وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۸ از ۲۲
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

خب نمیدونم از کجا شروع کنم به کجا وصل کنم ولی بیایین خلاصش کنیم سالهاس تو این شرکت کار کردم و کوچکترین ارزش و احترامی برام قائل نشد و این نه فقط مختص من بلکه مختص نزدیک 2000 هزار نفر پرسنلی که دارن شده شاید بپرسین چرا موندی تو شرکتی که 4 ماه حقوق عقب افتاده داره مدیرای ارشد بیخود و بی عرضه وجود داره و الان که شرایط جنگی شده بیمه و حقوق ثابت و حذف کرده جوابش بی عرضگی من و بقیه هست شاید امیدواری پوشالی که درست میشه و ... ولی چی درست میشه ؟ ذات خراب مدیر عامل ؟ بی سوادی و بی مسئولیت های معاونت ها ؟ نه هیچی درست نشد هیچی درست نمیشه ولی اینجا میگم ما واقعا خسته ایم خدا اول و آخر همتون و لعنت کنه که انقدر حرومزاده و بی وجود و منفعت طلب و مادر جنده این واقعا خدا لعنتتون کنه

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ترجیح میدم بازگو نکنم·۲۰ خرداد ۱۴۰۴
۲.۰
ترجیح میدم بازگو نکنم

من حدودا ۶ یا ۷ ماه به صورت تمام وقت دراین شرکت مشغول به کار بودم البته من به صورت مستقیم دراین شرکت کار نکردم چون نماینده چیدمان بودم اولا از مصاحبه کاری بگم که چه قدر سوالات بیهوده و مسخره پرسیدن بعدهم از طرز رفتار با پرسنل بگم که چقدر تحقیر آمیز و کلاس رفتاری پایین بود امیدوارم این نظری که اینجا میزارم بتونه نظر حتی شده یه نفرم تغییر بده که دراین شرکت مشغول به کار نشه اگر برای شخصیت خودش ارزش قائله حتی به نظر من اگر به نون شبم آدم محتاج بود نباید دراین شرکت مشغول به کار بشه چون یک سری گرگها و حیوان های انسان نما دراین شرکت مشغول به کار و یه نکته مضحک و خنده داری که وجود داره باید بگم که یکی از برندهای این شرکت مای لیدی که همه خیلی به صورت کامل میشناسن اما برخلاف برند طرز رفتار و عمل رو با یک پرسنل خانم حتی همون همکارهای خانم هم بلد نیستن در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰

خیلی شرکت خوبیه من ازش فقط تعریف شنیدم رفتار دوستانه کارمندا باهم و تیم قوی این شرکت فوق العادست و همچنین کارشون خیلی قویه و تمرکزشون روی پیشرفتشونه✨✨🤍 امیدوارم بتونن به درجات بالایی برسن و‌همیشه موفق باشن

تیم صمیمی
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

سرپرست واحد منابع انسانی بی ادب و وحشیه رفتارش با هیچکس خوب نیست به همه توهین میکنه زیراب میزنه تو تمام واحدا زیراب میزنه فقط دنبال حاشیه میگرده تنها یه دوستم بیشتر نداره اونم چون اروم و ساکته باهاش دووم اورده خیلی رفتاراش غیرعادیه باهمه دعوا داره همرو تو واحدای مختلف میخواد اخراج کنه و مدیرشم این اجازرو بهش داده که باهرکس هرطور میخواد رفتار کنه خیلی از بالا به همه نگاه میکنه خواهش میکنم نسبت به این موضوع پیگیری کنید کل شرکت بخاطر این ادم پر از حاشیه شده همه واحدارو به هم میریزه بین واحدا اختلاف میندازه

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من یک ماهه که در این شرکت مشغول به کار شدم و اولش به دلیل خوندن کامنت های این سایت میخواستم اصلا برای مصاحبه نرم ولی بعد چون اسم برندشون معتبر بود برای رزومه ام، گفتم میرم و در نهایت از اسمش برای ساخت رزومه استفاده میکنم دیگه الان اگه بخوام نظرم رو بگم، واقعا شرایط انقدری که اینجا نوشته میشه بد نیست، فضا کاملا دوستانه و با اخلاق است (البته هر واحد مجزاست و قابل تعمیم به واحدهای دیگه ی شرکت نیست)، به شدت فضای خوبی برای یادگیری به افراد کارآموز داده میشه و من از اینکه بدون تجربه اینجا رو انتخاب کردم راضیم. مشکلش از دید من یکی ساعت کاری در روز پنجشنبه است که خیلی از شرکت ها تعطیلن و دومی هم حقوقه که با ۲ ماه و خورده ای، نزدیک ۳ ماه تاخیر پرداخت میشه ولی برای من که کارآموز بودم، این واقعا مشکل جدی ای نبود، حالا شاید برای یک آدم با سابقه مشکل جدی ای به حساب بیاد. در باره این سایت هم من واقعا خوشبین نیستم چون خیلی من رو ترسوند از این شرکت، بعد رفتم چک کردم دیدم کامنت سایر شرکت هایی که براشون رزومه فرستاده بودم هم اصلا خوب نیست مثل همراه مکانیک و سن ایچ... الان که وارد شرکت شدم به نظرم منطقیه انقدر کامنت بد، چون وقتی انقدر نیروها زیادن خب بالاخره این تعداد آدم ناراضی هم پیدا میشه دیگه در هر صورت من خودم هم در آینده احتمالا از این شرکت میام بیرون اگر پیشنهاد خوبی پیدا کنم ولی به عنوان یک کارآموز شرایط شرکت برام خوبه و تاثیرش تو رزومه ام هم زیاده.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کمک انباردار·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
کمک انباردار

من واقعا نمیدونم چی بگم وقتی مطلع شدم شرکت عبیدی یکی از بهترین مسئول انباراشو آقای عبادی رو به این راحتی از دست داد من با خیلی از مسئولین و سرپرست شرکت های دیگه کار کردم ولی ایشون هر موقع آدمو میدید همیشه لبخند داشت اصلا به آدم انرژی منفی نمیداد من از کار کردن باهاش لذت بردم چقد کار ازش یاد گرفتم ولی صد حیف که مدیر انبار عبیدی متاسفانه به کارایی اصلا توجه نداره شرکت عبیدی دست بد کسایی افتاده و خراب شده فقط ناراحتم بخاطره آقای عبادی انشالله هرجا که هست موفق باشه

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
برنامه نویس

دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فکر کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر که از اونجا فرار کردن همین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت تولید·۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت تولید

این شرکت اصلا از نظر فرهنگی جای خوبی نیست. تمامی مواردی که به عنوان عیب انتخاب می کنم این شرکت رو در بد بودن تایید می کند. متأسفانه مرجع اداری که به فسادها رسیدگی کنه وجود ندارد. یک مثال میزنم که متوجه بشید. تصور کنید مدیرعامل یک زیرمجموعه از شوهرش طلاق بگیره و مهریه رو هم تمام و کمال بگیرد و شوهر خوبش را بپیچاند و برود با مدیرعامل کامکار ازدواج کند. من به نظرم کامکار دست دوم بازه و شرکتش به شدت مزخرفه.کاش پدرش ادبش میکرد. فساد اداری بدی تو این شرکت هست.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرزکارcnc·۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
فرزکارcnc

از یک کیلومتری این شرکت هم رد نشید نه حقوق سرموقع نه مزایایی داره فقط یک کیلو اجیل شب عید میدن تمام . نه گوشی میتونی بیاری تو انگار پادگانه . تو سرویس هم جا نباشه باید تا خود شرکت سرپا وایستید .غذا های بی کیفیتی هم داره که اولش نمیگن پولیه بعد که استخدام میشید میگن اقا روزی 30 تومن هزینه غذاته که اگه مرخصی بری و اعلام نکنی که غذا برات نگیرن 50 تومن جریمه میشی تازه پول غذاتم کم میکنن و اینکه ساعت کاریش خیلی زیاده پنج شنبه هاش هم ظاهرن تعطیله ولی میگن باید بیایی اگه دارید استخدام میشید اینجا نیایید به حرفم اعتماد کنین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۳.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·خزانه دار·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
خزانه دار

ادعای بالای شرکت در جهت بروز بودن و محیط کاری مناسب کاملا دروغی بیش نیست حقوق ها ۴ یا ۵ ماه دیرتر پرداخت می‌شه طبق قانون کار قرار داد میبنده بعد یه مبلغ کمی اضافه تر پرداخت میکنه و منت میزاره که حقوق از کف قانون کار بالاتر پرداخت میکنم ولی اون مبلغ بالاتر در اصل بعنوان سنوات حساب می‌شه خیلی بی حساب کتاب کار میکنن و یه عده انسان بی سواد و کم تجربه بعنوان مدیر و سرپرست قرار داده که کار باهاشون مثل یه کابوس میمونه

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۳.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

باسلام بنده مدتی در این شرکت مشغول به کار بودم، امیدوارم با این نظر بتونم کمک کنم جلوی اتلاف وقت و عمر شما رو بگیرم و اشتباه من رو تکرار نکنید که هزینش رو با اتلاف عمرتون بدید از شما مبلغ زیادی سفته همراه با ضامن معتبر میگیرن و تا یک سااال بعد از خروج از شرکت پس نمیدن با اینکه شغل ۹۰درصد افراد از جمله من نیاز به سفته نداره و هیچ اموال و اسنادی از شرکت دست ما نیست که سفته بدیم و یک سری کار مشخص اداری هست که هرروز انجام میدیم! هر ۳ ماه قراردادی کاملا یک طرفه رو جلوتون میذارن امضا کنید و فقط هم شما امضا می‌کنید و هیچوقت قراردادو بهتون نمیدن! اکثریت قریب به اتفاق حقوق ها حقوق پایه وزارت کار هستن که در ابتدای ورود هم۳ تا ۴ ماه حقوق نمی‌گیرید!و این حقوق معوقه بعد از گذشت ۱سال از زمان ترک شرکت با پیگیری بسیار و احتمالا شکایت اداره کار وصول میشه که دیگه بی ارزشه،،اما همه این موارد رو در قرارداد قبلا از شما امضا گرفتن اگر به دادگاه یا اداره ی کار مراجعه کنید و نام این شرکت رو ببرید سریعا میشناسن،،به خاطر اینکه در همه ی زمینه ها ازشون شکایت میشه و بسیار کثیرالپرونده هستن! حق سنوات نمیدن،،ولی اگر برای مثال ۴سال در شرکت کار کنید در هنگام ترک کار سنوات رو نه به نرخ روز و به نرخ همون سالها پرداخت میکنن که دیگه ارزشی نداره! در واقع هیچ منافع مالی ای در کار برای این شرکت ندارید و اگر دنبال وقت گذرونی هستید همکارهای خوب و مهربونی دارید که تنها مزیت اونجاست در مقابل کار با ساعت کاری بالا، به غیر حقوق پایه اونهم با اوصاف مذکور هیچ مزایای خاصی مثل بیمه تکمیلی و ناهار و خوراکی و .... ندارید امیدوارم تونسته باشم به خواننده ی این نظر کمک کنم،،موفق باشید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه·۲۴ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام خدمت دوستان این شرکت توسط یک سری مدیران میانی ومدیرعامل هایی داره اداره میشه که با پارتی بازی به ریاست رسیدن کار کردن تو جانبو برام کابوس بود ۷ و نیم صبح میومدم فروشگاه تا ۱۰ شب فول تایم چون جانبو بخاطر سودکردن بیشتر هزینه نمیکنه پنجشنبه ها مدیرعامل دستور میده تا ۱۱ و نیم شب فروشگاه باز باشه بخاطر کمبود نیرو مدام دزد میاد فروشگاه جنسارو دزد میبره سر همین هر ماه کلی مسئول معاون ها رو میبرن بازرسی ازشون استعفای اجباری میگیرن یا پیشنهاد های جنسی یا باج خواهی مالی میدن تو کمیته بازرسی بخاطر این که اشخاص اخراج نکنن این شخصی که اومده مثال خدمت سربازی رو گفته تو سربازی زیاد اذیتش کردن قرار نیست اگر کسی اذیت میشه عقده هاش رو سر دیگران خالی کنه جانبو اگر شرکت بین المللی هست پس چرا طبق قانون اضافه کاری پرداخت نمیکنه جانبو یه جهنم واقعی بود برام خدارو شکر کار پیدا کردم و از این فروشگاه لعنتی فرار کردم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Internal Manager·۲۱ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
Internal Manager

خداروشکر شرکت تو سال 1401 تجمیع شد، و مدیر عامل ر.ا به همراه همسرش ف.ج شرکت تحت پیگرد قانونی و با چند میلیارد بدهی از کشور متواری شده، مطلع شدم مدتی هست بصورت تلفنی و دورکاری اقدام به کلاهبرداری میکنن از چند نفر خیلی حواستون باشه، امیدوارم گول همچین آدم هایی رو نخورید، پرونده های سنگین مالی ایشون هنوز بازه، حتی مطلع هستم تو کشور چین هم سر چند نفر ایرانی رو کلاه گذاشته، هیئت مدیره شرکت دنبالش هستند... ، پیشنهاد برادرانه من به شما هر تماس یا ارتباطی از این شرکت با شما گرفته شد سریعا مراتب رو به پلیس گزارش بدید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

فقط اینکه امیدوارم آنچه که ما تجربه کردیم در این شرکت تجربه هیچ انسان شریف دیگری نباشه و به قدری محیط و شرایط نامساعد هست که از خیابان وحدت اسلامی تا زنده هستم دیگر گذر نخواهم کرد

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
مدیریت ضعیف
ویرا دیزل
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت از مجموعه‌های شرکت و هولدینگ ماموت هست و اغلب افراد با همین اسم و لقب وارد این شرکت میشن و بعد از به مدتی متوجه میشن از ماموت فقط یه وابستگی نیرو انسانی داره، یعنی وقتی تو خود دنیای ماموت دارن بن کالا یا بن خرید از فروشگاه رو میدن اینجا هیچ خبری نیست و کم کم متوجه میشین که بله ویرادیزل (******) ماموت نیست و فقط اسمشو یدک میکشه... اما مشکل اصلی شرکت این نیست، مشکل اینه که شرکت کلا دو دسته‌‌اس، یعنی مثل پایین برره و بالا برره‌اس دقیقتر بخوام بگم مدیر عامل رفته یه سری دوستاشو از شرکت های مختلف جمع کرده(مدیران خودرو، ایساکو، الکتروژن و پارس خودرو و...) و آورده اونجا بعد با نصف این آدما مشکل داره یعنی تیم قطعات که شامل فنی و مهندسی و برنامه ریزی و... میشه و تبعیضات شدیدی بین این تیم با بقیه قائل میشه در حدی که تیم قطعات(مهندسی، شبکه، برنامه ریزی و انبار) که باشین بدبختین، به اسم کارشناس میاین با حقوق پایین بعد مثل کارگر افغانی کار میکشن ازتون و تهشم ناراحت میشن که چرا خوب حمالی نمیکنید؟؟ حالا برعکسش تو تیم مدیر عامل که باشین برد با شماس، اصلا نیاز به کاری کنین، بشینین پاتون رو بندازین رو پاتون و بازی کنین همه چی گل و بلبله و اصلا نیازی به تخصص نیست شاسگولم باشین اوکیه(دیدم که میگم) فقط پارتی میخواد دیگه. مدیران هم اکثرا یا اخراجی‌های شرکت‌های دیگن یا بازنشسته و پیر و بی اعصاب، که 24 ساعته شما صدای دعواشونو اونجا میشنوین یا دارن تلفنی گند میزنن بهم یا زورشون به چینیا نمیرسه و جنگ اعصاب راه انداختن محصولاتشونم به شدت بی کیفیت و آشغال که حتی خود چینیاشونم میگن که اینا محصولات اکونومیک و کسی اینا رو نمیخره و چون خرابیشون بالاس خودشونم کلافن ولی چاره‌ای جز موندن ندارن و مجبورن کار کنن جون قرارداد دارن و از طرفی شرکتشون (شاکمن) به شرکت داغونه اصلا دیسیپلین کاری یه شرکت خودروسازی رو بلد نیستن حتی بلد نیستن جواب ایمیل رو درست بدن و دائم نیروهاشون از پیششون میرن و شما با آدمای جدیدی طرف میشین که دیگه خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.... اگه خدایی نکرده اوکی شد که برین سمت واحد قطعات نرید چون فاجعه‌اس ولی اگه شیطون گولتون زد حقوق رو بالا ببندید چون نیرو انسانی یه عددی رو به عنوان حد بالای حقوق میگه ولی درست نیست و شما رو حقوق بالا صحبتتون رو بکنید، به عبارتی هر چی بالاتر بگین قدرتونو بیشتر میدونن... از اونور دست به هر کاری نزنید بگین شرح وظایف بدن( چون ندارن و نمیدن) کولی بازی در میارن ولی شما همون اول بگین که هر کاری رو انجام نمیدین به طور کل بگم اگه واقعا اعصاب ندارین سمت ویرادیزل پیداتون نشه چون جنگ اعصاب هر روزه یه چیز عادیه. در حدی که دیدم مشتریاشون با قمه اومدن تو اداری برای جنگ.... 🪓🪓🪓 خوبیاشم اینکه حقوق سر وقته، بن کالا میدن ( هر شیش ماه یه بار) کادوهای مناسبتی داره، ارزاق میدن( هر چند ماه یه بار) و ممکنه یهو شیش ماهم ندن و از طرفی بعضی مدیراش هم باحالن ولی همونام به وقتش.... هر مناسبتی میشه یه جشن مسخره میگیرن همه رو دوره هم جمع میکنن و ****** مجموعه میاد سخنوری میکنه که ما یه شرکت نو پا هستیم و همه‌ی این مشکلاتی که میبینید کاملا عادیه 😂 در کل اگه رفتین ویرا دیزل سعی کنین مرد نباشین اگه بودین هم سعی کنین کارشناس نباشین چون بسیار تحت فشارین

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱۶ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارگر

شرکت بسیار منظمی هست بسیار آدم های باشخصیت تحصیل کرده ای حقوق مناسبی میدن همراه با مزایا خوب خداروشکرمیکنم بابت جایی ک هستم کارمیکنم خدایش جای خوبی اونایی ک میگن خوب نیست معایب داره اینا هنوز بیونو ندیدن شرکتهای دیگه رو ندیدن ک چقدر وضع افتضاع هست همه چی خوبه عالیه من ک راضیم با دلوجونم کارمیکنم خداروشکر

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

خب نمیدونم از کجا شروع کنم به کجا وصل کنم ولی بیایین خلاصش کنیم سالهاس تو این شرکت کار کردم و کوچکترین ارزش و احترامی برام قائل نشد و این نه فقط مختص من بلکه مختص نزدیک 2000 هزار نفر پرسنلی که دارن شده شاید بپرسین چرا موندی تو شرکتی که 4 ماه حقوق عقب افتاده داره مدیرای ارشد بیخود و بی عرضه وجود داره و الان که شرایط جنگی شده بیمه و حقوق ثابت و حذف کرده جوابش بی عرضگی من و بقیه هست شاید امیدواری پوشالی که درست میشه و ... ولی چی درست میشه ؟ ذات خراب مدیر عامل ؟ بی سوادی و بی مسئولیت های معاونت ها ؟ نه هیچی درست نشد هیچی درست نمیشه ولی اینجا میگم ما واقعا خسته ایم خدا اول و آخر همتون و لعنت کنه که انقدر حرومزاده و بی وجود و منفعت طلب و مادر جنده این واقعا خدا لعنتتون کنه

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ترجیح میدم بازگو نکنم·۲۰ خرداد ۱۴۰۴
۲.۰
ترجیح میدم بازگو نکنم

من حدودا ۶ یا ۷ ماه به صورت تمام وقت دراین شرکت مشغول به کار بودم البته من به صورت مستقیم دراین شرکت کار نکردم چون نماینده چیدمان بودم اولا از مصاحبه کاری بگم که چه قدر سوالات بیهوده و مسخره پرسیدن بعدهم از طرز رفتار با پرسنل بگم که چقدر تحقیر آمیز و کلاس رفتاری پایین بود امیدوارم این نظری که اینجا میزارم بتونه نظر حتی شده یه نفرم تغییر بده که دراین شرکت مشغول به کار نشه اگر برای شخصیت خودش ارزش قائله حتی به نظر من اگر به نون شبم آدم محتاج بود نباید دراین شرکت مشغول به کار بشه چون یک سری گرگها و حیوان های انسان نما دراین شرکت مشغول به کار و یه نکته مضحک و خنده داری که وجود داره باید بگم که یکی از برندهای این شرکت مای لیدی که همه خیلی به صورت کامل میشناسن اما برخلاف برند طرز رفتار و عمل رو با یک پرسنل خانم حتی همون همکارهای خانم هم بلد نیستن در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰

خیلی شرکت خوبیه من ازش فقط تعریف شنیدم رفتار دوستانه کارمندا باهم و تیم قوی این شرکت فوق العادست و همچنین کارشون خیلی قویه و تمرکزشون روی پیشرفتشونه✨✨🤍 امیدوارم بتونن به درجات بالایی برسن و‌همیشه موفق باشن

تیم صمیمی
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

سرپرست واحد منابع انسانی بی ادب و وحشیه رفتارش با هیچکس خوب نیست به همه توهین میکنه زیراب میزنه تو تمام واحدا زیراب میزنه فقط دنبال حاشیه میگرده تنها یه دوستم بیشتر نداره اونم چون اروم و ساکته باهاش دووم اورده خیلی رفتاراش غیرعادیه باهمه دعوا داره همرو تو واحدای مختلف میخواد اخراج کنه و مدیرشم این اجازرو بهش داده که باهرکس هرطور میخواد رفتار کنه خیلی از بالا به همه نگاه میکنه خواهش میکنم نسبت به این موضوع پیگیری کنید کل شرکت بخاطر این ادم پر از حاشیه شده همه واحدارو به هم میریزه بین واحدا اختلاف میندازه

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من یک ماهه که در این شرکت مشغول به کار شدم و اولش به دلیل خوندن کامنت های این سایت میخواستم اصلا برای مصاحبه نرم ولی بعد چون اسم برندشون معتبر بود برای رزومه ام، گفتم میرم و در نهایت از اسمش برای ساخت رزومه استفاده میکنم دیگه الان اگه بخوام نظرم رو بگم، واقعا شرایط انقدری که اینجا نوشته میشه بد نیست، فضا کاملا دوستانه و با اخلاق است (البته هر واحد مجزاست و قابل تعمیم به واحدهای دیگه ی شرکت نیست)، به شدت فضای خوبی برای یادگیری به افراد کارآموز داده میشه و من از اینکه بدون تجربه اینجا رو انتخاب کردم راضیم. مشکلش از دید من یکی ساعت کاری در روز پنجشنبه است که خیلی از شرکت ها تعطیلن و دومی هم حقوقه که با ۲ ماه و خورده ای، نزدیک ۳ ماه تاخیر پرداخت میشه ولی برای من که کارآموز بودم، این واقعا مشکل جدی ای نبود، حالا شاید برای یک آدم با سابقه مشکل جدی ای به حساب بیاد. در باره این سایت هم من واقعا خوشبین نیستم چون خیلی من رو ترسوند از این شرکت، بعد رفتم چک کردم دیدم کامنت سایر شرکت هایی که براشون رزومه فرستاده بودم هم اصلا خوب نیست مثل همراه مکانیک و سن ایچ... الان که وارد شرکت شدم به نظرم منطقیه انقدر کامنت بد، چون وقتی انقدر نیروها زیادن خب بالاخره این تعداد آدم ناراضی هم پیدا میشه دیگه در هر صورت من خودم هم در آینده احتمالا از این شرکت میام بیرون اگر پیشنهاد خوبی پیدا کنم ولی به عنوان یک کارآموز شرایط شرکت برام خوبه و تاثیرش تو رزومه ام هم زیاده.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کمک انباردار·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
کمک انباردار

من واقعا نمیدونم چی بگم وقتی مطلع شدم شرکت عبیدی یکی از بهترین مسئول انباراشو آقای عبادی رو به این راحتی از دست داد من با خیلی از مسئولین و سرپرست شرکت های دیگه کار کردم ولی ایشون هر موقع آدمو میدید همیشه لبخند داشت اصلا به آدم انرژی منفی نمیداد من از کار کردن باهاش لذت بردم چقد کار ازش یاد گرفتم ولی صد حیف که مدیر انبار عبیدی متاسفانه به کارایی اصلا توجه نداره شرکت عبیدی دست بد کسایی افتاده و خراب شده فقط ناراحتم بخاطره آقای عبادی انشالله هرجا که هست موفق باشه

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
برنامه نویس

دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فکر کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر که از اونجا فرار کردن همین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت تولید·۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت تولید

این شرکت اصلا از نظر فرهنگی جای خوبی نیست. تمامی مواردی که به عنوان عیب انتخاب می کنم این شرکت رو در بد بودن تایید می کند. متأسفانه مرجع اداری که به فسادها رسیدگی کنه وجود ندارد. یک مثال میزنم که متوجه بشید. تصور کنید مدیرعامل یک زیرمجموعه از شوهرش طلاق بگیره و مهریه رو هم تمام و کمال بگیرد و شوهر خوبش را بپیچاند و برود با مدیرعامل کامکار ازدواج کند. من به نظرم کامکار دست دوم بازه و شرکتش به شدت مزخرفه.کاش پدرش ادبش میکرد. فساد اداری بدی تو این شرکت هست.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرزکارcnc·۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
فرزکارcnc

از یک کیلومتری این شرکت هم رد نشید نه حقوق سرموقع نه مزایایی داره فقط یک کیلو اجیل شب عید میدن تمام . نه گوشی میتونی بیاری تو انگار پادگانه . تو سرویس هم جا نباشه باید تا خود شرکت سرپا وایستید .غذا های بی کیفیتی هم داره که اولش نمیگن پولیه بعد که استخدام میشید میگن اقا روزی 30 تومن هزینه غذاته که اگه مرخصی بری و اعلام نکنی که غذا برات نگیرن 50 تومن جریمه میشی تازه پول غذاتم کم میکنن و اینکه ساعت کاریش خیلی زیاده پنج شنبه هاش هم ظاهرن تعطیله ولی میگن باید بیایی اگه دارید استخدام میشید اینجا نیایید به حرفم اعتماد کنین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۳.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·خزانه دار·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
خزانه دار

ادعای بالای شرکت در جهت بروز بودن و محیط کاری مناسب کاملا دروغی بیش نیست حقوق ها ۴ یا ۵ ماه دیرتر پرداخت می‌شه طبق قانون کار قرار داد میبنده بعد یه مبلغ کمی اضافه تر پرداخت میکنه و منت میزاره که حقوق از کف قانون کار بالاتر پرداخت میکنم ولی اون مبلغ بالاتر در اصل بعنوان سنوات حساب می‌شه خیلی بی حساب کتاب کار میکنن و یه عده انسان بی سواد و کم تجربه بعنوان مدیر و سرپرست قرار داده که کار باهاشون مثل یه کابوس میمونه

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۳.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

باسلام بنده مدتی در این شرکت مشغول به کار بودم، امیدوارم با این نظر بتونم کمک کنم جلوی اتلاف وقت و عمر شما رو بگیرم و اشتباه من رو تکرار نکنید که هزینش رو با اتلاف عمرتون بدید از شما مبلغ زیادی سفته همراه با ضامن معتبر میگیرن و تا یک سااال بعد از خروج از شرکت پس نمیدن با اینکه شغل ۹۰درصد افراد از جمله من نیاز به سفته نداره و هیچ اموال و اسنادی از شرکت دست ما نیست که سفته بدیم و یک سری کار مشخص اداری هست که هرروز انجام میدیم! هر ۳ ماه قراردادی کاملا یک طرفه رو جلوتون میذارن امضا کنید و فقط هم شما امضا می‌کنید و هیچوقت قراردادو بهتون نمیدن! اکثریت قریب به اتفاق حقوق ها حقوق پایه وزارت کار هستن که در ابتدای ورود هم۳ تا ۴ ماه حقوق نمی‌گیرید!و این حقوق معوقه بعد از گذشت ۱سال از زمان ترک شرکت با پیگیری بسیار و احتمالا شکایت اداره کار وصول میشه که دیگه بی ارزشه،،اما همه این موارد رو در قرارداد قبلا از شما امضا گرفتن اگر به دادگاه یا اداره ی کار مراجعه کنید و نام این شرکت رو ببرید سریعا میشناسن،،به خاطر اینکه در همه ی زمینه ها ازشون شکایت میشه و بسیار کثیرالپرونده هستن! حق سنوات نمیدن،،ولی اگر برای مثال ۴سال در شرکت کار کنید در هنگام ترک کار سنوات رو نه به نرخ روز و به نرخ همون سالها پرداخت میکنن که دیگه ارزشی نداره! در واقع هیچ منافع مالی ای در کار برای این شرکت ندارید و اگر دنبال وقت گذرونی هستید همکارهای خوب و مهربونی دارید که تنها مزیت اونجاست در مقابل کار با ساعت کاری بالا، به غیر حقوق پایه اونهم با اوصاف مذکور هیچ مزایای خاصی مثل بیمه تکمیلی و ناهار و خوراکی و .... ندارید امیدوارم تونسته باشم به خواننده ی این نظر کمک کنم،،موفق باشید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه·۲۴ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام خدمت دوستان این شرکت توسط یک سری مدیران میانی ومدیرعامل هایی داره اداره میشه که با پارتی بازی به ریاست رسیدن کار کردن تو جانبو برام کابوس بود ۷ و نیم صبح میومدم فروشگاه تا ۱۰ شب فول تایم چون جانبو بخاطر سودکردن بیشتر هزینه نمیکنه پنجشنبه ها مدیرعامل دستور میده تا ۱۱ و نیم شب فروشگاه باز باشه بخاطر کمبود نیرو مدام دزد میاد فروشگاه جنسارو دزد میبره سر همین هر ماه کلی مسئول معاون ها رو میبرن بازرسی ازشون استعفای اجباری میگیرن یا پیشنهاد های جنسی یا باج خواهی مالی میدن تو کمیته بازرسی بخاطر این که اشخاص اخراج نکنن این شخصی که اومده مثال خدمت سربازی رو گفته تو سربازی زیاد اذیتش کردن قرار نیست اگر کسی اذیت میشه عقده هاش رو سر دیگران خالی کنه جانبو اگر شرکت بین المللی هست پس چرا طبق قانون اضافه کاری پرداخت نمیکنه جانبو یه جهنم واقعی بود برام خدارو شکر کار پیدا کردم و از این فروشگاه لعنتی فرار کردم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Internal Manager·۲۱ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
Internal Manager

خداروشکر شرکت تو سال 1401 تجمیع شد، و مدیر عامل ر.ا به همراه همسرش ف.ج شرکت تحت پیگرد قانونی و با چند میلیارد بدهی از کشور متواری شده، مطلع شدم مدتی هست بصورت تلفنی و دورکاری اقدام به کلاهبرداری میکنن از چند نفر خیلی حواستون باشه، امیدوارم گول همچین آدم هایی رو نخورید، پرونده های سنگین مالی ایشون هنوز بازه، حتی مطلع هستم تو کشور چین هم سر چند نفر ایرانی رو کلاه گذاشته، هیئت مدیره شرکت دنبالش هستند... ، پیشنهاد برادرانه من به شما هر تماس یا ارتباطی از این شرکت با شما گرفته شد سریعا مراتب رو به پلیس گزارش بدید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

فقط اینکه امیدوارم آنچه که ما تجربه کردیم در این شرکت تجربه هیچ انسان شریف دیگری نباشه و به قدری محیط و شرایط نامساعد هست که از خیابان وحدت اسلامی تا زنده هستم دیگر گذر نخواهم کرد

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
مدیریت ضعیف
ویرا دیزل
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت از مجموعه‌های شرکت و هولدینگ ماموت هست و اغلب افراد با همین اسم و لقب وارد این شرکت میشن و بعد از به مدتی متوجه میشن از ماموت فقط یه وابستگی نیرو انسانی داره، یعنی وقتی تو خود دنیای ماموت دارن بن کالا یا بن خرید از فروشگاه رو میدن اینجا هیچ خبری نیست و کم کم متوجه میشین که بله ویرادیزل (******) ماموت نیست و فقط اسمشو یدک میکشه... اما مشکل اصلی شرکت این نیست، مشکل اینه که شرکت کلا دو دسته‌‌اس، یعنی مثل پایین برره و بالا برره‌اس دقیقتر بخوام بگم مدیر عامل رفته یه سری دوستاشو از شرکت های مختلف جمع کرده(مدیران خودرو، ایساکو، الکتروژن و پارس خودرو و...) و آورده اونجا بعد با نصف این آدما مشکل داره یعنی تیم قطعات که شامل فنی و مهندسی و برنامه ریزی و... میشه و تبعیضات شدیدی بین این تیم با بقیه قائل میشه در حدی که تیم قطعات(مهندسی، شبکه، برنامه ریزی و انبار) که باشین بدبختین، به اسم کارشناس میاین با حقوق پایین بعد مثل کارگر افغانی کار میکشن ازتون و تهشم ناراحت میشن که چرا خوب حمالی نمیکنید؟؟ حالا برعکسش تو تیم مدیر عامل که باشین برد با شماس، اصلا نیاز به کاری کنین، بشینین پاتون رو بندازین رو پاتون و بازی کنین همه چی گل و بلبله و اصلا نیازی به تخصص نیست شاسگولم باشین اوکیه(دیدم که میگم) فقط پارتی میخواد دیگه. مدیران هم اکثرا یا اخراجی‌های شرکت‌های دیگن یا بازنشسته و پیر و بی اعصاب، که 24 ساعته شما صدای دعواشونو اونجا میشنوین یا دارن تلفنی گند میزنن بهم یا زورشون به چینیا نمیرسه و جنگ اعصاب راه انداختن محصولاتشونم به شدت بی کیفیت و آشغال که حتی خود چینیاشونم میگن که اینا محصولات اکونومیک و کسی اینا رو نمیخره و چون خرابیشون بالاس خودشونم کلافن ولی چاره‌ای جز موندن ندارن و مجبورن کار کنن جون قرارداد دارن و از طرفی شرکتشون (شاکمن) به شرکت داغونه اصلا دیسیپلین کاری یه شرکت خودروسازی رو بلد نیستن حتی بلد نیستن جواب ایمیل رو درست بدن و دائم نیروهاشون از پیششون میرن و شما با آدمای جدیدی طرف میشین که دیگه خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.... اگه خدایی نکرده اوکی شد که برین سمت واحد قطعات نرید چون فاجعه‌اس ولی اگه شیطون گولتون زد حقوق رو بالا ببندید چون نیرو انسانی یه عددی رو به عنوان حد بالای حقوق میگه ولی درست نیست و شما رو حقوق بالا صحبتتون رو بکنید، به عبارتی هر چی بالاتر بگین قدرتونو بیشتر میدونن... از اونور دست به هر کاری نزنید بگین شرح وظایف بدن( چون ندارن و نمیدن) کولی بازی در میارن ولی شما همون اول بگین که هر کاری رو انجام نمیدین به طور کل بگم اگه واقعا اعصاب ندارین سمت ویرادیزل پیداتون نشه چون جنگ اعصاب هر روزه یه چیز عادیه. در حدی که دیدم مشتریاشون با قمه اومدن تو اداری برای جنگ.... 🪓🪓🪓 خوبیاشم اینکه حقوق سر وقته، بن کالا میدن ( هر شیش ماه یه بار) کادوهای مناسبتی داره، ارزاق میدن( هر چند ماه یه بار) و ممکنه یهو شیش ماهم ندن و از طرفی بعضی مدیراش هم باحالن ولی همونام به وقتش.... هر مناسبتی میشه یه جشن مسخره میگیرن همه رو دوره هم جمع میکنن و ****** مجموعه میاد سخنوری میکنه که ما یه شرکت نو پا هستیم و همه‌ی این مشکلاتی که میبینید کاملا عادیه 😂 در کل اگه رفتین ویرا دیزل سعی کنین مرد نباشین اگه بودین هم سعی کنین کارشناس نباشین چون بسیار تحت فشارین

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱۶ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارگر

شرکت بسیار منظمی هست بسیار آدم های باشخصیت تحصیل کرده ای حقوق مناسبی میدن همراه با مزایا خوب خداروشکرمیکنم بابت جایی ک هستم کارمیکنم خدایش جای خوبی اونایی ک میگن خوب نیست معایب داره اینا هنوز بیونو ندیدن شرکتهای دیگه رو ندیدن ک چقدر وضع افتضاع هست همه چی خوبه عالیه من ک راضیم با دلوجونم کارمیکنم خداروشکر