.من تو تیم تست بودم. اولش احساس کردم محیط کاری دوستانه و خوبی داره. اما کمک کم فهمیدم چه خبره محیط از نظر فنی خوب بود و افراد زیادی بودند که تمام وقتشون توسعه اسمارتیز بود برنامه نویسان و لیدر تیم های برنامه نویسی .بچه های خوبی بودن و با مصاحبه فنی اومده بودن تیم ها و افراد شبانه روز کار میکردن ولی کم کم فهمیدن برخی افراد جزو گروهی هستند که با مدیر فنی از بانک کارآفرین و همراه .مدیرعامل اومدن .حقوق ها نامرتب پرداخت می شد و برخی حقوق های نامتعارف میگرفتن مدیر تیم تست هم جزوشون بود. همش می گفتن این مینی بوس )منظور آدم های مافیاشون( اولش یه پیکان بوده. کم کم مشخص شد کسانی که تو تیمشون نیستن نمی شه تو این محیط دوام بیارن. دو تا از برنامه نویس ها بهشون کم توجهی شد. یکی از برنامه نویس ها که با همین اتوبوس اومده بود بدون مصاحبه فنی و با اعتراض مدیر یکی از تیم ها تزریق کردن به تیم و حقوق همین برنامه نویس .از مدیرش بیشتر بود اونم همیشه در حال راه رفتن و مسخره کردن مدیر تیمش بود. وقتی اعتراض کردم که کار درستی نیست منو در شرایطی گذاشتن که .استعفا بدم. بیشتر هم درحال تولید محتوا برای صفحه اینستاگرامش بود .اکثر افراد این مینی بوس از بیرون پروژه می گرفتن .نورچشمی ها بدون توانایی فنی و بدون رزومه وارد می شدن .تیم منابع انسانی رو هم کال عوض کردن در نهایت سه تا از برنامه نویس ها شاکی شدن. وقتی پروژه به نتیجه رسید مدیر تیم رو عوض کردن و دوستشون رو که با مینی بوس اورده بودن بدون داشتن رزومه و تجربه کاری گذاشتن مدیر
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در راهبرد هوشمند شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۰٪ از کاربران راهبرد هوشمند شهر را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
از راس شرکت شروع کنم براتون بگم که از وقتی مدیرت عامل رو آقای ح.ح گرفت قطار بدون انتها وارد سازمان شد.ایشون که رفت معاونت فناوری بانک شد مسئول دفتر خودش ( س.م) تو شرکت قبلیش که مدرک فوق دیپلم داره رو کرد معاونت سرمایه انسانی :) ایشون رفت و ه .ا اومد با قطار جدیدش، یعنی این قطار تمومی نداره تا همین الانش تمام نیروهای قدیمی و ریخت بیرون و آدم های خودشو آورد بی سواد ، بدون تحطیلات و پر از کمبودهای خانوادگی.خیلی واضح بگم ماهیت شرکت مسئول دفتر پروی هست.با مدرک دیپلم میای ، با سمت مسئول دفتر ولی یهو نمیدونم چی میشه هم ارتقا سمت میگیری و هم حقوقت میشه فضایی. تو همه ی واحد ها هم از این موارد میبینی که یک شخص دیپلم داره یا کارشناس ارشده، یاد رئیسه یا مدیر :) با حقوق های فضایی سرمایه انسانی به معنای واقعی در حد غیرانسانی هستن، مورد بوده که آقایی تو واحد تست نرم افزار اح.خ (متاهل) به یه خانمی پیشنهاد رابطه میده و این خانم به واحد سرمایه انسانی این موضوع رو میگه، ولی از اونجایی که پشت این آقا ، معاونت فنی ک. ز هست کاری کردن که این خانم استعفا بده و بره معاونت فنی بسیار سمی داره ، آقای ک .ز تیم خودشو آورد جا کرد تو واحد که یکیشون ( پ. خ) مدرک دیپلم داره با سمت مدیریت و حقوق نجومی یکی هم ( اح . خ ) به شدت بیسواد و دنبال اینه که فقط تو شرکت یه خانمی و پیدا کنه و ... ک.ز واقعا در حد معاونت فنی نیست، از بیرون بخوای با رزومه بیای تو تیمشون هیچی نمیشی، تهش هم فقط تو مشکل داری معاونت مالی هم فقط فکر بچه های تیم خودش هست و تیم خودشو میبره بالا و اط نظر پرداخت وام الویت فقط با بچه های خودشه در کل جاییه که فقط باید با روابط بیای تو ، وگرنه فقط یه کارمند میمونی با حقوق وزرات کار و کلی کار که به تنهایی باید انجام بدی
میدونستید تا امروز دست کم 25 میلیارد تومن فقط برای دستاندرکاران اپلیکیشن حقوق دادید ؟ حیف نیست ؟ قرار هست تا کجا ادامه داشته باشه ؟ ک ز ه ا ع ع بیاد همین جا توضیح بده باهاتون صحبت میکنیم که در رویاها به سر میبرید
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
استخدام در راهبرد هوشمند شهر
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران راهبرد هوشمند شهر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی راهبرد هوشمند شهر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ راهبرد هوشمند شهر
آیا راهبرد هوشمند شهر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راهبرد هوشمند شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در راهبرد هوشمند شهر چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در راهبرد هوشمند شهر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در راهبرد هوشمند شهر از نگاه ۶ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در راهبرد هوشمند شهر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از راهبرد هوشمند شهر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: