ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۳ از ۲۲۳
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

رفتم مصاحبه، کلا سوالات فرانت‌اند پرسیدن ازم، درصورتی که بک‌اند دولوپرم، درآخر گفتند اگر اینارو بلد نیستی پس چرا تو رزومه نوشتی، منم گفتم ننوشتم، درآخر فهمیدم روزمه اشتباه باز کرده بودن :)) خلاصه کلی وقتم گرفتن و فهمیدم همه‌چی خیلی بی‌برنامه و هیتی جلو میره، با این حال یه چالش فرانت‌اند دادن که قطعا انجام ندادم و به فریلنسری مشغول شدم. ولی دفترشون خیلی تمیز بود، رفتارشون خیلی محترمانه و خوب بود، ظاهرا همه خیلی خوشحال بودن که اونجا کار میکردن. ولی باید یه فکری به حال مدیریت هیتیش بکنند.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

به مدت حدودا ۱سال مشغول کار بودم که به دلیل استک های مختلف کمک میکنه که با سرویس های مختلفی آشنا بشین و مسئله دیگه این که محیط دوستانه ای بین همکاران کارینا وجود داره ولی یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که شما هیچوقت مدیرعامل شرکت رو نمیبینین حتی تو جشن های داخل شرکت و مشکل دیگه مدیریت بعضی از تیم ها توسط افرادی با سطح کیفی پایین

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
System Admin

تقریبا به مدت یکسال به عنوان system admin تو واحد زیرساخت مشغول به کار بودم. هر چیزی روال مشخص و شفاف خودش رو داشت مثل مرخصی، مزایا، ناهار، محاسبه حقوق و.. به مناسبت های مختلف مثل یلدا، شب عید و ۹ سالگی کارینا مراسم خوبی رو برگذار میکردند. در رابطه با عملکرد مدیر فنی کارهای خوب و مثبتی رو شاهد بودم اما متاسفانه ارتباط مدیر عامل به باقی کارکنان نزدیک به صفر بود تقریبا. اما در کل در مدتی که تو کارینا کار می کردم شاهد اتفاقات مثبت و رو به رشدی بودم.

پویا رسانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب

برگزاری دوره های آموزشی
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
میاره
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

محیط شرکت بسیار خشک و مذهبی

حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم امکان استراحت بین کار
پیاده
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

متاسفانه حجم کار موجود با تعداد نیرو همخوانی ندارد و فشار کاری بسیار زیاد است. قول های زیادی داده میشود که معمولا هم به بدقولی سر و تهش هم میاد :) مثلا از سال گذشته قرار بر بیمه بود که از آبان بالاخره میسر شد و خسارت حاصل از اون روزها همینجوری رها شد :)

داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

من دوران را دوست میدارم طیف وسیعی از پروژه های جذاب ، پرسنل همدل و مدیرانی دوست داشتنی

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

به نظرم در کل دیجی‌کالا جای بسیار خوبی برای کاره. تعادل خوبی بین کار و زندگی هست و حقوقش جزو بالاترین‌ها در ایران ه. تجربه‌ی کار در یک سازمان بسیار بزرگ با افراد مختلف می‌تونه خیلی در مسیر پیشرفت شغلی‌تون تاثیرگذار باشه. ایرادی که من می‌تونم بگیرم این است که دیجی‌کالا از اون جایی یه سازمان بزرگ هست، دست شما به عنوان یک متخصص آی‌تی خیلی باز نیست در نتیجه خلاقیت و نوآوری در دیجی‌کالا نسبت به استارت‌آپ‌ها کم‌تر به چشم میاد. ساعت کاری تا حد زیادی شناور هست و اگر دیر سر کار برسید می‌تونید بیش‌تر شرکت بمانید و کسری کار خود رو جبران کنید. محیط کاری جذاب و مدرن ه و در بدور استخدامتون یه لپ‌تاپ و مانیتور (و در صورت موافقت مانیتور دوم و کیبورد) بهتون داده می‌شه. حقوق‌ها سر موعد مقرر واریز می‌شه در طول یک سال تنها یک بار دیدم که با تاخیر چند روزه واریز شه نهار هم از طرف شرکت داده می‌شه

سیتی نت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

از هفته ی سوم دیگه فهمیدم اونجا جای من نیست، خساست تو تار و پود ( و نه فقط حقوق) شرکت موج میزنه

بیمه تکمیلی
تیم صمیمی
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

هم دلی و گرم بودن فضای کاری در تیم‌ها وجود دارد اما مجموعه مدیریت و منابع انسانی در تصمیم‌گیری و رشد نیرو ضعیف عمل ‌می‌کند.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

با توجه به ماهیت استارت‌آپی دارای ضعف هایی در راندمان نگه‌داری تیم و رشد نیرو است که به مدت یکسال فعالیتم رشد مجموعه به مرور قابل لمس بود.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
System Admin

در مدت کوتاهی که در این شرکت بودم شاهد این بود که بخش زیرساخت به ترتیب به خاطر عدم مدیریت و رفتارهای نامناسب نیروهای قوی خودش را از دست می دهد. در حدی که تعداد مدیر سیستم از ۳ نفر به ۱ نفر تقلیل یافته بود. به غیر از یک نفر هیچ sysadmin ای بیشتر از ۱۰ ماه در شرکت دوام نیاورده است!

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

قراردادی که با کارمندان بسته می شود کاملا یک طرفه است و متاسفانه شرکت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به نیروی کار پایبند نیست، پرداخت حقوق منظم و به موقع نیست، جو حاکم دیکتاتوری محض است، هیچ گونه برنامه یا نقشه مشخصی وجود ندارد، انتقادات و درخواست های شما توسط لایه های میانی مدیریت در نطفه خفه می شود! مدیران ارشد هیچ گونه تحصیلات آکادمیک ندارند چه رسد به تحصیلات مرتبط! مدیریت مجموعه در تمامی سطوح فوق العاده ناکارآمد و بی کفایت بوده، ساعت کاری شناور ندارد، کسری حقوق 5 برابری!!! برای تاخیر ها لحاظ می شود. به جرات می توانم بگویم که بدترین تجربه کاری خود را در این شرکت داشتم.

داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

ممکنه حقوق دریافتی نسبت به سایر شرکت ها کمتر باشه ولی به هر حال چیزی هستش که خودتون تو قرارداد پذیرفتین. از از لحاظ پرداخت به موقع و بدون مشکل هستش. تو انجام تسک ها تخمین ها و زمان ها باید دقیق ثبت بشن که اگه عادت نداشته باشین اذیت کننده هستش. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه ها 9 تا 1.30 هستش شناوری رو میتونید یه ساعت زودتر ورود و خروج کنین یعنی از 8 تا 17. و یک ساعت در روز زمان نهار و ... دارید. تنوع پروژه ها زیاد هستش و هر ساله چندین پروژه مختلف انجام میشه. اگه مدیر پروژه و... نباشین احتمال اینکه تو زمان غیر کاری باهاتون برای انجام کاری تماس بگیرن خیلی کمه. امکان پیشرفت وجود داره. و گاهی اوقات برای بررسی و تست تکنولوژی های جدید تو پروژه ها میتونید زمان اضافه بگیرید. به طور کلی شرکت خوب هستش ولی به دلیل اینکه شرکت نرم افزاری هستش و درآمد به طور مستقیم از قرارداد ها تامین میشه زمان انجام پروژه ها محدود و مشخص هستش و سقف حقوق وجود داره و احتمالا بعد از یه مدت برای افزایش حقوق از یه حدی به بالاتر باید برید یه شرکت دیگه.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط شلوغ و پویایی داره ولی باید بتونی خودتو بکشی بالا از نظر امکانات رفاهی نسبت به اسنپ پایین‌تره از نظر محیط کاری عین آکواریوم میمونه :)) هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره، دیوایس هایی که در اختیار میذارن ضعیف و سطح پایین هستن ولی در کل نسبت به خیلی از شرکت های دیگه که کار کردم بهتره در ضمن تعداد رو اینجا اشتباه زدن :))) تعداد کارکنان بالای ۲۰۰ نفر هست

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مدیریت نالایق و رفتار بسیار زننده با کارمندان ؛ پرداخت نکردن حقوق و در نهایت طلبکار بودن از کارمند ؛ سطح کاری خیلی پایین و نبود مدیریت بر کارها ؛ نداشتن مدیر پروژه با سطح دانش کافی (مدیر پروژه ساختمانی نمیتونه مدیر پروژه خوبی برای حوزه آی تی باشه) ؛ کسانی هم که چندین بار درخواست حقوق میکردند در آخر تهمت هایی بهشون زده میشد ؛ ضعف شدید در مدیریت مالی (تقریبا بخش مالی تعطیل بود) ؛ فضای کاری بسیار بد ؛ نبودن انگیزه کاری ؛ گرفتن هزینه بیمه و پرداخت نکردن بیمه کارمندان

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که همایش در حمایت از طراحان اجرا میکند اما حقوق کارمندان خود را نمیدهد.

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
فریکادل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

چندین بار تماس گرفتم ولی در نهایت حاضر به پرداخت تسویه حساب نشدند دوتا دیگه از همکاران هم همین مشکل رو باهاشون داشتند، بیمه رو هم فوق العاده بی نظم پرداخت کردند یک ماه رد میکردند دوماه نمیکردند. سیستم کاری فوق العاده بی نظم و با مدیریت ضعیف

ستیران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

اولین جایی که مشغول شدم این شرکت بود، شرکت خوبی برای شروع، همه چیز منظم و خوبه کلی چیز یاد گرفتم فقط جایی که برنامه نویس ها هستن دوربین هست، به نظرم جالب نیست

کار در محیط مطبوع و به روز
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
خوراکی رایگان
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
سانا گستر سبز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
مهندس نرم افزار

سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.

آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

رفتم مصاحبه، کلا سوالات فرانت‌اند پرسیدن ازم، درصورتی که بک‌اند دولوپرم، درآخر گفتند اگر اینارو بلد نیستی پس چرا تو رزومه نوشتی، منم گفتم ننوشتم، درآخر فهمیدم روزمه اشتباه باز کرده بودن :)) خلاصه کلی وقتم گرفتن و فهمیدم همه‌چی خیلی بی‌برنامه و هیتی جلو میره، با این حال یه چالش فرانت‌اند دادن که قطعا انجام ندادم و به فریلنسری مشغول شدم. ولی دفترشون خیلی تمیز بود، رفتارشون خیلی محترمانه و خوب بود، ظاهرا همه خیلی خوشحال بودن که اونجا کار میکردن. ولی باید یه فکری به حال مدیریت هیتیش بکنند.

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

به مدت حدودا ۱سال مشغول کار بودم که به دلیل استک های مختلف کمک میکنه که با سرویس های مختلفی آشنا بشین و مسئله دیگه این که محیط دوستانه ای بین همکاران کارینا وجود داره ولی یکی از مشکلاتی که وجود داره اینه که شما هیچوقت مدیرعامل شرکت رو نمیبینین حتی تو جشن های داخل شرکت و مشکل دیگه مدیریت بعضی از تیم ها توسط افرادی با سطح کیفی پایین

راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
System Admin

تقریبا به مدت یکسال به عنوان system admin تو واحد زیرساخت مشغول به کار بودم. هر چیزی روال مشخص و شفاف خودش رو داشت مثل مرخصی، مزایا، ناهار، محاسبه حقوق و.. به مناسبت های مختلف مثل یلدا، شب عید و ۹ سالگی کارینا مراسم خوبی رو برگذار میکردند. در رابطه با عملکرد مدیر فنی کارهای خوب و مثبتی رو شاهد بودم اما متاسفانه ارتباط مدیر عامل به باقی کارکنان نزدیک به صفر بود تقریبا. اما در کل در مدتی که تو کارینا کار می کردم شاهد اتفاقات مثبت و رو به رشدی بودم.

پویا رسانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب

برگزاری دوره های آموزشی
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
جلسات کاری بیش از اندازه
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
میاره
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

محیط شرکت بسیار خشک و مذهبی

حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم امکان استراحت بین کار
پیاده
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

متاسفانه حجم کار موجود با تعداد نیرو همخوانی ندارد و فشار کاری بسیار زیاد است. قول های زیادی داده میشود که معمولا هم به بدقولی سر و تهش هم میاد :) مثلا از سال گذشته قرار بر بیمه بود که از آبان بالاخره میسر شد و خسارت حاصل از اون روزها همینجوری رها شد :)

داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس

من دوران را دوست میدارم طیف وسیعی از پروژه های جذاب ، پرسنل همدل و مدیرانی دوست داشتنی

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
دیجی کالا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

به نظرم در کل دیجی‌کالا جای بسیار خوبی برای کاره. تعادل خوبی بین کار و زندگی هست و حقوقش جزو بالاترین‌ها در ایران ه. تجربه‌ی کار در یک سازمان بسیار بزرگ با افراد مختلف می‌تونه خیلی در مسیر پیشرفت شغلی‌تون تاثیرگذار باشه. ایرادی که من می‌تونم بگیرم این است که دیجی‌کالا از اون جایی یه سازمان بزرگ هست، دست شما به عنوان یک متخصص آی‌تی خیلی باز نیست در نتیجه خلاقیت و نوآوری در دیجی‌کالا نسبت به استارت‌آپ‌ها کم‌تر به چشم میاد. ساعت کاری تا حد زیادی شناور هست و اگر دیر سر کار برسید می‌تونید بیش‌تر شرکت بمانید و کسری کار خود رو جبران کنید. محیط کاری جذاب و مدرن ه و در بدور استخدامتون یه لپ‌تاپ و مانیتور (و در صورت موافقت مانیتور دوم و کیبورد) بهتون داده می‌شه. حقوق‌ها سر موعد مقرر واریز می‌شه در طول یک سال تنها یک بار دیدم که با تاخیر چند روزه واریز شه نهار هم از طرف شرکت داده می‌شه

سیتی نت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۷ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

از هفته ی سوم دیگه فهمیدم اونجا جای من نیست، خساست تو تار و پود ( و نه فقط حقوق) شرکت موج میزنه

بیمه تکمیلی
تیم صمیمی
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

هم دلی و گرم بودن فضای کاری در تیم‌ها وجود دارد اما مجموعه مدیریت و منابع انسانی در تصمیم‌گیری و رشد نیرو ضعیف عمل ‌می‌کند.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
مدیریت بی ثبات
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
هیچستان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

با توجه به ماهیت استارت‌آپی دارای ضعف هایی در راندمان نگه‌داری تیم و رشد نیرو است که به مدت یکسال فعالیتم رشد مجموعه به مرور قابل لمس بود.

بیمه تکمیلی
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
راهکارهای همراه کارینا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·System Admin·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
System Admin

در مدت کوتاهی که در این شرکت بودم شاهد این بود که بخش زیرساخت به ترتیب به خاطر عدم مدیریت و رفتارهای نامناسب نیروهای قوی خودش را از دست می دهد. در حدی که تعداد مدیر سیستم از ۳ نفر به ۱ نفر تقلیل یافته بود. به غیر از یک نفر هیچ sysadmin ای بیشتر از ۱۰ ماه در شرکت دوام نیاورده است!

پاک چرخ ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

قراردادی که با کارمندان بسته می شود کاملا یک طرفه است و متاسفانه شرکت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به نیروی کار پایبند نیست، پرداخت حقوق منظم و به موقع نیست، جو حاکم دیکتاتوری محض است، هیچ گونه برنامه یا نقشه مشخصی وجود ندارد، انتقادات و درخواست های شما توسط لایه های میانی مدیریت در نطفه خفه می شود! مدیران ارشد هیچ گونه تحصیلات آکادمیک ندارند چه رسد به تحصیلات مرتبط! مدیریت مجموعه در تمامی سطوح فوق العاده ناکارآمد و بی کفایت بوده، ساعت کاری شناور ندارد، کسری حقوق 5 برابری!!! برای تاخیر ها لحاظ می شود. به جرات می توانم بگویم که بدترین تجربه کاری خود را در این شرکت داشتم.

داده پرداز پویای شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

ممکنه حقوق دریافتی نسبت به سایر شرکت ها کمتر باشه ولی به هر حال چیزی هستش که خودتون تو قرارداد پذیرفتین. از از لحاظ پرداخت به موقع و بدون مشکل هستش. تو انجام تسک ها تخمین ها و زمان ها باید دقیق ثبت بشن که اگه عادت نداشته باشین اذیت کننده هستش. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 18 و پنج شنبه ها 9 تا 1.30 هستش شناوری رو میتونید یه ساعت زودتر ورود و خروج کنین یعنی از 8 تا 17. و یک ساعت در روز زمان نهار و ... دارید. تنوع پروژه ها زیاد هستش و هر ساله چندین پروژه مختلف انجام میشه. اگه مدیر پروژه و... نباشین احتمال اینکه تو زمان غیر کاری باهاتون برای انجام کاری تماس بگیرن خیلی کمه. امکان پیشرفت وجود داره. و گاهی اوقات برای بررسی و تست تکنولوژی های جدید تو پروژه ها میتونید زمان اضافه بگیرید. به طور کلی شرکت خوب هستش ولی به دلیل اینکه شرکت نرم افزاری هستش و درآمد به طور مستقیم از قرارداد ها تامین میشه زمان انجام پروژه ها محدود و مشخص هستش و سقف حقوق وجود داره و احتمالا بعد از یه مدت برای افزایش حقوق از یه حدی به بالاتر باید برید یه شرکت دیگه.

اسنپ تریپ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط شلوغ و پویایی داره ولی باید بتونی خودتو بکشی بالا از نظر امکانات رفاهی نسبت به اسنپ پایین‌تره از نظر محیط کاری عین آکواریوم میمونه :)) هیچ جذابیتی محیط اطرافش نداره، دیوایس هایی که در اختیار میذارن ضعیف و سطح پایین هستن ولی در کل نسبت به خیلی از شرکت های دیگه که کار کردم بهتره در ضمن تعداد رو اینجا اشتباه زدن :))) تعداد کارکنان بالای ۲۰۰ نفر هست

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مدیریت نالایق و رفتار بسیار زننده با کارمندان ؛ پرداخت نکردن حقوق و در نهایت طلبکار بودن از کارمند ؛ سطح کاری خیلی پایین و نبود مدیریت بر کارها ؛ نداشتن مدیر پروژه با سطح دانش کافی (مدیر پروژه ساختمانی نمیتونه مدیر پروژه خوبی برای حوزه آی تی باشه) ؛ کسانی هم که چندین بار درخواست حقوق میکردند در آخر تهمت هایی بهشون زده میشد ؛ ضعف شدید در مدیریت مالی (تقریبا بخش مالی تعطیل بود) ؛ فضای کاری بسیار بد ؛ نبودن انگیزه کاری ؛ گرفتن هزینه بیمه و پرداخت نکردن بیمه کارمندان

مرکز طراحی اسپیرال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

شرکتی که همایش در حمایت از طراحان اجرا میکند اما حقوق کارمندان خود را نمیدهد.

cons: مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
فریکادل
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ فروردین ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

چندین بار تماس گرفتم ولی در نهایت حاضر به پرداخت تسویه حساب نشدند دوتا دیگه از همکاران هم همین مشکل رو باهاشون داشتند، بیمه رو هم فوق العاده بی نظم پرداخت کردند یک ماه رد میکردند دوماه نمیکردند. سیستم کاری فوق العاده بی نظم و با مدیریت ضعیف

ستیران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ فروردین ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

اولین جایی که مشغول شدم این شرکت بود، شرکت خوبی برای شروع، همه چیز منظم و خوبه کلی چیز یاد گرفتم فقط جایی که برنامه نویس ها هستن دوربین هست، به نظرم جالب نیست

کار در محیط مطبوع و به روز
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
خوراکی رایگان
جلسات بی نتیجه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
جلسات کاری بیش از اندازه
سانا گستر سبز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
۴.۰
مهندس نرم افزار

سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.