وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۱۲ از ۲۲۴
سفرهای الکترونیک (ایسفر)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که کلا 20 تا نیرو داره و در یک ماه 7 نفر و اخراج میکنه و میره دنبال نیرو و هرکی رو میگیره یه هفته ای باز با دلیل های مسخره ای که مدیریت میاره(چرا فلانی کفشش این شکلیه ردش کنیم بره) و اینکه به هیچ یک از قول های خود متعهد نیستن و مدیریت این مجموعه یک شخصی بسیار با حالات روحی عجیب و دو رو که کار کردن با ایشان مثل کابوس است.در کل به هیچ شخصی حتی دشمن خودم پیشنهاد کار در این جا رو نمیدم.

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

یک تجربه کاری خیلی خوب و لذت بخش، با همکارهای خوب و مدیری که درک و فهم بالایی داره. تیم بام یک یک کاملا اجایل بود و مدیر تیم از تجربه نمی ترسید. واقعا یک سال تجربه لذت بخشی داشتم و از بیرون اومدن از این شرکت پشیمونم.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
جلسات بی نتیجه
شرکت مهندسی و ایمنی شبکه دژپاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس امنیت شبکه·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس امنیت شبکه

بسیار رفتار مدیریت با کارمندان بد و به دید برده نگاه می کنند و سر هر موضوع کوچکی کسر حقوق انجام می دن محیط کار از نظر بهداشت بسیار کثیف اضافه کار نمیدن هزینه اسنپ رو نمی دن هزینه ماموریت نمی دن کلا شرکت هیچ قسمتی تحت عنوان منابع انسانی ندارد بیشتر شبه به مغازه است تا شرکت

عصر فناوری دانش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

به جرات میتونم بگم بدترین محیط رو داره محیط بسیار سمی کارمندان که بدون هیچ دلیلی با افراد تازه وارد بد برخورد میشه اگه برای کارآموزی بیاین ( خود آموزی البته ) بد نیست ولی برای فردی با تجربه اصلا جالب نیست چون 1 : حقوقش خیلی کمه 2 : کسی نیست بهتون نقشه راه بده و خودتون باید یاد بگیرید کد های قدیمی تر رو نگاه میکنی وحشت میکنی چون بینهایت دستخط در کد ها وجود داره که هیچ توضیحی نداره شرکت هیچ اهمیتی به افراد نمیده و عملاً شما ده سال سابقه کار داشته باشید یا یه ماه هیچ تفاوتی نمیکند و با همه بصورت یه آدم غریبه برخورد میشه

ایرانتیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با تمام وجود متنفرم از این سازمان. کار بیش از اندازه. بی توجهی به پرسنل. عدم امکان پیشرفت. محیط فوق العاده مسموم. عدم دانش کافی و سطح فنی بسیار پایین و مدیران در جایگاه نادرست و شرکت بر پایه ی روابط است محیط به شدن مصمومی داره عدم دانش کافی مدیران و برخورد به شدت نامناسب و همیشگی قطعا همیشه همراهتون خواهد بود در هر جایگاهی و با هر سطح دانشی روابط: تقریبا ۹۵ درصد افرادی که اونجا کار میکنن یا دانشگاه سمنان درس خوندن یا توی اموزشگاهی که مدیر فنی درس میده رفتن و یا دوستان و آشنایان مدیران اون شرکت هستند .هر کسی که وارد اون شرکت میشه درصورتی که اشنایان اونها نباشه نهایت چند ماه دووم میاره و بیشتر نمیتونه بمونه. اضافه کار:اضافه کار هیچ وقت پرداخت نمیشه در نهایت با پیگیری های زیاد مثلا اگه ۸ ساعت اضافه کار کرده باشی پول دو ساعتشو میدن و میگن راندمانت کافی نبوده و هیچ وقت از کار شما راضی نیستن .انتظار دارن تا ۷-۸ شرکت بمونی و براشون کار کنی حتی خیلی اوقات روزای جمعه شمارو مجبور میکنن بیاید سرکار مزایا:عیدی و سنوات با وزارت کار رو میدن صداقت و اطلاعات از کار :تقریبا حدود سه چهار ماه میگفتن این هفته لانچ داریم و از ما کار میکشیدن اما میدیدیم هیچ خبری نیست - به شما هیچ اطلاعی از این که شرکت تو چه وضعیتی قرار داره نمیدن یعنی شما نباید به هیچ وجه حتی با همکار خودتم حرف بزنی در غیر این صورت برخورد شدیدی میکنن

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

ژاکت از نطر من ۳ مشکل اساسی داره که همه مشکلات خرد شرکت از این ۳ مشکل ایجاد میشه... مشکل اول: اینه که افراد قدیمی شرکت که مشخصا ۲ نفر هستند به علت حضور از ابتدای فعالیت ژاکت به مقام های بالایی رسیده اند و هیچ تخصص و علمی برای این کار ندارند ... این موضوع به خودی خود مشکلی ندارد. مشکل از زمانی شروع می شود که شما در کار خود متخصص باشید و وارد این شرکت شوید.. در این حالت در شروع کار این ۲ نفر تخصص شما را کوچک و بی ارزش می اندازند و شما کاملا بی استفاده جلوه پیدا میکنید... مشکل دوم: دخالت های بیجا است... مدیرعامل این شرکت یک احساس نابغه بودن داره و تمام موفقیت های ژاکت که حاصل کار بلندمدت تیمی در شرکت بوده را مدیون به خود میداند... این موضوع باعث میشه که ببینید این فرد در طول روز بارها در کار تمام بخش ها از فنی گرفته تا مارکتینگ و سئو دخالت کند... دقت کنید که اینجا حق بیان نظر رو زیر سوال نمی برم ولی این فرد کاملا تخصص گونه نظر را می دهد و آن را نیز اجرا میگیرد و شما نقش ابزاری دارید ... مشکل سوم: شرکت به ظاهر یک شرکت استارت آپی است و نیاز به خلاقیت، فضای باز فکری و آزمون و خطا دارد... ولی ۲ فردی که به شما در بالاتر گفتم کاملا چشمشون به بقیه شرکت های بزرگ مثل دیجی کالا، علی بابا و ... است و حتی بجای الهام گرفتن از این شرکت ها کاملا کار آنها را کپی می کنند.... در آخر باید بگم اگر متخصصید اصلا به ژاکت نرید به این علت که ژاکت تا همین پارسال در تمام بخش ها حداقل ۱۰ متخصص با تجربه داشت که از میان تا الان همه رفتند و فقط عده ای محدود به امید عوض کردن اوضاع مونده اند... موفق باشید

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین شرکتی که ممکنه توش کار کنید احتمالا ژاکت خواهدبود! شرکتی که هیچ ارزشی برای کارمندانش قائل نیست و تنها به منافع خودش فکر می‌کنه شاید ژاکت قطعا بدترین شرکتی نباشه که توش ممکنه کار کنید اما بدون هیچ شکی مدیرعامل ژاکت بدترین مدیری هست که در تاریخ بشر وجود داشته! آدمی که توهم همه چیز دان بودن رو داره و در کوچک ترین مسائل شرکت دخالت می‌کنه! از روش جارو زدن آبدارچی شرکت تا مسائل فنی ای که مطلقا هیچ درکی ازشون نداره هیچ ارزشی برای تخصص و دانش شما قائل نیست و تنها شما رو ابزاری برای پیشبرد تزهای عجیب غریب خودش می‌بینه ایشون برای مدیریت نیروی انسانی شرکت از روش زیر آبزنی استفاده می‌کنه و سعی می‌کنه کارمندان شرکت رو با هم بد کنه تا به این صورت بتونه کنترل داشته باشه روشون از جمله ویژگی های دیگر این بزرگوار عدم پذیرش مسئولیت هست. ایشون همواره مسئولیت تصمیمات عجیب خودش رو به گردن کارمندان شرکت میندازه و به شکل جالبی در هر مسئله ای که پیش میاد دنبال پیدا کردن مقصر هست جای اینکه دنبال پیدا کردن راه حل باشه تعریف رفتار حرفه‌ای برای مدیران ژاکت اینه که شما هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس شون باشید اما وقتی نوبت خودشون میشه سعی می‌کنند از پایبندی به ساده ترین تعهدات شون هم فرار کنند تنها نکته مثبت ژاکت کارمندانش هست که اکثر بچه‌ها به شدت با هم دوست و رفیقن و جو بسیار صمیمی ای داره البته کارمندانی هم هستند که تفکرات مشابه مدیران دارند اما تعداد شون کمه و اکثر بچه‌ها با هم بسیار دوست و رفیقن

فناوران اطلاعات پیشخوان ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

1 سال اونجا کار می کردم . اواسط کارم اونجا متوجه شدم به تیم تحلیل پروژه سپرده بودن که درست برخورد کنید با برنامه نویس تا فرار نکنه بره!!! ببینید عمق فاجعه رو . روزی که اومده بودم 2 تا نیرو داشتن میرفتن . اون موقع نیاز داشتم به پول اونجا اما اگر شرایط اونجا رو از قبل می دونستم لیره میریختن نمیرفتم . تیم تحلیل با سطح دانش فنی و آی تی به شدت پایین که لا به لای صحبت برنامه نویسا یک چیزایی متوجه شدن و همونا رو تکرار میکنن . به دلیل نوع برخورد با پرسنل ، برنامه نویسا غالبا درست دل به کار نمیدن و پروژه ها به شدت به لحاظ code style ضعیفه و قابلیت develop نداره و گاها باید مجددا باز نویسی بشه . خودم یک پروژه رو دوباره نوشتم اونجا . پروژه ها غالبا برای دولت نوشته میشه و بی نظمی موج میزنه . مثلا یه دفعه میگن میخواهیم یه سامانه بزنیم برای سهام عدالت باید 1 روزه بالا بیاد! تحت فشار شدید قرار میگیرید و اگر نتونید برسونید هزار جور حرف بهتون میزنن . انجام هم بدید حرف میزنن! اونجا باید یک فول استک تمام عیار باشید و همه چیو بلد باشید ! ui ، ux ، بک اند ، فرانت اند و ... . پشت سر هم خیلی حرف میزنن و فضا به شدت خاله زنکیه. از ساختار agile و scrum استفاده نمیشه اونجا به هیچ وجه چون اصلا در ذات کاری اونجا نمیگنجه ! تمامی کارهای اصلی منحصر شده به یک نفر خاص و اگه اون یک روز نباشه کار شما هم تحت الشعاع قرار میگیره . مدیریت اونجا میگه : من نیروی junior میگیرم یه حقوق 3 یا 4 تومنی بهش میدم یه سامانه نصفه و نیمه میاره بالا ، میدم به این دولتی ها پولمو میگیرم! توصیه : حقوق رو بالا بگید و به هیچ وجه کوتاه نیایید و اندازه اخلاقی و قانونی خودتون کار کنید و نه بیشتر . لطف مکرر = حق مسلم . موفق باشید

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

اگه بتونین حقوق بگیرین ازشون حتما یه اتفاق بدی تو اون بازه براتون باید بیفته در غیر این صورت هیچی نمیدن همش وعده سر خرمنه

حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۶ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس

مدیریت به شدت ضعیف و اشتباه که به شدت در کار تیم فنی دخالت کرده و بعضا نظر در مورد نحوه پیاده سازی فیچرها میدهد! فشار کاری بالا و وعده های الکی و صد من یک غاز و حقوق پایین از ویژگی های شرکت بوده و اگر در جایی نتونید حق خودتون رو بگیرید اون حق بدون شک خورده میشود و حتی در گرفتن مرخصی چه ساعتی چه روزانه شما دچار مشکل خواهید شد. و مدیریت هیچگونه اعتمادی به کارمندا علی الخصوص تیم فنی ندارد و اگر جایی به طرح فنی ای انتقاد شود در نهایت از موضع قدرت که من رئیسم و اینو میخوام استفاده میشود! و با هندونه زیر بغل کارمندان گذاشتن سعی در نگهداری اون ها با کمترین امکانات دارد.

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

ما اونجا روی پروژه های بزرگی کار کردیم و مشتری ها هم سازمان های بزرگ کشوری و استانی بودند. از لحاظ یادگیری به علت بزرگ بودن پروژه ها فضای خوبی داره و برای برنامه نویسهای تازه کار و دیتابیس خیلی خوبه در زمینه پرداخت حقوق بسیار بسیار نامنظم هستن و ممکن نیست نیروها حقوق کامل بگیرن و گاها تا چند ماه تاخیر دارند مخصوصا نیروهایی که میرن ممکنه تا یکسال طول بکشه تا باهاشون تسویه بشه. به علت وجود نیروهای قدیمی و مسن و با تجربه بیزنسی بالا در سیستم‌ امکان پیشرفت قدری سخت است، اما اگر شما توانمند و پر تلاش باشید شدنی است.

خدمات روز تجارت الکترونیک عرش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

خب به نظرم این شرکت نیروهای حرفه ای کم نداره و کار باهاشون تجربه خوب و لذت بخشیه. مدیریتش ضعیفه و اون طور که باید به بچه ها و کارشون بها نمی‌دن و قدردان زحماتشون نیستن به قولی تو بری یکی دیگه میاد جات. با توجه به تجربه ای که دارم آینده خوبی در زمینه بیزنس واسه اینجور شرکتها نمی‌بینم ولی اگر دنبال کسب تجربه و یادگیری هستید و حقوق و مزایا براتون خیلی مهم نیست جای مناسبیه واستون. پنجشنبه ها هم میکشنتون سرکار البته یه صبحانه هم میدن بهتون! خلاصه اینکه جایی نیست که نیرو بخواد با دل و جون مایه بزاره واسشون و ماندگار بشه چون نه می‌خوان و نه میتونن وفاداری نیروهاشون رو جلب کنن

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت پروژه از جاهای دولتی میگیره و انجام میده. ولی پرداخت‌هاشون به شدت افتضاحه. تنها بدی این شرکت پرداخت‌های بدشه. جوری که ممکنه تا حتی شش ماه هم حقوقتون علی الحساب واریز بشه و اگر قسط داشته باشید همه‌اش این استرس را دارید که خدایا این ماه چقدر واریز میکنند؟!!! از نظر مزایا هم تقریبا شرکت هیچ مزایای خاصی نداره و از اضافه کار هم خبری نیست.

وادیرو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس CRM·۴ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس CRM

در یک کلام مزخرف بهترین توصیفی هست که از این شرکت میتوان داشت. با کلی دبدبه و ادعا در حوزه گردشگری، افرادی رو صرفا برای 2 هفته به عنوان استخدام شده می آورند و با وعده جذب قطعی، چنان موقعیت های مسخره و سختی در مقابلشون قرار داده میشه که وا بدهند و بعد از 2 هفته کارکشیدن، به عنوان کارآموز با اونها قطع همکاری میشه. برای چندین نفر این فرآیند تکرار شد و البته این چیزی که میگویم مال سال 97 است، بهتر است با این گروهی که بیشتر به دنبال استخدام اقوام و آشناهای خودشون هستن تا بقیه، اصلا همکاری نکنید. از اون مسئول بازاریابی سبیلو گرفته تا بقیه همه و همه فیلم بازی می کنن.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۴ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس

جو دلگیر و قدیمی با آدم های اکثراً تحت فشار و ناراحت. محیط کار، دکوراسیون، میزها و سیستم ها بسیار قدیمی هستند. تیمی که من توش کار می کردم مدیریتش خوب نبود. بعضی جاها تاکید و وقت بیش از حد روی یک سری اصول و تسک ها گذاشته می شد و در نهایت به علت مدیریت نادرست، فشار کاری زیاد و توقعات و انتظارات خیلی خیلی زیاد و بی جا، اون تسک ها fail می شدن. افراد متخصص و فنی باسوادی در شرکت وجود دارند که با بیشترشون هرگز در تعامل نخواهید بود. خیلی از کارها براساس اصول قدیمی مهندسی و تولید نرم افزار جلو می رن و یه سری از کارها هم زیاد اصولی نیستن ولی روز به روز اصلاح می شن. در کل همون طور که سایر دوستان اشاره کرده اند، علی رغم تمام بدی هاش، امکان نداره بیایید چارگون و چیزهای به دردبخوری یاد نگیرید. این شرکت به نظرم هیچ گونه مزایای واقعی ای نداره. یه سری ادا و اصول دارن که مثلاً به فکر رفاه و حال خوب کارکنان هستند ولی اون قدر فیک و کم ارزشند که بهتره هیچ حرفی ازشون نزنیم و بیشتر حالت نمایشی دارن و برای خالی نبودن عریضه هستن. کار در این شرکت بسیار تخصصیه و وقت زیادی رو روی موضوعی خاص سپری خواهید کرد و از خیلی از امکانات جدید تکنولوژی که در سایر اکثر شرکت ها جزو واجبات اساسی هستند، هرگز استفاده نخواهید کرد و اگر هم بلد بودید، به احتمال زیاد فراموشتون می شه. افراد جدید راحت تو تیم ها جا نمی افتن و صمیمی شدن با قدیمی ترها سخته. جو شرکت جدیه و شبیه یه پادگان خوبه. کم ترین تناسبی بین حقوقی که می گیرید و نوع کاری که بهتون داده می شه وجود نداره.

معماران عصر ارتباط
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۴ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من از سال ۱۳۹۰ به عنوان کار آموز وارد این شرکت شدم و تا سال ۹۸ اونجا کار میکردم به نظر من این شرکت نسبت به خیلی از شرکت‌هایی که تو حوزه آی‌تی کار میکنند سورس کد قوی تر و تمیزتری داره و افراد حرفه‌ای که اونجا کار میکنند باعث میشه جوان‌ها بتونن خیلی خوب یاد بگیرن و پیشرفت کنند. محیط بسیار صمیمی با همکاران و مدیر عامل شرکت باعث میشه موقع کار احساس خستگی نداشته باشی و از کار کردن لذت ببری، اگر مشکلی پیش بیاد همه با هم کمک میکنند و مشکل رو حل میکنند. مدیرعامل همیشه در دسترسه و میشه مشکلات رو باهاش درمیون گذاشت یا ایده‌ جدیدی اگر داشته باشید. یکی از کارهای خوب شرکت هم زمانی که من بودم این بود که ظهر نیم ساعت تایم بازی و استراحت داشتیم که باعث شد راندمان کاری بچه ها خیلی بالاتر بره. درسته خیلی تو کار شوآف و یا برندینگ نیستن اما تیم برنامه نویسی خیلی حرفه‌ای و محیط کاری عالی دارن. من همیشه دلم برای اونجا تنگ میشه و از خاطرات بسیار خوب من کار کردن تو معماران بود

یارا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

در سالهای قبل یارا مجموعه ای از افراد موفق و باهوش و بادانش بالا بود اما به زعم مدیریت در حال حاضر روابط و پارتی نقش مهمی رو ایفا میکند . مهم نیست شما چقدردانش دارید همینکه بتوانید شوآف کنید و کارهای بی اهمیت خود را مهم جلوه دهید در یارا موفق خواهید بود . در یارا به دفعات افرادی را می بینید که با داشتن دانش کمتر پست و حقوق بالاتری از شما دریافت می کنند . در طی دوران کاری ممکن است چندین پروژه را همزمان پیش ببرید اما بعد از مدتی اکثر آنها کنسل شده یا رها می شوند . درکل فقط برای یادگیری مجموعه ی خوبی برای افراد تازه کار است .

کیلید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت کیلید محیط دوستانه و جو سالمی دارد ولی به دلیل اینکه هنوز استارتاپ است بنابراین روی حقوق و مزایا خیلی حساب باز نکنید . قرارداد ها عموما مبهم و طول مدت کوتاهی دارند . چیزی به نام اضافه کار وجود ندارد . ساختار منابع انسانی به هیچ عنوان به شرکت استارتاپی شبیه نیست .

نوآوران پردازش گستر نصر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

بسیار شرکت خوب و موفقی هست. چند ماه هست که با این شرکت شروع به همکاری کردم. مواردی که این زیر می‌نویسم رو، یکجا و با هم توی شرکت‌های دیگه ندیدم: ۱. ساعات کاری دقیقا ۴۰ ساعت در هفته ۲. پنجشنبه‌ها تعطیل ۳. تماس خارج از ساعات کاری تاحالا نداشتم ۴. پرداخت به موقع (خیلی به موقع) ۵. فضای کاری و امکانات کاری فوق العاده خوب (کامپیوترهای یک‌دست فوق العاده قوی + مانیتورهای ۳۴ اینچ خمیده) ۶. استفاده از تکنولوژی به روز در انجام پروژه‌ها ۷. بکارگیری ابزارهای مدیریت پروژه و سورس کنترل و رفع بسیاری از چالش‌های پروژه که در شرکت‌های قبلی شاهدش بودم ۸. مشخص بودن وظایف (اهمیت این موضوع برای من خیلی زیاد هست) ۹. تحقیق و توسعه به اندازه کافی قبل از شروع تسک‌های خاص و مدیریت جلسات حرفه‌ای توسط مدیر جلسات (اولین بار توی این شرکت فهمیدم جلسات سودمند هم هستن) ۱۰. اعضای تیم همگی بچه‌های کارآمدی هستن و واقعا محیط تخصصی و دوستانه هست. ۱۱. اساس کار اعتماد هست. بعنوان مثال اگر ویژگی خاصی در شخصی مشخص بشه، اون فرد مسئولیت هدفمندتری در اون خصوص بهش محول می‌شه. ۱۲. در ادامه مورد ۱۱، این شرکت نه از من و نه از سایرین، سفته دریافت نکرد قابل ذکر هست که بعد از قضیه کرونا، کارها به صورت ریموت انجام می‌شه و اگر نیاز بشه کسی حضوری به شرکت مراجعه کنه، هزینه رفت و برگشت رو شرکت بر مبنای اسنپ پرداخت می‌کنه (ولو اینکه از کرج بیان پرسنل) و همچنین حق ماموریت می‌ده برای اون روز. ضمنا هزینه خرید مودم و بسته ماهانه اینترنت پرسنل رو بعد از ریموت بر عهده گرفته و همچنین، سیستم‌های شرکت رو در اختیار پرسنل گذاشته تا از منزل با این سیستم‌ها کار کنن. موارد بالا و چند مورد جزیی دیگه از مواردی هست که این شرکت رو یه شرکت کاملا متمایز بدونم. مسلم هست که نقاط ضعف در همه جا وجود داره و این شرکت هم مستثنی نیست. عموما هم موارد جزیی هست و بنا به تجربه شخصی، با مدیریت فردی صحیح، بسیاری از موارد سریع حل می‌شه یا به اطلاع برنامه‌نویس‌های ارشد می‌رسه و رفع می‌شه (نگفتم؟ تا بالاترین مقام شرکت همه برنامه‌نویس‌های پیشکسوت محصولات شرکت هستن و این خوبه). یه مساله هم که نیاز هست ذکر بشه، بنا به تجربه شخصی، اینه که ابتدای ورود ممکنه حس کنید میکرومنیج وجود داره. اما با بوجود اومدن اعتماد، ده یا پونزده روز این حس بیشتر به طول نمی‌انجامه. توانایی‌های شما که شناخته بشه و به شما اعتماد بشه، اون فضا با فضای مشورتی و رایزنی عوض می‌شه.

سپید سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدت 1 ماه مشغول به کار شدم محیط آرومی برای کار هست کار با اینکه حساس هست اما فشار کاری شدید نیست مدیر های خوبی بالا سر تیم هست باتوجه به شراط کرونا دور کاری هست فقط 2 روز هر تیم برا هماهنگی میاد شرکت

کار با آخرین تکنولوژی ها
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
جلسات کاری بیش از اندازه
سفرهای الکترونیک (ایسفر)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که کلا 20 تا نیرو داره و در یک ماه 7 نفر و اخراج میکنه و میره دنبال نیرو و هرکی رو میگیره یه هفته ای باز با دلیل های مسخره ای که مدیریت میاره(چرا فلانی کفشش این شکلیه ردش کنیم بره) و اینکه به هیچ یک از قول های خود متعهد نیستن و مدیریت این مجموعه یک شخصی بسیار با حالات روحی عجیب و دو رو که کار کردن با ایشان مثل کابوس است.در کل به هیچ شخصی حتی دشمن خودم پیشنهاد کار در این جا رو نمیدم.

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

یک تجربه کاری خیلی خوب و لذت بخش، با همکارهای خوب و مدیری که درک و فهم بالایی داره. تیم بام یک یک کاملا اجایل بود و مدیر تیم از تجربه نمی ترسید. واقعا یک سال تجربه لذت بخشی داشتم و از بیرون اومدن از این شرکت پشیمونم.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
جلسات بی نتیجه
شرکت مهندسی و ایمنی شبکه دژپاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس امنیت شبکه·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس امنیت شبکه

بسیار رفتار مدیریت با کارمندان بد و به دید برده نگاه می کنند و سر هر موضوع کوچکی کسر حقوق انجام می دن محیط کار از نظر بهداشت بسیار کثیف اضافه کار نمیدن هزینه اسنپ رو نمی دن هزینه ماموریت نمی دن کلا شرکت هیچ قسمتی تحت عنوان منابع انسانی ندارد بیشتر شبه به مغازه است تا شرکت

عصر فناوری دانش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

به جرات میتونم بگم بدترین محیط رو داره محیط بسیار سمی کارمندان که بدون هیچ دلیلی با افراد تازه وارد بد برخورد میشه اگه برای کارآموزی بیاین ( خود آموزی البته ) بد نیست ولی برای فردی با تجربه اصلا جالب نیست چون 1 : حقوقش خیلی کمه 2 : کسی نیست بهتون نقشه راه بده و خودتون باید یاد بگیرید کد های قدیمی تر رو نگاه میکنی وحشت میکنی چون بینهایت دستخط در کد ها وجود داره که هیچ توضیحی نداره شرکت هیچ اهمیتی به افراد نمیده و عملاً شما ده سال سابقه کار داشته باشید یا یه ماه هیچ تفاوتی نمیکند و با همه بصورت یه آدم غریبه برخورد میشه

ایرانتیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

با تمام وجود متنفرم از این سازمان. کار بیش از اندازه. بی توجهی به پرسنل. عدم امکان پیشرفت. محیط فوق العاده مسموم. عدم دانش کافی و سطح فنی بسیار پایین و مدیران در جایگاه نادرست و شرکت بر پایه ی روابط است محیط به شدن مصمومی داره عدم دانش کافی مدیران و برخورد به شدت نامناسب و همیشگی قطعا همیشه همراهتون خواهد بود در هر جایگاهی و با هر سطح دانشی روابط: تقریبا ۹۵ درصد افرادی که اونجا کار میکنن یا دانشگاه سمنان درس خوندن یا توی اموزشگاهی که مدیر فنی درس میده رفتن و یا دوستان و آشنایان مدیران اون شرکت هستند .هر کسی که وارد اون شرکت میشه درصورتی که اشنایان اونها نباشه نهایت چند ماه دووم میاره و بیشتر نمیتونه بمونه. اضافه کار:اضافه کار هیچ وقت پرداخت نمیشه در نهایت با پیگیری های زیاد مثلا اگه ۸ ساعت اضافه کار کرده باشی پول دو ساعتشو میدن و میگن راندمانت کافی نبوده و هیچ وقت از کار شما راضی نیستن .انتظار دارن تا ۷-۸ شرکت بمونی و براشون کار کنی حتی خیلی اوقات روزای جمعه شمارو مجبور میکنن بیاید سرکار مزایا:عیدی و سنوات با وزارت کار رو میدن صداقت و اطلاعات از کار :تقریبا حدود سه چهار ماه میگفتن این هفته لانچ داریم و از ما کار میکشیدن اما میدیدیم هیچ خبری نیست - به شما هیچ اطلاعی از این که شرکت تو چه وضعیتی قرار داره نمیدن یعنی شما نباید به هیچ وجه حتی با همکار خودتم حرف بزنی در غیر این صورت برخورد شدیدی میکنن

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

ژاکت از نطر من ۳ مشکل اساسی داره که همه مشکلات خرد شرکت از این ۳ مشکل ایجاد میشه... مشکل اول: اینه که افراد قدیمی شرکت که مشخصا ۲ نفر هستند به علت حضور از ابتدای فعالیت ژاکت به مقام های بالایی رسیده اند و هیچ تخصص و علمی برای این کار ندارند ... این موضوع به خودی خود مشکلی ندارد. مشکل از زمانی شروع می شود که شما در کار خود متخصص باشید و وارد این شرکت شوید.. در این حالت در شروع کار این ۲ نفر تخصص شما را کوچک و بی ارزش می اندازند و شما کاملا بی استفاده جلوه پیدا میکنید... مشکل دوم: دخالت های بیجا است... مدیرعامل این شرکت یک احساس نابغه بودن داره و تمام موفقیت های ژاکت که حاصل کار بلندمدت تیمی در شرکت بوده را مدیون به خود میداند... این موضوع باعث میشه که ببینید این فرد در طول روز بارها در کار تمام بخش ها از فنی گرفته تا مارکتینگ و سئو دخالت کند... دقت کنید که اینجا حق بیان نظر رو زیر سوال نمی برم ولی این فرد کاملا تخصص گونه نظر را می دهد و آن را نیز اجرا میگیرد و شما نقش ابزاری دارید ... مشکل سوم: شرکت به ظاهر یک شرکت استارت آپی است و نیاز به خلاقیت، فضای باز فکری و آزمون و خطا دارد... ولی ۲ فردی که به شما در بالاتر گفتم کاملا چشمشون به بقیه شرکت های بزرگ مثل دیجی کالا، علی بابا و ... است و حتی بجای الهام گرفتن از این شرکت ها کاملا کار آنها را کپی می کنند.... در آخر باید بگم اگر متخصصید اصلا به ژاکت نرید به این علت که ژاکت تا همین پارسال در تمام بخش ها حداقل ۱۰ متخصص با تجربه داشت که از میان تا الان همه رفتند و فقط عده ای محدود به امید عوض کردن اوضاع مونده اند... موفق باشید

ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین شرکتی که ممکنه توش کار کنید احتمالا ژاکت خواهدبود! شرکتی که هیچ ارزشی برای کارمندانش قائل نیست و تنها به منافع خودش فکر می‌کنه شاید ژاکت قطعا بدترین شرکتی نباشه که توش ممکنه کار کنید اما بدون هیچ شکی مدیرعامل ژاکت بدترین مدیری هست که در تاریخ بشر وجود داشته! آدمی که توهم همه چیز دان بودن رو داره و در کوچک ترین مسائل شرکت دخالت می‌کنه! از روش جارو زدن آبدارچی شرکت تا مسائل فنی ای که مطلقا هیچ درکی ازشون نداره هیچ ارزشی برای تخصص و دانش شما قائل نیست و تنها شما رو ابزاری برای پیشبرد تزهای عجیب غریب خودش می‌بینه ایشون برای مدیریت نیروی انسانی شرکت از روش زیر آبزنی استفاده می‌کنه و سعی می‌کنه کارمندان شرکت رو با هم بد کنه تا به این صورت بتونه کنترل داشته باشه روشون از جمله ویژگی های دیگر این بزرگوار عدم پذیرش مسئولیت هست. ایشون همواره مسئولیت تصمیمات عجیب خودش رو به گردن کارمندان شرکت میندازه و به شکل جالبی در هر مسئله ای که پیش میاد دنبال پیدا کردن مقصر هست جای اینکه دنبال پیدا کردن راه حل باشه تعریف رفتار حرفه‌ای برای مدیران ژاکت اینه که شما هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس شون باشید اما وقتی نوبت خودشون میشه سعی می‌کنند از پایبندی به ساده ترین تعهدات شون هم فرار کنند تنها نکته مثبت ژاکت کارمندانش هست که اکثر بچه‌ها به شدت با هم دوست و رفیقن و جو بسیار صمیمی ای داره البته کارمندانی هم هستند که تفکرات مشابه مدیران دارند اما تعداد شون کمه و اکثر بچه‌ها با هم بسیار دوست و رفیقن

فناوران اطلاعات پیشخوان ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

1 سال اونجا کار می کردم . اواسط کارم اونجا متوجه شدم به تیم تحلیل پروژه سپرده بودن که درست برخورد کنید با برنامه نویس تا فرار نکنه بره!!! ببینید عمق فاجعه رو . روزی که اومده بودم 2 تا نیرو داشتن میرفتن . اون موقع نیاز داشتم به پول اونجا اما اگر شرایط اونجا رو از قبل می دونستم لیره میریختن نمیرفتم . تیم تحلیل با سطح دانش فنی و آی تی به شدت پایین که لا به لای صحبت برنامه نویسا یک چیزایی متوجه شدن و همونا رو تکرار میکنن . به دلیل نوع برخورد با پرسنل ، برنامه نویسا غالبا درست دل به کار نمیدن و پروژه ها به شدت به لحاظ code style ضعیفه و قابلیت develop نداره و گاها باید مجددا باز نویسی بشه . خودم یک پروژه رو دوباره نوشتم اونجا . پروژه ها غالبا برای دولت نوشته میشه و بی نظمی موج میزنه . مثلا یه دفعه میگن میخواهیم یه سامانه بزنیم برای سهام عدالت باید 1 روزه بالا بیاد! تحت فشار شدید قرار میگیرید و اگر نتونید برسونید هزار جور حرف بهتون میزنن . انجام هم بدید حرف میزنن! اونجا باید یک فول استک تمام عیار باشید و همه چیو بلد باشید ! ui ، ux ، بک اند ، فرانت اند و ... . پشت سر هم خیلی حرف میزنن و فضا به شدت خاله زنکیه. از ساختار agile و scrum استفاده نمیشه اونجا به هیچ وجه چون اصلا در ذات کاری اونجا نمیگنجه ! تمامی کارهای اصلی منحصر شده به یک نفر خاص و اگه اون یک روز نباشه کار شما هم تحت الشعاع قرار میگیره . مدیریت اونجا میگه : من نیروی junior میگیرم یه حقوق 3 یا 4 تومنی بهش میدم یه سامانه نصفه و نیمه میاره بالا ، میدم به این دولتی ها پولمو میگیرم! توصیه : حقوق رو بالا بگید و به هیچ وجه کوتاه نیایید و اندازه اخلاقی و قانونی خودتون کار کنید و نه بیشتر . لطف مکرر = حق مسلم . موفق باشید

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

اگه بتونین حقوق بگیرین ازشون حتما یه اتفاق بدی تو اون بازه براتون باید بیفته در غیر این صورت هیچی نمیدن همش وعده سر خرمنه

حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
ژاکت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۶ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس

مدیریت به شدت ضعیف و اشتباه که به شدت در کار تیم فنی دخالت کرده و بعضا نظر در مورد نحوه پیاده سازی فیچرها میدهد! فشار کاری بالا و وعده های الکی و صد من یک غاز و حقوق پایین از ویژگی های شرکت بوده و اگر در جایی نتونید حق خودتون رو بگیرید اون حق بدون شک خورده میشود و حتی در گرفتن مرخصی چه ساعتی چه روزانه شما دچار مشکل خواهید شد. و مدیریت هیچگونه اعتمادی به کارمندا علی الخصوص تیم فنی ندارد و اگر جایی به طرح فنی ای انتقاد شود در نهایت از موضع قدرت که من رئیسم و اینو میخوام استفاده میشود! و با هندونه زیر بغل کارمندان گذاشتن سعی در نگهداری اون ها با کمترین امکانات دارد.

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

ما اونجا روی پروژه های بزرگی کار کردیم و مشتری ها هم سازمان های بزرگ کشوری و استانی بودند. از لحاظ یادگیری به علت بزرگ بودن پروژه ها فضای خوبی داره و برای برنامه نویسهای تازه کار و دیتابیس خیلی خوبه در زمینه پرداخت حقوق بسیار بسیار نامنظم هستن و ممکن نیست نیروها حقوق کامل بگیرن و گاها تا چند ماه تاخیر دارند مخصوصا نیروهایی که میرن ممکنه تا یکسال طول بکشه تا باهاشون تسویه بشه. به علت وجود نیروهای قدیمی و مسن و با تجربه بیزنسی بالا در سیستم‌ امکان پیشرفت قدری سخت است، اما اگر شما توانمند و پر تلاش باشید شدنی است.

خدمات روز تجارت الکترونیک عرش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس

خب به نظرم این شرکت نیروهای حرفه ای کم نداره و کار باهاشون تجربه خوب و لذت بخشیه. مدیریتش ضعیفه و اون طور که باید به بچه ها و کارشون بها نمی‌دن و قدردان زحماتشون نیستن به قولی تو بری یکی دیگه میاد جات. با توجه به تجربه ای که دارم آینده خوبی در زمینه بیزنس واسه اینجور شرکتها نمی‌بینم ولی اگر دنبال کسب تجربه و یادگیری هستید و حقوق و مزایا براتون خیلی مهم نیست جای مناسبیه واستون. پنجشنبه ها هم میکشنتون سرکار البته یه صبحانه هم میدن بهتون! خلاصه اینکه جایی نیست که نیرو بخواد با دل و جون مایه بزاره واسشون و ماندگار بشه چون نه می‌خوان و نه میتونن وفاداری نیروهاشون رو جلب کنن

اندیشه کامپیوتر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ خرداد ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت پروژه از جاهای دولتی میگیره و انجام میده. ولی پرداخت‌هاشون به شدت افتضاحه. تنها بدی این شرکت پرداخت‌های بدشه. جوری که ممکنه تا حتی شش ماه هم حقوقتون علی الحساب واریز بشه و اگر قسط داشته باشید همه‌اش این استرس را دارید که خدایا این ماه چقدر واریز میکنند؟!!! از نظر مزایا هم تقریبا شرکت هیچ مزایای خاصی نداره و از اضافه کار هم خبری نیست.

وادیرو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس CRM·۴ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس CRM

در یک کلام مزخرف بهترین توصیفی هست که از این شرکت میتوان داشت. با کلی دبدبه و ادعا در حوزه گردشگری، افرادی رو صرفا برای 2 هفته به عنوان استخدام شده می آورند و با وعده جذب قطعی، چنان موقعیت های مسخره و سختی در مقابلشون قرار داده میشه که وا بدهند و بعد از 2 هفته کارکشیدن، به عنوان کارآموز با اونها قطع همکاری میشه. برای چندین نفر این فرآیند تکرار شد و البته این چیزی که میگویم مال سال 97 است، بهتر است با این گروهی که بیشتر به دنبال استخدام اقوام و آشناهای خودشون هستن تا بقیه، اصلا همکاری نکنید. از اون مسئول بازاریابی سبیلو گرفته تا بقیه همه و همه فیلم بازی می کنن.

چارگون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۴ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس

جو دلگیر و قدیمی با آدم های اکثراً تحت فشار و ناراحت. محیط کار، دکوراسیون، میزها و سیستم ها بسیار قدیمی هستند. تیمی که من توش کار می کردم مدیریتش خوب نبود. بعضی جاها تاکید و وقت بیش از حد روی یک سری اصول و تسک ها گذاشته می شد و در نهایت به علت مدیریت نادرست، فشار کاری زیاد و توقعات و انتظارات خیلی خیلی زیاد و بی جا، اون تسک ها fail می شدن. افراد متخصص و فنی باسوادی در شرکت وجود دارند که با بیشترشون هرگز در تعامل نخواهید بود. خیلی از کارها براساس اصول قدیمی مهندسی و تولید نرم افزار جلو می رن و یه سری از کارها هم زیاد اصولی نیستن ولی روز به روز اصلاح می شن. در کل همون طور که سایر دوستان اشاره کرده اند، علی رغم تمام بدی هاش، امکان نداره بیایید چارگون و چیزهای به دردبخوری یاد نگیرید. این شرکت به نظرم هیچ گونه مزایای واقعی ای نداره. یه سری ادا و اصول دارن که مثلاً به فکر رفاه و حال خوب کارکنان هستند ولی اون قدر فیک و کم ارزشند که بهتره هیچ حرفی ازشون نزنیم و بیشتر حالت نمایشی دارن و برای خالی نبودن عریضه هستن. کار در این شرکت بسیار تخصصیه و وقت زیادی رو روی موضوعی خاص سپری خواهید کرد و از خیلی از امکانات جدید تکنولوژی که در سایر اکثر شرکت ها جزو واجبات اساسی هستند، هرگز استفاده نخواهید کرد و اگر هم بلد بودید، به احتمال زیاد فراموشتون می شه. افراد جدید راحت تو تیم ها جا نمی افتن و صمیمی شدن با قدیمی ترها سخته. جو شرکت جدیه و شبیه یه پادگان خوبه. کم ترین تناسبی بین حقوقی که می گیرید و نوع کاری که بهتون داده می شه وجود نداره.

معماران عصر ارتباط
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۴ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من از سال ۱۳۹۰ به عنوان کار آموز وارد این شرکت شدم و تا سال ۹۸ اونجا کار میکردم به نظر من این شرکت نسبت به خیلی از شرکت‌هایی که تو حوزه آی‌تی کار میکنند سورس کد قوی تر و تمیزتری داره و افراد حرفه‌ای که اونجا کار میکنند باعث میشه جوان‌ها بتونن خیلی خوب یاد بگیرن و پیشرفت کنند. محیط بسیار صمیمی با همکاران و مدیر عامل شرکت باعث میشه موقع کار احساس خستگی نداشته باشی و از کار کردن لذت ببری، اگر مشکلی پیش بیاد همه با هم کمک میکنند و مشکل رو حل میکنند. مدیرعامل همیشه در دسترسه و میشه مشکلات رو باهاش درمیون گذاشت یا ایده‌ جدیدی اگر داشته باشید. یکی از کارهای خوب شرکت هم زمانی که من بودم این بود که ظهر نیم ساعت تایم بازی و استراحت داشتیم که باعث شد راندمان کاری بچه ها خیلی بالاتر بره. درسته خیلی تو کار شوآف و یا برندینگ نیستن اما تیم برنامه نویسی خیلی حرفه‌ای و محیط کاری عالی دارن. من همیشه دلم برای اونجا تنگ میشه و از خاطرات بسیار خوب من کار کردن تو معماران بود

یارا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

در سالهای قبل یارا مجموعه ای از افراد موفق و باهوش و بادانش بالا بود اما به زعم مدیریت در حال حاضر روابط و پارتی نقش مهمی رو ایفا میکند . مهم نیست شما چقدردانش دارید همینکه بتوانید شوآف کنید و کارهای بی اهمیت خود را مهم جلوه دهید در یارا موفق خواهید بود . در یارا به دفعات افرادی را می بینید که با داشتن دانش کمتر پست و حقوق بالاتری از شما دریافت می کنند . در طی دوران کاری ممکن است چندین پروژه را همزمان پیش ببرید اما بعد از مدتی اکثر آنها کنسل شده یا رها می شوند . درکل فقط برای یادگیری مجموعه ی خوبی برای افراد تازه کار است .

کیلید
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

شرکت کیلید محیط دوستانه و جو سالمی دارد ولی به دلیل اینکه هنوز استارتاپ است بنابراین روی حقوق و مزایا خیلی حساب باز نکنید . قرارداد ها عموما مبهم و طول مدت کوتاهی دارند . چیزی به نام اضافه کار وجود ندارد . ساختار منابع انسانی به هیچ عنوان به شرکت استارتاپی شبیه نیست .

نوآوران پردازش گستر نصر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

بسیار شرکت خوب و موفقی هست. چند ماه هست که با این شرکت شروع به همکاری کردم. مواردی که این زیر می‌نویسم رو، یکجا و با هم توی شرکت‌های دیگه ندیدم: ۱. ساعات کاری دقیقا ۴۰ ساعت در هفته ۲. پنجشنبه‌ها تعطیل ۳. تماس خارج از ساعات کاری تاحالا نداشتم ۴. پرداخت به موقع (خیلی به موقع) ۵. فضای کاری و امکانات کاری فوق العاده خوب (کامپیوترهای یک‌دست فوق العاده قوی + مانیتورهای ۳۴ اینچ خمیده) ۶. استفاده از تکنولوژی به روز در انجام پروژه‌ها ۷. بکارگیری ابزارهای مدیریت پروژه و سورس کنترل و رفع بسیاری از چالش‌های پروژه که در شرکت‌های قبلی شاهدش بودم ۸. مشخص بودن وظایف (اهمیت این موضوع برای من خیلی زیاد هست) ۹. تحقیق و توسعه به اندازه کافی قبل از شروع تسک‌های خاص و مدیریت جلسات حرفه‌ای توسط مدیر جلسات (اولین بار توی این شرکت فهمیدم جلسات سودمند هم هستن) ۱۰. اعضای تیم همگی بچه‌های کارآمدی هستن و واقعا محیط تخصصی و دوستانه هست. ۱۱. اساس کار اعتماد هست. بعنوان مثال اگر ویژگی خاصی در شخصی مشخص بشه، اون فرد مسئولیت هدفمندتری در اون خصوص بهش محول می‌شه. ۱۲. در ادامه مورد ۱۱، این شرکت نه از من و نه از سایرین، سفته دریافت نکرد قابل ذکر هست که بعد از قضیه کرونا، کارها به صورت ریموت انجام می‌شه و اگر نیاز بشه کسی حضوری به شرکت مراجعه کنه، هزینه رفت و برگشت رو شرکت بر مبنای اسنپ پرداخت می‌کنه (ولو اینکه از کرج بیان پرسنل) و همچنین حق ماموریت می‌ده برای اون روز. ضمنا هزینه خرید مودم و بسته ماهانه اینترنت پرسنل رو بعد از ریموت بر عهده گرفته و همچنین، سیستم‌های شرکت رو در اختیار پرسنل گذاشته تا از منزل با این سیستم‌ها کار کنن. موارد بالا و چند مورد جزیی دیگه از مواردی هست که این شرکت رو یه شرکت کاملا متمایز بدونم. مسلم هست که نقاط ضعف در همه جا وجود داره و این شرکت هم مستثنی نیست. عموما هم موارد جزیی هست و بنا به تجربه شخصی، با مدیریت فردی صحیح، بسیاری از موارد سریع حل می‌شه یا به اطلاع برنامه‌نویس‌های ارشد می‌رسه و رفع می‌شه (نگفتم؟ تا بالاترین مقام شرکت همه برنامه‌نویس‌های پیشکسوت محصولات شرکت هستن و این خوبه). یه مساله هم که نیاز هست ذکر بشه، بنا به تجربه شخصی، اینه که ابتدای ورود ممکنه حس کنید میکرومنیج وجود داره. اما با بوجود اومدن اعتماد، ده یا پونزده روز این حس بیشتر به طول نمی‌انجامه. توانایی‌های شما که شناخته بشه و به شما اعتماد بشه، اون فضا با فضای مشورتی و رایزنی عوض می‌شه.

سپید سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

مدت 1 ماه مشغول به کار شدم محیط آرومی برای کار هست کار با اینکه حساس هست اما فشار کاری شدید نیست مدیر های خوبی بالا سر تیم هست باتوجه به شراط کرونا دور کاری هست فقط 2 روز هر تیم برا هماهنگی میاد شرکت

کار با آخرین تکنولوژی ها
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
جلسات کاری بیش از اندازه