دو مرحله است. مرحله اول سوالات منابع انسانی و تیپ شخصیتی بود. مرحله دومم مصاحبه فنی بود که سوالات زیادی پرسیدن. هرچی هم جواب بدی بیشتر میپرسن.. البته یه جاهایی سوالاتشون توهین کننده است. به عنوان مثال فرق بین Uml و XML چیست؟ آخه این چه سوالیه.. آدم بهش بر میخوره. در مورد برنامه نویسی همه نوع سوالی میپرسن. از وب سرویس ها، Design Pattern ها، OOP، شرکت برید برای پیشرفت جای خوبیه ولی به دلیل عقب بودن حقوق اون امکان برنامه ریزی برای آینده وجود ندارد. به نظر می رسد از نظر فضای کاری و محیط جای مناسبی نباشد. ویژگیهایی که براشون مهم بود: سخت کوشی. برون گرایی. کم حاشیه داشتن انتظارات کم
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در بريد سامانه نوين، صنعت تولید و صنایع، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران بريد سامانه نوين را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
ابتدا با مدیر منابع انسانی خانم فتوحی صحبت کردم و یک فرم شامل ۶-۷ برگه سوال درمورد مشخصات فردی و روحیاتم پر کردم که گفتند ((( حقوق رو با دو ماه تاخیر پرداخت می کنند))))!!!!! بااینکه میدونستم نمیخوام با این شرایط کار کنم ولی خواستم مصاحبه فنیشو هم بگذرونم بعد با دوتا از مدیرهای فنی شرکت جلسه مصاحبه داشتم که بیش از دو ساعت طول کشید قصدشون گیر دادن بودن مثلا وقتی جواب سوالی رو میدادی به تک تک کلماتت که چرا گفتی readonly یا private اگر نباشه چی میشه و چه اروری میده گیر میدادن مصاحبه سطح بالا نبود ولی واقعا الکی با سوالات پیچیدش میکردن درمورد اینکه چرا میخوام از محل کار فعلیم بیام بیرون بیش از ۱۰ بار سوال پرسیدند گفتند در سایت خاصی عضوی؟ گفتم بله Code project گفتند اکانتتو بگو چک کنیم =))))) (در این حد محترمانه و حرفه ای) به نظرم اصلا ارزش مصاحبه رفتن هم نداره ویژگیهایی که براشون مهم بود: روحیه کار تیمی چگونگی حل مشکل
مصاحبه من ۳ قسمت داشت. اول اینکه خیلی براشون وقت شناسی مهم هست پس حتما سر موقع برای مصاحبه حاضر بشید. اینم باید بگم که جز معدود جاهایی هست که کارشون کاملا جدی هست و این خیلی برای من مهم بود. مرحله اول مصاحبه از پر کردن ی فرم مشخصات شروع شد که داخلش چندتایی هم سوال شناخت شخصیت بود. بعد خانمی که مدیر بخش منابع انسانیشون هستند ازم سوالات خیلی کلی از اونچیزی که داخل فرمها نوشتم پرسیدند. (که چرا از محل کار قبلیت جدا شدی و …) بعد ۴ تا آزمون با سیستم شرکتشون گرفتند که ۳ تا مربوط به شناخت شخصیت بود و یکی هم سوالات هوش بود. میتونم بگم واقعا جالب بود برام طوری که وسط آزمون از مسئولش خواستم نتیجه این آزمون رو به خودمم بگند. (اولش گفتند اگه انتخاب شدید نتیجه رو به خودمم میگند اما بعد از آزمون نتیجه رو به خودم گفتند و به نظرم واقعا دقیق بود) بعد از تموم شدن ۴ تا آزمون با مدیر فنی شرکت جلسه گذاشتند برام حدود یکساعت سوالاتی ازم پرسیدند که بعدا متوجه شدم همه سوالات مربوط به پروژه ای هست که بعدا قراره با همشون کار کنم. (این ماهیت شرکتهایی هست که کارشون جدیه که سوال بی ربط نمیپرسند) رفتار مدیر فنی و افرادی که توی شرکت دیدم واقعا محترمانه بود. سوالات هم مربوط به مفاد شی گرایی و پرسیدن بعضی از دیزاین پترن ها میشد. در مورد سیستم queue و … هم سوالاتی پرسیدند. ی سوال هم از linq پرسیدند. خودم توی بحث فنی که با هم داشتیم از ۱۰۰ به خودم ۷۵ میدم. اما در نهایت قبول شدم. یکم به موارد منفی رزومم گیر دادند اما اصلا تحقیراآمیز صحبت نکردند که رفتار حرفه ای بود. وقت شناس باشید. ویژگیهایی که براشون مهم بود: وقت شناسی
مصاحبه من به صورت آنلاین بود به دلیل شرایط کرونا، و صبح تماس گرفتن و برای بعد از ظهر ست کردند. ۳ نفر بودن که دو نفر برای تیم فنی بودن و یک نفر منابع انسانی. اولش از رزومم پرسیدند و جالبه که سوالاتی کردند که واقعا زننده بود چرا داری میای بیرون چرا از شرکته ده سال پیشت اومدی بیرون. با آشنا رفتین یا مصاحبه!!! سوالات از این دست و از همون اول هم مشخص بود که قصدشون تخریبه چون هر سوال فنی که میپرسیدن الکی انقد گیجت میکردن یا همونجا میگفتن اشتباه گفتی یعنی بعد از ۴ تا سوال که جواب دادم و مفاهیمو گفتم به شدت عصبانی شدم و باهاشون بحثم شد که این چه مصاحبه غیرحر فه ای هست مثلا به شما میگن سینتکس جنریک متد رو بگو!!! بگو چجوری مینویسن!!! یه کوئری گفتن که سینتکسش رو بگو کاملا از اول چجوری مینویسی اینو!!! کلا در نهایت میخواستن به همون نمیدونم تو برسن انقد که کلافت میکنن .حتی از تلفظ virtual من ایراد گرفتن دانش خودشون رو مثلا به رخ میکشن که تو اشتباه جواب دادی بحثای بیمورد سر پاسخ تو که اصلا نیازی هم نیست بهش و اصلا حرفه ای نیست این حرکت. در کل من ده دقیقه مصاحبه کردم و بعدش ادامه ندادم چون واقعا همچین مصاحبه بیخودی رو جایی ندیده بودم و اولین بار بود مصاحبه ام رو جایی ادامه نمیدادم. البته به خودشونم گفتم همونجا به هیچ وجه درگیری همچین مصاحبه هایی نشین و اصلا توصیه نمیکنم چون به شدت رو مخ هستند این نظر من بود میتونین امتحان کنین و ببینین چقدر حتی نوع صحبت و به چالش کشیدن رو بلد نیستند ویژگیهایی که براشون مهم بود: هیچ کدام
استخدام در بريد سامانه نوين
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران بريد سامانه نوين را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی بريد سامانه نوين مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ بريد سامانه نوين
آیا بريد سامانه نوين در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بريد سامانه نوين ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در بريد سامانه نوين چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در بريد سامانه نوين چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در بريد سامانه نوين از نگاه ۵ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در بريد سامانه نوين چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بريد سامانه نوين ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: