ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کایت، صنعت گردشگری و هتل ها، تهران: بر اساس ۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران کایت را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

کایت به افراد و کسب و کارها کمک می‌کند تا به صورت آنلاین ارسال‌های پستی را با کمترین هزینه انجام دهند. این سرویس بسته‌های پستی را از محل شما دریافت کرده و با انتخاب خودتان از بهترین شرکت پستی ارسال می‌کند. کایت برای شما تخفیف‌های پستی فراهم می‌آورد تا با افزایش تعداد ارسال‌ها، هزینه‌های حمل و نقل کاهش یابد.

تجربه‌ها

کایت
گردشگری و هتل ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش و بازاریابی·۱۰ دی ۱۳۹۹·دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس فروش و بازاریابی

من متاسفانه به این شرکت رفتم ‌و به عنوان بازاریاب کار کردم،اسما یه استارتاپ هستند ولی در واقع یه شرکت سنتی هستند که میخواهند استارتاپی هم داشته باشند.تا اینجاش بد نیست،اولش ساعات کار زیادش تا پنج شنبه و سخت مرخصی دادنشون اذیت کرد،ولی باهاش کنار اومدم. ولی محیط کاریش بد بود بسیار سختگیر بودند،و برای هر دقیقه تاخیر همه رو جریمه میکردند و هیچ ‌همکاری با کارمند نداشتند مثلا به من میگفتند هیچ سوالی از ما نپرس فقط برو یک گوش مشتری جور کن! یکی از کارمندها بهم گفت اینجا خیلیها نمیمونند. و من بعدا فهمیدم چرا. بیمه نداشت و محیط خیلی سرد و خشکی داشت.در نهایت چون دانشجو بودم و برای امتحانام باهام راه نیومدن و از همه مهمتر احساس خیلی بدی که اونجا داشتم اومدم بیرون. بعد از اومدن متاسفانه من همون موقع تسویه نکردم و به خیال خودم چون آژانس مسافرتی بودند و اوضاع بدی تو کرونا داشتند میخواستم بهشون فرصتی داده باشم. ولی اونها هم به روشون نیاوردن. بعد از یکسال پیگیری کردم و گفتند باشه بیا تسویه کنم. با اینکه به خاطر دانشجو بودن حقوقم از اول خیلی کم بود، از همون هم کلی زدن،به خاطر تاخیر و بهانه‌های دیگه مثلا پنج‌شنبه جمعه ماه را کم کرده بودند! یک چیز دیگه هم اینکه قرار بود که اگه بعد از اینکه از اونجا اومدم بیرون بهشون مشتری معرفی کنم پورسانتشو بگیرم، ولی وقتی بعد از دو ماه از قطع همکاری بهشون مشتری معرفی کردم، اونها پورسانتشو پیچوندن! به این بهانه که تو اینجا بودی کارکردت کم بوده ما هم پورسانتتو نمیدیم! بدترین جایی که من کار کردم بدون تردید همینجا بود، به هیچ قول و قراری پایبند نیستند و همه کاری میکنند تا به ضرر کارمند باشه و از حقوقش کم بشه. به هیچ‌کس توصیه نمیکنم

استخدام در کایت

از مجموع ۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران کایت را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی کایت مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ کایت

آیا کایت در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از کایت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در کایت چگونه است؟

بر اساس ۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در کایت چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کایت از نگاه ۱ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در کایت چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از کایت ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: