وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۷۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۹ از ۲۴
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·خزانه دار·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
خزانه دار

ادعای بالای شرکت در جهت بروز بودن و محیط کاری مناسب کاملا دروغی بیش نیست حقوق ها ۴ یا ۵ ماه دیرتر پرداخت می‌شه طبق قانون کار قرار داد میبنده بعد یه مبلغ کمی اضافه تر پرداخت میکنه و منت میزاره که حقوق از کف قانون کار بالاتر پرداخت میکنم ولی اون مبلغ بالاتر در اصل بعنوان سنوات حساب می‌شه خیلی بی حساب کتاب کار میکنن و یه عده انسان بی سواد و کم تجربه بعنوان مدیر و سرپرست قرار داده که کار باهاشون مثل یه کابوس میمونه

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۳.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

باسلام بنده مدتی در این شرکت مشغول به کار بودم، امیدوارم با این نظر بتونم کمک کنم جلوی اتلاف وقت و عمر شما رو بگیرم و اشتباه من رو تکرار نکنید که هزینش رو با اتلاف عمرتون بدید از شما مبلغ زیادی سفته همراه با ضامن معتبر میگیرن و تا یک سااال بعد از خروج از شرکت پس نمیدن با اینکه شغل ۹۰درصد افراد از جمله من نیاز به سفته نداره و هیچ اموال و اسنادی از شرکت دست ما نیست که سفته بدیم و یک سری کار مشخص اداری هست که هرروز انجام میدیم! هر ۳ ماه قراردادی کاملا یک طرفه رو جلوتون میذارن امضا کنید و فقط هم شما امضا می‌کنید و هیچوقت قراردادو بهتون نمیدن! اکثریت قریب به اتفاق حقوق ها حقوق پایه وزارت کار هستن که در ابتدای ورود هم۳ تا ۴ ماه حقوق نمی‌گیرید!و این حقوق معوقه بعد از گذشت ۱سال از زمان ترک شرکت با پیگیری بسیار و احتمالا شکایت اداره کار وصول میشه که دیگه بی ارزشه،،اما همه این موارد رو در قرارداد قبلا از شما امضا گرفتن اگر به دادگاه یا اداره ی کار مراجعه کنید و نام این شرکت رو ببرید سریعا میشناسن،،به خاطر اینکه در همه ی زمینه ها ازشون شکایت میشه و بسیار کثیرالپرونده هستن! حق سنوات نمیدن،،ولی اگر برای مثال ۴سال در شرکت کار کنید در هنگام ترک کار سنوات رو نه به نرخ روز و به نرخ همون سالها پرداخت میکنن که دیگه ارزشی نداره! در واقع هیچ منافع مالی ای در کار برای این شرکت ندارید و اگر دنبال وقت گذرونی هستید همکارهای خوب و مهربونی دارید که تنها مزیت اونجاست در مقابل کار با ساعت کاری بالا، به غیر حقوق پایه اونهم با اوصاف مذکور هیچ مزایای خاصی مثل بیمه تکمیلی و ناهار و خوراکی و .... ندارید امیدوارم تونسته باشم به خواننده ی این نظر کمک کنم،،موفق باشید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۸ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
اپراتور

قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه·۲۴ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام خدمت دوستان این شرکت توسط یک سری مدیران میانی ومدیرعامل هایی داره اداره میشه که با پارتی بازی به ریاست رسیدن کار کردن تو جانبو برام کابوس بود ۷ و نیم صبح میومدم فروشگاه تا ۱۰ شب فول تایم چون جانبو بخاطر سودکردن بیشتر هزینه نمیکنه پنجشنبه ها مدیرعامل دستور میده تا ۱۱ و نیم شب فروشگاه باز باشه بخاطر کمبود نیرو مدام دزد میاد فروشگاه جنسارو دزد میبره سر همین هر ماه کلی مسئول معاون ها رو میبرن بازرسی ازشون استعفای اجباری میگیرن یا پیشنهاد های جنسی یا باج خواهی مالی میدن تو کمیته بازرسی بخاطر این که اشخاص اخراج نکنن این شخصی که اومده مثال خدمت سربازی رو گفته تو سربازی زیاد اذیتش کردن قرار نیست اگر کسی اذیت میشه عقده هاش رو سر دیگران خالی کنه جانبو اگر شرکت بین المللی هست پس چرا طبق قانون اضافه کاری پرداخت نمیکنه جانبو یه جهنم واقعی بود برام خدارو شکر کار پیدا کردم و از این فروشگاه لعنتی فرار کردم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Internal Manager·۲۱ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
Internal Manager

خداروشکر شرکت تو سال 1401 تجمیع شد، و مدیر عامل ر.ا به همراه همسرش ف.ج شرکت تحت پیگرد قانونی و با چند میلیارد بدهی از کشور متواری شده، مطلع شدم مدتی هست بصورت تلفنی و دورکاری اقدام به کلاهبرداری میکنن از چند نفر خیلی حواستون باشه، امیدوارم گول همچین آدم هایی رو نخورید، پرونده های سنگین مالی ایشون هنوز بازه، حتی مطلع هستم تو کشور چین هم سر چند نفر ایرانی رو کلاه گذاشته، هیئت مدیره شرکت دنبالش هستند... ، پیشنهاد برادرانه من به شما هر تماس یا ارتباطی از این شرکت با شما گرفته شد سریعا مراتب رو به پلیس گزارش بدید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

فقط اینکه امیدوارم آنچه که ما تجربه کردیم در این شرکت تجربه هیچ انسان شریف دیگری نباشه و به قدری محیط و شرایط نامساعد هست که از خیابان وحدت اسلامی تا زنده هستم دیگر گذر نخواهم کرد

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
مدیریت ضعیف
ویرا دیزل
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت از مجموعه‌های شرکت و هولدینگ ماموت هست و اغلب افراد با همین اسم و لقب وارد این شرکت میشن و بعد از به مدتی متوجه میشن از ماموت فقط یه وابستگی نیرو انسانی داره، یعنی وقتی تو خود دنیای ماموت دارن بن کالا یا بن خرید از فروشگاه رو میدن اینجا هیچ خبری نیست و کم کم متوجه میشین که بله ویرادیزل (******) ماموت نیست و فقط اسمشو یدک میکشه... اما مشکل اصلی شرکت این نیست، مشکل اینه که شرکت کلا دو دسته‌‌اس، یعنی مثل پایین برره و بالا برره‌اس دقیقتر بخوام بگم مدیر عامل رفته یه سری دوستاشو از شرکت های مختلف جمع کرده(مدیران خودرو، ایساکو، الکتروژن و پارس خودرو و...) و آورده اونجا بعد با نصف این آدما مشکل داره یعنی تیم قطعات که شامل فنی و مهندسی و برنامه ریزی و... میشه و تبعیضات شدیدی بین این تیم با بقیه قائل میشه در حدی که تیم قطعات(مهندسی، شبکه، برنامه ریزی و انبار) که باشین بدبختین، به اسم کارشناس میاین با حقوق پایین بعد مثل کارگر افغانی کار میکشن ازتون و تهشم ناراحت میشن که چرا خوب حمالی نمیکنید؟؟ حالا برعکسش تو تیم مدیر عامل که باشین برد با شماس، اصلا نیاز به کاری کنین، بشینین پاتون رو بندازین رو پاتون و بازی کنین همه چی گل و بلبله و اصلا نیازی به تخصص نیست شاسگولم باشین اوکیه(دیدم که میگم) فقط پارتی میخواد دیگه. مدیران هم اکثرا یا اخراجی‌های شرکت‌های دیگن یا بازنشسته و پیر و بی اعصاب، که 24 ساعته شما صدای دعواشونو اونجا میشنوین یا دارن تلفنی گند میزنن بهم یا زورشون به چینیا نمیرسه و جنگ اعصاب راه انداختن محصولاتشونم به شدت بی کیفیت و آشغال که حتی خود چینیاشونم میگن که اینا محصولات اکونومیک و کسی اینا رو نمیخره و چون خرابیشون بالاس خودشونم کلافن ولی چاره‌ای جز موندن ندارن و مجبورن کار کنن جون قرارداد دارن و از طرفی شرکتشون (شاکمن) به شرکت داغونه اصلا دیسیپلین کاری یه شرکت خودروسازی رو بلد نیستن حتی بلد نیستن جواب ایمیل رو درست بدن و دائم نیروهاشون از پیششون میرن و شما با آدمای جدیدی طرف میشین که دیگه خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.... اگه خدایی نکرده اوکی شد که برین سمت واحد قطعات نرید چون فاجعه‌اس ولی اگه شیطون گولتون زد حقوق رو بالا ببندید چون نیرو انسانی یه عددی رو به عنوان حد بالای حقوق میگه ولی درست نیست و شما رو حقوق بالا صحبتتون رو بکنید، به عبارتی هر چی بالاتر بگین قدرتونو بیشتر میدونن... از اونور دست به هر کاری نزنید بگین شرح وظایف بدن( چون ندارن و نمیدن) کولی بازی در میارن ولی شما همون اول بگین که هر کاری رو انجام نمیدین به طور کل بگم اگه واقعا اعصاب ندارین سمت ویرادیزل پیداتون نشه چون جنگ اعصاب هر روزه یه چیز عادیه. در حدی که دیدم مشتریاشون با قمه اومدن تو اداری برای جنگ.... 🪓🪓🪓 خوبیاشم اینکه حقوق سر وقته، بن کالا میدن ( هر شیش ماه یه بار) کادوهای مناسبتی داره، ارزاق میدن( هر چند ماه یه بار) و ممکنه یهو شیش ماهم ندن و از طرفی بعضی مدیراش هم باحالن ولی همونام به وقتش.... هر مناسبتی میشه یه جشن مسخره میگیرن همه رو دوره هم جمع میکنن و ****** مجموعه میاد سخنوری میکنه که ما یه شرکت نو پا هستیم و همه‌ی این مشکلاتی که میبینید کاملا عادیه 😂 در کل اگه رفتین ویرا دیزل سعی کنین مرد نباشین اگه بودین هم سعی کنین کارشناس نباشین چون بسیار تحت فشارین

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱۶ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارگر

شرکت بسیار منظمی هست بسیار آدم های باشخصیت تحصیل کرده ای حقوق مناسبی میدن همراه با مزایا خوب خداروشکرمیکنم بابت جایی ک هستم کارمیکنم خدایش جای خوبی اونایی ک میگن خوب نیست معایب داره اینا هنوز بیونو ندیدن شرکتهای دیگه رو ندیدن ک چقدر وضع افتضاع هست همه چی خوبه عالیه من ک راضیم با دلوجونم کارمیکنم خداروشکر

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۳ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

خدایا میشه یه روز که از خواب بیدار میشم خبر برسه که اون آدمی که حق و حقوق من رو نداد و نهایت ظلم رو در حق من کرد دیگه وجود نداره خدا خدا خدا صدای منم بشنو

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی ·۱۲ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فنی

در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه

بیمه
بیمه تکمیلی
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
کنترل افراد با دوربین
داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ اسفند ۱۴۰۳
۲.۰

محیطی مناسب برای کسب تجربه و کسب دانش. عدم ارتقاء شغلی، رانت بازی، مدیران پیر و غیر قابل تغییر. روابط سرد و غیر صمیمی و اساس روابط فقط و فقط مبتنی بر پول و مادیات. روابط غیر انسانی. محیط اکثر قسمتها کاملا سمی و غیر دوستانه. باند بازی. حقوق و مزایا نسبت به کاری که ازت میکشن زیاد نیست. مدیریت بسیار ضعیف و سنتی. اصلا شرکت مدرنی از نظر انسانی و روابط انسانی نیست. با اینکه صاحبانش خیلی پولدار هستند، فرهنگ سازمانی ضعیفی دارد. خروجی نیروی انسانی بسیار بالایی دارد. نیروی انسانی زیاد توی این محیط دوام نمی آورد.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس سئو·۳ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس سئو

من تجربه کاری دراین شرکت رو ندارم ولی برای مصاحبه که رفتم فرمی دادند که که از قبل مصاحبه رزومه‌ام رو ارسال کرده بودم متاسفانه از قبل نگفته بودند که فرم به عنوان تست هوش که شامل سوالات ریاضی و انگلیسی بود که سوالات بی‌ربط از هم بود و که از قبل نگفته بودند و باعث تاخیر در مصاحبه بعدی من شد! اگر قرار بر آزمودن تست هوش و یا تست شخصیت شناسی بود باید از قبل ایمیل می کردند و یا حداقل اطلاع میداند که باعث اتلاف زمان نباشه عدم پرداخت به موقع و داشتن ساعت کاری بالا یکی دیگه از معایب بود که به گویا خودشون اصرار داشتند که مدیر مارکتینگ بر تعادل کار و زندگی اصرار دارند! متاسفانه مدیر میانی که اتفاقا من در دوره ای که شرکت کرده که ایشون هم قبلا شرکت بودند ولی خیلی اطلاعات جامعی نداشتند! من حتی با توجه به این که دیرکرد حقوق دو ماهه داشتند ولی چون برندی شناخته شده ای بودند دوست داشتم حتما در رزومه‌ام باشه ولی متاسفانه با توجه به این که روند مصاحبه خیلی خوب بود و فکر می کردم تماس بگیرند با گذشت سه هفته با پیگیری خودم که بازم پاسخگو نبودند! خوشحالم انتخاب بهتری در جایی دیگر داشتم.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰

دوستان اگر از این شرکت اومدید بیرون بلافاصله برید اداره ی کار حق و حقوقتون رو طلب کنید. و الا انقدر چیزای مختلف میزنن به حسابتون که حق و حقوقتون رو بی خیال بشید. اصلا مشکل از شما نیست به این جمله خیلی دقت کنید.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ بهمن ۱۴۰۳
۵.۰

درسته کار کردن سخته ولی یه عده میان اینجا از کم کاری خودشون و تنبلی و از زیر کار در رفتن رو به پای شرکت مینویسند این شرکت یک شرکت بین المللی و ما مردم باید قدر دان این سرمایه گذاری خارجی در کشور باشیم ولی یه عده بی عرضه گی خودشون رو به پای شرکت می نویسند هر کاری سختی و راحتی اش به خود فرد برمیگرده اگر خوب کار کنه وو وقت شناس باشه و سرش تو کار خودش باشه حتما در کارش موفق می شود ضمنا در اینجا وقتی پیام می دهید برای هیچ کس مهم نیست چرا که جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم میکنند دلسرد کردن جوانانی که دنبال کار هستند خیلی رشت است . کار کردن مثل خدمت سربازی است برای یه عده که وظیفه شناس هستند سربازی عالی است و برای یه عده اندک دیگر که بی عرضه و نامنظم هستند خیلی سخت و عذاب آور است .

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مرکز تماس·۱۴ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
مصاحبه کارشناس مرکز تماس

یکی از بدترین تجربه‌های من برای مصاحبه همین شرکته. مصاحبه بسیار غیرحرفه‌ای برگزار شد و بسیار بسیار سوالات خصوصی و شخصی که ربطی به کار نداشت پرسیده شد. نگاه از بالای دو مصاحبه‌گر و رفتار زشت و تمسخرآمیزی که داشتن. در حدی که جلوی روی خودت وقتی ازت می‌پرسیدن مثلا کتاب موردعلاقت چیه، می‌گفتی این کتاب، می‌خندیدن بهت. بسیار زشت بود رفتارشون.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحقیق توسعه و بازرگانی ·۱۲ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
تحقیق توسعه و بازرگانی

تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۸ بهمن ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس

در مقایسه با شرکتهای دیگر حجم کاری واقعا متناسب است و محیط کاری کاملا صمیمی است. شرکت روبه توسعه است و امکانات بیشتری روز به روز اضافه میکند. محیط دوستانه است و مدیریت دائماً در حال آموزش و پیشرفت هست

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
تیم صمیمی
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
حجم کاری مناسب
شرکت کوچک
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی -·۶ بهمن ۱۴۰۳
۲.۰
کارشناس مالی -

اصلن شرکت خوبی نیست حقوقا دو ماه معوق و پرداخت حقوق هم موقع مناسبی نیست تو این شرکت هیچ پیشرفت شغلی نداری فقظ به درد کار آموز و دانشجو و اونی که شکمش سیره میخوره مدیراش اصلن سواد درستی ندارن و بسیار فرق میذارن بین نیرو ها و مدیران هم با سوابق بالا نمیتونن جای بهتری برن و بیشترین آمار شکایت رو در اداره کار دارد در کل مزایا خاصی نداره و حقتو اصلن درست پرداخت نمیکنن خیلی افتضاحه من همینجا کامنتا رو خوندم مادرم گفت خوب نیست نرو منم گفتم از کجا معلوم منم یک سال از عمرمو اینجا تلف کردم

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·خزانه دار·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
خزانه دار

ادعای بالای شرکت در جهت بروز بودن و محیط کاری مناسب کاملا دروغی بیش نیست حقوق ها ۴ یا ۵ ماه دیرتر پرداخت می‌شه طبق قانون کار قرار داد میبنده بعد یه مبلغ کمی اضافه تر پرداخت میکنه و منت میزاره که حقوق از کف قانون کار بالاتر پرداخت میکنم ولی اون مبلغ بالاتر در اصل بعنوان سنوات حساب می‌شه خیلی بی حساب کتاب کار میکنن و یه عده انسان بی سواد و کم تجربه بعنوان مدیر و سرپرست قرار داده که کار باهاشون مثل یه کابوس میمونه

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۳.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام من اواخر تابستون وارد این شرکت شدم تو مصاحبه کلی وعده وعید دادن که این شرکت مزایا داره و حقوقش بالاست از بدو ورود متوجه ساعت کاری بالا و عدم پرداخت اضافه کاری شدم تقریبا هر هفته کسری صندوق باید پرداخت میکردم حتی اگر صندوق نمیزدم یک روز در هفته صبح تا شب فول تایم بی احترامی و تعرض کلامی که تو جانبو دیدم هیچ جایی تو عمرم ندیدم الآن میفهمم موقعی که استخدام شدم خیلیا میومدن سفته هاشونو از این شرکت پس میگیرفتن در کل توصیه نمیکنم حتی به کار کردن تو فروشگاه فکر کنید چه برسه بیاین کار کنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

باسلام بنده مدتی در این شرکت مشغول به کار بودم، امیدوارم با این نظر بتونم کمک کنم جلوی اتلاف وقت و عمر شما رو بگیرم و اشتباه من رو تکرار نکنید که هزینش رو با اتلاف عمرتون بدید از شما مبلغ زیادی سفته همراه با ضامن معتبر میگیرن و تا یک سااال بعد از خروج از شرکت پس نمیدن با اینکه شغل ۹۰درصد افراد از جمله من نیاز به سفته نداره و هیچ اموال و اسنادی از شرکت دست ما نیست که سفته بدیم و یک سری کار مشخص اداری هست که هرروز انجام میدیم! هر ۳ ماه قراردادی کاملا یک طرفه رو جلوتون میذارن امضا کنید و فقط هم شما امضا می‌کنید و هیچوقت قراردادو بهتون نمیدن! اکثریت قریب به اتفاق حقوق ها حقوق پایه وزارت کار هستن که در ابتدای ورود هم۳ تا ۴ ماه حقوق نمی‌گیرید!و این حقوق معوقه بعد از گذشت ۱سال از زمان ترک شرکت با پیگیری بسیار و احتمالا شکایت اداره کار وصول میشه که دیگه بی ارزشه،،اما همه این موارد رو در قرارداد قبلا از شما امضا گرفتن اگر به دادگاه یا اداره ی کار مراجعه کنید و نام این شرکت رو ببرید سریعا میشناسن،،به خاطر اینکه در همه ی زمینه ها ازشون شکایت میشه و بسیار کثیرالپرونده هستن! حق سنوات نمیدن،،ولی اگر برای مثال ۴سال در شرکت کار کنید در هنگام ترک کار سنوات رو نه به نرخ روز و به نرخ همون سالها پرداخت میکنن که دیگه ارزشی نداره! در واقع هیچ منافع مالی ای در کار برای این شرکت ندارید و اگر دنبال وقت گذرونی هستید همکارهای خوب و مهربونی دارید که تنها مزیت اونجاست در مقابل کار با ساعت کاری بالا، به غیر حقوق پایه اونهم با اوصاف مذکور هیچ مزایای خاصی مثل بیمه تکمیلی و ناهار و خوراکی و .... ندارید امیدوارم تونسته باشم به خواننده ی این نظر کمک کنم،،موفق باشید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۸ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
اپراتور

قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پرسنل فروشگاه·۲۴ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
پرسنل فروشگاه

سلام خدمت دوستان این شرکت توسط یک سری مدیران میانی ومدیرعامل هایی داره اداره میشه که با پارتی بازی به ریاست رسیدن کار کردن تو جانبو برام کابوس بود ۷ و نیم صبح میومدم فروشگاه تا ۱۰ شب فول تایم چون جانبو بخاطر سودکردن بیشتر هزینه نمیکنه پنجشنبه ها مدیرعامل دستور میده تا ۱۱ و نیم شب فروشگاه باز باشه بخاطر کمبود نیرو مدام دزد میاد فروشگاه جنسارو دزد میبره سر همین هر ماه کلی مسئول معاون ها رو میبرن بازرسی ازشون استعفای اجباری میگیرن یا پیشنهاد های جنسی یا باج خواهی مالی میدن تو کمیته بازرسی بخاطر این که اشخاص اخراج نکنن این شخصی که اومده مثال خدمت سربازی رو گفته تو سربازی زیاد اذیتش کردن قرار نیست اگر کسی اذیت میشه عقده هاش رو سر دیگران خالی کنه جانبو اگر شرکت بین المللی هست پس چرا طبق قانون اضافه کاری پرداخت نمیکنه جانبو یه جهنم واقعی بود برام خدارو شکر کار پیدا کردم و از این فروشگاه لعنتی فرار کردم

پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Internal Manager·۲۱ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
Internal Manager

خداروشکر شرکت تو سال 1401 تجمیع شد، و مدیر عامل ر.ا به همراه همسرش ف.ج شرکت تحت پیگرد قانونی و با چند میلیارد بدهی از کشور متواری شده، مطلع شدم مدتی هست بصورت تلفنی و دورکاری اقدام به کلاهبرداری میکنن از چند نفر خیلی حواستون باشه، امیدوارم گول همچین آدم هایی رو نخورید، پرونده های سنگین مالی ایشون هنوز بازه، حتی مطلع هستم تو کشور چین هم سر چند نفر ایرانی رو کلاه گذاشته، هیئت مدیره شرکت دنبالش هستند... ، پیشنهاد برادرانه من به شما هر تماس یا ارتباطی از این شرکت با شما گرفته شد سریعا مراتب رو به پلیس گزارش بدید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

فقط اینکه امیدوارم آنچه که ما تجربه کردیم در این شرکت تجربه هیچ انسان شریف دیگری نباشه و به قدری محیط و شرایط نامساعد هست که از خیابان وحدت اسلامی تا زنده هستم دیگر گذر نخواهم کرد

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
ساعت کاری بالا
بی نظمی کاری
جلسات کاری بیش از اندازه
هدر دادن منابع
مدیریت ضعیف
ویرا دیزل
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس··۱۹ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت از مجموعه‌های شرکت و هولدینگ ماموت هست و اغلب افراد با همین اسم و لقب وارد این شرکت میشن و بعد از به مدتی متوجه میشن از ماموت فقط یه وابستگی نیرو انسانی داره، یعنی وقتی تو خود دنیای ماموت دارن بن کالا یا بن خرید از فروشگاه رو میدن اینجا هیچ خبری نیست و کم کم متوجه میشین که بله ویرادیزل (******) ماموت نیست و فقط اسمشو یدک میکشه... اما مشکل اصلی شرکت این نیست، مشکل اینه که شرکت کلا دو دسته‌‌اس، یعنی مثل پایین برره و بالا برره‌اس دقیقتر بخوام بگم مدیر عامل رفته یه سری دوستاشو از شرکت های مختلف جمع کرده(مدیران خودرو، ایساکو، الکتروژن و پارس خودرو و...) و آورده اونجا بعد با نصف این آدما مشکل داره یعنی تیم قطعات که شامل فنی و مهندسی و برنامه ریزی و... میشه و تبعیضات شدیدی بین این تیم با بقیه قائل میشه در حدی که تیم قطعات(مهندسی، شبکه، برنامه ریزی و انبار) که باشین بدبختین، به اسم کارشناس میاین با حقوق پایین بعد مثل کارگر افغانی کار میکشن ازتون و تهشم ناراحت میشن که چرا خوب حمالی نمیکنید؟؟ حالا برعکسش تو تیم مدیر عامل که باشین برد با شماس، اصلا نیاز به کاری کنین، بشینین پاتون رو بندازین رو پاتون و بازی کنین همه چی گل و بلبله و اصلا نیازی به تخصص نیست شاسگولم باشین اوکیه(دیدم که میگم) فقط پارتی میخواد دیگه. مدیران هم اکثرا یا اخراجی‌های شرکت‌های دیگن یا بازنشسته و پیر و بی اعصاب، که 24 ساعته شما صدای دعواشونو اونجا میشنوین یا دارن تلفنی گند میزنن بهم یا زورشون به چینیا نمیرسه و جنگ اعصاب راه انداختن محصولاتشونم به شدت بی کیفیت و آشغال که حتی خود چینیاشونم میگن که اینا محصولات اکونومیک و کسی اینا رو نمیخره و چون خرابیشون بالاس خودشونم کلافن ولی چاره‌ای جز موندن ندارن و مجبورن کار کنن جون قرارداد دارن و از طرفی شرکتشون (شاکمن) به شرکت داغونه اصلا دیسیپلین کاری یه شرکت خودروسازی رو بلد نیستن حتی بلد نیستن جواب ایمیل رو درست بدن و دائم نیروهاشون از پیششون میرن و شما با آدمای جدیدی طرف میشین که دیگه خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.... اگه خدایی نکرده اوکی شد که برین سمت واحد قطعات نرید چون فاجعه‌اس ولی اگه شیطون گولتون زد حقوق رو بالا ببندید چون نیرو انسانی یه عددی رو به عنوان حد بالای حقوق میگه ولی درست نیست و شما رو حقوق بالا صحبتتون رو بکنید، به عبارتی هر چی بالاتر بگین قدرتونو بیشتر میدونن... از اونور دست به هر کاری نزنید بگین شرح وظایف بدن( چون ندارن و نمیدن) کولی بازی در میارن ولی شما همون اول بگین که هر کاری رو انجام نمیدین به طور کل بگم اگه واقعا اعصاب ندارین سمت ویرادیزل پیداتون نشه چون جنگ اعصاب هر روزه یه چیز عادیه. در حدی که دیدم مشتریاشون با قمه اومدن تو اداری برای جنگ.... 🪓🪓🪓 خوبیاشم اینکه حقوق سر وقته، بن کالا میدن ( هر شیش ماه یه بار) کادوهای مناسبتی داره، ارزاق میدن( هر چند ماه یه بار) و ممکنه یهو شیش ماهم ندن و از طرفی بعضی مدیراش هم باحالن ولی همونام به وقتش.... هر مناسبتی میشه یه جشن مسخره میگیرن همه رو دوره هم جمع میکنن و ****** مجموعه میاد سخنوری میکنه که ما یه شرکت نو پا هستیم و همه‌ی این مشکلاتی که میبینید کاملا عادیه 😂 در کل اگه رفتین ویرا دیزل سعی کنین مرد نباشین اگه بودین هم سعی کنین کارشناس نباشین چون بسیار تحت فشارین

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر·۱۶ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارگر

شرکت بسیار منظمی هست بسیار آدم های باشخصیت تحصیل کرده ای حقوق مناسبی میدن همراه با مزایا خوب خداروشکرمیکنم بابت جایی ک هستم کارمیکنم خدایش جای خوبی اونایی ک میگن خوب نیست معایب داره اینا هنوز بیونو ندیدن شرکتهای دیگه رو ندیدن ک چقدر وضع افتضاع هست همه چی خوبه عالیه من ک راضیم با دلوجونم کارمیکنم خداروشکر

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۳ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰

خدایا میشه یه روز که از خواب بیدار میشم خبر برسه که اون آدمی که حق و حقوق من رو نداد و نهایت ظلم رو در حق من کرد دیگه وجود نداره خدا خدا خدا صدای منم بشنو

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی ·۱۲ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فنی

در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه

بیمه
بیمه تکمیلی
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
کنترل افراد با دوربین
داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۴ اسفند ۱۴۰۳
۲.۰

محیطی مناسب برای کسب تجربه و کسب دانش. عدم ارتقاء شغلی، رانت بازی، مدیران پیر و غیر قابل تغییر. روابط سرد و غیر صمیمی و اساس روابط فقط و فقط مبتنی بر پول و مادیات. روابط غیر انسانی. محیط اکثر قسمتها کاملا سمی و غیر دوستانه. باند بازی. حقوق و مزایا نسبت به کاری که ازت میکشن زیاد نیست. مدیریت بسیار ضعیف و سنتی. اصلا شرکت مدرنی از نظر انسانی و روابط انسانی نیست. با اینکه صاحبانش خیلی پولدار هستند، فرهنگ سازمانی ضعیفی دارد. خروجی نیروی انسانی بسیار بالایی دارد. نیروی انسانی زیاد توی این محیط دوام نمی آورد.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس سئو·۳ اسفند ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس سئو

من تجربه کاری دراین شرکت رو ندارم ولی برای مصاحبه که رفتم فرمی دادند که که از قبل مصاحبه رزومه‌ام رو ارسال کرده بودم متاسفانه از قبل نگفته بودند که فرم به عنوان تست هوش که شامل سوالات ریاضی و انگلیسی بود که سوالات بی‌ربط از هم بود و که از قبل نگفته بودند و باعث تاخیر در مصاحبه بعدی من شد! اگر قرار بر آزمودن تست هوش و یا تست شخصیت شناسی بود باید از قبل ایمیل می کردند و یا حداقل اطلاع میداند که باعث اتلاف زمان نباشه عدم پرداخت به موقع و داشتن ساعت کاری بالا یکی دیگه از معایب بود که به گویا خودشون اصرار داشتند که مدیر مارکتینگ بر تعادل کار و زندگی اصرار دارند! متاسفانه مدیر میانی که اتفاقا من در دوره ای که شرکت کرده که ایشون هم قبلا شرکت بودند ولی خیلی اطلاعات جامعی نداشتند! من حتی با توجه به این که دیرکرد حقوق دو ماهه داشتند ولی چون برندی شناخته شده ای بودند دوست داشتم حتما در رزومه‌ام باشه ولی متاسفانه با توجه به این که روند مصاحبه خیلی خوب بود و فکر می کردم تماس بگیرند با گذشت سه هفته با پیگیری خودم که بازم پاسخگو نبودند! خوشحالم انتخاب بهتری در جایی دیگر داشتم.

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰

دوستان اگر از این شرکت اومدید بیرون بلافاصله برید اداره ی کار حق و حقوقتون رو طلب کنید. و الا انقدر چیزای مختلف میزنن به حسابتون که حق و حقوقتون رو بی خیال بشید. اصلا مشکل از شما نیست به این جمله خیلی دقت کنید.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ بهمن ۱۴۰۳
۵.۰

درسته کار کردن سخته ولی یه عده میان اینجا از کم کاری خودشون و تنبلی و از زیر کار در رفتن رو به پای شرکت مینویسند این شرکت یک شرکت بین المللی و ما مردم باید قدر دان این سرمایه گذاری خارجی در کشور باشیم ولی یه عده بی عرضه گی خودشون رو به پای شرکت می نویسند هر کاری سختی و راحتی اش به خود فرد برمیگرده اگر خوب کار کنه وو وقت شناس باشه و سرش تو کار خودش باشه حتما در کارش موفق می شود ضمنا در اینجا وقتی پیام می دهید برای هیچ کس مهم نیست چرا که جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم میکنند دلسرد کردن جوانانی که دنبال کار هستند خیلی رشت است . کار کردن مثل خدمت سربازی است برای یه عده که وظیفه شناس هستند سربازی عالی است و برای یه عده اندک دیگر که بی عرضه و نامنظم هستند خیلی سخت و عذاب آور است .

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مرکز تماس·۱۴ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
مصاحبه کارشناس مرکز تماس

یکی از بدترین تجربه‌های من برای مصاحبه همین شرکته. مصاحبه بسیار غیرحرفه‌ای برگزار شد و بسیار بسیار سوالات خصوصی و شخصی که ربطی به کار نداشت پرسیده شد. نگاه از بالای دو مصاحبه‌گر و رفتار زشت و تمسخرآمیزی که داشتن. در حدی که جلوی روی خودت وقتی ازت می‌پرسیدن مثلا کتاب موردعلاقت چیه، می‌گفتی این کتاب، می‌خندیدن بهت. بسیار زشت بود رفتارشون.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحقیق توسعه و بازرگانی ·۱۲ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
تحقیق توسعه و بازرگانی

تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۸ بهمن ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس

در مقایسه با شرکتهای دیگر حجم کاری واقعا متناسب است و محیط کاری کاملا صمیمی است. شرکت روبه توسعه است و امکانات بیشتری روز به روز اضافه میکند. محیط دوستانه است و مدیریت دائماً در حال آموزش و پیشرفت هست

بیمه
بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
تیم صمیمی
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
حجم کاری مناسب
شرکت کوچک
پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی -·۶ بهمن ۱۴۰۳
۲.۰
کارشناس مالی -

اصلن شرکت خوبی نیست حقوقا دو ماه معوق و پرداخت حقوق هم موقع مناسبی نیست تو این شرکت هیچ پیشرفت شغلی نداری فقظ به درد کار آموز و دانشجو و اونی که شکمش سیره میخوره مدیراش اصلن سواد درستی ندارن و بسیار فرق میذارن بین نیرو ها و مدیران هم با سوابق بالا نمیتونن جای بهتری برن و بیشترین آمار شکایت رو در اداره کار دارد در کل مزایا خاصی نداره و حقتو اصلن درست پرداخت نمیکنن خیلی افتضاحه من همینجا کامنتا رو خوندم مادرم گفت خوب نیست نرو منم گفتم از کجا معلوم منم یک سال از عمرمو اینجا تلف کردم