ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۶۹ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۲۴
بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر·۱۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول دفتر

این شرکت مدیریت پیگیری نداره یه مدیر چجوری متوجه ضعف کارخونه به اون بزرگی نمیشه تو یک سال آخر ۵ بار مسئول دفتر عوض کرده چرا پیگیر نمیشه دلیل این تعویض افراد نیستند بلکه سازمان خودش که منابع انسانی فقط پارتی بازی میکنه همه به دلایل مسخره اخراج میشن و اون هم آخرین روز قرارداد خیلی یهو تماس میگیرن و اعلام می‌کنند قرارداد تموم شده از فردا نیان این کارخونه واقع خیلی مزخرف هست روز اول همه ازت با این سوال روبه رو میشی کی اومدی اینجا اگه سابه تو این کارخونه یا پارسکنز داری باهات خوب برخورد میشه اما اگه نه که واویلا یه کارخونه ۷ تا مسئول دفتر داره فقط ادا دارن یه مشت آدم بدون تحصیلات که اطراف تهران کار نیست استخدام کردند و یکی یه پیشوند پسوند مدیر و سرپرست به یه دهه ۷۰ یا ۸۰ که دیپلم داره دادن دیگه می‌تازونن برا خودشون فوق العاده محیط غیر حرفه ای و بی ادب

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت ·۱۶ دی ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

تمامی متن ها را خوندم. طبق شنیده های من شرکت اروا مسیر رشدش از زمانی شروع شده که ع ل ی ن ا د ع ل ای ا ن به سیستم اضافه شده و قطعا تلاش مدیر عامل و رییس هیات مدیره هم در این مسیر کمک کرده. اروا فوق العاده شرکت خوبی بود و همه چیز منظم بود جز یک نقطه اقای و ن ص و ر ی و مدیر تولید کارخونه جایی که بدور از چشم همه ست و‌اوج بی نظمی ، سیاسی بازی ، تیم های غیر رسمی و … اوج‌دروغ و همه انچیزی که در این صفحه نوشته شده برای بردن ذهن ها به سمت دیگه ست.

پارسیان ترمز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ دی ۱۴۰۴
۱.۰

تو آگهی زده حقوق ۱۸ تومن حضوری میری میگن حقوق۱۵ تومن باحقوق ۱۵ تومن کجا ادم میرسه اخه مگه میشه زندگی کرد. سرصدا زیاد و هی با حراست تماس میگرفتن تا براشون قرص سر درد بیاره اخلاق محاصبه گر به شدت تحقیر آمیز بود فک کن با حقوق۱۵ تومن بهم گفتن تا چند هفته دیگه تماس میگیریم که نگرفتن . همزمان با ت خیلیای دیگه واسه این گروه شغلی میان محاصبه کلا استخدتم نمی کنن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ دی ۱۴۰۴
۱.۰

وای باورم نمیشه دوباره گول این آدم ذات خراب و خوردیم بعد نارویی که تو جنگ بهمون زد و تو اون اوضاع بد پولمون و نداد تعدیل کرد و بیمه رو نداد گفت شعب و میدم به پخش با پول نقدی که از پخش میاد بدهی ها و حقوق عقب افتاده رو صفر میکنه ولی دروغ بود و همش و خورد و ما هنوز ۳ ماه حقوق عقب افتاده داریم دوباره نزدیک حقوق ما پول حقوق و برداشت رفت ارز خرید اونم خورد ، سیر نشد اومد اضافه کاری ها رو صفر کرد که کمتر حقوق بده ، که اونم باز نداد یه ادم حسابی تو این شرکت نمونده تنها ادم حسابی که مدیر و صاحب لاین دارویی بود نتونس حتی یه سال اینجا کار کنه و استعفا داد نمیدونم این همه تف و لعنت چرا پا رو گلو این ادم نمی زاره ؟ چرا ما هنوز انقدر احمقیم که گول میخوریم الان خدا میدونه با شرایط پیش اومده باز حقوق مارو میخوره یا نه یه هفته گذشته از وقت پرداخت حقوق میدونین ما همیشه حکم برده داشتیم برا این ادم همیشه حقوق ما جزوه اخرین هزینه هاش بوده و بعضا دیده داره کم میاره گفته این ماه حقوق نمیدم و هنوز مدیرای گنده اون بالا تز الکی میدن و گنده گنده حرف میزنن که باز مارو گول بزنن خدایا خودت کمکمون کن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ستادی·۱۱ دی ۱۴۰۴
۱.۰
ستادی

نه تجربه ها مغرضانه نبوده .کسی که هنوز وارد شرکت نشده وفقط مصاحبه کرده نمی تونه بگه مغرضانه .بعد از جنگ ۱۲ روزه کلی نیرو تعدیل کرد .شعبه هاشو توی شهرهای بزرگ بست .هنوز تسویه مارو نداده .دیرکرد حقوق ۳ ماهه و بی برنامگی شرکت همگی درستن .منابع انسانی کارش جذب نیرو است .دروغ گفتن که کاری نداره.برای خودم متاسفم که چقدر منضبط و کاری بودم تو این شرکت ...

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ دی ۱۴۰۴
۱.۰

هرچی از داغونی این شرکت بگی تمومی نداره باز میبینی یه چیزی جا می افته :))) یه انسان با شرافت فقط توی اون شرکت هست اونم اقای فلاح خدمات شرکته، درد و بلات بخور تو سر مدیرعامل که حقوق توهم 3 ماه یکبار میدن با اینکه کلی اونجا زحمت میکشی. هرکی هم حقوقش که حق مسلمشه رو بخواد باید فرم مساعده پر کنه !:)))) جالب نیست خدایی :))) هر هفته حداقل 2 تا جلسه داره شرکت با حضور مدیران بی کفایت که فقط و فقط واس اینه که مدیرعامل یکم گند بزنه بهشون واز عقده هاش یکم کم بشه و در اخر صورتجلسه هم فقط تاریخ جلسه بعدی مشخص میشه ! :)))) یه واحد مهندسی داره که اندازه یه واحد کارگری خروجی نداره ! یه مشت بیسواد، هر هفته یا مدیر عوض میشه یا کارشناس ، شما اگر یه خروجی سالم از این واحد دیدی جایزه داری. دیگه یه مدت اینقدر ترررررر زدن که خود مدیرعامل اومد مدیر واحد شد بعد اونم دید اوضاع خیلی خیته یماه نشد داد دست یه بدبخت دیگه :)))) واس اینکه مدیرعامل راحت پولارو بچاپه ، 3 4 تا جانشین مدیرعامل و معاونت و کوفت وزهرمار عوض کردن که فقط اومدن ماهی 100 میلیون 200 میلیون پول گرفتن رفتن هیچ غلطی هم نکردن فقط پز مدیریت ، این اخری بی همه چیز اگر ببینمت جایی که پارت میکنم، زینال پفیوز.... واحد برنامه ریزی ، برنامه نریزیه بیشتر و مدام در حال دروغ و سرکار گذاشتن کارفرما هست. توی جلسات با کارفرما راست راست جلوشون دروغ تحویلشون میدن . از جک های این شرکت این که یه مدت که حقوق ها معوق بود مثلا 3 4 ماه ، دیگه همه به کتفم میومدن شرکت یکی 9 یکی 10 یکی ظهر میومد شرکت ، اقای مدیرعامل بهش برخورد یه صبح بارانی دل انگیز :))) اومد شخصا 4 زانو نشست جلوی در ورودی ! دونه دونه مچ بچه هاروووو میگرفت شیطون ! :))) حتی مدیران ارشد هم پاچشونو گرفت و اره خلاصه اون روز نصف شرکت برگشتن خونشون ! :))))) نتیجه اخلاقی اینکه نصف نیروهای شرکت هم نیان هیچ اتفاقی نمیوفته البته با کل نیرو ها هم اتفاقی نمی افته ! :)))) چون مدیرعامل فقط دغدغش اینه که هرکی 8:01 دقیقه بیاد دیگه بهتره نیاد ولی حقوق 4 ماه عقب ، بیمه 2 ماه عقب و خر تو خری شرکت از بدیهیاته! ازین مسخره بازیا زیاد بود مثلا یروز در کافه رو میبستن ، یروز میگفتن کسی سیگار نکشه و یروز میگفتن کسی سمت اتاق مدیرعامل نیاد ولی یکبار نگفتن ببخشید حقوق ها 6 ماههههه پرداخت نشده .... در همین حال فکر کن مدیرعامل هر روز صبح میاد به همه سلام میکنه نیشش هم بازه ، سلام بچه هاااا !! :/ امروز رفتی خونه صبح برگشتی شرکت اینکه مدیرت همون قبلی باشه 50 50 هه! اینجا بخای بمونی باید به کتفم کار کنی غیر ازین باشه دیوونه میشی اینو واقعااااااا میگم هرکی الان اونجا مونده همینه استایلش یعنی به مشکلات بخند :) اصلا تمومی نداره مسخره بازی های اینا، اینا واس یکیه که کلا 1 سال و خردی توی این خرابشده بوده ....

صنایع سپهر پدیده کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح گرافیک·۹ دی ۱۴۰۴
۵.۰
طراح گرافیک

من یکسال و نیم به عنوان طراح گرافیک در این شرکت بودم. مدیر و اعضای مجموعه همفکری زیادی با هم دیگه در امور شرکت دارند که باعث رشد همه مخصوصا خودم برای خلق کارهای گرافیکی ام میشد چون بچه های شرکت توی طراحی ها پیشنهادهای خوبی می‌دادند . ولی خب فعالیت من چون تعداد سفارشات شرکت همیشه بالا بود خیلی زیاد میشد در روز اما راضی ام چون خیلی تجربه ام زیاد شد . دلیل بیرون اومدن از شرکت هم چون ازدواج کردم همسرم گفت نیاز نیست کار کنی . آرزوم هست مجدد برگردم به کار و به این شرکت تا باز رزومه ام قوی بشه

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰

توجه کنید تمام کامنتهایی که اینجا نوشته شده برای شرکتیه که ادعا میکنه که از هیچ رانتی استفاده نمیکنه و بسیار سالم داره کار میکنه و اونقدر چابک و ایده پردازه که جزو ۳ تا رنک برتر دنیا میخواد بشه. :)) ولی متاسفانه واقعیت کاملا متفاوته. لازمه بگم همه چی همممممه چی، تمام بی برنامگی های سازمان، تمام تاخیرات پروژه ها تمام عدم هماهنگی ها تمام حقوق و بیمه های عقب افتاده و بطور کلی تمامی کثافتکاریا تمام و تمام زیر سر یکنفره اونم مدیرعامل مجموعه چون تفکر اداره سازمانش عین اداره مملکته. انسان دو قطبی ای که هر روز از خواب پامیشه یه ساز میزنه. هر ماه چارت سازمانی رو عوض میکنه، روال تغییر میده، مدیر واحدارو عوض میکنه. مدیرایی که فقط میان چند ماه میچاپن و لاس میزنن و میرن و معلوم نیست از کجا انتخاب میشن از بس بیسواد و بدردنخورن. یه سری مدیر توسری خورم هستن که بخاطر حقوق بالایی که واسه خودشون اختصاصی میبندن موندن یا شایدم دلایل پشت پرده دیگه ای داشته باشه! تهشم کارشناسا هستن که دارن کارارو جمع میکنن، همین کارشناسایی که واسه بالابردن ۵ تومن حقوقشون دهنشونو سرویس میکنین و سوسه میاین. اقای مدیرعامل تو اصلا سازمانت زیرساخت نداره و نخواستی که داشته باشه. تو از عمد کارارو لنگ میذاری، از عمد هر چندوقت یکبار میایی تو واحدا همه چیو میریزی بهم که ادما رو سرگرم کنی و فرسوده‌شون کنی تا نفهمن پشت پرده داره چی میگذره. پولای کلانی که میاد و معلوم نیست کجا میره هیچکدوم نه خرج پروژه میشه و نه خرج حداقل های حقوق نیروهای انسانی. از حقوق عقب افتاده بگذریم تو چند ماه بیمه نیروی انسانیتو ندادی. چطور این فاجعه رو میخوای جمع کنی؟؟؟ البته که این ترفند توئه که به همه القا کنی پول نیست در صورتیکه هست و خوبشم هست. تو حقوق نمیدی چون داری با اون پولا بازی میکنی. از عمد حقوقارو با تاخیر زیاد میدی تا همه درگیر حداقل نیازشون بمونن که پیش خودت توهم بزنی میتونی کنترلشون کنی. الانم که از شرکتت یه فضای امنیتی ساختی و جاسوس گذاشتی فکر کردی موفق میشی. بجای پاسخگو بودن و معذرت خواهی از نیروی انسانی با وقاحت تمام میگی همینی که هست که البته از یه آخوند کراواتی که با رانت و لابی پروژه میگیره بیشتر ازین انتظار نمیره! خلاصه همه میدونن چه خبره. انقدر ادمهارو احمق فرض نکنید و بازیشون ندید. دیگه میشه حدس زد که وضعیت کار تو این سازمان به چه شکله و چرا هیچوقت هیچی درست نمیشه و نیروی انسانی همیشه اولویت آخر هست. متاسفانه حتی پیش چهارتا راننده کامیون هم آبرویی نمونده چه برسه به کارفرما و تامین کننده!!! پ ن : دیگه این شرکت چیزی برای از دست دادن نداره

آفاق خودرو موتور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۴ دی ۱۴۰۴
۱.۰
منابع انسانی

شرکت بسیار بی نظم و دارای مشکلات مالی و مدیریت ضعیف طوریکه پرداخت حقوق ها با دوماه تاخیر انجام میشه و نیروها هر ماه جابجا میشن و تعداد اگهی های استخدامی بسیار زیاده که نشون از وضعیت بد شرکت داره بعضی اوقات بی دلیل نیروهارو اخراج میکنن و کسانی که از شرکت خارج میشن به خاطر وضع موجود ،تسویه و پرداخت مطالباتشون انجام نمیشه شرکت از نظر بهداشت و نظافت و ... بسیار ضعیف هست همچنین ملزومات خریداری نمیشه که در اختیار نیروهای جدید قرارداده بشه

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ دی ۱۴۰۴
۳.۰

آروا = خاله زنک بازی شرکتی که در آن مدیر منابع انسانی‌ ن.م سعی در زیرآب زدن قائم مقام ع.ن داشته باشه و زده باشه پیش آقای م ص ل ا ی ی باید فاتحه خودشو بخونه و جالب اینه که میاد خودش اینجا کامنت مثبت میذاره و از آقای ن.ع تعریف میکنه واقعا متاسفم براشون امیدوارم خدا و کارما جواب بده انشالله بقیه همکاران هم کار و موقعیت بهتری پیدا کنن و زودتر خلاص شن از این شرکت

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ دی ۱۴۰۴
۱.۰

سلام به همه عزیزانی که تجربه بنده رو مطالعه میکنن، کار کردن تو این شرکت یعنی تحلیل رفتن روح و روان، 2 روز مونده به آخر ماه یهو میان بالا سرت میگن دیگه نیا و ادعایی که مدیر منابع انسانی خانم ن گ ا ر م ع ت م ع ت ع م د ی داره دروغه یعنی اینکه میگن در اتاق من همیشه به روی شما بازه اما حرف دروغینه با بی احترامی باهات برخورد میکنن حتی زودتر اطلاع نمیدن که بگردین دنیال کار ، ایشون یه کارشناس دارن که حکم منشی خصوصیشونو داره خانم ل ی ل ا و ف ا د ا ر ایشون خودشونو میزنن به ندونم کاری و یکی از افرادی هستن که متاسفانه متاسفانه متاسفانه علیرغم نداشتن دانش کافی مدیر منابع انسانی در خیلی از امور باهاش مشورت میکنه، و برای آینده شغلی دیگران نظرات بیجا میده در صورتیکه خودش اصلا و ابدا کاربلد نیست و حتی به عنوان کارشناس منابع انسانی به صحبت بقیه گوش نمیده تا درست به مدیر منتقل کنه فقط طبق کینه ورزی که با بقیه داره تا الان باعث اخراج شدن خیلی از افراد شده خود من شخصا هیچوقت حلالش نمیکنم و نمیبخشم چون یه روز رفتم با مدیر منابع انسانی صحبت کنم ایشون با لحن بدی گفت برید بعدا بیاین و منو دواند، برعکس نظر دوستان آقای ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن به شدت آدم عملگرایی هستن و حداقل هوای کارمندان خودشون رو به شدت دارن حقوق اصلا سرموقع پرداخت نمیشه و 20 روز 20 روز تاخیر داره بیمه تکمیلی هم نداره به دروغ میگن داره و فقط تنها جایی که دوربین نداره سرویس بهداشتیه

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ دی ۱۴۰۴
۱.۰

خب من حدود ۱.۵ تو این شرکت بی صاحاب و بی در و پیکر بودم، واقعاااااا بی صاحابه شرکت چون هیشکی نمیدونه داره چکار میکنه و هیچ نتیجه ای برات نداره کار کردن جز اینکه موقع رفتن باید دعوا کنی که حقوق ها و بیمه خای معوقت رو بزور ازشون بگیری...این از این من نمیدونم چطور این شرکت در به داغون پروژه میگیره هنوز که فقط یک احتمال هست اونم به خاطر مدیرعامل اخوند زادشه، وگرنه این حجم از بی کفایتی و بی لیاقتی تا الان باید تخته میشد در اون شرکت که البته همه شرکتهای زیرمجموعش از بس که ضرر دادن و مدیراش پول چاپیدن تعطیل شدن. شرکت کلا واس خانواده مدیر عامل شده یکی یه گوشه نشسته گیم میزنه با زنش یکیم میاد فقط با دخترا لاس میزنه و سر ماه هم هیشکی حقوق نمیگیره الا همین اقوام... از روابط پشت پرده هم که نگم دیگه خودش فیلم ترکیه باید بگردی ببینی بچه مال کیه !! ۸۰ درصد شرکت مدیر ۲۰ درصد کارشناس ! که از قضا همون ۲۰ درصد هم کارای شرکتو انجام میدن و یک چهارم مدیرا حقوق میگیرن(که نمیگیرن البته) خلاصه من تو کل تجربه کاریم شرکتی به این افتضاحی ندیدم واقعاااا ندیدم ، همچییییی به هم ریختس جوری که ۱ هفته فقط ازمایشی بیای متوجه میشی نشونشم این که هر نیروی جدیدی میاد به سر ماه نمیکشه رفته ! :))) شرکت استعداد عجیبی به نگه داشتن نیروهای چاپلوس و تو سری خور داره یعنی اونایی هم ک موندن با حقوق بالا ولی هر هفته دست کم یکبار مدیر عامل میاد قهوه ایشون میکنه ! مدیرعامل بی نهایت بی شعورر انگار تو ی دنیای دیگه زندگی میکنه .... پول های پیش پرداخت پروژه هارو میگیره میبره دبی و المان و ترکیه و ... به چخ میده میاد کارمند بدلخت باید ۴ ماه معوقه داشته باشه واحد مالی :))) هیچ دغدغه مالی نداره چون پولی نداره! همیشه یکسال عقبه داره مشکلات یکسال قبل شرکتو حل میکنه ، هرسال هم یکسال عقب میوفته ! :))) ولی خب تنها حُسنش بچه های گُلش بودن غیر از مدیرا ، که تنها دلیل یکم دیر خارج شدن از این جهنمه ... اگر احیانا دیدید گوشه خیابون روی دوتا تانکر آب نوشته آریابنیز ، گول نخورید اونارم با پارتی و گاوبندی فرو کردن به خریدار.... یا حق 🖐🏼

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ندارد·۲۹ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
ندارد

کسی که از کار کردن در آروا راضیه احتمالا تنها جاییه که کار کرده و خودشو مستحق بی احترامی میدونه. این کینه ای که از ع ن در پایین دیدم علتش برام قابل فهمه و دفاعی که شده بود هم کار خودشه هر وقت ح م از شرکت اخراج بشه اونجا درست میشه و شبیه شرکت میشه تا اون موقع فقط یه مغازه در حسن آباده .................

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب بکوب کار میکنی فقط فقط واسه ۱۵ تومن حالا اگه دوست داری حضوری برو یه سر بزن کارخونه شاید واسه شما حقوقش بیشتر بود ولی واسه من ۱۵ تومن شد .البته به سابقه کاریم هست.ولی فک نکنم آنچنان تفاوتی داشته باشه. اخلاقا اصلا خوب نیست بگم اینم بهتون واقعا اخلاقا خوب نیست . البته همه جا همینه همه کارخونه ها ی اطراف این وضعیت برده داری نوین

پارسیان ترمز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·...·۲۶ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
...

سروصدا در این کارخونه به شدت بالا هست وبعد چندین هفته واقعا آدم فقط با قرص سردرد سرپا هست به شدت سروصدا زیاده حقوقاشم پایینه دیگه واقعا باحقوق وزارت کار نمیشه زندگی کرد . زندگیو چرخوند . مصاحبه زیاد انجام میشه ولی استخدام نه فقط مردومو میکشونن اونجا بعد رد میکنن . کارمندا و کارگرا تند تند عوض میشن امنیت شغلی نداره حقوقشم ۱۵ تومن بیشتر نیست. کارکنان بالا رده که تو اون محیط پشت شیشه هستن اصلا خوش اخلاق نیستن .کلا کارخونه ها محیط برده داری داره .دیگه تصمیم باخودتونه هرطور صلاح میدونید. بنظرم کسبو کار خودتونو راه بندازین

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۴ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر

من مدت طولانی در مادیران بوده ام با سه مدیرعامل در طول مدت همکاری ام کار کرده ام متاسفانه برخلاف اسم مادیران ، شرکتی کاملا بی اخلاق و فاقد صلاحیت های حرفه ای است . اگر علاقه مند به کار در این شرکت هستید به هیچ عنوان توصیه نمی کنم . آخرین مدیرعامل که با ایشان کار کردم کاظمی بود که بسیار غیر حرفه ای و عدم ثبات اخلاقی داشت . شرکت بیشتر برده داری می کند تا همکاری !

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

سلام دوستان، اگه به نان شب محتاجید هم نیاید سمت آریا بنیز چون هم به نان شب محتاج میشید و هم خسته اید و هم پولتون رو نمیدن. همه بیسواد، همه، از صدر تا ذیل، هیچ آدم با سوادی دووم نمیاره، شرکت بزرگه چون با پول نفرات بازی میکنه، حقوق با دلار 60 تومنو با دلار 130 تومن میده. یه مشت دزد. اگه دزدی و اهل فساد و روابط پشت پرده بهترین جا برای توعه، موفق باشی.

ایلیا استیل
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

من کارمند دفتر مرکزی در خیابان شریعتی بودم ، محیط کاری بسیار بسیار پرتنشی داره و حجم کاری بسیار بسیار بالا ، مدیریت عامل از نظر اخلاقی و رفتاری افتضاح فقط اسم دارن ولی نیروی انسانی اصلا ارزشی نداره براشون ضمن اینکه محیط کاری به دلیل وجود کارمندانی که به مدیر عامل وصل هستند بسیار پر تنشه خلاصه اینکه من تجربه کاری خیلی خیلی بدی در این مجموعه داشتم لازم به دکره ک هرکسی ک میاد به همین دلایلی که گفتم بیش از 6 ماه دووم نمیاره خصوصا در واحد فروش

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

ورود به این شرکت به منزله پا گذاشتن در یک مرداب است و وقتی به خودتان می آیید متوجه میشوید تصمیم اشتباهی گرفته اید و عمر و سرمایه تان را هدر داده اید. کارخانه در شیراز است ولی مدیرعامل شیرازی نیست و نکته مهم همین است وی اهل دیزج از توابع شبستر است و خسیس است به گونه ای که به عنوان مثال چند در هیچ مناسبتی هیچ کادویی داده نمیشود مثلا روز زن دریغ از یک شیرینی یا شاخه گل. اینها به کنار حقوقی که باید متعهد به پرداخت آن باشند را هم نمیدهند چه برسه به مزایای جانبی ارقام اعلامی به تامین اجتماعی با رقم حقوق دریافتی اختلاف دارد و نتیجتا عیدی، سنوات (که تا زمان خروج تسویه نمیشود)، اضافه کاری و سایر مواردی که بر اساس پایه حقوق محاسبه میشوند تحت تاثیر قرار میگیرند و در نتیجه مدت همکاری شما یک زیان تمام و عیار خواهد بود. همکاری با این شرکت را ابدا توصیه نمیکنم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تمام وقت·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۳.۰
مدیر تمام وقت

دوست عزیزی که خود را مدیر خدمات معرفی کردی نکته اول که داده شما غلط است و ایشون همچنان در حال فعالیت در سازمان هستد نکته دوم به عنوان شخصی که حدود یکسال در سازمان هستم و بسیار از سازمان اروا راضی هستم اجازه نخواهم داد نفرات سازمان را تخریب کنید. اگر شما نقدی به سواد ایشون داری، در جلسه حضوری باتفاق سایر مدیران آروا، سواد شما و ایشون رو بررسی کنیم حتی اگر فرصت حضور هم ندارید نامتون رو بفرمائید تا عملکرد شما رو بررسی کنیم و در همین فضا منتشر کنیم. شخصا موضوع کاری بسیار زیادی با ایشون دارم اما به گواه همه نفراتی که در شرکت اروا به عنوان شخص بیرونی حضور داشتند ایشون هم رزومه بسیار خوبی قبل از حضور در اروا داشتند و هم سواد و عملکرد مطلوبی.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر·۱۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول دفتر

این شرکت مدیریت پیگیری نداره یه مدیر چجوری متوجه ضعف کارخونه به اون بزرگی نمیشه تو یک سال آخر ۵ بار مسئول دفتر عوض کرده چرا پیگیر نمیشه دلیل این تعویض افراد نیستند بلکه سازمان خودش که منابع انسانی فقط پارتی بازی میکنه همه به دلایل مسخره اخراج میشن و اون هم آخرین روز قرارداد خیلی یهو تماس میگیرن و اعلام می‌کنند قرارداد تموم شده از فردا نیان این کارخونه واقع خیلی مزخرف هست روز اول همه ازت با این سوال روبه رو میشی کی اومدی اینجا اگه سابه تو این کارخونه یا پارسکنز داری باهات خوب برخورد میشه اما اگه نه که واویلا یه کارخونه ۷ تا مسئول دفتر داره فقط ادا دارن یه مشت آدم بدون تحصیلات که اطراف تهران کار نیست استخدام کردند و یکی یه پیشوند پسوند مدیر و سرپرست به یه دهه ۷۰ یا ۸۰ که دیپلم داره دادن دیگه می‌تازونن برا خودشون فوق العاده محیط غیر حرفه ای و بی ادب

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست تمام وقت ·۱۶ دی ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست تمام وقت

تمامی متن ها را خوندم. طبق شنیده های من شرکت اروا مسیر رشدش از زمانی شروع شده که ع ل ی ن ا د ع ل ای ا ن به سیستم اضافه شده و قطعا تلاش مدیر عامل و رییس هیات مدیره هم در این مسیر کمک کرده. اروا فوق العاده شرکت خوبی بود و همه چیز منظم بود جز یک نقطه اقای و ن ص و ر ی و مدیر تولید کارخونه جایی که بدور از چشم همه ست و‌اوج بی نظمی ، سیاسی بازی ، تیم های غیر رسمی و … اوج‌دروغ و همه انچیزی که در این صفحه نوشته شده برای بردن ذهن ها به سمت دیگه ست.

پارسیان ترمز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۵ دی ۱۴۰۴
۱.۰

تو آگهی زده حقوق ۱۸ تومن حضوری میری میگن حقوق۱۵ تومن باحقوق ۱۵ تومن کجا ادم میرسه اخه مگه میشه زندگی کرد. سرصدا زیاد و هی با حراست تماس میگرفتن تا براشون قرص سر درد بیاره اخلاق محاصبه گر به شدت تحقیر آمیز بود فک کن با حقوق۱۵ تومن بهم گفتن تا چند هفته دیگه تماس میگیریم که نگرفتن . همزمان با ت خیلیای دیگه واسه این گروه شغلی میان محاصبه کلا استخدتم نمی کنن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ دی ۱۴۰۴
۱.۰

وای باورم نمیشه دوباره گول این آدم ذات خراب و خوردیم بعد نارویی که تو جنگ بهمون زد و تو اون اوضاع بد پولمون و نداد تعدیل کرد و بیمه رو نداد گفت شعب و میدم به پخش با پول نقدی که از پخش میاد بدهی ها و حقوق عقب افتاده رو صفر میکنه ولی دروغ بود و همش و خورد و ما هنوز ۳ ماه حقوق عقب افتاده داریم دوباره نزدیک حقوق ما پول حقوق و برداشت رفت ارز خرید اونم خورد ، سیر نشد اومد اضافه کاری ها رو صفر کرد که کمتر حقوق بده ، که اونم باز نداد یه ادم حسابی تو این شرکت نمونده تنها ادم حسابی که مدیر و صاحب لاین دارویی بود نتونس حتی یه سال اینجا کار کنه و استعفا داد نمیدونم این همه تف و لعنت چرا پا رو گلو این ادم نمی زاره ؟ چرا ما هنوز انقدر احمقیم که گول میخوریم الان خدا میدونه با شرایط پیش اومده باز حقوق مارو میخوره یا نه یه هفته گذشته از وقت پرداخت حقوق میدونین ما همیشه حکم برده داشتیم برا این ادم همیشه حقوق ما جزوه اخرین هزینه هاش بوده و بعضا دیده داره کم میاره گفته این ماه حقوق نمیدم و هنوز مدیرای گنده اون بالا تز الکی میدن و گنده گنده حرف میزنن که باز مارو گول بزنن خدایا خودت کمکمون کن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ستادی·۱۱ دی ۱۴۰۴
۱.۰
ستادی

نه تجربه ها مغرضانه نبوده .کسی که هنوز وارد شرکت نشده وفقط مصاحبه کرده نمی تونه بگه مغرضانه .بعد از جنگ ۱۲ روزه کلی نیرو تعدیل کرد .شعبه هاشو توی شهرهای بزرگ بست .هنوز تسویه مارو نداده .دیرکرد حقوق ۳ ماهه و بی برنامگی شرکت همگی درستن .منابع انسانی کارش جذب نیرو است .دروغ گفتن که کاری نداره.برای خودم متاسفم که چقدر منضبط و کاری بودم تو این شرکت ...

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ دی ۱۴۰۴
۱.۰

هرچی از داغونی این شرکت بگی تمومی نداره باز میبینی یه چیزی جا می افته :))) یه انسان با شرافت فقط توی اون شرکت هست اونم اقای فلاح خدمات شرکته، درد و بلات بخور تو سر مدیرعامل که حقوق توهم 3 ماه یکبار میدن با اینکه کلی اونجا زحمت میکشی. هرکی هم حقوقش که حق مسلمشه رو بخواد باید فرم مساعده پر کنه !:)))) جالب نیست خدایی :))) هر هفته حداقل 2 تا جلسه داره شرکت با حضور مدیران بی کفایت که فقط و فقط واس اینه که مدیرعامل یکم گند بزنه بهشون واز عقده هاش یکم کم بشه و در اخر صورتجلسه هم فقط تاریخ جلسه بعدی مشخص میشه ! :)))) یه واحد مهندسی داره که اندازه یه واحد کارگری خروجی نداره ! یه مشت بیسواد، هر هفته یا مدیر عوض میشه یا کارشناس ، شما اگر یه خروجی سالم از این واحد دیدی جایزه داری. دیگه یه مدت اینقدر ترررررر زدن که خود مدیرعامل اومد مدیر واحد شد بعد اونم دید اوضاع خیلی خیته یماه نشد داد دست یه بدبخت دیگه :)))) واس اینکه مدیرعامل راحت پولارو بچاپه ، 3 4 تا جانشین مدیرعامل و معاونت و کوفت وزهرمار عوض کردن که فقط اومدن ماهی 100 میلیون 200 میلیون پول گرفتن رفتن هیچ غلطی هم نکردن فقط پز مدیریت ، این اخری بی همه چیز اگر ببینمت جایی که پارت میکنم، زینال پفیوز.... واحد برنامه ریزی ، برنامه نریزیه بیشتر و مدام در حال دروغ و سرکار گذاشتن کارفرما هست. توی جلسات با کارفرما راست راست جلوشون دروغ تحویلشون میدن . از جک های این شرکت این که یه مدت که حقوق ها معوق بود مثلا 3 4 ماه ، دیگه همه به کتفم میومدن شرکت یکی 9 یکی 10 یکی ظهر میومد شرکت ، اقای مدیرعامل بهش برخورد یه صبح بارانی دل انگیز :))) اومد شخصا 4 زانو نشست جلوی در ورودی ! دونه دونه مچ بچه هاروووو میگرفت شیطون ! :))) حتی مدیران ارشد هم پاچشونو گرفت و اره خلاصه اون روز نصف شرکت برگشتن خونشون ! :))))) نتیجه اخلاقی اینکه نصف نیروهای شرکت هم نیان هیچ اتفاقی نمیوفته البته با کل نیرو ها هم اتفاقی نمی افته ! :)))) چون مدیرعامل فقط دغدغش اینه که هرکی 8:01 دقیقه بیاد دیگه بهتره نیاد ولی حقوق 4 ماه عقب ، بیمه 2 ماه عقب و خر تو خری شرکت از بدیهیاته! ازین مسخره بازیا زیاد بود مثلا یروز در کافه رو میبستن ، یروز میگفتن کسی سیگار نکشه و یروز میگفتن کسی سمت اتاق مدیرعامل نیاد ولی یکبار نگفتن ببخشید حقوق ها 6 ماههههه پرداخت نشده .... در همین حال فکر کن مدیرعامل هر روز صبح میاد به همه سلام میکنه نیشش هم بازه ، سلام بچه هاااا !! :/ امروز رفتی خونه صبح برگشتی شرکت اینکه مدیرت همون قبلی باشه 50 50 هه! اینجا بخای بمونی باید به کتفم کار کنی غیر ازین باشه دیوونه میشی اینو واقعااااااا میگم هرکی الان اونجا مونده همینه استایلش یعنی به مشکلات بخند :) اصلا تمومی نداره مسخره بازی های اینا، اینا واس یکیه که کلا 1 سال و خردی توی این خرابشده بوده ....

صنایع سپهر پدیده کاوه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح گرافیک·۹ دی ۱۴۰۴
۵.۰
طراح گرافیک

من یکسال و نیم به عنوان طراح گرافیک در این شرکت بودم. مدیر و اعضای مجموعه همفکری زیادی با هم دیگه در امور شرکت دارند که باعث رشد همه مخصوصا خودم برای خلق کارهای گرافیکی ام میشد چون بچه های شرکت توی طراحی ها پیشنهادهای خوبی می‌دادند . ولی خب فعالیت من چون تعداد سفارشات شرکت همیشه بالا بود خیلی زیاد میشد در روز اما راضی ام چون خیلی تجربه ام زیاد شد . دلیل بیرون اومدن از شرکت هم چون ازدواج کردم همسرم گفت نیاز نیست کار کنی . آرزوم هست مجدد برگردم به کار و به این شرکت تا باز رزومه ام قوی بشه

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ دی ۱۴۰۴
۱.۰

توجه کنید تمام کامنتهایی که اینجا نوشته شده برای شرکتیه که ادعا میکنه که از هیچ رانتی استفاده نمیکنه و بسیار سالم داره کار میکنه و اونقدر چابک و ایده پردازه که جزو ۳ تا رنک برتر دنیا میخواد بشه. :)) ولی متاسفانه واقعیت کاملا متفاوته. لازمه بگم همه چی همممممه چی، تمام بی برنامگی های سازمان، تمام تاخیرات پروژه ها تمام عدم هماهنگی ها تمام حقوق و بیمه های عقب افتاده و بطور کلی تمامی کثافتکاریا تمام و تمام زیر سر یکنفره اونم مدیرعامل مجموعه چون تفکر اداره سازمانش عین اداره مملکته. انسان دو قطبی ای که هر روز از خواب پامیشه یه ساز میزنه. هر ماه چارت سازمانی رو عوض میکنه، روال تغییر میده، مدیر واحدارو عوض میکنه. مدیرایی که فقط میان چند ماه میچاپن و لاس میزنن و میرن و معلوم نیست از کجا انتخاب میشن از بس بیسواد و بدردنخورن. یه سری مدیر توسری خورم هستن که بخاطر حقوق بالایی که واسه خودشون اختصاصی میبندن موندن یا شایدم دلایل پشت پرده دیگه ای داشته باشه! تهشم کارشناسا هستن که دارن کارارو جمع میکنن، همین کارشناسایی که واسه بالابردن ۵ تومن حقوقشون دهنشونو سرویس میکنین و سوسه میاین. اقای مدیرعامل تو اصلا سازمانت زیرساخت نداره و نخواستی که داشته باشه. تو از عمد کارارو لنگ میذاری، از عمد هر چندوقت یکبار میایی تو واحدا همه چیو میریزی بهم که ادما رو سرگرم کنی و فرسوده‌شون کنی تا نفهمن پشت پرده داره چی میگذره. پولای کلانی که میاد و معلوم نیست کجا میره هیچکدوم نه خرج پروژه میشه و نه خرج حداقل های حقوق نیروهای انسانی. از حقوق عقب افتاده بگذریم تو چند ماه بیمه نیروی انسانیتو ندادی. چطور این فاجعه رو میخوای جمع کنی؟؟؟ البته که این ترفند توئه که به همه القا کنی پول نیست در صورتیکه هست و خوبشم هست. تو حقوق نمیدی چون داری با اون پولا بازی میکنی. از عمد حقوقارو با تاخیر زیاد میدی تا همه درگیر حداقل نیازشون بمونن که پیش خودت توهم بزنی میتونی کنترلشون کنی. الانم که از شرکتت یه فضای امنیتی ساختی و جاسوس گذاشتی فکر کردی موفق میشی. بجای پاسخگو بودن و معذرت خواهی از نیروی انسانی با وقاحت تمام میگی همینی که هست که البته از یه آخوند کراواتی که با رانت و لابی پروژه میگیره بیشتر ازین انتظار نمیره! خلاصه همه میدونن چه خبره. انقدر ادمهارو احمق فرض نکنید و بازیشون ندید. دیگه میشه حدس زد که وضعیت کار تو این سازمان به چه شکله و چرا هیچوقت هیچی درست نمیشه و نیروی انسانی همیشه اولویت آخر هست. متاسفانه حتی پیش چهارتا راننده کامیون هم آبرویی نمونده چه برسه به کارفرما و تامین کننده!!! پ ن : دیگه این شرکت چیزی برای از دست دادن نداره

آفاق خودرو موتور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی·۴ دی ۱۴۰۴
۱.۰
منابع انسانی

شرکت بسیار بی نظم و دارای مشکلات مالی و مدیریت ضعیف طوریکه پرداخت حقوق ها با دوماه تاخیر انجام میشه و نیروها هر ماه جابجا میشن و تعداد اگهی های استخدامی بسیار زیاده که نشون از وضعیت بد شرکت داره بعضی اوقات بی دلیل نیروهارو اخراج میکنن و کسانی که از شرکت خارج میشن به خاطر وضع موجود ،تسویه و پرداخت مطالباتشون انجام نمیشه شرکت از نظر بهداشت و نظافت و ... بسیار ضعیف هست همچنین ملزومات خریداری نمیشه که در اختیار نیروهای جدید قرارداده بشه

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ دی ۱۴۰۴
۳.۰

آروا = خاله زنک بازی شرکتی که در آن مدیر منابع انسانی‌ ن.م سعی در زیرآب زدن قائم مقام ع.ن داشته باشه و زده باشه پیش آقای م ص ل ا ی ی باید فاتحه خودشو بخونه و جالب اینه که میاد خودش اینجا کامنت مثبت میذاره و از آقای ن.ع تعریف میکنه واقعا متاسفم براشون امیدوارم خدا و کارما جواب بده انشالله بقیه همکاران هم کار و موقعیت بهتری پیدا کنن و زودتر خلاص شن از این شرکت

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ دی ۱۴۰۴
۱.۰

سلام به همه عزیزانی که تجربه بنده رو مطالعه میکنن، کار کردن تو این شرکت یعنی تحلیل رفتن روح و روان، 2 روز مونده به آخر ماه یهو میان بالا سرت میگن دیگه نیا و ادعایی که مدیر منابع انسانی خانم ن گ ا ر م ع ت م ع ت ع م د ی داره دروغه یعنی اینکه میگن در اتاق من همیشه به روی شما بازه اما حرف دروغینه با بی احترامی باهات برخورد میکنن حتی زودتر اطلاع نمیدن که بگردین دنیال کار ، ایشون یه کارشناس دارن که حکم منشی خصوصیشونو داره خانم ل ی ل ا و ف ا د ا ر ایشون خودشونو میزنن به ندونم کاری و یکی از افرادی هستن که متاسفانه متاسفانه متاسفانه علیرغم نداشتن دانش کافی مدیر منابع انسانی در خیلی از امور باهاش مشورت میکنه، و برای آینده شغلی دیگران نظرات بیجا میده در صورتیکه خودش اصلا و ابدا کاربلد نیست و حتی به عنوان کارشناس منابع انسانی به صحبت بقیه گوش نمیده تا درست به مدیر منتقل کنه فقط طبق کینه ورزی که با بقیه داره تا الان باعث اخراج شدن خیلی از افراد شده خود من شخصا هیچوقت حلالش نمیکنم و نمیبخشم چون یه روز رفتم با مدیر منابع انسانی صحبت کنم ایشون با لحن بدی گفت برید بعدا بیاین و منو دواند، برعکس نظر دوستان آقای ع ل ی ن ا د ع ل ی ا ن به شدت آدم عملگرایی هستن و حداقل هوای کارمندان خودشون رو به شدت دارن حقوق اصلا سرموقع پرداخت نمیشه و 20 روز 20 روز تاخیر داره بیمه تکمیلی هم نداره به دروغ میگن داره و فقط تنها جایی که دوربین نداره سرویس بهداشتیه

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ دی ۱۴۰۴
۱.۰

خب من حدود ۱.۵ تو این شرکت بی صاحاب و بی در و پیکر بودم، واقعاااااا بی صاحابه شرکت چون هیشکی نمیدونه داره چکار میکنه و هیچ نتیجه ای برات نداره کار کردن جز اینکه موقع رفتن باید دعوا کنی که حقوق ها و بیمه خای معوقت رو بزور ازشون بگیری...این از این من نمیدونم چطور این شرکت در به داغون پروژه میگیره هنوز که فقط یک احتمال هست اونم به خاطر مدیرعامل اخوند زادشه، وگرنه این حجم از بی کفایتی و بی لیاقتی تا الان باید تخته میشد در اون شرکت که البته همه شرکتهای زیرمجموعش از بس که ضرر دادن و مدیراش پول چاپیدن تعطیل شدن. شرکت کلا واس خانواده مدیر عامل شده یکی یه گوشه نشسته گیم میزنه با زنش یکیم میاد فقط با دخترا لاس میزنه و سر ماه هم هیشکی حقوق نمیگیره الا همین اقوام... از روابط پشت پرده هم که نگم دیگه خودش فیلم ترکیه باید بگردی ببینی بچه مال کیه !! ۸۰ درصد شرکت مدیر ۲۰ درصد کارشناس ! که از قضا همون ۲۰ درصد هم کارای شرکتو انجام میدن و یک چهارم مدیرا حقوق میگیرن(که نمیگیرن البته) خلاصه من تو کل تجربه کاریم شرکتی به این افتضاحی ندیدم واقعاااا ندیدم ، همچییییی به هم ریختس جوری که ۱ هفته فقط ازمایشی بیای متوجه میشی نشونشم این که هر نیروی جدیدی میاد به سر ماه نمیکشه رفته ! :))) شرکت استعداد عجیبی به نگه داشتن نیروهای چاپلوس و تو سری خور داره یعنی اونایی هم ک موندن با حقوق بالا ولی هر هفته دست کم یکبار مدیر عامل میاد قهوه ایشون میکنه ! مدیرعامل بی نهایت بی شعورر انگار تو ی دنیای دیگه زندگی میکنه .... پول های پیش پرداخت پروژه هارو میگیره میبره دبی و المان و ترکیه و ... به چخ میده میاد کارمند بدلخت باید ۴ ماه معوقه داشته باشه واحد مالی :))) هیچ دغدغه مالی نداره چون پولی نداره! همیشه یکسال عقبه داره مشکلات یکسال قبل شرکتو حل میکنه ، هرسال هم یکسال عقب میوفته ! :))) ولی خب تنها حُسنش بچه های گُلش بودن غیر از مدیرا ، که تنها دلیل یکم دیر خارج شدن از این جهنمه ... اگر احیانا دیدید گوشه خیابون روی دوتا تانکر آب نوشته آریابنیز ، گول نخورید اونارم با پارتی و گاوبندی فرو کردن به خریدار.... یا حق 🖐🏼

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ندارد·۲۹ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
ندارد

کسی که از کار کردن در آروا راضیه احتمالا تنها جاییه که کار کرده و خودشو مستحق بی احترامی میدونه. این کینه ای که از ع ن در پایین دیدم علتش برام قابل فهمه و دفاعی که شده بود هم کار خودشه هر وقت ح م از شرکت اخراج بشه اونجا درست میشه و شبیه شرکت میشه تا اون موقع فقط یه مغازه در حسن آباده .................

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب بکوب کار میکنی فقط فقط واسه ۱۵ تومن حالا اگه دوست داری حضوری برو یه سر بزن کارخونه شاید واسه شما حقوقش بیشتر بود ولی واسه من ۱۵ تومن شد .البته به سابقه کاریم هست.ولی فک نکنم آنچنان تفاوتی داشته باشه. اخلاقا اصلا خوب نیست بگم اینم بهتون واقعا اخلاقا خوب نیست . البته همه جا همینه همه کارخونه ها ی اطراف این وضعیت برده داری نوین

پارسیان ترمز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·...·۲۶ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
...

سروصدا در این کارخونه به شدت بالا هست وبعد چندین هفته واقعا آدم فقط با قرص سردرد سرپا هست به شدت سروصدا زیاده حقوقاشم پایینه دیگه واقعا باحقوق وزارت کار نمیشه زندگی کرد . زندگیو چرخوند . مصاحبه زیاد انجام میشه ولی استخدام نه فقط مردومو میکشونن اونجا بعد رد میکنن . کارمندا و کارگرا تند تند عوض میشن امنیت شغلی نداره حقوقشم ۱۵ تومن بیشتر نیست. کارکنان بالا رده که تو اون محیط پشت شیشه هستن اصلا خوش اخلاق نیستن .کلا کارخونه ها محیط برده داری داره .دیگه تصمیم باخودتونه هرطور صلاح میدونید. بنظرم کسبو کار خودتونو راه بندازین

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر·۲۴ آذر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر

من مدت طولانی در مادیران بوده ام با سه مدیرعامل در طول مدت همکاری ام کار کرده ام متاسفانه برخلاف اسم مادیران ، شرکتی کاملا بی اخلاق و فاقد صلاحیت های حرفه ای است . اگر علاقه مند به کار در این شرکت هستید به هیچ عنوان توصیه نمی کنم . آخرین مدیرعامل که با ایشان کار کردم کاظمی بود که بسیار غیر حرفه ای و عدم ثبات اخلاقی داشت . شرکت بیشتر برده داری می کند تا همکاری !

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

سلام دوستان، اگه به نان شب محتاجید هم نیاید سمت آریا بنیز چون هم به نان شب محتاج میشید و هم خسته اید و هم پولتون رو نمیدن. همه بیسواد، همه، از صدر تا ذیل، هیچ آدم با سوادی دووم نمیاره، شرکت بزرگه چون با پول نفرات بازی میکنه، حقوق با دلار 60 تومنو با دلار 130 تومن میده. یه مشت دزد. اگه دزدی و اهل فساد و روابط پشت پرده بهترین جا برای توعه، موفق باشی.

ایلیا استیل
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

من کارمند دفتر مرکزی در خیابان شریعتی بودم ، محیط کاری بسیار بسیار پرتنشی داره و حجم کاری بسیار بسیار بالا ، مدیریت عامل از نظر اخلاقی و رفتاری افتضاح فقط اسم دارن ولی نیروی انسانی اصلا ارزشی نداره براشون ضمن اینکه محیط کاری به دلیل وجود کارمندانی که به مدیر عامل وصل هستند بسیار پر تنشه خلاصه اینکه من تجربه کاری خیلی خیلی بدی در این مجموعه داشتم لازم به دکره ک هرکسی ک میاد به همین دلایلی که گفتم بیش از 6 ماه دووم نمیاره خصوصا در واحد فروش

کولر هوایی آبان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۱.۰

ورود به این شرکت به منزله پا گذاشتن در یک مرداب است و وقتی به خودتان می آیید متوجه میشوید تصمیم اشتباهی گرفته اید و عمر و سرمایه تان را هدر داده اید. کارخانه در شیراز است ولی مدیرعامل شیرازی نیست و نکته مهم همین است وی اهل دیزج از توابع شبستر است و خسیس است به گونه ای که به عنوان مثال چند در هیچ مناسبتی هیچ کادویی داده نمیشود مثلا روز زن دریغ از یک شیرینی یا شاخه گل. اینها به کنار حقوقی که باید متعهد به پرداخت آن باشند را هم نمیدهند چه برسه به مزایای جانبی ارقام اعلامی به تامین اجتماعی با رقم حقوق دریافتی اختلاف دارد و نتیجتا عیدی، سنوات (که تا زمان خروج تسویه نمیشود)، اضافه کاری و سایر مواردی که بر اساس پایه حقوق محاسبه میشوند تحت تاثیر قرار میگیرند و در نتیجه مدت همکاری شما یک زیان تمام و عیار خواهد بود. همکاری با این شرکت را ابدا توصیه نمیکنم

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تمام وقت·۲۲ آذر ۱۴۰۴
۳.۰
مدیر تمام وقت

دوست عزیزی که خود را مدیر خدمات معرفی کردی نکته اول که داده شما غلط است و ایشون همچنان در حال فعالیت در سازمان هستد نکته دوم به عنوان شخصی که حدود یکسال در سازمان هستم و بسیار از سازمان اروا راضی هستم اجازه نخواهم داد نفرات سازمان را تخریب کنید. اگر شما نقدی به سواد ایشون داری، در جلسه حضوری باتفاق سایر مدیران آروا، سواد شما و ایشون رو بررسی کنیم حتی اگر فرصت حضور هم ندارید نامتون رو بفرمائید تا عملکرد شما رو بررسی کنیم و در همین فضا منتشر کنیم. شخصا موضوع کاری بسیار زیادی با ایشون دارم اما به گواه همه نفراتی که در شرکت اروا به عنوان شخص بیرونی حضور داشتند ایشون هم رزومه بسیار خوبی قبل از حضور در اروا داشتند و هم سواد و عملکرد مطلوبی.