ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۸۵ تجربه منتشرشده · صفحه ۵ از ۵
ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اواخر سال ۹۸ وارد تیم برنامه نویسی شدم،از نظر نظم بسیار خوب،محیط بسیار صمیمی و دوستانه،بچه های با انگیزه،کاملا یه پکیج کامل بود،برای هر چیزی در این شرکت برنامه ریزی و دستورات مستند میشد،حتی کوچکترین چیزا مثلا اگه لامپ فلان اتاق سوخته باشه مراحل بیان مشکل و حل مشکل،کلا یه واحد داشتند تمام این مسایل را بررسی و راحل مکتوب شده میداد، مدیریت با اینکه پزشک بودند،علاقه زیادی به ای تی داشتند،و داشتند سعی میکردند تمام واحدهای دیگه مثل فروش هم اجایل کنن، تنها مشکلی که من در این شرکت خوب داشتم،رنج پابین حقوق برا برنامه نویس بود،که نسبت به شرکت های دیگه کم بود و من بعد ۶ ماه اومدم بیرون. محیط شرکت بسیار خوب تقریبا مثل خیلی از شرکت های خارج از ایران طراحی کردن.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

من تجربه خوبی از کار درسیناژن دارم مسولیت پذیری اینجا خیلی مهمه کار و ساعت کار بالاست ولی ارزشش رو دداره

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.0
مرسا طب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

من یه مهندسم. زمستون ۹۸ وقتی وارد مرساطب شدم هدفم داشتن یه شغل موقت بود. ولی هرچی می‌گذره بیشتر به چشم یه شغل دائمی بهش نگاه می‌کنم. این شرکت هرروز به سطح بین‌المللی نزدیک تر میشه. چه توی محصولاتش، چه توی شرایط کاری. تقریباً همه‌ی تصمیمات مهم با مطالعه‌‌ی رفرنس‌ها و بررسی شرکت‌های بزرگ دنیا گرفته میشه. همیشه رفاه ما مد نظر مدیران شرکته و قول الکی نمیدن. فضا خیلی دوستانه و پرانرژیه و همه به هم احترام میذارن. حقوق همیشه به موقع پرداخت میشه. مبلغش نسبت به پارسال رشد خوبی داشته و پیشبینی میکنم سال بعد هم همینطور باشه.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من اواخر سال ۹۸ وارد تیم برنامه نویسی شدم،از نظر نظم بسیار خوب،محیط بسیار صمیمی و دوستانه،بچه های با انگیزه،کاملا یه پکیج کامل بود،برای هر چیزی در این شرکت برنامه ریزی و دستورات مستند میشد،حتی کوچکترین چیزا مثلا اگه لامپ فلان اتاق سوخته باشه مراحل بیان مشکل و حل مشکل،کلا یه واحد داشتند تمام این مسایل را بررسی و راحل مکتوب شده میداد، مدیریت با اینکه پزشک بودند،علاقه زیادی به ای تی داشتند،و داشتند سعی میکردند تمام واحدهای دیگه مثل فروش هم اجایل کنن، تنها مشکلی که من در این شرکت خوب داشتم،رنج پابین حقوق برا برنامه نویس بود،که نسبت به شرکت های دیگه کم بود و من بعد ۶ ماه اومدم بیرون. محیط شرکت بسیار خوب تقریبا مثل خیلی از شرکت های خارج از ایران طراحی کردن.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

من تجربه خوبی از کار درسیناژن دارم مسولیت پذیری اینجا خیلی مهمه کار و ساعت کار بالاست ولی ارزشش رو دداره

بیمه تکمیلی
اهمیت به دیزاین
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.0
مرسا طب
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

من یه مهندسم. زمستون ۹۸ وقتی وارد مرساطب شدم هدفم داشتن یه شغل موقت بود. ولی هرچی می‌گذره بیشتر به چشم یه شغل دائمی بهش نگاه می‌کنم. این شرکت هرروز به سطح بین‌المللی نزدیک تر میشه. چه توی محصولاتش، چه توی شرایط کاری. تقریباً همه‌ی تصمیمات مهم با مطالعه‌‌ی رفرنس‌ها و بررسی شرکت‌های بزرگ دنیا گرفته میشه. همیشه رفاه ما مد نظر مدیران شرکته و قول الکی نمیدن. فضا خیلی دوستانه و پرانرژیه و همه به هم احترام میذارن. حقوق همیشه به موقع پرداخت میشه. مبلغش نسبت به پارسال رشد خوبی داشته و پیشبینی میکنم سال بعد هم همینطور باشه.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ اسفند ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت در بخش it شرکت کار کردم بسیار مدیر خشکی داره و فقط کار زیاد براشون مهمه و ساعت کاری زیاد پر کردن حقوقش به موقع بود ولی محیط کاری بسیار پر استرس و بازخواست زیاد مدیرعامل شرکت هم چندین بار دعوا شد با کارمندان وسط سالن و بد دهنی زیادی هم میکردن کلا خیلی محیط خشکی داره اول که وارد میشی بسیار شرکت با کلاسی به نظر میاد ولی بعد میفهمی تنها چیزی که براشون مهم نیست احترام به کارمندان هست و چون پزشک هستن مدیران و دکترا دارو سازی نگاه از بالا به پایین زیاد میبینی توش

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
مسئول فنی

شرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد