ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۶۵۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۳۰ از ۲۳۳
صدرکام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن

کار با آخرین تکنولوژی ها
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
لایویتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
کارآموز

از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
کارشناس تولید محتوا

من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم

زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
شرکت کوچک
ایران هتل آنلاین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

از تجربه سالهائی که در این شرکت کار می کردم , همیشه حس خوبی را به خاطر می آورم. وظیفه خودم دیدم اینجا بنویسم

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
نرم افزار حسابداری فرداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
rate: 5.0
هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پروژه·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس پروژه

حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....

مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 5.0
آقای املاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافیست·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 5.0
خبره پرداز پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،‌یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده،‌ معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن،‌ معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.

برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بیمه نکردن
نردبان اندیشه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس Go·۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس Go

۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم

برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

احساس خیلی راحتی داریم.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
تجارت الکترونیک نیک رآی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.

آبانگان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

در دوره تقریبا دو ساله‌ای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوق‌العاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگه‌ای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.

بازدید ایده
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · گيلان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

هیچی بلد نبودم اموزش رایگان دیدم از صفر کار با کامپیوتر تا... شش ماه بدون دریافتی از ماه ششم به بعد حدود 150 الی 200 تونستم در بیارم کم کم زیاد شد ماه نوزدهم 3 تومن در اوردم به مدت 4 ماه ولی باز خودم کم کاری کردم این ماه 200 در اوردم البته همین دیوست تومن برای حدود 52 ساعت کار هست یعنی حدود روزی 2 ساعت وقت گیر نیست کاملا خوش حساب و پرداختی و قوانین شفافی رو دارن و غیرحضوری هست وقتی کار میکردم 3200000 در اوردم اما وقتیم که کار نکردم کسی نگفت بالا چشمت ابرو هست البته پیگیر هستن و اگر مشکلی باشه کمک میکنن تا رفع بشه خصوصا اگر مرتبط با تخصص و ترفند های کار باشه

صدرکام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس

عدم پرداخت به موقع حقوق گاهی هم کلا حقوق پرداخت نمیشه! مدیر مجموعه متاسفانه از نظر اخلاقی تقریبا به چیز خاصی اعتقاد نداره و انسان غیرقابل اعتماد و دروغگویی بودن

کار با آخرین تکنولوژی ها
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
لایویتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
کارآموز

از نکات مثبتی که این مجموعه داره مدیران با سواد هست که کمتر جایی پیدا میشه همین طور اگرچه پرداختی هاشون بالا نیست و بیمه نمیکنن ولی حقوق ها رو دقیقا سرماه پرداخت میکنن از نکات منفی میشه به خروجی نسبتا پایین نسبت به تایم حضور نیروها اشاره کرد و همین طور نحوه برخورد با نیروها مقدار زیادی بستگی به توانایی هاشون داره یعنی اگر شما سواد خوبی داشته باشید برخورد خوبی با شما میشه ولی اگر سواد کمتری داشته باشید برخورد چندان خوبی با شما نمیشه و ممکنه اخر ماه اخراج بشید :)

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت فوق العاده ایه محیط کاملا دوستانه همه در کنار هم همینطور که کار میکنیم یاد هم میگیرم مدیر عامل فوق العاده از بهترین مزایاشه تو ساعت های استراحت حتی خود مدیرعامل هم میاد بازی و.. به جوان ها اعتماد میکنه و کلا از جوان ها ساخته شده به نظرات حتی کوچک ترین کارمند ها هم اهمیت داده میشه جمع بندی کلی عالیه

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
تخصص مخفی

قدرت تصمیم گیری فردی در این شرکت بسیار بالاست. به این معنی که هیچ خواسته ای از مدیریت به شما تحمیل نمیشود. بلکه مشکل را برای شما شرح داده و پیدا کردن و انتخاب راه حل را به عهده خودتان میگذارند. و از نظر بنده این آزادی عمل باعث شده خلاق ترین راهکارها را در این شرکت مشاهده کنم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ خرداد ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

من در سال 1395 وارد فرتک شدم. یکی از بهترین ویژگی های که در شرکت فرتک دیده ام، استقبال از نیروی جوان هستش. من خودم بعد از اتمام هنرستان وارد این شرکت شدم و به عنوان کار آموز، روز به روز پیشرفت کردم. تا اینکه بعد از مدتی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم. تمامی اعضای شرکت رو جوانان تشکیل دادند و تیم صمیمی ای در شرکت مشغول به کار هستش. از دیگر ویژگی های مثبت این شرکت، آزاد گزاشتن نیرو ها در تصمیم گیری و پیداکردن راه حل هاست. به عنوان یک توسعه دهنده، من آزاد بودم تا راه حل مناسب رو پیشنهاد بدم و برای مثال تکنولوژی مورد نیازم رو انتخاب و کار رو بر اساس اون شروع کنم. این ویژگی باعث شده تا شرکت در اکثر پروژه ها، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنه. با اینکه نقد هایی به شیوه کار کردن، گرفتن پروژه و انجام پروژه ها و چندمورد دیگه دارم، اما از فرتک رضایت کامل دارم.

فرتک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۵ خرداد ۱۳۹۸
۴.۰
کارشناس تولید محتوا

من چندسالی در این شرکت کار میکردم به دلیل یکسری مشکلات شخصی که هیچ ربطی به شرکت و اعضای اون نداشت از شرکت خارج شدم و مجددا قبل از نوروز 98 به این شرکت برگشتم

زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
شرکت کوچک
ایران هتل آنلاین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · خراسان رضوي
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

از تجربه سالهائی که در این شرکت کار می کردم , همیشه حس خوبی را به خاطر می آورم. وظیفه خودم دیدم اینجا بنویسم

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
نرم افزار حسابداری فرداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح رابط کاربری·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
طراح رابط کاربری

شرکت نرم افزاری فرداد یک شرکت استارتاپی با حمایت شرکت آرین سیستم است که نرم افزار های کاربر پسند با ویژگیهای خوب تولید می کند ، من در این شرکت کار تولید محتوا برای وبسایت آنها را داشتم که مدیریت خوبی در این مجموعه بود. همیشه موفق و سربلند باشید.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

پیشرفت کارم رو مدیون هم سایتم وقتی رفتم به hamsite.ir اولش فکر کردم، این سایت هم مثله بقیه سایت ها زیاد دروغ میگن. اما مشاوره رایگان تلفنی در هم سایت این حس اشتباه رو کمتر کرد و وقتی چندین بار مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت داشتم. تازه فهمیدم این سایت چقدر خوب و مفید هست.

هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

کارشناس های هم سایت بهترین تجربه رو به من برای رشد و توسعه کسب و کارم نشون دادند. مرسی هم سایت.............. من هم سایت دارم.

کار با آخرین تکنولوژی ها
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
rate: 5.0
هم سایت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پروژه·۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
کارشناس پروژه

حس من به هم سایت خیلی خوبه. کارشناسان هم سایت با مشاوره و بررسی های اصولی قبل از اجرا و شروع پروژه خیلی از مسیرهای خاموش را برای همه مشتریان روشن کردند. هم سایت واقعا پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی هستی....

مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 5.0
آقای املاک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موشن گرافیست·۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
موشن گرافیست

من به عنوان یک موشن گرافیست با این مجموعه کار کردم و تجربه فوق العاده ای بود تیم فوق العاده قوی مدیریت عالی جو کاری عالی و....

اهمیت به دیزاین
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
شرکت بزرگ
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
کار در محیط مطبوع و به روز
همکاری با بهترین ها
صبحانه رایگان
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
rate: 5.0
خبره پرداز پارس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس

شرکت به نسبت کوچک است. محیطی صمیمی ولی حرفه ای داره. خیلی سلسه مراتب اداری اون شکلی نداره، تیم های کوچیک (از یکی دونفر تا نهایتا ۴-۵ نفر) برای پروژه های مختلف داره که توی هر تیم یه نفر به عنوان Lead یا سرپرست وجود داره که زمانبندی، تقسیم کار و در صورت لزوم شرکت توی جلسات با مشتری رو انجام بده. ساعت کاریش تا 9:30 برای فنی ها شناوره. البته تاخیر رو اون موقعی که من بودم لحاظ نمیکردن،‌یعنی کلا شناور بود. بیشتر روی انجام شدن به موقع و صحیح کار تمرکز هست. اما نزدیک deadline شاید تا شب هم مجبور باشید بمونید که کار تموم بشه. پرداختی هاشون عموما خیلی بالا نبوده،‌ معمولی، شاید هم یه مقدار کم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعفش اینه. بیمه و بیمه تکمیلی ارائه میکنن،‌ معمولا مناسبت های خاص (سالگرد تاسیس شرکت، یلدا، نوروز و ...) رو جشن میگیرن. بسته به وضع مالی و مناسبتش از رستوران و توچال، تا خرید کیک و جمع شدن دور هم توی شرکت متغیره. تولد کارمندها رو هم جشن میگیرن. من ندیدم کسی رو اخراج کنن، اما اگه نیرویی به نظرشون خوب نباشه بال و پر بهش نمیدن، حقوقش خیلی تغییر نمیکنه، روش خیلی حساب نمیکنن. از طرفی چون شرکت کوچیکه خیلی جای پیشرفت زیادی وجود نداره. سیستم پرداخت حقوقش هم اینه که عددی رو که توافق میکنید یه مقدارش رو ماهانه، و بقیه اش رو سه ماه یکبار یه جا دریافت میکنید. یعنی مثلا اگه 1 میلیون تومن توافقتون باشه، ششصد هزار تومن رو مامانه به عنوان حقوق پایه (که بیمه و مالیات و ... از اون حساب میشه) بهتون پرداخت میکنن، سر سه ماه هم یک میلیون و دویست هزارتومن (سه تا ۴۰۰ هزار تومن) جدا به اسم پاداش پرداخت میکنن (که البته باز بهش مالیات میخوره ولی بیمه نمیخوره). از طرفی بیمه کمتری پرداخت میکنید که درآمد بالاتری خواهید داشت، اما از طرف دیگه حقوق کمتری توی سابقیه بیمه اتون رد میشه.

برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بیمه نکردن
نردبان اندیشه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس Go·۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس Go

۴ ماه با شرکت نردبان اندیشه کار کردم به جد بدترین تجربه کاریم بود که که حداقل یک سالی منو عقب انداخت در کل دلایل بد بودن شرکت دروغ گو بودن و غیر حرفه ای بودن چه در کار فنی چه در مدیریت مجوعه هست. به دلایل مختلف نوشتن قرار داد با من رو هی به عقب مینداختن تا بیمه برام رد نکنن . بیمه رو با قیمت کف رد میکنن تا مالیات و حق بیمه کمتری بدن موقع پرداخت عیدی هم دبه کردن و گفتن عیدی رو هم پایین ترین قیمت پرداخت میکنیم. در آخر هم که از مجموعشون جدا شدم حدود 6 7 تومن طلبم رو بهم گفتن نمیدیم :| در کل جای خوبی برای کار کردن نیست اصلا پیشنهاد نمیکنم

برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

احساس خیلی راحتی داریم.

اهمیت به دیزاین
کار با آخرین تکنولوژی ها
زمان کاری شناور
همکاری با بهترین ها
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
نوشیدنی رایگان
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
ساعت کاری بالا
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
تجارت الکترونیک نیک رآی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

بورسیکا عملا یکی از 5 فروشگاه برتر اینترنتی ایران محسوب میشه و توی مدتی که اینجا مشغول به کار بودم روند رو به رشد خوبی رو تجربه کرده و این مساله در کنار تجربه روبه تزاید تیم های مختلف کاری آیندۀ موفقی رو برای همه ما ترسیم کرده. با اینکه بورسیکا تبلیغات قوی و پرهزینه ای نداشته ولی تجربه خوب خریدی که برای مشتریانش ایجاد کرده اونو در یک مسیر رشد قابل قبول قرار داده.

آبانگان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

در دوره تقریبا دو ساله‌ای که در آبانگان کار کردم همه چیز عالی بود، از محیط کار و روابط دوستانه بین اعضا شرکت، مدیریت فوق‌العاده، رعایت تمام قوانین وزارت کار مثل بیمه و عیدی و ... ، تا ساعت کار آزاد و شناور و پاداش پایان سال. تنها دلیل اینکه اینکه به شرکت دیگه‌ای رفتم دریافت پیشنهاد کار با شرایط مالی بالاتر بود که بعد از مشورت با این شرکت، مجبور به انتخاب شرکت جدید شدم.

بازدید ایده
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · گيلان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

هیچی بلد نبودم اموزش رایگان دیدم از صفر کار با کامپیوتر تا... شش ماه بدون دریافتی از ماه ششم به بعد حدود 150 الی 200 تونستم در بیارم کم کم زیاد شد ماه نوزدهم 3 تومن در اوردم به مدت 4 ماه ولی باز خودم کم کاری کردم این ماه 200 در اوردم البته همین دیوست تومن برای حدود 52 ساعت کار هست یعنی حدود روزی 2 ساعت وقت گیر نیست کاملا خوش حساب و پرداختی و قوانین شفافی رو دارن و غیرحضوری هست وقتی کار میکردم 3200000 در اوردم اما وقتیم که کار نکردم کسی نگفت بالا چشمت ابرو هست البته پیگیر هستن و اگر مشکلی باشه کمک میکنن تا رفع بشه خصوصا اگر مرتبط با تخصص و ترفند های کار باشه