خدایا میشه یه روز که از خواب بیدار میشم خبر برسه که اون آدمی که حق و حقوق من رو نداد و نهایت ظلم رو در حق من کرد دیگه وجود نداره خدا خدا خدا صدای منم بشنو
آخرین تجربهها
محیطی مناسب برای کسب تجربه و کسب دانش. عدم ارتقاء شغلی، رانت بازی، مدیران پیر و غیر قابل تغییر. روابط سرد و غیر صمیمی و اساس روابط فقط و فقط مبتنی بر پول و مادیات. روابط غیر انسانی. محیط اکثر قسمتها کاملا سمی و غیر دوستانه. باند بازی. حقوق و مزایا نسبت به کاری که ازت میکشن زیاد نیست. مدیریت بسیار ضعیف و سنتی. اصلا شرکت مدرنی از نظر انسانی و روابط انسانی نیست. با اینکه صاحبانش خیلی پولدار هستند، فرهنگ سازمانی ضعیفی دارد. خروجی نیروی انسانی بسیار بالایی دارد. نیروی انسانی زیاد توی این محیط دوام نمی آورد.
من تجربه کاری دراین شرکت رو ندارم ولی برای مصاحبه که رفتم فرمی دادند که که از قبل مصاحبه رزومهام رو ارسال کرده بودم متاسفانه از قبل نگفته بودند که فرم به عنوان تست هوش که شامل سوالات ریاضی و انگلیسی بود که سوالات بیربط از هم بود و که از قبل نگفته بودند و باعث تاخیر در مصاحبه بعدی من شد! اگر قرار بر آزمودن تست هوش و یا تست شخصیت شناسی بود باید از قبل ایمیل می کردند و یا حداقل اطلاع میداند که باعث اتلاف زمان نباشه عدم پرداخت به موقع و داشتن ساعت کاری بالا یکی دیگه از معایب بود که به گویا خودشون اصرار داشتند که مدیر مارکتینگ بر تعادل کار و زندگی اصرار دارند! متاسفانه مدیر میانی که اتفاقا من در دوره ای که شرکت کرده که ایشون هم قبلا شرکت بودند ولی خیلی اطلاعات جامعی نداشتند! من حتی با توجه به این که دیرکرد حقوق دو ماهه داشتند ولی چون برندی شناخته شده ای بودند دوست داشتم حتما در رزومهام باشه ولی متاسفانه با توجه به این که روند مصاحبه خیلی خوب بود و فکر می کردم تماس بگیرند با گذشت سه هفته با پیگیری خودم که بازم پاسخگو نبودند! خوشحالم انتخاب بهتری در جایی دیگر داشتم.
دوستان اگر از این شرکت اومدید بیرون بلافاصله برید اداره ی کار حق و حقوقتون رو طلب کنید. و الا انقدر چیزای مختلف میزنن به حسابتون که حق و حقوقتون رو بی خیال بشید. اصلا مشکل از شما نیست به این جمله خیلی دقت کنید.
درسته کار کردن سخته ولی یه عده میان اینجا از کم کاری خودشون و تنبلی و از زیر کار در رفتن رو به پای شرکت مینویسند این شرکت یک شرکت بین المللی و ما مردم باید قدر دان این سرمایه گذاری خارجی در کشور باشیم ولی یه عده بی عرضه گی خودشون رو به پای شرکت می نویسند هر کاری سختی و راحتی اش به خود فرد برمیگرده اگر خوب کار کنه وو وقت شناس باشه و سرش تو کار خودش باشه حتما در کارش موفق می شود ضمنا در اینجا وقتی پیام می دهید برای هیچ کس مهم نیست چرا که جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم میکنند دلسرد کردن جوانانی که دنبال کار هستند خیلی رشت است . کار کردن مثل خدمت سربازی است برای یه عده که وظیفه شناس هستند سربازی عالی است و برای یه عده اندک دیگر که بی عرضه و نامنظم هستند خیلی سخت و عذاب آور است .
یکی از بدترین تجربههای من برای مصاحبه همین شرکته. مصاحبه بسیار غیرحرفهای برگزار شد و بسیار بسیار سوالات خصوصی و شخصی که ربطی به کار نداشت پرسیده شد. نگاه از بالای دو مصاحبهگر و رفتار زشت و تمسخرآمیزی که داشتن. در حدی که جلوی روی خودت وقتی ازت میپرسیدن مثلا کتاب موردعلاقت چیه، میگفتی این کتاب، میخندیدن بهت. بسیار زشت بود رفتارشون.
تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت
در مقایسه با شرکتهای دیگر حجم کاری واقعا متناسب است و محیط کاری کاملا صمیمی است. شرکت روبه توسعه است و امکانات بیشتری روز به روز اضافه میکند. محیط دوستانه است و مدیریت دائماً در حال آموزش و پیشرفت هست
اصلن شرکت خوبی نیست حقوقا دو ماه معوق و پرداخت حقوق هم موقع مناسبی نیست تو این شرکت هیچ پیشرفت شغلی نداری فقظ به درد کار آموز و دانشجو و اونی که شکمش سیره میخوره مدیراش اصلن سواد درستی ندارن و بسیار فرق میذارن بین نیرو ها و مدیران هم با سوابق بالا نمیتونن جای بهتری برن و بیشترین آمار شکایت رو در اداره کار دارد در کل مزایا خاصی نداره و حقتو اصلن درست پرداخت نمیکنن خیلی افتضاحه من همینجا کامنتا رو خوندم مادرم گفت خوب نیست نرو منم گفتم از کجا معلوم منم یک سال از عمرمو اینجا تلف کردم
حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده
یکی از مدیران این شرکت ادعا می کنه مهندسه و هیچ کس اندازه ایشون کاردرست نیست.اما در همون برخورد اول آدم میتونه بفهمه که اندازه یه سر سوزن بارش نیست. با سرعت غیر قابل تصوری آدما توو این شرکت دارن عوض میشن. به شدت به همه شک دارن و مرتب دارن تمام پرسنل رو کنترل میکنند. اگه به آینده خودتون اهمیت می دید وارد این شرکت نشید چون جز پشیمونی و تلف شدن عمرتون هیچی عایدتون نمیشه.
وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی
یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی
بیش از یکسال هست که از شرکت اومدم بیرون هر روز دارم تسویه حسابم پیگیری میکنم اما پرداخت نمیکنند خدایا اون زمان که من اومدم بیرون دلار چقدر بود الان چقدره خیلی بی انصاف هستند خدایا من هرگز از یک روز دیرکرد پولم نمیگذرم چرک و خون بشه از گلوی باعث و بانیش بزنه بیرون
اتفاقا بنظرم یکی از بهترین شرکتاس این همه کامنت منفیو نمی فهمم من که راضیم شرایط حقوقشم خوبه دوماه براتون سیو میشه دیگه این حرفا چیه.این همه معترضو نمی فهمم
از واحده اداری میخوام بگم هرکی که فقط ادای مظلومارو دراررو میپرستن ادای ادمای لطیفو بتونه دراره اولین گزینشونم برای انتخابت خوشگلیه هیچی بارشون نیست هیچی بلد نیستن یه مشت بیسوادو استخدام میکنن
کل حسابداری با سه تا کارشناس جمع میشه. مدیر مالی نهایتش بتونه کارشناس حقوق و دستمزد بشه ، اگر موهاش اجازه بده .کل برنامه ریزی با دوتا صنایع جمع میشه ، البته بچه ها همشون خوبن ولی اینجا بیشتر نیاز نداره .حیف این بچه ها که چون کم تجربه هستن فکر میکنن دارن چیز یاد میگیرن . همون خانم برنانه ریزی توی کارخونه میتونه کل کارای مدیریت برنامه ریزیو انجام بده مدیر برنامه ریزی هم بره فعلن یادبگیره .. مهندسی ساخت و مهندسی فروش روی هم رفته سه تا نیرو بیشتر نمیخاد . منابع انسانی نه رییس و مدیر میخاد و نه کارشناس. یه حقوق و دستمزد و بیمه داره که اونهم با چند ساعت اضافه کار کارشناسای مالی انجام میدن. ببینین همین چند روز برا لیستی که باید دو ماه قبل آماده میشد چقدر شالاپو شولوپ بره انداخته بودن . زنجیره ارزش فعلن داره ارزش زدایی میکنه . یه حجم زیاد از هزینه ها مال دیر انجام دادن وظیفه های زنجیره ارزشن. تموم تاخیر مطالبه هام مال ماله کشی اونا هست . چند تا آدم دیگه هم نه خودشون مفیدن و نه واحدشون ، فکر کنم همین نیروا کم بشن کم کم سالی سی چهل میلیارد و حتی بیشتر هزینه ها کم بشن. هیچ جا به این راحتی نیروی متخصص و کاربلدرو از دست نمیده . کل مجموعه با ۲۵ نفر آدم کار بلد و نصف هزینه فعلی اداره میشه
با سلام خدمت تمامی نفراتی که به این سایت مراجعه میکنند برای شناخت بهتر آریا بنیز : واقعیت : دیروز مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵ تازه حقوق مهر ماه رو پرداخت کردند ؛ یعنی حقوق حداقل ۳ ماه عقب تو این شرکت !!! مدیرهای به شدت بی سواد و پر ادعا که تعدادشون کم هم نیست ی چیزی در حدود ۱۵ تا مدیر تو پست و سمت های مختلف که کارگر خیابانی شهرداری رو به جای اینها بزارن خیلی بیشتر مفید واقع میشن. اعداد ارقام و قرارداد های یورویی و دلاری بسته میشه ولی به راحتی مثل آب خوردن پول رو به فنا میدن به صورتی که خودشون هم تعجب میکنن که پول کجا و خرج چی شد !!! واحد برنامه ریزی و خرید و فروش همه کلا تو در و دیوار مدیریت ضعیف/ پرداخت حقوق با تاخیر فراوان/ادب و احترام زیر صفر (البته تو مدیرها)/عدم توانایی پرداخت حق بیمه مزیت ها : نوشیدنی رایگان مثلا چایی با قند و آب داره - کلی هم تایم پرتی برای بازی با موبایل کلیه دستگاه ها با تاخیر به شدت زیادی ساخته میشه حدودا ۶ ماه الی ۱ سال بعد از اتمام زمان قرارداد. کلی مشتری شاکی داره من خودم تو پستی که هستم ، خیلی از کارفرما ها با گستاخی و فوش و داد و بی داد میتونن به برج خنک کنی که میخوان برسن . حرف آخر : وارد شدن تو این شرکت اشتباه ۱۰۰ درصدی هست
ما برای گرفتن یه مقدار از حقوق سه ماه قبلمون که حقوقمونه ولی فرم مساعده پر میکنیم باید له له بزنیم بعد همونم که میگیریم کلی ذوق میکنیم این شرکت اینطوریه به نداری که میرسی چندرقاز میذاره کفه دستت مدیرش خیلی بیرحمه حتی نزدیکه کارمنداشم نمیشه ببینه مشکلاتشون چیه انگار رییس جمهوره هیچ وقت نمیبینیش مگه اینکه تو اسانسور ظاهرش خیلی مهربونه ولی یکی از کثیفترین ادماییه که دیدم
آشغالترین شرکتی که تو عمرم دیدم جالبیش اینجاس شرکت میگه ۷۰ روز حقوق نداری بعد ماه اول بهت وام میده ۱۰تومن ماهی یه تومن ازت میگیره هیچ جای دنیا همچین شرکتی نیست.
خدایا میشه یه روز که از خواب بیدار میشم خبر برسه که اون آدمی که حق و حقوق من رو نداد و نهایت ظلم رو در حق من کرد دیگه وجود نداره خدا خدا خدا صدای منم بشنو
محیطی مناسب برای کسب تجربه و کسب دانش. عدم ارتقاء شغلی، رانت بازی، مدیران پیر و غیر قابل تغییر. روابط سرد و غیر صمیمی و اساس روابط فقط و فقط مبتنی بر پول و مادیات. روابط غیر انسانی. محیط اکثر قسمتها کاملا سمی و غیر دوستانه. باند بازی. حقوق و مزایا نسبت به کاری که ازت میکشن زیاد نیست. مدیریت بسیار ضعیف و سنتی. اصلا شرکت مدرنی از نظر انسانی و روابط انسانی نیست. با اینکه صاحبانش خیلی پولدار هستند، فرهنگ سازمانی ضعیفی دارد. خروجی نیروی انسانی بسیار بالایی دارد. نیروی انسانی زیاد توی این محیط دوام نمی آورد.
من تجربه کاری دراین شرکت رو ندارم ولی برای مصاحبه که رفتم فرمی دادند که که از قبل مصاحبه رزومهام رو ارسال کرده بودم متاسفانه از قبل نگفته بودند که فرم به عنوان تست هوش که شامل سوالات ریاضی و انگلیسی بود که سوالات بیربط از هم بود و که از قبل نگفته بودند و باعث تاخیر در مصاحبه بعدی من شد! اگر قرار بر آزمودن تست هوش و یا تست شخصیت شناسی بود باید از قبل ایمیل می کردند و یا حداقل اطلاع میداند که باعث اتلاف زمان نباشه عدم پرداخت به موقع و داشتن ساعت کاری بالا یکی دیگه از معایب بود که به گویا خودشون اصرار داشتند که مدیر مارکتینگ بر تعادل کار و زندگی اصرار دارند! متاسفانه مدیر میانی که اتفاقا من در دوره ای که شرکت کرده که ایشون هم قبلا شرکت بودند ولی خیلی اطلاعات جامعی نداشتند! من حتی با توجه به این که دیرکرد حقوق دو ماهه داشتند ولی چون برندی شناخته شده ای بودند دوست داشتم حتما در رزومهام باشه ولی متاسفانه با توجه به این که روند مصاحبه خیلی خوب بود و فکر می کردم تماس بگیرند با گذشت سه هفته با پیگیری خودم که بازم پاسخگو نبودند! خوشحالم انتخاب بهتری در جایی دیگر داشتم.
دوستان اگر از این شرکت اومدید بیرون بلافاصله برید اداره ی کار حق و حقوقتون رو طلب کنید. و الا انقدر چیزای مختلف میزنن به حسابتون که حق و حقوقتون رو بی خیال بشید. اصلا مشکل از شما نیست به این جمله خیلی دقت کنید.
درسته کار کردن سخته ولی یه عده میان اینجا از کم کاری خودشون و تنبلی و از زیر کار در رفتن رو به پای شرکت مینویسند این شرکت یک شرکت بین المللی و ما مردم باید قدر دان این سرمایه گذاری خارجی در کشور باشیم ولی یه عده بی عرضه گی خودشون رو به پای شرکت می نویسند هر کاری سختی و راحتی اش به خود فرد برمیگرده اگر خوب کار کنه وو وقت شناس باشه و سرش تو کار خودش باشه حتما در کارش موفق می شود ضمنا در اینجا وقتی پیام می دهید برای هیچ کس مهم نیست چرا که جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم میکنند دلسرد کردن جوانانی که دنبال کار هستند خیلی رشت است . کار کردن مثل خدمت سربازی است برای یه عده که وظیفه شناس هستند سربازی عالی است و برای یه عده اندک دیگر که بی عرضه و نامنظم هستند خیلی سخت و عذاب آور است .
یکی از بدترین تجربههای من برای مصاحبه همین شرکته. مصاحبه بسیار غیرحرفهای برگزار شد و بسیار بسیار سوالات خصوصی و شخصی که ربطی به کار نداشت پرسیده شد. نگاه از بالای دو مصاحبهگر و رفتار زشت و تمسخرآمیزی که داشتن. در حدی که جلوی روی خودت وقتی ازت میپرسیدن مثلا کتاب موردعلاقت چیه، میگفتی این کتاب، میخندیدن بهت. بسیار زشت بود رفتارشون.
تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت
در مقایسه با شرکتهای دیگر حجم کاری واقعا متناسب است و محیط کاری کاملا صمیمی است. شرکت روبه توسعه است و امکانات بیشتری روز به روز اضافه میکند. محیط دوستانه است و مدیریت دائماً در حال آموزش و پیشرفت هست
اصلن شرکت خوبی نیست حقوقا دو ماه معوق و پرداخت حقوق هم موقع مناسبی نیست تو این شرکت هیچ پیشرفت شغلی نداری فقظ به درد کار آموز و دانشجو و اونی که شکمش سیره میخوره مدیراش اصلن سواد درستی ندارن و بسیار فرق میذارن بین نیرو ها و مدیران هم با سوابق بالا نمیتونن جای بهتری برن و بیشترین آمار شکایت رو در اداره کار دارد در کل مزایا خاصی نداره و حقتو اصلن درست پرداخت نمیکنن خیلی افتضاحه من همینجا کامنتا رو خوندم مادرم گفت خوب نیست نرو منم گفتم از کجا معلوم منم یک سال از عمرمو اینجا تلف کردم
حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده
یکی از مدیران این شرکت ادعا می کنه مهندسه و هیچ کس اندازه ایشون کاردرست نیست.اما در همون برخورد اول آدم میتونه بفهمه که اندازه یه سر سوزن بارش نیست. با سرعت غیر قابل تصوری آدما توو این شرکت دارن عوض میشن. به شدت به همه شک دارن و مرتب دارن تمام پرسنل رو کنترل میکنند. اگه به آینده خودتون اهمیت می دید وارد این شرکت نشید چون جز پشیمونی و تلف شدن عمرتون هیچی عایدتون نمیشه.
وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی
یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی
بیش از یکسال هست که از شرکت اومدم بیرون هر روز دارم تسویه حسابم پیگیری میکنم اما پرداخت نمیکنند خدایا اون زمان که من اومدم بیرون دلار چقدر بود الان چقدره خیلی بی انصاف هستند خدایا من هرگز از یک روز دیرکرد پولم نمیگذرم چرک و خون بشه از گلوی باعث و بانیش بزنه بیرون
اتفاقا بنظرم یکی از بهترین شرکتاس این همه کامنت منفیو نمی فهمم من که راضیم شرایط حقوقشم خوبه دوماه براتون سیو میشه دیگه این حرفا چیه.این همه معترضو نمی فهمم
از واحده اداری میخوام بگم هرکی که فقط ادای مظلومارو دراررو میپرستن ادای ادمای لطیفو بتونه دراره اولین گزینشونم برای انتخابت خوشگلیه هیچی بارشون نیست هیچی بلد نیستن یه مشت بیسوادو استخدام میکنن
کل حسابداری با سه تا کارشناس جمع میشه. مدیر مالی نهایتش بتونه کارشناس حقوق و دستمزد بشه ، اگر موهاش اجازه بده .کل برنامه ریزی با دوتا صنایع جمع میشه ، البته بچه ها همشون خوبن ولی اینجا بیشتر نیاز نداره .حیف این بچه ها که چون کم تجربه هستن فکر میکنن دارن چیز یاد میگیرن . همون خانم برنانه ریزی توی کارخونه میتونه کل کارای مدیریت برنامه ریزیو انجام بده مدیر برنامه ریزی هم بره فعلن یادبگیره .. مهندسی ساخت و مهندسی فروش روی هم رفته سه تا نیرو بیشتر نمیخاد . منابع انسانی نه رییس و مدیر میخاد و نه کارشناس. یه حقوق و دستمزد و بیمه داره که اونهم با چند ساعت اضافه کار کارشناسای مالی انجام میدن. ببینین همین چند روز برا لیستی که باید دو ماه قبل آماده میشد چقدر شالاپو شولوپ بره انداخته بودن . زنجیره ارزش فعلن داره ارزش زدایی میکنه . یه حجم زیاد از هزینه ها مال دیر انجام دادن وظیفه های زنجیره ارزشن. تموم تاخیر مطالبه هام مال ماله کشی اونا هست . چند تا آدم دیگه هم نه خودشون مفیدن و نه واحدشون ، فکر کنم همین نیروا کم بشن کم کم سالی سی چهل میلیارد و حتی بیشتر هزینه ها کم بشن. هیچ جا به این راحتی نیروی متخصص و کاربلدرو از دست نمیده . کل مجموعه با ۲۵ نفر آدم کار بلد و نصف هزینه فعلی اداره میشه
با سلام خدمت تمامی نفراتی که به این سایت مراجعه میکنند برای شناخت بهتر آریا بنیز : واقعیت : دیروز مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵ تازه حقوق مهر ماه رو پرداخت کردند ؛ یعنی حقوق حداقل ۳ ماه عقب تو این شرکت !!! مدیرهای به شدت بی سواد و پر ادعا که تعدادشون کم هم نیست ی چیزی در حدود ۱۵ تا مدیر تو پست و سمت های مختلف که کارگر خیابانی شهرداری رو به جای اینها بزارن خیلی بیشتر مفید واقع میشن. اعداد ارقام و قرارداد های یورویی و دلاری بسته میشه ولی به راحتی مثل آب خوردن پول رو به فنا میدن به صورتی که خودشون هم تعجب میکنن که پول کجا و خرج چی شد !!! واحد برنامه ریزی و خرید و فروش همه کلا تو در و دیوار مدیریت ضعیف/ پرداخت حقوق با تاخیر فراوان/ادب و احترام زیر صفر (البته تو مدیرها)/عدم توانایی پرداخت حق بیمه مزیت ها : نوشیدنی رایگان مثلا چایی با قند و آب داره - کلی هم تایم پرتی برای بازی با موبایل کلیه دستگاه ها با تاخیر به شدت زیادی ساخته میشه حدودا ۶ ماه الی ۱ سال بعد از اتمام زمان قرارداد. کلی مشتری شاکی داره من خودم تو پستی که هستم ، خیلی از کارفرما ها با گستاخی و فوش و داد و بی داد میتونن به برج خنک کنی که میخوان برسن . حرف آخر : وارد شدن تو این شرکت اشتباه ۱۰۰ درصدی هست
ما برای گرفتن یه مقدار از حقوق سه ماه قبلمون که حقوقمونه ولی فرم مساعده پر میکنیم باید له له بزنیم بعد همونم که میگیریم کلی ذوق میکنیم این شرکت اینطوریه به نداری که میرسی چندرقاز میذاره کفه دستت مدیرش خیلی بیرحمه حتی نزدیکه کارمنداشم نمیشه ببینه مشکلاتشون چیه انگار رییس جمهوره هیچ وقت نمیبینیش مگه اینکه تو اسانسور ظاهرش خیلی مهربونه ولی یکی از کثیفترین ادماییه که دیدم
آشغالترین شرکتی که تو عمرم دیدم جالبیش اینجاس شرکت میگه ۷۰ روز حقوق نداری بعد ماه اول بهت وام میده ۱۰تومن ماهی یه تومن ازت میگیره هیچ جای دنیا همچین شرکتی نیست.