شرکت پارس پرنون ، اصلا به کارمندان اهمیت نمی دهد ، بسیار مورد داشتن که کارمند رو بی دلیل فقط به خاطر کوچکترین موردی اخراج می کنند ، این مورد در دیسیپلین های مختلف پیش اومده ،تا جایی که در یک سال در یک دیسیپلین ۷ بار ،تعویض نیرو داشتند ، حقوق رو به صورت ۳ ماه یکبار می دهند ،پیش اومده مدیر عامل حقوق بچه ها رو به جای تسویه، توی جاهای مختلف سرمایه گزاری می کنه به جای پرداخت حقوق ، شرکت بسیار بی نظم و، به نظافت شرکت اهمیت نمی دهند .
آخرین تجربهها
سلام امیدوارم با تجربه کاری من در شرکت ره آورد هیچوقت سمت این شرکت مزخرف نرید شرکتی که توی اون اکثرا باید پارتی و روابط داشته باشی از حق خوری هایی که از کارمند هاش میشه بگم یا از حقوقی که گاهی 4تا 6ماه پرداخت نشده بگم از بیمه ای که برای بعضی بچه ها درست نریختن واسه چندرغاز حق خودت باید هزار بار زنگ و التماس کنی تهشم رفتیم شکایت کردیم ایقد آدم داشت تا تونست رای رو به سود خودش کنه هیچوقت نمیبخشمشون از مدیرشون تا سرپرست مالی و مشاورشون سواد درست توی حیطه کاریشون اصلا ندارند طرف دکترا نگرفته میگه بهم بگید دکتر فقط ظاهری خوبه همچی و گرنه از درون پوسیده اس اگر دنبال یه محیط کاری پرتنش و بی اعصاب نیسیتید سمت این شرکت نیاید این شرکت فقط تا میتونه کاراموز استخدام میکنه و بعد 2یا 3ماه خود کاراموز میفهمه چه جای اشتباهی اومده فقط بیگاری و کلی وعده وعید الکی که حقوق میدیدم قرارداد میبیندیم همش دروغه لطفا لطفا گولشون رو نخورید و جای دیگه ای رو پیدا کنید من ۴سال اینجا کار کردم
یدترین مدیریت ممکن پر از چالش بدون اینده عیدی پرداخت نمیشود ، بیمه یعد از سه ماه رد میشود ، همیشه مساله ای یرای تحقیر هست و اینکه حقوق میدهد پایه وزارت کار اما پورسانت کمترین حد ممکن ، استثمار مدرن
این شرکت به لحاظ اخلاق حرفه ای بسیار ضعیفه. من این شرکت مصاحبه رفتم. پرسیدن از کی میتونی شروع به کار کنی گفتم چون شاغل هستم از 2 هفته ی دیگه میتونم. فرداش تماس گرفتن گفتن میتونید برای همکاری بیاید. من هم گفتم از همون تاریخی که گفتم میتونم شروع کنم. قرار شد تماس بگیرن برای هماهنگی. خبری نشد. من به رئیس شرکت قبلیم گفتم نمیام. باهاشون تماس گرفتم گفتم از شنبه میام. گفتن ما عجله داشتیم یک نفر دیگه رو استخدام کردیم. لزومی هم ندیده بودن به من اطلاع بدن! گفتم چرا خبر ندادید من روی حرف شما حساب کردم خیلی راحت گفتن نمیدونم!
خدمات کامل مدیریت ویلا با تک باغ. از خرید و فروش تا نگهداری و طراحی ویلا با کیفیت. برای اطلاعات بیشتر به تک باغ مراجعه کنید. با تک باغ، ویلاهایتان همیشه در دستان ماهرین. خدمات کامل از طراحی تا نگهداری. تماس: 02122200061، واتساپ: 09126601254.
من حدود ماه در این شرکت به عنوان کارشناس عمران کار کردم. از ابتدا قرار بود بیمه کنند. ولی گفتند بعد از سه ماه بیمه میکنند. قبول کردم. بعد از ماه سوم، هم به من میگفتند که بیمه شده ام. ولی از آنجایی که سابقه بیمه بعد از دو ماه قابل مشاهده هست، من فهمیدم بیمه نشدم. بعد که پیگیری کردم، قول دادند از ماه بعد بیمه کردند. ولی باز ماه بعد هم دیدم بیمه نکردند. ضمن اینکه حدود ماه آخر حقوقم را ندادند. قراردادی هم نداشتم. بیمه هم نداشتم. حقوق را هم با چک مجبور بودم نقد کنم. لذا هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه آنجا کار میکردم نداشتم. مدیریت بسیار بد، فقط و فقط حفظ ظاهر داشتند که تصویر شرکت از بیرون خوب باشد. اصلا نمیتوان اسمش را شرکت گذاشت. به نظرم بیکار بودن، خیلی بهتر از کارکردن در همچین فضایی و برای چین افرادی هست
سال ۹۵ تا ۹۶ در این شرکت کار میکردم بخش زیادی از محتوای سایت، نوشتههای من است مشکلات زیادی وجود داشت. ولی اصلیترین ان، این است که سه ماه از حقوق من را پرداخت نکردند و گفتند اگر ناراحتی، برو! منم یک روز بیرون اومدم. نه قرارداد و نه بیمه هم نداشتند
بنده به مدت سه سال مدیر طراحی این مجموعه بودم کیفیت تیم بسیار بالاست و کارهایی که در این مجموعه انجام میشه واقعا جز استاندارد ترین پروژه هایی است که من در ایران دیدم
فابا انرژی شرکت بدی نیست مخصوصاً مدیر داخلی و بعضاً پرسنل دلسوز و پر تلاشی دارد. مدیر عامل همیشه دنبال پول و وام و سرمایه گذار برای پر کردن چاله چوله های شرکت است. منشی سخت گیری دارد که روی نظم حساس است. شما در فابا انرژی از فشار کار خسته نمی شوید و حقوق دریافتی تان هم متوسط عرف جامعه است اما شرکت مانند آب راکد است و زیاد که بمانید تبدیل گنداب می شوید. من آنجا که بودم حالم خوب نبود چون تجربه داشتم فقط برای از صفر شروع کردن خوب است.
به تمامی کسانی که در حال بررسی این شرکت برای کار کردن هستند پیشنهاد میکنم که یه تحقیق خیلی جزیی در خصوص خوش نامیشون در بازار انجام بدن. این شرکت در صنعت نما فعال هستش و با یک نگاه کلی به پروژه های نیمه تمام و سیل کارمندان استعفا داده در طول 5 سال اخیر میتونید متوجه مدیریت اون ها بشید.
سیستم مدیریت همراه با پرسنل. آموزش کامل و با حوصله به تمامی پرسنل. معمولا پرداختی ها بیشتر از توافق های صورت گرفته واریز میشد. مهم ترین چیز برای من پرداخت حقوق اول برج بود. عیدی هم اول اسفند با حقوق بهمن پرداخت میشد. دعای خیر پرسنل همیشه همراهشون باشه.
نگاهی از بالا به پایین با پرداخت حداقلی و در نهایت خوردن حق پرسنل و پرداخت نکردن عیدی و سنوات رد نکردن سه ماه حق بیمه و جدال برای هر چیز کوچکی
یکی از بدترین جاهایی هستش که میتونید توش کار کنید. اصلا کیفیت براشون مهم نیست و فقط براشون کمیت مهمه. در آینده هیچ سهمی ندارند و شرکت های تازه تاسیسی مثل سازه صد و دفینه سبز سگشون شرف داره به این. جوری که مدیر جورابش رو شونش میذاره وسط شرکت با دمپایی راه میره. حقوق پایینه بدقولند. فقط با مشتری های بسیار ضعیف و یا دولتی کار میکنند و قیمتشون نسبت به کارشون گرونه.
شرکت ره آورد یا به اصطلاح مدیرش هلدینگ ره آورد (!) شرکتیه که علی رغم توضیحاتش در این سایت، به صورت تخصصی کار نمیکنه و در اصل هرجایی پول باشه به اون سمت میره. البته یکی از کار های اصلی شرکت امور نمایشگاهی هست اما این تنها کارشون نیست. در یک شرکت با حدود ده دوازده پرسنل فعال (واقعی) به ازای هر نفر یک پروژه تعریف شده و تقریبا هرکدام مدیر یک دپارتمان هستند! مدیریت شرکت ره آورد شاید یکی از با اخلاق ترین مدیر هایی باشه که به عمرم دیدم. اما چندتا ضعف اساسی داره: عاشق شو اف هستش. مسیر پروژه ها رو خودش تعیین میکنه و تقریبا همه کارهای شرکت از ریز تا درشت هلد تایید ایشون هستش. مجموع این رفتارها محیط اداری شرکت رو دارای یک کندی و سردرگمی عجیبی کرده به شکلی که کار در این شرکت بیشتر شبیه یک بنگاه فروش غلات یا یک آژانس اتوموبیل خیلی شلوغ هست. در این شرکت متاسفانه تملق و چاپلوسی سبب شده که ۸۰ درصد کارمند های شرکت با معرفی یک نفر خاص که خودش سمتی عادی داره وارد شرکت بشن. لذا جو کار علی رغم اینکه دوستانه هست اما نه حرفه ای هست و نه دارای تفکر خلاق و انتقادی. یک یا دو نفر در این شرکت وجود دارند که جز زمینه تخصصی خودشون سواد دیگه ای ندارند اما به واسطه توان شو آف و چاپلوسی بالایی که دارند مخ مدیر مهربان (اما ضعیف) شرکت رو چنان میزنند که میتونند جهت شرکت رو با خیالبافی های خلاق خودشون تغییر بدند. خیالبافی هایی که بعضا سبب شده شرکت صد ها میلیون دچار ضرر بشه و به طرز خنده داری در یک سری پروژه من در آوردی شکست هایی دنکیشوت وار رو تجربه کنه. مجموع حرفهایی که در بالا زدم برای این بود که به شما هشدار بدم به عنوان یک کارمند (که جزو باند ۸۰ درصدی مذکور نیستید) شما دستاورد خیلی ناچیزی از این شرکت خواهید داشت و وقت و انرژی شما بعد از چند ماه قلیل، کاملا تلف خواهد شد. در این شرکت شما نه حقوق مکفی دارید، نه امکان پیشرفت و نه حقی در تبیین جهت کارها. این شرکت بیشتر به درد افراد صفر کیلومتر اون هم به مدت ۶ ماه میخوره.
امنیت شغلی در شایگان وجود ندارد پرداخت حقوق با 3 ماه تاخیر و اگر هم اعتراض کنی میندازنت بیرون میگن برو شکایت کن همین الان 5 تا پرونده از طرف فقط کارکنان دفتر مرکزی تو اداری کار پل کالج دارد شهرستان بماند
کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.
شرکت پارس پرنون ، اصلا به کارمندان اهمیت نمی دهد ، بسیار مورد داشتن که کارمند رو بی دلیل فقط به خاطر کوچکترین موردی اخراج می کنند ، این مورد در دیسیپلین های مختلف پیش اومده ،تا جایی که در یک سال در یک دیسیپلین ۷ بار ،تعویض نیرو داشتند ، حقوق رو به صورت ۳ ماه یکبار می دهند ،پیش اومده مدیر عامل حقوق بچه ها رو به جای تسویه، توی جاهای مختلف سرمایه گزاری می کنه به جای پرداخت حقوق ، شرکت بسیار بی نظم و، به نظافت شرکت اهمیت نمی دهند .
سلام امیدوارم با تجربه کاری من در شرکت ره آورد هیچوقت سمت این شرکت مزخرف نرید شرکتی که توی اون اکثرا باید پارتی و روابط داشته باشی از حق خوری هایی که از کارمند هاش میشه بگم یا از حقوقی که گاهی 4تا 6ماه پرداخت نشده بگم از بیمه ای که برای بعضی بچه ها درست نریختن واسه چندرغاز حق خودت باید هزار بار زنگ و التماس کنی تهشم رفتیم شکایت کردیم ایقد آدم داشت تا تونست رای رو به سود خودش کنه هیچوقت نمیبخشمشون از مدیرشون تا سرپرست مالی و مشاورشون سواد درست توی حیطه کاریشون اصلا ندارند طرف دکترا نگرفته میگه بهم بگید دکتر فقط ظاهری خوبه همچی و گرنه از درون پوسیده اس اگر دنبال یه محیط کاری پرتنش و بی اعصاب نیسیتید سمت این شرکت نیاید این شرکت فقط تا میتونه کاراموز استخدام میکنه و بعد 2یا 3ماه خود کاراموز میفهمه چه جای اشتباهی اومده فقط بیگاری و کلی وعده وعید الکی که حقوق میدیدم قرارداد میبیندیم همش دروغه لطفا لطفا گولشون رو نخورید و جای دیگه ای رو پیدا کنید من ۴سال اینجا کار کردم
یدترین مدیریت ممکن پر از چالش بدون اینده عیدی پرداخت نمیشود ، بیمه یعد از سه ماه رد میشود ، همیشه مساله ای یرای تحقیر هست و اینکه حقوق میدهد پایه وزارت کار اما پورسانت کمترین حد ممکن ، استثمار مدرن
این شرکت به لحاظ اخلاق حرفه ای بسیار ضعیفه. من این شرکت مصاحبه رفتم. پرسیدن از کی میتونی شروع به کار کنی گفتم چون شاغل هستم از 2 هفته ی دیگه میتونم. فرداش تماس گرفتن گفتن میتونید برای همکاری بیاید. من هم گفتم از همون تاریخی که گفتم میتونم شروع کنم. قرار شد تماس بگیرن برای هماهنگی. خبری نشد. من به رئیس شرکت قبلیم گفتم نمیام. باهاشون تماس گرفتم گفتم از شنبه میام. گفتن ما عجله داشتیم یک نفر دیگه رو استخدام کردیم. لزومی هم ندیده بودن به من اطلاع بدن! گفتم چرا خبر ندادید من روی حرف شما حساب کردم خیلی راحت گفتن نمیدونم!
خدمات کامل مدیریت ویلا با تک باغ. از خرید و فروش تا نگهداری و طراحی ویلا با کیفیت. برای اطلاعات بیشتر به تک باغ مراجعه کنید. با تک باغ، ویلاهایتان همیشه در دستان ماهرین. خدمات کامل از طراحی تا نگهداری. تماس: 02122200061، واتساپ: 09126601254.
من حدود ماه در این شرکت به عنوان کارشناس عمران کار کردم. از ابتدا قرار بود بیمه کنند. ولی گفتند بعد از سه ماه بیمه میکنند. قبول کردم. بعد از ماه سوم، هم به من میگفتند که بیمه شده ام. ولی از آنجایی که سابقه بیمه بعد از دو ماه قابل مشاهده هست، من فهمیدم بیمه نشدم. بعد که پیگیری کردم، قول دادند از ماه بعد بیمه کردند. ولی باز ماه بعد هم دیدم بیمه نکردند. ضمن اینکه حدود ماه آخر حقوقم را ندادند. قراردادی هم نداشتم. بیمه هم نداشتم. حقوق را هم با چک مجبور بودم نقد کنم. لذا هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه آنجا کار میکردم نداشتم. مدیریت بسیار بد، فقط و فقط حفظ ظاهر داشتند که تصویر شرکت از بیرون خوب باشد. اصلا نمیتوان اسمش را شرکت گذاشت. به نظرم بیکار بودن، خیلی بهتر از کارکردن در همچین فضایی و برای چین افرادی هست
سال ۹۵ تا ۹۶ در این شرکت کار میکردم بخش زیادی از محتوای سایت، نوشتههای من است مشکلات زیادی وجود داشت. ولی اصلیترین ان، این است که سه ماه از حقوق من را پرداخت نکردند و گفتند اگر ناراحتی، برو! منم یک روز بیرون اومدم. نه قرارداد و نه بیمه هم نداشتند
بنده به مدت سه سال مدیر طراحی این مجموعه بودم کیفیت تیم بسیار بالاست و کارهایی که در این مجموعه انجام میشه واقعا جز استاندارد ترین پروژه هایی است که من در ایران دیدم
فابا انرژی شرکت بدی نیست مخصوصاً مدیر داخلی و بعضاً پرسنل دلسوز و پر تلاشی دارد. مدیر عامل همیشه دنبال پول و وام و سرمایه گذار برای پر کردن چاله چوله های شرکت است. منشی سخت گیری دارد که روی نظم حساس است. شما در فابا انرژی از فشار کار خسته نمی شوید و حقوق دریافتی تان هم متوسط عرف جامعه است اما شرکت مانند آب راکد است و زیاد که بمانید تبدیل گنداب می شوید. من آنجا که بودم حالم خوب نبود چون تجربه داشتم فقط برای از صفر شروع کردن خوب است.
به تمامی کسانی که در حال بررسی این شرکت برای کار کردن هستند پیشنهاد میکنم که یه تحقیق خیلی جزیی در خصوص خوش نامیشون در بازار انجام بدن. این شرکت در صنعت نما فعال هستش و با یک نگاه کلی به پروژه های نیمه تمام و سیل کارمندان استعفا داده در طول 5 سال اخیر میتونید متوجه مدیریت اون ها بشید.
سیستم مدیریت همراه با پرسنل. آموزش کامل و با حوصله به تمامی پرسنل. معمولا پرداختی ها بیشتر از توافق های صورت گرفته واریز میشد. مهم ترین چیز برای من پرداخت حقوق اول برج بود. عیدی هم اول اسفند با حقوق بهمن پرداخت میشد. دعای خیر پرسنل همیشه همراهشون باشه.
نگاهی از بالا به پایین با پرداخت حداقلی و در نهایت خوردن حق پرسنل و پرداخت نکردن عیدی و سنوات رد نکردن سه ماه حق بیمه و جدال برای هر چیز کوچکی
یکی از بدترین جاهایی هستش که میتونید توش کار کنید. اصلا کیفیت براشون مهم نیست و فقط براشون کمیت مهمه. در آینده هیچ سهمی ندارند و شرکت های تازه تاسیسی مثل سازه صد و دفینه سبز سگشون شرف داره به این. جوری که مدیر جورابش رو شونش میذاره وسط شرکت با دمپایی راه میره. حقوق پایینه بدقولند. فقط با مشتری های بسیار ضعیف و یا دولتی کار میکنند و قیمتشون نسبت به کارشون گرونه.
شرکت ره آورد یا به اصطلاح مدیرش هلدینگ ره آورد (!) شرکتیه که علی رغم توضیحاتش در این سایت، به صورت تخصصی کار نمیکنه و در اصل هرجایی پول باشه به اون سمت میره. البته یکی از کار های اصلی شرکت امور نمایشگاهی هست اما این تنها کارشون نیست. در یک شرکت با حدود ده دوازده پرسنل فعال (واقعی) به ازای هر نفر یک پروژه تعریف شده و تقریبا هرکدام مدیر یک دپارتمان هستند! مدیریت شرکت ره آورد شاید یکی از با اخلاق ترین مدیر هایی باشه که به عمرم دیدم. اما چندتا ضعف اساسی داره: عاشق شو اف هستش. مسیر پروژه ها رو خودش تعیین میکنه و تقریبا همه کارهای شرکت از ریز تا درشت هلد تایید ایشون هستش. مجموع این رفتارها محیط اداری شرکت رو دارای یک کندی و سردرگمی عجیبی کرده به شکلی که کار در این شرکت بیشتر شبیه یک بنگاه فروش غلات یا یک آژانس اتوموبیل خیلی شلوغ هست. در این شرکت متاسفانه تملق و چاپلوسی سبب شده که ۸۰ درصد کارمند های شرکت با معرفی یک نفر خاص که خودش سمتی عادی داره وارد شرکت بشن. لذا جو کار علی رغم اینکه دوستانه هست اما نه حرفه ای هست و نه دارای تفکر خلاق و انتقادی. یک یا دو نفر در این شرکت وجود دارند که جز زمینه تخصصی خودشون سواد دیگه ای ندارند اما به واسطه توان شو آف و چاپلوسی بالایی که دارند مخ مدیر مهربان (اما ضعیف) شرکت رو چنان میزنند که میتونند جهت شرکت رو با خیالبافی های خلاق خودشون تغییر بدند. خیالبافی هایی که بعضا سبب شده شرکت صد ها میلیون دچار ضرر بشه و به طرز خنده داری در یک سری پروژه من در آوردی شکست هایی دنکیشوت وار رو تجربه کنه. مجموع حرفهایی که در بالا زدم برای این بود که به شما هشدار بدم به عنوان یک کارمند (که جزو باند ۸۰ درصدی مذکور نیستید) شما دستاورد خیلی ناچیزی از این شرکت خواهید داشت و وقت و انرژی شما بعد از چند ماه قلیل، کاملا تلف خواهد شد. در این شرکت شما نه حقوق مکفی دارید، نه امکان پیشرفت و نه حقی در تبیین جهت کارها. این شرکت بیشتر به درد افراد صفر کیلومتر اون هم به مدت ۶ ماه میخوره.
امنیت شغلی در شایگان وجود ندارد پرداخت حقوق با 3 ماه تاخیر و اگر هم اعتراض کنی میندازنت بیرون میگن برو شکایت کن همین الان 5 تا پرونده از طرف فقط کارکنان دفتر مرکزی تو اداری کار پل کالج دارد شهرستان بماند
کار در این شرکت برای مهندسان جوان تجربه خوبی خواهد بود. در این شرکت تنوع حوزه های کاری بسیار زیاد است و فرصت یادگیری فراهم است. مدیران شرکت از پیشنهادهای خوب استقبال می کنند.