اتفاقا آریا بنیز الان اصلا جای خوبی واسه یادگیری نیست. جز دیرکرد حقوق شما اصلا کسی رو نمیبینید که سابقه و سواد داشته باشه چیزی بلد باشه. هیچ کس تخصصی نداره که بخواد آموزش بده بهتون. هر کی اینجا هست جای دیگه نتونسته بره. سرپرست فنی شرکت یه بچه شده دور خودش میچرخه فقط. مشخصه یه اسم سرپرست روش گذاشتن که جایی نره یه ذره کار شرکتم لنگ بمونه. البته مثل همه اگه میتونست میرفت و براش جای دیگه کار نبوده که نرفته.
آخرین تجربهها
شرکت آریا بنیز سطح بسیار پایینی داره. علاوه بر اینکه شما رفتار های بسیار غیر حرفه ای از مدیران بی تجربه شرکت میبنیید دیر کرد های حقوق هم قوز بالا قوز میشه. نمونش مدیر واحد مهندسی که یک بچه کم سن و بی تجربه هست و به جای یاد گرفتن مسائل فنی توی فکر حاشیه هستش. تازه این مدیر فنی هست چه برسه به سایر مدیران شرکت. نکته مثبت شرکت اینه که با وجود تاخیر در حقوق ولی مساعده امکان پذیره...
شرکتی بی درو پیکر ******، همه مدیرن یه چند تا کارشناس سابقه پایینم داره، تیم مهندسی به شدت داغون و کم تجربه است که چیزی جز ادعا ندارن. مدیر مهندسی هم که سر جمع ۵ سال سابقه نداره. حقوقا همیشه حداقل دو ماه تاخیر داره، هیچ مزایایی هم نداره، فقط وعده وعید های پوچ میدن، مدیر منابع انسانی هم که انگار اومده سالن مد هیچیم از کارش سر در نمیاره، کل شرکتو بچلونی سه چهار تا ادم قوی میتونی پیدا کنی. محیط دوستانه برای خودشون و پرسروصدا برای بقیه کارکنان، پر از جلسات پوچ و بی نتیجه، ظاهر زیبا با باطن متعفن. ادم اول گول ظاهرشونو میخوره بعدش گول وعده وعیدشونو بعد میبینی چند ماه موندیو دیگه کاری به راحتی نمیتونی پیدا کنی. لامصب اسمش میخوره توی رزومت نحسی میاد سراغت. هیچ نظمی توی این شرکت نیس نه توی حقوق نه توی انجام پروژه ها. به امید آزادی هممون
امروز وقت شد سری به این سایت بزنم . راستش را بخاید از اینکه چندتا کامنت تعریف و تعارف دیدم خوشم اومد و فک کردم اوضا خوب شده . کامنتای بعدی رو که دیدم دیدم نه خبری نیس و اوضاعو روزگار شرکت مثه همیشست . بازم همه از حقوق و بدقولی و بی احترامی ناراضین . ما که اینجا بودیم بازم هر روز یکی جذب میشد دوتا میرفتن ، هیچوقت حقوقو زودتر از سه چهار ماه دیر کرن نمیدان .آدمایی که میرفتن با دلخوری و دپرس میرفتن . من رفتم شرکتی که قدر اینجا پروژه نداشت ولی هیچ وقت حقوقش از دوم ماه دیرتر نشده ، نیروها کمتر شرکتو ترک میکنن . مدیرعاملش همیشه توی شرکته و راحت با بچه ها حرف می زنه .حقوقشم خوبه و با مقایسه با شرکتای دیگه کم نیست. تجربه مت کمه ولی یاد گرفتم اگه جایی میرم تو همون ماه اول اگر بدقولی کنن حقوق ندن احترام نذارن تو همون ماه اول اونجا رو ترک کنم .
آقای آیی نه چی، مالک کارخانه آدلی ، مدیر عامل شکوه طعام وارنا در قرچک، استاد از سال ۹۹ حق مدیر کارخونه قبلیتو خوردی گفتی بهت خسارت زده محصول خراب کرده، حق مدیر بعدی رو چرا ندادی پس که تو ۳ سال بعدش هیچ خسارتی نداشتی هیچ همه مشتری هاتم راضی بودن کارخونتم شده بود کارخونه آقای مهندس، دزد که دزد باشه، یعنی دزدی و رذالت تو خونش باشه واسه خوردن حق و حقوق مردم بهونشو جور میکنه، آره عزیز، این پولا میدونی که حناق میشه تو جون زن و بچه اقا دزده
تمام اینایی که کامنت منفی میذارن هیچ کدومشون جرات نکردن چشم تو چشم و حضوری نارضایتیشون رو اعلام کنن. یه عده ****** که فقط بلدن به صورت ناشناس تو صفحات کامنت بذارن و با حیثیت و آبروی بقیه بازی کنن. ماهایی که اینجا کار میکنیم نه تبلیم نه بیسواد! موندم تو که انقدر ادعا داری همه چیز میفهمی چرا موندی تو این شرکت. آدم خاص و باسواد ****** بیرون. چرا دائم درحال توهین کردنی. تمام اون ***** که اسم بردی همشون مهربون و کاردان و آدم حسابی هستن نمکنشناس نباش. اگر ادعا داری ******. معلومه هیچی بارت نیست واقعا آدم ترسناکی هستی که جای رو در رو حرف زدن ******.
این شرکت متاسفانه هیچ چیز مثبتی نداره و فقط فقط عمر هدردادنه یه مشت الاف بیکار که از سر بی حوصلگی وکار نابلدیه که اونجا کار میکنن عده ایی که اونجا کار میکنن یا بازنشسته هستن با سمتای مسخره که کمک خرجشون باشه یا یه مشت که خرجشون گردن خانوادس اگر کسی خرج زندگی بده به هیچ وجه اونجا نمیتونه کار کنه ****** که اسمشومدیر گذاشته ****** جلب توجه داره ****** بعنوان مدیر منابع انسانی بدتر از اون اقا وخانومایی که همه الکی اسممدیر روخودشون گذاشتن صبح تاشب راست راست راه میرن بدون هیچ کارایییه شرکتی که نه عرضه حقوق به موقع دادن داره نه بیمه پرسنل واحد ****** ک فقط ادعای کار بلدی داره ازصبح تا شب گوشی بدسته گول ظاهر شرکت نخورید فقط بدونید کسی که کار بلد باشه همون روزای اول میفهه چخبره اونجا مدیر اونجا هم که هیچ وقت نیست شرکت روهواست چند ماه نیروی کار استخدام میکنن و حقوق نمیدن بعد بعنوان تسویه، شش ماه دیگه بهت چک تسویه میدن در واقع دنبال نیروی کار مفت هستن اگه واسه خودتون ارزش قائل باشید به هیچ وجه اونجا کار نمیکنید
اولش که وارد شرکت میشید همه چیز عالی به نظر میاد ولی کم کم تصمیم به فرار میگیرید. مدیر عامل شرکت ارتباطش رو با واقعیت از دست داده و دم از کار مهندسی و بین المللی میزنه و میخواد بازار رو تصاحب کنه اما شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید. تمام مدیران شرکت هم وضعیت مشابه دارند. کار مهندسی که هیچی واحد مهندسی شرکت دست یه آدم کاملا بی تجربه هست و خودش هیچی بلد نیست و کاری نمیتونه پیش ببره. واحد منابع انسانی هم کوچکترین کمکی توی حل مشکل شما نمیکنه و مدیر اونجام یه شخص بی تخصص و ندونم کار هست. شما میمونید و یه دنیا قسط عقب افتاده و حقوقی که در کار نیست.
من نزدیک به دو سال هست که داخل شرکت کار میکنم و به خاطر اینکه از کار آموزی شروع کردم و جای دیگه فعلا نتونستم کار مناسبی پیدا کنم همکارایم رو با شرکت ادامه میدم ولی متاسفانه کار کردن بدون حقوق در صورتی که منابع انسانی پاسخگو نیست بسیار فرسایشی هست. امیدوار مشکل عقب افتادن حقوق کارمندان با الویت و فوریت بالاتری پیشگیری و رفع بشه. در رابطه با ****** من تمامی کامنت ها رو خوندم و با همه موافقم، حقیقتا شخصیت ****** طوری هست که برای مطرح کردن مشکلاتش از واژه هایی استفاده میشه که به نظر بی ادبانه میاد ولی حقیقی و درست هستن. به نظر من دلیل اصلی اینکه آدم های کار بلد و با سواد تو شرکت دووم نمیارن و از شرکت میرن ****** هست، چون هر بخش شرکت بخوای کار کنی ****** شده همه کاره و هیچ کاره و به خودش اجازه میده تو کار آدما دخالت کنه، در صورتی که کاملا مشخصه تو هیچ رشته ای تخصص ندارن، به محض اینکه شروع میکنه به صحبت کردن اینقدر ادبیاتش زننده و رکیک و تحقیر آمیز هست که نه تنها سطح سواد پایینشون بلکه شعور و شخصیت ضعیفشان هم مشخص میشه، هر آدمی هم که تازه وارد شرکت بشه سریعا بعد از چند روز بخاطر رفتار زشت ****** از ایشون بدش میاد، در صورتی که حقوقا عقب افتاده و ما وضعیت خوبی نداریم ****** در طول ساعت کاری در حال خرید کردن و تحویل و تست کردن بسته های خریدشون هستن ایشون که خودشون رو مهره اصلی و وفادار شرکت میدونن جلوی مدیرعامل رفتار متفاوتی دارن ولی در واقع فقط صبح اول وقت تشریف میارن که اصطلاحا زاغ سیاه بقیه روچوب بزنن ، ایشونطوری رفتار میکنن که انگار تمامی درآمد شرکت بخاطر ایشون هست، این ****** داشته باشه.
من از وقتی استخدام شدم حقوق رو پرداخت نکردند اصلا رنگ پول رو ندیدم. مدیران واحد ها همگی بی سواد و فقط با سمی کردن محیط کار رو پیش می برن. مدیر واحد مهندسی بی سواد و هیچ چیزی از محصول شرکت نمیدونه و همیشه اصطکاک توی کار ایجاد می کنه. مدیر واحد منابع انسانی فقط اذیت می کنه و دروغ میگه و به جای درک مشکلات آدم بیشتر چوب لای چرخ شرکت میذاره. همه بعد دو ماه استخدام میخوان فرار کنند. فقط جلسات تکراری گذاشته میشه اونم بعد ساعت کاری و بدون اضافه کار درحالی که سه ماه ما حقوقی نگرفتیم و زندگیمون به مشکل خورده.
با سلام خدمت ******: امیدوارم که به هر نحوی شده این پیغام من رو بخونید. من نه قصد بی احترامی به شخصی دارم و نه هدفم اینکه بخوام پشت شخصی صحبت کنم ، چندتا پیام پایین تر دیدم منابع انسانی زده انتقاد با شیوه درست بکنید . فقط در جواب خانم ش ا بگم که انتقاد درست برای مواقعی هست که همه چی درست پیش بره از یجایی به بعد میشه مثل خود سازمان رفتار کردن . آقای یعقوبی عزیز من یک کارشناس تو شرکت شما هستم و انتقاداتی در مورد شرکت شما دارم . مهندس مشکل ما کارشناس ها نیست که افراد زیر دست شما که تصمیم گیرنده هستن بلد نیستن با بودجه ای که دارن چگونه رفتار کنن (منظور مدیر مالی و شخص خانم تصمیم گیرنده) مشکل ما نیست که مدیران لایق با سرعت حرکت لاک پشتی به سوی اهداف جذب کردید و حقوق های نجومی میگیرن ، منه کارشناس چه گناهی کردم باید صبر کنم بودجه ی حقوق ۶۰ میلیونی مدیرها تامین بشه بعد با هم حقوق پرداخت بشه ؟ شما حقوق ما کارشناس ها هم ۵۰ به بالا کنید ما هم مثل بقیه سرمون رو بکنیم تو برف و ساکت بشیم که با ۱ ماه حقوق کفاف ۲ ماهمون رو بده . مهندس عزیز شما و مدیران مجموعه خونه و زندگی و ماشین دارید ما اجاره خونه و قرض و بدهی و قسط داریم و با تاکسی رفت و آمد میکنیم . اینکه ی مرد یا زن جلو بچه اش شرمنده باشه میدونی یعنی چی ؟ صاحب خونه برای اجاره ماهانه زنگ بزنه چی تجربه کردید تا به حال ؟ خودت رو بزار جای ما و تصور کن برگردی خونه و نگاه ۲ تا دخترت به دست شما باشه و شما شرمنده چه حالی میشی مهندس عزیز ؟ به ما چه ربطی داره که ی سری مدیر با حقوق بالا گرفتید و هیچ کارایی برای شرکت ندارن ، خودتون ی دور تو شرکت بزنید راحت ۴،۵ تاشون رو همون روز میندازید بیرون . ما کارشناس ها دست کمی از کارگر کارخانه نداریم که بین ما و اونها تفاوت میزارید ، ما هم زن و بچه داریم و هم مستجریم و هم گوشت کیلویی ۱ میلیونی و مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و برنج کیلویی … میخریم پس فرق گذاشتن بین پرسنل درست نیست ، فکر کنم چون بچه های دفتر احترام میذارن و چیزی نمیگن به فکرشون نیستید باید مثل پرسنل کارخانه بود آیا ؟ اگر واقعا مدیران دلشون به حال شرکت میسوزه که حرفی نمیزنن ، لطف کنن بگن حقوقشون رو هر موقع مالی پول مازاد داشت بده تا توان پرداخت حقوق کارشناس های زحمت کش فراهم باشه . نصف بیشتر مبلغ حقوق ماهانه برای مدیران لایقی است که باعث ایجاد تاخیر در پروژه های ایجاد شده در حال حاضر هست ، در واقعیت یکی از یکی بیخیال تر فقط جلوی شخص شما سر پایین میندازن و بله - چشم - حتما میگن . برکت و روزی شرکت شما با دعای خیر ما پرنسل قطعا ایجاد میشه وقتی دل خوشی و آرامشی تو ذهن و روح ما نباشه قطعا همیشه برای شما هم اتفاقات خوب رخ نمیده و مابقی بچه ها از تمام دل و جونشون مایه نمیزارن . نمیدونم ****** در جریان هست یا نه ولی ۳ ماهه حقوق پرسنل دفتری پرداخت نشده و واقعا کسی دست و دلش به کار نمیره . منابع انسانی عزیز این هم انتقاد به شیوه درست و اصولی لطفا به مدیریت ارجاع بدید که تو جلسه فردا باز با بد قولی و روی خوش وارد جلسه نشن ، اوضاع پرنسل دفتری رو درک کنن بعد بیان صحبت کنن . و در آخر اینکه امیدوارم هر چه سریع تر از این اوضاع بد شرکت بیرون بیاد و دوباره به روال سال پیش برگردیم . باز تاکید میکنم من درون شرکت مشغول به کار هستم و کارشناس هستم . انتقاد به شیوه ی سازنده لطفا به مدیریت ارجاع بدید و لطفا الویت اول شرکت پرداخت حقوق بشه نه الویت آخر . با تشکر
وقت خودتون رو تلف نکنید در این شرکت. حقوق خبری نیست و خدا نکنه توی زندگیتون به مشکل مالی بخورید وقتی اینجایید. همه با هم درگیر و در حال دعوا هستن و بخواید نخواید شما هم درگیر میشید. همه در رفت و آمد همه سرها توی جاب ویژن برای پیدا کردن کار. حتی بخواید هم نمیتونید کار کنید و افسرده میشید. فقط نیروهایی قدیمی هستن و باقی موندن که هیچ جایی براشون کار نیست. نمونش میشه مدیران واحد ها که یکی از یکی بی سواد تر از سرپرست واحد به اصطلاح مهندسی و سرپرست منابع انسانیشون بگیر تا مدیران رده بالاتر شرکت. حتی جایگاه کارشناس هم نمیتونن پر کنن خیلیا. اینجا فقط برای وقت گذرونی خوبه و رد شدن بیمه.
در مورد شرکت بی انصافی نکنید . انتقاد خوب است الکی ایراد گرفتن بد هست . حقوق اینجا خیلی خوب است و از سر بعضی ها زیاد هم هست.مدیر های شرکت آدمهای آرام و مهربانی هستند و من تا حالا از اینها زورگویی ندیدم . تنها مشکل دیر دادن حقوق هست گفتن که هفته بعد درست می شود. این نظر من است شاید بعضی خوششان نیاید ولی واقعیت از نظر من همین هست
توی این شرکت طوری تند تند آدمها میان و می روند که آدم خیلیا رو نمی شناسه من توی کمتر از یکسال آن قدر تغییر می بینم که بی خیال تغییر آدما شدم . همین حالا چندتا از کارشناسان برا شرکتهای دیگه رزومه فرستادن .دو سه تا هم می گن تا آخر آبان می رن . یه جورایی وقتی وارد میشی اینجا رو دوست داری یه هفته بعد پشیمون می شوی .اولش منابع انسانی وعده میده بعد زیرش می زند
شرکت آریا بنیز تجربه کاری بدی در هر دیسیپلینی است. تمام واحد های شرکت از وضعیت بدی برخوردار هستند فرقی نمیکند کجا باشید. شرکت هر واحد خودش را تبدیل به یک شرکت مجزا کرده تا هولدینگ شود. واحد مهندسی بسیار ضعیفی دارد که توانایی ساخت یک نقشه ساده هم ندارد و افرادی که آنجا مشغول هستند با وجود سابقه کاری هنوز چیزی از محصولات شرکت سر در نمی آورد و فقط ادعای مهندس بودن از دانشگاه معتبر را دارند. نیروهای فروش شرکت نیز ضعف فنی زیادی دارند و توانایی فروش نداشته و اکثر پروژه های موجود نیز تاخیر های بلند دارد. وضعیت حقوق شرکت بسیار نا به سامان است و تاخیر 2 ماه و بالاتر دارد. جلسات زیاد و اذیت کننده و تغییر مداوم کارها و اصطکاک بین نیروهای شرکت شمارو اذیت میکند. بیمه شرکت از روز اول است و نگرانیی ندارد. شرکت دیزاین خوب دارد و در منطقه خوبی است. اکثر نیرو های شرکت در دوره های 3 ماهه یا حتی کمتر عوض می شوند.
بد قولی بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس آموزش نداشتن حقوق نامنظم حاشیه خیلی زیاد شلوغی حل نکردن مشکلات سرو صدای زیاد بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس۲
سیستم شرکت خلاصه میشه در درگیری، بی نظمی و عدم پرداخت حقوق به طور قطع میگم که این شرکت شمارو از پا در میاره هر چقدرم مقاومت کنید بیشتر اذیت میشید تجربه کاری سختی برای من بود امیدوارم برای شما اتفاق نیفتد
مزایای شرکت: - آموزش در بدو ورود - دیزاین خوب مجموعه - بیمه از روز اول معایب شرکت: - عدم پرداخت حقوق و دیرکرد های عجیب و غریب - مدیران بی تجربه و کم سواد (البته نه همه) - دعوا و مشاجره پی در پی مدیران - جلسات بسیار فرسایشی فقط جهت خود نمایی - بی احترامی و توهین به نیروها - شخصی کردن مسائل کاری - عدم قرار گیری افراد در جایگاه متناسب - بد قولی پیاپی پیشنهاد میکنم در محیط بهتری مشغول به کار شوید
متاسفانه شرکتی با پتانسیل که به حال و روز بدی افتاده است و ویژگی های منفی شرکت رو نمیشه توی لحظه اول دید. دیزاین شرکت اول نظرتون رو جلب میکنه ولی بعد چند روز گذشتن متوجه رفتار بسیار زشت مدیران مجموعه میشید. توی شرکت نیروی اجرایی بسیار کمه و همه مدیر هستن. حقوق شرکت خوب هست و از کلیت بازار بالاتر هست ولی متاسفانه حداقل دیرکرد ۳ ماه هست. اگه از شرکت برید تا ۱ سال بعد با شما حساب را صاف میکنن. شرکت بسیار بی نظم است و با جلسات فراوان بدون نتیجه شمارو فرسوده میکند مدیریت کل مجموعه علاقه عجیبی به جلب توجه دارد و بدقول هستند
سه سال پیش از این مجموعه جدا شدم و خیلی خوشحالم. حقوقی در کار نیست و وقتی شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید ازتون توقع دارن که تا ۹ شب وایسید و اضافه کار هم نگیرید. توقع کار رایگان و حقوق ندادن دارن. متاسفانه متاسفانه مدیر کل شرکت یه آدم خود نما هست و جلسات تکراری برای خود نمایی میذارن و تا ۷ شب وقت شما رو میگیرن و اطلاعات غلط بهتون میدن. مدیران شرکت متاسفانه لول شخصیتی پایینی دارن و به راحتی به شما توهین میکنن. پیشنهاد میکنم وارد شرکت نشید.
اتفاقا آریا بنیز الان اصلا جای خوبی واسه یادگیری نیست. جز دیرکرد حقوق شما اصلا کسی رو نمیبینید که سابقه و سواد داشته باشه چیزی بلد باشه. هیچ کس تخصصی نداره که بخواد آموزش بده بهتون. هر کی اینجا هست جای دیگه نتونسته بره. سرپرست فنی شرکت یه بچه شده دور خودش میچرخه فقط. مشخصه یه اسم سرپرست روش گذاشتن که جایی نره یه ذره کار شرکتم لنگ بمونه. البته مثل همه اگه میتونست میرفت و براش جای دیگه کار نبوده که نرفته.
شرکت آریا بنیز سطح بسیار پایینی داره. علاوه بر اینکه شما رفتار های بسیار غیر حرفه ای از مدیران بی تجربه شرکت میبنیید دیر کرد های حقوق هم قوز بالا قوز میشه. نمونش مدیر واحد مهندسی که یک بچه کم سن و بی تجربه هست و به جای یاد گرفتن مسائل فنی توی فکر حاشیه هستش. تازه این مدیر فنی هست چه برسه به سایر مدیران شرکت. نکته مثبت شرکت اینه که با وجود تاخیر در حقوق ولی مساعده امکان پذیره...
شرکتی بی درو پیکر ******، همه مدیرن یه چند تا کارشناس سابقه پایینم داره، تیم مهندسی به شدت داغون و کم تجربه است که چیزی جز ادعا ندارن. مدیر مهندسی هم که سر جمع ۵ سال سابقه نداره. حقوقا همیشه حداقل دو ماه تاخیر داره، هیچ مزایایی هم نداره، فقط وعده وعید های پوچ میدن، مدیر منابع انسانی هم که انگار اومده سالن مد هیچیم از کارش سر در نمیاره، کل شرکتو بچلونی سه چهار تا ادم قوی میتونی پیدا کنی. محیط دوستانه برای خودشون و پرسروصدا برای بقیه کارکنان، پر از جلسات پوچ و بی نتیجه، ظاهر زیبا با باطن متعفن. ادم اول گول ظاهرشونو میخوره بعدش گول وعده وعیدشونو بعد میبینی چند ماه موندیو دیگه کاری به راحتی نمیتونی پیدا کنی. لامصب اسمش میخوره توی رزومت نحسی میاد سراغت. هیچ نظمی توی این شرکت نیس نه توی حقوق نه توی انجام پروژه ها. به امید آزادی هممون
امروز وقت شد سری به این سایت بزنم . راستش را بخاید از اینکه چندتا کامنت تعریف و تعارف دیدم خوشم اومد و فک کردم اوضا خوب شده . کامنتای بعدی رو که دیدم دیدم نه خبری نیس و اوضاعو روزگار شرکت مثه همیشست . بازم همه از حقوق و بدقولی و بی احترامی ناراضین . ما که اینجا بودیم بازم هر روز یکی جذب میشد دوتا میرفتن ، هیچوقت حقوقو زودتر از سه چهار ماه دیر کرن نمیدان .آدمایی که میرفتن با دلخوری و دپرس میرفتن . من رفتم شرکتی که قدر اینجا پروژه نداشت ولی هیچ وقت حقوقش از دوم ماه دیرتر نشده ، نیروها کمتر شرکتو ترک میکنن . مدیرعاملش همیشه توی شرکته و راحت با بچه ها حرف می زنه .حقوقشم خوبه و با مقایسه با شرکتای دیگه کم نیست. تجربه مت کمه ولی یاد گرفتم اگه جایی میرم تو همون ماه اول اگر بدقولی کنن حقوق ندن احترام نذارن تو همون ماه اول اونجا رو ترک کنم .
آقای آیی نه چی، مالک کارخانه آدلی ، مدیر عامل شکوه طعام وارنا در قرچک، استاد از سال ۹۹ حق مدیر کارخونه قبلیتو خوردی گفتی بهت خسارت زده محصول خراب کرده، حق مدیر بعدی رو چرا ندادی پس که تو ۳ سال بعدش هیچ خسارتی نداشتی هیچ همه مشتری هاتم راضی بودن کارخونتم شده بود کارخونه آقای مهندس، دزد که دزد باشه، یعنی دزدی و رذالت تو خونش باشه واسه خوردن حق و حقوق مردم بهونشو جور میکنه، آره عزیز، این پولا میدونی که حناق میشه تو جون زن و بچه اقا دزده
تمام اینایی که کامنت منفی میذارن هیچ کدومشون جرات نکردن چشم تو چشم و حضوری نارضایتیشون رو اعلام کنن. یه عده ****** که فقط بلدن به صورت ناشناس تو صفحات کامنت بذارن و با حیثیت و آبروی بقیه بازی کنن. ماهایی که اینجا کار میکنیم نه تبلیم نه بیسواد! موندم تو که انقدر ادعا داری همه چیز میفهمی چرا موندی تو این شرکت. آدم خاص و باسواد ****** بیرون. چرا دائم درحال توهین کردنی. تمام اون ***** که اسم بردی همشون مهربون و کاردان و آدم حسابی هستن نمکنشناس نباش. اگر ادعا داری ******. معلومه هیچی بارت نیست واقعا آدم ترسناکی هستی که جای رو در رو حرف زدن ******.
این شرکت متاسفانه هیچ چیز مثبتی نداره و فقط فقط عمر هدردادنه یه مشت الاف بیکار که از سر بی حوصلگی وکار نابلدیه که اونجا کار میکنن عده ایی که اونجا کار میکنن یا بازنشسته هستن با سمتای مسخره که کمک خرجشون باشه یا یه مشت که خرجشون گردن خانوادس اگر کسی خرج زندگی بده به هیچ وجه اونجا نمیتونه کار کنه ****** که اسمشومدیر گذاشته ****** جلب توجه داره ****** بعنوان مدیر منابع انسانی بدتر از اون اقا وخانومایی که همه الکی اسممدیر روخودشون گذاشتن صبح تاشب راست راست راه میرن بدون هیچ کارایییه شرکتی که نه عرضه حقوق به موقع دادن داره نه بیمه پرسنل واحد ****** ک فقط ادعای کار بلدی داره ازصبح تا شب گوشی بدسته گول ظاهر شرکت نخورید فقط بدونید کسی که کار بلد باشه همون روزای اول میفهه چخبره اونجا مدیر اونجا هم که هیچ وقت نیست شرکت روهواست چند ماه نیروی کار استخدام میکنن و حقوق نمیدن بعد بعنوان تسویه، شش ماه دیگه بهت چک تسویه میدن در واقع دنبال نیروی کار مفت هستن اگه واسه خودتون ارزش قائل باشید به هیچ وجه اونجا کار نمیکنید
اولش که وارد شرکت میشید همه چیز عالی به نظر میاد ولی کم کم تصمیم به فرار میگیرید. مدیر عامل شرکت ارتباطش رو با واقعیت از دست داده و دم از کار مهندسی و بین المللی میزنه و میخواد بازار رو تصاحب کنه اما شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید. تمام مدیران شرکت هم وضعیت مشابه دارند. کار مهندسی که هیچی واحد مهندسی شرکت دست یه آدم کاملا بی تجربه هست و خودش هیچی بلد نیست و کاری نمیتونه پیش ببره. واحد منابع انسانی هم کوچکترین کمکی توی حل مشکل شما نمیکنه و مدیر اونجام یه شخص بی تخصص و ندونم کار هست. شما میمونید و یه دنیا قسط عقب افتاده و حقوقی که در کار نیست.
من نزدیک به دو سال هست که داخل شرکت کار میکنم و به خاطر اینکه از کار آموزی شروع کردم و جای دیگه فعلا نتونستم کار مناسبی پیدا کنم همکارایم رو با شرکت ادامه میدم ولی متاسفانه کار کردن بدون حقوق در صورتی که منابع انسانی پاسخگو نیست بسیار فرسایشی هست. امیدوار مشکل عقب افتادن حقوق کارمندان با الویت و فوریت بالاتری پیشگیری و رفع بشه. در رابطه با ****** من تمامی کامنت ها رو خوندم و با همه موافقم، حقیقتا شخصیت ****** طوری هست که برای مطرح کردن مشکلاتش از واژه هایی استفاده میشه که به نظر بی ادبانه میاد ولی حقیقی و درست هستن. به نظر من دلیل اصلی اینکه آدم های کار بلد و با سواد تو شرکت دووم نمیارن و از شرکت میرن ****** هست، چون هر بخش شرکت بخوای کار کنی ****** شده همه کاره و هیچ کاره و به خودش اجازه میده تو کار آدما دخالت کنه، در صورتی که کاملا مشخصه تو هیچ رشته ای تخصص ندارن، به محض اینکه شروع میکنه به صحبت کردن اینقدر ادبیاتش زننده و رکیک و تحقیر آمیز هست که نه تنها سطح سواد پایینشون بلکه شعور و شخصیت ضعیفشان هم مشخص میشه، هر آدمی هم که تازه وارد شرکت بشه سریعا بعد از چند روز بخاطر رفتار زشت ****** از ایشون بدش میاد، در صورتی که حقوقا عقب افتاده و ما وضعیت خوبی نداریم ****** در طول ساعت کاری در حال خرید کردن و تحویل و تست کردن بسته های خریدشون هستن ایشون که خودشون رو مهره اصلی و وفادار شرکت میدونن جلوی مدیرعامل رفتار متفاوتی دارن ولی در واقع فقط صبح اول وقت تشریف میارن که اصطلاحا زاغ سیاه بقیه روچوب بزنن ، ایشونطوری رفتار میکنن که انگار تمامی درآمد شرکت بخاطر ایشون هست، این ****** داشته باشه.
من از وقتی استخدام شدم حقوق رو پرداخت نکردند اصلا رنگ پول رو ندیدم. مدیران واحد ها همگی بی سواد و فقط با سمی کردن محیط کار رو پیش می برن. مدیر واحد مهندسی بی سواد و هیچ چیزی از محصول شرکت نمیدونه و همیشه اصطکاک توی کار ایجاد می کنه. مدیر واحد منابع انسانی فقط اذیت می کنه و دروغ میگه و به جای درک مشکلات آدم بیشتر چوب لای چرخ شرکت میذاره. همه بعد دو ماه استخدام میخوان فرار کنند. فقط جلسات تکراری گذاشته میشه اونم بعد ساعت کاری و بدون اضافه کار درحالی که سه ماه ما حقوقی نگرفتیم و زندگیمون به مشکل خورده.
با سلام خدمت ******: امیدوارم که به هر نحوی شده این پیغام من رو بخونید. من نه قصد بی احترامی به شخصی دارم و نه هدفم اینکه بخوام پشت شخصی صحبت کنم ، چندتا پیام پایین تر دیدم منابع انسانی زده انتقاد با شیوه درست بکنید . فقط در جواب خانم ش ا بگم که انتقاد درست برای مواقعی هست که همه چی درست پیش بره از یجایی به بعد میشه مثل خود سازمان رفتار کردن . آقای یعقوبی عزیز من یک کارشناس تو شرکت شما هستم و انتقاداتی در مورد شرکت شما دارم . مهندس مشکل ما کارشناس ها نیست که افراد زیر دست شما که تصمیم گیرنده هستن بلد نیستن با بودجه ای که دارن چگونه رفتار کنن (منظور مدیر مالی و شخص خانم تصمیم گیرنده) مشکل ما نیست که مدیران لایق با سرعت حرکت لاک پشتی به سوی اهداف جذب کردید و حقوق های نجومی میگیرن ، منه کارشناس چه گناهی کردم باید صبر کنم بودجه ی حقوق ۶۰ میلیونی مدیرها تامین بشه بعد با هم حقوق پرداخت بشه ؟ شما حقوق ما کارشناس ها هم ۵۰ به بالا کنید ما هم مثل بقیه سرمون رو بکنیم تو برف و ساکت بشیم که با ۱ ماه حقوق کفاف ۲ ماهمون رو بده . مهندس عزیز شما و مدیران مجموعه خونه و زندگی و ماشین دارید ما اجاره خونه و قرض و بدهی و قسط داریم و با تاکسی رفت و آمد میکنیم . اینکه ی مرد یا زن جلو بچه اش شرمنده باشه میدونی یعنی چی ؟ صاحب خونه برای اجاره ماهانه زنگ بزنه چی تجربه کردید تا به حال ؟ خودت رو بزار جای ما و تصور کن برگردی خونه و نگاه ۲ تا دخترت به دست شما باشه و شما شرمنده چه حالی میشی مهندس عزیز ؟ به ما چه ربطی داره که ی سری مدیر با حقوق بالا گرفتید و هیچ کارایی برای شرکت ندارن ، خودتون ی دور تو شرکت بزنید راحت ۴،۵ تاشون رو همون روز میندازید بیرون . ما کارشناس ها دست کمی از کارگر کارخانه نداریم که بین ما و اونها تفاوت میزارید ، ما هم زن و بچه داریم و هم مستجریم و هم گوشت کیلویی ۱ میلیونی و مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و برنج کیلویی … میخریم پس فرق گذاشتن بین پرسنل درست نیست ، فکر کنم چون بچه های دفتر احترام میذارن و چیزی نمیگن به فکرشون نیستید باید مثل پرسنل کارخانه بود آیا ؟ اگر واقعا مدیران دلشون به حال شرکت میسوزه که حرفی نمیزنن ، لطف کنن بگن حقوقشون رو هر موقع مالی پول مازاد داشت بده تا توان پرداخت حقوق کارشناس های زحمت کش فراهم باشه . نصف بیشتر مبلغ حقوق ماهانه برای مدیران لایقی است که باعث ایجاد تاخیر در پروژه های ایجاد شده در حال حاضر هست ، در واقعیت یکی از یکی بیخیال تر فقط جلوی شخص شما سر پایین میندازن و بله - چشم - حتما میگن . برکت و روزی شرکت شما با دعای خیر ما پرنسل قطعا ایجاد میشه وقتی دل خوشی و آرامشی تو ذهن و روح ما نباشه قطعا همیشه برای شما هم اتفاقات خوب رخ نمیده و مابقی بچه ها از تمام دل و جونشون مایه نمیزارن . نمیدونم ****** در جریان هست یا نه ولی ۳ ماهه حقوق پرسنل دفتری پرداخت نشده و واقعا کسی دست و دلش به کار نمیره . منابع انسانی عزیز این هم انتقاد به شیوه درست و اصولی لطفا به مدیریت ارجاع بدید که تو جلسه فردا باز با بد قولی و روی خوش وارد جلسه نشن ، اوضاع پرنسل دفتری رو درک کنن بعد بیان صحبت کنن . و در آخر اینکه امیدوارم هر چه سریع تر از این اوضاع بد شرکت بیرون بیاد و دوباره به روال سال پیش برگردیم . باز تاکید میکنم من درون شرکت مشغول به کار هستم و کارشناس هستم . انتقاد به شیوه ی سازنده لطفا به مدیریت ارجاع بدید و لطفا الویت اول شرکت پرداخت حقوق بشه نه الویت آخر . با تشکر
وقت خودتون رو تلف نکنید در این شرکت. حقوق خبری نیست و خدا نکنه توی زندگیتون به مشکل مالی بخورید وقتی اینجایید. همه با هم درگیر و در حال دعوا هستن و بخواید نخواید شما هم درگیر میشید. همه در رفت و آمد همه سرها توی جاب ویژن برای پیدا کردن کار. حتی بخواید هم نمیتونید کار کنید و افسرده میشید. فقط نیروهایی قدیمی هستن و باقی موندن که هیچ جایی براشون کار نیست. نمونش میشه مدیران واحد ها که یکی از یکی بی سواد تر از سرپرست واحد به اصطلاح مهندسی و سرپرست منابع انسانیشون بگیر تا مدیران رده بالاتر شرکت. حتی جایگاه کارشناس هم نمیتونن پر کنن خیلیا. اینجا فقط برای وقت گذرونی خوبه و رد شدن بیمه.
در مورد شرکت بی انصافی نکنید . انتقاد خوب است الکی ایراد گرفتن بد هست . حقوق اینجا خیلی خوب است و از سر بعضی ها زیاد هم هست.مدیر های شرکت آدمهای آرام و مهربانی هستند و من تا حالا از اینها زورگویی ندیدم . تنها مشکل دیر دادن حقوق هست گفتن که هفته بعد درست می شود. این نظر من است شاید بعضی خوششان نیاید ولی واقعیت از نظر من همین هست
توی این شرکت طوری تند تند آدمها میان و می روند که آدم خیلیا رو نمی شناسه من توی کمتر از یکسال آن قدر تغییر می بینم که بی خیال تغییر آدما شدم . همین حالا چندتا از کارشناسان برا شرکتهای دیگه رزومه فرستادن .دو سه تا هم می گن تا آخر آبان می رن . یه جورایی وقتی وارد میشی اینجا رو دوست داری یه هفته بعد پشیمون می شوی .اولش منابع انسانی وعده میده بعد زیرش می زند
شرکت آریا بنیز تجربه کاری بدی در هر دیسیپلینی است. تمام واحد های شرکت از وضعیت بدی برخوردار هستند فرقی نمیکند کجا باشید. شرکت هر واحد خودش را تبدیل به یک شرکت مجزا کرده تا هولدینگ شود. واحد مهندسی بسیار ضعیفی دارد که توانایی ساخت یک نقشه ساده هم ندارد و افرادی که آنجا مشغول هستند با وجود سابقه کاری هنوز چیزی از محصولات شرکت سر در نمی آورد و فقط ادعای مهندس بودن از دانشگاه معتبر را دارند. نیروهای فروش شرکت نیز ضعف فنی زیادی دارند و توانایی فروش نداشته و اکثر پروژه های موجود نیز تاخیر های بلند دارد. وضعیت حقوق شرکت بسیار نا به سامان است و تاخیر 2 ماه و بالاتر دارد. جلسات زیاد و اذیت کننده و تغییر مداوم کارها و اصطکاک بین نیروهای شرکت شمارو اذیت میکند. بیمه شرکت از روز اول است و نگرانیی ندارد. شرکت دیزاین خوب دارد و در منطقه خوبی است. اکثر نیرو های شرکت در دوره های 3 ماهه یا حتی کمتر عوض می شوند.
بد قولی بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس آموزش نداشتن حقوق نامنظم حاشیه خیلی زیاد شلوغی حل نکردن مشکلات سرو صدای زیاد بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس۲
سیستم شرکت خلاصه میشه در درگیری، بی نظمی و عدم پرداخت حقوق به طور قطع میگم که این شرکت شمارو از پا در میاره هر چقدرم مقاومت کنید بیشتر اذیت میشید تجربه کاری سختی برای من بود امیدوارم برای شما اتفاق نیفتد
مزایای شرکت: - آموزش در بدو ورود - دیزاین خوب مجموعه - بیمه از روز اول معایب شرکت: - عدم پرداخت حقوق و دیرکرد های عجیب و غریب - مدیران بی تجربه و کم سواد (البته نه همه) - دعوا و مشاجره پی در پی مدیران - جلسات بسیار فرسایشی فقط جهت خود نمایی - بی احترامی و توهین به نیروها - شخصی کردن مسائل کاری - عدم قرار گیری افراد در جایگاه متناسب - بد قولی پیاپی پیشنهاد میکنم در محیط بهتری مشغول به کار شوید
متاسفانه شرکتی با پتانسیل که به حال و روز بدی افتاده است و ویژگی های منفی شرکت رو نمیشه توی لحظه اول دید. دیزاین شرکت اول نظرتون رو جلب میکنه ولی بعد چند روز گذشتن متوجه رفتار بسیار زشت مدیران مجموعه میشید. توی شرکت نیروی اجرایی بسیار کمه و همه مدیر هستن. حقوق شرکت خوب هست و از کلیت بازار بالاتر هست ولی متاسفانه حداقل دیرکرد ۳ ماه هست. اگه از شرکت برید تا ۱ سال بعد با شما حساب را صاف میکنن. شرکت بسیار بی نظم است و با جلسات فراوان بدون نتیجه شمارو فرسوده میکند مدیریت کل مجموعه علاقه عجیبی به جلب توجه دارد و بدقول هستند
سه سال پیش از این مجموعه جدا شدم و خیلی خوشحالم. حقوقی در کار نیست و وقتی شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید ازتون توقع دارن که تا ۹ شب وایسید و اضافه کار هم نگیرید. توقع کار رایگان و حقوق ندادن دارن. متاسفانه متاسفانه مدیر کل شرکت یه آدم خود نما هست و جلسات تکراری برای خود نمایی میذارن و تا ۷ شب وقت شما رو میگیرن و اطلاعات غلط بهتون میدن. مدیران شرکت متاسفانه لول شخصیتی پایینی دارن و به راحتی به شما توهین میکنن. پیشنهاد میکنم وارد شرکت نشید.