ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۴ از ۴
برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

احساس خیلی راحتی داریم.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
آیروپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Front end

تیم خوب و صمیمی بودیم منتهی سرمایه گذار ی آدم بازاری بود که فقط وعده وعید می داد. آخرم به خاطر اینکه دیر وارد بازار شدیم و هی فیچر اضافه می شد اسنپ و الو پیک اومدن و کلا شرکت منحل شد. تنها حسنی که داشت پیدا کردن دوست های جدید و حرفه ای

رایان طب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من 5 سال در این شرکت کار کردم. در محل کار صحبت به کلی ممنوع است. رفت و آمد با همکاران ممنوع است. کلیه سیستم ها مانیتور می‌شوند و پشت سر هم نفر یک دوربین هم قرار دارد. زندگی شخصی شما را کنترل می ‌کنند و باید 24 ساعت در اختیار شرکت باشید. محدوده مسئولیت شما مشخص نیست. باید با تکنولوژی های قدیمی مثل دلفی 7 کار کنید. قرار داد کاری به شما داده نمی ‌شود و سفته گرفته می شود. حقوق یک ماه یا بیشتر دیر تر پرداخت می‌شود. مزایا و بیمه و ... انجام نمی‌شود.

کامسرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
Full Stack

اولین روزی که آگهی استخدام دیدم با خودم گفتم استارت آپ جالبی روزمه فرستادم تماس گرفتن قرار مصاحبه گذاشتیم روز مصاحبه کلی سوال پرسیدن و در آخر گفتن ی تسک کوچیک برات میل می کنیم انجام بده بفرست، انجام دادم فرستادم دوباره تماس گرفتن گفتن بیا برای جلسه آخر ی امتحان عملی، تسکی که دادن ی بازی بود که باید ظرف یک ساعت پیاده سازی میشد قبلش هم حقوق ها رو گفته بودن که از 2.5 میلیون شروع می شد تا 12 میلیون، هر کسی که فلان امتیاز بیار اینقدر حقوقش، 8 نفر هم بودیم اون روز که هیچ کدوم نتونستیم کامل انجام بدیم که اینم فیلم خودشون بود برای پایین آوردنن مبلغ قرار داد.بنابراین گفتن همه حداقل حقوق می گیرن، هیچ کس قبول نکرد اون حقوق بعد از چند روز مجدد تماس گرفتن ماه اول 2.5 بعد از اینکه مطمئن شدیم از توانایی های شما میشه 3.5 میلیون گفتم باشه از شنبه رفتیم کار شروع کردیم. این مواردی که گفتم حدود 40 روز طول کشید. کار شروع کردیم اوایل که کار خاصی انجام نمی دادیم منتظر UI بودیم بعد هم که UI آماده شد شروع به کار کردیم سر بی برنامگی product owner دیدلاین گذشت کار به دعوا کشید. وکیل آورد تحدید کرد و... به وعده هایی که داده بود در مورد حقوق و درصد share عمل نکرد بچه های تیم هم فقط می خواستن تموم بشه بیان بیرون بدون دردسر و شکایت تنها خوبی که اینجا برای من داشت پیدا کردن دوست های خوب بود. برخوردهای به شدت بد و زننده

برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

احساس خیلی راحتی داریم.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
آیروپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Front end·۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
Front end

تیم خوب و صمیمی بودیم منتهی سرمایه گذار ی آدم بازاری بود که فقط وعده وعید می داد. آخرم به خاطر اینکه دیر وارد بازار شدیم و هی فیچر اضافه می شد اسنپ و الو پیک اومدن و کلا شرکت منحل شد. تنها حسنی که داشت پیدا کردن دوست های جدید و حرفه ای

رایان طب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

من 5 سال در این شرکت کار کردم. در محل کار صحبت به کلی ممنوع است. رفت و آمد با همکاران ممنوع است. کلیه سیستم ها مانیتور می‌شوند و پشت سر هم نفر یک دوربین هم قرار دارد. زندگی شخصی شما را کنترل می ‌کنند و باید 24 ساعت در اختیار شرکت باشید. محدوده مسئولیت شما مشخص نیست. باید با تکنولوژی های قدیمی مثل دلفی 7 کار کنید. قرار داد کاری به شما داده نمی ‌شود و سفته گرفته می شود. حقوق یک ماه یا بیشتر دیر تر پرداخت می‌شود. مزایا و بیمه و ... انجام نمی‌شود.

کامسرا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۲۵ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
Full Stack

اولین روزی که آگهی استخدام دیدم با خودم گفتم استارت آپ جالبی روزمه فرستادم تماس گرفتن قرار مصاحبه گذاشتیم روز مصاحبه کلی سوال پرسیدن و در آخر گفتن ی تسک کوچیک برات میل می کنیم انجام بده بفرست، انجام دادم فرستادم دوباره تماس گرفتن گفتن بیا برای جلسه آخر ی امتحان عملی، تسکی که دادن ی بازی بود که باید ظرف یک ساعت پیاده سازی میشد قبلش هم حقوق ها رو گفته بودن که از 2.5 میلیون شروع می شد تا 12 میلیون، هر کسی که فلان امتیاز بیار اینقدر حقوقش، 8 نفر هم بودیم اون روز که هیچ کدوم نتونستیم کامل انجام بدیم که اینم فیلم خودشون بود برای پایین آوردنن مبلغ قرار داد.بنابراین گفتن همه حداقل حقوق می گیرن، هیچ کس قبول نکرد اون حقوق بعد از چند روز مجدد تماس گرفتن ماه اول 2.5 بعد از اینکه مطمئن شدیم از توانایی های شما میشه 3.5 میلیون گفتم باشه از شنبه رفتیم کار شروع کردیم. این مواردی که گفتم حدود 40 روز طول کشید. کار شروع کردیم اوایل که کار خاصی انجام نمی دادیم منتظر UI بودیم بعد هم که UI آماده شد شروع به کار کردیم سر بی برنامگی product owner دیدلاین گذشت کار به دعوا کشید. وکیل آورد تحدید کرد و... به وعده هایی که داده بود در مورد حقوق و درصد share عمل نکرد بچه های تیم هم فقط می خواستن تموم بشه بیان بیرون بدون دردسر و شکایت تنها خوبی که اینجا برای من داشت پیدا کردن دوست های خوب بود. برخوردهای به شدت بد و زننده