وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۰ از ۲۲
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس خرید داخلی·۲۸ آذر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس خرید داخلی

سازمانی با تغییرات زیاد به اندازه حقوق و مزایا دارند، اما متاسفانه در واحدی که من کار میکردم رفتار و اخلاق حرفه ای وجود نداشت مخصوصا از طریق یکی از سرپرست های واحد که واقعا متاسف هستم برای سازمان که همچین آدمی رو اونجا نگه داشتند. با نیروها بسیار بد برخورد می‌کنه ، فکر می‌کنه مسئول نگهداری چندتا خلافکار هست تا ازشون مراقبت کنه تا اینکه در کنار اونها باشه و مشکلات رو برطرف کنه. بماند که بقیه واحدها و کارخانه هم همه از این آقا بد میگن. امیدوارم در آینده اتفاقات مثبت رخ بده و سازمان به این موضوع ورود کنه

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل کیفیت ·۲۷ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت شرکت لوازم خانگی مادیران فرودگاه پیام کرج فراصتی هستم، نیروی کنترل کیفیت مادیران بودم. من و همکارم رو به ترفند فریب، اخراج ،فشار روانی وجود فرزند نوزاد و اجاره منزل بنده رو وادار به تخلیه تریلی ۱۸ چرخ نموده و زمانی که همکار دیگرم از تخلیه تریلی امتناع ورزید. غروب همان روز ساعت ۱۹ اخراج بنده (فراصتی) به توصیه سعید صیفی و توسط گنجه فرد و حسین زاده فورا ابلاغ شد. و از همکاری فورا ملاغی گردیدند. و سپس در ساعت ۱۷ الی ۱۹ به زور و تهدید سیفی، وادار به نظافت و دستمال کشی دفتر شخصی صیفی و میز کار ایشان نمودند. که باز خارج وظایف و شناسنامه شغلی ما بود. و دوستم از این کار خوداری نمود. صدای مکالمه و ضبط شده نیروی اطلاعات و عملیاتی بیگانه سعید صیفی که با دستورات مستقیم گنجه فرد و که با طراحی تحت نظارت داود حسین زاده بعمل آمده بود. موجود و قابل استناد شهود و ارایه محاکم ذی ربط می باشد. بسیاری از نیرو های کنترل کیفیت که دارای خانواده و فرزند می باشند. با گزارش و بهتان از سوی صیفی همگی از کار برکنار تا خود بر کرسی مسئولیت باقی و فقط بار کشی رو از نیرو ها انجام دهد. در اینجا از سازمان محترم ملی استاند بابت گزیدن و قرارگیری شخص ناشایست و حاشیه پرداز و توطئه چین همچون داود حسین زاده و گنجه فرد در این جایگاه ابراز ناخرسندی و نارضایتی دارم. از این شیوه از سیاست های محافظه کارانه که اقدام به بی ادبی (اخراج، تهدید و توهین توسط صیفی و گنجه فرد) و عدم رشد یا فرصت رشد برای اشخاصی که در این زمینه ها مستعد می باشد. شاکی بوده، تحت هیچ شرایطی رضایت نمی دهم. خواستار اعمال قانون با این شرکت پر حاشیه (کسر مالیان از چک تصفیه پرسنل) می باشم. که این اقدام ها با بهانه، شکل های مختلف و طرق متفاوت لاپوشانی می گردد. که اقدام به برده داری و تخریب انسانیت و شرافت می نماید. که متاسفانه در مادیران با کادو پیچ کردن، فانتزی و جذاب نشان دادن هر موضوع سعی در به فراموشی سپردن آن هستند. این صدا در کارخانه از طریق آقایان بیات، حسین زاده، کابوسی به جایی نرسید. که سعی در منزوی کردن انسان های تحصیل کرده و نجیب زاده در این سازمان وجود دارد. حتی در هنگام خروج ساعت ۱۹ صیفی اقدام به گرفتن کفش های ایمنی به زور با همکاری تمامی نگهبان ها از بنده نمود. البته من هم یک جفت کفش بو گندیده به یادگار برای گنجه فرد در آزمایشگاه باقی گذاشتم.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آذر ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بینهایت داغون و بی دروپیکر هست، واقعاً جای موندن نیست.بدون هیچگونه قصد و غرض میگم، چون نمیخوام اشتباه من رو بقیه مرتکب بشن. من بعد ازحدود یکسال و چند ماه کارکردن توی اینجا این موارد رو میگم: 1-دنبال یک شرکت و کار درست حسابی باشین. 2-این شرکت مشکل ساختاری و سازمانی داره 3-هرکسی که سرش به تنش بیارزه ، قطعاً اینجا نمیمونه(شک نکنین، هیچ آدم باسواد بالای 2سال سابقه اینجا نمی بینید..) 4-حقوق تاخیر 3ماهه داره(این حداقلش هست) 5-روابط زیرپوستی و پنهان ، تا دلتون بخواد داره... 6-مدیرعامل به شدت ضعیف هست(کاری ندارم که یه سری چون جای دیگه ای ندیدن میگن این بهترین مدیرعامل دنیاس!) 7-برای مطالبات و حق و حقوقتون باید کفش آهنی بپوشین و اداره کار برین..توی اداره کار کلی پرونده شکایت از شرکت هست. 8-قرارداد کاری رو خیلی دیر بهتون میدن یا اصلاً نمیدن 9-زیرساخت های شرکت از هر نظر منهدم هست. 10-مدیران اینجا هیچ دوره مدیریت ندیدن،هیچ جای دیگه ای هم مدیر نبودن!(فاجعه هستن) 11-واسه همه چی پول دارن، بجز پرداخت حقوق و حق بیمه! 12- آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین. اینجا هیچییش شبیه یه شرکت نیست، هرچیزی اینجا نوشتن درست هست. با احترام به خودم و همه ی کساییکه اینجا کار میکنن: آریا بنیز از داخل پوسیده و نابود هست. یه شرکت ورشکسته و بی پول، که هیچ ارزشی واسه آدم ها قائل نیست.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·شركت صنايع ورق ايران·۲۴ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
شركت صنايع ورق ايران

مدير عامل كه هر لحظه تويك احوالاتي است و اصلا جاي رشد و پيشرفت براي كسي نميزاره در عوض يك سري افرادي كه فقط تو ظاهر خوبن و در عمل هيچ چيزي بلد نيستند رو استخدام ميكنه دليلش هم اينكه مديرعامل بشدت ظاهر بين هست و منافع و رشد شركت اصلا و ابدا براش مهم نيست چون ايشان وارث هستند و خودشان براي شركت زحمت نكشيده اند هزاران نفر افراد بيكار رو استخدام ميكنه با حقوق هاي بالا در عوض هركس كه زحمت كش و با استعداد هست به بدترين شكل ممكن سركوب ميكنه هرچقدر شما بتونيد يك رزومه ساختگي خوب درست كنيد مديرعامل شيفته شما ميشه و ميتونيد راحت بيكار باشيد و هيچ دستاوردي براي خودتان و شركت صنايع ورق ايران داشته باشيد

صنعت رایان پارس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس حسابداری·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس حسابداری

من توی این شرکت حدود 7 سال کار کردم و زحمات بی دریغ تمام پرسنل رو توی بخش های مختلف دیدم. از نظر مشکلات که باید بگم همه شرکت های ایران دارای این مشکلات هستن و نمیشه گفت مختص این شرکته از طرف دیگه توی سایت های مختلف میان راجب این شرکت منفی مینویسن که بیشتر بخاطر عقده و نظرات شخصی و کوبندس و باید در تمام مقاطع شغلی تجربه شخصی هر شخص بر مبنا رفتار خودش تنظیم بشه محترم رفتار کنی محترم رفتار میکنن الان هم بخاطر پوزیشن شغلی بهتر و بالاتر از این شرکت جدا شدم وگرنه صنعت طی این هفت سال محل رشد من و همکارانم بوده

صنعت رایان پارس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فروش

تجربه کاری من توی شرکت صنعت رایان پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولید باتری یو پی اس و مخابراتی هست توی این شرکت باعث شد من ارتقا شغلی داشته باشم و چیزای جدیدی یاد گرفتم. مدیریت بر مبنا اصول به روز المان انجام میشه و مدیریت صحیح رو توی این شرکت کاملا میشه دید

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

واقعا متاسفم برای اون دسته افرادی که حتی انتقاد کردن رو بلد نیستن و به شکل بی رحمانه ای توهین می کنن، شخصی که این کامنت رو گذاشته نه تنها سمی بلکه به شدت آدم احمقی و امیدوارم هرچه زودتر از مجموعه جدا بشه، اگر مشکلی داره بیاد رو در رو بگه نه اینکه مثل موش به صورت ناشناس کامنت بزاره بعدم بره همونجایی که استخدامش میکنن با آدمای مثل خودش کار کنه مثل هر شرکت دیگه ای اینجا هم بدی و خوبی های خودش رو داره من خودم به شخص دیر پرداخت کردن حقوق و فشار کاری بالا داره اذیتم میکنه اما دارم میبینم که شرکت های دیگه هم تقریبا همین مشکل رو دارن و تنها شرکت های دولتی هستن که دارن به موقع حقوق پرداخت میکنن بهتر قبل از قضاوت واقع بین باشیم. علی رغم مشکلات ما اینجا بهترین و دوست داشتنی ترین همکاران رو داریم و با هم صمیمی هستیم اینجا محیط خوبی برای یادگیری هست و افراد محدود نمیشن و اما در مورد ****** ایشون مهربان، کاربلد و خوش انرژی هستن و سخت گیری هاشون به جاست و این هم باید بگم که افراد رو در لحظه نباید قضاوت کرد شاید فشار کاری و یا جسمی داشته، نمیشه یک نفر همیشه حالش خوب باشه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

من خودمم این سایت رو قبل اینکه اینجا استخدام بشم دیدم و واقعا چیزایی ک گفته شده حسی بهم منتقل کرده بود که انگار وارد یه فضای سمی شدم، ولی در واقعیت جوی که اینجا حاکمه رو دیدم و واقعا احترام مدیران و صمیمیت بچه ها برام خیلی پر رنگ شد. نمیدونم بچه هایی که اینجا متن گذاشتن چجور جایی قبلش کار کردن ولی من تنها چیزی که میدونم همه جا شرایط گل و بلبل نیست، و مطمئنم تنها مشکل اساسی بچه ها حقوقشونه که زمان بر شده و فشار رو همه مجموعه هست و مخصوصا ما کارشناسا ولی واقعا نمیشه از انصاف گذشت و این طومار نوشتن بچه ها و حرفای عجیبی که زدن حتی اگرم درست باشه شخصیت خودشونو میبره زیر سوال و راجب افرادی که اسم برده شد ****** ایشون به عنوان یه مدیر باید یسری سخت گیری ها داشته باشند که اگر نباشه مجموعه رو هواست و حتی ممکنه معقول هم نبوده باشه چون آدمیم ممکنه یه تایمی حال هر کدوممون خوب نباشه و بنظرم بجا اینا درکی ک میتونیم داشته باشیم مهمه. در کل به نظرم کسی که هدفش یادگیری باشه، اینجا هستن بچه هایی که میشه ازشون کمک گرفت بی هیچ منتی و تایمایی هم که حالشم نداشتیم و خسته بودیم(حتی خسته هم نبودیمم) تو کافه نشستیم خدایی کی بهمون گیر داده تاحالا :)

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

من چند سال قبل اینجا بودم و به خاطر مشکلات زندگی و حقوق به موقع و کافی که باید کسب میکردم از اینجا رفتم . یکی از دوستان من مدت کمی درچند ماه قبل برای مصاحبه آمده بود دو بار قرار مصاحبه گذاشته بودن و او به شرکت رفته بود و هر دوبار معطل شده بود یکبار گفته بودن کارخانه لازم بوده رفتند انجا . یک بار هم فقط گفتن دوباره دعوت می کنیم. امروز داشتم در مورد شرکتی که کار میکنم سرچ میکردم که اینجا را دیدم . مثل اینکه همه کم وکسریهای گذشته سر جای خود مانده و دهها مشکل دیگر هم اضافه شده . تا موقعی ****** که خیلیها اعتراض کردن در این شرکت باشه مشکلها بیشتر میشود.ولی ****** را بیخودی بد میگویند آدم دلسوزی است و اگر گیر میدهد مجبور است . مدیر عامل هم خیلی با فهم و توانست و شرکت را سر پا نگه میدارد .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

ماشالا چقدر تکست. من ۹ماهی در آریا بنیز کار کردم و اول سال این شرکت را ترک نمودم . نظرم این است که مدیر عامل خیلی توانا و دلسوز بود ولی مدیران ضعیفی داشت . پروژه زیاد داشتند و اگر مدیران می خواستند خیلی جای کار داشت. ****** بود تنها کاری که نمی کرد منابع انسانی بود و فکر کنم بیشتر نارضایتی ها مال اون بود و ****** که دیدم اینجا هم خیلی‌ها در موردش دلخوری داشتند . حقوق هیچ وقت سر وقت پرداخت نمی شد . مدیر بازی زیاد بود برنامه نداشتند و برای تصفیه حساب منابع انسانی خیلی آزار و اذیت می کرد و از یکی از بچه های که بعد من از شرکت رفت شنیدم که اذیت شده است در کل اگر بخواهم پیشنهادی کنم این است که اگر قرار شد با خود مدیر عامل کار کنید چیزهای زیادی یاد می گیرید

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

من دو ماهه که اینجا اومدم یک هفته اولی که اومدم صبحا شوق داشتم زودتر برسم ولی امروز از ساعت یک بعد وقت ناهار همش آرزومیکردم زودتر ۵ بشه بیام بیرون . اگر مهندس یک راهی باز کنه که آدما حرفاشونو راحت بگن خیلی حرفای خوبی دارن بچه ها . توی جمع نمیگن ولی به تنهایی حرف می زنن. اگه به مدیر آسان آسای ****** چیزی نمیگن به احترام مهندسه .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

دوستانی که میان از مدیر عامل تعریف میکنن در جریان هستید که عامل تاخیر حقوقاتون، بالا و پر دادن به افراد نالایق، بی سواد بار اوردن مدیرا و.... همشون همین مدیر عامله. حالا چون خوب لباس میپوشه و برخوردش خوبه که دلیل نمیشه بگید کل خوبه، این سیستم رو خود ایشون به وجود اورده و خودشم تمایلی نداره عوضش کنه علتشم اینه خودش میخواد توی تک تک جزییات دخالت کنه در حالی وظیفه مدیر عامل این نیستش. تا بوده ساختار شرکت همین بوده بعد از ما هم قرار نیس عوض شه پس الکی مدیر عامل رو نبرید توی حاشیه امنیت. حقوق ها قرار نیس هیچ وقت درستش همون طوری که هیچ وقت دیگه هم درست نبوده، صد تا پروژه دیگه هم گرفته بشه صرف خرج خودشون و بزرگ کردن کارخونه و دیزاین میشه و اندکی روی حقوق و مزایا اثر نداره.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

واقعا این شرکت از شرکت های زیر پله ای هم سطح پایین تری داره ، از مدیر اصلی گرفته تا اون مدیر پایین دستی ها همه به****** دور خودش جمع کرده مدیرها از پرسنل توقع بی جا دارن ، اضافه کار نداره شرکت بعد میخوای بری خونه قیافه جغد میگیرن که چرا نمیمونی کارا رو انجام بدی . مالی که کلا رو آسمون ها هست نگم براتون ، واحد خرید افتضاح تر از همه جا ، واحد برنامه ریزی ی مشت ادم بچه سن و بی تجربه - واحد مهندسی فاجعه - منابع انسانی زیر خط فاجعه واقعا با پرداخت حقوق مشکل دارید ؟ نیروهای فعال درون شرکت خرج زن و بچه دارن اینو یعنی اون مدیر اصلی متوجه نیست ؟ دغدغه ******؟ اجاره خونه و خوراک و پوشاک خونه رو نمیشه با دروغ رد کرد زندگی همه رو به بازی گرفتید. لطفا اگر تو سمت خودتون نمیتونید اوضاع افتضاح مجموعه رو درست کنید هر چه زودتر به فکر جمع کردن کوله بار باشید بهتره . ۸۰ تا دیگه مدیر استخدام کن بلکن هووووولدینگ رو درست کنن . این ۶۰ تا مدیره فعلی هم هیچکدوم از خودشون اختیاری ندارن فقط به دست اون یکی نگاه میکنن . جالبه ها از ۲۰۰ تا پرسنل دفتر و کارخانه ، ۶۰ تا مدیر باشه . ماتفاوت فروردین و اردیبهشت رو هنوز پرداخت نکردیدن اوضاع اینجوریه تو آریا بنیز حقوق مرداد و شهریور و مهر هم پرداخت نکردن الانم ۲۲ آبانیم ی چیزی در حدود ۴ ماه کامل حقوق ندادن . بیمه هم ندادن برای ماه شهریور رو توان پرداخت حق بیمه پرسنل هم نداره این شرکت.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

حقوق شرکت آریا حداقل 4 ماه عقبه و شما هیچ دریافتی توی 4 ماه ندارید. مدیرعامل شرکت که هر کسی از در میاد توو رو یه لقب مدیر میذاره روش که کلی ازش کار بکشه و بعد بذارتش کنار. الان مثلا یه بنده خدایی که از هیچی سر در نمیاره رو کرده سرپرست مهندسی که شما میبینید خندتون می گیره. اصطکاک و دعوا هم شدیدا زیاده و همه چیز عجله ای هست توی شرکت و ازتون توقعات الکی دارن. جلسات و صحبتای مدیر عامل دقیقا از لحظه تموم شدن ساعت کاری شروع میشه تا پاسی از شب. اضافه کاری هم پرداخت نمی کنند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

دوستان درست میفرمایند شرکت توی پروژه گرفتن خیلی فعاله ولی پول این همه پروژه کجا میره؟!!! خرج ظاهر سازی و سود خودشون میشه نه حقوق کارمند. اینجا اینجوریم نیس که بگیم گهگداری به خاطر بدقولی کارفرما حقوقا دیر میشه، نه از اول تاسیس شرکت که حدود ۲۰ ساله یک بار هم حقوقا به موقع پرداخت نشده. ضعیف ترین مهندسی ممکنه رو داره یه کسایی مدیرن که خندت میگیره، طرف همین الانشم بگی توی کولینک تاور چه اتفاقی میفته نمیدونه ولی مدیره. شرکت خوبیه به شرط این که یا پاچه خوار باشی یا بی سواد یا بی نیاز به پول

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۴.۰
کارمند

شرکت آریا بنیز تو کار گرفتن و بروز بودن خیلی فعال و پویا هست برند خوبی هم در صنعت هست و مدیر عامل برای برند شرکت و اعتبارش خیلی تلاش میکنه. مدیر عامل ح ی مرد شریف و باهوش و آدم شناسی هست. شرکت پشتوانه مالی قوی نداره واز پروژه ها ارتزاق میکنه برای همین بعضی وقتها به چالش میخوره ولی رویکرد شرکت بر حقوق ندادن نیست هر وقت پول باشه حقوق رو میدن و حق کسی رو نمیخورن.همه کارمندها و مدیرها میخوان خودشونو بچسبونن به مدیر عامل برای همین با هم اصطکاک زیادی دارند.در کل اگر توانایی مدیریت استرس و یکم عقب افتادن حقوق رو داشته باشید جای خوبیه۰

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۵.۰

آریا بنیز تنها گزینه روی میز ، سلام همکاران عزیز ، اولا بیشتر مشکلاتی که بهش دارین اشاره میکنید تو کل کشور هست ، همین که تو این اوضاع بد اقتصادی شرکت یکه تازی میکنه و همه ما سر سفرش نشستیم باید قدر دان باشیم ، دوما با توجه به اینکه بنده بیش از یک دهه افتخار دارم تا جزو پرسنل هلدینگ آریا بنیزباشم و همچنین شناختی که بنده از مدیر عامل محترم دارم به قدری باشخصیت ، با معرفت و با دانش و به روز هستند که می ارزه با همه مشکلات بجنگی ، سوما تا جایی که طی این سالیان بنده شاهد بودم اصلا دید مادی به هیچ چیز نداشتند که اگه اینطور بود مسبب آتش سوزی سال ۱۳۹۳ مجدد سرکارشون برنمیگشتن ،****** هلدینگ آریا بنیز یه مجموعه کاملا شخصی بوده و به هیچ ارگانی وصل نیست و خدارو شکر جناب مدیر عامل اهل اختلاص و رانت و ... نیست و از نظر من خیلی باید عاشق کارت باشی و تو این شرایط بتونی چرخه شرکت رو بچرخونی ، خیالت راحت اونقدر حقوق بگیر مثل تو اومده و رفته و خدارو شکر هلدینگ آریا بنیز روز به روز بزرگتر و به روزتر میشه به امید تحقق آرمان های هلدینگ بزرگ آریا بنیز

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

عاشق خود نمایی و ظاهر و از درون تمام تهی داخل آریابنیز همه مدیرن و هیچ کدوم تخصصی ندارن. سرپرست واحد مهندسی که سنش قد یه کارشناس ساده ام نیست داره واسه خودش بازی بازی می کنه و نمیدونه چه خبره کلا. حقوق که هیچی شاید بتونید بعد 2 ماه به زور مساعده بگیرید. این شرکت زندگی هممون رو به هم ریخته و هیچ کسم گوش شنوا نداره و دستمونم به جایی بند نیست مجبوریم تا آخر سال بمونیم. خدا ازشون نگذره.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

اشغال ترین ابزاری ک میتوان خرید ابزار در حد صفر خدمات هم زیر صفر من ی کارواش خریدم بعد مدتی خراب سد بردم خدمات تعمیر کنه یک سال بیشتر طول کشید ک قطعه بیاد اخرم نیلمد کارواش هم همونجا نماینده خدمات از ریشه بالا کشید گفت گم شده نخرید ک هیچکس جوابگو نیست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

با سلام خدمت همه دوستان تمام کامنت هایی که خونده میشه از سمت دوستانی هستش که در دفتر مرکزی شرکت آریا بنیز مشغول به فعالیت هستن با احترام به همه نظرات که برای بنده قابل احترام هستش اما آسمون خدا همه جا یک رنگ هستش ااین همه بدی گفتیم یه خورده ناچیز هم خوبی بگیم همه معایب اعلامی دوستان رو منم قبول دارم اما میتونم بگم علاوه بر همه معایب اینجا تو کارخانه چیزای هستش که میشه به زبون آورد ۱- همکارای محترم که همواره کمک حال هم هستن ۲- افرادی که میجنگند تا شرایط رو بهتر کنن با تمام سختی ها و بی پولی ها ۳- واحدهای مختلف که مثل کوه پشت هم هستن ۴- فارغ از جایگاه شغلی ( مدیر یا کارگر) روحیه دوستانه ای که تو کل شرکت هست و برای شاد بودن میجنگند دلم میخواست اسم یکسری آدم ها رو اینجا بگم اما وقتی فکر کردم دیدم باید اسم ۱۳۵ نفر کار درست رو بگم و سخته برام دم همشون گرم اینا رو نگفتم بگم اینجا خیلی خوبه بدونید در کنار تمام ناملایمت ها، خوبی هایی هم هست که باید گفته بشه و در نهایت به قول سعدی بزرگ نشاید سخن گفت ناخواسته نباید بریدن نینداخته پرستش کنان در گناه ‌ و ثواب به از ژاژ خواهان حاضر جواب ارادتمند همه شما

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس خرید داخلی·۲۸ آذر ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس خرید داخلی

سازمانی با تغییرات زیاد به اندازه حقوق و مزایا دارند، اما متاسفانه در واحدی که من کار میکردم رفتار و اخلاق حرفه ای وجود نداشت مخصوصا از طریق یکی از سرپرست های واحد که واقعا متاسف هستم برای سازمان که همچین آدمی رو اونجا نگه داشتند. با نیروها بسیار بد برخورد می‌کنه ، فکر می‌کنه مسئول نگهداری چندتا خلافکار هست تا ازشون مراقبت کنه تا اینکه در کنار اونها باشه و مشکلات رو برطرف کنه. بماند که بقیه واحدها و کارخانه هم همه از این آقا بد میگن. امیدوارم در آینده اتفاقات مثبت رخ بده و سازمان به این موضوع ورود کنه

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل کیفیت ·۲۷ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت شرکت لوازم خانگی مادیران فرودگاه پیام کرج فراصتی هستم، نیروی کنترل کیفیت مادیران بودم. من و همکارم رو به ترفند فریب، اخراج ،فشار روانی وجود فرزند نوزاد و اجاره منزل بنده رو وادار به تخلیه تریلی ۱۸ چرخ نموده و زمانی که همکار دیگرم از تخلیه تریلی امتناع ورزید. غروب همان روز ساعت ۱۹ اخراج بنده (فراصتی) به توصیه سعید صیفی و توسط گنجه فرد و حسین زاده فورا ابلاغ شد. و از همکاری فورا ملاغی گردیدند. و سپس در ساعت ۱۷ الی ۱۹ به زور و تهدید سیفی، وادار به نظافت و دستمال کشی دفتر شخصی صیفی و میز کار ایشان نمودند. که باز خارج وظایف و شناسنامه شغلی ما بود. و دوستم از این کار خوداری نمود. صدای مکالمه و ضبط شده نیروی اطلاعات و عملیاتی بیگانه سعید صیفی که با دستورات مستقیم گنجه فرد و که با طراحی تحت نظارت داود حسین زاده بعمل آمده بود. موجود و قابل استناد شهود و ارایه محاکم ذی ربط می باشد. بسیاری از نیرو های کنترل کیفیت که دارای خانواده و فرزند می باشند. با گزارش و بهتان از سوی صیفی همگی از کار برکنار تا خود بر کرسی مسئولیت باقی و فقط بار کشی رو از نیرو ها انجام دهد. در اینجا از سازمان محترم ملی استاند بابت گزیدن و قرارگیری شخص ناشایست و حاشیه پرداز و توطئه چین همچون داود حسین زاده و گنجه فرد در این جایگاه ابراز ناخرسندی و نارضایتی دارم. از این شیوه از سیاست های محافظه کارانه که اقدام به بی ادبی (اخراج، تهدید و توهین توسط صیفی و گنجه فرد) و عدم رشد یا فرصت رشد برای اشخاصی که در این زمینه ها مستعد می باشد. شاکی بوده، تحت هیچ شرایطی رضایت نمی دهم. خواستار اعمال قانون با این شرکت پر حاشیه (کسر مالیان از چک تصفیه پرسنل) می باشم. که این اقدام ها با بهانه، شکل های مختلف و طرق متفاوت لاپوشانی می گردد. که اقدام به برده داری و تخریب انسانیت و شرافت می نماید. که متاسفانه در مادیران با کادو پیچ کردن، فانتزی و جذاب نشان دادن هر موضوع سعی در به فراموشی سپردن آن هستند. این صدا در کارخانه از طریق آقایان بیات، حسین زاده، کابوسی به جایی نرسید. که سعی در منزوی کردن انسان های تحصیل کرده و نجیب زاده در این سازمان وجود دارد. حتی در هنگام خروج ساعت ۱۹ صیفی اقدام به گرفتن کفش های ایمنی به زور با همکاری تمامی نگهبان ها از بنده نمود. البته من هم یک جفت کفش بو گندیده به یادگار برای گنجه فرد در آزمایشگاه باقی گذاشتم.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آذر ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بینهایت داغون و بی دروپیکر هست، واقعاً جای موندن نیست.بدون هیچگونه قصد و غرض میگم، چون نمیخوام اشتباه من رو بقیه مرتکب بشن. من بعد ازحدود یکسال و چند ماه کارکردن توی اینجا این موارد رو میگم: 1-دنبال یک شرکت و کار درست حسابی باشین. 2-این شرکت مشکل ساختاری و سازمانی داره 3-هرکسی که سرش به تنش بیارزه ، قطعاً اینجا نمیمونه(شک نکنین، هیچ آدم باسواد بالای 2سال سابقه اینجا نمی بینید..) 4-حقوق تاخیر 3ماهه داره(این حداقلش هست) 5-روابط زیرپوستی و پنهان ، تا دلتون بخواد داره... 6-مدیرعامل به شدت ضعیف هست(کاری ندارم که یه سری چون جای دیگه ای ندیدن میگن این بهترین مدیرعامل دنیاس!) 7-برای مطالبات و حق و حقوقتون باید کفش آهنی بپوشین و اداره کار برین..توی اداره کار کلی پرونده شکایت از شرکت هست. 8-قرارداد کاری رو خیلی دیر بهتون میدن یا اصلاً نمیدن 9-زیرساخت های شرکت از هر نظر منهدم هست. 10-مدیران اینجا هیچ دوره مدیریت ندیدن،هیچ جای دیگه ای هم مدیر نبودن!(فاجعه هستن) 11-واسه همه چی پول دارن، بجز پرداخت حقوق و حق بیمه! 12- آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین...آریا بنیز نیاین. اینجا هیچییش شبیه یه شرکت نیست، هرچیزی اینجا نوشتن درست هست. با احترام به خودم و همه ی کساییکه اینجا کار میکنن: آریا بنیز از داخل پوسیده و نابود هست. یه شرکت ورشکسته و بی پول، که هیچ ارزشی واسه آدم ها قائل نیست.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·شركت صنايع ورق ايران·۲۴ آذر ۱۴۰۳
۱.۰
شركت صنايع ورق ايران

مدير عامل كه هر لحظه تويك احوالاتي است و اصلا جاي رشد و پيشرفت براي كسي نميزاره در عوض يك سري افرادي كه فقط تو ظاهر خوبن و در عمل هيچ چيزي بلد نيستند رو استخدام ميكنه دليلش هم اينكه مديرعامل بشدت ظاهر بين هست و منافع و رشد شركت اصلا و ابدا براش مهم نيست چون ايشان وارث هستند و خودشان براي شركت زحمت نكشيده اند هزاران نفر افراد بيكار رو استخدام ميكنه با حقوق هاي بالا در عوض هركس كه زحمت كش و با استعداد هست به بدترين شكل ممكن سركوب ميكنه هرچقدر شما بتونيد يك رزومه ساختگي خوب درست كنيد مديرعامل شيفته شما ميشه و ميتونيد راحت بيكار باشيد و هيچ دستاوردي براي خودتان و شركت صنايع ورق ايران داشته باشيد

صنعت رایان پارس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس حسابداری·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس حسابداری

من توی این شرکت حدود 7 سال کار کردم و زحمات بی دریغ تمام پرسنل رو توی بخش های مختلف دیدم. از نظر مشکلات که باید بگم همه شرکت های ایران دارای این مشکلات هستن و نمیشه گفت مختص این شرکته از طرف دیگه توی سایت های مختلف میان راجب این شرکت منفی مینویسن که بیشتر بخاطر عقده و نظرات شخصی و کوبندس و باید در تمام مقاطع شغلی تجربه شخصی هر شخص بر مبنا رفتار خودش تنظیم بشه محترم رفتار کنی محترم رفتار میکنن الان هم بخاطر پوزیشن شغلی بهتر و بالاتر از این شرکت جدا شدم وگرنه صنعت طی این هفت سال محل رشد من و همکارانم بوده

صنعت رایان پارس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فروش

تجربه کاری من توی شرکت صنعت رایان پارس یکی از بزرگترین شرکت های تولید باتری یو پی اس و مخابراتی هست توی این شرکت باعث شد من ارتقا شغلی داشته باشم و چیزای جدیدی یاد گرفتم. مدیریت بر مبنا اصول به روز المان انجام میشه و مدیریت صحیح رو توی این شرکت کاملا میشه دید

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

واقعا متاسفم برای اون دسته افرادی که حتی انتقاد کردن رو بلد نیستن و به شکل بی رحمانه ای توهین می کنن، شخصی که این کامنت رو گذاشته نه تنها سمی بلکه به شدت آدم احمقی و امیدوارم هرچه زودتر از مجموعه جدا بشه، اگر مشکلی داره بیاد رو در رو بگه نه اینکه مثل موش به صورت ناشناس کامنت بزاره بعدم بره همونجایی که استخدامش میکنن با آدمای مثل خودش کار کنه مثل هر شرکت دیگه ای اینجا هم بدی و خوبی های خودش رو داره من خودم به شخص دیر پرداخت کردن حقوق و فشار کاری بالا داره اذیتم میکنه اما دارم میبینم که شرکت های دیگه هم تقریبا همین مشکل رو دارن و تنها شرکت های دولتی هستن که دارن به موقع حقوق پرداخت میکنن بهتر قبل از قضاوت واقع بین باشیم. علی رغم مشکلات ما اینجا بهترین و دوست داشتنی ترین همکاران رو داریم و با هم صمیمی هستیم اینجا محیط خوبی برای یادگیری هست و افراد محدود نمیشن و اما در مورد ****** ایشون مهربان، کاربلد و خوش انرژی هستن و سخت گیری هاشون به جاست و این هم باید بگم که افراد رو در لحظه نباید قضاوت کرد شاید فشار کاری و یا جسمی داشته، نمیشه یک نفر همیشه حالش خوب باشه.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

من خودمم این سایت رو قبل اینکه اینجا استخدام بشم دیدم و واقعا چیزایی ک گفته شده حسی بهم منتقل کرده بود که انگار وارد یه فضای سمی شدم، ولی در واقعیت جوی که اینجا حاکمه رو دیدم و واقعا احترام مدیران و صمیمیت بچه ها برام خیلی پر رنگ شد. نمیدونم بچه هایی که اینجا متن گذاشتن چجور جایی قبلش کار کردن ولی من تنها چیزی که میدونم همه جا شرایط گل و بلبل نیست، و مطمئنم تنها مشکل اساسی بچه ها حقوقشونه که زمان بر شده و فشار رو همه مجموعه هست و مخصوصا ما کارشناسا ولی واقعا نمیشه از انصاف گذشت و این طومار نوشتن بچه ها و حرفای عجیبی که زدن حتی اگرم درست باشه شخصیت خودشونو میبره زیر سوال و راجب افرادی که اسم برده شد ****** ایشون به عنوان یه مدیر باید یسری سخت گیری ها داشته باشند که اگر نباشه مجموعه رو هواست و حتی ممکنه معقول هم نبوده باشه چون آدمیم ممکنه یه تایمی حال هر کدوممون خوب نباشه و بنظرم بجا اینا درکی ک میتونیم داشته باشیم مهمه. در کل به نظرم کسی که هدفش یادگیری باشه، اینجا هستن بچه هایی که میشه ازشون کمک گرفت بی هیچ منتی و تایمایی هم که حالشم نداشتیم و خسته بودیم(حتی خسته هم نبودیمم) تو کافه نشستیم خدایی کی بهمون گیر داده تاحالا :)

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

من چند سال قبل اینجا بودم و به خاطر مشکلات زندگی و حقوق به موقع و کافی که باید کسب میکردم از اینجا رفتم . یکی از دوستان من مدت کمی درچند ماه قبل برای مصاحبه آمده بود دو بار قرار مصاحبه گذاشته بودن و او به شرکت رفته بود و هر دوبار معطل شده بود یکبار گفته بودن کارخانه لازم بوده رفتند انجا . یک بار هم فقط گفتن دوباره دعوت می کنیم. امروز داشتم در مورد شرکتی که کار میکنم سرچ میکردم که اینجا را دیدم . مثل اینکه همه کم وکسریهای گذشته سر جای خود مانده و دهها مشکل دیگر هم اضافه شده . تا موقعی ****** که خیلیها اعتراض کردن در این شرکت باشه مشکلها بیشتر میشود.ولی ****** را بیخودی بد میگویند آدم دلسوزی است و اگر گیر میدهد مجبور است . مدیر عامل هم خیلی با فهم و توانست و شرکت را سر پا نگه میدارد .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

ماشالا چقدر تکست. من ۹ماهی در آریا بنیز کار کردم و اول سال این شرکت را ترک نمودم . نظرم این است که مدیر عامل خیلی توانا و دلسوز بود ولی مدیران ضعیفی داشت . پروژه زیاد داشتند و اگر مدیران می خواستند خیلی جای کار داشت. ****** بود تنها کاری که نمی کرد منابع انسانی بود و فکر کنم بیشتر نارضایتی ها مال اون بود و ****** که دیدم اینجا هم خیلی‌ها در موردش دلخوری داشتند . حقوق هیچ وقت سر وقت پرداخت نمی شد . مدیر بازی زیاد بود برنامه نداشتند و برای تصفیه حساب منابع انسانی خیلی آزار و اذیت می کرد و از یکی از بچه های که بعد من از شرکت رفت شنیدم که اذیت شده است در کل اگر بخواهم پیشنهادی کنم این است که اگر قرار شد با خود مدیر عامل کار کنید چیزهای زیادی یاد می گیرید

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

من دو ماهه که اینجا اومدم یک هفته اولی که اومدم صبحا شوق داشتم زودتر برسم ولی امروز از ساعت یک بعد وقت ناهار همش آرزومیکردم زودتر ۵ بشه بیام بیرون . اگر مهندس یک راهی باز کنه که آدما حرفاشونو راحت بگن خیلی حرفای خوبی دارن بچه ها . توی جمع نمیگن ولی به تنهایی حرف می زنن. اگه به مدیر آسان آسای ****** چیزی نمیگن به احترام مهندسه .

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

دوستانی که میان از مدیر عامل تعریف میکنن در جریان هستید که عامل تاخیر حقوقاتون، بالا و پر دادن به افراد نالایق، بی سواد بار اوردن مدیرا و.... همشون همین مدیر عامله. حالا چون خوب لباس میپوشه و برخوردش خوبه که دلیل نمیشه بگید کل خوبه، این سیستم رو خود ایشون به وجود اورده و خودشم تمایلی نداره عوضش کنه علتشم اینه خودش میخواد توی تک تک جزییات دخالت کنه در حالی وظیفه مدیر عامل این نیستش. تا بوده ساختار شرکت همین بوده بعد از ما هم قرار نیس عوض شه پس الکی مدیر عامل رو نبرید توی حاشیه امنیت. حقوق ها قرار نیس هیچ وقت درستش همون طوری که هیچ وقت دیگه هم درست نبوده، صد تا پروژه دیگه هم گرفته بشه صرف خرج خودشون و بزرگ کردن کارخونه و دیزاین میشه و اندکی روی حقوق و مزایا اثر نداره.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

واقعا این شرکت از شرکت های زیر پله ای هم سطح پایین تری داره ، از مدیر اصلی گرفته تا اون مدیر پایین دستی ها همه به****** دور خودش جمع کرده مدیرها از پرسنل توقع بی جا دارن ، اضافه کار نداره شرکت بعد میخوای بری خونه قیافه جغد میگیرن که چرا نمیمونی کارا رو انجام بدی . مالی که کلا رو آسمون ها هست نگم براتون ، واحد خرید افتضاح تر از همه جا ، واحد برنامه ریزی ی مشت ادم بچه سن و بی تجربه - واحد مهندسی فاجعه - منابع انسانی زیر خط فاجعه واقعا با پرداخت حقوق مشکل دارید ؟ نیروهای فعال درون شرکت خرج زن و بچه دارن اینو یعنی اون مدیر اصلی متوجه نیست ؟ دغدغه ******؟ اجاره خونه و خوراک و پوشاک خونه رو نمیشه با دروغ رد کرد زندگی همه رو به بازی گرفتید. لطفا اگر تو سمت خودتون نمیتونید اوضاع افتضاح مجموعه رو درست کنید هر چه زودتر به فکر جمع کردن کوله بار باشید بهتره . ۸۰ تا دیگه مدیر استخدام کن بلکن هووووولدینگ رو درست کنن . این ۶۰ تا مدیره فعلی هم هیچکدوم از خودشون اختیاری ندارن فقط به دست اون یکی نگاه میکنن . جالبه ها از ۲۰۰ تا پرسنل دفتر و کارخانه ، ۶۰ تا مدیر باشه . ماتفاوت فروردین و اردیبهشت رو هنوز پرداخت نکردیدن اوضاع اینجوریه تو آریا بنیز حقوق مرداد و شهریور و مهر هم پرداخت نکردن الانم ۲۲ آبانیم ی چیزی در حدود ۴ ماه کامل حقوق ندادن . بیمه هم ندادن برای ماه شهریور رو توان پرداخت حق بیمه پرسنل هم نداره این شرکت.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

حقوق شرکت آریا حداقل 4 ماه عقبه و شما هیچ دریافتی توی 4 ماه ندارید. مدیرعامل شرکت که هر کسی از در میاد توو رو یه لقب مدیر میذاره روش که کلی ازش کار بکشه و بعد بذارتش کنار. الان مثلا یه بنده خدایی که از هیچی سر در نمیاره رو کرده سرپرست مهندسی که شما میبینید خندتون می گیره. اصطکاک و دعوا هم شدیدا زیاده و همه چیز عجله ای هست توی شرکت و ازتون توقعات الکی دارن. جلسات و صحبتای مدیر عامل دقیقا از لحظه تموم شدن ساعت کاری شروع میشه تا پاسی از شب. اضافه کاری هم پرداخت نمی کنند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

دوستان درست میفرمایند شرکت توی پروژه گرفتن خیلی فعاله ولی پول این همه پروژه کجا میره؟!!! خرج ظاهر سازی و سود خودشون میشه نه حقوق کارمند. اینجا اینجوریم نیس که بگیم گهگداری به خاطر بدقولی کارفرما حقوقا دیر میشه، نه از اول تاسیس شرکت که حدود ۲۰ ساله یک بار هم حقوقا به موقع پرداخت نشده. ضعیف ترین مهندسی ممکنه رو داره یه کسایی مدیرن که خندت میگیره، طرف همین الانشم بگی توی کولینک تاور چه اتفاقی میفته نمیدونه ولی مدیره. شرکت خوبیه به شرط این که یا پاچه خوار باشی یا بی سواد یا بی نیاز به پول

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۱ آبان ۱۴۰۳
۴.۰
کارمند

شرکت آریا بنیز تو کار گرفتن و بروز بودن خیلی فعال و پویا هست برند خوبی هم در صنعت هست و مدیر عامل برای برند شرکت و اعتبارش خیلی تلاش میکنه. مدیر عامل ح ی مرد شریف و باهوش و آدم شناسی هست. شرکت پشتوانه مالی قوی نداره واز پروژه ها ارتزاق میکنه برای همین بعضی وقتها به چالش میخوره ولی رویکرد شرکت بر حقوق ندادن نیست هر وقت پول باشه حقوق رو میدن و حق کسی رو نمیخورن.همه کارمندها و مدیرها میخوان خودشونو بچسبونن به مدیر عامل برای همین با هم اصطکاک زیادی دارند.در کل اگر توانایی مدیریت استرس و یکم عقب افتادن حقوق رو داشته باشید جای خوبیه۰

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۵.۰

آریا بنیز تنها گزینه روی میز ، سلام همکاران عزیز ، اولا بیشتر مشکلاتی که بهش دارین اشاره میکنید تو کل کشور هست ، همین که تو این اوضاع بد اقتصادی شرکت یکه تازی میکنه و همه ما سر سفرش نشستیم باید قدر دان باشیم ، دوما با توجه به اینکه بنده بیش از یک دهه افتخار دارم تا جزو پرسنل هلدینگ آریا بنیزباشم و همچنین شناختی که بنده از مدیر عامل محترم دارم به قدری باشخصیت ، با معرفت و با دانش و به روز هستند که می ارزه با همه مشکلات بجنگی ، سوما تا جایی که طی این سالیان بنده شاهد بودم اصلا دید مادی به هیچ چیز نداشتند که اگه اینطور بود مسبب آتش سوزی سال ۱۳۹۳ مجدد سرکارشون برنمیگشتن ،****** هلدینگ آریا بنیز یه مجموعه کاملا شخصی بوده و به هیچ ارگانی وصل نیست و خدارو شکر جناب مدیر عامل اهل اختلاص و رانت و ... نیست و از نظر من خیلی باید عاشق کارت باشی و تو این شرایط بتونی چرخه شرکت رو بچرخونی ، خیالت راحت اونقدر حقوق بگیر مثل تو اومده و رفته و خدارو شکر هلدینگ آریا بنیز روز به روز بزرگتر و به روزتر میشه به امید تحقق آرمان های هلدینگ بزرگ آریا بنیز

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۱.۰

عاشق خود نمایی و ظاهر و از درون تمام تهی داخل آریابنیز همه مدیرن و هیچ کدوم تخصصی ندارن. سرپرست واحد مهندسی که سنش قد یه کارشناس ساده ام نیست داره واسه خودش بازی بازی می کنه و نمیدونه چه خبره کلا. حقوق که هیچی شاید بتونید بعد 2 ماه به زور مساعده بگیرید. این شرکت زندگی هممون رو به هم ریخته و هیچ کسم گوش شنوا نداره و دستمونم به جایی بند نیست مجبوریم تا آخر سال بمونیم. خدا ازشون نگذره.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

اشغال ترین ابزاری ک میتوان خرید ابزار در حد صفر خدمات هم زیر صفر من ی کارواش خریدم بعد مدتی خراب سد بردم خدمات تعمیر کنه یک سال بیشتر طول کشید ک قطعه بیاد اخرم نیلمد کارواش هم همونجا نماینده خدمات از ریشه بالا کشید گفت گم شده نخرید ک هیچکس جوابگو نیست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

با سلام خدمت همه دوستان تمام کامنت هایی که خونده میشه از سمت دوستانی هستش که در دفتر مرکزی شرکت آریا بنیز مشغول به فعالیت هستن با احترام به همه نظرات که برای بنده قابل احترام هستش اما آسمون خدا همه جا یک رنگ هستش ااین همه بدی گفتیم یه خورده ناچیز هم خوبی بگیم همه معایب اعلامی دوستان رو منم قبول دارم اما میتونم بگم علاوه بر همه معایب اینجا تو کارخانه چیزای هستش که میشه به زبون آورد ۱- همکارای محترم که همواره کمک حال هم هستن ۲- افرادی که میجنگند تا شرایط رو بهتر کنن با تمام سختی ها و بی پولی ها ۳- واحدهای مختلف که مثل کوه پشت هم هستن ۴- فارغ از جایگاه شغلی ( مدیر یا کارگر) روحیه دوستانه ای که تو کل شرکت هست و برای شاد بودن میجنگند دلم میخواست اسم یکسری آدم ها رو اینجا بگم اما وقتی فکر کردم دیدم باید اسم ۱۳۵ نفر کار درست رو بگم و سخته برام دم همشون گرم اینا رو نگفتم بگم اینجا خیلی خوبه بدونید در کنار تمام ناملایمت ها، خوبی هایی هم هست که باید گفته بشه و در نهایت به قول سعدی بزرگ نشاید سخن گفت ناخواسته نباید بریدن نینداخته پرستش کنان در گناه ‌ و ثواب به از ژاژ خواهان حاضر جواب ارادتمند همه شما