وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۴ از ۳۳۲
تلوبیون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید

وارد شرکت شدم خیلی خوش برخورد بودن. همزمان دو نفر وارد جلسه مصاحبه شدن و یکیشون مسئول تیم فنی بود و یه خانم مسئول HR بودن . شروع کردم از خودم گفتم و از پروژه ها و سابقه ام گفتم (پروژه هایی که کاربرشون بیشتر از ۵۰۰هزارتا بود) . مسئول فنی چنتا سوال کلی پرسید مثلا از چه ورژن کنترلی استفاده میکنی و در زمینه دید کاربری چقد تجربه داری یا مثلا چنتا سوال تیم ورک … در کل خیلی مصاحبه آسونی و کلی بود بعد از اینکه سوالهای مسئول فنی تموم شد مسئول HR یه سری سوال های غیر مرتبط و عجیب میپرسید! مثلا دست آورد هات تا الان چی بودن!یا اینکه دقیقا چه مشکلاتی شرکت قبلی داشت که میخوای بیای بیرون(تا جایی که میشد به شرکت لطمه وارد نشه توضیح دادم ولی به صورت دقیق میخواست از وضعیت شرکت سر در بیاره) ! و یه سری سوال های روتین که منابع انسانی میپرسه مثل اینکه چند سال آینده خودت رو چجوری میبینی یا محیط کار ایده ال ات چجوریه… (در طول مصاحبه که با مسئول فنی صحبت میکردم مسئول HR یه بند بهم نگاه میکرد و نمیدونم دلیل اینکه با هم وارد مصاحبه شدن چی بود!) نمیدونم خیلی عجیب بودن کلا مصاحبه فنی خاصی که نداشتم چنتا سوال ساده هم مسئول منابع انسانی پرسید. و گفتن هفته بعد حتما بهتون خبر منفی یا مثبت میدیم که بعد از گذشت ۲ هفته هنوز خبری ندادن.

تهران ملودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه لاجستیک و فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه لاجستیک و فروش

سخت ترین سوالات در مورد تجهیزاتی که خودشون دقیقا ده روزم نبود که وارد کرده بودن و خودشون هم اطلاع کافی در موردش نداشتن در کل فقط قصد استخدام نداشتن اما توو سایت قسمت استخدام دارن رزومه م رو حتی یک بار هم نخونده بودن یا اینکه کلا دانلود نکرده بودن سوالات خیلی غیرمنتظره بود برخورد هم کاملا مهلوم بود الکی مهربانانه بود اما معلوم بود قصد استخدام نداشتن پارتی داشته باش ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ

تهران جنوب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مناقصات·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مناقصات

این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم‌. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تضمین کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تضمین کیفیت

دوساعت فرم روانشناسی پر کردم مدیر منابع انسانیش یه سری سوالای عجیب پرسید. سوالای خصوصی پرسیدند. یه جورایی به تمسخر گرفته بودند انگار. امیدوارم مدیر عامل این شرکت به جای استفاده اون همه نیروی ناکارامد که فقط داشتن چرخ میزدن دو سه تا نیروی خوب استفاده کنه.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه ریزی تولید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه ریزی تولید

اول یک فرم استخدام ۶ صفحه ای رو گذاشتن روبروم و گفتن تکمیل کن. از شخصی ترین و جزئی ترین سوالات مربوط به زندگیم داخلش بود. بعد یه آزمون به اصطلاح روانشناسی که ۱۸۰_۱۹۰ تا سوال داشت رو باید توی نیم ساعت جواب میدادم. که مونده بودم تو سوال مثلا ۱۶۹ به چه درکی از روحیه و روان من میرسیدن که تو سوال ۵۰ نمیتونستن برسن. بعد از اون رفتم واسه مصاحبه. سه نفره فوق نابلد شروع کردن به سوال پرسیدن جوری که انگار دزد گرفتن. فوق العاده ناحرفه ای و خجالت اور. طوری رفتار میکردن که انگار من مجرمم و اونا قاضی. کلا هر حرفی میزدم یه جوری منفی برداشت میکردن و قضاوتم میکردن. بعد از اون گفتن بدم واسه تست عملی. فاجعه این بود که فایلی ازش میخواستن تست عملی بگیرن مشکل دار بود و خودشون هم مشکلش رو نمیدونستن جیه و انتظار داشتن من جواب صحیح بیارم. کلا از تهران شیمی خیلی بعید بود همچین مصاحبه افتضاحی.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس سئو·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس سئو

مصاحبه تخصصی انجام شد، سوالاتی که پرسیدند مشخص بود که مدیر تیم مارکتینگ به این حوزه آشنایی کامل دارند و وظایف رو‌ کاملا تشریح کردند. دو مرحله مصاحبه داشتم مرحله دوم با مدیر سئوی مجموعه بود که اتفاقا مصاحبه حرفه ای و در عین حال صمیمی ای بود.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست محتوا

روند مصاحبه خیلی دوستانه بود. سوالات تخصصی درباره کار و اخلاقیات و روحیه کاری. مصاحبه کننده بسیار حرفه ای بود و همه چیز به دور از استرس سپری شد. سازوکار شرکت کاملا مشخص بود و مشخص بود که چه وظایفی نیاز دارند و چه کاری باید انجام داد.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

سوالاتی در مورد اخرین حقوق ، سابقه کار ، مدرک تحصیلی ، اخلاقیات ،ساعت کاری محل زندگی ، مهارت هایی که بلدی ، توی محل کار قبلیت چه چیزایی مشاوره میدادی ، فروشندگی موبایل کدوم فروشگاه بود

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

برخورد مناسبی داشتند فقط تاخیر حضورشون در جلسه زیاد بود که تقریبا همه شرکت های بزرگ به همین منوال هست, تماس گرفتن برای حضور آزمایشی و قرارداد، ولی در همون فاصله جای دیگری مشغول شده بودم

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

عالی بود خیلی خوش صحبت و محترمانه مصاحبه انجام شد و خیلی همدلانه بودند و کاملا راضیم از همه چی.محیط کاملا حرفه ای و دوستانه ای دارد و مدیران با تجربه و دلسوز به همراه کارمندان کاری و مهربان.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست

قبل از مصاحبه و در اولین تماس تلفنی که با بنده داشتند، هر آن چیزی که برای مصاحبه نیاز بود به من اعلام فرمودند تا مصاحبه به جلسه دوم نکشد. و فقط در یک جلسه مصاحبه، تمام مراحل مصاحبه انجام شد. منظورم مصاحبه عمومی و تخصصی و مصاحبه با مسئولین مرتبط.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا

همه چی خیلی نرمال بود… مدیر دیجیتال مارکتینگ خیلی حرفه باهام مصاحبه کرد و همون اول فهمیدم چقدر جوون گرا هستن.. خیلی مهربون و راستگو بودن منم باهاشون حقیقت رو در میون گذاشتم.. تمام اشکالاتشون رو که از بیرون بیزینسشون معلوم بود گفتم بهشون محترمانه پذیرفتن… کمتر از سه روز هم طول کشید تا کلا مشغول به کار شم از زمان فرستادن رزومه تا وقتی استخدام شدم😂… هنوز هم همینجا هستم و خیلی راضی ام از شرایطم… نظر اپن آقا که بد گفتن هم گویا برای مدیریت قبلی بوده من پیگیری کردم گفتن برای چند ماه پیش بوده… جدیدا عالی شده منابع انسانی حرفه ای، مدیر دیجیتال و تیم کاملا حرفه ای و خوش ذوق، مدیریت گل مجموعه مدام با کارکنان در ارتباطه و صحبت میکنه که راضی باشیم از مجموعه ای که توش هستیم… امیدوارم بدردتون بخوره نظرم. مرسی

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

عالی بود فقط چند سوال تخصصی پرسیدن و در مدت آزمایشی دائما مورد ازمون قرار میگرفتم . و در اخر با احترام کامل همکاری رو شروع کردم و محیط کاری جذابی رو برام رقم زد

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ

این شرکت از طریق ایران تلنت شماره من رو پیدا کرده بود و بهم زنگ زد تا بیام برای مصاحبه به عنوان مدیر اول که وارد شدم با مدیر منابع انسانی صحبت کردم . سوالات بسیار سطحی و بچه گونه به شکل این که دعوات نمیشه سرکار با کسی؟ گویا مشکلات اینجوری زیاد داشتن بعد از اون رفتم با مدیر عامل صحبت کنم. چشمتون روز بد نبینه ایشون گویا قبلا علاالدین فروشگاه داشته الان مدیرعامل یه شرکت شده و اینا . اصلا نمی شد باهاش حرف زد اینقدر که سنتی و بازاری بود . اول همه ی حرفاش خودم میدونم بود. با اینکه وضعیت دیجیتال مارکتینگشون در حد فروشگاه ۳۹ تومنی بود ولی به من گفتن که تو حقوقی که میخوای زیاده و این جمله رو گفتن “تو بنز میخوای منم بنز بهت میدم ولی ثابت کن در این حد میتونی ارزش تولید کنی” دیگه خودتون میتونید حدس بزنید بقیشو . من کلی از این صحبت ها و اینا شوکه شدم و خوب برخورد خیلی سطح پایین بود ولی خوب گفتیم بزار یه تستی بکنیم . به من گفتن برامون پلن بنویس منم گفتم پلن که هزینه داره و من رایگان نمینویسم . گفتن نه ما میخوایم شروع کنیم و فلان و…. اینقدر پرخاشگرانه اصرار کردن که گفتم باشه من تحلیل وضعیت مینویسم براتون برای جلسه بعد. من رفتم و خوب از اونجایی که داستان از بیس مشکل داشت شروع کردم به نوشتن. ۱۰ روز بعد رفتیم برای مصاحبه بعدی و پرزنت این پرو پوزال . مثل یه مشاوره ۱۰ ساعته ازم استفاده کردن اینو چیکار کنیم اونو چیکار کنیم سوشال رو چیکار کنیم. برای سئو برای شرکت فلان چیکار کنیم چیزی حدود ۳ تا ۴ ساعت مشاوره مفتی دادم در حدی که برای مصاحبه واقعا نبود و لازم هم نبود . ولی میگفت من باید ثابت بشه بهم گویا براشون حقوق پیشنهادی من یه چی در حد رویا بود. خلاصه که منابع انسانی هم که میگفت به نظرم باید اینارو داکیومنت کنی بهمون بدی یعنی قشنگ مشاور مفت گیر آورده بودن. دیگه هم ازشون خبری نشد تا اینکه خودم پیگیری کردم و پیام دادم گفتن انشالله یه وقت دیگه. خلاصه که شمارتو پیدا می کنن بهت زنگ میزنن میگن بیا. وقتتو هدر میدن آخرهم بهت خبر هم نمیدن حتی . رفتار مدیرعامل و منابع انسانی به قدری تحقیرآمیزه که متقاضی مدیر دیجیتال مارکتینگ فکر میکنه اونجا بازاره و اونم شاگرد مغازه است البته طبیعی هم هست تازه از فروشگاه و فروش موبایل تو علاالدین اومدن وفروشگاه زدن و احتمالا تحصیلات و تجربه کاری تو بیزینس ندارن . فروشگاهشون هم به خاطر اینکه قیمت مصوب دولتی میده فروش داره و از لحاظ دیجیتال مارکتینگ به شدت ضعیفه. به نظر من و با این تجربه اگر بهتون زنگ زدن سیم کارتون رو عوض کنید و سه بار قل هو الله بخونید . 🙂

تبیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس صنایع·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مهندس صنایع

مصاحبه شون دومرحله داشت مرحله اول توسط منابع انسانی و مرحله دوم مصاحبه توسط مدیر واحد. اول از همه اینکه برای کارکردن تو این شرکت برای خانمها پوشش چادر اجباری هست ولی موقع تماس چیزی به کارجوها نمیگن که اونها رو بکشونن به شرکتشون که به نظر من یجورایی عدم صداقت هست چون شاید هر کسی تمایل به پوشش اجباری نداشته باشه و اگر اول کار بفهمه خب اعلام انصراف میکنه و الکی وقتش برای رفتن به مصاحبه اونها تلف نمیشه! مصاحبه مرحله اول توسط یه خانم انجام شد که مدیر منابع انسانی بودند. کلش پنج دقیقه طول کشید یه فرمی بهم دادن که پرکنم سوالاتی مثل اینکه هدفت از زندگی چیه و نقاطه قوت و ضعفت چیه و ازین حرف ها. فرم رو پر کردم و بهشون دادم یه نگاهی انداختن بهش و گفتن جوابهات اون چیزی نبود که من انتظار داشتم! بعدش چند تا سوال تکراری و کلیشه ای هم شفاهی ازم پرسیدن مثل اینکه چرا از محل کار قبلیت اومدی بیرون و چند تا سوال در مورد رشته تحصیلیم و نرم افزارهای تخصصی رشته صنایع پرسیدن که مشخص بود اطلاعاتشون در این مورد در حد زیرصفره و اصلا خودشونم نفهمیدن چی گفتن.فقط وانمود می کردن از همه چیز سررشته دارن. بعدم گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم. حود سه هفته بعد تماس گرفتن و ازم دعوت کردن برای مصاحبه مرحله دوم که با مدیر واحد هست برم اونجا. روز مصاحبه دوم رفتم اونجا . بعد از چند دقیقه معطلی گفتن متاسفانه مدیر واحد جلسه داره و نمیتونه با شما مصاحبه کنه! و یکی از کارمنداشون رو فرستادن برای مصاحبه. برخوردشون بسیار محترمانه بود و ایشون هم در نهایت گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم.حدود دوهفته بعد دوباره باهام تماس گرفتن و گفتن رزومه شما آپدیت نیست لطفا رزومه تونو آپدیت کنید و دوباره برای ما بفرستید. من ازشون پرسیدم آیا من دعوت به کار شدم یا خیر؟ جواب درستی بهم ندادن و من واقعا متوجه نشدم اگه من دعوت به کار نشدم این پیگیری بابت چیه ! در نهایت هم جوابی ندادن

طب پلاستیک نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )

مصاحبه سه مرحله ای بود. مرحله ی اول با نیروی منابع انسانی هلدینگ طب پلاستیک صورت گرفت که بسیار رضایت داشتند از سوابق و تجربیات کاری من و وارد مرحله ی دوم شدم که مصاحبه با مدیر محصول شرکت تولید کفش این مجموعه بود. در مرحله ی دوم هم رضایت بسیاربالایی حاصل شد چون تجربیات من نسبت به شناخت مواد و روش تولید بالا بود. در جلسه ی دوم، قطعیت برگزاری جلسه با مدیر عامل مشخص شد و قرار به تعیین روز با تماس تلفنی گذاشتند. بعد از دو هفته تماس گرفتند که جابجایی دارند و مجدد زمان مشخص می کنند که خوب این اتفاق هرگز نیوفتاد. پیگیر موقعیت شغلی باشید و ازشون درخواست کنید که حتما در هر دو صورت منفی یا مثبت بودن جوابشون بهتون اطلاع بدن. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بیشتر به نحوه ی تعامل طراح با سایر افراد درون شرکت توجه داشتند.

طراحان بهینه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه‌نویس c# on windows·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه‌نویس c# on windows

طراحان بهینه دو تا دفتر داره. من به دفتر کرجشون مراجعه کردم (اون یکی یوسف‌آباده). یه واحد اداری بود توی دهقان ویلا. آقای منشی (محترمانه) راهنمایی کرد و ازم خواست فرم پر کنم. بعد از پرکردن فرم با یه دوستی رفتیم برای مصاحبه.

طرح و پالایش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس برق·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مهندس برق

مصاحبه من دو ماه طول کشید اول یه مصاحبه حضوری بود و یه ازمون کتبی شامل زبان هوش و رشته تخصصی که تقریبا ساده بود و همه از عهدش بر میان تو مصاحبه مرحله دوم هم مدیر میانی میاد که فرزند صاحب شرکته و حقوق و همه چی اونجا تعیین میشه براتون شرط میزارن که باید یه چک تضمین بدید که سه سال اونجا کار میکنید و مرحله سوم هم مصاحبه با رییس اصلی شرکته که اونبنده خدا چیزی نمیگیه و مهربون و خنده رو بقیه چیزا دست اون دو نفر قبلی من تو مصاحبه ها قبول شدم و بهعنوان کارآموز تو تیم برق رفتم ولی متاسفانه مدیر ارشد برق اونجا خیلی رفتار تحقیر امیز و بدی داشت و دائم به دنبال اثبات این موضوع بود که شما بی تجریه اید و هیچی تو دانشگاه یاد نگرفتید در ضمن در طول دورهکارآموزی هم حقوق پایه بهتون میدن که در واقع هیچه محیط شرکت به شدت بده و قدیمی و کهنه مانیتور ها کامپیوتر ها واسه سالها پیش و باید هشت ساعت از روز چشت تو یه مانیتور ١۴ اینچ کوچیک باشه رفتار مدیر من اصلا خوب نبود و بعد دوماه اومدم از اونجا بیرون اگر شما رزومه دادید و رفتید شاید اخلاق مدیرهای دیگشون بهتر باشه و کمتر تحقیر کنن

تلوبیون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید

وارد شرکت شدم خیلی خوش برخورد بودن. همزمان دو نفر وارد جلسه مصاحبه شدن و یکیشون مسئول تیم فنی بود و یه خانم مسئول HR بودن . شروع کردم از خودم گفتم و از پروژه ها و سابقه ام گفتم (پروژه هایی که کاربرشون بیشتر از ۵۰۰هزارتا بود) . مسئول فنی چنتا سوال کلی پرسید مثلا از چه ورژن کنترلی استفاده میکنی و در زمینه دید کاربری چقد تجربه داری یا مثلا چنتا سوال تیم ورک … در کل خیلی مصاحبه آسونی و کلی بود بعد از اینکه سوالهای مسئول فنی تموم شد مسئول HR یه سری سوال های غیر مرتبط و عجیب میپرسید! مثلا دست آورد هات تا الان چی بودن!یا اینکه دقیقا چه مشکلاتی شرکت قبلی داشت که میخوای بیای بیرون(تا جایی که میشد به شرکت لطمه وارد نشه توضیح دادم ولی به صورت دقیق میخواست از وضعیت شرکت سر در بیاره) ! و یه سری سوال های روتین که منابع انسانی میپرسه مثل اینکه چند سال آینده خودت رو چجوری میبینی یا محیط کار ایده ال ات چجوریه… (در طول مصاحبه که با مسئول فنی صحبت میکردم مسئول HR یه بند بهم نگاه میکرد و نمیدونم دلیل اینکه با هم وارد مصاحبه شدن چی بود!) نمیدونم خیلی عجیب بودن کلا مصاحبه فنی خاصی که نداشتم چنتا سوال ساده هم مسئول منابع انسانی پرسید. و گفتن هفته بعد حتما بهتون خبر منفی یا مثبت میدیم که بعد از گذشت ۲ هفته هنوز خبری ندادن.

تهران ملودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه لاجستیک و فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه لاجستیک و فروش

سخت ترین سوالات در مورد تجهیزاتی که خودشون دقیقا ده روزم نبود که وارد کرده بودن و خودشون هم اطلاع کافی در موردش نداشتن در کل فقط قصد استخدام نداشتن اما توو سایت قسمت استخدام دارن رزومه م رو حتی یک بار هم نخونده بودن یا اینکه کلا دانلود نکرده بودن سوالات خیلی غیرمنتظره بود برخورد هم کاملا مهلوم بود الکی مهربانانه بود اما معلوم بود قصد استخدام نداشتن پارتی داشته باش ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ

تهران جنوب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مناقصات·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مناقصات

این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم‌. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تضمین کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تضمین کیفیت

دوساعت فرم روانشناسی پر کردم مدیر منابع انسانیش یه سری سوالای عجیب پرسید. سوالای خصوصی پرسیدند. یه جورایی به تمسخر گرفته بودند انگار. امیدوارم مدیر عامل این شرکت به جای استفاده اون همه نیروی ناکارامد که فقط داشتن چرخ میزدن دو سه تا نیروی خوب استفاده کنه.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه ریزی تولید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه ریزی تولید

اول یک فرم استخدام ۶ صفحه ای رو گذاشتن روبروم و گفتن تکمیل کن. از شخصی ترین و جزئی ترین سوالات مربوط به زندگیم داخلش بود. بعد یه آزمون به اصطلاح روانشناسی که ۱۸۰_۱۹۰ تا سوال داشت رو باید توی نیم ساعت جواب میدادم. که مونده بودم تو سوال مثلا ۱۶۹ به چه درکی از روحیه و روان من میرسیدن که تو سوال ۵۰ نمیتونستن برسن. بعد از اون رفتم واسه مصاحبه. سه نفره فوق نابلد شروع کردن به سوال پرسیدن جوری که انگار دزد گرفتن. فوق العاده ناحرفه ای و خجالت اور. طوری رفتار میکردن که انگار من مجرمم و اونا قاضی. کلا هر حرفی میزدم یه جوری منفی برداشت میکردن و قضاوتم میکردن. بعد از اون گفتن بدم واسه تست عملی. فاجعه این بود که فایلی ازش میخواستن تست عملی بگیرن مشکل دار بود و خودشون هم مشکلش رو نمیدونستن جیه و انتظار داشتن من جواب صحیح بیارم. کلا از تهران شیمی خیلی بعید بود همچین مصاحبه افتضاحی.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس سئو·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس سئو

مصاحبه تخصصی انجام شد، سوالاتی که پرسیدند مشخص بود که مدیر تیم مارکتینگ به این حوزه آشنایی کامل دارند و وظایف رو‌ کاملا تشریح کردند. دو مرحله مصاحبه داشتم مرحله دوم با مدیر سئوی مجموعه بود که اتفاقا مصاحبه حرفه ای و در عین حال صمیمی ای بود.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست محتوا

روند مصاحبه خیلی دوستانه بود. سوالات تخصصی درباره کار و اخلاقیات و روحیه کاری. مصاحبه کننده بسیار حرفه ای بود و همه چیز به دور از استرس سپری شد. سازوکار شرکت کاملا مشخص بود و مشخص بود که چه وظایفی نیاز دارند و چه کاری باید انجام داد.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

سوالاتی در مورد اخرین حقوق ، سابقه کار ، مدرک تحصیلی ، اخلاقیات ،ساعت کاری محل زندگی ، مهارت هایی که بلدی ، توی محل کار قبلیت چه چیزایی مشاوره میدادی ، فروشندگی موبایل کدوم فروشگاه بود

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

برخورد مناسبی داشتند فقط تاخیر حضورشون در جلسه زیاد بود که تقریبا همه شرکت های بزرگ به همین منوال هست, تماس گرفتن برای حضور آزمایشی و قرارداد، ولی در همون فاصله جای دیگری مشغول شده بودم

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

عالی بود خیلی خوش صحبت و محترمانه مصاحبه انجام شد و خیلی همدلانه بودند و کاملا راضیم از همه چی.محیط کاملا حرفه ای و دوستانه ای دارد و مدیران با تجربه و دلسوز به همراه کارمندان کاری و مهربان.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست

قبل از مصاحبه و در اولین تماس تلفنی که با بنده داشتند، هر آن چیزی که برای مصاحبه نیاز بود به من اعلام فرمودند تا مصاحبه به جلسه دوم نکشد. و فقط در یک جلسه مصاحبه، تمام مراحل مصاحبه انجام شد. منظورم مصاحبه عمومی و تخصصی و مصاحبه با مسئولین مرتبط.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا

همه چی خیلی نرمال بود… مدیر دیجیتال مارکتینگ خیلی حرفه باهام مصاحبه کرد و همون اول فهمیدم چقدر جوون گرا هستن.. خیلی مهربون و راستگو بودن منم باهاشون حقیقت رو در میون گذاشتم.. تمام اشکالاتشون رو که از بیرون بیزینسشون معلوم بود گفتم بهشون محترمانه پذیرفتن… کمتر از سه روز هم طول کشید تا کلا مشغول به کار شم از زمان فرستادن رزومه تا وقتی استخدام شدم😂… هنوز هم همینجا هستم و خیلی راضی ام از شرایطم… نظر اپن آقا که بد گفتن هم گویا برای مدیریت قبلی بوده من پیگیری کردم گفتن برای چند ماه پیش بوده… جدیدا عالی شده منابع انسانی حرفه ای، مدیر دیجیتال و تیم کاملا حرفه ای و خوش ذوق، مدیریت گل مجموعه مدام با کارکنان در ارتباطه و صحبت میکنه که راضی باشیم از مجموعه ای که توش هستیم… امیدوارم بدردتون بخوره نظرم. مرسی

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

عالی بود فقط چند سوال تخصصی پرسیدن و در مدت آزمایشی دائما مورد ازمون قرار میگرفتم . و در اخر با احترام کامل همکاری رو شروع کردم و محیط کاری جذابی رو برام رقم زد

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ

این شرکت از طریق ایران تلنت شماره من رو پیدا کرده بود و بهم زنگ زد تا بیام برای مصاحبه به عنوان مدیر اول که وارد شدم با مدیر منابع انسانی صحبت کردم . سوالات بسیار سطحی و بچه گونه به شکل این که دعوات نمیشه سرکار با کسی؟ گویا مشکلات اینجوری زیاد داشتن بعد از اون رفتم با مدیر عامل صحبت کنم. چشمتون روز بد نبینه ایشون گویا قبلا علاالدین فروشگاه داشته الان مدیرعامل یه شرکت شده و اینا . اصلا نمی شد باهاش حرف زد اینقدر که سنتی و بازاری بود . اول همه ی حرفاش خودم میدونم بود. با اینکه وضعیت دیجیتال مارکتینگشون در حد فروشگاه ۳۹ تومنی بود ولی به من گفتن که تو حقوقی که میخوای زیاده و این جمله رو گفتن “تو بنز میخوای منم بنز بهت میدم ولی ثابت کن در این حد میتونی ارزش تولید کنی” دیگه خودتون میتونید حدس بزنید بقیشو . من کلی از این صحبت ها و اینا شوکه شدم و خوب برخورد خیلی سطح پایین بود ولی خوب گفتیم بزار یه تستی بکنیم . به من گفتن برامون پلن بنویس منم گفتم پلن که هزینه داره و من رایگان نمینویسم . گفتن نه ما میخوایم شروع کنیم و فلان و…. اینقدر پرخاشگرانه اصرار کردن که گفتم باشه من تحلیل وضعیت مینویسم براتون برای جلسه بعد. من رفتم و خوب از اونجایی که داستان از بیس مشکل داشت شروع کردم به نوشتن. ۱۰ روز بعد رفتیم برای مصاحبه بعدی و پرزنت این پرو پوزال . مثل یه مشاوره ۱۰ ساعته ازم استفاده کردن اینو چیکار کنیم اونو چیکار کنیم سوشال رو چیکار کنیم. برای سئو برای شرکت فلان چیکار کنیم چیزی حدود ۳ تا ۴ ساعت مشاوره مفتی دادم در حدی که برای مصاحبه واقعا نبود و لازم هم نبود . ولی میگفت من باید ثابت بشه بهم گویا براشون حقوق پیشنهادی من یه چی در حد رویا بود. خلاصه که منابع انسانی هم که میگفت به نظرم باید اینارو داکیومنت کنی بهمون بدی یعنی قشنگ مشاور مفت گیر آورده بودن. دیگه هم ازشون خبری نشد تا اینکه خودم پیگیری کردم و پیام دادم گفتن انشالله یه وقت دیگه. خلاصه که شمارتو پیدا می کنن بهت زنگ میزنن میگن بیا. وقتتو هدر میدن آخرهم بهت خبر هم نمیدن حتی . رفتار مدیرعامل و منابع انسانی به قدری تحقیرآمیزه که متقاضی مدیر دیجیتال مارکتینگ فکر میکنه اونجا بازاره و اونم شاگرد مغازه است البته طبیعی هم هست تازه از فروشگاه و فروش موبایل تو علاالدین اومدن وفروشگاه زدن و احتمالا تحصیلات و تجربه کاری تو بیزینس ندارن . فروشگاهشون هم به خاطر اینکه قیمت مصوب دولتی میده فروش داره و از لحاظ دیجیتال مارکتینگ به شدت ضعیفه. به نظر من و با این تجربه اگر بهتون زنگ زدن سیم کارتون رو عوض کنید و سه بار قل هو الله بخونید . 🙂

تبیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس صنایع·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مهندس صنایع

مصاحبه شون دومرحله داشت مرحله اول توسط منابع انسانی و مرحله دوم مصاحبه توسط مدیر واحد. اول از همه اینکه برای کارکردن تو این شرکت برای خانمها پوشش چادر اجباری هست ولی موقع تماس چیزی به کارجوها نمیگن که اونها رو بکشونن به شرکتشون که به نظر من یجورایی عدم صداقت هست چون شاید هر کسی تمایل به پوشش اجباری نداشته باشه و اگر اول کار بفهمه خب اعلام انصراف میکنه و الکی وقتش برای رفتن به مصاحبه اونها تلف نمیشه! مصاحبه مرحله اول توسط یه خانم انجام شد که مدیر منابع انسانی بودند. کلش پنج دقیقه طول کشید یه فرمی بهم دادن که پرکنم سوالاتی مثل اینکه هدفت از زندگی چیه و نقاطه قوت و ضعفت چیه و ازین حرف ها. فرم رو پر کردم و بهشون دادم یه نگاهی انداختن بهش و گفتن جوابهات اون چیزی نبود که من انتظار داشتم! بعدش چند تا سوال تکراری و کلیشه ای هم شفاهی ازم پرسیدن مثل اینکه چرا از محل کار قبلیت اومدی بیرون و چند تا سوال در مورد رشته تحصیلیم و نرم افزارهای تخصصی رشته صنایع پرسیدن که مشخص بود اطلاعاتشون در این مورد در حد زیرصفره و اصلا خودشونم نفهمیدن چی گفتن.فقط وانمود می کردن از همه چیز سررشته دارن. بعدم گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم. حود سه هفته بعد تماس گرفتن و ازم دعوت کردن برای مصاحبه مرحله دوم که با مدیر واحد هست برم اونجا. روز مصاحبه دوم رفتم اونجا . بعد از چند دقیقه معطلی گفتن متاسفانه مدیر واحد جلسه داره و نمیتونه با شما مصاحبه کنه! و یکی از کارمنداشون رو فرستادن برای مصاحبه. برخوردشون بسیار محترمانه بود و ایشون هم در نهایت گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم.حدود دوهفته بعد دوباره باهام تماس گرفتن و گفتن رزومه شما آپدیت نیست لطفا رزومه تونو آپدیت کنید و دوباره برای ما بفرستید. من ازشون پرسیدم آیا من دعوت به کار شدم یا خیر؟ جواب درستی بهم ندادن و من واقعا متوجه نشدم اگه من دعوت به کار نشدم این پیگیری بابت چیه ! در نهایت هم جوابی ندادن

طب پلاستیک نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح صنعتی ( طراح کفش )

مصاحبه سه مرحله ای بود. مرحله ی اول با نیروی منابع انسانی هلدینگ طب پلاستیک صورت گرفت که بسیار رضایت داشتند از سوابق و تجربیات کاری من و وارد مرحله ی دوم شدم که مصاحبه با مدیر محصول شرکت تولید کفش این مجموعه بود. در مرحله ی دوم هم رضایت بسیاربالایی حاصل شد چون تجربیات من نسبت به شناخت مواد و روش تولید بالا بود. در جلسه ی دوم، قطعیت برگزاری جلسه با مدیر عامل مشخص شد و قرار به تعیین روز با تماس تلفنی گذاشتند. بعد از دو هفته تماس گرفتند که جابجایی دارند و مجدد زمان مشخص می کنند که خوب این اتفاق هرگز نیوفتاد. پیگیر موقعیت شغلی باشید و ازشون درخواست کنید که حتما در هر دو صورت منفی یا مثبت بودن جوابشون بهتون اطلاع بدن. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بیشتر به نحوه ی تعامل طراح با سایر افراد درون شرکت توجه داشتند.

طراحان بهینه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه‌نویس c# on windows·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه‌نویس c# on windows

طراحان بهینه دو تا دفتر داره. من به دفتر کرجشون مراجعه کردم (اون یکی یوسف‌آباده). یه واحد اداری بود توی دهقان ویلا. آقای منشی (محترمانه) راهنمایی کرد و ازم خواست فرم پر کنم. بعد از پرکردن فرم با یه دوستی رفتیم برای مصاحبه.

طرح و پالایش
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس برق·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مهندس برق

مصاحبه من دو ماه طول کشید اول یه مصاحبه حضوری بود و یه ازمون کتبی شامل زبان هوش و رشته تخصصی که تقریبا ساده بود و همه از عهدش بر میان تو مصاحبه مرحله دوم هم مدیر میانی میاد که فرزند صاحب شرکته و حقوق و همه چی اونجا تعیین میشه براتون شرط میزارن که باید یه چک تضمین بدید که سه سال اونجا کار میکنید و مرحله سوم هم مصاحبه با رییس اصلی شرکته که اونبنده خدا چیزی نمیگیه و مهربون و خنده رو بقیه چیزا دست اون دو نفر قبلی من تو مصاحبه ها قبول شدم و بهعنوان کارآموز تو تیم برق رفتم ولی متاسفانه مدیر ارشد برق اونجا خیلی رفتار تحقیر امیز و بدی داشت و دائم به دنبال اثبات این موضوع بود که شما بی تجریه اید و هیچی تو دانشگاه یاد نگرفتید در ضمن در طول دورهکارآموزی هم حقوق پایه بهتون میدن که در واقع هیچه محیط شرکت به شدت بده و قدیمی و کهنه مانیتور ها کامپیوتر ها واسه سالها پیش و باید هشت ساعت از روز چشت تو یه مانیتور ١۴ اینچ کوچیک باشه رفتار مدیر من اصلا خوب نبود و بعد دوماه اومدم از اونجا بیرون اگر شما رزومه دادید و رفتید شاید اخلاق مدیرهای دیگشون بهتر باشه و کمتر تحقیر کنن