این شرکت متاسفانه هیچ چیز مثبتی نداره و فقط فقط عمر هدردادنه یه مشت الاف بیکار که از سر بی حوصلگی وکار نابلدیه که اونجا کار میکنن عده ایی که اونجا کار میکنن یا بازنشسته هستن با سمتای مسخره که کمک خرجشون باشه یا یه مشت که خرجشون گردن خانوادس اگر کسی خرج زندگی بده به هیچ وجه اونجا نمیتونه کار کنه ****** که اسمشومدیر گذاشته ****** جلب توجه داره ****** بعنوان مدیر منابع انسانی بدتر از اون اقا وخانومایی که همه الکی اسممدیر روخودشون گذاشتن صبح تاشب راست راست راه میرن بدون هیچ کارایییه شرکتی که نه عرضه حقوق به موقع دادن داره نه بیمه پرسنل واحد ****** ک فقط ادعای کار بلدی داره ازصبح تا شب گوشی بدسته گول ظاهر شرکت نخورید فقط بدونید کسی که کار بلد باشه همون روزای اول میفهه چخبره اونجا مدیر اونجا هم که هیچ وقت نیست شرکت روهواست چند ماه نیروی کار استخدام میکنن و حقوق نمیدن بعد بعنوان تسویه، شش ماه دیگه بهت چک تسویه میدن در واقع دنبال نیروی کار مفت هستن اگه واسه خودتون ارزش قائل باشید به هیچ وجه اونجا کار نمیکنید
آخرین تجربهها
اولش که وارد شرکت میشید همه چیز عالی به نظر میاد ولی کم کم تصمیم به فرار میگیرید. مدیر عامل شرکت ارتباطش رو با واقعیت از دست داده و دم از کار مهندسی و بین المللی میزنه و میخواد بازار رو تصاحب کنه اما شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید. تمام مدیران شرکت هم وضعیت مشابه دارند. کار مهندسی که هیچی واحد مهندسی شرکت دست یه آدم کاملا بی تجربه هست و خودش هیچی بلد نیست و کاری نمیتونه پیش ببره. واحد منابع انسانی هم کوچکترین کمکی توی حل مشکل شما نمیکنه و مدیر اونجام یه شخص بی تخصص و ندونم کار هست. شما میمونید و یه دنیا قسط عقب افتاده و حقوقی که در کار نیست.
من نزدیک به دو سال هست که داخل شرکت کار میکنم و به خاطر اینکه از کار آموزی شروع کردم و جای دیگه فعلا نتونستم کار مناسبی پیدا کنم همکارایم رو با شرکت ادامه میدم ولی متاسفانه کار کردن بدون حقوق در صورتی که منابع انسانی پاسخگو نیست بسیار فرسایشی هست. امیدوار مشکل عقب افتادن حقوق کارمندان با الویت و فوریت بالاتری پیشگیری و رفع بشه. در رابطه با ****** من تمامی کامنت ها رو خوندم و با همه موافقم، حقیقتا شخصیت ****** طوری هست که برای مطرح کردن مشکلاتش از واژه هایی استفاده میشه که به نظر بی ادبانه میاد ولی حقیقی و درست هستن. به نظر من دلیل اصلی اینکه آدم های کار بلد و با سواد تو شرکت دووم نمیارن و از شرکت میرن ****** هست، چون هر بخش شرکت بخوای کار کنی ****** شده همه کاره و هیچ کاره و به خودش اجازه میده تو کار آدما دخالت کنه، در صورتی که کاملا مشخصه تو هیچ رشته ای تخصص ندارن، به محض اینکه شروع میکنه به صحبت کردن اینقدر ادبیاتش زننده و رکیک و تحقیر آمیز هست که نه تنها سطح سواد پایینشون بلکه شعور و شخصیت ضعیفشان هم مشخص میشه، هر آدمی هم که تازه وارد شرکت بشه سریعا بعد از چند روز بخاطر رفتار زشت ****** از ایشون بدش میاد، در صورتی که حقوقا عقب افتاده و ما وضعیت خوبی نداریم ****** در طول ساعت کاری در حال خرید کردن و تحویل و تست کردن بسته های خریدشون هستن ایشون که خودشون رو مهره اصلی و وفادار شرکت میدونن جلوی مدیرعامل رفتار متفاوتی دارن ولی در واقع فقط صبح اول وقت تشریف میارن که اصطلاحا زاغ سیاه بقیه روچوب بزنن ، ایشونطوری رفتار میکنن که انگار تمامی درآمد شرکت بخاطر ایشون هست، این ****** داشته باشه.
من از وقتی استخدام شدم حقوق رو پرداخت نکردند اصلا رنگ پول رو ندیدم. مدیران واحد ها همگی بی سواد و فقط با سمی کردن محیط کار رو پیش می برن. مدیر واحد مهندسی بی سواد و هیچ چیزی از محصول شرکت نمیدونه و همیشه اصطکاک توی کار ایجاد می کنه. مدیر واحد منابع انسانی فقط اذیت می کنه و دروغ میگه و به جای درک مشکلات آدم بیشتر چوب لای چرخ شرکت میذاره. همه بعد دو ماه استخدام میخوان فرار کنند. فقط جلسات تکراری گذاشته میشه اونم بعد ساعت کاری و بدون اضافه کار درحالی که سه ماه ما حقوقی نگرفتیم و زندگیمون به مشکل خورده.
با سلام خدمت ******: امیدوارم که به هر نحوی شده این پیغام من رو بخونید. من نه قصد بی احترامی به شخصی دارم و نه هدفم اینکه بخوام پشت شخصی صحبت کنم ، چندتا پیام پایین تر دیدم منابع انسانی زده انتقاد با شیوه درست بکنید . فقط در جواب خانم ش ا بگم که انتقاد درست برای مواقعی هست که همه چی درست پیش بره از یجایی به بعد میشه مثل خود سازمان رفتار کردن . آقای یعقوبی عزیز من یک کارشناس تو شرکت شما هستم و انتقاداتی در مورد شرکت شما دارم . مهندس مشکل ما کارشناس ها نیست که افراد زیر دست شما که تصمیم گیرنده هستن بلد نیستن با بودجه ای که دارن چگونه رفتار کنن (منظور مدیر مالی و شخص خانم تصمیم گیرنده) مشکل ما نیست که مدیران لایق با سرعت حرکت لاک پشتی به سوی اهداف جذب کردید و حقوق های نجومی میگیرن ، منه کارشناس چه گناهی کردم باید صبر کنم بودجه ی حقوق ۶۰ میلیونی مدیرها تامین بشه بعد با هم حقوق پرداخت بشه ؟ شما حقوق ما کارشناس ها هم ۵۰ به بالا کنید ما هم مثل بقیه سرمون رو بکنیم تو برف و ساکت بشیم که با ۱ ماه حقوق کفاف ۲ ماهمون رو بده . مهندس عزیز شما و مدیران مجموعه خونه و زندگی و ماشین دارید ما اجاره خونه و قرض و بدهی و قسط داریم و با تاکسی رفت و آمد میکنیم . اینکه ی مرد یا زن جلو بچه اش شرمنده باشه میدونی یعنی چی ؟ صاحب خونه برای اجاره ماهانه زنگ بزنه چی تجربه کردید تا به حال ؟ خودت رو بزار جای ما و تصور کن برگردی خونه و نگاه ۲ تا دخترت به دست شما باشه و شما شرمنده چه حالی میشی مهندس عزیز ؟ به ما چه ربطی داره که ی سری مدیر با حقوق بالا گرفتید و هیچ کارایی برای شرکت ندارن ، خودتون ی دور تو شرکت بزنید راحت ۴،۵ تاشون رو همون روز میندازید بیرون . ما کارشناس ها دست کمی از کارگر کارخانه نداریم که بین ما و اونها تفاوت میزارید ، ما هم زن و بچه داریم و هم مستجریم و هم گوشت کیلویی ۱ میلیونی و مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و برنج کیلویی … میخریم پس فرق گذاشتن بین پرسنل درست نیست ، فکر کنم چون بچه های دفتر احترام میذارن و چیزی نمیگن به فکرشون نیستید باید مثل پرسنل کارخانه بود آیا ؟ اگر واقعا مدیران دلشون به حال شرکت میسوزه که حرفی نمیزنن ، لطف کنن بگن حقوقشون رو هر موقع مالی پول مازاد داشت بده تا توان پرداخت حقوق کارشناس های زحمت کش فراهم باشه . نصف بیشتر مبلغ حقوق ماهانه برای مدیران لایقی است که باعث ایجاد تاخیر در پروژه های ایجاد شده در حال حاضر هست ، در واقعیت یکی از یکی بیخیال تر فقط جلوی شخص شما سر پایین میندازن و بله - چشم - حتما میگن . برکت و روزی شرکت شما با دعای خیر ما پرنسل قطعا ایجاد میشه وقتی دل خوشی و آرامشی تو ذهن و روح ما نباشه قطعا همیشه برای شما هم اتفاقات خوب رخ نمیده و مابقی بچه ها از تمام دل و جونشون مایه نمیزارن . نمیدونم ****** در جریان هست یا نه ولی ۳ ماهه حقوق پرسنل دفتری پرداخت نشده و واقعا کسی دست و دلش به کار نمیره . منابع انسانی عزیز این هم انتقاد به شیوه درست و اصولی لطفا به مدیریت ارجاع بدید که تو جلسه فردا باز با بد قولی و روی خوش وارد جلسه نشن ، اوضاع پرنسل دفتری رو درک کنن بعد بیان صحبت کنن . و در آخر اینکه امیدوارم هر چه سریع تر از این اوضاع بد شرکت بیرون بیاد و دوباره به روال سال پیش برگردیم . باز تاکید میکنم من درون شرکت مشغول به کار هستم و کارشناس هستم . انتقاد به شیوه ی سازنده لطفا به مدیریت ارجاع بدید و لطفا الویت اول شرکت پرداخت حقوق بشه نه الویت آخر . با تشکر
وقت خودتون رو تلف نکنید در این شرکت. حقوق خبری نیست و خدا نکنه توی زندگیتون به مشکل مالی بخورید وقتی اینجایید. همه با هم درگیر و در حال دعوا هستن و بخواید نخواید شما هم درگیر میشید. همه در رفت و آمد همه سرها توی جاب ویژن برای پیدا کردن کار. حتی بخواید هم نمیتونید کار کنید و افسرده میشید. فقط نیروهایی قدیمی هستن و باقی موندن که هیچ جایی براشون کار نیست. نمونش میشه مدیران واحد ها که یکی از یکی بی سواد تر از سرپرست واحد به اصطلاح مهندسی و سرپرست منابع انسانیشون بگیر تا مدیران رده بالاتر شرکت. حتی جایگاه کارشناس هم نمیتونن پر کنن خیلیا. اینجا فقط برای وقت گذرونی خوبه و رد شدن بیمه.
در مورد شرکت بی انصافی نکنید . انتقاد خوب است الکی ایراد گرفتن بد هست . حقوق اینجا خیلی خوب است و از سر بعضی ها زیاد هم هست.مدیر های شرکت آدمهای آرام و مهربانی هستند و من تا حالا از اینها زورگویی ندیدم . تنها مشکل دیر دادن حقوق هست گفتن که هفته بعد درست می شود. این نظر من است شاید بعضی خوششان نیاید ولی واقعیت از نظر من همین هست
توی این شرکت طوری تند تند آدمها میان و می روند که آدم خیلیا رو نمی شناسه من توی کمتر از یکسال آن قدر تغییر می بینم که بی خیال تغییر آدما شدم . همین حالا چندتا از کارشناسان برا شرکتهای دیگه رزومه فرستادن .دو سه تا هم می گن تا آخر آبان می رن . یه جورایی وقتی وارد میشی اینجا رو دوست داری یه هفته بعد پشیمون می شوی .اولش منابع انسانی وعده میده بعد زیرش می زند
شرکت آریا بنیز تجربه کاری بدی در هر دیسیپلینی است. تمام واحد های شرکت از وضعیت بدی برخوردار هستند فرقی نمیکند کجا باشید. شرکت هر واحد خودش را تبدیل به یک شرکت مجزا کرده تا هولدینگ شود. واحد مهندسی بسیار ضعیفی دارد که توانایی ساخت یک نقشه ساده هم ندارد و افرادی که آنجا مشغول هستند با وجود سابقه کاری هنوز چیزی از محصولات شرکت سر در نمی آورد و فقط ادعای مهندس بودن از دانشگاه معتبر را دارند. نیروهای فروش شرکت نیز ضعف فنی زیادی دارند و توانایی فروش نداشته و اکثر پروژه های موجود نیز تاخیر های بلند دارد. وضعیت حقوق شرکت بسیار نا به سامان است و تاخیر 2 ماه و بالاتر دارد. جلسات زیاد و اذیت کننده و تغییر مداوم کارها و اصطکاک بین نیروهای شرکت شمارو اذیت میکند. بیمه شرکت از روز اول است و نگرانیی ندارد. شرکت دیزاین خوب دارد و در منطقه خوبی است. اکثر نیرو های شرکت در دوره های 3 ماهه یا حتی کمتر عوض می شوند.
بد قولی بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس آموزش نداشتن حقوق نامنظم حاشیه خیلی زیاد شلوغی حل نکردن مشکلات سرو صدای زیاد بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس۲
سیستم شرکت خلاصه میشه در درگیری، بی نظمی و عدم پرداخت حقوق به طور قطع میگم که این شرکت شمارو از پا در میاره هر چقدرم مقاومت کنید بیشتر اذیت میشید تجربه کاری سختی برای من بود امیدوارم برای شما اتفاق نیفتد
مزایای شرکت: - آموزش در بدو ورود - دیزاین خوب مجموعه - بیمه از روز اول معایب شرکت: - عدم پرداخت حقوق و دیرکرد های عجیب و غریب - مدیران بی تجربه و کم سواد (البته نه همه) - دعوا و مشاجره پی در پی مدیران - جلسات بسیار فرسایشی فقط جهت خود نمایی - بی احترامی و توهین به نیروها - شخصی کردن مسائل کاری - عدم قرار گیری افراد در جایگاه متناسب - بد قولی پیاپی پیشنهاد میکنم در محیط بهتری مشغول به کار شوید
متاسفانه شرکتی با پتانسیل که به حال و روز بدی افتاده است و ویژگی های منفی شرکت رو نمیشه توی لحظه اول دید. دیزاین شرکت اول نظرتون رو جلب میکنه ولی بعد چند روز گذشتن متوجه رفتار بسیار زشت مدیران مجموعه میشید. توی شرکت نیروی اجرایی بسیار کمه و همه مدیر هستن. حقوق شرکت خوب هست و از کلیت بازار بالاتر هست ولی متاسفانه حداقل دیرکرد ۳ ماه هست. اگه از شرکت برید تا ۱ سال بعد با شما حساب را صاف میکنن. شرکت بسیار بی نظم است و با جلسات فراوان بدون نتیجه شمارو فرسوده میکند مدیریت کل مجموعه علاقه عجیبی به جلب توجه دارد و بدقول هستند
سه سال پیش از این مجموعه جدا شدم و خیلی خوشحالم. حقوقی در کار نیست و وقتی شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید ازتون توقع دارن که تا ۹ شب وایسید و اضافه کار هم نگیرید. توقع کار رایگان و حقوق ندادن دارن. متاسفانه متاسفانه مدیر کل شرکت یه آدم خود نما هست و جلسات تکراری برای خود نمایی میذارن و تا ۷ شب وقت شما رو میگیرن و اطلاعات غلط بهتون میدن. مدیران شرکت متاسفانه لول شخصیتی پایینی دارن و به راحتی به شما توهین میکنن. پیشنهاد میکنم وارد شرکت نشید.
چند ساله تو این شرکتم...پیشرفت خیلی خوبی داشته...مهندس ح.ی به شدت با شخصیت و پرستیژ حرفه ای دارن اما متاسفانه بعضی وقت ها خیلی ناگهانی و بدون هیچ سنجش و منطقی به بعضی افراد خیلی بها میده و تا زمان نگذره متوجه اشتباه نمیشن و همین باعث میشه شرکت خیلی عقب بیوفته...تعجب میکنم چرا مهندس ح.ی از این اعتماد کردن های اثبات نشده درس عبرت نمیگیره...جناب مهندس من تو این چند سال خیلی به شرکتت و خودت دقت کردم و بهش فکر کردم تنها مشکلت اینه که خیلی مهربونی....دیکتاتور باشی یه جوری شرکت عوض میشه که فقط حال کنی و لذتشو ببری... و یه مشکل دیگه اینکه به شدت کمال گرایی...الان وقت این نیست که پرفکت باشی...من جای شما باشم با این ادبیات با مدیر و سرپرست و معاون صحبت میکنم ؛ آقای فلان من این دستگاه این قطعه این زهرمار رو میخوام دیگه هرکار میخوای بکنی به من ربطی نداره انجام ندی اخراجی و دیگه نباید بری بهشون بگی اینجوری که من میگم کار انجام بده از این خیابون و این کوچه برو برسی به فلان مغازه....نه کسی که کار بلد باشه خودش مسیرش رو پیدا میکنه حتی بهتر از شما.... در آخر بدون مدیر هات رو احمق کردی...چرا؟ چون نذاشتی خودشون فکر کنن...الان خودت 2 هفته نباشی برگردی میبینی هیچی انجام نشده همه چی وابسته شده به خودت...نکن این کار رو.... به امید نامبر وان شدنت...
یک شرکت با مدیریت دوبرادر تازه به دوران رسیده که فکر میکنن مالک کل دنیا هستن و هرروز و هرساعتی اجازه دارن هرجوری دلشون خواست با نیروشون برخورد کنن.هرساعتی از شبانه روز زنگ بزنن بی احترامی کنن و کارهای بی مورد بخوان.انتظار دارن نیرو قول چراغ جادو باشه و از پس هر کار نشندنی ای بر بیاد! هزینه رفت و آمد ماموریت هارو بعد از یک ماه پرداخت میکنن!موقع استخدام با قول کادو تولد و دریافت پاداش هر چندماه بک بار گولت میزنن موقع استخدام با افزایش حقوق در صورت پیشرفت گولت میزنن و در نهایت هیچی که هیچی!یه بلایی سر شخصیتت میارن که عزت نفسو باید بندازی سطل آشغال!حرف از پیشرفت میزنن ولی به جز مدیران ارشد و رفقاشون هیچکس پیشرفت نمیکنه!یه دیوانه تر از خودشون که هیچ تخصصی هم نداره شده معاون اجرایی و دارن آدمارو نابود میکنن!توی یک ماه گذشته بالای ۱۰۰ تا نیرو از دست دادن!!!!!!و حرف از کارآفرینی میزنن! کار کردن توی این شرکت یعنی مرگ مسیر کاریتون! اینکارو با خودتون نکنید!
لینک اینجا از طریق یکی از بچه های قدیمی مجموعه برام ارسال شد. چخبره اینجا همه به جون هم افتادن ، از اینجا مشخصه چه خبریه تو شرکت . من تجربه ۲ سال کار تو این شرکت رو داشتم ، نسبتا خوب رو به پایین هست ، فقط تنها خوبیش بیمه هست و هیچ چیز خوب دیگه ای برای کارمندان ندارند. مدیرهای اونجا خیلی زیادن ، حدود ۴۰ نفر مدیر تو دفتر دارن الان شنیدم بیشترم شده ولی خوب یکی از یکی بچاپ تر هست تا اونجا که من شنیدم یکی از مدیرهای اونجا پروژه ها رو خارج از سازمان با قیمت پایین تر به مشتری میده و تو کارخانه دستگاهی ساخته نمیشه و کسی هم خبردار نمیشه ، ****** تنها مدیر خوب سازمان مدیر عامل هوشمند بود تا جایی که من دیدم با سواد و متشخص . شنیدم که مدیر منابع انسانی دوباره برگشته به اونجا اون دیگه واقعا شاهکاره شرکته ی ****** سر در نمیاره . امیدوارم شرایط عوض شده باشه در کل و برای کسایی که میخوان به این مجموعه اضافه بشن بگم که حتما یکم مطالعه در مورد این شرکت بکنن چون واقعا بغیر از اینکه حقوق دیر پرداخت میشه جایی برای پیشرفت نیست و شما رو به عنوان ی فیلتر برای پاسخگو بودن به کارفرما میزارن و ارامش و استرس همیشه دارید . ی خانمی هم هست اونجا که همه کاره هست اونم تو مخه . شرکت فقط دیزاین خوبی داره و همه رو کشته وگرنه وارد که بشید از ی شرکت زیر پله ای هم سطحش پایین تره . دلیل استعفای خودم این بود که ****** حدودا ۵۰ تا فرم درست کرده بود برای دستشویی رفتن هم باید فرم پر میکردی ، عاشق کاغذ بازی و هدر دادن کاغذ و وقت کارمندها هستن . به عنوان کارمند وارد سازمان بشید رسما کاری میکشن ازتون که از خر نمیکشن البته ببخشید واقعیت رو گفتم که روشن بشید.
این شرکت حتی به یکی از پاچه خوارترین نیروهاشم رحم نکرد و بعد از استفاده ازش انداختش بیرون. خانم مدیر عامل یه شرکت زیر مجموعه بود که یکسال تموم تا ۹ شب میموند سرکار بنده خدا فکر میکرد چقدر کارش مهم و با ارزشه و چقدر قراره قدرشو بدونن در حالی که نمیدونست قرار یه دستمال پرتش کنن بیرون. همه حرفایی که در مورد این شرکت زده شده کاملا درسته ولی این که همه کاسه کوزه ها رو بخوان بندازن گردن ****** درست نیس، ایشون نه این که ادم کار درستی باشه ولی ****** هم از ایشون بدتر نباشه بهتر نیس، تاخیر حقوق ربطی به ایشون نداره چون که این ****** حقوق نیروهای شرکت خودشو به موقع پرداخت میکنه تاخیر بقیه حقوق ها مسئولش خود مدیر عامله هلدینگه
شرکت بیژن لطف کرد بعد از چندسال کار کردن به هر دلیلی یک عده ای مون رو اخراج کرد ولی خداوند جای حق نشسته و یک مدیر شعبه استخدام کردن و جبران خواهد کرد با سابقه ای که داره و از پرسنل شعبه شنیدهام در آینده با عملکردش چنان این آقا شرکت رو از هر لحاظ به زمین خواهد زد که هیچ کس فراموش نکند و قدر بقیه رو بدونند.
امروز یکی از بچه های قدیمی آریا بنیز این صفحه رو برام فرستاد که ببین از زمانی که رفتیم شرکت به چه وضعی افتاده متن ها همه رو خودندم یکسری موارد به این شرکت وارده و یکسری خیر ****** جزو انسان های شریفی هست که الان 5 سال هست ندیدمش و آدم با صفا، متاسفم که امثال یکسری نفرات مثل این خانم ف.ا باعث شرمندگی ایشون شده و من شخصا بخاطر این شخص ترک کردم مجموعه رو و باعث آبرو ریزی حمید شده همه از ایشون بد میگند و حرف های نادرستی میزنند که باعث شده اعتبار شرکت و حمید رو این شخص از بین ببره خلاصه به نظر کل مجموعه رو با یک کفه ترازو نگاه نکنید افراد خوبی داخل این سیستم رشد و پرورش پیدا کردند و هر کدوم جدا شدند و رفتند شرکت زدند با اعتبار حمید خان امیدوارم این افراد باعث نشند اعتبار آریا خراب بشند .
این شرکت متاسفانه هیچ چیز مثبتی نداره و فقط فقط عمر هدردادنه یه مشت الاف بیکار که از سر بی حوصلگی وکار نابلدیه که اونجا کار میکنن عده ایی که اونجا کار میکنن یا بازنشسته هستن با سمتای مسخره که کمک خرجشون باشه یا یه مشت که خرجشون گردن خانوادس اگر کسی خرج زندگی بده به هیچ وجه اونجا نمیتونه کار کنه ****** که اسمشومدیر گذاشته ****** جلب توجه داره ****** بعنوان مدیر منابع انسانی بدتر از اون اقا وخانومایی که همه الکی اسممدیر روخودشون گذاشتن صبح تاشب راست راست راه میرن بدون هیچ کارایییه شرکتی که نه عرضه حقوق به موقع دادن داره نه بیمه پرسنل واحد ****** ک فقط ادعای کار بلدی داره ازصبح تا شب گوشی بدسته گول ظاهر شرکت نخورید فقط بدونید کسی که کار بلد باشه همون روزای اول میفهه چخبره اونجا مدیر اونجا هم که هیچ وقت نیست شرکت روهواست چند ماه نیروی کار استخدام میکنن و حقوق نمیدن بعد بعنوان تسویه، شش ماه دیگه بهت چک تسویه میدن در واقع دنبال نیروی کار مفت هستن اگه واسه خودتون ارزش قائل باشید به هیچ وجه اونجا کار نمیکنید
اولش که وارد شرکت میشید همه چیز عالی به نظر میاد ولی کم کم تصمیم به فرار میگیرید. مدیر عامل شرکت ارتباطش رو با واقعیت از دست داده و دم از کار مهندسی و بین المللی میزنه و میخواد بازار رو تصاحب کنه اما شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید. تمام مدیران شرکت هم وضعیت مشابه دارند. کار مهندسی که هیچی واحد مهندسی شرکت دست یه آدم کاملا بی تجربه هست و خودش هیچی بلد نیست و کاری نمیتونه پیش ببره. واحد منابع انسانی هم کوچکترین کمکی توی حل مشکل شما نمیکنه و مدیر اونجام یه شخص بی تخصص و ندونم کار هست. شما میمونید و یه دنیا قسط عقب افتاده و حقوقی که در کار نیست.
من نزدیک به دو سال هست که داخل شرکت کار میکنم و به خاطر اینکه از کار آموزی شروع کردم و جای دیگه فعلا نتونستم کار مناسبی پیدا کنم همکارایم رو با شرکت ادامه میدم ولی متاسفانه کار کردن بدون حقوق در صورتی که منابع انسانی پاسخگو نیست بسیار فرسایشی هست. امیدوار مشکل عقب افتادن حقوق کارمندان با الویت و فوریت بالاتری پیشگیری و رفع بشه. در رابطه با ****** من تمامی کامنت ها رو خوندم و با همه موافقم، حقیقتا شخصیت ****** طوری هست که برای مطرح کردن مشکلاتش از واژه هایی استفاده میشه که به نظر بی ادبانه میاد ولی حقیقی و درست هستن. به نظر من دلیل اصلی اینکه آدم های کار بلد و با سواد تو شرکت دووم نمیارن و از شرکت میرن ****** هست، چون هر بخش شرکت بخوای کار کنی ****** شده همه کاره و هیچ کاره و به خودش اجازه میده تو کار آدما دخالت کنه، در صورتی که کاملا مشخصه تو هیچ رشته ای تخصص ندارن، به محض اینکه شروع میکنه به صحبت کردن اینقدر ادبیاتش زننده و رکیک و تحقیر آمیز هست که نه تنها سطح سواد پایینشون بلکه شعور و شخصیت ضعیفشان هم مشخص میشه، هر آدمی هم که تازه وارد شرکت بشه سریعا بعد از چند روز بخاطر رفتار زشت ****** از ایشون بدش میاد، در صورتی که حقوقا عقب افتاده و ما وضعیت خوبی نداریم ****** در طول ساعت کاری در حال خرید کردن و تحویل و تست کردن بسته های خریدشون هستن ایشون که خودشون رو مهره اصلی و وفادار شرکت میدونن جلوی مدیرعامل رفتار متفاوتی دارن ولی در واقع فقط صبح اول وقت تشریف میارن که اصطلاحا زاغ سیاه بقیه روچوب بزنن ، ایشونطوری رفتار میکنن که انگار تمامی درآمد شرکت بخاطر ایشون هست، این ****** داشته باشه.
من از وقتی استخدام شدم حقوق رو پرداخت نکردند اصلا رنگ پول رو ندیدم. مدیران واحد ها همگی بی سواد و فقط با سمی کردن محیط کار رو پیش می برن. مدیر واحد مهندسی بی سواد و هیچ چیزی از محصول شرکت نمیدونه و همیشه اصطکاک توی کار ایجاد می کنه. مدیر واحد منابع انسانی فقط اذیت می کنه و دروغ میگه و به جای درک مشکلات آدم بیشتر چوب لای چرخ شرکت میذاره. همه بعد دو ماه استخدام میخوان فرار کنند. فقط جلسات تکراری گذاشته میشه اونم بعد ساعت کاری و بدون اضافه کار درحالی که سه ماه ما حقوقی نگرفتیم و زندگیمون به مشکل خورده.
با سلام خدمت ******: امیدوارم که به هر نحوی شده این پیغام من رو بخونید. من نه قصد بی احترامی به شخصی دارم و نه هدفم اینکه بخوام پشت شخصی صحبت کنم ، چندتا پیام پایین تر دیدم منابع انسانی زده انتقاد با شیوه درست بکنید . فقط در جواب خانم ش ا بگم که انتقاد درست برای مواقعی هست که همه چی درست پیش بره از یجایی به بعد میشه مثل خود سازمان رفتار کردن . آقای یعقوبی عزیز من یک کارشناس تو شرکت شما هستم و انتقاداتی در مورد شرکت شما دارم . مهندس مشکل ما کارشناس ها نیست که افراد زیر دست شما که تصمیم گیرنده هستن بلد نیستن با بودجه ای که دارن چگونه رفتار کنن (منظور مدیر مالی و شخص خانم تصمیم گیرنده) مشکل ما نیست که مدیران لایق با سرعت حرکت لاک پشتی به سوی اهداف جذب کردید و حقوق های نجومی میگیرن ، منه کارشناس چه گناهی کردم باید صبر کنم بودجه ی حقوق ۶۰ میلیونی مدیرها تامین بشه بعد با هم حقوق پرداخت بشه ؟ شما حقوق ما کارشناس ها هم ۵۰ به بالا کنید ما هم مثل بقیه سرمون رو بکنیم تو برف و ساکت بشیم که با ۱ ماه حقوق کفاف ۲ ماهمون رو بده . مهندس عزیز شما و مدیران مجموعه خونه و زندگی و ماشین دارید ما اجاره خونه و قرض و بدهی و قسط داریم و با تاکسی رفت و آمد میکنیم . اینکه ی مرد یا زن جلو بچه اش شرمنده باشه میدونی یعنی چی ؟ صاحب خونه برای اجاره ماهانه زنگ بزنه چی تجربه کردید تا به حال ؟ خودت رو بزار جای ما و تصور کن برگردی خونه و نگاه ۲ تا دخترت به دست شما باشه و شما شرمنده چه حالی میشی مهندس عزیز ؟ به ما چه ربطی داره که ی سری مدیر با حقوق بالا گرفتید و هیچ کارایی برای شرکت ندارن ، خودتون ی دور تو شرکت بزنید راحت ۴،۵ تاشون رو همون روز میندازید بیرون . ما کارشناس ها دست کمی از کارگر کارخانه نداریم که بین ما و اونها تفاوت میزارید ، ما هم زن و بچه داریم و هم مستجریم و هم گوشت کیلویی ۱ میلیونی و مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و برنج کیلویی … میخریم پس فرق گذاشتن بین پرسنل درست نیست ، فکر کنم چون بچه های دفتر احترام میذارن و چیزی نمیگن به فکرشون نیستید باید مثل پرسنل کارخانه بود آیا ؟ اگر واقعا مدیران دلشون به حال شرکت میسوزه که حرفی نمیزنن ، لطف کنن بگن حقوقشون رو هر موقع مالی پول مازاد داشت بده تا توان پرداخت حقوق کارشناس های زحمت کش فراهم باشه . نصف بیشتر مبلغ حقوق ماهانه برای مدیران لایقی است که باعث ایجاد تاخیر در پروژه های ایجاد شده در حال حاضر هست ، در واقعیت یکی از یکی بیخیال تر فقط جلوی شخص شما سر پایین میندازن و بله - چشم - حتما میگن . برکت و روزی شرکت شما با دعای خیر ما پرنسل قطعا ایجاد میشه وقتی دل خوشی و آرامشی تو ذهن و روح ما نباشه قطعا همیشه برای شما هم اتفاقات خوب رخ نمیده و مابقی بچه ها از تمام دل و جونشون مایه نمیزارن . نمیدونم ****** در جریان هست یا نه ولی ۳ ماهه حقوق پرسنل دفتری پرداخت نشده و واقعا کسی دست و دلش به کار نمیره . منابع انسانی عزیز این هم انتقاد به شیوه درست و اصولی لطفا به مدیریت ارجاع بدید که تو جلسه فردا باز با بد قولی و روی خوش وارد جلسه نشن ، اوضاع پرنسل دفتری رو درک کنن بعد بیان صحبت کنن . و در آخر اینکه امیدوارم هر چه سریع تر از این اوضاع بد شرکت بیرون بیاد و دوباره به روال سال پیش برگردیم . باز تاکید میکنم من درون شرکت مشغول به کار هستم و کارشناس هستم . انتقاد به شیوه ی سازنده لطفا به مدیریت ارجاع بدید و لطفا الویت اول شرکت پرداخت حقوق بشه نه الویت آخر . با تشکر
وقت خودتون رو تلف نکنید در این شرکت. حقوق خبری نیست و خدا نکنه توی زندگیتون به مشکل مالی بخورید وقتی اینجایید. همه با هم درگیر و در حال دعوا هستن و بخواید نخواید شما هم درگیر میشید. همه در رفت و آمد همه سرها توی جاب ویژن برای پیدا کردن کار. حتی بخواید هم نمیتونید کار کنید و افسرده میشید. فقط نیروهایی قدیمی هستن و باقی موندن که هیچ جایی براشون کار نیست. نمونش میشه مدیران واحد ها که یکی از یکی بی سواد تر از سرپرست واحد به اصطلاح مهندسی و سرپرست منابع انسانیشون بگیر تا مدیران رده بالاتر شرکت. حتی جایگاه کارشناس هم نمیتونن پر کنن خیلیا. اینجا فقط برای وقت گذرونی خوبه و رد شدن بیمه.
در مورد شرکت بی انصافی نکنید . انتقاد خوب است الکی ایراد گرفتن بد هست . حقوق اینجا خیلی خوب است و از سر بعضی ها زیاد هم هست.مدیر های شرکت آدمهای آرام و مهربانی هستند و من تا حالا از اینها زورگویی ندیدم . تنها مشکل دیر دادن حقوق هست گفتن که هفته بعد درست می شود. این نظر من است شاید بعضی خوششان نیاید ولی واقعیت از نظر من همین هست
توی این شرکت طوری تند تند آدمها میان و می روند که آدم خیلیا رو نمی شناسه من توی کمتر از یکسال آن قدر تغییر می بینم که بی خیال تغییر آدما شدم . همین حالا چندتا از کارشناسان برا شرکتهای دیگه رزومه فرستادن .دو سه تا هم می گن تا آخر آبان می رن . یه جورایی وقتی وارد میشی اینجا رو دوست داری یه هفته بعد پشیمون می شوی .اولش منابع انسانی وعده میده بعد زیرش می زند
شرکت آریا بنیز تجربه کاری بدی در هر دیسیپلینی است. تمام واحد های شرکت از وضعیت بدی برخوردار هستند فرقی نمیکند کجا باشید. شرکت هر واحد خودش را تبدیل به یک شرکت مجزا کرده تا هولدینگ شود. واحد مهندسی بسیار ضعیفی دارد که توانایی ساخت یک نقشه ساده هم ندارد و افرادی که آنجا مشغول هستند با وجود سابقه کاری هنوز چیزی از محصولات شرکت سر در نمی آورد و فقط ادعای مهندس بودن از دانشگاه معتبر را دارند. نیروهای فروش شرکت نیز ضعف فنی زیادی دارند و توانایی فروش نداشته و اکثر پروژه های موجود نیز تاخیر های بلند دارد. وضعیت حقوق شرکت بسیار نا به سامان است و تاخیر 2 ماه و بالاتر دارد. جلسات زیاد و اذیت کننده و تغییر مداوم کارها و اصطکاک بین نیروهای شرکت شمارو اذیت میکند. بیمه شرکت از روز اول است و نگرانیی ندارد. شرکت دیزاین خوب دارد و در منطقه خوبی است. اکثر نیرو های شرکت در دوره های 3 ماهه یا حتی کمتر عوض می شوند.
بد قولی بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس آموزش نداشتن حقوق نامنظم حاشیه خیلی زیاد شلوغی حل نکردن مشکلات سرو صدای زیاد بی نظمی تعداد زیاد مدیر و رییس۲
سیستم شرکت خلاصه میشه در درگیری، بی نظمی و عدم پرداخت حقوق به طور قطع میگم که این شرکت شمارو از پا در میاره هر چقدرم مقاومت کنید بیشتر اذیت میشید تجربه کاری سختی برای من بود امیدوارم برای شما اتفاق نیفتد
مزایای شرکت: - آموزش در بدو ورود - دیزاین خوب مجموعه - بیمه از روز اول معایب شرکت: - عدم پرداخت حقوق و دیرکرد های عجیب و غریب - مدیران بی تجربه و کم سواد (البته نه همه) - دعوا و مشاجره پی در پی مدیران - جلسات بسیار فرسایشی فقط جهت خود نمایی - بی احترامی و توهین به نیروها - شخصی کردن مسائل کاری - عدم قرار گیری افراد در جایگاه متناسب - بد قولی پیاپی پیشنهاد میکنم در محیط بهتری مشغول به کار شوید
متاسفانه شرکتی با پتانسیل که به حال و روز بدی افتاده است و ویژگی های منفی شرکت رو نمیشه توی لحظه اول دید. دیزاین شرکت اول نظرتون رو جلب میکنه ولی بعد چند روز گذشتن متوجه رفتار بسیار زشت مدیران مجموعه میشید. توی شرکت نیروی اجرایی بسیار کمه و همه مدیر هستن. حقوق شرکت خوب هست و از کلیت بازار بالاتر هست ولی متاسفانه حداقل دیرکرد ۳ ماه هست. اگه از شرکت برید تا ۱ سال بعد با شما حساب را صاف میکنن. شرکت بسیار بی نظم است و با جلسات فراوان بدون نتیجه شمارو فرسوده میکند مدیریت کل مجموعه علاقه عجیبی به جلب توجه دارد و بدقول هستند
سه سال پیش از این مجموعه جدا شدم و خیلی خوشحالم. حقوقی در کار نیست و وقتی شما ۴ ماه حقوق عقب افتاده دارید ازتون توقع دارن که تا ۹ شب وایسید و اضافه کار هم نگیرید. توقع کار رایگان و حقوق ندادن دارن. متاسفانه متاسفانه مدیر کل شرکت یه آدم خود نما هست و جلسات تکراری برای خود نمایی میذارن و تا ۷ شب وقت شما رو میگیرن و اطلاعات غلط بهتون میدن. مدیران شرکت متاسفانه لول شخصیتی پایینی دارن و به راحتی به شما توهین میکنن. پیشنهاد میکنم وارد شرکت نشید.
چند ساله تو این شرکتم...پیشرفت خیلی خوبی داشته...مهندس ح.ی به شدت با شخصیت و پرستیژ حرفه ای دارن اما متاسفانه بعضی وقت ها خیلی ناگهانی و بدون هیچ سنجش و منطقی به بعضی افراد خیلی بها میده و تا زمان نگذره متوجه اشتباه نمیشن و همین باعث میشه شرکت خیلی عقب بیوفته...تعجب میکنم چرا مهندس ح.ی از این اعتماد کردن های اثبات نشده درس عبرت نمیگیره...جناب مهندس من تو این چند سال خیلی به شرکتت و خودت دقت کردم و بهش فکر کردم تنها مشکلت اینه که خیلی مهربونی....دیکتاتور باشی یه جوری شرکت عوض میشه که فقط حال کنی و لذتشو ببری... و یه مشکل دیگه اینکه به شدت کمال گرایی...الان وقت این نیست که پرفکت باشی...من جای شما باشم با این ادبیات با مدیر و سرپرست و معاون صحبت میکنم ؛ آقای فلان من این دستگاه این قطعه این زهرمار رو میخوام دیگه هرکار میخوای بکنی به من ربطی نداره انجام ندی اخراجی و دیگه نباید بری بهشون بگی اینجوری که من میگم کار انجام بده از این خیابون و این کوچه برو برسی به فلان مغازه....نه کسی که کار بلد باشه خودش مسیرش رو پیدا میکنه حتی بهتر از شما.... در آخر بدون مدیر هات رو احمق کردی...چرا؟ چون نذاشتی خودشون فکر کنن...الان خودت 2 هفته نباشی برگردی میبینی هیچی انجام نشده همه چی وابسته شده به خودت...نکن این کار رو.... به امید نامبر وان شدنت...
یک شرکت با مدیریت دوبرادر تازه به دوران رسیده که فکر میکنن مالک کل دنیا هستن و هرروز و هرساعتی اجازه دارن هرجوری دلشون خواست با نیروشون برخورد کنن.هرساعتی از شبانه روز زنگ بزنن بی احترامی کنن و کارهای بی مورد بخوان.انتظار دارن نیرو قول چراغ جادو باشه و از پس هر کار نشندنی ای بر بیاد! هزینه رفت و آمد ماموریت هارو بعد از یک ماه پرداخت میکنن!موقع استخدام با قول کادو تولد و دریافت پاداش هر چندماه بک بار گولت میزنن موقع استخدام با افزایش حقوق در صورت پیشرفت گولت میزنن و در نهایت هیچی که هیچی!یه بلایی سر شخصیتت میارن که عزت نفسو باید بندازی سطل آشغال!حرف از پیشرفت میزنن ولی به جز مدیران ارشد و رفقاشون هیچکس پیشرفت نمیکنه!یه دیوانه تر از خودشون که هیچ تخصصی هم نداره شده معاون اجرایی و دارن آدمارو نابود میکنن!توی یک ماه گذشته بالای ۱۰۰ تا نیرو از دست دادن!!!!!!و حرف از کارآفرینی میزنن! کار کردن توی این شرکت یعنی مرگ مسیر کاریتون! اینکارو با خودتون نکنید!
لینک اینجا از طریق یکی از بچه های قدیمی مجموعه برام ارسال شد. چخبره اینجا همه به جون هم افتادن ، از اینجا مشخصه چه خبریه تو شرکت . من تجربه ۲ سال کار تو این شرکت رو داشتم ، نسبتا خوب رو به پایین هست ، فقط تنها خوبیش بیمه هست و هیچ چیز خوب دیگه ای برای کارمندان ندارند. مدیرهای اونجا خیلی زیادن ، حدود ۴۰ نفر مدیر تو دفتر دارن الان شنیدم بیشترم شده ولی خوب یکی از یکی بچاپ تر هست تا اونجا که من شنیدم یکی از مدیرهای اونجا پروژه ها رو خارج از سازمان با قیمت پایین تر به مشتری میده و تو کارخانه دستگاهی ساخته نمیشه و کسی هم خبردار نمیشه ، ****** تنها مدیر خوب سازمان مدیر عامل هوشمند بود تا جایی که من دیدم با سواد و متشخص . شنیدم که مدیر منابع انسانی دوباره برگشته به اونجا اون دیگه واقعا شاهکاره شرکته ی ****** سر در نمیاره . امیدوارم شرایط عوض شده باشه در کل و برای کسایی که میخوان به این مجموعه اضافه بشن بگم که حتما یکم مطالعه در مورد این شرکت بکنن چون واقعا بغیر از اینکه حقوق دیر پرداخت میشه جایی برای پیشرفت نیست و شما رو به عنوان ی فیلتر برای پاسخگو بودن به کارفرما میزارن و ارامش و استرس همیشه دارید . ی خانمی هم هست اونجا که همه کاره هست اونم تو مخه . شرکت فقط دیزاین خوبی داره و همه رو کشته وگرنه وارد که بشید از ی شرکت زیر پله ای هم سطحش پایین تره . دلیل استعفای خودم این بود که ****** حدودا ۵۰ تا فرم درست کرده بود برای دستشویی رفتن هم باید فرم پر میکردی ، عاشق کاغذ بازی و هدر دادن کاغذ و وقت کارمندها هستن . به عنوان کارمند وارد سازمان بشید رسما کاری میکشن ازتون که از خر نمیکشن البته ببخشید واقعیت رو گفتم که روشن بشید.
این شرکت حتی به یکی از پاچه خوارترین نیروهاشم رحم نکرد و بعد از استفاده ازش انداختش بیرون. خانم مدیر عامل یه شرکت زیر مجموعه بود که یکسال تموم تا ۹ شب میموند سرکار بنده خدا فکر میکرد چقدر کارش مهم و با ارزشه و چقدر قراره قدرشو بدونن در حالی که نمیدونست قرار یه دستمال پرتش کنن بیرون. همه حرفایی که در مورد این شرکت زده شده کاملا درسته ولی این که همه کاسه کوزه ها رو بخوان بندازن گردن ****** درست نیس، ایشون نه این که ادم کار درستی باشه ولی ****** هم از ایشون بدتر نباشه بهتر نیس، تاخیر حقوق ربطی به ایشون نداره چون که این ****** حقوق نیروهای شرکت خودشو به موقع پرداخت میکنه تاخیر بقیه حقوق ها مسئولش خود مدیر عامله هلدینگه
شرکت بیژن لطف کرد بعد از چندسال کار کردن به هر دلیلی یک عده ای مون رو اخراج کرد ولی خداوند جای حق نشسته و یک مدیر شعبه استخدام کردن و جبران خواهد کرد با سابقه ای که داره و از پرسنل شعبه شنیدهام در آینده با عملکردش چنان این آقا شرکت رو از هر لحاظ به زمین خواهد زد که هیچ کس فراموش نکند و قدر بقیه رو بدونند.
امروز یکی از بچه های قدیمی آریا بنیز این صفحه رو برام فرستاد که ببین از زمانی که رفتیم شرکت به چه وضعی افتاده متن ها همه رو خودندم یکسری موارد به این شرکت وارده و یکسری خیر ****** جزو انسان های شریفی هست که الان 5 سال هست ندیدمش و آدم با صفا، متاسفم که امثال یکسری نفرات مثل این خانم ف.ا باعث شرمندگی ایشون شده و من شخصا بخاطر این شخص ترک کردم مجموعه رو و باعث آبرو ریزی حمید شده همه از ایشون بد میگند و حرف های نادرستی میزنند که باعث شده اعتبار شرکت و حمید رو این شخص از بین ببره خلاصه به نظر کل مجموعه رو با یک کفه ترازو نگاه نکنید افراد خوبی داخل این سیستم رشد و پرورش پیدا کردند و هر کدوم جدا شدند و رفتند شرکت زدند با اعتبار حمید خان امیدوارم این افراد باعث نشند اعتبار آریا خراب بشند .