ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۸۷ تجربه منتشرشده · صفحه ۴ از ۵
وانیشا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح صنعتی·۱۰ دی ۱۳۹۹
۲.۰
طراح صنعتی

در این شرکت با همکاران فرهیخته‌ای آشنا شدم و در کنارشون حس خوبی داشتم. بعضاً دورهمی‌ها و کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار می‌شد اما الان که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم برآیند تجربه حضور من در وانیشا به هیچ وجه مثبت نبود. انتظارات بسیار بالا بود و حقوق به همون اندازه پایین. آیین‌های نمایشی مثل جلسه اجباری کتابخوانی بی‌ثمر صبح‌گاهی، نوشتن مدح و ثنای هفتگی درباره بقیه کارکنان و از همه آزار‌دهنده‌تر مدیریت به سبک میکرو منجمنت از سوی کلیه سطوح مدیریتی من رو اذیت می‌کرد. مدیر ارشد مجموعه به صراحت اعلام می‌کنرد که کسب‌وکارش براش ارزش بسیار بالاتری نسبت به نیروی انسانیش داره و در راستای همین سیاست مرتب نیروها رو به اخراج تهدید می‌کرد و همین نبود امنیت شغلی روی راندمان کاری افراد، خصوصاً طراحان تاثیر منفی داشت. یکی دو نفر که قدرتش رو داشتند این تهدیدات رو تحمل نکردند و پس از مدت کوتاهی از ادامه همکاری با شرکت انصراف دادند و چند نفر باقی مانده هم به بهانه‌های مختلف طی دو سه ماه بعدش اخراج شدند و در نهایت از تیم ۵-۶ نفره طراحی یک نفر باقی موند. یه مساله ناخوشایند در وانیشا این بود که فرهنگ سازمانی شرکت بر اساس ارزش‌های ترویجی کتاب‌های زرد موفقیت شکل گرفته و تظاهر به مطالعه و پیروی از این نوع مکتوبات به یک هنجار اجباری تبدیل شده بود. به عنوان نکته آخر بگم که سرپیچی از قوانین بعضاً عجیب‌وغریب، مثل تاخیر در نوشتن تجربه خوب هفتگی! جریمه مالی در پی داشت و مستقیم از حقوق آخر ماه کم می‌شد.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

مگنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت این شرکت رابطه-محور هستش. به این معنی که تعدادی از مسئولیت‌هلی کلیدی به گروه دوستان نزدیک و فامیل‌های مدیر عامل محول می‌شود که اغلب دانش کافی در حوزه این مسئولیت‌ها ندارند، که این موضوع باعث شده عملکرد شرکت حرفه‌ای و به روز نباشد. این گروه دوستان و آشنایان حتی از حقوق و مزایای بسیار متفاوتی نسبت به سایر کارکنان برخوردار هستند. عدم شفافیت و نداشتن صداقت ویژگی بارز مدیرعامل این مجموعه هستش. به علاوه، فرهنگ خاله‌زنکی و خبرچینی به طور چشمگیری از جانب مدیریت رواج داده شده است.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
موسسه پژوهشگران بین المللی آگاه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

قرار شد یک هفته پروژه تست انجام بدم تا ببینیم مورد قبول هست یا نه. بعد از اینکه پروژه رو تحویل دادم با لحن بدی انتقاد کردند که اصلا خوب نیست و خیلی کار داری تا چیزی یاد بگیری و نمونه کار خودشون رو نشون دادند که واقعا سطح پایین بود و اونجا بود که فهمیدم منظورشون از بد چیه! بهم گفتند که با کسی که تجربه‌اش بیشتره میذاریم کار کنی تا ازش یاد بگیری. منتها قبلش باید بخش‌ دیگه ای هم کار کنی :/ فرداش منو یه بخش دیگه منتقل کردند و گفتند ۳ روز اینجا باش، نشون به این نشون که ۳ روز تموم شد و من هم به این خیال که قراره برم سر جای خودم بهم گفتند که برو یه بخش دیگه اونجام ۳ روز کار کن! وسطاش هم بهم منابع انسانی تو آسانسور خبر داد که فعلا اون بخشی که اول گفتیم چون پروژه نداریم معنی نداره بری کار کنی، فعلا تو یه بخش دیگه هم کار کن ببینیم چی میشه!! از این که جو چقدر نابالغانه بود هم بگذریم...

بهین بازار
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·رییس حسابداری·۶ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
رییس حسابداری

حدود یک سال در این شرکت در زمینه رییس حسابداری مشغول به کار بودم . همه چی خوب . خصوصا اخلاق و رفتار مدیر عامل . البته بعضی از کارکنان اینو نقض میکردند . شاید چون بنده بهشون احترام زیادی میگذاشتم و تو کارم حرفه ای بودم اون عزیز هم به بنده احترام می‌گذاشت ‌ . یک چیزی که منو خیلی ناراحت میکرد نبود اختیار به عنوان رییس حسابداری بود . البته قبل از اینجا مدیر مالی بودم ولی چون بیکار بودم حاضر بودم این سمت رو قبول کنم ‌ . به عنوان مثال مدیر مالی اونجا علی رغم اینکه من رییس حسابداری بودم منو‌مثل یک کارمند میدید و شغلهای ما رو تفکیک میکرد و همین امر باعث می‌شد مطلبی رو ازم سوال میکرد در مورد فلان کارمندم من در جریان نبودم و بعد از من ناراحت میشد ‌ . در صورتیکه غیر منطقی بود و یا این آخری مدیر عامل یکی از کارمندهای منو بدون اینکه با من در میان بگذارم حکم اخراجش رو داده بود . گفتم بابا شرکت متعلق به شماست و مختارید ولی ای کاش یک نفر رو در کنار ایشان استخدام و آموزش می‌دادید بعد اخراج می‌کردید ضمنا با این کار من خیلی از گزارشها رو نمیتونم تنهایی در بیارم و بعد شرمنده شما میشم . در پایان نتونستم دوام‌بیارم و اسنعفامو دادم . هر چند الان کار مشخصی ندارم ولی هرگز از کاری که کردم پشیمان نیستم . نظر شما چیه دوستان ؟

فاپول
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
طراح محصول

سلام بنده چند ماهی به صورت دورکاری با فاپول کار کردم و محتوای بخش وبلاگ رو تدوین و منتشر میکردم، این سایت واقعا رو به پیشرفته و به زودی قطعا بهترین و بزرگترین سایت فروش فایل در ایران خواهد شد

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
پژوهش بازار امروز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.

مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

رایان توسعه پایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیلگر مالی·۲۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تحلیلگر مالی

من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آینده‌داری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید و مدیریت محتوا·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
کارشناس تولید و مدیریت محتوا

تجربه همکاری ۱ ساله در زمینه تولید محتوا برای بلاگ و لینکدین و تلگرام شرکت جو بسیار صمیمی و در عین حال جدی در رسوندن تارگت‌ها مخصوصا در بخش فروش وجود داره مدیر (آقای علیزاده) حواسش به اوضاع روحی و مالی همه هست. البته پرداختی‌ها بالا نیست ولی رضایت کلی کاری وجود داره

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

آژانس دارت از آژانس های بزرگ و شناخته شده در دنیای دیجیتال هستش که مدتیه فعالیت‌هاش محدودتر شده و خیلی از دپارتمان ها کوچک یا تعطیل شدن. زمانی که من اونجا مشغول به کار بودم مشکلات مدیریتی به شدت وجود داشت که در همه سطوح کاری خودش رو نشون میداد. سطح پایه حقوق پایین بود که اون هم به موقع پرداخت نمیشد و همیشه از این نظر دغدغه وجود داشت. تو همه دپارتمان ها نیروها به سرعت در حال تغییر بودن و همیشه افرادی در حال خداحافظی یا ورود به شرکت بودن که نتیجه‌ش هرج و مرج و عدم وجود کار تیمی بود. حقوق کارمند خیلی معنایی نداشت و شما حتی نسخه ای از قرارداد خودتون رو هم نمی‌تونید داشته باشید. بعد از ۲ سال از جدا شدن از مجموعه، هنوز قسمتی از کارکرد من در سایت تامین اجتماعی ثبت نشده در صورتیکه حق بیمه و مالیاتش در دوره کار از حقوق من کسر شد. شرکت محیط مدرن و صمیمی‌ای داره و همیشه جشن‌های گروهی به بهانه‌های مختلف برگزار میشه. اونجا میتونین دوستای خوبی پیدا کنین.

دانش پژوهان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

شرکت واقعا خوبی هستش من الان2 هستش که کار میکنم از همه نظر اوکیه هم حقوق و هم کنار اومدن با شرایط دانشجویی تیم واقعا حرفه ای هستن مدیریت هم عالی

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
rate: 5.0
اطلس رایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته می‌شد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.

پرهام رسانه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافست·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافست

بسیار لذت بخش ، کار تیمی بسیار قوی

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
مزایای کم
آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض می‌شدند و می‌رفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.

بیمه
محیط غمگین
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
فریکت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پروموتر·۱۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
پروموتر

محیط کاری جوان و خلاق و پویای فریکت باعث میشد از کار کردن در این شرکت لذت ببری. مخصوصآ وقتی میدیدم کارمون داره به فرهنگسازی و آموزش شهروندی کمک میکنه.

cons:
rate: 4.8
زرسیما آرا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.

اهمیت به دیزاین
کار در محیط مطبوع و به روز
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت
وانیشا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح صنعتی·۱۰ دی ۱۳۹۹
۲.۰
طراح صنعتی

در این شرکت با همکاران فرهیخته‌ای آشنا شدم و در کنارشون حس خوبی داشتم. بعضاً دورهمی‌ها و کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار می‌شد اما الان که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم برآیند تجربه حضور من در وانیشا به هیچ وجه مثبت نبود. انتظارات بسیار بالا بود و حقوق به همون اندازه پایین. آیین‌های نمایشی مثل جلسه اجباری کتابخوانی بی‌ثمر صبح‌گاهی، نوشتن مدح و ثنای هفتگی درباره بقیه کارکنان و از همه آزار‌دهنده‌تر مدیریت به سبک میکرو منجمنت از سوی کلیه سطوح مدیریتی من رو اذیت می‌کرد. مدیر ارشد مجموعه به صراحت اعلام می‌کنرد که کسب‌وکارش براش ارزش بسیار بالاتری نسبت به نیروی انسانیش داره و در راستای همین سیاست مرتب نیروها رو به اخراج تهدید می‌کرد و همین نبود امنیت شغلی روی راندمان کاری افراد، خصوصاً طراحان تاثیر منفی داشت. یکی دو نفر که قدرتش رو داشتند این تهدیدات رو تحمل نکردند و پس از مدت کوتاهی از ادامه همکاری با شرکت انصراف دادند و چند نفر باقی مانده هم به بهانه‌های مختلف طی دو سه ماه بعدش اخراج شدند و در نهایت از تیم ۵-۶ نفره طراحی یک نفر باقی موند. یه مساله ناخوشایند در وانیشا این بود که فرهنگ سازمانی شرکت بر اساس ارزش‌های ترویجی کتاب‌های زرد موفقیت شکل گرفته و تظاهر به مطالعه و پیروی از این نوع مکتوبات به یک هنجار اجباری تبدیل شده بود. به عنوان نکته آخر بگم که سرپیچی از قوانین بعضاً عجیب‌وغریب، مثل تاخیر در نوشتن تجربه خوب هفتگی! جریمه مالی در پی داشت و مستقیم از حقوق آخر ماه کم می‌شد.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

مگنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت این شرکت رابطه-محور هستش. به این معنی که تعدادی از مسئولیت‌هلی کلیدی به گروه دوستان نزدیک و فامیل‌های مدیر عامل محول می‌شود که اغلب دانش کافی در حوزه این مسئولیت‌ها ندارند، که این موضوع باعث شده عملکرد شرکت حرفه‌ای و به روز نباشد. این گروه دوستان و آشنایان حتی از حقوق و مزایای بسیار متفاوتی نسبت به سایر کارکنان برخوردار هستند. عدم شفافیت و نداشتن صداقت ویژگی بارز مدیرعامل این مجموعه هستش. به علاوه، فرهنگ خاله‌زنکی و خبرچینی به طور چشمگیری از جانب مدیریت رواج داده شده است.

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
موسسه پژوهشگران بین المللی آگاه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

قرار شد یک هفته پروژه تست انجام بدم تا ببینیم مورد قبول هست یا نه. بعد از اینکه پروژه رو تحویل دادم با لحن بدی انتقاد کردند که اصلا خوب نیست و خیلی کار داری تا چیزی یاد بگیری و نمونه کار خودشون رو نشون دادند که واقعا سطح پایین بود و اونجا بود که فهمیدم منظورشون از بد چیه! بهم گفتند که با کسی که تجربه‌اش بیشتره میذاریم کار کنی تا ازش یاد بگیری. منتها قبلش باید بخش‌ دیگه ای هم کار کنی :/ فرداش منو یه بخش دیگه منتقل کردند و گفتند ۳ روز اینجا باش، نشون به این نشون که ۳ روز تموم شد و من هم به این خیال که قراره برم سر جای خودم بهم گفتند که برو یه بخش دیگه اونجام ۳ روز کار کن! وسطاش هم بهم منابع انسانی تو آسانسور خبر داد که فعلا اون بخشی که اول گفتیم چون پروژه نداریم معنی نداره بری کار کنی، فعلا تو یه بخش دیگه هم کار کن ببینیم چی میشه!! از این که جو چقدر نابالغانه بود هم بگذریم...

بهین بازار
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·رییس حسابداری·۶ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
رییس حسابداری

حدود یک سال در این شرکت در زمینه رییس حسابداری مشغول به کار بودم . همه چی خوب . خصوصا اخلاق و رفتار مدیر عامل . البته بعضی از کارکنان اینو نقض میکردند . شاید چون بنده بهشون احترام زیادی میگذاشتم و تو کارم حرفه ای بودم اون عزیز هم به بنده احترام می‌گذاشت ‌ . یک چیزی که منو خیلی ناراحت میکرد نبود اختیار به عنوان رییس حسابداری بود . البته قبل از اینجا مدیر مالی بودم ولی چون بیکار بودم حاضر بودم این سمت رو قبول کنم ‌ . به عنوان مثال مدیر مالی اونجا علی رغم اینکه من رییس حسابداری بودم منو‌مثل یک کارمند میدید و شغلهای ما رو تفکیک میکرد و همین امر باعث می‌شد مطلبی رو ازم سوال میکرد در مورد فلان کارمندم من در جریان نبودم و بعد از من ناراحت میشد ‌ . در صورتیکه غیر منطقی بود و یا این آخری مدیر عامل یکی از کارمندهای منو بدون اینکه با من در میان بگذارم حکم اخراجش رو داده بود . گفتم بابا شرکت متعلق به شماست و مختارید ولی ای کاش یک نفر رو در کنار ایشان استخدام و آموزش می‌دادید بعد اخراج می‌کردید ضمنا با این کار من خیلی از گزارشها رو نمیتونم تنهایی در بیارم و بعد شرمنده شما میشم . در پایان نتونستم دوام‌بیارم و اسنعفامو دادم . هر چند الان کار مشخصی ندارم ولی هرگز از کاری که کردم پشیمان نیستم . نظر شما چیه دوستان ؟

فاپول
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۱۶ مرداد ۱۳۹۹
۵.۰
طراح محصول

سلام بنده چند ماهی به صورت دورکاری با فاپول کار کردم و محتوای بخش وبلاگ رو تدوین و منتشر میکردم، این سایت واقعا رو به پیشرفته و به زودی قطعا بهترین و بزرگترین سایت فروش فایل در ایران خواهد شد

کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.6
پژوهش بازار امروز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کلا کارمندا و کارکنانش رو انسان فرض نمیکنه. کار فشرده و طاقت فرسا تا نصف شب با حداقل حقوق یه چیز روتینه. مدیران بسیار بی سواد و غیر متخصص که اجازه بروز خلاقیت و کارهای نو نمیدن.ساختار فشل و غیر اصولی که به وضوح خودشونن میگن بیگاری میکشن.دیر کرد حقوق رو هم حداقل بیست روز دارن. اگر می خواید از زندگی سیر بشید برید تو این شرکت کار کنید.

مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

رایان توسعه پایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیلگر مالی·۲۲ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تحلیلگر مالی

من تقریبا 1 سال داخل رایان کار کردم.واقعیت اینه رایان توسعه شرکت کوچک ولی آینده‌داری هست. مدیریت شرکت انصافا آدم قوی ای بود که ارتباطات خیلی خوبی داشت ولی به نظرم سرشون بیش از اندازه شلوغ بود. یکم بازخوردها با بچه ها ضعیف بود توی کار ولی از نظر بالانس کار و زندگی و همچنین یادگیری کار (به خصوص حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر) انصافا عالی بودند به نظرم اگر رایان روی تیم مدیریت داخلی شرکت کار کنه، در سالهای آینده شرکت خیلی موفقی خواهد شد. و همچنین این شرکت رو برای کسانی که تجربه کافی کار مالی ندارند و میخوان از یک جایی شروع کنن پیشنهاد میکنم

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید و مدیریت محتوا·۱۲ خرداد ۱۳۹۹
۴.۰
کارشناس تولید و مدیریت محتوا

تجربه همکاری ۱ ساله در زمینه تولید محتوا برای بلاگ و لینکدین و تلگرام شرکت جو بسیار صمیمی و در عین حال جدی در رسوندن تارگت‌ها مخصوصا در بخش فروش وجود داره مدیر (آقای علیزاده) حواسش به اوضاع روحی و مالی همه هست. البته پرداختی‌ها بالا نیست ولی رضایت کلی کاری وجود داره

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ خرداد ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

آژانس دارت از آژانس های بزرگ و شناخته شده در دنیای دیجیتال هستش که مدتیه فعالیت‌هاش محدودتر شده و خیلی از دپارتمان ها کوچک یا تعطیل شدن. زمانی که من اونجا مشغول به کار بودم مشکلات مدیریتی به شدت وجود داشت که در همه سطوح کاری خودش رو نشون میداد. سطح پایه حقوق پایین بود که اون هم به موقع پرداخت نمیشد و همیشه از این نظر دغدغه وجود داشت. تو همه دپارتمان ها نیروها به سرعت در حال تغییر بودن و همیشه افرادی در حال خداحافظی یا ورود به شرکت بودن که نتیجه‌ش هرج و مرج و عدم وجود کار تیمی بود. حقوق کارمند خیلی معنایی نداشت و شما حتی نسخه ای از قرارداد خودتون رو هم نمی‌تونید داشته باشید. بعد از ۲ سال از جدا شدن از مجموعه، هنوز قسمتی از کارکرد من در سایت تامین اجتماعی ثبت نشده در صورتیکه حق بیمه و مالیاتش در دوره کار از حقوق من کسر شد. شرکت محیط مدرن و صمیمی‌ای داره و همیشه جشن‌های گروهی به بهانه‌های مختلف برگزار میشه. اونجا میتونین دوستای خوبی پیدا کنین.

دانش پژوهان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۹ بهمن ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

شرکت واقعا خوبی هستش من الان2 هستش که کار میکنم از همه نظر اوکیه هم حقوق و هم کنار اومدن با شرایط دانشجویی تیم واقعا حرفه ای هستن مدیریت هم عالی

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
rate: 5.0
اطلس رایا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تجربه چند ماه فعالیتم در اطلس رایا باعث شد که به مشاور احتیاج پیدا کنم! ماهیت کار فروش تلفنی نیاز به روحیه خوب و اعصاب آروم داره. متاسفانه توی اطلس رایا از هر نظر تحت فشار بودیم. به لحاظ مالی قراردادهای مبهم بسته می‌شد که در نهایت باعث شد همه کارمندهای شیفت 2 استعفا بدن و عملا شیفت دوم اطلس رایا تعطیل بشه. همه جای شرکت دوربین بود و حتی در حد یک سیگار کشیدن هم اجازه نداشتیم که میزمون رو ترک کنیم. بزرگترین مشکل اطلس رایا مدیریت فوق العاده غیرحرفه ای و ضعیف مجموعه بود. در حدی که به جرات میشه گفت همه ازش متنفر بودن. شرکت هرروز داشت بزرگتر میشد ولی حقوق و پاداش کارمندها کمتر میشد!!!! با این وجود همه این عوامل رو میشد یه جوری تحمل کرد اما محصولات بی کیفیتی که میفروختیم رو نه! صراحتا بهمون میگفتن به مشتری دروغ بگیم. محصولات مجوزهایی که ادعا میکردن دارن رو نداشتن و واقعا بی کیفیت و گرون بودن. متاسفانه اطلس رایا ازمون میخواست به هر قیمتی که شده این محصول رو به هرکسی بفروشیم.

پرهام رسانه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافست·۲۰ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافست

بسیار لذت بخش ، کار تیمی بسیار قوی

پرداخت حقوق به موقع
مدیریت بسیار منظم
کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
مزایای کم
آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۵ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط بد این شرکت از اولین روز تو ذوق می زد. دعوا بین واحدها، جنگ قدرت، ساختار سلسله مراتبی، ... نیروها تند تند عوض می‌شدند و می‌رفتند. همینطور بدقولی در پرداخت حقوق وجود داشت.

بیمه
محیط غمگین
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
فریکت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پروموتر·۱۱ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
پروموتر

محیط کاری جوان و خلاق و پویای فریکت باعث میشد از کار کردن در این شرکت لذت ببری. مخصوصآ وقتی میدیدم کارمون داره به فرهنگسازی و آموزش شهروندی کمک میکنه.

cons:
rate: 4.8
زرسیما آرا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ مرداد ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

یک شرکت در حوزه واردات و توزیع است و در نتیجه شرایط مالی برای کارکنان فروش خوبه و برای بقیه هیچ مزایایی در نظر گرفته نمی شود. محیط کاری اوپن آفیس و مدرنی دارد. مدیریت بر عکس ظاهر بسیار طرز تفکر سنتی دارد.

اهمیت به دیزاین
کار در محیط مطبوع و به روز
مدیریت بی ثبات
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت