ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۲۵ تجربه منتشرشده · صفحه ۲ از ۲
کهکشان نور
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس

وضعیت پرداختی های شرکت واقعا افتضاح هستش اصلا مشخص نیست شما کی حقوقتون رو میگیرید. مدیریت شرکت اصلا اهمیت و ارزشی برای نیروهای خود قائل نیست و جمله ی کلیشه ای "ما یک خانواده هستیم " دفعات زیاد می شنوید. تمرکز روی کار نمیتونید داشته باشید چون همیشه باید در گیر مطالبات خود باشید.

کهکشان نور
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

پرداخت حقوق بسیار نا منظم انجام میشه، در دو قسمت و برای هر قسمت باید بارها پیگیری کرد عدم وجود هماهنگی در کار گروهی شرایط به گونه ای نیست که آرامش، تمرکز و انگیزه داشت برای انجام کار چون مدیریت ارزشی برای نیروی انسانی قائل نیست

بیمه
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول
موسسه افق ارتباط بین المللی باران
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ دی ۱۴۰۲
۱.۰

مشکلات در این شرکت یکی ۲تا نیست مدیران ناکاربلد و پر مدعا حقوق ها تقریبا هرماه از ۱۰ تا ۱۵ روز دیرتر واریز میشه تقریبا هر روز یکی از کارشناسا یا مدرساشون گریه میکنه مدیر عامل ایران نیست و شرکت تقریبا رو هواست روابط جنسی بین کارکنان کاملا مشهود هست بحث های غیر کاری و دخالت های نابجا در زندگی و مسائل سیستم کاری ندارند و همه چی با سلام صلوات پیش میرود مشتریانشون از طریق روابط با ماهیت نامعلومی به دست می اید واحد مالیشون اصلا سواد مالی ندارند و بیشتر حکم مراقب پولای مدیرعاملو دارند

آکادمی یاسان
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مربی·۱۶ فروردین ۱۴۰۲
۲.۰
مربی

به نسبت کار و انرژی که ازتون میخوان، حقوق ناچیزی پرداخت میکنن و انتطارات بالایی هم ازتون دارن. شما رابط بین والدین و شرکت هستید و عملا هر مشکلی که باشه دو طرف از چشم شما خواهند دید. اگه کار کردن با بچه‌ها رو دوست دارید و وقت خالی زیادی دارید و انتظار حقوق خاصی ندارید خوبه وگرنه نه پیشرفت خاصی میکنید و نه تجربه ارزشمندی میشه براتون.

آکادمی یاسان
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·همکار قدیمی·۱۰ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
همکار قدیمی

یه مجموعه آموزشی بدون هرگونه مزایا و حقوق مناسب که فقط عمر و وقت آدم رو هدر میدن. مدیران بی سوادی که با جو سعی میکنن چند برابر ازت کار بکشن. به وقتش به دردشون نخوری پرتت میکنن بیرون و همه‌ی قول هایی که بهت دادن رو فراموش میکنم و اونا راهشو بلدن کاری میکنن که خودت درخواست خروج بدی

کهکشان نور
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس

وضعیت پرداختی های شرکت واقعا افتضاح هستش اصلا مشخص نیست شما کی حقوقتون رو میگیرید. مدیریت شرکت اصلا اهمیت و ارزشی برای نیروهای خود قائل نیست و جمله ی کلیشه ای "ما یک خانواده هستیم " دفعات زیاد می شنوید. تمرکز روی کار نمیتونید داشته باشید چون همیشه باید در گیر مطالبات خود باشید.

کهکشان نور
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

پرداخت حقوق بسیار نا منظم انجام میشه، در دو قسمت و برای هر قسمت باید بارها پیگیری کرد عدم وجود هماهنگی در کار گروهی شرایط به گونه ای نیست که آرامش، تمرکز و انگیزه داشت برای انجام کار چون مدیریت ارزشی برای نیروی انسانی قائل نیست

بیمه
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
مشکلات مالی شرکت
کنترل افراد با دوربین
مدیریت ضعیف
بد قول
موسسه افق ارتباط بین المللی باران
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ دی ۱۴۰۲
۱.۰

مشکلات در این شرکت یکی ۲تا نیست مدیران ناکاربلد و پر مدعا حقوق ها تقریبا هرماه از ۱۰ تا ۱۵ روز دیرتر واریز میشه تقریبا هر روز یکی از کارشناسا یا مدرساشون گریه میکنه مدیر عامل ایران نیست و شرکت تقریبا رو هواست روابط جنسی بین کارکنان کاملا مشهود هست بحث های غیر کاری و دخالت های نابجا در زندگی و مسائل سیستم کاری ندارند و همه چی با سلام صلوات پیش میرود مشتریانشون از طریق روابط با ماهیت نامعلومی به دست می اید واحد مالیشون اصلا سواد مالی ندارند و بیشتر حکم مراقب پولای مدیرعاملو دارند

آکادمی یاسان
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مربی·۱۶ فروردین ۱۴۰۲
۲.۰
مربی

به نسبت کار و انرژی که ازتون میخوان، حقوق ناچیزی پرداخت میکنن و انتطارات بالایی هم ازتون دارن. شما رابط بین والدین و شرکت هستید و عملا هر مشکلی که باشه دو طرف از چشم شما خواهند دید. اگه کار کردن با بچه‌ها رو دوست دارید و وقت خالی زیادی دارید و انتظار حقوق خاصی ندارید خوبه وگرنه نه پیشرفت خاصی میکنید و نه تجربه ارزشمندی میشه براتون.

آکادمی یاسان
آموزش، مدارس و دانشگاه‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·همکار قدیمی·۱۰ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
همکار قدیمی

یه مجموعه آموزشی بدون هرگونه مزایا و حقوق مناسب که فقط عمر و وقت آدم رو هدر میدن. مدیران بی سوادی که با جو سعی میکنن چند برابر ازت کار بکشن. به وقتش به دردشون نخوری پرتت میکنن بیرون و همه‌ی قول هایی که بهت دادن رو فراموش میکنم و اونا راهشو بلدن کاری میکنن که خودت درخواست خروج بدی