کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن
آخرین تجربهها
داخل کارخانه نصیر اباد بدر به عنوان کارگر بودم ساعت کاریش تقریا ۷تا۷ شب هستش که حقوقش برای من شد ۱۵ تومن وایسادنی زیاد داره یه ربع تایم ناهاره کار سختی نیست ولی همش باید وایسی خیار پوست بگیری پیاز پوست بگیر خیار بکنی تو دستگاه خورد کنه از این جور چیزا من اومدم بیرون بخاطر عدم توازن کار رو زندگی وحقوق کم
من برای مصاحبه رفته بودم البته رد شدم چون نیروی تازه کار بودم وکارخانه نیروی جونیور قبول نمی کنه حقوقشم بهم گفتن بدون اضافه کاری ۱۴ تومن یعنی از ساعت ۷ تا۵عصر. کلا هر شرکت اطراف رفتم برای کار قبولم نکردن گفتن تجربه نداری واقعا دیگه هیچ کارخونه ایی برای تازه کارا جا نداره انگار باید از از بچگی کار کنی و تجربه حتما مرتبط داشته باشی . واقعا زندگی برای تازه کارا سخته چون هیجا بهشون کار نمیدن واقعا نمیدونم با این وضع باید چیکار کرد خوب آموزش بدین به طرف با آموزش دادن که چیزی ازتون کم نمیشه. همه نیروی با تجربه میخوان
ساعت کاری این شرکت بالا ست ار ۷ تا۷ حقوقش ۱۵ تومن پیشنهاد نمی کنم جایی برید حقوق وساعتش کم باشه ناهارش کیفیت نداره کلا هر جا گفتن حقوق وزارت کار فرار کنید
من حدود یک سال در شرکت پرگاس طب مشغول به کار بودم و بخوام صادقانه نظر بدم من بدی از هیچ کدوم از همکارهام در این شرکت که باهاشون سرکار داشتم ندیدم و جز خوبی چیز دیگری نبود و محیط شرکت کاملا دوستانه و صمیمی و گرم بود تمام مدیران با احترام با همکاران برخورد داشتن و من تعجب میکنم از این همه کامنت منفی که این محیط دوستانه که در شرکت بوده رو مورد نقد قرار میدین مطمعنم مشکل از جانب شما بوده که این صمیمیت در کار رو که باعث آرامش و پیشبرد بهتر روند کارهستش رو نمیپذیرید.
تجربه بسیار بدی در حدود 1 سال کاری در دفتر فروش تهران داشتم. ساعت کاری غیر منعطف و زیاد (روزانه تا حد اقل ساعت 18 الی 19) و روزهای پنج شنبه حداقل ساعت 14 مدیریت بسیار بسته و بداخلاق فروش و کاملا غیر اصولی، کم صبر و کم تحمل امنیت شغلی بسیار پایین اما تنها مزیت مجموعه محیط دوستانه بین همکاران بود.
من چندین ساله در این شرکت مشغول به کار هستم ، مثل هر جای دیگه و هر شغلی خوبی ها و بدی های خودشو داره ، اگر بخوام از بدی هاش بگم اینه که پنجشنبه ها پاره وقت شرکت بازه البته اگر بخوای میتونی بری مرخصی ولی کلا این مساله برای من سخته . دیگه اینکه حقوق حتما ماهی یکبار واریز میشه اما تاریخ دقیق نداره و تو یک بازه ی یک هفته ای نوسان داره که اگر کسی خیلی براش مهم باشه این مسئله میتونه اذیتش کنه . اما خوبی هاش : من در مورد محیط کاری خیلی تعجب کردم از کامنتا .. به نظرم کسایی که از بد بودن محیط میگن خودشون یه مشکل یا انحراف اخلاقی دارن که اینجا به خواستشون نرسیدن و الان شکایت دارن چون من تو تمام این سالهاااا هیییییچ مشکل اخلاقی و نا امنی و انحرافی ندیدم . اتفاقا بسیار بسیار جای امنی هست . در مورد پیشرفت کاری جای خوبیه ادمای زیادی پیشرفت میکنن ادمای زیادی پس رفت و ادمای زیادی هم ثابت میمونن و این به هیچ چیزی جز تلاش فردی اون ادم بستگی نداره اگر ادمایی بودن سعی کردن از راهای دیگه وارد شن و موفق نشدن و عصبانیتشونو اینجا تخلیه کردن داستانش فرق داره . بهت فرصت یادگیری و پیشرفت داده میشه حتی با تجربه ی کم که معمولا جایی این امکان وجود نداره .. به علاوه مدیران محترمی هم داره و دخالت در زندگی شخصی و شایعه پراکنی و اظهار نظر دربارشون کار غیر اخلاقی و زشتیه و خیلی متاسفم برای این افراد .
سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن
بمدت 3 سال در شرکت صنایع گرمایشی کار کردم, در واحد خدمات پس از فروش برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته بهمین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن مهندس رضایی بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد
شرکت آذرخش توان آفرین از نیروهای جوان به خصوص دانشجویان نخبه دانشگاه های معتبر مثل امیرکبیر و ... که تجربه کاری کمی دارند سوءاستفاده میکند. پس از مصاحبه اولیه قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات در اختیار کارجو قرار میدهند و تا امضا نشود وارد مرحله بعد نمیشوی. پس از امضا باید آزمون بدهی یا چند روزی آزمایشی کار کنی. پس از پذیرفته شدن نهایی قراردادی متفاوت با رقمی که در جلسه مصاحبه به توافق رسیده اید را باید امضا کنید که اگر زمانی شکایت کردید حقوق و سنواتی بسیار کمتر از مبلغ توافق شده نصیبتون میشه. ورود و خروج نیرو در این شرکت به شدت بالاست برای همین همه قراردادها ماه به ماه تمدید میشه. گول شیرین زبانی های خانمی که مسئول منابع انسانی است را نخورید. نیروها به شدت از طریق دوربین و سیستم کنترل میشن. جو بسیار بدی داره شرکت و ریاست که آقای دکتر هستند به شدت مودی است. به راحتی نیرو را بدون دادن حق و حقوقش بیرون میکند حتی اگر صدها کار مفید براشون انجام داده باشی. وقتتون رو حروم چنین محیط های کثیفی نکنید.
شرکت لیمون که کارخونش داخل پرنده به سختی مرخصی میدن انگار میخوان جونشونو بدن. حقوق ها طبقه بندی بر اساس مقام شغلی ساعت کار ۸ تا ۷ که ۵ تا۷ اضافه کاری اجباری هستش الکی میگن اگه کارت بمونه باید اضافه کاری وایسی کلا اجباری هست شنبه تا پنجشنبه باید کار کنی ساعت کاریش واقعا زیاد هستش این کار خانه همیشه کمبود نیرو داره بخاطر این مسائل و اکثر نیرو های تازه کار بعد یکی دوماه ازراین شرکت میان بیرون بخاطر حقوق کم وساعت کاری زیاد و حقوقش وزارت کار هست بسته به سابقه کاریت افزایش میدن برای من تجربه خوبی نبود برید یه شرکتی کار کنید حقوقش بالاتر وساعت کاریش کمتر باشه اونایی ام که تعریف میکنن از این شرکت مطمعن باشید از مدیران ومعاونا هستن مزایا سرویس به پرند ناهار
درک نمیکنم افرادی رو که نظرات بی پایه و اساس میدهند ، به قول قدیمیا حسود هرگز نیاسود ، اتفاقا مجموعه هاکوپیان از نظر مالی شفاف و سالم واز نظر اخلاقی هم همینطور ، کادری مجرب و با شخصیت دارند ، نه وابسته به نهادی است نه ...چون از نظر آداب و معاشرت حدشون رو حفظ کردن و شاید بالاتر هم برده باشن و باج هم نمیدن براتون فشار آورده...برندی محبوب و فوق العاده شیک...مهمترین نکته اش اینه که ایرانیه اصیل هست...نه چینی و ....
معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم
من یک سال کارشناس فروش مادیران بودم. حقوقش نسبت به تایم کاریش خیلی کمه. درصد پورسانت هم خیلی پایینه. که بین تعداد نفرات داخل فروشگاه تقسیم میشه. بیمه تکمیلی خوبی نداره. ارزاق میدن هر ۴۰ روز حدود ۱میلیون و سی صد(سال ۱۴۰۴) سرپرست و مدیر خوبی داره. فضای سمی نداره. بعضی ماه ها جمعه و روزهای تعطیلم باید بیای سر کار. اضافه کاریشو میدن بهتون. خرید اقساطی برای پرسنل. ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب، دو ساعت استراحت وسطش. قراردادها ۲ تا ۳ ماهه هست. حقوق اداره کار به اضافه ۳ الی۵ میلیون. مرخصی سهت میدن.
من حدودا ١٠ماه در اين شركت مشغول به كار بودم. تاخير در پرداخت حقوق در زمان مصاحبه گفته نميشه و شما پس از ماه اول كه متوجه ميشين حقوق ها عقبه. و تازه مدعي ميشوند كه ذكر شده و شما فراموش كردين!!!!!!حقوق ها با تاخير زياد پرداخت ميشه و هرچه افراد پاچه خوار تر باشن دريافتي بيشتري دارن. نه تنها جاي پيشرفت شغلي وجود نداره، بلكه امنيت شغلي هم نداره. به نظر من در شركتي كه واسه كارمندانش ذره اي ارزش قائل نميشه،نبايد لحظه اي صبر كرد.
هیچ کدوم از مزایایی که تو اگهی هاش زده رو نداره .اینجا کار نکنید.پنج شنبه هاش تعطیل نیست عدم توازن کار زندگی ناهارش رایگان نیست حقوقش به موقع پرداخت نمیشه درکل کارخانه خوبی نیست کلام اخر اینجا کار نکن
شرکتی نزول خور دروغ گو و پول کارمند بخور وحق نده این شرکت هیچ احترامی برای کارمندها نداره همیشه هم با وعده های دروغ و باد هوا همرو گول زدن آخرشم که به بهانه جنگ خیلی راحت با ۳ ماه تاخییر حقوق تعدیل نیرو زدن بعد تو این مدت هیچ کسی هم جواب گو نبود واقعا شرکتی با مدیران بی عرضه و به درد نخور که فقط فقط فقط به فکر منافع شخصی خودشونن و هیچی ارزشی برای کسی قائل نیستن پیشنهاد بنده این هست که برای اینطور شرکت ها نباید دل بسوزونی
بهترین شرکت از لحاظ نزول خوری.حقوق کارگر خوری.بهم وری .بی قانونی.یه مشت اسکل شدن مدیر این شرکت.هر روز یه واحد جدید تا آخر هفته جمعش میکنن.بیمه و ری....دن...هر کی بیاد تو این شرکت به فنا میره..یکی از همکارام کانتر بازه😂😂 توف تو ق ب ر صاحب شرکت زن دست دوم
کار زیاد فرسایشی کدیران چاپلوس و عقده ای و شیفت های سنگین و بدون تعطیلی جو خاله زنکی سرپرست قلدر ماب کم سوادد و مدیر پاچه خوار پرور بی سواد و متوازن نبودن کار و زندگی
برای شغل حسابدارسفارشات خارجی مصاحبه شدم. یک خانومی با بنده تماس گرفتن و خیلی خوشاخلاق چندتا تایم دادن که هرکدوم راحتتر بودن برای مصاحبه حضور پیدا کنم. زمان ولوکیشن هم پیامک شد هم ایمیل. نگهبان و اقای مسئول پذیراییشون هم خیلی محترمانه برخورد کردند. نگهبان شرکت قبل ازاینکه من خودمو معرفی کنم، اسممو گفت و گفت خیلی خوش اومدید.که خیلی تعجب کردم. بعدا پرسیدم از مصاحبهگر و بهم گفت که اسامی وساعت حضور از قبل بانگهبانی هماهنگ میشه. خیلی نمیخوام تعریف کنم. بدی هم داشتن. مثلا فرم اطلاعات استخدامیشون واقعا طولانی بود. یا اتاقی که من بودم سرد بود و نمیشد درجه رو تغییر داد. سروصدای طبقهای که من مصاحبه شدم هم زیادبود. خانم مصاحبهگر سر تایم حاضر شد و اول پروسه مصاحبه رو توضیح داد. گفت من اول یه مصاحبه با شما میکنم. بعد راجع به شرکت توضیح میدم. بعدشماهرسوالی داریدبپرسید. که همین کارم کرد. واقعا دمش گرم که سوال شخصی که همه ازمن میپرسن که چرا ازهمسرت جدا شدی رو ازم نپرسید. اخرش درمورد همهچیو شرکت گفت. خوب و بد. حتی اگه چیزی فکرمیکرد من باهاش به چالش برمیخورم. مثلا گفت که سفته میگیرن و من اوکی هستم همین اول یانه. خوشم اومد حقیقت. شرکت قدیمی با اصل و نسبی هستند و مزایاشون نسبت به شرکت خصوصی بودن خوبه. فعلا منتظر جوابم و خودمم گزینههای دیگه روهم باید بررسی کنم.
کارخانه لیمون پرند تو اگهی های شغلیش هیچ وقت حقوق رو تاایین نمیکنه واسه اینکه مجبور بشی حضوری بری اونجا و چون حقوق برااساس دسته بندی مشاغل هستش و پایه حقوقارو کم کردن
داخل کارخانه نصیر اباد بدر به عنوان کارگر بودم ساعت کاریش تقریا ۷تا۷ شب هستش که حقوقش برای من شد ۱۵ تومن وایسادنی زیاد داره یه ربع تایم ناهاره کار سختی نیست ولی همش باید وایسی خیار پوست بگیری پیاز پوست بگیر خیار بکنی تو دستگاه خورد کنه از این جور چیزا من اومدم بیرون بخاطر عدم توازن کار رو زندگی وحقوق کم
من برای مصاحبه رفته بودم البته رد شدم چون نیروی تازه کار بودم وکارخانه نیروی جونیور قبول نمی کنه حقوقشم بهم گفتن بدون اضافه کاری ۱۴ تومن یعنی از ساعت ۷ تا۵عصر. کلا هر شرکت اطراف رفتم برای کار قبولم نکردن گفتن تجربه نداری واقعا دیگه هیچ کارخونه ایی برای تازه کارا جا نداره انگار باید از از بچگی کار کنی و تجربه حتما مرتبط داشته باشی . واقعا زندگی برای تازه کارا سخته چون هیجا بهشون کار نمیدن واقعا نمیدونم با این وضع باید چیکار کرد خوب آموزش بدین به طرف با آموزش دادن که چیزی ازتون کم نمیشه. همه نیروی با تجربه میخوان
ساعت کاری این شرکت بالا ست ار ۷ تا۷ حقوقش ۱۵ تومن پیشنهاد نمی کنم جایی برید حقوق وساعتش کم باشه ناهارش کیفیت نداره کلا هر جا گفتن حقوق وزارت کار فرار کنید
من حدود یک سال در شرکت پرگاس طب مشغول به کار بودم و بخوام صادقانه نظر بدم من بدی از هیچ کدوم از همکارهام در این شرکت که باهاشون سرکار داشتم ندیدم و جز خوبی چیز دیگری نبود و محیط شرکت کاملا دوستانه و صمیمی و گرم بود تمام مدیران با احترام با همکاران برخورد داشتن و من تعجب میکنم از این همه کامنت منفی که این محیط دوستانه که در شرکت بوده رو مورد نقد قرار میدین مطمعنم مشکل از جانب شما بوده که این صمیمیت در کار رو که باعث آرامش و پیشبرد بهتر روند کارهستش رو نمیپذیرید.
تجربه بسیار بدی در حدود 1 سال کاری در دفتر فروش تهران داشتم. ساعت کاری غیر منعطف و زیاد (روزانه تا حد اقل ساعت 18 الی 19) و روزهای پنج شنبه حداقل ساعت 14 مدیریت بسیار بسته و بداخلاق فروش و کاملا غیر اصولی، کم صبر و کم تحمل امنیت شغلی بسیار پایین اما تنها مزیت مجموعه محیط دوستانه بین همکاران بود.
من چندین ساله در این شرکت مشغول به کار هستم ، مثل هر جای دیگه و هر شغلی خوبی ها و بدی های خودشو داره ، اگر بخوام از بدی هاش بگم اینه که پنجشنبه ها پاره وقت شرکت بازه البته اگر بخوای میتونی بری مرخصی ولی کلا این مساله برای من سخته . دیگه اینکه حقوق حتما ماهی یکبار واریز میشه اما تاریخ دقیق نداره و تو یک بازه ی یک هفته ای نوسان داره که اگر کسی خیلی براش مهم باشه این مسئله میتونه اذیتش کنه . اما خوبی هاش : من در مورد محیط کاری خیلی تعجب کردم از کامنتا .. به نظرم کسایی که از بد بودن محیط میگن خودشون یه مشکل یا انحراف اخلاقی دارن که اینجا به خواستشون نرسیدن و الان شکایت دارن چون من تو تمام این سالهاااا هیییییچ مشکل اخلاقی و نا امنی و انحرافی ندیدم . اتفاقا بسیار بسیار جای امنی هست . در مورد پیشرفت کاری جای خوبیه ادمای زیادی پیشرفت میکنن ادمای زیادی پس رفت و ادمای زیادی هم ثابت میمونن و این به هیچ چیزی جز تلاش فردی اون ادم بستگی نداره اگر ادمایی بودن سعی کردن از راهای دیگه وارد شن و موفق نشدن و عصبانیتشونو اینجا تخلیه کردن داستانش فرق داره . بهت فرصت یادگیری و پیشرفت داده میشه حتی با تجربه ی کم که معمولا جایی این امکان وجود نداره .. به علاوه مدیران محترمی هم داره و دخالت در زندگی شخصی و شایعه پراکنی و اظهار نظر دربارشون کار غیر اخلاقی و زشتیه و خیلی متاسفم برای این افراد .
سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن
بمدت 3 سال در شرکت صنایع گرمایشی کار کردم, در واحد خدمات پس از فروش برای من فضایی پر از یادگیری و کسب تجربه بود البته بهمین راحتی میتونه براتون فضای مناسبی رقم نزنه بنظرم برای افرادی که جویای کسب دانش و تجربه فنی هستن مهندس رضایی بسیار تو این زمینه میتونه کمک کنه اون موقع یادمه خیلی حقوقا خوب نیود ولی میشد با مذاکره و با توجه به رشد کاریتون ارتقا پیدا کرد
شرکت آذرخش توان آفرین از نیروهای جوان به خصوص دانشجویان نخبه دانشگاه های معتبر مثل امیرکبیر و ... که تجربه کاری کمی دارند سوءاستفاده میکند. پس از مصاحبه اولیه قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات در اختیار کارجو قرار میدهند و تا امضا نشود وارد مرحله بعد نمیشوی. پس از امضا باید آزمون بدهی یا چند روزی آزمایشی کار کنی. پس از پذیرفته شدن نهایی قراردادی متفاوت با رقمی که در جلسه مصاحبه به توافق رسیده اید را باید امضا کنید که اگر زمانی شکایت کردید حقوق و سنواتی بسیار کمتر از مبلغ توافق شده نصیبتون میشه. ورود و خروج نیرو در این شرکت به شدت بالاست برای همین همه قراردادها ماه به ماه تمدید میشه. گول شیرین زبانی های خانمی که مسئول منابع انسانی است را نخورید. نیروها به شدت از طریق دوربین و سیستم کنترل میشن. جو بسیار بدی داره شرکت و ریاست که آقای دکتر هستند به شدت مودی است. به راحتی نیرو را بدون دادن حق و حقوقش بیرون میکند حتی اگر صدها کار مفید براشون انجام داده باشی. وقتتون رو حروم چنین محیط های کثیفی نکنید.
شرکت لیمون که کارخونش داخل پرنده به سختی مرخصی میدن انگار میخوان جونشونو بدن. حقوق ها طبقه بندی بر اساس مقام شغلی ساعت کار ۸ تا ۷ که ۵ تا۷ اضافه کاری اجباری هستش الکی میگن اگه کارت بمونه باید اضافه کاری وایسی کلا اجباری هست شنبه تا پنجشنبه باید کار کنی ساعت کاریش واقعا زیاد هستش این کار خانه همیشه کمبود نیرو داره بخاطر این مسائل و اکثر نیرو های تازه کار بعد یکی دوماه ازراین شرکت میان بیرون بخاطر حقوق کم وساعت کاری زیاد و حقوقش وزارت کار هست بسته به سابقه کاریت افزایش میدن برای من تجربه خوبی نبود برید یه شرکتی کار کنید حقوقش بالاتر وساعت کاریش کمتر باشه اونایی ام که تعریف میکنن از این شرکت مطمعن باشید از مدیران ومعاونا هستن مزایا سرویس به پرند ناهار
درک نمیکنم افرادی رو که نظرات بی پایه و اساس میدهند ، به قول قدیمیا حسود هرگز نیاسود ، اتفاقا مجموعه هاکوپیان از نظر مالی شفاف و سالم واز نظر اخلاقی هم همینطور ، کادری مجرب و با شخصیت دارند ، نه وابسته به نهادی است نه ...چون از نظر آداب و معاشرت حدشون رو حفظ کردن و شاید بالاتر هم برده باشن و باج هم نمیدن براتون فشار آورده...برندی محبوب و فوق العاده شیک...مهمترین نکته اش اینه که ایرانیه اصیل هست...نه چینی و ....
معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم
من یک سال کارشناس فروش مادیران بودم. حقوقش نسبت به تایم کاریش خیلی کمه. درصد پورسانت هم خیلی پایینه. که بین تعداد نفرات داخل فروشگاه تقسیم میشه. بیمه تکمیلی خوبی نداره. ارزاق میدن هر ۴۰ روز حدود ۱میلیون و سی صد(سال ۱۴۰۴) سرپرست و مدیر خوبی داره. فضای سمی نداره. بعضی ماه ها جمعه و روزهای تعطیلم باید بیای سر کار. اضافه کاریشو میدن بهتون. خرید اقساطی برای پرسنل. ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب، دو ساعت استراحت وسطش. قراردادها ۲ تا ۳ ماهه هست. حقوق اداره کار به اضافه ۳ الی۵ میلیون. مرخصی سهت میدن.
من حدودا ١٠ماه در اين شركت مشغول به كار بودم. تاخير در پرداخت حقوق در زمان مصاحبه گفته نميشه و شما پس از ماه اول كه متوجه ميشين حقوق ها عقبه. و تازه مدعي ميشوند كه ذكر شده و شما فراموش كردين!!!!!!حقوق ها با تاخير زياد پرداخت ميشه و هرچه افراد پاچه خوار تر باشن دريافتي بيشتري دارن. نه تنها جاي پيشرفت شغلي وجود نداره، بلكه امنيت شغلي هم نداره. به نظر من در شركتي كه واسه كارمندانش ذره اي ارزش قائل نميشه،نبايد لحظه اي صبر كرد.
هیچ کدوم از مزایایی که تو اگهی هاش زده رو نداره .اینجا کار نکنید.پنج شنبه هاش تعطیل نیست عدم توازن کار زندگی ناهارش رایگان نیست حقوقش به موقع پرداخت نمیشه درکل کارخانه خوبی نیست کلام اخر اینجا کار نکن
شرکتی نزول خور دروغ گو و پول کارمند بخور وحق نده این شرکت هیچ احترامی برای کارمندها نداره همیشه هم با وعده های دروغ و باد هوا همرو گول زدن آخرشم که به بهانه جنگ خیلی راحت با ۳ ماه تاخییر حقوق تعدیل نیرو زدن بعد تو این مدت هیچ کسی هم جواب گو نبود واقعا شرکتی با مدیران بی عرضه و به درد نخور که فقط فقط فقط به فکر منافع شخصی خودشونن و هیچی ارزشی برای کسی قائل نیستن پیشنهاد بنده این هست که برای اینطور شرکت ها نباید دل بسوزونی
بهترین شرکت از لحاظ نزول خوری.حقوق کارگر خوری.بهم وری .بی قانونی.یه مشت اسکل شدن مدیر این شرکت.هر روز یه واحد جدید تا آخر هفته جمعش میکنن.بیمه و ری....دن...هر کی بیاد تو این شرکت به فنا میره..یکی از همکارام کانتر بازه😂😂 توف تو ق ب ر صاحب شرکت زن دست دوم
کار زیاد فرسایشی کدیران چاپلوس و عقده ای و شیفت های سنگین و بدون تعطیلی جو خاله زنکی سرپرست قلدر ماب کم سوادد و مدیر پاچه خوار پرور بی سواد و متوازن نبودن کار و زندگی
برای شغل حسابدارسفارشات خارجی مصاحبه شدم. یک خانومی با بنده تماس گرفتن و خیلی خوشاخلاق چندتا تایم دادن که هرکدوم راحتتر بودن برای مصاحبه حضور پیدا کنم. زمان ولوکیشن هم پیامک شد هم ایمیل. نگهبان و اقای مسئول پذیراییشون هم خیلی محترمانه برخورد کردند. نگهبان شرکت قبل ازاینکه من خودمو معرفی کنم، اسممو گفت و گفت خیلی خوش اومدید.که خیلی تعجب کردم. بعدا پرسیدم از مصاحبهگر و بهم گفت که اسامی وساعت حضور از قبل بانگهبانی هماهنگ میشه. خیلی نمیخوام تعریف کنم. بدی هم داشتن. مثلا فرم اطلاعات استخدامیشون واقعا طولانی بود. یا اتاقی که من بودم سرد بود و نمیشد درجه رو تغییر داد. سروصدای طبقهای که من مصاحبه شدم هم زیادبود. خانم مصاحبهگر سر تایم حاضر شد و اول پروسه مصاحبه رو توضیح داد. گفت من اول یه مصاحبه با شما میکنم. بعد راجع به شرکت توضیح میدم. بعدشماهرسوالی داریدبپرسید. که همین کارم کرد. واقعا دمش گرم که سوال شخصی که همه ازمن میپرسن که چرا ازهمسرت جدا شدی رو ازم نپرسید. اخرش درمورد همهچیو شرکت گفت. خوب و بد. حتی اگه چیزی فکرمیکرد من باهاش به چالش برمیخورم. مثلا گفت که سفته میگیرن و من اوکی هستم همین اول یانه. خوشم اومد حقیقت. شرکت قدیمی با اصل و نسبی هستند و مزایاشون نسبت به شرکت خصوصی بودن خوبه. فعلا منتظر جوابم و خودمم گزینههای دیگه روهم باید بررسی کنم.