به مدت دو سال شنبه تا پنجشنبه روزی 12 ساعت به عنوان متخصص در یکی از واحدهای کلیدی فعالیت کردم. در این واحد هیچ وقت کارها تمام نمیشد و استرس کارها تا منزل هم بدرقمون میکرد. تشکر و قدردانی تعریف نشده بود و امتیازات برای مدیر واحد بود و در ازای اون فشار را بر روی کارمندها افزایش میدادند. تا جایی که حتی در تعطیلات مجبور بودیم برای یک مدیر بی برنامه و مدعی سواد ایده بیاریم :) در ابتدای ورود وعده هایی از جمله افزایش 25 درصدی حقوق بعد از یک سال داده شد تا حقوق پایین تر از سطح بازار را نظر به بزرگ بودن مجموعه قابل پذیرش کنه، اما نه تنها محقق نشد بلکه وقتی مطالبه شد گفتن اگر نمیخواهید بروید. ارزیابی عملکرد وسیله ای برای ایجاد فشار بیشتر از سوی مدیران هست و در کل اعتقاد به نگهداشت و اسم واحد سرمایه انسانی شعاری بیش نیست. مدیران ارشد از عملکرد مدیران میانی بی اطلاع هستند، رفتارها به شدت توهین آمیز و از بالا به پایین هست و عمده علت ریزش بالای پرسنل رفتار مافوق و پس از اون عدم تعادل بین کار و زندگی هست. میشود به جرات گفت تنها شرکتی هست که اضافه کار اجبار را جزء لاینفک پکیج حقوقی افراد در نظر می گیرد. قلدری سازمانی به مفهوم واقعی حکمفرماست. بسیاری از افراد حسب روابط وارد شده اند و با هیچ کاری انجام ندادن و رفتارهای آزاردهنده، انگیزه بقیه را هم نابود میکنند. در انتها به علت رفتار نامناسب مافوق که تاکنون تمام نیروهایشان را نیز به این دلیل از دست داده اند تصمیم به خروج گرفتم. این مساله به جهت کمک به سایرین، با مدیریت ارشد مطرح شد و کارها تماما تحویل شد اما باز هم مدیریت با دخالت در کار واحد اداری و منابع انسانی قصد ایجاد اختلال در خصوص صدور نامه حسن انجام کار و پرداخت داشتند. خلاصه که اگر آرامش برای شما اهمیت نسبی دارد حتی برای مصاحبه وقتتون رو اتلاف نکنید...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شمیم خوشگوار، صنعت کالای مصرفی و خوراکی، تهران: بر اساس ۷ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران شمیم خوشگوار را به دیگران توصیه میکنند. ۷ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
بنده حدود ۳ سال در این شرکت به عنوان کارشناس ای تی فعالیت داشته و پروژه های زیادی از قبیل : طراحی و پیاده سازی روتینگ 27 شعبه، طراحی و پیاده سازی دامین کنترلر 27 شعبه، طراحی و پیاده سازی سرویس های مایکروسافت 27 شعبه، پیاده سازی زیرساخت مجازی 27 شعبه، پیاده سازی Enterprise Skype for Business 2019 و همچینین یکپارچه سازی اسکایپ با اکتیو دایرکتوری و همچنین یکپارچه سازی این سرویس با سیسکو وویپ گیتوی و پیاده سازی Mobility برای اسکایپ و ... راه اندازی نمودم که متاسفانه سرپرست واحد و مدیریت آی تی اصلا زحمات بنده را ندیدند و تمام کارهای من با نام سرپرست در سیستم ثبت شد و مزایا و تشویق و افزایش حقوق هم نصیب ایشان گشت. در مدت ۳ سال یک بار هم مدیر آی تی به شرکت نیامدند و در جریان کار ما قرار نگرفتند حتی زمانیکه بنده قصد خروج از شرکت داشتم با آنکه نیروی مفیدی برای شرکت بودم هیچ یک از مدیران حتی از من علت استعفای مرا نپرسیدند و با گذشت ۴ ماه از خروج من هنوز حقوق ماه اخر و ما بقی مبالغ را با من تسویه نکرده اند. سرپرست آی تی که خود هیچ سواد و تجربه ای در این زمینه ندارد و عملا کار مفیدی انجام نمی دهد با رفتارهای بچه گانه از قبیل بالا بردن درجه ی کولر یا ورود بی اجازه به سیستم شخصی کارمندان قصد آزار دیگران را دارد. در کل می توان گفت این شرکت هیچ فضایی برای آرامش کارمندان در نظر نمی گیرد و مزایا و امکانات در دست عده ای نور چشمی می باشد،هیچ نظارتی روی زحمات کارمندان نیست و تبعیض در این شرکت بیداد می کند.همچنین با توجه به ثروتمند بودن شرکت هیچ سهمیه ای برای کارکنان در مناسبتهایی چون یلدا و نوروز در نظر گرفته نشده است. امید است با در نظر گرفتن تجربیات این جانب تصمیم درستی در رابزه با فعالیت در این شرکت اتخاذ نمایید. با سپاس از JobGuy که این امکان را برای بنده فراهم نمود.
حدود 3سال در این شرکت با عنوان کارشناس مشغول به کار بودم میانگین حقوق پایین تر از سطح بازار بود که در مصاحبات اول کار بمن گفتن که سر سال فلان درصد اضافه میشه و فلان مزایا نصیبت میشه که اصلا این مورد درست نبود. فرهنگ کاری و ساختار شرکت بسیار بسیار قدیمی هست .مزیتش این بود که حقوق رو سر موقع واریز کردن تو این 3 سال ولی کاملا بخور و نمیر هیچ دانشی هم به بنده اضافه نشد و فرصت دانش اندوزی هم اصلا داده نشد.
بنده به عنوان اپراتور تولید به مدت 7سال در کارخانه خوشگوار تهران مشغول به کارم. کارش سبکه و راحت . ولی رفتار مدیریت و سرپرستان اصصلا جالب نیست مدیر کارخانه آقای ا.خ آدمای مورد نظر خودش وسپرسرت قرار داده بدون اینکه توجه این افراد صلاح دید اون پست و مقام دارن یا نه در حدی که سرپرست واحد تولید قبلا راننده لیفتراک بوده شما میتونی با این موضوع عمق فاجعه رو درک کنی. تعطیلات اصلا ندارن همیشه سر کاری 8ساعت چرخشی بصورت شیفتگی پیشرفت شغلی اصلا نداره
استخدام در شمیم خوشگوار
از مجموع ۷ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران شمیم خوشگوار را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
سؤالات متداول دربارهٔ شمیم خوشگوار
آیا شمیم خوشگوار در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شمیم خوشگوار ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شمیم خوشگوار چگونه است؟
بر اساس ۷ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شمیم خوشگوار چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شمیم خوشگوار از نگاه ۷ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شمیم خوشگوار چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شمیم خوشگوار ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: