محیط خیلی خیلی نامناسب. رفتار زشت مدیریت در دفتر مرکزی. استخدام افراد بی بند وبار و غیر تخصص. لاس زدن با نیروها و استخدام آنان برای استفاده ....... ساعت کاری خیلی بالا و طولانی مدت بعد از یک ماه استخدام درشرکت باید ۲۴ساعته دراختیارباشی . بدترین تجربه کاریم بود باسابقه بیش از ۱۰ سال
آخرین تجربهها
مزایا: حریم خصوصی رعایت میشه نگاه جنسیتی وجود نداره ناهار-بیمه تکمیلی باندبازی وجود ندارد توی 80 درصد جاهاش معایب: منابع انسانی زورگو با مرخصی اجباری و بشدت تو پاچه کن و یک مدیرم داره بیشتر برای مدیریت سیرک خوبه تا منابع انسانی چیزی به اسم پاداش وجود نداره موقع حقوق سرتون کلاه نذارن عملا سالی یکی هم وجود نداره روی عدد حقوقتون سفت باشین حقوق ادم ها خیلی فرق میکنه و در پاییز 1404 مثل سه نفر با پوزیشن شغلی کارشناس کنار هم با کارایی تقریبا یکسان یکی اداره کاری 14 میگیره یکی 35 اینا میگره یکی هم 42 اینا میگیره در صورتی که عملا 2 میلیون هم با هم فرق ندارن و فقط موقع استخدام درست بستن حقوق رو یا یک پارتی دارن مدیران خیلی جالب نیستن انگار از دماغ فیل افتادن تازه به دوران رسیده ان مثلا محل غذای خودشونو از پرسنل جدا کردن و میبینی برای پرسنل استنبولی میاد غذا برای اونا شیشلیگ و برگ لازانیا همزمان با خدم و حشم احساس میکنن ناصرالدین شاهن اما اگر دسته جمعی استعفا بدن برن سلامت هیچ اتفاقی برا ی سازمان نمی افته و همین قدر بدرد نخورن یا مثلا حق ایاب و ذهابشونم حتی فرق داره و توی دریافتی که دیگه هیچی بالا 200 تا 400 تومن حقوق میگیرن هیئت مدیره هم 3 تا داداشن بزرگه باهوش تره وسطی ادم خوبیه و کوچیکه هم فکر میکنه باهوشه و همه چی میدونه اما پاشنه اشیلش همینه که فکر میکنه پرفسوره در صورتی که شرکت تحت نظرش 10سال زیان ده
شرکت کاملا بی در و پیکر همه چی رو هواست تاخیر حقوق ۴ ماهه رفتار غیر حرفه ای کار فوق العاده سنگین و تنها مزیت این شرکت محیط صمیمانه همکارا هست و برای یه حقوقی بی سابقه دوره رزومه سازی و یادگیری مناسبه برای پیشرفت این شرکت و انتخاب نکنید
من ۹ماه به عنوان موزع کار کردم .پرداخت حقوقشون مزخرف و بد موقع .سه ماه ی بار یا دو ماه ی بار حقوق میدن .سه ماه حقوق موزع و راننده رو نمیدن هیچکسم جواب گو نیست سه ماه طلب دارم و آقایون عین خیالشون نیست متاسفم واسه مدیریت افتضاحتون همونجور که شما انتظار داشتید کارتون رو ب موقع انجام دادیم ماهم انتظار واریز حق و حقوقمون رو داریم که واریز نکردید.خدا لعنت کنه شما رو ک باعث شرمندگی مامیشید
تماس گرفتم با کارخونه وصلم کردن به یه خانومه و از شون پرسیدم نیروی اداری میخواین سریع گفت نه .بعد دیدم که اگهی کارمند اداریشونو گذاشته تو سایتای کار یابی حتی حاضر نشدن رزومه مو براشون بفرستم. نمیدونم این چه رفتاری بود میخواستم رزومه بفرستم واسشون موفق باشید
سلام و عرض ادب ،بنده بیش از ۴ ساله در خدمت مجموعه هستم . شرکت تاخیر حقوق ۳ ماهه خودش همچنان داره ، برخلاف صحبتی که معاونت مالی در جلسه انلاین بعد از جنگ گذاشتن و گفته شد که تاخیر حقوق قراره کم بشه و نقدینگی بیاد و این حرفا ، به این عمل نشد واقعا متاسفم که این میگم اما شرکت واقعا تو مساعل اولیه خودش هم مونده مثل تامین دستمال کاغذی شرکت برای کارمنداش هیچ ارزش و احترامی قاعل نیست مثال میزنم تعمیر کولر شعبات ، که بیش از ۲ ماه خبر دارم یکی از شعبات درگیرش بود و آقایون سر لجبازی دو فرد تعمیر نمیکردن مشکلات مدیریتی شرکت هم کم نیست ، اختلاف فلان مدیر با فلان نفر باعث حاشیه سازی تو دفتر مرکزی میشه ، آقایون حتی سر جلسات باهم اتفاق نظر ندارن جمع بندی کنم شرکت برای افراد تازه کار محیط خوبیه و باعث رزومه سازی میشه اما مشکلات زیادی هم داره
فقط شرکتی که باید دستمال به دست باشی و زیرآب بقیه بزنی تا بتونی کار کنی مدیر جدیدی هم که آوردن فقط حرف زدن مفت بلده نه سواد داره نه شخصیت خواهشاً وقت و عمر خودتون بابت کار کردن تو این شرکت هدر ندین از بیرون قشنگه وقتی واردش میشی از باغ وحش هم بدتره
اقا ما واسه مصاحبه رفته بودیم قبول نکردن توقع دارن طرف ۲۰ سال سابقه کار داشته باشه اونم مرتبط. چی بگم دیگه. ساعت کاریش شنبه تا پنج شنبه ۷ تا۷ هیچ تعطیلیم نداره تعطیلات رسمی باید بری سرکار فقط فقط عاشورا وتاسوعا تعطیلی داره همین . قبل تبلیغات و معروفیتش نیرو جوان تازه کار قبول میکردن بعد معروفیتش دیگه حتی جواب تماسات هم نمیدن موفق باشید
واقعا ناراحت کننده هست . ازتون خواهش میکنم به عنوان یک ایرانی افراد رو گمراه نکنید . اصلا کار شایسته ای نیست که به دروغ از این شرکت تعریف میکنید . من تقریبا 90 درصد افراد این شرکت از دوستانم هستند و هیچ کدام از پرسنل از این شرکت و مدیرانشون رضایت ندارند. چرا به دروغ برای رفع نیاز شرکت خودتون باعث میشید که افرادی تجربه بسیار بسیار تلخ رو داشته باشند . من مطمعن هستم هر جا تعریفی از این شرکت شده فقط و فقط از طرف خود منابع انسانی شرکت برای پوشش تعارضاتش بوده . و اون پیام سیاست کاری شرکت هست. دوستان من هم که در اون شرکت مانده اند فقط و فقط یک علت دارد جای دیگری براشون هنوز پیدا نشده . هر کدام از دوستان به محض اینکه جایگزین کاری پیدا میکنند مشتاقانه از این شرکت خارج میشن. از واحد منابع انسانی این شرکت تمنا میکنم به دروغ برای رفع نیاز کاری خود تبلیغ در اینجا نکنید . واقعیت به اندازه کافی مردم درگیر ناراحتی و ناترازی و مشکلات معیشتی هستند و به خود خدا سوگند که این شرکت جز بیمار کردن روح و روان آدمها و بیگاری چیزی ارمغان ندارد. پس به حال امروز مردم رو برای رفع نیاز خود بدتر نکنید.( از لحاظ مالی هم بیگاری برای کارمندان و سرپرستان و مدیران میانی شرکت هست و حقوق عالی برای چند مدیر رده بالایی . حتی خیلی راحت اضافه کاری که واقعا براش از جون و دل وقت گذاشتید تایید نمیکنند) من هرچی نوشتم صادقانه به خود خدا قسم نوشتم امیدوارم بتونم کمک کرده باشم.
اونایی که مصاحبه رد شدن چیزیو از دست ندادن کلا این کارخونه فقط به فکر مشتریاشه تا کارگراش و... .....................................................
شرکی به شدت بی نظم با مدیریت خیلی خیلی ضعیف هر ماه هم دارین نیرو جذب میکنن چون هیچکس نمیمونه اگهی های استخدام که ببینید متوجه موضوع میشید به نظرم اصلا ایندتون خراب نکنید
سلام من دوماه پیش برای مصاحبه کارمند اداری رفته بودم کارخانه بدر فود که داخل شهرک صنعتی هست. تو حراست فرم پر کردم چند دقیقه نشستم اونجا هنگامی که آشغال هارو خالی میکنن به شدت بوی بدی میاد اونجا ولی داخل ساختمان برای مصاحبه رفتم اینطوری نبود سیستم تهویه داشت اول با یه خانم خوشرو و خوش برخورد حرف زدم که بهم گفت حقوقا بدون اضافه کاری حول هوش ۱۴ الی ۱۵ درمیاد ساعت کاریشم ۷ صبح تا ۵ ربع هست . بعدش با یه اقای فوق العاده بد اخلاق مزخرف مصاحبه کردم که بانگاهش میخواست ادمو بخوره فوق العاده بدداخلاق و بد بود و فقط میخواست با حرفاش تحقیرت کنه خلاصه که اینهمه راه که رفتم الکی بود وقبولم نکردن گفتن حالا چند نفر دیگه هم میخوان بیان مصاحبه اگه از تو بهتر نبود بهت زنگ میزنیم این طوری ردم کردن و بعد چند روز تماس گرفتم بهم گفتن استخدام انجام شده الانم هر ماه اون اگهی رو تو سایتا میبینم حتی حاظر نشدن چند روز آزمایشی کار کنم شاید کارم خوب بود گفتن تجربه کاریت کافی نیست و مرتبط نیست .واقعا متاسفم واسه این کارخانه فقط الکی رد میکنن مجبور شدم واسه کار برم پرند که خیلی دور تره از محل زندگیم هست . کلا واسه مصاحبه نرید نه حقوقش خوبه نه اخلاقا
مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدمهای سخت می سازد و انسانهای صبور میخواهد.
بی تظم ترین و بی تعهد ترین شرکت بعنوان کارشناس انبار با من مصاحبه کردم و استخدام شدم ولی درعمل بعنوان کارگرساده انبار مشغول شدم فقط وعده و وعید میدن ولی درعمل یک شرکت با مدیران بی سواد و مریض که فقط درباغ سبز رو هنگام مصاحبه استخدام نشون میدن امیدوارم هیچ کس سروکارش به این شرکت نیافته
با اینکه مرخصی حق تموم کارکنان کارخانه ها هست ولی این شرکت مرخصی اصولا نمیده و به سختی هم مرخصی داده میشه البته اگه مرخصی بدن بهتون .تموم کارخانه ها حداقل ۲ روز درماه مرخصی دارن ولی این کارخانه لیمون داخل شهرک صنعتی پرند اصلا همچین چیزی نیست پایه حقوقا کم شده و حقوق رو طبقه بندی مشاغل کردن که حتی برایربعضی شغل ها کمترراز وزارت کارم میشه تو اگهیاش اصلا حقوق رو نمیزنن که موقع مصاحبه فقط مدیریت بهت میگه و اصلا هیچ کدوم از کارمندا حقوق مطلع نیستن وفقط مدیرت حقوق تایین میکنه . قبلا خیلی کارخانه بهتری بود ولی هرچی که میگذره بدتر میشه مدیران ارشد کلا دخالت میکنن تو تمام امور. هیچ مزا یایی نداره کار کردن داخل این کار خانه، بیمه ناهار سرویس تمام کارخانه های اطراف دارن حتی تو اگهی های شغلیشونم میتونید ببینید. اصلا امنیت شغلی نداره وبه کارشناسان کمی بیشتر از وزارت کار میدن
سلام دوستان تجربه بنده عین حقیقت بدوراز اغراق وصادقانه امیدوارم به کارتون بیاد.بنده مدت45روزربااین شرکت همکاری کردم روز مصاحبه ادعای حقوق بالاتر ازوزارت کار که وقتی وارد میشی میفهمی ازخیلی چیزای دیگه زدن مثلا روز پنج شنبه که همه جا اضافه کار اینا12ساعت کارفقط4ساعت حساب میکنند روزای جمعه وتعظیل رسمی ک همه جا تعطیل کاری اضافه کارعادی میزنند این بعد مالی بعد فرهنگی وارزش سازمان بشدت باچیزی ک میگن فرق داره تولید محیطی بسیار مسموم غیرحرفه ای داره سرپرست های ک مثلا یکسال ونیم اونجان مثل اقای م واقای م مثلا تحصیلکرده هستن ولیسانس صنایع ولی هیچ درکی ازسرپرستی مدیریت منابع انسانی واخلاق ندارند بیشتر دنبال ظاهر سن کم خوش مشربی خانمها و....هستن مورد داریم طرف14ساعت لنز میزاره چشماش میگ طبی ب همه وبیرون همین شخص باسرپرست دیدن و...تاته غصه بخونید خودتون ..این شخص شده یهترین نیرو اقای م..خلاصه کلام چیزی به اسم انصاف اخلاق نیس روابط زنومرد عادی اونجا تاگندش درنیاد پیش نمیگیرن نمونه عرض کردم سرپرست ها کاملا سلیقه ای بامعیارایی ک گفتم نفرات خط شون میچینن باقی افرادی ک ب حق وحقوقشون اگاهن یاقاطی این بازیا نشن براشون راحت حاشیه میسازن والکی تعدیل میشن منابع انسانی ومدیرکارخونه هم اصلا خودشون برای کشف حقیقت واصلاح امور اذیت نمیکنند بیشتر جنبه فرمالیته داره وبایک ارزیابی فیک رییس سالن راحت حذف میشی..خلاصه کلام محیط مسموم کاملا غیرحرفه ای وپر از روابط خارج عرف فحاشی واصلابرای ادمی ک منطقی دنبال انصاف و اگاهی داره وخصوصا خانمهای باخانواده وباشرافت که دنبال روزی حلال هستن خوب نیس چون معیازشون برای خانمها گفتم چ چیزایی هست. هرچیزی جز کار...فقط یک هفته اول همه چیز عادی وخوب بعداون شخصیت تک تک پرسنل قدیمی سمی سرپرست های نولول وبقیه میفهمید کلا جزبدترین تجربه های کاری عمرم بود اصلا چیزی به اسم انصاف اخلاق وادمیت تومجموعه شون نیس وسلام .
مدیرعامل بی سواد پرسنل را با وعده های توخالی جذب می کند و بعد از چندماه اخراج میکند، حقوق تا زملنی که درخواست مساعده ثبت نکنی داده نمیشود ، محاسبه حقوق صحیح نیست و به بهانه های مختلف پرسنل را جریمه مالی میکند ، بیمه برای همه حداقل رد میشود و صبح باید اعلام کنی چه کاری داری، بعدازظهر گزازش بدهی چه کاری کردی ، محیط بیش از حد سمی ، مدیرعامل از همه مسموم تر
اندر احوالات تیمارستان پرگاس فقط این را بگویم که مدیر عامل کریمی دو پیام پایین قبل را در تجربه کاری ثبت کرد که در برود از حرکت که سر کامکار رو شیره مالید و خودش را قالب کرد. کامکار هم این را بداند اسنادی از روابط کریمی از تهرانی بگیر تا الی آخر هست که به شرکت پست خواهد شد. این شرکت چند آدم حسابی مانند ناصری فرهادی طاهری بیات میرزایی توسط کریمی همیشه زیرآبشان زد شد و کامکار کوچولو بسیار ساده اس گول خورد.
تماس گرفتم باشرکت اون خانومه گوشی روم قطع کرد فوق العاده اعضای کارخانه بی ادب هستن خیلی خشن هستن واقعا بهم بر خورد از این کارشون نمی دونم چرا اینطور رفتار میکنن میخواستم سوال بپرسم ازشون
کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن
محیط خیلی خیلی نامناسب. رفتار زشت مدیریت در دفتر مرکزی. استخدام افراد بی بند وبار و غیر تخصص. لاس زدن با نیروها و استخدام آنان برای استفاده ....... ساعت کاری خیلی بالا و طولانی مدت بعد از یک ماه استخدام درشرکت باید ۲۴ساعته دراختیارباشی . بدترین تجربه کاریم بود باسابقه بیش از ۱۰ سال
مزایا: حریم خصوصی رعایت میشه نگاه جنسیتی وجود نداره ناهار-بیمه تکمیلی باندبازی وجود ندارد توی 80 درصد جاهاش معایب: منابع انسانی زورگو با مرخصی اجباری و بشدت تو پاچه کن و یک مدیرم داره بیشتر برای مدیریت سیرک خوبه تا منابع انسانی چیزی به اسم پاداش وجود نداره موقع حقوق سرتون کلاه نذارن عملا سالی یکی هم وجود نداره روی عدد حقوقتون سفت باشین حقوق ادم ها خیلی فرق میکنه و در پاییز 1404 مثل سه نفر با پوزیشن شغلی کارشناس کنار هم با کارایی تقریبا یکسان یکی اداره کاری 14 میگیره یکی 35 اینا میگره یکی هم 42 اینا میگیره در صورتی که عملا 2 میلیون هم با هم فرق ندارن و فقط موقع استخدام درست بستن حقوق رو یا یک پارتی دارن مدیران خیلی جالب نیستن انگار از دماغ فیل افتادن تازه به دوران رسیده ان مثلا محل غذای خودشونو از پرسنل جدا کردن و میبینی برای پرسنل استنبولی میاد غذا برای اونا شیشلیگ و برگ لازانیا همزمان با خدم و حشم احساس میکنن ناصرالدین شاهن اما اگر دسته جمعی استعفا بدن برن سلامت هیچ اتفاقی برا ی سازمان نمی افته و همین قدر بدرد نخورن یا مثلا حق ایاب و ذهابشونم حتی فرق داره و توی دریافتی که دیگه هیچی بالا 200 تا 400 تومن حقوق میگیرن هیئت مدیره هم 3 تا داداشن بزرگه باهوش تره وسطی ادم خوبیه و کوچیکه هم فکر میکنه باهوشه و همه چی میدونه اما پاشنه اشیلش همینه که فکر میکنه پرفسوره در صورتی که شرکت تحت نظرش 10سال زیان ده
شرکت کاملا بی در و پیکر همه چی رو هواست تاخیر حقوق ۴ ماهه رفتار غیر حرفه ای کار فوق العاده سنگین و تنها مزیت این شرکت محیط صمیمانه همکارا هست و برای یه حقوقی بی سابقه دوره رزومه سازی و یادگیری مناسبه برای پیشرفت این شرکت و انتخاب نکنید
من ۹ماه به عنوان موزع کار کردم .پرداخت حقوقشون مزخرف و بد موقع .سه ماه ی بار یا دو ماه ی بار حقوق میدن .سه ماه حقوق موزع و راننده رو نمیدن هیچکسم جواب گو نیست سه ماه طلب دارم و آقایون عین خیالشون نیست متاسفم واسه مدیریت افتضاحتون همونجور که شما انتظار داشتید کارتون رو ب موقع انجام دادیم ماهم انتظار واریز حق و حقوقمون رو داریم که واریز نکردید.خدا لعنت کنه شما رو ک باعث شرمندگی مامیشید
تماس گرفتم با کارخونه وصلم کردن به یه خانومه و از شون پرسیدم نیروی اداری میخواین سریع گفت نه .بعد دیدم که اگهی کارمند اداریشونو گذاشته تو سایتای کار یابی حتی حاضر نشدن رزومه مو براشون بفرستم. نمیدونم این چه رفتاری بود میخواستم رزومه بفرستم واسشون موفق باشید
سلام و عرض ادب ،بنده بیش از ۴ ساله در خدمت مجموعه هستم . شرکت تاخیر حقوق ۳ ماهه خودش همچنان داره ، برخلاف صحبتی که معاونت مالی در جلسه انلاین بعد از جنگ گذاشتن و گفته شد که تاخیر حقوق قراره کم بشه و نقدینگی بیاد و این حرفا ، به این عمل نشد واقعا متاسفم که این میگم اما شرکت واقعا تو مساعل اولیه خودش هم مونده مثل تامین دستمال کاغذی شرکت برای کارمنداش هیچ ارزش و احترامی قاعل نیست مثال میزنم تعمیر کولر شعبات ، که بیش از ۲ ماه خبر دارم یکی از شعبات درگیرش بود و آقایون سر لجبازی دو فرد تعمیر نمیکردن مشکلات مدیریتی شرکت هم کم نیست ، اختلاف فلان مدیر با فلان نفر باعث حاشیه سازی تو دفتر مرکزی میشه ، آقایون حتی سر جلسات باهم اتفاق نظر ندارن جمع بندی کنم شرکت برای افراد تازه کار محیط خوبیه و باعث رزومه سازی میشه اما مشکلات زیادی هم داره
فقط شرکتی که باید دستمال به دست باشی و زیرآب بقیه بزنی تا بتونی کار کنی مدیر جدیدی هم که آوردن فقط حرف زدن مفت بلده نه سواد داره نه شخصیت خواهشاً وقت و عمر خودتون بابت کار کردن تو این شرکت هدر ندین از بیرون قشنگه وقتی واردش میشی از باغ وحش هم بدتره
اقا ما واسه مصاحبه رفته بودیم قبول نکردن توقع دارن طرف ۲۰ سال سابقه کار داشته باشه اونم مرتبط. چی بگم دیگه. ساعت کاریش شنبه تا پنج شنبه ۷ تا۷ هیچ تعطیلیم نداره تعطیلات رسمی باید بری سرکار فقط فقط عاشورا وتاسوعا تعطیلی داره همین . قبل تبلیغات و معروفیتش نیرو جوان تازه کار قبول میکردن بعد معروفیتش دیگه حتی جواب تماسات هم نمیدن موفق باشید
واقعا ناراحت کننده هست . ازتون خواهش میکنم به عنوان یک ایرانی افراد رو گمراه نکنید . اصلا کار شایسته ای نیست که به دروغ از این شرکت تعریف میکنید . من تقریبا 90 درصد افراد این شرکت از دوستانم هستند و هیچ کدام از پرسنل از این شرکت و مدیرانشون رضایت ندارند. چرا به دروغ برای رفع نیاز شرکت خودتون باعث میشید که افرادی تجربه بسیار بسیار تلخ رو داشته باشند . من مطمعن هستم هر جا تعریفی از این شرکت شده فقط و فقط از طرف خود منابع انسانی شرکت برای پوشش تعارضاتش بوده . و اون پیام سیاست کاری شرکت هست. دوستان من هم که در اون شرکت مانده اند فقط و فقط یک علت دارد جای دیگری براشون هنوز پیدا نشده . هر کدام از دوستان به محض اینکه جایگزین کاری پیدا میکنند مشتاقانه از این شرکت خارج میشن. از واحد منابع انسانی این شرکت تمنا میکنم به دروغ برای رفع نیاز کاری خود تبلیغ در اینجا نکنید . واقعیت به اندازه کافی مردم درگیر ناراحتی و ناترازی و مشکلات معیشتی هستند و به خود خدا سوگند که این شرکت جز بیمار کردن روح و روان آدمها و بیگاری چیزی ارمغان ندارد. پس به حال امروز مردم رو برای رفع نیاز خود بدتر نکنید.( از لحاظ مالی هم بیگاری برای کارمندان و سرپرستان و مدیران میانی شرکت هست و حقوق عالی برای چند مدیر رده بالایی . حتی خیلی راحت اضافه کاری که واقعا براش از جون و دل وقت گذاشتید تایید نمیکنند) من هرچی نوشتم صادقانه به خود خدا قسم نوشتم امیدوارم بتونم کمک کرده باشم.
اونایی که مصاحبه رد شدن چیزیو از دست ندادن کلا این کارخونه فقط به فکر مشتریاشه تا کارگراش و... .....................................................
شرکی به شدت بی نظم با مدیریت خیلی خیلی ضعیف هر ماه هم دارین نیرو جذب میکنن چون هیچکس نمیمونه اگهی های استخدام که ببینید متوجه موضوع میشید به نظرم اصلا ایندتون خراب نکنید
سلام من دوماه پیش برای مصاحبه کارمند اداری رفته بودم کارخانه بدر فود که داخل شهرک صنعتی هست. تو حراست فرم پر کردم چند دقیقه نشستم اونجا هنگامی که آشغال هارو خالی میکنن به شدت بوی بدی میاد اونجا ولی داخل ساختمان برای مصاحبه رفتم اینطوری نبود سیستم تهویه داشت اول با یه خانم خوشرو و خوش برخورد حرف زدم که بهم گفت حقوقا بدون اضافه کاری حول هوش ۱۴ الی ۱۵ درمیاد ساعت کاریشم ۷ صبح تا ۵ ربع هست . بعدش با یه اقای فوق العاده بد اخلاق مزخرف مصاحبه کردم که بانگاهش میخواست ادمو بخوره فوق العاده بدداخلاق و بد بود و فقط میخواست با حرفاش تحقیرت کنه خلاصه که اینهمه راه که رفتم الکی بود وقبولم نکردن گفتن حالا چند نفر دیگه هم میخوان بیان مصاحبه اگه از تو بهتر نبود بهت زنگ میزنیم این طوری ردم کردن و بعد چند روز تماس گرفتم بهم گفتن استخدام انجام شده الانم هر ماه اون اگهی رو تو سایتا میبینم حتی حاظر نشدن چند روز آزمایشی کار کنم شاید کارم خوب بود گفتن تجربه کاریت کافی نیست و مرتبط نیست .واقعا متاسفم واسه این کارخانه فقط الکی رد میکنن مجبور شدم واسه کار برم پرند که خیلی دور تره از محل زندگیم هست . کلا واسه مصاحبه نرید نه حقوقش خوبه نه اخلاقا
مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدمهای سخت می سازد و انسانهای صبور میخواهد.
بی تظم ترین و بی تعهد ترین شرکت بعنوان کارشناس انبار با من مصاحبه کردم و استخدام شدم ولی درعمل بعنوان کارگرساده انبار مشغول شدم فقط وعده و وعید میدن ولی درعمل یک شرکت با مدیران بی سواد و مریض که فقط درباغ سبز رو هنگام مصاحبه استخدام نشون میدن امیدوارم هیچ کس سروکارش به این شرکت نیافته
با اینکه مرخصی حق تموم کارکنان کارخانه ها هست ولی این شرکت مرخصی اصولا نمیده و به سختی هم مرخصی داده میشه البته اگه مرخصی بدن بهتون .تموم کارخانه ها حداقل ۲ روز درماه مرخصی دارن ولی این کارخانه لیمون داخل شهرک صنعتی پرند اصلا همچین چیزی نیست پایه حقوقا کم شده و حقوق رو طبقه بندی مشاغل کردن که حتی برایربعضی شغل ها کمترراز وزارت کارم میشه تو اگهیاش اصلا حقوق رو نمیزنن که موقع مصاحبه فقط مدیریت بهت میگه و اصلا هیچ کدوم از کارمندا حقوق مطلع نیستن وفقط مدیرت حقوق تایین میکنه . قبلا خیلی کارخانه بهتری بود ولی هرچی که میگذره بدتر میشه مدیران ارشد کلا دخالت میکنن تو تمام امور. هیچ مزا یایی نداره کار کردن داخل این کار خانه، بیمه ناهار سرویس تمام کارخانه های اطراف دارن حتی تو اگهی های شغلیشونم میتونید ببینید. اصلا امنیت شغلی نداره وبه کارشناسان کمی بیشتر از وزارت کار میدن
سلام دوستان تجربه بنده عین حقیقت بدوراز اغراق وصادقانه امیدوارم به کارتون بیاد.بنده مدت45روزربااین شرکت همکاری کردم روز مصاحبه ادعای حقوق بالاتر ازوزارت کار که وقتی وارد میشی میفهمی ازخیلی چیزای دیگه زدن مثلا روز پنج شنبه که همه جا اضافه کار اینا12ساعت کارفقط4ساعت حساب میکنند روزای جمعه وتعظیل رسمی ک همه جا تعطیل کاری اضافه کارعادی میزنند این بعد مالی بعد فرهنگی وارزش سازمان بشدت باچیزی ک میگن فرق داره تولید محیطی بسیار مسموم غیرحرفه ای داره سرپرست های ک مثلا یکسال ونیم اونجان مثل اقای م واقای م مثلا تحصیلکرده هستن ولیسانس صنایع ولی هیچ درکی ازسرپرستی مدیریت منابع انسانی واخلاق ندارند بیشتر دنبال ظاهر سن کم خوش مشربی خانمها و....هستن مورد داریم طرف14ساعت لنز میزاره چشماش میگ طبی ب همه وبیرون همین شخص باسرپرست دیدن و...تاته غصه بخونید خودتون ..این شخص شده یهترین نیرو اقای م..خلاصه کلام چیزی به اسم انصاف اخلاق نیس روابط زنومرد عادی اونجا تاگندش درنیاد پیش نمیگیرن نمونه عرض کردم سرپرست ها کاملا سلیقه ای بامعیارایی ک گفتم نفرات خط شون میچینن باقی افرادی ک ب حق وحقوقشون اگاهن یاقاطی این بازیا نشن براشون راحت حاشیه میسازن والکی تعدیل میشن منابع انسانی ومدیرکارخونه هم اصلا خودشون برای کشف حقیقت واصلاح امور اذیت نمیکنند بیشتر جنبه فرمالیته داره وبایک ارزیابی فیک رییس سالن راحت حذف میشی..خلاصه کلام محیط مسموم کاملا غیرحرفه ای وپر از روابط خارج عرف فحاشی واصلابرای ادمی ک منطقی دنبال انصاف و اگاهی داره وخصوصا خانمهای باخانواده وباشرافت که دنبال روزی حلال هستن خوب نیس چون معیازشون برای خانمها گفتم چ چیزایی هست. هرچیزی جز کار...فقط یک هفته اول همه چیز عادی وخوب بعداون شخصیت تک تک پرسنل قدیمی سمی سرپرست های نولول وبقیه میفهمید کلا جزبدترین تجربه های کاری عمرم بود اصلا چیزی به اسم انصاف اخلاق وادمیت تومجموعه شون نیس وسلام .
مدیرعامل بی سواد پرسنل را با وعده های توخالی جذب می کند و بعد از چندماه اخراج میکند، حقوق تا زملنی که درخواست مساعده ثبت نکنی داده نمیشود ، محاسبه حقوق صحیح نیست و به بهانه های مختلف پرسنل را جریمه مالی میکند ، بیمه برای همه حداقل رد میشود و صبح باید اعلام کنی چه کاری داری، بعدازظهر گزازش بدهی چه کاری کردی ، محیط بیش از حد سمی ، مدیرعامل از همه مسموم تر
اندر احوالات تیمارستان پرگاس فقط این را بگویم که مدیر عامل کریمی دو پیام پایین قبل را در تجربه کاری ثبت کرد که در برود از حرکت که سر کامکار رو شیره مالید و خودش را قالب کرد. کامکار هم این را بداند اسنادی از روابط کریمی از تهرانی بگیر تا الی آخر هست که به شرکت پست خواهد شد. این شرکت چند آدم حسابی مانند ناصری فرهادی طاهری بیات میرزایی توسط کریمی همیشه زیرآبشان زد شد و کامکار کوچولو بسیار ساده اس گول خورد.
تماس گرفتم باشرکت اون خانومه گوشی روم قطع کرد فوق العاده اعضای کارخانه بی ادب هستن خیلی خشن هستن واقعا بهم بر خورد از این کارشون نمی دونم چرا اینطور رفتار میکنن میخواستم سوال بپرسم ازشون
کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن