به دلیل حجم مصاحبه بالا، مصاحبه منابع انسانی و فنی در یک روز و پشت هم انجام شد. ابتدا مصاحبه منابع انسانی با معرفی شرکت و فرآیندهای داخلی سازمان شروع شد، در مورد قوانین و حقوق درخواستی صحبت شد. بعد مصاحبه فنی انجام شد که با توجه به پست درخواستی، سابقه مرتبط و کارهای انجام شده بررسی شد.تمامی سوالات و روند جلسه مطلوب و عادی بود. رفتار مصاحبه کننده ها دوستانه و حرفه ای بود. موردی که خیلی برام قابل قبول بود اینه که من مجدد هیچ فرم مصاحبه ای پر نکردم و از همون ابتدا رزومه ارسالی من تو لپ تاپ باز و بررسی میشد.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در دیجی پی، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۹ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵؛ ۰٪ از کاربران دیجی پی را به دیگران توصیه میکنند. ۹ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من برای اسکرام مستری در دیجی کالا درخواست داده بودم فردای روز اپلای از دیجی پی تماس گرفتن و گفتن رزومه من رو دیده اند و میخوان جلسه ست کنند. منم با تصور اینکه قرار است برای اسکرا مستری مصاحبه برگزار بشود رفتم آنجا. مصاحبه چند مرحله داشت. در مصاحبه منابع انسانی مدیر منابع انسانی پس از مروری بر سابقه رزومه من راجع به ساختار spotify model در اداره شرکت توضیح داد و مشخص شد من را برای نقش مدیر محصولی انتخاب کرده اند چون background فنی من به حوزه کاری ایشان که فین تک بود تطابق داشت و اینها. مصاحبه مرحله دوم با مدیرعامل و یکی از مدیران محصول بود که هر دو بسیار خوش برخورد بودند و کلیاتی از تجارب کاری من در چارچوب اسکرام و تجارب قبلی در نقش مدیرمحصولی را مورد پرسش قرار دادند که به شکلی جامع و قانع کننده پاسخ دادم و به نظر نظرشون جلب شد که این آدم به درد این شغل میخوره و اینها. برخلاف انتظارم یک مصاحبه سوم هم داشت فرآیند جذب که با cahpter lead برنامه نویسان شرکت برگزار شد که اونم مصاحبه دشواری نبود چون ایشان فقط میخواست ببینه کاراکتر من برای کار کردن با برنامه نویسان شرکت مناسب هست یا نه. هر چند بعدا در طول سالی که باهاشون کار کردم واضح شد که میخواسته ببینه خودش میتونه با من کار کنه یا نه چون ایشان جایگاه فنی غیررسمی در حد CTO داشت در شرکت و لیدری tech سازمان بر عهده ایشان بود من برای این شغل پذیرفته شدم اما با گذشت چندین ماه از شروع همکاری با حجم بزرگی از دردسرهای ناشی از آشفتگی سازمان در تقریبا همه فرآیندها (منابع انسانی، فنی، اپریشن، محصول و …) عمیقا در تمام سالی که به عنوان مدیرمحصول در این شرکت کار کردم آزارم داد. فضای شرکت استارتاپی و شلوغ بود و شیوه مدیریتی هم بر اساس آمدن و رفتن دایمی افراد بود. به گونه ای که در فاصله ۴ ماه از شروع همکاری مدیر محصل تیمی بودم که قدیمی ترین عضو اون تیم محسوب میشدم! اینجا خیلی به استارتاپی بودن و نداشتن فرهنگ کاری ۸صبح-۵ عصر می بالند ولی در واقع فقط محیط کار مناسب برای افراد تازه فارغ التحصیل شده، مجرد، بله قربان گو و پاره وقت هستش و برای افراد experienced و حرفه ای جایگاهی در ساختار سازمانی و مدل توسعه و رشد وجود ندارد. مدیرعامل در جزئی ترین مسائل بیزنس و محصولات دخالت مستقیم و غیرمستقیم داره و اساسا تجربه مدیرمحصولی را اگر از قبل داشته باشید اینجا نمی توانید تکمیلش کنید. پرداخت حقوق به لطف دیجی کالا سر وقت هست اما ساعات کاری خیلی زیاده و برای روزی ۱۳-۱۴ ساعت کار بی وقفه در طول هفته و نداشتن آخر هفته و تعطیلات خودتان را آماده کرده باشید بعدش اپلای کنید. ویژگیهایی که براشون مهم بود: ادعای سازمان ایجاد فضایی مناسب برای رشد فردی و استقبال از همه نوع سلیقه هست و از نظر مسائل عقیدتی اساسا معطوف به تمایل خاصی نیستند. در دیجی پی فقط یه چیز مهمه در خدمت اهداف سازمان بودن و بدون اما و اگر پذیرفتن شرایط کاری اعلام شده. چندان هم استقبال از ایده هایی برای تغییر در فرآیندها نمی شود و آنهایی را هم که با زحمت می قبولانی که باید عوض بشوند را بعد از پذیرش به نوعی جلوه میدهند که انگار از ابتدا فکر خودشان بوده. در یک کلام به عنوان کسی که براشون کار میکنی چندان احترام و جایگاهی برات قائل نیستند خارج از وظایف محول شده
همه چی میپرسن حتی چیز غیر مرتبط مثلا من طراحی خوندم پرسیدم این اتاقو چطوری طراحی کنیم حتی گفت جلسه بعد طرحتو بکش بیار تا این حد اصلا ب کار مربوط نبود. بعد ی سری چیزا گفت ک برم بخونم درباره کار و مثلا برنامه اکسل ک تو جلسه سوم دربارش حرف بزنن…دیگه اصلا چی بگم. خیلی میخوان و میخواستن سخت بگیرن که خب هنوز مشخص نیست ب چ شکل پیش خواهد رفت ویژگیهایی که براشون مهم بود: بسیار زیاد سخت گیر بودن و اینو رسما گفتن و هی تکرارش میکردن که یعنی تو اگر بیای اینجا دهنت سرویسه
دیجی پی یکی از شرکت های دیجی کالا هست. محیط کاری دچار سومدیریت وحشتناک همراه با روابط بد سازمانی هست. متاسفانه بر خلاف دیدی که HR شرکت به شما روز اول میده که محیط دوستانه هست. اختلاف های شدید سازمانی وجود داره و اکثر نیروها کمتر از یکسال شرکت رو ترک میکنن. معمولا حقوق با میزان بالا پرداخت میشه ولی دلیلش ساعت کاری بالا و عدم وجود داشتن روز تعطیل هست. در شرکت اضافه کاری پرداخت نمیشه ولی شما در ماه حداقل ۸۰ ساعت اضافه کار میکنید. همسر مدیرعامل در شرکت و در تیم های توسعه حضور داره و اعمال نظر میکنه و مخالفت با ایشون تبعات بعدی رو براتون به همراه میاره. در کل اگه به خاطر اسم دیجی کالا میخوایین همکاری کنید اصلا اینکار رو نکنید. از لحاظ تکنولوژی تقریبا به روز هستن. پلتفرم جاوا هست و از معماری مایکروسرویس استفاده میشه.
استخدام در دیجی پی
از مجموع ۹ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۹ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران دیجی پی را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۹
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۶ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۶ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی دیجی پی مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ دیجی پی
آیا دیجی پی در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دیجی پی ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در دیجی پی چگونه است؟
بر اساس ۹ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۶ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در دیجی پی چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در دیجی پی از نگاه ۹ کارمند: ۱.۶ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در دیجی پی چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از دیجی پی ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: