ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۸ از ۳۳۲
لینووا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.

سیمیا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۴ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
Full Stack

تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 4.6
گروه ژی
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

همکاری با این گروه برای من مثل لیمو شیرین بود. ابتدای کار برخورد های بشدت حرفه ای و شیرینی رو دیدم. اما متاسافنه وقتی که پروژه رو تحویل دادم بهشون به تلخی انتهای لیمو ترش برخورد داشتند!!! حقوق رو ندادند. به تماس ها توجهی نداشتند و در آخر از دادن ادامه حقوق شونه خالی کردند!! به شدت توصیه می کنم ار به فکر درآد زایی هستید با این گروه همکاری نداشته باشید. چون افراد این گروه به دنبال کارگر رایگان برای کارای خودشون هستند. کلا همه رو به چشم کارگرشون میبینند و مهم نیست که چیکاره اید. میهم براشن اینه که کارشونو راه بندازید

سفیر آسیا ویژن
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۱۳ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
مدیر فروش

بدترین تجربه کاریم تا به این روز بوده با گذشت یک سال حدود دو ماه از حقوق و مزایا و عیدیمو هم پرداخت نکرد رفتار مدیریت ساده لوحانه و سبک مغز بود حقوق هر دو سه ماه یه مبلغ ناچیز واریز می شد. هر روز صبح که می اومدیم بوی قلیون خفه مون میکرد

شبکه اف استریم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۱ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
Full Stack

محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
بیمه نکردن
ویراتک شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ تیر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت

گروه تبلیغاتی پارسا افشاری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.

فراشبکه نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس پایتون·۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس پایتون

من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)

پارسیا افزار فرااندیشان نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!‌

داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عامر اندیش هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

تازه تاسیس با نگاهی به آینده

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.

لیمویی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۱ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
ارتباطات مبین نت
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش سازمانی·۲۸ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
فروش سازمانی

بعضی از مدیرانی که به سبب بی سوادیشون مجموعه به این بزرگی رو برده زیر سوال . متاسفم واقعا بی کفایتی مدیرا رو باید کارشناسا جبران کنن ؟؟

بیمه تکمیلی
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
برگزاری دوره های آموزشی
مدیریت ضعیف بعضی از واحدها
آموزشگاه پایتخت فناوری
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منشی·۲۶ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
منشی

یک محیط کاملا پویا با مدیریت عالی و استثنایی حقوق و مزایا رو بتدریج بالا بردند و انصافا تجربه کاری بسیار عالی بود برام. سایتش :https://paytakhtfanavari.com/

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
پترو کالای نفت آریا
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تدارکات·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تدارکات

بهترین لحظاتمو لااقل تا الان ،تو این شرکت گذروندم خیلی تشکر میکنم از همکارای محترم امیدوارم هممون روزای بهتر از اینی که هست رو پشت سر بزاریم آمین

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
ندارد
پترو کالای نفت آریا
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
بازرگانی

بهترین دوران زندگی همکاری با افراد متخصص و کارکشته ممنونم از مدیریت مجموعه

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
ندارد
لینووا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

لینووا جوان و پر انگیزه است،روی فناوری های جدید کار میکند،طبعا در ابتدای فعالیت یک استارتاپ ممکن است عدم هماهنگی هایی وجود داشته باشد، ولی در کل حضور در محیط این استارتاپ بسیار تجربه ی آموزنده ای بود،بنیانگذاران با تمام وجود تجربه های خود را به اشتراک میگذاشتند.

سیمیا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۴ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
Full Stack

تجربه کاری من در سیمیا در 2 سال گذشته تجربه پر از احساس خوب، حس رشد و تیم ورک بوده و به نظرم استارتاپی هستش که هر نیرویی که دل بده به بهش رو عاشق خودش میکنه

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 4.6
گروه ژی
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۳ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

همکاری با این گروه برای من مثل لیمو شیرین بود. ابتدای کار برخورد های بشدت حرفه ای و شیرینی رو دیدم. اما متاسافنه وقتی که پروژه رو تحویل دادم بهشون به تلخی انتهای لیمو ترش برخورد داشتند!!! حقوق رو ندادند. به تماس ها توجهی نداشتند و در آخر از دادن ادامه حقوق شونه خالی کردند!! به شدت توصیه می کنم ار به فکر درآد زایی هستید با این گروه همکاری نداشته باشید. چون افراد این گروه به دنبال کارگر رایگان برای کارای خودشون هستند. کلا همه رو به چشم کارگرشون میبینند و مهم نیست که چیکاره اید. میهم براشن اینه که کارشونو راه بندازید

سفیر آسیا ویژن
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش·۱۳ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
مدیر فروش

بدترین تجربه کاریم تا به این روز بوده با گذشت یک سال حدود دو ماه از حقوق و مزایا و عیدیمو هم پرداخت نکرد رفتار مدیریت ساده لوحانه و سبک مغز بود حقوق هر دو سه ماه یه مبلغ ناچیز واریز می شد. هر روز صبح که می اومدیم بوی قلیون خفه مون میکرد

شبکه اف استریم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۱ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
Full Stack

محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
بیمه نکردن
ویراتک شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ تیر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تنها مزیتی که برای این شرکت میشه در نظر گرفت دانش و سطح فنی است که جای پیشرفت زیاده اما در باقی موارد همه نکات ضعیف محسوب میشه حقوق به صورت ساعت کاری مفید محاسبه میشه و ماهی بوده که حقوق به 200 هزار تومن در ماه رسیده و اینکه اونجا سیستم در اختیار ندارن شما باید با خودت لپتاپ حمل کنی اون هم لپ تاپ شخصی خودت

گروه تبلیغاتی پارسا افشاری
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

خیلی جالب بود من با مسائل زیادی روبرو بودم. تا این که با مهندس افشاری اشنا شدم. با هم صحبت کردیم و از وضعیتم گفتم. او هم پیشنهاد داد که مدتی به صورت کاراموز در کنارشان باشم. پذیرفتم و هیچ وقت فکر نمی کردم که جایی شروع به فعالیت کنم که مدیرش تمام اعضا رو جزی از خانوادش ببینه و همون قدر انها رو دوست داشته باشه و از همه نظر کمکشون کنه.

فراشبکه نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس پایتون·۶ تیر ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس پایتون

من حدود دو سال با گروه فنی مهندسی فراشبکه نوین در ارتباط بودم، درسته که مقدار حقوق ثابتی که میگرفتم کم بود ولی مهمترین مقوله اخلاق فوق حرفه ای مدیریت و همچنین مهمتر از همه جوان بودن و دانشگاهی بودن مدیر عامل بود که علاوه بر اینکه کار میکردم، بدون کوچکترین مشکلی هر اطلاعاتی داشت را به اشتراک با ما میذاشت. (البته لازم به ذکره که درآمد فقط مختص به حقوق نبود و به صورت پورسانت در تمامی پروژه ها بنده هم سهم داشتم)

پارسیا افزار فرااندیشان نوین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۵ تیر ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس وب

به پیشنهاد یکی از آشنایان در این شرکت مشغول به کار شدم. چند نفر دیگر هم همزمان استخدام شدند. شروع کردیم روی یک پروژه نرم افزاری و به خاطر تجربه کاری که داشتم نرم افزار به خوبی تحویل داده شد و رضایت مشتری جلب شد. اما شرکت و بالاخص مدیر آن از دادن حق الزحمه خودداری کردند و هر روز یک چیز جدیدی گفتند تا زمانی که بعد از دو ماه بدون هیچ پرداختی انگار منتظر بودند که بشنوند اینجوری کار نمی کنم و خودشان گفتند خوب نکن. کلا نه اخلاق کاری نه روش همکاری نه تخصص. فقط و فقط زرنگ بازی!‌

داده پردازان دوران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

۶ سال در این شرکت کار کردم و تجربیات خیلی خوبی در این شرکت کسب کردم. در مجموع از تجربه کاریم در این شرکت راضی هستم.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
پایه حقوق کم
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عامر اندیش هوشمند
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

تازه تاسیس با نگاهی به آینده

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
کار با آخرین تکنولوژی ها
کار در محیط مطبوع و به روز
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
آروان کلاد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲ تیر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

من به شخصه تبریک میگم به اروان با این تبلیغات در فضای مجازیش. اولا گفتن رزومه بفرستید ما در 24 ساعت بهتون خبر میدیم. ------> یک هفته بعد جواب دادن قرار مصاحبه رو خیلی شیک تمیز با کلی قر و فر گذاشتن =====> ایمیلی انجام شد سر ساعت مصاحبه نیومدن بدون هیچ اطلاع قبلی کلا جواب ندادن و دوساعت از وقت منو هدر دادن بعد از 12 ساعت پیام دادن ببخشید جلسه داشتیم یادمون رفت مصاحبه نوشته بودن دو عنوان شغلی داریم برای هرکدوم یک نیرو میخایم زمان مصاحبه از هردوپست شغلی سوال میپرسید و هرکدوم بلد نبودم رو میگفت ما همین رو میخایم. (همون مهارتهایی که نوشته بودن در حد آشنایی) خلاصه بهتون بگم بسیار شواف میکنن و همه چیز اونجا الله بختکی انجام میشه و بسیار بی نظم هستن.

لیمویی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۳۱ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

لیمویی قطعا یکی از بهترین جاهایی بوده که من توش کار کردم. احساس خوب، همکاری، صمیمیت و پیشرفت هر روزه

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
ارتباطات مبین نت
مخابرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش سازمانی·۲۸ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
فروش سازمانی

بعضی از مدیرانی که به سبب بی سوادیشون مجموعه به این بزرگی رو برده زیر سوال . متاسفم واقعا بی کفایتی مدیرا رو باید کارشناسا جبران کنن ؟؟

بیمه تکمیلی
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم حرفه ای
برگزاری دوره های آموزشی
مدیریت ضعیف بعضی از واحدها
آموزشگاه پایتخت فناوری
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منشی·۲۶ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
منشی

یک محیط کاملا پویا با مدیریت عالی و استثنایی حقوق و مزایا رو بتدریج بالا بردند و انصافا تجربه کاری بسیار عالی بود برام. سایتش :https://paytakhtfanavari.com/

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
پترو کالای نفت آریا
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تدارکات·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
تدارکات

بهترین لحظاتمو لااقل تا الان ،تو این شرکت گذروندم خیلی تشکر میکنم از همکارای محترم امیدوارم هممون روزای بهتر از اینی که هست رو پشت سر بزاریم آمین

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
ندارد
پترو کالای نفت آریا
نفت و گاز · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازرگانی·۱۹ خرداد ۱۳۹۸
۵.۰
بازرگانی

بهترین دوران زندگی همکاری با افراد متخصص و کارکشته ممنونم از مدیریت مجموعه

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
ندارد