهمیت داشت ولی در آخرین دقایق مصاحبه اون رو با این سوال سنجیدن که تعداد لامپ های تهران چن تا هست واقعا سوالات خیلی بهتری میشد پرسیده بشه و انتظار همچین چیزی نداشتم.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان

مصاحبه اول مدیر عامل شهرستان خودم بود حدودا نیم ساعت و مصاحبه دوم مدیر عامل و سرپرست حدودا ۲ ساعت مصاحبه سوم کمیته جذب و ۱ ساعت تمام مراحل مصاحبه آمادگی لازم برای مصاحبه بعدی رو ایجاد میکرد. کلیت موضوع مصاحبه ها از زندگی شخصی و خانوادگی و درسی و کاری بودش و در نهایت استعدادهای شخصی و …

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس دات نت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس دات نت

-مرحله صفر: آزمون آنلاین لینک آزمون آنلاین برام فرستادن که طبق چیزی که گفتن درصورتی به مصاحبه دعوت میشی که نمره قابل قبول بیاری. سوالات راجب زبان سی شارپ، شی گرایی و بعضی مفاهیم پایه شی گرایی و همینطور سوالاتی از CLR

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تست

وقتی رفتم ی خانم بود مسئول تستشون، مصاحبه خوبی بود و معلوم بود کار بلد هستن. ولی از رفتارشون خوشم نیومد چون من یک اشتباه کوچیک جواب دادم گفت وای اگه اشتباه کنی چی ابروی من جلوی مدیر عامل میره، من خیلی بهم برخورد ولی گفت بیا با حقوق کم تر از پیشنهاد که حقوق خیلی کمی بود حقوق ۲ تومن پیشنهاد داد . بعد اونجا خانم ها به اقایون دست میدادن و روسری سر بعضی ها نبود که من چون دست نمیدادم احساس کردم معذبم اونجا، کلا برای کسایی که جو راحت از لحاظ پوشش و رفتاری میخوان خوبه و اینکه مدیر بخش تستشون رفتارهای خاص خودشونو داره.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آموزش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آموزش

چند مرحله مصاحبه بود، جلسه اول اسکایپی بود و جلسه دوم حضوری حس خوب از مصاحبه دارم و به نظرم افراد مصاحبه کننده از تجربه و دانش کافی برای انجام این کار برخوردار بودند و رفتار کاملاً محترمانه ای داشتند و تجربه خیلی خوبی بود و یک سری چیز ها آموختم از این جلسه، در مرحله دوم قبل ورود به شرکت تست پزشکی کرونا تب و اکسیژن سنج توسط پزشک حاضر در شرکت گرفته میشود، سوالات شخصی هم پرسیدند باید در زمینه ای که درخواست استخدام دادید اطلاعات خیلی خیلی کاملی داشته باشید و با دانش کافی در سطح بالا برید مصاحبه در ضمن خلاقیت براشون مهم بود و اینکه بتونید سفر کاری برید و مشکلی با این قضیه نداشته باشید هم چنین با اضافه کار مشکل نداشته باشه

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس

آگهی شرکت رو توی یکی از سایتای کاریابی دیدم و رزومه فرستادم و بعد یک هفته تماس گرفتن برای مصاحبه زمان ست کردن مصاحبه از سه بخش تشکیل شده بود: بخش اول مصاحبه فنی با دو تا از مدیران فنی ، بخش دوم مصاحبه با یکی از مدیران و بخش سوم مصاحبه با هیئت مدیره بود. توی مصاحبه اول کلا از پایه ای ترین مفاهیم تا پیشرفته ترین اون ها رو میپرسن و تا سطحی پیش میرن که دیگه شما نتونین جواب بدین و حد دانشتون مشخص بشه. OOP – SOLID – Design Pattern C# – Java سوالات مربوط به طراحی دیتابیس، نرمال فرم، کوئری ها، stored procedure و … دو تا سوال الگوریتمی هم پرسیدن که باید کدش رو توی گوگل داک میزدم. این مصاحبه حدود ۳ ساعت طول کشید و سخت بود واقعا :/ مصاحبه دوم ترکیبی از سوالای فنی و منابع انسانی بود و تو این قسمت در مورد حقوق به توافق میرسین مصاحبه سوم هم با هیئت جذب بود و سوالاتی میپرسیدن تا روحیات شخص و رفتارش رو توی شرایط مختلف و برخورد با مسائل مختلف چه از جنبه فنی و چه از جنبه اخلاقی و حل تعارضات با اشخاص، مشخص بشه. کلا توی این مرحله سعی دارن تا بفهمن با بقیه شرکت مچ هستین یا نه. بین هر کدوم از مصاحبه ها حدود یک هفته زمان بود و حدود ۱ ساعت بعد از مصاحبه آخر تماس گرفتن و گفتن که قبول شدم 🙂

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

من برای بار دوم به مصاحبه دعوت شدم .دو سال قبل سه مرحله مصاحبه انجام دادم که کل فرایند آن دو ماه طول کشید که در نهایت بعد کمیته جذب اعلام کردن توی دوره های اموزشیشون شرکت کنم هزینه بدم بعد امتحان در صورت قبولی بیام.قبول نکردم شرکت دیگه ای مشغول شدم.برای بار دوم برای مصاحبه رفتم که مدیر عامل و مدیر پشتیبانی حضور داشتن.خیلی سوالات در همه زمینه های فنی پرسیدن.در خصوص علت استعفا از شرکت قبلیم خیلی سوال پیچم کردن.هر چی توضیحی می دادی که یه چیزی از توش در میآوردن.رفتار و صحبت هاشون طوری بود که خودت بگی پشیمونم اینجا اومدم برای کار.من هیچ شرکتی توی مصاحبه همچین موردی ندیدم. انگار بخوان برای گوگل یک سمت مهم استخدام کنن.چندین بار هم اعلام کردن حجم کاری خیلی بالا ساعت کاری غیر قابل پیش بینی هست.اخر مصاحبه اخرین حقوق دریافتیم پرسیدن که مدیر پشتیبانی گفت حقوق بالایی بود چرا اومدی بیرون.در حالیکه بیشتر وقت مصاحبه در خصوص دلایل استعفام باهام بحث کرده بودن. حدود ۲ساعت مصاحبه ام طول کشیدّ در نهایت من باتوجه به تجربه قبلیم گفتم نتیجه رو تا دو روز آینده اعلام کنید. ایمیل زدن گفتن پذیرفته نشدم.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس .net·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس .net

من برای برنامه نویس دات نت و بیشتر بک اند رزومه فرستاده بودم. در ابتدا بعد از سلام و احوال پرسی و خوش و بش اولیه و یکم سوال در مورد شرکت های قبلی که کار کردم و اینکه چرا همکاران رو انتخاب کردم بعدش مصاحبه کننده گفت که فرض کن یه عده دانشجو اومدن برای بازدید از شرکت در حد یک ربع از هرچی که از دانت نت و سی شارپ و بقیه چیزا میدونی براشون صحبت کن در ضمن مصاحبه کننده یک نفر بود ولی گفتن که اکثر موقع ها دو نفره مصاحبه میکنن و برای چند لحظه گوشیشون رو چک کردن و سریعا هم عذر خواهی کردن و گفتن که میخوان ببینن آیا همکارشون میرسه به مصاحبه یا نه که از شانس همکارشون نتونستن بیان و من فقط با یک نفر مصاحبه کردم. بعدش رسیدیم به مباحث فنی و از هرچی که در رزومه ام زده بودم بلد ام به صورت تخصصی سوال پرسیدن مثلا ازشی گرایی و اصول معماری نرم افزار و یک سری سوالات فنی دیگه و بیشتر میخواستن ببینن که چقدر به قضایا مسلط هستم مثلا دونوع داده خیلی شبیه به هم دیگ رو میپرسیدن و میگفتن که خب فرقشون چیه ؟ آیا میشه به جای همدیگه استتفاده کرد یانه و اگر میشه پس اصلا پرا اینا دوتا شدن و اینجور سوال ها که نمیشه گفت سخت ولی باید حتما به مباحث مسلط باشید تا بتونید جواب بدید هرچیزی که در رزومه در تخصص هاتون نوشتید رو باید کامل مسلط باشید یه در حدی که گفتید باشید. مصاحبه کننده بسیار باهوش و با دانش فنی بالایی هستش. درمورد موارد مربوط به OOP به صورت دقیق مطالعه داشته باشید و علاوه بر مطالعه چندیدن بار عملی اون کار رو انجام بدید تا ملکه ذهنتون بشه مثلا چندیدن کلاس بسازید و ارث بری و چند ریختی رو با کلاس های abstract و …. به قدری تمرین کنید که هر سوالی در این زمینه باشه بتونید جواب بدید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: رفتار و شخصییت براشون مهمه و اینکه به گفته خودشون به صورت بلند مدت به افراد نگاه میکنند و برای همین هستش که یک جلسه مصاحبه هم با مدیرعامل میذارن و گفتن که براشون خیلی مهمه که فردی که میاد شرکت با این دیدگاه باشه که برای بلند مدت جذب شرکت بشه نه حتی ۳ یا ۴ سال در مورد مسائل عقیدتی بحث خاصی نشد

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تست نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تست نرم افزار

من می خوام راجع به شرکت بگم به دوستان. خیلی تجربه ی بدی داشتم. کارفرمای این شرکت ایرانسل هست. ۵ ماه اونجا کار کردم. بعد ۵ ماه مدیر بخش تست خانوم بودن. رفته بودن مرخصی زایمان. بعد اومدن رزومه ی من رو دیدن و گفتن تجربه ی کار مرتبطشون کمه. خیلی راحت مدیر شرکت یاس ارغوانی صدا زدن و عذر من رو خواستن. قرارداد اولی رو که یکساله بود بهم ندادن. یه قرار داد دیگه جلو روو گذاشتن. کلا خیلی بی وجدانن. هر کسی که که می شناسم از اونجا دراومده باهاش رفتار خوبی نداشتن و اکقرا استعفا دادن. اصلا جای خوبی نیست.

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر یا معاون شعبه·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر یا معاون شعبه

پیش از مصاحبه چند نوع تست هوش و روانشناسی از قبیل تست هوش ریون، GMAT و شخصیت شناسی گرفتند. روند مصاحبه عادی بود. سوالات مربوط به میزان آشنایی با شرکت و فعالیتهای اون بود و همچنین در خصوص وظایف مرتبط با سمت شغلی در خصوص حقوق محدودیت دارند.

ستاره طلایی سینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مارکتینگ و تحلیل دیتا در حوزه مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مارکتینگ و تحلیل دیتا در حوزه مارکتینگ

من ۴ مرحله مصاحبه رو پشت سر گذاشتم . مصاحبه با مدیر منابع انسانی ، رئیس بازاریابی، مدیرکل بازاریابی و مدیرعامل سازمان به این صورت هست که با توجه به قدمت تمامی نیروها در این شرکت با صحبت های اولیه به راحتی متوجه میشن که آیا مناسب فضای کاری و محتوای فعالیت هستی یا خیر. از بهترین ویژگی های شرکت این هست که وقتی متوجه اشتیاق و استعداد شما میشن بستر رشد رو برای شما فراهم میکنن. از برگزاری کلاس های آموزشی تا دادن زمان برای ارتقای مهارت ها. سوالات خیلی تخصصی پرسیده نمیشه. بیشتر در مورد سابقه کار، چیزهایی که بلدی و انطباق با شرایط ازم پرسیدن و مورد ارزیابی قرار دادن. من از استخدامم واقعا راضیم 🙂 راحت ، با اعتماد به نفس و صادق و مشتاق باشه. احتمال موفقیت خودشو با این ابزارها میبره بالا

ستاره طلایی سینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه دیتا آنالیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه دیتا آنالیست

اولین بار که برای مصاحبه رفتم، فرم که یه دفترچه با جلد بود رو پر کردم. بدون معطلی و خیلی سر وقت با مدیر واحد مصاحبه داشتم که از تجربه های کاریم پرسید و سرفصل چیزایی که لازم داشتن رو میپرسیدن که بلد بودم یا نه. خانم بودن و اصلا مدل صحبتشون تنش زا نبود. اجازه میدادن کامل توضیح بدم بعد میرفتن سراغ سوال بعدی. در مورد مفاهیم آماری سوال کردن و نرم افزارها و پروژه هایی که کار کردم. برای مصاحبه دوم هم ۳ روز بعد زنگ زدن.مصاحبه دوم یه تست طولانی شخصیت شناسی بود و یه دیتای سمپل تهیه کرده بودن خود اون خانوم که من یه گزارش کوچیک از روش در بیارم. فضای کاری خیلی مرتب بود.

سوپرمارکتم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازاریابی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازاریابی

ابتدا با من تماس گرفتند و فرمی ایمیل شد و من جواب دادم و این خیلی خوب بود چون از فرم پرکردن تو محل مصاحبه اصلا خوشم نمیاد بعد مجدد تماس گرفتند جهت مصاحبه حضوری و اونجا یه نوت بوک دادند و تست هوش هیجانی و MBTI گرفتند و یه تست دیگه بعدش با HR مصاحبه کردم و بعد با مدیر مستقیم و در نهایت هم تقریبا ٢ هفته ای جواب دادند و قبول شدم فقط یه سوال چالشی داشند که خیلی سخت بد فقط براشون حس مالکیت و اینکه شرکت مال خودتون بدونید براشون مهم که تو هم بشی اعضای اون خانواده ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: حس خانواده دوستی شدید

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس سی شارپ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس سی شارپ

یک مرحله آزمون آنلاین دادم بعد فردای آن روز تماس گرفتند و برای مصاحبه حضوری رفتم. در مصاحبه ی حضوری همه چیز عالی بود. دو نفر بودند که مصاحبه میکردند و باید بگم از لحاظ اخلاقی بی نظیر بودند. و از لحاظ فنی و علمی هم باید بگم این دو نفر بی نظیر بودند. بسیار متواضع و خوش برخورد. و اصلا سوالات فضایی نپرسیدن. بسیار منطقی سوال پرسیدند ولی در عین حال عمیق. درمورد سی شارپ، اس کیو ال، ام وی سی و جاوا اسکریپت سوال پرسیدند. فقط میتونم بگم خوش بحال کسانی که باهاشون کار میکنند.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

از طریق اسکایپ تماس گرفتن ۲ نفر بودن تمام سوالات شخصی بود اصلا با تخصص من کاری نداشتن از تعداد دوست پسرها و شغل و درآمد خانوداه و ارتباط پدر و مادرم پرسیدن تا تعداد همکارا و افرادی که در شرکت فعلی مشغول به کار هستن مصاحبه بیشتر شبیه جلسه خاستگاری برای خانواده های سنتی بود تا همکاری در یک سازمان خصوصی

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

ابتدا با سرپرست پشتیبانی بود که خیلی خوب بودند و یه سری سوال درباره پشتیبانی پرسیدند. مرحله بعد با مدیر عامل شرکت بود ایشون خیلی بد بودند یه سوالای مسخره راجع به زندگی شخصی پرسیدند که به هیچکسی مربوط نیست.مثلا پدرم بازنشسته ست بعد میپرسه خرج زندگی رو چجوری میده . چند سوال هوش پرسیدند. یه جوری رفتار کرد که انگار حس برده بودن بهم دست داد.همونجا هم گفتن قبول نشدی. دیگه تا آخر عمرم برای اینجا رزومه نمیفرستم حتی وقتی ببینم انقدر پیشرفت کردم و یه شغل خوب با درآمد عالی بهم پیشنهاد بشه. دیگه اینجا واسه کار نمیرم. با اینکه آرزوم بود قبول بشم. انگار میخای بری ناسا استخدام شی که آنقدر تست هوش میپرسن. برای پشتیبانی فقط هوش و آشنایی با sql خیلی مهم

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تست نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تست نرم افزار

پس از حدود یک هفته از زمان ارائه درخواست و ارسال رزومه با من تماس گرفته شد و مصاحبه با فاصله ۳ روز کاری ست شد. مصاحبه اول دو نفر حضور داشتند که یکی برای سنجش توانایی های پایه و شخص دیگه برای سنجش توانایی های تخصصی. حدود ۲ ساعت طول کشید و برخورد مصاحبه کننده ها بسیار خوب و دوستانه بود و صحبت ها اصلا از چهارچوب مسائل فنی خارج نشد. مصاحبه دوم یک هفته بعد با مدیر عامل انجام شد که در رابطه با شرایط کار و حقوق انجام شد که مدیر عامل هم برخورد بسیار خوبی داشتند. مصاحبه سوم که کمیته جذب بود به فاصله ۲ روز ست شد و نتیجه نهایی با فاصله یک ساعت اطلاع داده شد.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس c#·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس c#

مرحله اول مصاحبه ی فنی بود، فرد مصاحبه کننده بسیار فهمیده بود و میتونست بفهمه که فرد واقعا چقدر بلده، مرحله دوم مصاحبه با مدیر ارشد بخش برنامه نویس ها بود و مرحله ی سوم مصاحبه با مدیر عامل بود. هر دو مدیر فوق العاده فهمیده و خاکی بودن. منتها شرکت به نظر من ایرادی داره و اونم اینه که از ابتدا نمیگن که لازم هستش برای اتمام کارتون بیش از ۱ ساعت در روز اضافه کار بمونین و گاهی هم پنجشنبه ها کد بزنین. من الان ۸ ماه هستش که همکاران هستم و این داره اذیتم میکنه. حتما کتاب c# in nutshell رو بخونین، خودتون رو با اعتماد به نفس نشون بدین. صادق باشین. اگه واقعا با شرایط ساعت کاری و نوع کارش که فقط در فریم ورک خودشون لازمه کار کنین کنار میاید برین چون بعد از یه مدت شما خیلی وابسته به فریمورک شسته رفته شون میشین و قدرت کد زنیتون کاهش پیدا میکنه.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس C#·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس C#

فردای روزی که رزومه فرستادم به من ایمیل زدن و ازم خواستن در یک آزمون آنلاین که مربوط به سی شارپ بود شرکت کنم. اگر شرکت کننده در این آزمون حداقل نمره قبولی رو کسب کنه تماس میگیرن برای مصاحبه حضوری. آزمون آنلاین ۳۰ سوال داشت و ۳۰ دقیقه زمان. سوالات انگلیسی بود و سطح سوالات متوسط به بالا بود.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس پشتیبانی سیستم ها·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس پشتیبانی سیستم ها

بعد ی هفته ارسال رزومه تو شهر ساری دعوت شدم مصاحبه اولین بار ی مصاحبه با مدیر عامل شرکت و مدبر فنی و یکی دیگر از اعضای بخش فنی مصاحبه دادم که خیلی خوب نبود گفتن برو فکراتو بکن ببین اصلا با شرایط کار اینجا میتونی کنار بیای یا نه! بعد ی هفته دوباره رفتم و مصاحبه داشتم با بخش فنی بیشتر از sql و cloud پرسیدن و خود همکاران سیستم! همون روز با مدیر فروش و مدیر عامل باز مصاحبه کردم خیلی بنظرم خوب بود مصاحبه اون روز هم فنی هم بقیه! گفتن ی روز زنگ میزنیم بیا با بچه ها کارکن که اشنا بشی! دوروز بعد زنگ زدن رفتم ی روز اونجا کارشون دیدم بازم آزمون گرفتن که طرف گفت خوب بودی! گفتن باید منتظر مصاحبه تهران باشی! الان دوماه شده هنوز تو سایت وضعیت من زده آماده بررسی در کمیته تخصصی! کسی میدونه جریان چیه؟

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

روند مصاحبه خیلی طولانی بود از زمانی که اولین مصاحبه انجام شد تا آخرین مصاحبه خیلی زمان گرفت. تو این روند تا آخرین مصاحبه به من گفته شد که ۹۹ درصد قبول هستین و امید کاذب داده شد که اصلا نپسندیدم. به این حرف ها گوش نکنید و اگر جای دیگ هم رزومه دادین از دستش ندید.سوالاتی که در مصاحبه اول و دوم از من پرسیده شد برای شناخت من کافی بود ولی این زیاد بودن تعداد مصاحبات حس خستگی به من داده بود چون تو هر مصاحبه کلی انرژی میذاشتم و در نهایت باز هم ادامه داشت.تا اینکه تو آخرین مصاحبه کمیته جذب با ۳ نفر مصاحبه کردم و دو نفر هم جز اونا حضور داشتن .احساس کردم یکی ازاون افراد که خیلی چهرشون هم عصبانی به نظر می رسید ، کلا به دنبال این بود که ایرادی از من پیدا کنه و اینکه زیادی وارد جزئیاتی می شدند که شاید اصلا به کار من ارتباط پیدا نمی کرد این رو در مقایسه با مصاحبه های دیگم میگم .سوالات بعضا اصلا با شغلی ک برای اون رزومه دادم هم خوانی نداشت.من در مصاحبه دوم به سوال هوشی که پرسیدند درست پاسخ دادم ولی از اونجایی که در نهایت متوجه شدم که فقط مصاحبه آخر اهمیت داره به نظرم اون دوتای قبلی بیهوده و وقت تلف کنی بود و جزء امار به حساب نمیومد.حل مسئله تو مصاحبه اهمیت داشت ولی در آخرین دقایق مصاحبه اون رو با این سوال سنجیدن که تعداد لامپ های تهران چن تا هست واقعا سوالات خیلی بهتری میشد پرسیده بشه و انتظار همچین چیزی نداشتم.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان

مصاحبه اول مدیر عامل شهرستان خودم بود حدودا نیم ساعت و مصاحبه دوم مدیر عامل و سرپرست حدودا ۲ ساعت مصاحبه سوم کمیته جذب و ۱ ساعت تمام مراحل مصاحبه آمادگی لازم برای مصاحبه بعدی رو ایجاد میکرد. کلیت موضوع مصاحبه ها از زندگی شخصی و خانوادگی و درسی و کاری بودش و در نهایت استعدادهای شخصی و …

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس دات نت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس دات نت

-مرحله صفر: آزمون آنلاین لینک آزمون آنلاین برام فرستادن که طبق چیزی که گفتن درصورتی به مصاحبه دعوت میشی که نمره قابل قبول بیاری. سوالات راجب زبان سی شارپ، شی گرایی و بعضی مفاهیم پایه شی گرایی و همینطور سوالاتی از CLR

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تست

وقتی رفتم ی خانم بود مسئول تستشون، مصاحبه خوبی بود و معلوم بود کار بلد هستن. ولی از رفتارشون خوشم نیومد چون من یک اشتباه کوچیک جواب دادم گفت وای اگه اشتباه کنی چی ابروی من جلوی مدیر عامل میره، من خیلی بهم برخورد ولی گفت بیا با حقوق کم تر از پیشنهاد که حقوق خیلی کمی بود حقوق ۲ تومن پیشنهاد داد . بعد اونجا خانم ها به اقایون دست میدادن و روسری سر بعضی ها نبود که من چون دست نمیدادم احساس کردم معذبم اونجا، کلا برای کسایی که جو راحت از لحاظ پوشش و رفتاری میخوان خوبه و اینکه مدیر بخش تستشون رفتارهای خاص خودشونو داره.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آموزش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آموزش

چند مرحله مصاحبه بود، جلسه اول اسکایپی بود و جلسه دوم حضوری حس خوب از مصاحبه دارم و به نظرم افراد مصاحبه کننده از تجربه و دانش کافی برای انجام این کار برخوردار بودند و رفتار کاملاً محترمانه ای داشتند و تجربه خیلی خوبی بود و یک سری چیز ها آموختم از این جلسه، در مرحله دوم قبل ورود به شرکت تست پزشکی کرونا تب و اکسیژن سنج توسط پزشک حاضر در شرکت گرفته میشود، سوالات شخصی هم پرسیدند باید در زمینه ای که درخواست استخدام دادید اطلاعات خیلی خیلی کاملی داشته باشید و با دانش کافی در سطح بالا برید مصاحبه در ضمن خلاقیت براشون مهم بود و اینکه بتونید سفر کاری برید و مشکلی با این قضیه نداشته باشید هم چنین با اضافه کار مشکل نداشته باشه

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس

آگهی شرکت رو توی یکی از سایتای کاریابی دیدم و رزومه فرستادم و بعد یک هفته تماس گرفتن برای مصاحبه زمان ست کردن مصاحبه از سه بخش تشکیل شده بود: بخش اول مصاحبه فنی با دو تا از مدیران فنی ، بخش دوم مصاحبه با یکی از مدیران و بخش سوم مصاحبه با هیئت مدیره بود. توی مصاحبه اول کلا از پایه ای ترین مفاهیم تا پیشرفته ترین اون ها رو میپرسن و تا سطحی پیش میرن که دیگه شما نتونین جواب بدین و حد دانشتون مشخص بشه. OOP – SOLID – Design Pattern C# – Java سوالات مربوط به طراحی دیتابیس، نرمال فرم، کوئری ها، stored procedure و … دو تا سوال الگوریتمی هم پرسیدن که باید کدش رو توی گوگل داک میزدم. این مصاحبه حدود ۳ ساعت طول کشید و سخت بود واقعا :/ مصاحبه دوم ترکیبی از سوالای فنی و منابع انسانی بود و تو این قسمت در مورد حقوق به توافق میرسین مصاحبه سوم هم با هیئت جذب بود و سوالاتی میپرسیدن تا روحیات شخص و رفتارش رو توی شرایط مختلف و برخورد با مسائل مختلف چه از جنبه فنی و چه از جنبه اخلاقی و حل تعارضات با اشخاص، مشخص بشه. کلا توی این مرحله سعی دارن تا بفهمن با بقیه شرکت مچ هستین یا نه. بین هر کدوم از مصاحبه ها حدود یک هفته زمان بود و حدود ۱ ساعت بعد از مصاحبه آخر تماس گرفتن و گفتن که قبول شدم 🙂

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه پشتیبان نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه پشتیبان نرم افزار

من برای بار دوم به مصاحبه دعوت شدم .دو سال قبل سه مرحله مصاحبه انجام دادم که کل فرایند آن دو ماه طول کشید که در نهایت بعد کمیته جذب اعلام کردن توی دوره های اموزشیشون شرکت کنم هزینه بدم بعد امتحان در صورت قبولی بیام.قبول نکردم شرکت دیگه ای مشغول شدم.برای بار دوم برای مصاحبه رفتم که مدیر عامل و مدیر پشتیبانی حضور داشتن.خیلی سوالات در همه زمینه های فنی پرسیدن.در خصوص علت استعفا از شرکت قبلیم خیلی سوال پیچم کردن.هر چی توضیحی می دادی که یه چیزی از توش در میآوردن.رفتار و صحبت هاشون طوری بود که خودت بگی پشیمونم اینجا اومدم برای کار.من هیچ شرکتی توی مصاحبه همچین موردی ندیدم. انگار بخوان برای گوگل یک سمت مهم استخدام کنن.چندین بار هم اعلام کردن حجم کاری خیلی بالا ساعت کاری غیر قابل پیش بینی هست.اخر مصاحبه اخرین حقوق دریافتیم پرسیدن که مدیر پشتیبانی گفت حقوق بالایی بود چرا اومدی بیرون.در حالیکه بیشتر وقت مصاحبه در خصوص دلایل استعفام باهام بحث کرده بودن. حدود ۲ساعت مصاحبه ام طول کشیدّ در نهایت من باتوجه به تجربه قبلیم گفتم نتیجه رو تا دو روز آینده اعلام کنید. ایمیل زدن گفتن پذیرفته نشدم.

همکاران سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس .net·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس .net

من برای برنامه نویس دات نت و بیشتر بک اند رزومه فرستاده بودم. در ابتدا بعد از سلام و احوال پرسی و خوش و بش اولیه و یکم سوال در مورد شرکت های قبلی که کار کردم و اینکه چرا همکاران رو انتخاب کردم بعدش مصاحبه کننده گفت که فرض کن یه عده دانشجو اومدن برای بازدید از شرکت در حد یک ربع از هرچی که از دانت نت و سی شارپ و بقیه چیزا میدونی براشون صحبت کن در ضمن مصاحبه کننده یک نفر بود ولی گفتن که اکثر موقع ها دو نفره مصاحبه میکنن و برای چند لحظه گوشیشون رو چک کردن و سریعا هم عذر خواهی کردن و گفتن که میخوان ببینن آیا همکارشون میرسه به مصاحبه یا نه که از شانس همکارشون نتونستن بیان و من فقط با یک نفر مصاحبه کردم. بعدش رسیدیم به مباحث فنی و از هرچی که در رزومه ام زده بودم بلد ام به صورت تخصصی سوال پرسیدن مثلا ازشی گرایی و اصول معماری نرم افزار و یک سری سوالات فنی دیگه و بیشتر میخواستن ببینن که چقدر به قضایا مسلط هستم مثلا دونوع داده خیلی شبیه به هم دیگ رو میپرسیدن و میگفتن که خب فرقشون چیه ؟ آیا میشه به جای همدیگه استتفاده کرد یانه و اگر میشه پس اصلا پرا اینا دوتا شدن و اینجور سوال ها که نمیشه گفت سخت ولی باید حتما به مباحث مسلط باشید تا بتونید جواب بدید هرچیزی که در رزومه در تخصص هاتون نوشتید رو باید کامل مسلط باشید یه در حدی که گفتید باشید. مصاحبه کننده بسیار باهوش و با دانش فنی بالایی هستش. درمورد موارد مربوط به OOP به صورت دقیق مطالعه داشته باشید و علاوه بر مطالعه چندیدن بار عملی اون کار رو انجام بدید تا ملکه ذهنتون بشه مثلا چندیدن کلاس بسازید و ارث بری و چند ریختی رو با کلاس های abstract و …. به قدری تمرین کنید که هر سوالی در این زمینه باشه بتونید جواب بدید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: رفتار و شخصییت براشون مهمه و اینکه به گفته خودشون به صورت بلند مدت به افراد نگاه میکنند و برای همین هستش که یک جلسه مصاحبه هم با مدیرعامل میذارن و گفتن که براشون خیلی مهمه که فردی که میاد شرکت با این دیدگاه باشه که برای بلند مدت جذب شرکت بشه نه حتی ۳ یا ۴ سال در مورد مسائل عقیدتی بحث خاصی نشد

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تست نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تست نرم افزار

من می خوام راجع به شرکت بگم به دوستان. خیلی تجربه ی بدی داشتم. کارفرمای این شرکت ایرانسل هست. ۵ ماه اونجا کار کردم. بعد ۵ ماه مدیر بخش تست خانوم بودن. رفته بودن مرخصی زایمان. بعد اومدن رزومه ی من رو دیدن و گفتن تجربه ی کار مرتبطشون کمه. خیلی راحت مدیر شرکت یاس ارغوانی صدا زدن و عذر من رو خواستن. قرارداد اولی رو که یکساله بود بهم ندادن. یه قرار داد دیگه جلو روو گذاشتن. کلا خیلی بی وجدانن. هر کسی که که می شناسم از اونجا دراومده باهاش رفتار خوبی نداشتن و اکقرا استعفا دادن. اصلا جای خوبی نیست.

یاس ارغوانی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر یا معاون شعبه·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر یا معاون شعبه

پیش از مصاحبه چند نوع تست هوش و روانشناسی از قبیل تست هوش ریون، GMAT و شخصیت شناسی گرفتند. روند مصاحبه عادی بود. سوالات مربوط به میزان آشنایی با شرکت و فعالیتهای اون بود و همچنین در خصوص وظایف مرتبط با سمت شغلی در خصوص حقوق محدودیت دارند.

ستاره طلایی سینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مارکتینگ و تحلیل دیتا در حوزه مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مارکتینگ و تحلیل دیتا در حوزه مارکتینگ

من ۴ مرحله مصاحبه رو پشت سر گذاشتم . مصاحبه با مدیر منابع انسانی ، رئیس بازاریابی، مدیرکل بازاریابی و مدیرعامل سازمان به این صورت هست که با توجه به قدمت تمامی نیروها در این شرکت با صحبت های اولیه به راحتی متوجه میشن که آیا مناسب فضای کاری و محتوای فعالیت هستی یا خیر. از بهترین ویژگی های شرکت این هست که وقتی متوجه اشتیاق و استعداد شما میشن بستر رشد رو برای شما فراهم میکنن. از برگزاری کلاس های آموزشی تا دادن زمان برای ارتقای مهارت ها. سوالات خیلی تخصصی پرسیده نمیشه. بیشتر در مورد سابقه کار، چیزهایی که بلدی و انطباق با شرایط ازم پرسیدن و مورد ارزیابی قرار دادن. من از استخدامم واقعا راضیم 🙂 راحت ، با اعتماد به نفس و صادق و مشتاق باشه. احتمال موفقیت خودشو با این ابزارها میبره بالا

ستاره طلایی سینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه دیتا آنالیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه دیتا آنالیست

اولین بار که برای مصاحبه رفتم، فرم که یه دفترچه با جلد بود رو پر کردم. بدون معطلی و خیلی سر وقت با مدیر واحد مصاحبه داشتم که از تجربه های کاریم پرسید و سرفصل چیزایی که لازم داشتن رو میپرسیدن که بلد بودم یا نه. خانم بودن و اصلا مدل صحبتشون تنش زا نبود. اجازه میدادن کامل توضیح بدم بعد میرفتن سراغ سوال بعدی. در مورد مفاهیم آماری سوال کردن و نرم افزارها و پروژه هایی که کار کردم. برای مصاحبه دوم هم ۳ روز بعد زنگ زدن.مصاحبه دوم یه تست طولانی شخصیت شناسی بود و یه دیتای سمپل تهیه کرده بودن خود اون خانوم که من یه گزارش کوچیک از روش در بیارم. فضای کاری خیلی مرتب بود.

سوپرمارکتم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازاریابی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازاریابی

ابتدا با من تماس گرفتند و فرمی ایمیل شد و من جواب دادم و این خیلی خوب بود چون از فرم پرکردن تو محل مصاحبه اصلا خوشم نمیاد بعد مجدد تماس گرفتند جهت مصاحبه حضوری و اونجا یه نوت بوک دادند و تست هوش هیجانی و MBTI گرفتند و یه تست دیگه بعدش با HR مصاحبه کردم و بعد با مدیر مستقیم و در نهایت هم تقریبا ٢ هفته ای جواب دادند و قبول شدم فقط یه سوال چالشی داشند که خیلی سخت بد فقط براشون حس مالکیت و اینکه شرکت مال خودتون بدونید براشون مهم که تو هم بشی اعضای اون خانواده ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: حس خانواده دوستی شدید