وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۷۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۸ از ۲۴
پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل ·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
پرسنل

من از آذر ماه سال ۰۲ وارد این مجموعه شدم. از جایی اومدم که حقوق ۴ تومن می‌داد و ساعت کاری زیادی داشت و بیمه هم نداشت. وقتی اومدم جانبو، با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی و حقوق ۷۴۰۰ و اضافه کاری و پاداش و امکان پیشرفت به مراحل بالاتر کاری و داشتن یک روز در هفته مرخصی فکر کردم بهشت برینه برام. اما اینطور نبود. دو ماهه که توی این مجموعه هستم و ساعت کاری از ۸ صبح تا ۵ عصر فقط زبونیه. تا وقتی که کار هست، باید باشی توی فروشگاه. اومدنت با خودته، رفتنت با خدا. تازه... اضافه موندن هات اصلأ اضافه کاری محسوب نمی‌شه و وظیفته. تعادل بین کار و زندگی اصلا نداره. من صبح میرفتم، شب بر می‌گشتم. مدیریت خوب بود اما معاونین خیر. دوتا معاون داشتیم که یکیش بی مسولیت بود و رفت. یکی دیگه اومد سختگیر و محیط پادگانی. که تمامی پرسنل و حتی مدیریت باهاش مشکل داشت. دو نفر استعفا دادن تا به حال و جایگزین جدید اومدن که اونا هم مشکل دارن. (حتی خود من) پول صندوق وقتی کسر بیاد، از جیب من و تو میره.این ماه ۷۴۰۰ حقوق گرفتم که تهش واسم ۱ تومن می‌موند. چون پول صندوق توی روز فروش ویژه اول ماه کسر اومد، نفری ۱۲۵۰ کارت کشیدیم. ماه قبل هم بابت صندوق ۴۵۰ تومن قرض کردم تا پول صندوق کسر نیاد. صندوق رو هر چهار نفرمون که هستیم می‌زنیم. کارای فروشگاه بر عهده همگیه از فروش تا صندوق تا نظافت و چیدمان. در هفته یک روز مرخصی داری که فردای مرخصی یک روز فول تایم فروشگاهی. هفته ی منتهی به اول ماه که پنجشنبه اول هر ماه توش قرار داره، باید بطور کامل فول بیای. هر یک ماه درمیون انبار گردانی دارن که صبح ساعت ۵ باید بیای یا اگه تایم دیگه ای باشه، باید شب رو فروشگاه بمونی. ناهار با خودته. با اینکه تمام وقت رو توی اون خراب شده داری سپری می‌کنی. اضافه کاری نداره و فقط ایام تعطیل شامل میشه. وگرنه شما صبح بیا تا ۱۲ شب هم بمونی، اضافه کاری بهت تعلق نمی‌گیره. اگه گوشت و مرغ و ماهی که میارن تاریخش بگذره، همه باید پول بدن. حتی اگه مقصر نباشن. بیمه تکمیلی بعد از یکسال داره، در صورتی که خیلی جاها بعد از سه ماهه. اونقدر کار روی سرت تلمبار می‌شه که حتی وقت فکر کردن به مشکلات خودت هم نداری. توی این دوماه من عملاً فروشگاه بودم و فقط شبها خونه میومدم و میخوابیدم. آواز دهل از دور شنیدن خوش است. محصولات تاریخ گذشته یا ناآشنا توی فروشگاه هست که کمتر کسی میاد می‌خره. باز با این وجود نمی‌دونم چطوریه که روی نایلون های شرکت نوشته هفت سال پیاپی فروشگاه زنجیره‌ای برتر ایران !!!!!!!!!! من توی این مدت دو ماه بیشتر از اینکه پس اندازی کنم یا بدهی هام رو بدم و خرج نیازهام کنم، دوباره برگردوندم به شرکت. حتی یه شاهی هم راضی نیستم. استعفای خودم رو نوشتم و تا آخر بهمن ماه میام بیرون.

هیدرولیک کاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس فروش

تجربه نسبتا عجیب و نه چندان جالب اصلا جالب نبود.. هیشکی اینجا قراردادنداره گویا اصلا هم براشون مهم نیست فقط ظاهرا حقوق سر وقت میدن ...چن روز اونجا بودم متوجه بی درو پیکریش شدم اومدم بیرون ! قانون قانونه ولی ظاهرا فقط دنبال توجیه بودن اول تو مصاحبه خانمی که اسمش عابدی بود گفت قرارداد دارید بعد که با یکی از پزسنل حرف زدم گفت اینجا هیشکدوممون قراداد نداریم و انگار خیلی هم عادی بوده براشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم هنوز پرسنل به حقوق اولیه وانسانیشون آشنا نیستن :)))) خیلی وسایل قدیمی و عهد عتیق و سیستم های کند و ناجور و هنگی هم داشت !

زرین جم مارینا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۵.۰
برنامه ریزی

من کمتر از یک سال هست که اینجا مشغول هستم و به نظرم واقعا شرکت خوبی هست و برای من مثل خونه دومم شده. منابع انسانی خیلی خوبی داره و حمایت گر هستند شرایط خیلی خوبی رو از نظر رفاهی و حقوقی توی شرکت ایجاد کردند مثل اسنپ سازمانی، آموزش های متعدد در همه حوزه ها، توجه به سلامت و کیفیت غذاهای سازمانی و ... و بهتر از همه اینکه شنونده حرفهات هستند و با توجه به درد و دل هات گوش می دن و مشکلات رو پیگیری می کنند. در کل بعد از این همه سالی که مشغول به کار هستم حضور توی این شرکت تجربه جذابی بوده که داشتم و ممنونم از همه تیم منابع انسانی شرکت

آرا کاوش پژوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

یک شرکت با رفتار غیر حرفه ای که هیچ ارزشی برای وقت شما قائل نیست. در این شرایط آلودگی هوا و ترافیک سه بار شما را به جلسه مصاحبه حضوری می‌کشند و بعد بدون هیچ پاسخی غیبشان می‌زند و حتی وقتی زنگ میزنی و میگی من سه بار و هر بار با احتساب رفت آمد 2 ساعت وقت صرف کردم حداقل بگید رد شدی باز هم منشی میگه خبر میدم و میره که میره! تا جلسه آخر هم انگار همه چیز اوکی بود فقط حسم اینه چون گفتم با بیش از ده سال سابقه حاضر به سه ماه آزمایشی با حقوق وزارت کار نیستم دیدند تیرشون برای مفت بری به سنگ خورده

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش زنجیره ای ·۹ بهمن ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس فروش زنجیره ای

لطفا کمتر مزخرف بنویسید و رویا ببافید کجا بهترین شرکته؟ اون جو مسموم زیر ابزن یا اون داکیومنت های غلط غلوط و کارمندهای بیسوادش؟؟ عقده روزی ی سیب و موز داری اینو نوشتی؟ خاک تو سر گدا گشنه ندید بدیدت!!! تو کشور های اروپایی شعبه همین شرکت کار کنی چی کار میکنی ول کام پک میدن اینا تف هم نمیدن بهمون !:) احتمالا از چاپلوسی مدیریت اونجایی! بعد حقوقش از همه شرکت های هم صنف خورش و کف بازار پایین تره کم دروغ بگو الکی ویترین درست کن متوجه!

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش زنجیره ای·۹ بهمن ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش زنجیره ای

داکیومنت هایی که اونجا به همکاران میدن پر از اشکال و ایراده و جالبه کسی اصلا پیگیر نیست که چرا اینجوریه! از دور دل میبره اینجا از نزدیک زهره!شرکت third party قراردادبا شما میبنده که کارمندانش بسیاااااااااار پررو و بی ادب هستند. انگار زورشون کردن تو اچ ار کار کنن برای این ندید بدید ها که تا حالا محیط با کلاس ندیدن جای خوبیه و این که تو روز یه نوع میوه میده البته اینم آپشن خاص حساب نمیشه ! اصلا پیشنهاد نمیکنم اگه به کار تو صنعت FMCG علاقه دارید شرکت جی تی آی و یا بی ای تی پارس هست:) حقوقشون هم بالاتره یا حتی نستله! شاید فقط به درد کارآموزی بخوره !

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس PMO·۹ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس PMO

قراردادها یکماهه هست و فرقی هم نداره تازه کار باشی یا قدیمی با 12 سال سابقه کار. به من یه روز بی دلیل گفتن نیا دیگه و هرچی از مدیر عامل پرسیدم چرا یه جوری رفتار میکرد انگار صدامو نمیشنوه!مدیر عامل یه آدم مزخرف وسواسی و روانی بود که حتی به خاطر وسواسش خودکاراز دست کسی نمیگرفت ! بچه ها رو با دلایل واهی اخراج میکرد یکی از همکاران طبقه پایین ما یه بار اومد طبقه بالا (طبقه مدیریت که منم تو همون طبقه بودم!چنگالش رو بشوره چونآشپزخونه طبقه خودشون شلوغ بوده گفته بود اومدی جاسوسی کنی اخراجش کرده بود. در این حد روانی متوهم !!!!!یه نفرم جلو چشمم اخراج کرد که مثلا حساب کار دست من بیاد و شنبه رفتم ده دقیقه نگذشته بود مدیر منابع انسانی زنگ زد گفت گفتن با شما قطع همکاری کنید ! هرچی گفتم چرا گفت به منم نگفتنو نمیدونم و فلان ! مردک روانی مزخرف ! نه میبخشمش نه حلالش میکنم عوضی رو !کار دومم بود خیلی از لحاظ روحی بهم لطمه زد !

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دیجیتال·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
دیجیتال

فضای شرکت به شدت سمی هست افراد با پاری بازی ارتقا می گیرن شفافیت وجو نداره اگر به دنبال ارتقا و پیشرفت هستید سمت زرین رویا نرید! کارا اصلا پیش نمیره

محیط غیر حرفه ای
بی نظمی کاری
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

آزار و اذیت جنسی شوخی های سخیف توسط همکاران و مدیران مدیریت ارشد به شدت ضعیف خیلی تجربه بی داشتم و دارم و شاهد بدقولی های زیادی شدم کارها به کندی انجام میشن

بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
بد قول
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

متاسفانه در یک کلمه افتضاح! گول ظاهرشونو نخورید از بیرون خیلی خوبن ولی برید توش میبینید بی سواد و پر ادعا هستن متاسفانه مدیرانشون با برندینگ شخصی خود، ظاهر نادرستی ساختن فرهنگ شرکت به شدت مخرب و من شاهد آزار و اذیت جنسی توسط مدیران قرار گرفتم.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ دی ۱۴۰۲
۵.۰

اگه بخوام ز این شرکت بگم، میتونم اینو عنوان کنم که بهترین مکان برای پیشرفت و یادگیریه. شما به محض اینکه وارد شرکت میشین اگه خودتون پویا و فعال باشید به سرعت میتونید ارتقا شغلی پیدا کنید و پیشرفت. هر روز تجربه های جدید به دست بیارید و کلی مطلب یاد بگیرید. میتونم بگم این شرکت هم یه محل کاره هم مثل دانشگاهه. ولی بازم میگم بستگی به خودتون داره که چقدر تلاش داشته باشید. ارتباط دوستانه و صمیمی بین همکارا واقعا لذت بخشه. از بدو ورود احساس راحتی و صمیمیت میکنید با همه. من تو کامنتا خوندم که تاخیر حقوق داره، نمیگم نداشتیم، تاخیر داشتیم اما برای مدت کوتاهی، که بعد از یه تایمی دیگه به موقع و درست شد. بلاخره شرکت پروژه محور بود و برای همه شرکت های پروژه محور این مسئله تو یه بازه کوتاهی پیش میاد. اینو از تو تجربه کاریم تو شرکت های پروژه محور دیگه دارم میگم. اگه وارد این شرکت شدید فقط یه مسئله رو میتونم بهتون بگم "تلاش کنید" همین.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۹ دی ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس

برای من حقوقش بد نبود. یه پیشرفتی تو مسیر کاریم شد. قراردادها کوتاه مدته، حتی یه ماهه هم قرارداد می‌بندن که راحت بتونن بدون هیچ دردسری عذرت رو بخوان و بفرستنت بری. شب عیدی مثلا میگفتن دیگه نمیخوایمت. قراردادت هم تموم شده و تو کاری نمی‌تونی بکنی. ساعت رفت و آمد خیلی اهمیت داشت. حتی یه بازه‌ای میگفتن اگه هشت و یک دقیقه برسی حق نداری بیای تو دیگه. برگرد خونه. ۵ عید هم که باید میرفتی سرکار. می‌شد نری، ولی از مرخصیت کم می‌شد. خروجی کارمند خیلی بالاست. من کمتر از یک سال اونجا بودم و خودشون یهو اومدن گفتن ما اصن همچین پوزیشنی نمیخوایم. اینکه میگن اگر زیرمجموعه یوریک باشی میندازت بیرون، راست میگن. سیستم مافیایی هست و عمو و برادرزاده مدام تو کشمکش بودن. کم‌کم هرکی رو که یوریک استخدام کرده بود، مینداختن بیرون. همین بچه‌ها هر پروژه‌ای رو شروع می‌کردن، ناتموم می‌موند، چون آرمیک نمی‌ذاشت کسی از تیم یوریک کار کنه. یوریک هم بسته بود به درخت تمیش رو و همش کانادا بود. منابع انسانی نقش هویج رو داره. خوبیش فقط ناهار بود. یه سری تخفیف سی درصدی هم اون موقع میدادن برای تولدت، که اینقدر قیمت کت و شلوارها بالا بود که به کارت نمیومد. مخصوصا برای خانوما. کلا آدم‌های بی‌سواد با زد و بند و پاچه خواری به درجه‌های بالا رسیده بودند، و اگر پارتی نداشتی بعد از یه مدت هم مینداختنت بیرون. حیف همچین مجموعه‌ای، همچین مدیران ناتوانی داره.

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ دی ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه‌نویس در این شرکت مشغول به کار بودم و قصد داشتم حداقل بازه‌ی زمانی یک ساله با این شرکت همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل مدیریت بد، سطح کار پایین و محیط به شدت خشک، بیش تر از ۶ ماه نتونستم همکاری رو ادامه بدم. مدیریت واحد نرم‌افزار بسیار بدقلق و کم‌دانش هستن، نه تنها در زمینه‌ی کاری نرم‌افزار، بلکه در زمینه‌ی مدیریت هم کارشون فوق‌العاده بی‌کیفیت هست. طوری که مدام برای هر مساله‌ی کوچیکی میان سر میز برنامه‌نویس‌ها و تمرکز رو کاملا از بین می‌برن. اخلاقشون هم که اصلا تعریفی نداره. سطح پروژه ها پایینه و کار بیش‌تر حالت پشتیبانی داره تا برنامه‌نویسی درست حسابی‌، برای یک برنامه‌نویسی که قصد پیش‌رفت داره، اصلا جای مناسبی نیست. محیط کاری برای برنامه‌نویس‌ها اصلا مناسب نیست (open office هست) و سر و صدا خیلی زیاده ولی در عین حال کوچک‌ترین روابط دوستانه‌ای بین همکارا وجود نداره، محیط عجیبی بود و من بین تمام تجربه‌های کاری‌م، با چنین محیطی برخورد نکرده بودم!

صحت صنعت رفیع
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۳۰ آذر ۱۴۰۲
۴.۰
کارمند

شرکت خوبی است تعداد کارمندها کم است موقعیت محل کار میدان ولیعصر و خوش مسیر، از پارکینگ شرکت هم می توانی استفاده کنی البته اگر بتونی تو طرح و ترافیک بیای ، ساعت کار زیاده اینجوری که من پرسیدم همه روز های هفته غیر جمعه باید سرکار باشن و روزی به طور عجیب 9 ساعت ، شرکتهای کوچک یک مشکل عمده در جذب نیرو و نگهداشت اونا دارن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

به شدت بی نظم هستن برای من وقت مصاحبه ساعت ۱۱گذاشته بودن ۱۱:۲۰ دقیقه فرم استخدام تموم شد (فرم استخدامی که به شدت مضخرف بود پُر از سوالات ریاضی🤣 که اصلا به رشته ی تحصیلی و تخصص من مرتبط نبود. ساعت ۱۱:۳۰ رفتم داخل برای مصاحبه ی حضوری مرحله ی اول به شدت تاخیر داشت جوری که یک ساعت و نیم داخل یک اتاق خالی بدون هیچ گونه پذیرایی منو نگه داشتن 🥲 خلاصه اصلا ارزشی برای آدم قائل نیستن.واقعا متاسفم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Electronic Engineer·۲۴ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Electronic Engineer

رامین امیری و زنش فرزانه جواهری، هر دو کلاهبردار، رامین امیری یکی از بد نام ترین کارفرما های ایرانه که به تنهایی با یک شرکت ۶۰ متری سر بالای ۱۰۰ نفرو به کمک زنش و خواهر زنش کلاه گذاشته، مراقب باشید

پالایشگاه غلات زر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مدیریت نوآوری·۲۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس مدیریت نوآوری

قصد دارم از فرصتی که این پلتفرم در اختیار ما قرار داده استفاده کنم و از تجربه تعجب برانگیز خودم در رابطه با پالایشگاه تصفیه غلات زر (هشتگرد) بگم. فوق العاده رفتار غیرحرفه ای در استخدام و مصاحبه دارند. از من خواستند برای جایگاه شغلی کارشناس مدیریت نوآوری که آگهی کرده بودند، پروپوزال بنویسم (کاملا غیرحرفه ای) و تمام مسیر پیاده سازی سیستم مدیریت نوآوری را بر اساس مدارکی که شرکت مشاورشون در زمینه مدیریت نوآوری بهشون ارائه داده بود را با جزئیات تصریح کنم و وظایف کارشناس را هم شرح بدهم تا در اسرع وقت برایشان پرزنت کنم اما بعد از دو هفته وقتی که بر روی پروپوزال ارسالی گذاشتم دیگر خبری از آنها نشد. حداقل کاری که انتظار میرفت انجام بدن تماس با من و بیان علل عدم استخدامم بود حالا بماند که تایم هم مشخص نکردن برای ارائه.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

منم اونجا کار کردم و مزخرف ترین و بدترین تجربه کاری من بود حقوق که پایینه به نسبت به کاری که میکنین و زمانی ک توی شرکت هستین چون نسبت به استاندارد بیشتر باید کار کنین و به اندازه نصف یه روز کاری شما در هفته بیشتر باید حضور داشته باشین و کار کنین حقوق هارو دو ماه دیرتر بهتون میدن که کاملا شارلاتان بازیه و اون دوماهی که اولش بهتون ندادن رو انقدر نگه میدارن و نمیدن تا پشیمون بشینو قیدشو بزنین بیمه کاریتون حداقل حقوق وزارت کار رد میشه چون دوبار هر حقوقتون رو میزنن، یکی پنج تومن و بقیشو جدا میزنن که مالیات ندن ولی این برای شما اصلا خوب نیست. در کل اشتباه نکنین و عمرتونو داخل این شرکت به فنا ندین

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۹ آذر ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس

تعدیل پایان سال 1400 ناعادلانه و جهت فرار مالیاتی بود و همان کارگرهایی که تعدیل کردند مجدد از اردیبهشت عوت به همکاری کردند.....................................ر.........................

پرداخت حقوق به موقع
اهمیت به دیزاین
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
دریافت سفته برای قرارداد
مدیریت ضعیف
داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

بعد از سه هفته کارشناس منابع انسانی تماس گرفتن و بعد از چند سوال دعوت به مصاحبه شدم. روز مصاحبه کارشناس منابع انسانی استقبال و برخور خوبی داشتن. ولی مصاحبه گر که یک خانم جوان مغرور بودن و ظاهرا تازه هم مدیر شده بودن ، با نگاه از بالا به پایین و توهین آمیز مصاحبه کردن، سوال ها ناشیانه و بی ربط به مهارت های لازم برای شغل بود. مثلا ارقام سالیانه شغل سابق رو پرسیدن. در برابر همه ی پاسخ های درست جواب نه اشتباه گفتی رو شنیدم!!!! (بعد از مصاحبه جواب ها رو چک کردم و درست بودن) یک سوال راجع به استانداردی که اصلا وجود خارجی نداره پرسیدن!!!! نرم افزارهایی که در آگهی خود شرکت به عنوان مهارت های لازم ذکر شده بود رو می گفتن به این شغل ربطی نداره و مهارت های متفرقه اس!!! و در پایان گفتن شما و هیچ کس دیگه ای شایستگی این شغل رو ندارید چون کار اینجا علمی و به روز هست! تمام برداشت من از مصاحبه اظهار وجود و فخر فروشی اون مدیر بود. در ضمن متوجه شدم که این آگهی از ۷ ماه قبل دائم منتشر میشه و هیچکس جذب نمیشه. که این نشون دهنده وجود مشکل از طرف مصاحبه گر هست. من قبل از مصاحبه نظرات منفی این سایت رو خونده بودم و بعد از مصاحبه مطمئن شدم که درسته. و در آخر اینکه ظاهرا بدون داشتن آشنا و رابط قوی امکان مشغول شدن در این شرکت خیلی کمه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل ·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
پرسنل

من از آذر ماه سال ۰۲ وارد این مجموعه شدم. از جایی اومدم که حقوق ۴ تومن می‌داد و ساعت کاری زیادی داشت و بیمه هم نداشت. وقتی اومدم جانبو، با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی و حقوق ۷۴۰۰ و اضافه کاری و پاداش و امکان پیشرفت به مراحل بالاتر کاری و داشتن یک روز در هفته مرخصی فکر کردم بهشت برینه برام. اما اینطور نبود. دو ماهه که توی این مجموعه هستم و ساعت کاری از ۸ صبح تا ۵ عصر فقط زبونیه. تا وقتی که کار هست، باید باشی توی فروشگاه. اومدنت با خودته، رفتنت با خدا. تازه... اضافه موندن هات اصلأ اضافه کاری محسوب نمی‌شه و وظیفته. تعادل بین کار و زندگی اصلا نداره. من صبح میرفتم، شب بر می‌گشتم. مدیریت خوب بود اما معاونین خیر. دوتا معاون داشتیم که یکیش بی مسولیت بود و رفت. یکی دیگه اومد سختگیر و محیط پادگانی. که تمامی پرسنل و حتی مدیریت باهاش مشکل داشت. دو نفر استعفا دادن تا به حال و جایگزین جدید اومدن که اونا هم مشکل دارن. (حتی خود من) پول صندوق وقتی کسر بیاد، از جیب من و تو میره.این ماه ۷۴۰۰ حقوق گرفتم که تهش واسم ۱ تومن می‌موند. چون پول صندوق توی روز فروش ویژه اول ماه کسر اومد، نفری ۱۲۵۰ کارت کشیدیم. ماه قبل هم بابت صندوق ۴۵۰ تومن قرض کردم تا پول صندوق کسر نیاد. صندوق رو هر چهار نفرمون که هستیم می‌زنیم. کارای فروشگاه بر عهده همگیه از فروش تا صندوق تا نظافت و چیدمان. در هفته یک روز مرخصی داری که فردای مرخصی یک روز فول تایم فروشگاهی. هفته ی منتهی به اول ماه که پنجشنبه اول هر ماه توش قرار داره، باید بطور کامل فول بیای. هر یک ماه درمیون انبار گردانی دارن که صبح ساعت ۵ باید بیای یا اگه تایم دیگه ای باشه، باید شب رو فروشگاه بمونی. ناهار با خودته. با اینکه تمام وقت رو توی اون خراب شده داری سپری می‌کنی. اضافه کاری نداره و فقط ایام تعطیل شامل میشه. وگرنه شما صبح بیا تا ۱۲ شب هم بمونی، اضافه کاری بهت تعلق نمی‌گیره. اگه گوشت و مرغ و ماهی که میارن تاریخش بگذره، همه باید پول بدن. حتی اگه مقصر نباشن. بیمه تکمیلی بعد از یکسال داره، در صورتی که خیلی جاها بعد از سه ماهه. اونقدر کار روی سرت تلمبار می‌شه که حتی وقت فکر کردن به مشکلات خودت هم نداری. توی این دوماه من عملاً فروشگاه بودم و فقط شبها خونه میومدم و میخوابیدم. آواز دهل از دور شنیدن خوش است. محصولات تاریخ گذشته یا ناآشنا توی فروشگاه هست که کمتر کسی میاد می‌خره. باز با این وجود نمی‌دونم چطوریه که روی نایلون های شرکت نوشته هفت سال پیاپی فروشگاه زنجیره‌ای برتر ایران !!!!!!!!!! من توی این مدت دو ماه بیشتر از اینکه پس اندازی کنم یا بدهی هام رو بدم و خرج نیازهام کنم، دوباره برگردوندم به شرکت. حتی یه شاهی هم راضی نیستم. استعفای خودم رو نوشتم و تا آخر بهمن ماه میام بیرون.

هیدرولیک کاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس فروش

تجربه نسبتا عجیب و نه چندان جالب اصلا جالب نبود.. هیشکی اینجا قراردادنداره گویا اصلا هم براشون مهم نیست فقط ظاهرا حقوق سر وقت میدن ...چن روز اونجا بودم متوجه بی درو پیکریش شدم اومدم بیرون ! قانون قانونه ولی ظاهرا فقط دنبال توجیه بودن اول تو مصاحبه خانمی که اسمش عابدی بود گفت قرارداد دارید بعد که با یکی از پزسنل حرف زدم گفت اینجا هیشکدوممون قراداد نداریم و انگار خیلی هم عادی بوده براشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم هنوز پرسنل به حقوق اولیه وانسانیشون آشنا نیستن :)))) خیلی وسایل قدیمی و عهد عتیق و سیستم های کند و ناجور و هنگی هم داشت !

زرین جم مارینا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۵.۰
برنامه ریزی

من کمتر از یک سال هست که اینجا مشغول هستم و به نظرم واقعا شرکت خوبی هست و برای من مثل خونه دومم شده. منابع انسانی خیلی خوبی داره و حمایت گر هستند شرایط خیلی خوبی رو از نظر رفاهی و حقوقی توی شرکت ایجاد کردند مثل اسنپ سازمانی، آموزش های متعدد در همه حوزه ها، توجه به سلامت و کیفیت غذاهای سازمانی و ... و بهتر از همه اینکه شنونده حرفهات هستند و با توجه به درد و دل هات گوش می دن و مشکلات رو پیگیری می کنند. در کل بعد از این همه سالی که مشغول به کار هستم حضور توی این شرکت تجربه جذابی بوده که داشتم و ممنونم از همه تیم منابع انسانی شرکت

آرا کاوش پژوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۴ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

یک شرکت با رفتار غیر حرفه ای که هیچ ارزشی برای وقت شما قائل نیست. در این شرایط آلودگی هوا و ترافیک سه بار شما را به جلسه مصاحبه حضوری می‌کشند و بعد بدون هیچ پاسخی غیبشان می‌زند و حتی وقتی زنگ میزنی و میگی من سه بار و هر بار با احتساب رفت آمد 2 ساعت وقت صرف کردم حداقل بگید رد شدی باز هم منشی میگه خبر میدم و میره که میره! تا جلسه آخر هم انگار همه چیز اوکی بود فقط حسم اینه چون گفتم با بیش از ده سال سابقه حاضر به سه ماه آزمایشی با حقوق وزارت کار نیستم دیدند تیرشون برای مفت بری به سنگ خورده

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش زنجیره ای ·۹ بهمن ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس فروش زنجیره ای

لطفا کمتر مزخرف بنویسید و رویا ببافید کجا بهترین شرکته؟ اون جو مسموم زیر ابزن یا اون داکیومنت های غلط غلوط و کارمندهای بیسوادش؟؟ عقده روزی ی سیب و موز داری اینو نوشتی؟ خاک تو سر گدا گشنه ندید بدیدت!!! تو کشور های اروپایی شعبه همین شرکت کار کنی چی کار میکنی ول کام پک میدن اینا تف هم نمیدن بهمون !:) احتمالا از چاپلوسی مدیریت اونجایی! بعد حقوقش از همه شرکت های هم صنف خورش و کف بازار پایین تره کم دروغ بگو الکی ویترین درست کن متوجه!

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش زنجیره ای·۹ بهمن ۱۴۰۲
۳.۰
کارشناس فروش زنجیره ای

داکیومنت هایی که اونجا به همکاران میدن پر از اشکال و ایراده و جالبه کسی اصلا پیگیر نیست که چرا اینجوریه! از دور دل میبره اینجا از نزدیک زهره!شرکت third party قراردادبا شما میبنده که کارمندانش بسیاااااااااار پررو و بی ادب هستند. انگار زورشون کردن تو اچ ار کار کنن برای این ندید بدید ها که تا حالا محیط با کلاس ندیدن جای خوبیه و این که تو روز یه نوع میوه میده البته اینم آپشن خاص حساب نمیشه ! اصلا پیشنهاد نمیکنم اگه به کار تو صنعت FMCG علاقه دارید شرکت جی تی آی و یا بی ای تی پارس هست:) حقوقشون هم بالاتره یا حتی نستله! شاید فقط به درد کارآموزی بخوره !

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس PMO·۹ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس PMO

قراردادها یکماهه هست و فرقی هم نداره تازه کار باشی یا قدیمی با 12 سال سابقه کار. به من یه روز بی دلیل گفتن نیا دیگه و هرچی از مدیر عامل پرسیدم چرا یه جوری رفتار میکرد انگار صدامو نمیشنوه!مدیر عامل یه آدم مزخرف وسواسی و روانی بود که حتی به خاطر وسواسش خودکاراز دست کسی نمیگرفت ! بچه ها رو با دلایل واهی اخراج میکرد یکی از همکاران طبقه پایین ما یه بار اومد طبقه بالا (طبقه مدیریت که منم تو همون طبقه بودم!چنگالش رو بشوره چونآشپزخونه طبقه خودشون شلوغ بوده گفته بود اومدی جاسوسی کنی اخراجش کرده بود. در این حد روانی متوهم !!!!!یه نفرم جلو چشمم اخراج کرد که مثلا حساب کار دست من بیاد و شنبه رفتم ده دقیقه نگذشته بود مدیر منابع انسانی زنگ زد گفت گفتن با شما قطع همکاری کنید ! هرچی گفتم چرا گفت به منم نگفتنو نمیدونم و فلان ! مردک روانی مزخرف ! نه میبخشمش نه حلالش میکنم عوضی رو !کار دومم بود خیلی از لحاظ روحی بهم لطمه زد !

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دیجیتال·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
دیجیتال

فضای شرکت به شدت سمی هست افراد با پاری بازی ارتقا می گیرن شفافیت وجو نداره اگر به دنبال ارتقا و پیشرفت هستید سمت زرین رویا نرید! کارا اصلا پیش نمیره

محیط غیر حرفه ای
بی نظمی کاری
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

آزار و اذیت جنسی شوخی های سخیف توسط همکاران و مدیران مدیریت ارشد به شدت ضعیف خیلی تجربه بی داشتم و دارم و شاهد بدقولی های زیادی شدم کارها به کندی انجام میشن

بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف
بد قول
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۲۴ دی ۱۴۰۲
۱.۰
منابع انسانی

متاسفانه در یک کلمه افتضاح! گول ظاهرشونو نخورید از بیرون خیلی خوبن ولی برید توش میبینید بی سواد و پر ادعا هستن متاسفانه مدیرانشون با برندینگ شخصی خود، ظاهر نادرستی ساختن فرهنگ شرکت به شدت مخرب و من شاهد آزار و اذیت جنسی توسط مدیران قرار گرفتم.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ دی ۱۴۰۲
۵.۰

اگه بخوام ز این شرکت بگم، میتونم اینو عنوان کنم که بهترین مکان برای پیشرفت و یادگیریه. شما به محض اینکه وارد شرکت میشین اگه خودتون پویا و فعال باشید به سرعت میتونید ارتقا شغلی پیدا کنید و پیشرفت. هر روز تجربه های جدید به دست بیارید و کلی مطلب یاد بگیرید. میتونم بگم این شرکت هم یه محل کاره هم مثل دانشگاهه. ولی بازم میگم بستگی به خودتون داره که چقدر تلاش داشته باشید. ارتباط دوستانه و صمیمی بین همکارا واقعا لذت بخشه. از بدو ورود احساس راحتی و صمیمیت میکنید با همه. من تو کامنتا خوندم که تاخیر حقوق داره، نمیگم نداشتیم، تاخیر داشتیم اما برای مدت کوتاهی، که بعد از یه تایمی دیگه به موقع و درست شد. بلاخره شرکت پروژه محور بود و برای همه شرکت های پروژه محور این مسئله تو یه بازه کوتاهی پیش میاد. اینو از تو تجربه کاریم تو شرکت های پروژه محور دیگه دارم میگم. اگه وارد این شرکت شدید فقط یه مسئله رو میتونم بهتون بگم "تلاش کنید" همین.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۹ دی ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس

برای من حقوقش بد نبود. یه پیشرفتی تو مسیر کاریم شد. قراردادها کوتاه مدته، حتی یه ماهه هم قرارداد می‌بندن که راحت بتونن بدون هیچ دردسری عذرت رو بخوان و بفرستنت بری. شب عیدی مثلا میگفتن دیگه نمیخوایمت. قراردادت هم تموم شده و تو کاری نمی‌تونی بکنی. ساعت رفت و آمد خیلی اهمیت داشت. حتی یه بازه‌ای میگفتن اگه هشت و یک دقیقه برسی حق نداری بیای تو دیگه. برگرد خونه. ۵ عید هم که باید میرفتی سرکار. می‌شد نری، ولی از مرخصیت کم می‌شد. خروجی کارمند خیلی بالاست. من کمتر از یک سال اونجا بودم و خودشون یهو اومدن گفتن ما اصن همچین پوزیشنی نمیخوایم. اینکه میگن اگر زیرمجموعه یوریک باشی میندازت بیرون، راست میگن. سیستم مافیایی هست و عمو و برادرزاده مدام تو کشمکش بودن. کم‌کم هرکی رو که یوریک استخدام کرده بود، مینداختن بیرون. همین بچه‌ها هر پروژه‌ای رو شروع می‌کردن، ناتموم می‌موند، چون آرمیک نمی‌ذاشت کسی از تیم یوریک کار کنه. یوریک هم بسته بود به درخت تمیش رو و همش کانادا بود. منابع انسانی نقش هویج رو داره. خوبیش فقط ناهار بود. یه سری تخفیف سی درصدی هم اون موقع میدادن برای تولدت، که اینقدر قیمت کت و شلوارها بالا بود که به کارت نمیومد. مخصوصا برای خانوما. کلا آدم‌های بی‌سواد با زد و بند و پاچه خواری به درجه‌های بالا رسیده بودند، و اگر پارتی نداشتی بعد از یه مدت هم مینداختنت بیرون. حیف همچین مجموعه‌ای، همچین مدیران ناتوانی داره.

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ دی ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه‌نویس در این شرکت مشغول به کار بودم و قصد داشتم حداقل بازه‌ی زمانی یک ساله با این شرکت همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل مدیریت بد، سطح کار پایین و محیط به شدت خشک، بیش تر از ۶ ماه نتونستم همکاری رو ادامه بدم. مدیریت واحد نرم‌افزار بسیار بدقلق و کم‌دانش هستن، نه تنها در زمینه‌ی کاری نرم‌افزار، بلکه در زمینه‌ی مدیریت هم کارشون فوق‌العاده بی‌کیفیت هست. طوری که مدام برای هر مساله‌ی کوچیکی میان سر میز برنامه‌نویس‌ها و تمرکز رو کاملا از بین می‌برن. اخلاقشون هم که اصلا تعریفی نداره. سطح پروژه ها پایینه و کار بیش‌تر حالت پشتیبانی داره تا برنامه‌نویسی درست حسابی‌، برای یک برنامه‌نویسی که قصد پیش‌رفت داره، اصلا جای مناسبی نیست. محیط کاری برای برنامه‌نویس‌ها اصلا مناسب نیست (open office هست) و سر و صدا خیلی زیاده ولی در عین حال کوچک‌ترین روابط دوستانه‌ای بین همکارا وجود نداره، محیط عجیبی بود و من بین تمام تجربه‌های کاری‌م، با چنین محیطی برخورد نکرده بودم!

صحت صنعت رفیع
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۳۰ آذر ۱۴۰۲
۴.۰
کارمند

شرکت خوبی است تعداد کارمندها کم است موقعیت محل کار میدان ولیعصر و خوش مسیر، از پارکینگ شرکت هم می توانی استفاده کنی البته اگر بتونی تو طرح و ترافیک بیای ، ساعت کار زیاده اینجوری که من پرسیدم همه روز های هفته غیر جمعه باید سرکار باشن و روزی به طور عجیب 9 ساعت ، شرکتهای کوچک یک مشکل عمده در جذب نیرو و نگهداشت اونا دارن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

به شدت بی نظم هستن برای من وقت مصاحبه ساعت ۱۱گذاشته بودن ۱۱:۲۰ دقیقه فرم استخدام تموم شد (فرم استخدامی که به شدت مضخرف بود پُر از سوالات ریاضی🤣 که اصلا به رشته ی تحصیلی و تخصص من مرتبط نبود. ساعت ۱۱:۳۰ رفتم داخل برای مصاحبه ی حضوری مرحله ی اول به شدت تاخیر داشت جوری که یک ساعت و نیم داخل یک اتاق خالی بدون هیچ گونه پذیرایی منو نگه داشتن 🥲 خلاصه اصلا ارزشی برای آدم قائل نیستن.واقعا متاسفم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Electronic Engineer·۲۴ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Electronic Engineer

رامین امیری و زنش فرزانه جواهری، هر دو کلاهبردار، رامین امیری یکی از بد نام ترین کارفرما های ایرانه که به تنهایی با یک شرکت ۶۰ متری سر بالای ۱۰۰ نفرو به کمک زنش و خواهر زنش کلاه گذاشته، مراقب باشید

پالایشگاه غلات زر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مدیریت نوآوری·۲۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس مدیریت نوآوری

قصد دارم از فرصتی که این پلتفرم در اختیار ما قرار داده استفاده کنم و از تجربه تعجب برانگیز خودم در رابطه با پالایشگاه تصفیه غلات زر (هشتگرد) بگم. فوق العاده رفتار غیرحرفه ای در استخدام و مصاحبه دارند. از من خواستند برای جایگاه شغلی کارشناس مدیریت نوآوری که آگهی کرده بودند، پروپوزال بنویسم (کاملا غیرحرفه ای) و تمام مسیر پیاده سازی سیستم مدیریت نوآوری را بر اساس مدارکی که شرکت مشاورشون در زمینه مدیریت نوآوری بهشون ارائه داده بود را با جزئیات تصریح کنم و وظایف کارشناس را هم شرح بدهم تا در اسرع وقت برایشان پرزنت کنم اما بعد از دو هفته وقتی که بر روی پروپوزال ارسالی گذاشتم دیگر خبری از آنها نشد. حداقل کاری که انتظار میرفت انجام بدن تماس با من و بیان علل عدم استخدامم بود حالا بماند که تایم هم مشخص نکردن برای ارائه.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

منم اونجا کار کردم و مزخرف ترین و بدترین تجربه کاری من بود حقوق که پایینه به نسبت به کاری که میکنین و زمانی ک توی شرکت هستین چون نسبت به استاندارد بیشتر باید کار کنین و به اندازه نصف یه روز کاری شما در هفته بیشتر باید حضور داشته باشین و کار کنین حقوق هارو دو ماه دیرتر بهتون میدن که کاملا شارلاتان بازیه و اون دوماهی که اولش بهتون ندادن رو انقدر نگه میدارن و نمیدن تا پشیمون بشینو قیدشو بزنین بیمه کاریتون حداقل حقوق وزارت کار رد میشه چون دوبار هر حقوقتون رو میزنن، یکی پنج تومن و بقیشو جدا میزنن که مالیات ندن ولی این برای شما اصلا خوب نیست. در کل اشتباه نکنین و عمرتونو داخل این شرکت به فنا ندین

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۹ آذر ۱۴۰۲
۲.۰
کارشناس

تعدیل پایان سال 1400 ناعادلانه و جهت فرار مالیاتی بود و همان کارگرهایی که تعدیل کردند مجدد از اردیبهشت عوت به همکاری کردند.....................................ر.........................

پرداخت حقوق به موقع
اهمیت به دیزاین
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
دریافت سفته برای قرارداد
مدیریت ضعیف
داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

بعد از سه هفته کارشناس منابع انسانی تماس گرفتن و بعد از چند سوال دعوت به مصاحبه شدم. روز مصاحبه کارشناس منابع انسانی استقبال و برخور خوبی داشتن. ولی مصاحبه گر که یک خانم جوان مغرور بودن و ظاهرا تازه هم مدیر شده بودن ، با نگاه از بالا به پایین و توهین آمیز مصاحبه کردن، سوال ها ناشیانه و بی ربط به مهارت های لازم برای شغل بود. مثلا ارقام سالیانه شغل سابق رو پرسیدن. در برابر همه ی پاسخ های درست جواب نه اشتباه گفتی رو شنیدم!!!! (بعد از مصاحبه جواب ها رو چک کردم و درست بودن) یک سوال راجع به استانداردی که اصلا وجود خارجی نداره پرسیدن!!!! نرم افزارهایی که در آگهی خود شرکت به عنوان مهارت های لازم ذکر شده بود رو می گفتن به این شغل ربطی نداره و مهارت های متفرقه اس!!! و در پایان گفتن شما و هیچ کس دیگه ای شایستگی این شغل رو ندارید چون کار اینجا علمی و به روز هست! تمام برداشت من از مصاحبه اظهار وجود و فخر فروشی اون مدیر بود. در ضمن متوجه شدم که این آگهی از ۷ ماه قبل دائم منتشر میشه و هیچکس جذب نمیشه. که این نشون دهنده وجود مشکل از طرف مصاحبه گر هست. من قبل از مصاحبه نظرات منفی این سایت رو خونده بودم و بعد از مصاحبه مطمئن شدم که درسته. و در آخر اینکه ظاهرا بدون داشتن آشنا و رابط قوی امکان مشغول شدن در این شرکت خیلی کمه.