سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون
آخرین تجربهها
حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده
یکی از مدیران این شرکت ادعا می کنه مهندسه و هیچ کس اندازه ایشون کاردرست نیست.اما در همون برخورد اول آدم میتونه بفهمه که اندازه یه سر سوزن بارش نیست. با سرعت غیر قابل تصوری آدما توو این شرکت دارن عوض میشن. به شدت به همه شک دارن و مرتب دارن تمام پرسنل رو کنترل میکنند. اگه به آینده خودتون اهمیت می دید وارد این شرکت نشید چون جز پشیمونی و تلف شدن عمرتون هیچی عایدتون نمیشه.
سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .
در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید
وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی
یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی
بیش از یکسال هست که از شرکت اومدم بیرون هر روز دارم تسویه حسابم پیگیری میکنم اما پرداخت نمیکنند خدایا اون زمان که من اومدم بیرون دلار چقدر بود الان چقدره خیلی بی انصاف هستند خدایا من هرگز از یک روز دیرکرد پولم نمیگذرم چرک و خون بشه از گلوی باعث و بانیش بزنه بیرون
اتفاقا بنظرم یکی از بهترین شرکتاس این همه کامنت منفیو نمی فهمم من که راضیم شرایط حقوقشم خوبه دوماه براتون سیو میشه دیگه این حرفا چیه.این همه معترضو نمی فهمم
از واحده اداری میخوام بگم هرکی که فقط ادای مظلومارو دراررو میپرستن ادای ادمای لطیفو بتونه دراره اولین گزینشونم برای انتخابت خوشگلیه هیچی بارشون نیست هیچی بلد نیستن یه مشت بیسوادو استخدام میکنن
کل حسابداری با سه تا کارشناس جمع میشه. مدیر مالی نهایتش بتونه کارشناس حقوق و دستمزد بشه ، اگر موهاش اجازه بده .کل برنامه ریزی با دوتا صنایع جمع میشه ، البته بچه ها همشون خوبن ولی اینجا بیشتر نیاز نداره .حیف این بچه ها که چون کم تجربه هستن فکر میکنن دارن چیز یاد میگیرن . همون خانم برنانه ریزی توی کارخونه میتونه کل کارای مدیریت برنامه ریزیو انجام بده مدیر برنامه ریزی هم بره فعلن یادبگیره .. مهندسی ساخت و مهندسی فروش روی هم رفته سه تا نیرو بیشتر نمیخاد . منابع انسانی نه رییس و مدیر میخاد و نه کارشناس. یه حقوق و دستمزد و بیمه داره که اونهم با چند ساعت اضافه کار کارشناسای مالی انجام میدن. ببینین همین چند روز برا لیستی که باید دو ماه قبل آماده میشد چقدر شالاپو شولوپ بره انداخته بودن . زنجیره ارزش فعلن داره ارزش زدایی میکنه . یه حجم زیاد از هزینه ها مال دیر انجام دادن وظیفه های زنجیره ارزشن. تموم تاخیر مطالبه هام مال ماله کشی اونا هست . چند تا آدم دیگه هم نه خودشون مفیدن و نه واحدشون ، فکر کنم همین نیروا کم بشن کم کم سالی سی چهل میلیارد و حتی بیشتر هزینه ها کم بشن. هیچ جا به این راحتی نیروی متخصص و کاربلدرو از دست نمیده . کل مجموعه با ۲۵ نفر آدم کار بلد و نصف هزینه فعلی اداره میشه
با سلام خدمت تمامی نفراتی که به این سایت مراجعه میکنند برای شناخت بهتر آریا بنیز : واقعیت : دیروز مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵ تازه حقوق مهر ماه رو پرداخت کردند ؛ یعنی حقوق حداقل ۳ ماه عقب تو این شرکت !!! مدیرهای به شدت بی سواد و پر ادعا که تعدادشون کم هم نیست ی چیزی در حدود ۱۵ تا مدیر تو پست و سمت های مختلف که کارگر خیابانی شهرداری رو به جای اینها بزارن خیلی بیشتر مفید واقع میشن. اعداد ارقام و قرارداد های یورویی و دلاری بسته میشه ولی به راحتی مثل آب خوردن پول رو به فنا میدن به صورتی که خودشون هم تعجب میکنن که پول کجا و خرج چی شد !!! واحد برنامه ریزی و خرید و فروش همه کلا تو در و دیوار مدیریت ضعیف/ پرداخت حقوق با تاخیر فراوان/ادب و احترام زیر صفر (البته تو مدیرها)/عدم توانایی پرداخت حق بیمه مزیت ها : نوشیدنی رایگان مثلا چایی با قند و آب داره - کلی هم تایم پرتی برای بازی با موبایل کلیه دستگاه ها با تاخیر به شدت زیادی ساخته میشه حدودا ۶ ماه الی ۱ سال بعد از اتمام زمان قرارداد. کلی مشتری شاکی داره من خودم تو پستی که هستم ، خیلی از کارفرما ها با گستاخی و فوش و داد و بی داد میتونن به برج خنک کنی که میخوان برسن . حرف آخر : وارد شدن تو این شرکت اشتباه ۱۰۰ درصدی هست
ما برای گرفتن یه مقدار از حقوق سه ماه قبلمون که حقوقمونه ولی فرم مساعده پر میکنیم باید له له بزنیم بعد همونم که میگیریم کلی ذوق میکنیم این شرکت اینطوریه به نداری که میرسی چندرقاز میذاره کفه دستت مدیرش خیلی بیرحمه حتی نزدیکه کارمنداشم نمیشه ببینه مشکلاتشون چیه انگار رییس جمهوره هیچ وقت نمیبینیش مگه اینکه تو اسانسور ظاهرش خیلی مهربونه ولی یکی از کثیفترین ادماییه که دیدم
آشغالترین شرکتی که تو عمرم دیدم جالبیش اینجاس شرکت میگه ۷۰ روز حقوق نداری بعد ماه اول بهت وام میده ۱۰تومن ماهی یه تومن ازت میگیره هیچ جای دنیا همچین شرکتی نیست.
سازمانی با تغییرات زیاد به اندازه حقوق و مزایا دارند، اما متاسفانه در واحدی که من کار میکردم رفتار و اخلاق حرفه ای وجود نداشت مخصوصا از طریق یکی از سرپرست های واحد که واقعا متاسف هستم برای سازمان که همچین آدمی رو اونجا نگه داشتند. با نیروها بسیار بد برخورد میکنه ، فکر میکنه مسئول نگهداری چندتا خلافکار هست تا ازشون مراقبت کنه تا اینکه در کنار اونها باشه و مشکلات رو برطرف کنه. بماند که بقیه واحدها و کارخانه هم همه از این آقا بد میگن. امیدوارم در آینده اتفاقات مثبت رخ بده و سازمان به این موضوع ورود کنه
واحد کنترل کیفیت شرکت لوازم خانگی مادیران فرودگاه پیام کرج فراصتی هستم، نیروی کنترل کیفیت مادیران بودم. من و همکارم رو به ترفند فریب، اخراج ،فشار روانی وجود فرزند نوزاد و اجاره منزل بنده رو وادار به تخلیه تریلی ۱۸ چرخ نموده و زمانی که همکار دیگرم از تخلیه تریلی امتناع ورزید. غروب همان روز ساعت ۱۹ اخراج بنده (فراصتی) به توصیه سعید صیفی و توسط گنجه فرد و حسین زاده فورا ابلاغ شد. و از همکاری فورا ملاغی گردیدند. و سپس در ساعت ۱۷ الی ۱۹ به زور و تهدید سیفی، وادار به نظافت و دستمال کشی دفتر شخصی صیفی و میز کار ایشان نمودند. که باز خارج وظایف و شناسنامه شغلی ما بود. و دوستم از این کار خوداری نمود. صدای مکالمه و ضبط شده نیروی اطلاعات و عملیاتی بیگانه سعید صیفی که با دستورات مستقیم گنجه فرد و که با طراحی تحت نظارت داود حسین زاده بعمل آمده بود. موجود و قابل استناد شهود و ارایه محاکم ذی ربط می باشد. بسیاری از نیرو های کنترل کیفیت که دارای خانواده و فرزند می باشند. با گزارش و بهتان از سوی صیفی همگی از کار برکنار تا خود بر کرسی مسئولیت باقی و فقط بار کشی رو از نیرو ها انجام دهد. در اینجا از سازمان محترم ملی استاند بابت گزیدن و قرارگیری شخص ناشایست و حاشیه پرداز و توطئه چین همچون داود حسین زاده و گنجه فرد در این جایگاه ابراز ناخرسندی و نارضایتی دارم. از این شیوه از سیاست های محافظه کارانه که اقدام به بی ادبی (اخراج، تهدید و توهین توسط صیفی و گنجه فرد) و عدم رشد یا فرصت رشد برای اشخاصی که در این زمینه ها مستعد می باشد. شاکی بوده، تحت هیچ شرایطی رضایت نمی دهم. خواستار اعمال قانون با این شرکت پر حاشیه (کسر مالیان از چک تصفیه پرسنل) می باشم. که این اقدام ها با بهانه، شکل های مختلف و طرق متفاوت لاپوشانی می گردد. که اقدام به برده داری و تخریب انسانیت و شرافت می نماید. که متاسفانه در مادیران با کادو پیچ کردن، فانتزی و جذاب نشان دادن هر موضوع سعی در به فراموشی سپردن آن هستند. این صدا در کارخانه از طریق آقایان بیات، حسین زاده، کابوسی به جایی نرسید. که سعی در منزوی کردن انسان های تحصیل کرده و نجیب زاده در این سازمان وجود دارد. حتی در هنگام خروج ساعت ۱۹ صیفی اقدام به گرفتن کفش های ایمنی به زور با همکاری تمامی نگهبان ها از بنده نمود. البته من هم یک جفت کفش بو گندیده به یادگار برای گنجه فرد در آزمایشگاه باقی گذاشتم.
شرکت بینهایت داغون و بی دروپیکر هست، واقعاً جای موندن نیست.بدون هیچگونه قصد و غرض میگم، چون نمیخوام اشتباه من رو بقیه مرتکب بشن. من بعد ازحدود یکسال و چند ماه کارکردن توی اینجا این موارد رو میگم: 1-دنبال یک شرکت و کار درست حسابی باشین. 2-این شرکت مشکل ساختاری و سازمانی داره 3-هرکسی که سرش به تنش بیارزه ، قطعاً اینجا نمیمونه(شک نکنین، هیچ آدم باسواد بالای 2سال سابقه اینجا نمی بینید..) 4-حقوق تاخیر 3ماهه داره(این حداقلش هست) 5-روابط زیرپوستی و پنهان ، تا دلتون بخواد داره... 6-مدیرعامل به شدت ضعیف هست(کاری ندارم که یه سری چون جای دیگه ای ندیدن میگن این بهترین مدیرعامل دنیاس!) 7-برای مطالبات و حق و حقوقتون باید کفش آهنی بپوشین و اداره کار برین..توی اداره کار کلی پرونده شکایت از شرکت هست. 8-قرارداد کاری رو خیلی دیر بهتون میدن یا اصلاً نمیدن 9-زیرساخت های شرکت از هر نظر منهدم هست. 10-مدیران اینجا هیچ دوره مدیریت ندیدن،هیچ جای دیگه ای هم مدیر نبودن!(فاجعه هستن) 11-واسه همه چی پول دارن، بجز پرداخت حقوق و حق بیمه! 12- آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین. اینجا هیچییش شبیه یه شرکت نیست، هرچیزی اینجا نوشتن درست هست. با احترام به خودم و همه ی کساییکه اینجا کار میکنن: آریا بنیز از داخل پوسیده و نابود هست. یه شرکت ورشکسته و بی پول، که هیچ ارزشی واسه آدم ها قائل نیست.
مدير عامل كه هر لحظه تويك احوالاتي است و اصلا جاي رشد و پيشرفت براي كسي نميزاره در عوض يك سري افرادي كه فقط تو ظاهر خوبن و در عمل هيچ چيزي بلد نيستند رو استخدام ميكنه دليلش هم اينكه مديرعامل بشدت ظاهر بين هست و منافع و رشد شركت اصلا و ابدا براش مهم نيست چون ايشان وارث هستند و خودشان براي شركت زحمت نكشيده اند هزاران نفر افراد بيكار رو استخدام ميكنه با حقوق هاي بالا در عوض هركس كه زحمت كش و با استعداد هست به بدترين شكل ممكن سركوب ميكنه هرچقدر شما بتونيد يك رزومه ساختگي خوب درست كنيد مديرعامل شيفته شما ميشه و ميتونيد راحت بيكار باشيد و هيچ دستاوردي براي خودتان و شركت صنايع ورق ايران داشته باشيد
من توی این شرکت حدود 7 سال کار کردم و زحمات بی دریغ تمام پرسنل رو توی بخش های مختلف دیدم. از نظر مشکلات که باید بگم همه شرکت های ایران دارای این مشکلات هستن و نمیشه گفت مختص این شرکته از طرف دیگه توی سایت های مختلف میان راجب این شرکت منفی مینویسن که بیشتر بخاطر عقده و نظرات شخصی و کوبندس و باید در تمام مقاطع شغلی تجربه شخصی هر شخص بر مبنا رفتار خودش تنظیم بشه محترم رفتار کنی محترم رفتار میکنن الان هم بخاطر پوزیشن شغلی بهتر و بالاتر از این شرکت جدا شدم وگرنه صنعت طی این هفت سال محل رشد من و همکارانم بوده
تجربه کاری من توی شرکت صنعت رایان پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولید باتری یو پی اس و مخابراتی هست توی این شرکت باعث شد من ارتقا شغلی داشته باشم و چیزای جدیدی یاد گرفتم. مدیریت بر مبنا اصول به روز المان انجام میشه و مدیریت صحیح رو توی این شرکت کاملا میشه دید
سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون
حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده
یکی از مدیران این شرکت ادعا می کنه مهندسه و هیچ کس اندازه ایشون کاردرست نیست.اما در همون برخورد اول آدم میتونه بفهمه که اندازه یه سر سوزن بارش نیست. با سرعت غیر قابل تصوری آدما توو این شرکت دارن عوض میشن. به شدت به همه شک دارن و مرتب دارن تمام پرسنل رو کنترل میکنند. اگه به آینده خودتون اهمیت می دید وارد این شرکت نشید چون جز پشیمونی و تلف شدن عمرتون هیچی عایدتون نمیشه.
سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .
در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید
وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی
یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی
بیش از یکسال هست که از شرکت اومدم بیرون هر روز دارم تسویه حسابم پیگیری میکنم اما پرداخت نمیکنند خدایا اون زمان که من اومدم بیرون دلار چقدر بود الان چقدره خیلی بی انصاف هستند خدایا من هرگز از یک روز دیرکرد پولم نمیگذرم چرک و خون بشه از گلوی باعث و بانیش بزنه بیرون
اتفاقا بنظرم یکی از بهترین شرکتاس این همه کامنت منفیو نمی فهمم من که راضیم شرایط حقوقشم خوبه دوماه براتون سیو میشه دیگه این حرفا چیه.این همه معترضو نمی فهمم
از واحده اداری میخوام بگم هرکی که فقط ادای مظلومارو دراررو میپرستن ادای ادمای لطیفو بتونه دراره اولین گزینشونم برای انتخابت خوشگلیه هیچی بارشون نیست هیچی بلد نیستن یه مشت بیسوادو استخدام میکنن
کل حسابداری با سه تا کارشناس جمع میشه. مدیر مالی نهایتش بتونه کارشناس حقوق و دستمزد بشه ، اگر موهاش اجازه بده .کل برنامه ریزی با دوتا صنایع جمع میشه ، البته بچه ها همشون خوبن ولی اینجا بیشتر نیاز نداره .حیف این بچه ها که چون کم تجربه هستن فکر میکنن دارن چیز یاد میگیرن . همون خانم برنانه ریزی توی کارخونه میتونه کل کارای مدیریت برنامه ریزیو انجام بده مدیر برنامه ریزی هم بره فعلن یادبگیره .. مهندسی ساخت و مهندسی فروش روی هم رفته سه تا نیرو بیشتر نمیخاد . منابع انسانی نه رییس و مدیر میخاد و نه کارشناس. یه حقوق و دستمزد و بیمه داره که اونهم با چند ساعت اضافه کار کارشناسای مالی انجام میدن. ببینین همین چند روز برا لیستی که باید دو ماه قبل آماده میشد چقدر شالاپو شولوپ بره انداخته بودن . زنجیره ارزش فعلن داره ارزش زدایی میکنه . یه حجم زیاد از هزینه ها مال دیر انجام دادن وظیفه های زنجیره ارزشن. تموم تاخیر مطالبه هام مال ماله کشی اونا هست . چند تا آدم دیگه هم نه خودشون مفیدن و نه واحدشون ، فکر کنم همین نیروا کم بشن کم کم سالی سی چهل میلیارد و حتی بیشتر هزینه ها کم بشن. هیچ جا به این راحتی نیروی متخصص و کاربلدرو از دست نمیده . کل مجموعه با ۲۵ نفر آدم کار بلد و نصف هزینه فعلی اداره میشه
با سلام خدمت تمامی نفراتی که به این سایت مراجعه میکنند برای شناخت بهتر آریا بنیز : واقعیت : دیروز مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵ تازه حقوق مهر ماه رو پرداخت کردند ؛ یعنی حقوق حداقل ۳ ماه عقب تو این شرکت !!! مدیرهای به شدت بی سواد و پر ادعا که تعدادشون کم هم نیست ی چیزی در حدود ۱۵ تا مدیر تو پست و سمت های مختلف که کارگر خیابانی شهرداری رو به جای اینها بزارن خیلی بیشتر مفید واقع میشن. اعداد ارقام و قرارداد های یورویی و دلاری بسته میشه ولی به راحتی مثل آب خوردن پول رو به فنا میدن به صورتی که خودشون هم تعجب میکنن که پول کجا و خرج چی شد !!! واحد برنامه ریزی و خرید و فروش همه کلا تو در و دیوار مدیریت ضعیف/ پرداخت حقوق با تاخیر فراوان/ادب و احترام زیر صفر (البته تو مدیرها)/عدم توانایی پرداخت حق بیمه مزیت ها : نوشیدنی رایگان مثلا چایی با قند و آب داره - کلی هم تایم پرتی برای بازی با موبایل کلیه دستگاه ها با تاخیر به شدت زیادی ساخته میشه حدودا ۶ ماه الی ۱ سال بعد از اتمام زمان قرارداد. کلی مشتری شاکی داره من خودم تو پستی که هستم ، خیلی از کارفرما ها با گستاخی و فوش و داد و بی داد میتونن به برج خنک کنی که میخوان برسن . حرف آخر : وارد شدن تو این شرکت اشتباه ۱۰۰ درصدی هست
ما برای گرفتن یه مقدار از حقوق سه ماه قبلمون که حقوقمونه ولی فرم مساعده پر میکنیم باید له له بزنیم بعد همونم که میگیریم کلی ذوق میکنیم این شرکت اینطوریه به نداری که میرسی چندرقاز میذاره کفه دستت مدیرش خیلی بیرحمه حتی نزدیکه کارمنداشم نمیشه ببینه مشکلاتشون چیه انگار رییس جمهوره هیچ وقت نمیبینیش مگه اینکه تو اسانسور ظاهرش خیلی مهربونه ولی یکی از کثیفترین ادماییه که دیدم
آشغالترین شرکتی که تو عمرم دیدم جالبیش اینجاس شرکت میگه ۷۰ روز حقوق نداری بعد ماه اول بهت وام میده ۱۰تومن ماهی یه تومن ازت میگیره هیچ جای دنیا همچین شرکتی نیست.
سازمانی با تغییرات زیاد به اندازه حقوق و مزایا دارند، اما متاسفانه در واحدی که من کار میکردم رفتار و اخلاق حرفه ای وجود نداشت مخصوصا از طریق یکی از سرپرست های واحد که واقعا متاسف هستم برای سازمان که همچین آدمی رو اونجا نگه داشتند. با نیروها بسیار بد برخورد میکنه ، فکر میکنه مسئول نگهداری چندتا خلافکار هست تا ازشون مراقبت کنه تا اینکه در کنار اونها باشه و مشکلات رو برطرف کنه. بماند که بقیه واحدها و کارخانه هم همه از این آقا بد میگن. امیدوارم در آینده اتفاقات مثبت رخ بده و سازمان به این موضوع ورود کنه
واحد کنترل کیفیت شرکت لوازم خانگی مادیران فرودگاه پیام کرج فراصتی هستم، نیروی کنترل کیفیت مادیران بودم. من و همکارم رو به ترفند فریب، اخراج ،فشار روانی وجود فرزند نوزاد و اجاره منزل بنده رو وادار به تخلیه تریلی ۱۸ چرخ نموده و زمانی که همکار دیگرم از تخلیه تریلی امتناع ورزید. غروب همان روز ساعت ۱۹ اخراج بنده (فراصتی) به توصیه سعید صیفی و توسط گنجه فرد و حسین زاده فورا ابلاغ شد. و از همکاری فورا ملاغی گردیدند. و سپس در ساعت ۱۷ الی ۱۹ به زور و تهدید سیفی، وادار به نظافت و دستمال کشی دفتر شخصی صیفی و میز کار ایشان نمودند. که باز خارج وظایف و شناسنامه شغلی ما بود. و دوستم از این کار خوداری نمود. صدای مکالمه و ضبط شده نیروی اطلاعات و عملیاتی بیگانه سعید صیفی که با دستورات مستقیم گنجه فرد و که با طراحی تحت نظارت داود حسین زاده بعمل آمده بود. موجود و قابل استناد شهود و ارایه محاکم ذی ربط می باشد. بسیاری از نیرو های کنترل کیفیت که دارای خانواده و فرزند می باشند. با گزارش و بهتان از سوی صیفی همگی از کار برکنار تا خود بر کرسی مسئولیت باقی و فقط بار کشی رو از نیرو ها انجام دهد. در اینجا از سازمان محترم ملی استاند بابت گزیدن و قرارگیری شخص ناشایست و حاشیه پرداز و توطئه چین همچون داود حسین زاده و گنجه فرد در این جایگاه ابراز ناخرسندی و نارضایتی دارم. از این شیوه از سیاست های محافظه کارانه که اقدام به بی ادبی (اخراج، تهدید و توهین توسط صیفی و گنجه فرد) و عدم رشد یا فرصت رشد برای اشخاصی که در این زمینه ها مستعد می باشد. شاکی بوده، تحت هیچ شرایطی رضایت نمی دهم. خواستار اعمال قانون با این شرکت پر حاشیه (کسر مالیان از چک تصفیه پرسنل) می باشم. که این اقدام ها با بهانه، شکل های مختلف و طرق متفاوت لاپوشانی می گردد. که اقدام به برده داری و تخریب انسانیت و شرافت می نماید. که متاسفانه در مادیران با کادو پیچ کردن، فانتزی و جذاب نشان دادن هر موضوع سعی در به فراموشی سپردن آن هستند. این صدا در کارخانه از طریق آقایان بیات، حسین زاده، کابوسی به جایی نرسید. که سعی در منزوی کردن انسان های تحصیل کرده و نجیب زاده در این سازمان وجود دارد. حتی در هنگام خروج ساعت ۱۹ صیفی اقدام به گرفتن کفش های ایمنی به زور با همکاری تمامی نگهبان ها از بنده نمود. البته من هم یک جفت کفش بو گندیده به یادگار برای گنجه فرد در آزمایشگاه باقی گذاشتم.
شرکت بینهایت داغون و بی دروپیکر هست، واقعاً جای موندن نیست.بدون هیچگونه قصد و غرض میگم، چون نمیخوام اشتباه من رو بقیه مرتکب بشن. من بعد ازحدود یکسال و چند ماه کارکردن توی اینجا این موارد رو میگم: 1-دنبال یک شرکت و کار درست حسابی باشین. 2-این شرکت مشکل ساختاری و سازمانی داره 3-هرکسی که سرش به تنش بیارزه ، قطعاً اینجا نمیمونه(شک نکنین، هیچ آدم باسواد بالای 2سال سابقه اینجا نمی بینید..) 4-حقوق تاخیر 3ماهه داره(این حداقلش هست) 5-روابط زیرپوستی و پنهان ، تا دلتون بخواد داره... 6-مدیرعامل به شدت ضعیف هست(کاری ندارم که یه سری چون جای دیگه ای ندیدن میگن این بهترین مدیرعامل دنیاس!) 7-برای مطالبات و حق و حقوقتون باید کفش آهنی بپوشین و اداره کار برین..توی اداره کار کلی پرونده شکایت از شرکت هست. 8-قرارداد کاری رو خیلی دیر بهتون میدن یا اصلاً نمیدن 9-زیرساخت های شرکت از هر نظر منهدم هست. 10-مدیران اینجا هیچ دوره مدیریت ندیدن،هیچ جای دیگه ای هم مدیر نبودن!(فاجعه هستن) 11-واسه همه چی پول دارن، بجز پرداخت حقوق و حق بیمه! 12- آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین. اینجا هیچییش شبیه یه شرکت نیست، هرچیزی اینجا نوشتن درست هست. با احترام به خودم و همه ی کساییکه اینجا کار میکنن: آریا بنیز از داخل پوسیده و نابود هست. یه شرکت ورشکسته و بی پول، که هیچ ارزشی واسه آدم ها قائل نیست.
مدير عامل كه هر لحظه تويك احوالاتي است و اصلا جاي رشد و پيشرفت براي كسي نميزاره در عوض يك سري افرادي كه فقط تو ظاهر خوبن و در عمل هيچ چيزي بلد نيستند رو استخدام ميكنه دليلش هم اينكه مديرعامل بشدت ظاهر بين هست و منافع و رشد شركت اصلا و ابدا براش مهم نيست چون ايشان وارث هستند و خودشان براي شركت زحمت نكشيده اند هزاران نفر افراد بيكار رو استخدام ميكنه با حقوق هاي بالا در عوض هركس كه زحمت كش و با استعداد هست به بدترين شكل ممكن سركوب ميكنه هرچقدر شما بتونيد يك رزومه ساختگي خوب درست كنيد مديرعامل شيفته شما ميشه و ميتونيد راحت بيكار باشيد و هيچ دستاوردي براي خودتان و شركت صنايع ورق ايران داشته باشيد
من توی این شرکت حدود 7 سال کار کردم و زحمات بی دریغ تمام پرسنل رو توی بخش های مختلف دیدم. از نظر مشکلات که باید بگم همه شرکت های ایران دارای این مشکلات هستن و نمیشه گفت مختص این شرکته از طرف دیگه توی سایت های مختلف میان راجب این شرکت منفی مینویسن که بیشتر بخاطر عقده و نظرات شخصی و کوبندس و باید در تمام مقاطع شغلی تجربه شخصی هر شخص بر مبنا رفتار خودش تنظیم بشه محترم رفتار کنی محترم رفتار میکنن الان هم بخاطر پوزیشن شغلی بهتر و بالاتر از این شرکت جدا شدم وگرنه صنعت طی این هفت سال محل رشد من و همکارانم بوده
تجربه کاری من توی شرکت صنعت رایان پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولید باتری یو پی اس و مخابراتی هست توی این شرکت باعث شد من ارتقا شغلی داشته باشم و چیزای جدیدی یاد گرفتم. مدیریت بر مبنا اصول به روز المان انجام میشه و مدیریت صحیح رو توی این شرکت کاملا میشه دید