بدون شك مزخرف ترين hr رو داره ب صورتي كه از كاري ميكنن از شركت حالتون بهم بخوره مديريت قسمت برنامه نويسي بايد براش چند بار ي چيز ساده رو توضيح بدي. اضافه كاري ندارن بخاطر اينكه قبلا ي سري فكو فاميل استخدام كردن و سو استفاده كردن قبليا و اين ها هم صورت مسله رو پاك كردن مديريت فوق ضعيف و منفعت طلب، به صورتي كه ميري يك ساعت براش ي مشكل رو ميگي از فرداش ديگه تحويلت نميگيرن سفته سنگين ميگيرن هيچ تمايزي بين برنامه نويس و باغبون نيست و يهو يكي زنگ ميزنه ميگه بدو بيا اينكارو بكن حجم كار كم هست. فاميل بازي شديد هست اكثرا فاميل هستن. جاي پارك نيست و چندبار ماشين همكاران رو دزد مورد عنايت قرار داده تا الان. ساعت كاري زياد حدودا 47 ساعت در هفته حقوق بيمه رو كم رد ميكنن خلاصه مطلب، اگر بخواهم بنويسم يك طومار ميشود.شركت مزخرف بيشتر هم بخاطر مديريت و hr
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در گاج، صنعت آموزش، مدارس و دانشگاه ها، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵؛ ۰٪ از کاربران گاج را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من توی این شرکت کار کردم و صمیمیت خوبی بین بچه ها هست و احترام متفابل وجود داره نقطه منفی این شرکت عدم اضافه کاری هست از تکنولوژی های به روز استفاده میکنن و من خودم به شخصه تجربه خوبی داشتم.
من 6 ماه توی گاج کار کردم. تیم ما و مدیر مستقیم ما واقعا خوب بودن. دوستانی صمیمی بودیم و واقعا کارایی داشتیم. اما مدیر بالاتر هیچ دید برنامه نویسی نداشت، مدیران اصلی شرکت هم هیچ دید نرم افزاری نداشتند. بیمه پایه اداره کار واریز میشد. علی رغم اینکه در صحبت های اولیه در مورد قرارداد سخت گیری کرده بودم، اما انتظار داشتند که یک نسخه قرارداد به من تحویل ندن (اصرار من به این موضوع باعث شد که دیگه باهاشون ادامه همکاری نداشته باشم). اضافه کاری نداشتیم و به موقع خونه می رفتیم. پنج شنبه ها تعطیل بودیم. کارمون هم خیلی سنگین نبود. متاسفانه به دلیل جابجایی گاج از تئاتر شهر به چیتگر، خیلی از برنامه نویس ها از این شرکت رفتن. به نظرم می شد که یه ساختمان کوچیک برای برنامه نویسها محیا کنند.
در کل این مجموعه فقط ظاهرش خوبه و در باطن افتضاحه، نسخه قرار داد رو به کارمندها نمیدن، سفته سنگین میگیرن و با اون به کارمندها فشار میارن که نرن شکایت کنن. به شدت فامیل بازی هست توی شرکت و همه با هم یه نسبت دور و نزدیکی دارن ، مدیران به شدت بی ادبی داره و تنها راه پیشرفت هم برقراری رابطه جنسی با مدیران هست. دیگه از hr هم نگم که فامیل مدیرعامل هستن. من فقط 6 ماه تونستم اونجا رو تحمل کنم.
استخدام در گاج
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران گاج را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی گاج مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ گاج
آیا گاج در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از گاج ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در گاج چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در گاج چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در گاج از نگاه ۶ کارمند: ۱.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در گاج چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از گاج ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: