ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۷۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۸ از ۲۴
بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

حقوق وزارت کار حقوقش باتوجه به ساعت کاریش کمه ساعت کاری زیاد واقعا آدم به بقیه کاراش نمیرسه شرکت جای دور افتاده ای هستش داخل شهرک صنعتی پرنده فقط اسم درکرده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

بهتره آقای مدیرعامل که مثل کبک سرشو کرده تو برف یه کم دور و برشم نگاه نگاه کنه تا ببینه چه فساد عظیمی تو کارای پیمانکاری و پروژه هاش اتفاق می افته و قرارهای کاریش تو چه زمان و تو چه مکانی و با چه افراد خاصی بسته میشه. سر تا پاش را فساد گرفته چه مالی چه اخلاقی

دیزل پارسیا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰
کارمند

خواستم از شرکت کاریزما بابت همکاری و همدلی در دوران جنگ و دورکاری ،درک شرایط و پرداخت زود هنگام حقوق تشکر کنم،تو شرایط،سخت این درک و همدلی همیشه تو ذهن میمونه

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت همه رو تعدیل کرده (مرخصی سه ماهه بدون حقوق). همه دارند شکایت می‌کنند یا صبر کردند حقوق اسفندشون رو بگیرند بعد شکایت کنند. هر کس شک داره یه سر اداره کار بزنه بپرسه. ویزیتورها حقوق ثابت حذف شده. صدامون به زودی بیشتر در میاد.

عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
عدم پرداخت به موقع حقوق
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰

سلام هنوز تو این شرکت مشغول هستم مثل هر شرکت دیگری خوب و بد خودشو دارد ولی چیزی که از کامنت ها متوجه شدم این هستش که بیشتر کامنت ها مسائل و مشکلات شخصی هست که فرد چون نمیتونسته مشکل شخصیش رو حل بکنه و دچار ناکامی شده از این سایت کمک گرفته که رفتار تلافی جویانه خودش را به نمایش بگذارد آگاه باشیم و وارد بازی خصمانه و تلافی جویانه افراد باهم نشیم و تصمیم درست را بگیریم ممنون از شما

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

یونیلیور.این شرکت فوق العاده تبعیض پرورهست محیط کار غیر حرفه ای هست مدیران دارای سواد مدیریت نیستند جو کار سمی هست حقوق پایه کم رفاهی صفر حتی محصولات تاریخ گذشته رو به نیروهاش میده گول اسم این شرکت رو نخورید

بیمه تکمیلی
مدیریت ضعیف
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۰ تیر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر تولید

سلام به همه‌ی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحه‌ی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش شعبه ·۸ تیر ۱۴۰۴
۲.۰
سرپرست فروش شعبه

سلام حدود ۹ماه به اجبار به دلیل مشکلات مالی و شخصی در شرکت آروا مشغول به کار بودم این سازمان یک عمده فروشی هستش که به واسطه پول و روابط به شرکت تبدیل شده اصلا مدیریت صحیح و hrوجود نداره و مدیران بسیار کوتوله اجازه نمیدن که شما مسیر درست و روند درست رو در شرکت داشته باشه چه برسه بخوای به بقیه هم این رویه رو یاد بدی از مدیر فروش ایران تا مدیران مناطق اصلا سواد درست حسابی ندارن و بسیار تجربی و کوچه بازاری فروش و مشتری رو میبینن اصلا چیزی به عنوان احترام به شما گذاشته نمیشه فقط اونجا میتونید دوستان همدرد پیدا کنید که دنبال موقعیت هستن که جدا بشن از سازمان

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

خب نمیدونم از کجا شروع کنم به کجا وصل کنم ولی بیایین خلاصش کنیم سالهاس تو این شرکت کار کردم و کوچکترین ارزش و احترامی برام قائل نشد و این نه فقط مختص من بلکه مختص نزدیک 2000 هزار نفر پرسنلی که دارن شده شاید بپرسین چرا موندی تو شرکتی که 4 ماه حقوق عقب افتاده داره مدیرای ارشد بیخود و بی عرضه وجود داره و الان که شرایط جنگی شده بیمه و حقوق ثابت و حذف کرده جوابش بی عرضگی من و بقیه هست شاید امیدواری پوشالی که درست میشه و ... ولی چی درست میشه ؟ ذات خراب مدیر عامل ؟ بی سوادی و بی مسئولیت های معاونت ها ؟ نه هیچی درست نشد هیچی درست نمیشه ولی اینجا میگم ما واقعا خسته ایم خدا اول و آخر همتون و لعنت کنه که انقدر حرومزاده و بی وجود و منفعت طلب و مادر جنده این واقعا خدا لعنتتون کنه

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ترجیح میدم بازگو نکنم·۲۰ خرداد ۱۴۰۴
۲.۰
ترجیح میدم بازگو نکنم

من حدودا ۶ یا ۷ ماه به صورت تمام وقت دراین شرکت مشغول به کار بودم البته من به صورت مستقیم دراین شرکت کار نکردم چون نماینده چیدمان بودم اولا از مصاحبه کاری بگم که چه قدر سوالات بیهوده و مسخره پرسیدن بعدهم از طرز رفتار با پرسنل بگم که چقدر تحقیر آمیز و کلاس رفتاری پایین بود امیدوارم این نظری که اینجا میزارم بتونه نظر حتی شده یه نفرم تغییر بده که دراین شرکت مشغول به کار نشه اگر برای شخصیت خودش ارزش قائله حتی به نظر من اگر به نون شبم آدم محتاج بود نباید دراین شرکت مشغول به کار بشه چون یک سری گرگها و حیوان های انسان نما دراین شرکت مشغول به کار و یه نکته مضحک و خنده داری که وجود داره باید بگم که یکی از برندهای این شرکت مای لیدی که همه خیلی به صورت کامل میشناسن اما برخلاف برند طرز رفتار و عمل رو با یک پرسنل خانم حتی همون همکارهای خانم هم بلد نیستن در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰

خیلی شرکت خوبیه من ازش فقط تعریف شنیدم رفتار دوستانه کارمندا باهم و تیم قوی این شرکت فوق العادست و همچنین کارشون خیلی قویه و تمرکزشون روی پیشرفتشونه✨✨🤍 امیدوارم بتونن به درجات بالایی برسن و‌همیشه موفق باشن

تیم صمیمی
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

سرپرست واحد منابع انسانی بی ادب و وحشیه رفتارش با هیچکس خوب نیست به همه توهین میکنه زیراب میزنه تو تمام واحدا زیراب میزنه فقط دنبال حاشیه میگرده تنها یه دوستم بیشتر نداره اونم چون اروم و ساکته باهاش دووم اورده خیلی رفتاراش غیرعادیه باهمه دعوا داره همرو تو واحدای مختلف میخواد اخراج کنه و مدیرشم این اجازرو بهش داده که باهرکس هرطور میخواد رفتار کنه خیلی از بالا به همه نگاه میکنه خواهش میکنم نسبت به این موضوع پیگیری کنید کل شرکت بخاطر این ادم پر از حاشیه شده همه واحدارو به هم میریزه بین واحدا اختلاف میندازه

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من یک ماهه که در این شرکت مشغول به کار شدم و اولش به دلیل خوندن کامنت های این سایت میخواستم اصلا برای مصاحبه نرم ولی بعد چون اسم برندشون معتبر بود برای رزومه ام، گفتم میرم و در نهایت از اسمش برای ساخت رزومه استفاده میکنم دیگه الان اگه بخوام نظرم رو بگم، واقعا شرایط انقدری که اینجا نوشته میشه بد نیست، فضا کاملا دوستانه و با اخلاق است (البته هر واحد مجزاست و قابل تعمیم به واحدهای دیگه ی شرکت نیست)، به شدت فضای خوبی برای یادگیری به افراد کارآموز داده میشه و من از اینکه بدون تجربه اینجا رو انتخاب کردم راضیم. مشکلش از دید من یکی ساعت کاری در روز پنجشنبه است که خیلی از شرکت ها تعطیلن و دومی هم حقوقه که با ۲ ماه و خورده ای، نزدیک ۳ ماه تاخیر پرداخت میشه ولی برای من که کارآموز بودم، این واقعا مشکل جدی ای نبود، حالا شاید برای یک آدم با سابقه مشکل جدی ای به حساب بیاد. در باره این سایت هم من واقعا خوشبین نیستم چون خیلی من رو ترسوند از این شرکت، بعد رفتم چک کردم دیدم کامنت سایر شرکت هایی که براشون رزومه فرستاده بودم هم اصلا خوب نیست مثل همراه مکانیک و سن ایچ... الان که وارد شرکت شدم به نظرم منطقیه انقدر کامنت بد، چون وقتی انقدر نیروها زیادن خب بالاخره این تعداد آدم ناراضی هم پیدا میشه دیگه در هر صورت من خودم هم در آینده احتمالا از این شرکت میام بیرون اگر پیشنهاد خوبی پیدا کنم ولی به عنوان یک کارآموز شرایط شرکت برام خوبه و تاثیرش تو رزومه ام هم زیاده.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کمک انباردار·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
کمک انباردار

من واقعا نمیدونم چی بگم وقتی مطلع شدم شرکت عبیدی یکی از بهترین مسئول انباراشو آقای عبادی رو به این راحتی از دست داد من با خیلی از مسئولین و سرپرست شرکت های دیگه کار کردم ولی ایشون هر موقع آدمو میدید همیشه لبخند داشت اصلا به آدم انرژی منفی نمیداد من از کار کردن باهاش لذت بردم چقد کار ازش یاد گرفتم ولی صد حیف که مدیر انبار عبیدی متاسفانه به کارایی اصلا توجه نداره شرکت عبیدی دست بد کسایی افتاده و خراب شده فقط ناراحتم بخاطره آقای عبادی انشالله هرجا که هست موفق باشه

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
برنامه نویس

دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فکر کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر که از اونجا فرار کردن همین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت تولید·۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت تولید

این شرکت اصلا از نظر فرهنگی جای خوبی نیست. تمامی مواردی که به عنوان عیب انتخاب می کنم این شرکت رو در بد بودن تایید می کند. متأسفانه مرجع اداری که به فسادها رسیدگی کنه وجود ندارد. یک مثال میزنم که متوجه بشید. تصور کنید مدیرعامل یک زیرمجموعه از شوهرش طلاق بگیره و مهریه رو هم تمام و کمال بگیرد و شوهر خوبش را بپیچاند و برود با مدیرعامل کامکار ازدواج کند. من به نظرم کامکار دست دوم بازه و شرکتش به شدت مزخرفه.کاش پدرش ادبش میکرد. فساد اداری بدی تو این شرکت هست.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرزکارcnc·۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
فرزکارcnc

از یک کیلومتری این شرکت هم رد نشید نه حقوق سرموقع نه مزایایی داره فقط یک کیلو اجیل شب عید میدن تمام . نه گوشی میتونی بیاری تو انگار پادگانه . تو سرویس هم جا نباشه باید تا خود شرکت سرپا وایستید .غذا های بی کیفیتی هم داره که اولش نمیگن پولیه بعد که استخدام میشید میگن اقا روزی 30 تومن هزینه غذاته که اگه مرخصی بری و اعلام نکنی که غذا برات نگیرن 50 تومن جریمه میشی تازه پول غذاتم کم میکنن و اینکه ساعت کاریش خیلی زیاده پنج شنبه هاش هم ظاهرن تعطیله ولی میگن باید بیایی اگه دارید استخدام میشید اینجا نیایید به حرفم اعتماد کنین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۳.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰

سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

حقوق وزارت کار حقوقش باتوجه به ساعت کاریش کمه ساعت کاری زیاد واقعا آدم به بقیه کاراش نمیرسه شرکت جای دور افتاده ای هستش داخل شهرک صنعتی پرنده فقط اسم درکرده

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

بهتره آقای مدیرعامل که مثل کبک سرشو کرده تو برف یه کم دور و برشم نگاه نگاه کنه تا ببینه چه فساد عظیمی تو کارای پیمانکاری و پروژه هاش اتفاق می افته و قرارهای کاریش تو چه زمان و تو چه مکانی و با چه افراد خاصی بسته میشه. سر تا پاش را فساد گرفته چه مالی چه اخلاقی

دیزل پارسیا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰
کارمند

خواستم از شرکت کاریزما بابت همکاری و همدلی در دوران جنگ و دورکاری ،درک شرایط و پرداخت زود هنگام حقوق تشکر کنم،تو شرایط،سخت این درک و همدلی همیشه تو ذهن میمونه

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

شرکت همه رو تعدیل کرده (مرخصی سه ماهه بدون حقوق). همه دارند شکایت می‌کنند یا صبر کردند حقوق اسفندشون رو بگیرند بعد شکایت کنند. هر کس شک داره یه سر اداره کار بزنه بپرسه. ویزیتورها حقوق ثابت حذف شده. صدامون به زودی بیشتر در میاد.

عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
عدم پرداخت به موقع حقوق
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۶ تیر ۱۴۰۴
۴.۰

سلام هنوز تو این شرکت مشغول هستم مثل هر شرکت دیگری خوب و بد خودشو دارد ولی چیزی که از کامنت ها متوجه شدم این هستش که بیشتر کامنت ها مسائل و مشکلات شخصی هست که فرد چون نمیتونسته مشکل شخصیش رو حل بکنه و دچار ناکامی شده از این سایت کمک گرفته که رفتار تلافی جویانه خودش را به نمایش بگذارد آگاه باشیم و وارد بازی خصمانه و تلافی جویانه افراد باهم نشیم و تصمیم درست را بگیریم ممنون از شما

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

یونیلیور.این شرکت فوق العاده تبعیض پرورهست محیط کار غیر حرفه ای هست مدیران دارای سواد مدیریت نیستند جو کار سمی هست حقوق پایه کم رفاهی صفر حتی محصولات تاریخ گذشته رو به نیروهاش میده گول اسم این شرکت رو نخورید

بیمه تکمیلی
مدیریت ضعیف
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۰ تیر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر تولید

سلام به همه‌ی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحه‌ی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست فروش شعبه ·۸ تیر ۱۴۰۴
۲.۰
سرپرست فروش شعبه

سلام حدود ۹ماه به اجبار به دلیل مشکلات مالی و شخصی در شرکت آروا مشغول به کار بودم این سازمان یک عمده فروشی هستش که به واسطه پول و روابط به شرکت تبدیل شده اصلا مدیریت صحیح و hrوجود نداره و مدیران بسیار کوتوله اجازه نمیدن که شما مسیر درست و روند درست رو در شرکت داشته باشه چه برسه بخوای به بقیه هم این رویه رو یاد بدی از مدیر فروش ایران تا مدیران مناطق اصلا سواد درست حسابی ندارن و بسیار تجربی و کوچه بازاری فروش و مشتری رو میبینن اصلا چیزی به عنوان احترام به شما گذاشته نمیشه فقط اونجا میتونید دوستان همدرد پیدا کنید که دنبال موقعیت هستن که جدا بشن از سازمان

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۴
۱.۰

خب نمیدونم از کجا شروع کنم به کجا وصل کنم ولی بیایین خلاصش کنیم سالهاس تو این شرکت کار کردم و کوچکترین ارزش و احترامی برام قائل نشد و این نه فقط مختص من بلکه مختص نزدیک 2000 هزار نفر پرسنلی که دارن شده شاید بپرسین چرا موندی تو شرکتی که 4 ماه حقوق عقب افتاده داره مدیرای ارشد بیخود و بی عرضه وجود داره و الان که شرایط جنگی شده بیمه و حقوق ثابت و حذف کرده جوابش بی عرضگی من و بقیه هست شاید امیدواری پوشالی که درست میشه و ... ولی چی درست میشه ؟ ذات خراب مدیر عامل ؟ بی سوادی و بی مسئولیت های معاونت ها ؟ نه هیچی درست نشد هیچی درست نمیشه ولی اینجا میگم ما واقعا خسته ایم خدا اول و آخر همتون و لعنت کنه که انقدر حرومزاده و بی وجود و منفعت طلب و مادر جنده این واقعا خدا لعنتتون کنه

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ترجیح میدم بازگو نکنم·۲۰ خرداد ۱۴۰۴
۲.۰
ترجیح میدم بازگو نکنم

من حدودا ۶ یا ۷ ماه به صورت تمام وقت دراین شرکت مشغول به کار بودم البته من به صورت مستقیم دراین شرکت کار نکردم چون نماینده چیدمان بودم اولا از مصاحبه کاری بگم که چه قدر سوالات بیهوده و مسخره پرسیدن بعدهم از طرز رفتار با پرسنل بگم که چقدر تحقیر آمیز و کلاس رفتاری پایین بود امیدوارم این نظری که اینجا میزارم بتونه نظر حتی شده یه نفرم تغییر بده که دراین شرکت مشغول به کار نشه اگر برای شخصیت خودش ارزش قائله حتی به نظر من اگر به نون شبم آدم محتاج بود نباید دراین شرکت مشغول به کار بشه چون یک سری گرگها و حیوان های انسان نما دراین شرکت مشغول به کار و یه نکته مضحک و خنده داری که وجود داره باید بگم که یکی از برندهای این شرکت مای لیدی که همه خیلی به صورت کامل میشناسن اما برخلاف برند طرز رفتار و عمل رو با یک پرسنل خانم حتی همون همکارهای خانم هم بلد نیستن در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰

خیلی شرکت خوبیه من ازش فقط تعریف شنیدم رفتار دوستانه کارمندا باهم و تیم قوی این شرکت فوق العادست و همچنین کارشون خیلی قویه و تمرکزشون روی پیشرفتشونه✨✨🤍 امیدوارم بتونن به درجات بالایی برسن و‌همیشه موفق باشن

تیم صمیمی
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۱ خرداد ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

سرپرست واحد منابع انسانی بی ادب و وحشیه رفتارش با هیچکس خوب نیست به همه توهین میکنه زیراب میزنه تو تمام واحدا زیراب میزنه فقط دنبال حاشیه میگرده تنها یه دوستم بیشتر نداره اونم چون اروم و ساکته باهاش دووم اورده خیلی رفتاراش غیرعادیه باهمه دعوا داره همرو تو واحدای مختلف میخواد اخراج کنه و مدیرشم این اجازرو بهش داده که باهرکس هرطور میخواد رفتار کنه خیلی از بالا به همه نگاه میکنه خواهش میکنم نسبت به این موضوع پیگیری کنید کل شرکت بخاطر این ادم پر از حاشیه شده همه واحدارو به هم میریزه بین واحدا اختلاف میندازه

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ خرداد ۱۴۰۴
۳.۰

من یک ماهه که در این شرکت مشغول به کار شدم و اولش به دلیل خوندن کامنت های این سایت میخواستم اصلا برای مصاحبه نرم ولی بعد چون اسم برندشون معتبر بود برای رزومه ام، گفتم میرم و در نهایت از اسمش برای ساخت رزومه استفاده میکنم دیگه الان اگه بخوام نظرم رو بگم، واقعا شرایط انقدری که اینجا نوشته میشه بد نیست، فضا کاملا دوستانه و با اخلاق است (البته هر واحد مجزاست و قابل تعمیم به واحدهای دیگه ی شرکت نیست)، به شدت فضای خوبی برای یادگیری به افراد کارآموز داده میشه و من از اینکه بدون تجربه اینجا رو انتخاب کردم راضیم. مشکلش از دید من یکی ساعت کاری در روز پنجشنبه است که خیلی از شرکت ها تعطیلن و دومی هم حقوقه که با ۲ ماه و خورده ای، نزدیک ۳ ماه تاخیر پرداخت میشه ولی برای من که کارآموز بودم، این واقعا مشکل جدی ای نبود، حالا شاید برای یک آدم با سابقه مشکل جدی ای به حساب بیاد. در باره این سایت هم من واقعا خوشبین نیستم چون خیلی من رو ترسوند از این شرکت، بعد رفتم چک کردم دیدم کامنت سایر شرکت هایی که براشون رزومه فرستاده بودم هم اصلا خوب نیست مثل همراه مکانیک و سن ایچ... الان که وارد شرکت شدم به نظرم منطقیه انقدر کامنت بد، چون وقتی انقدر نیروها زیادن خب بالاخره این تعداد آدم ناراضی هم پیدا میشه دیگه در هر صورت من خودم هم در آینده احتمالا از این شرکت میام بیرون اگر پیشنهاد خوبی پیدا کنم ولی به عنوان یک کارآموز شرایط شرکت برام خوبه و تاثیرش تو رزومه ام هم زیاده.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کمک انباردار·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
کمک انباردار

من واقعا نمیدونم چی بگم وقتی مطلع شدم شرکت عبیدی یکی از بهترین مسئول انباراشو آقای عبادی رو به این راحتی از دست داد من با خیلی از مسئولین و سرپرست شرکت های دیگه کار کردم ولی ایشون هر موقع آدمو میدید همیشه لبخند داشت اصلا به آدم انرژی منفی نمیداد من از کار کردن باهاش لذت بردم چقد کار ازش یاد گرفتم ولی صد حیف که مدیر انبار عبیدی متاسفانه به کارایی اصلا توجه نداره شرکت عبیدی دست بد کسایی افتاده و خراب شده فقط ناراحتم بخاطره آقای عبادی انشالله هرجا که هست موفق باشه

تهویه
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
برنامه نویس

دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فکر کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر که از اونجا فرار کردن همین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·معاونت تولید·۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
معاونت تولید

این شرکت اصلا از نظر فرهنگی جای خوبی نیست. تمامی مواردی که به عنوان عیب انتخاب می کنم این شرکت رو در بد بودن تایید می کند. متأسفانه مرجع اداری که به فسادها رسیدگی کنه وجود ندارد. یک مثال میزنم که متوجه بشید. تصور کنید مدیرعامل یک زیرمجموعه از شوهرش طلاق بگیره و مهریه رو هم تمام و کمال بگیرد و شوهر خوبش را بپیچاند و برود با مدیرعامل کامکار ازدواج کند. من به نظرم کامکار دست دوم بازه و شرکتش به شدت مزخرفه.کاش پدرش ادبش میکرد. فساد اداری بدی تو این شرکت هست.

بهران آسانبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرزکارcnc·۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰
فرزکارcnc

از یک کیلومتری این شرکت هم رد نشید نه حقوق سرموقع نه مزایایی داره فقط یک کیلو اجیل شب عید میدن تمام . نه گوشی میتونی بیاری تو انگار پادگانه . تو سرویس هم جا نباشه باید تا خود شرکت سرپا وایستید .غذا های بی کیفیتی هم داره که اولش نمیگن پولیه بعد که استخدام میشید میگن اقا روزی 30 تومن هزینه غذاته که اگه مرخصی بری و اعلام نکنی که غذا برات نگیرن 50 تومن جریمه میشی تازه پول غذاتم کم میکنن و اینکه ساعت کاریش خیلی زیاده پنج شنبه هاش هم ظاهرن تعطیله ولی میگن باید بیایی اگه دارید استخدام میشید اینجا نیایید به حرفم اعتماد کنین

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۳.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
۱.۰

بدترین و مزخرفترین تجربه ای که تو کل زندگیم داشتم. فقط کسایی میتونن توی این شرکت بمونن که جای دیگه ای نمیتونن کار پیدا کنن!! اگر اهل کار باشی اصلا نمی تونی هیچ گونه پیشرفتی داشته باشی! چون مبنای پیشرفت فقط و فقط پاچه خواری و مجیزگوییه! بی برنامگی و بی نظمی وحشتناکه، هیچ وقت هیچ پروژه ای به نتیجه نمی رسه چون فقط سلیقه های شخصی اعمال می شود. حقوق اصلاااا منظم نیست، چه توی پرگاس طب چه فرتاک، همشون یه شکل هستن. احترام به کارمند اصلا وجود نداره، انگار که کارمندان برده و رعیت هستن، حتی مقابل حرفهای بی منطقشون هم باید فقط چشم بشنون! سرپرست منابع انسانی بسیار بی ادب و گستاخ هست، یه سری از سرپرستای واحدهاش حتی تحصیلات دانشگاهیشون رو هم تموم نکردن، تجربه کاری هم که ندارن و بسیار بی سواد و غیرحرفه ای رفتار میکنن! اما به خاطر پاچه خواری از همه بیشتر حقوق میگیرن و پست گرفتن! خلاصه اگر میخواید وارد شرکت بشید که تجدید نظر بکنید، هیچ فرقی هم نمیکنه چه پرگاس طب باشه چه فرتاک، اگر هم که اونجا هستید و آرامش و سلامت روان و اعصابتون براتون مهمه، جونتون رو وردارید و در برید!!

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰

سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره