وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۹۹۷ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۰ از ۳۵۰
عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

ابتدا سوپروایزرشون تماس گرفت باهام و سوال هایی از تجارب کاریم پرسید و کمی راجع به انتظارات خودشون و انتظارات خودم صحبت کرد قراری برای مصاحبه گذاشت. وارد که شدم فضای موسسه برام دوست داشتنی و آرامش بخش بود و کارمندای خوش برخوردی داشتن. اپلیکیشن فرمشونو پر کردم و منتظر موندم. رفتم با همون آقایی که باهام تماس گرفته بود صحبت کردم اقای فرخمهر از همون ابتدا باهام انگلیسی صحبت کرد و خب مسلط بود به کارش چیزی که متاسفانه در اکثر موسسات نیست. گفتن باید دمو بدی و تاریخ و منابعی برای دمو بهم دادن. باید لسن پلن آماده میکردم و محتوای مربوط به درس. روز دمو خیلی سوال پیچم کرد و فهمیدم که خیلی چیزا هست که من نمیدونم راجع به آیلتس و حتی نکات پیشرفته زبانی! خیلی مودبانه ضعفامو باهام در میون گذاشت و حتی ازم پرسید که دوسدارم بهم بگه یا نه خیلی سخت گیرانه همه چیزو سنجیده بود و خب مشخصه که به راحتی راضی نمیشن. حتما برای دمو آماده حاضر بشین چون راجع به ضعف ها اصلا تعارف ندارن و کاملا متوجه میشن. من خودم چنتا از نکات ریدینگ رو از قلم انداخته بودم که حسابی آبروم رفت! در کل مجموعه ی حرفه ای هستن

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

سلام اول تماس تلفنی گرفته شد و یکسری سئوالات کلی پرسیدن و بعد جلسه ای ست کردن. سر وقت اونجا بودم اما با ده دقیقه تاخیر مصاحبه من شروع شد. مصاحبه کننده نسبت به من جوونتر بود و این اولش حس خوبی بهم نداد اما وقتی وارد صحبت شدیم دیدم خوبه سوادش و البته سئوالایی درباره نمره دهی رایتینگ آیلتس ازم پرسید که چندتاشو نمیدونستم و در انتها گفتن باید برای جلسه دمو برم. بک روز ست شد رفتم دمو مبحثی رو از قبل داده بودن که تدریس کنم. دو تا سوپروایزر نقش شاگرد رو بازی میکردن و کلی سئوال ازم پرسیدن که بازم بعضیهارو نمیدونستم. در انتهای دمو از کلیات عملکردم بهم گفتن و گفتن جلسه بعدی با دکتر زنگنه مدیر مجموعه است. البته بهم گفتن با این سطح دانش باید دوره آموزشی تی تی سی آیلتس رو بگذرونم که البته بهم برخورد چون هشت سال سابقه تدریس داشتم ولی با این وجود کنجکاو شدم مدیرشون رو ببینم. روز جلسه بازم با تاخیر بیست دقیقه ای مصاحبه من با دکتر زنگنه شروع شد. بالعکس نفراتی که تا حالا دیده بودم ایشون جا افتاده و خیلی با تجربه و البته با سواد بسیار بالایی بود. اول با خوش و بش فارسی شروع کرد و بعد اجازه کرفت انگلیسی صحبت کنیم که وقتی شروع به صحبت کرد واقعا احساس کردم هیچی بلد نیستم از زبان چه برسه به آیلتس! خیلی شرمنده شدم ! دقیق یادم نیست فکر کنم هفده هجده تا سئوال ازم پرسید از متدلوژی گرفته تا تدوین منابع درسی و در انتها تدریس آیلتس و ریزه کاریاش. خیلیهارو نمیدونستم. تقریبا مطمئن بودم پذیرفته نمیشم. بعد از اتمام مصاحبه بهم گفت بهتره توی تی تی سی شرکت کنم. علی رغم اینکه قبلا حس خوبی نداشتم به این دوره این بار با کمال میل قبول کردم! این دوره پولی بود و برای من این تفکر رو داشت که بعد از دوره ازم خداحافظی میکنن! ولی با این وجود قبول کردم. مدرس دوره خود دکتر بود. انصافا جلسه اول فهمیدم چیزی نمیدونم و دوره رو تا آخر رفتم. در انتها بک ازمون داشتن اونم شرکت کردم و قبول شدم. یک کلاس بهم دادن و سه بار آبزرو شدم البته گفتن چندبار هم از طریق دوربینهای کلاس ابزرو شدم! خلاصه تعداد کلاسها بیشتر شد و در حال حاضر حدود ۶ ماه هست از تازخ مراجعه توی این موسسه هستم. نقصهایی دارن اما از لحاظ دانشی واقعا سطحم تغییر کرد. کلا پیشنهاد میکنم برای مصاحبه امده برید خیلی اماده. و البته تاخیر رو هم به جون بخرید.

زومیلا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”

من در حال حاضر در ‘مدیریت’ شرکت زومیلا بصورت تمام وقت و به مدت ۳ تا ۵ سال مشغول به کار هستم.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”

من در ‘منابع انسانی’ شرکت زند الکترونیک کلار سبز بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

رفتار مدیر منابع انسانی این شرکت که یک خانم با تجربه بودند بسیار عالی بود فقط من متقاضی کار نیمه وقت بودم و اونها نیروی تمام وقت احتیاج داشتند. بسیار شرکت با پرستیژ و منظمی به نظر میومد . دوست داشتم باهاشون کار کنم

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مالی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مالی

من وقتی برای مصاحبه دعوت شدم و وارد این شرکت شدم برای مصاحبه یه محیط دوستانه و صمیمی رو دیدم بین پرسنل. خیلی دوست داشتم وارد این شرکت بشم. یه مصاحبه کاملا حرفه ای و سخت و پر از چالش. رفتار مدیران این شرکت کاملا با احترام و صمیمی

زیرک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه help desk·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه help desk

رفتار یکی از مصاحبه کننده ها واقعا بد بود و یه جا به من که خانمم گفت اگه یکی تو شرکت بهت توهین کنه و فحش رکیک بده چیکار میکنی؟ آخه خدایی چرا باید کسی به خودش اجازه بده فحش بده! و یه جا برگشت گفت باید هر روز ۱۲ تا کیس ۱۲ کیلویی رو ورداری بذاری زمین ! میتونی؟ من واقعا فک نمیکنم کیس ۱۲ کیلویی باشه الان! و نهایت یه دونه اینجوری باشه و اینکه ازم پرسید اگه کاراموزی بیارمت و بعدش بگیم نمیخوایمت و تو از کار قبلی استعفا داده باشی چی کار میکنی؟! و یه جا خیلی بد حرف زد و حتی مسخرم کرد که شاتل کلاس رفتم و گفت اره این جوابای که میدی احتمالا از شاتل یاد گرفتی و فلان مشکل باشه چیکار میکنی؟ بعد شروع کرد استرس دادن و آخرش گفت ببخشید بد حرف زدم میخواستم ببینم عصبانی بشی یا استرس میگیری چیکار میکنی! یعنی انقدر نپخته بود رفتار مصاحبه کننده و کلا طرف آبروی یه شرکت رو با رفتارش میبرد و من خودم راستش علاقه نداشتم با ایشون و این مجموعه کار کنم. همیشه فکرم راجب به کافه خیلی خوب بود ولی ایشون ایده من رو خراب کرد. به من معرف ها گفته بودن آموزش دارن و براشون خود آدم و رفتارش خیلی مهمه و هر آدمی همه چی رو بلد نیس.ولی واقعا اینا نبود…لیست نیازمندی هلپ دسک یه جورایی یا NOC انگار ادغام شده بود و یه جورایی همه چی بود توی لیست در صورتیکه من جای دیگه هم هلپ دسک بودم و اینجوری نبودن . اگه نمیخواین بهتون توهین بشه بهتره اقدام نکنید

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM Expert·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM Expert

اولین بار که تماس گرفتن برخورد بسیار خوب و محترمانه ای داشتن .. و بار اول که برای مصاحبه رفتم با کارشناس منابع انسانی و مدیر واحد مصاحبه ی تقریبا دو ساعتی داشتم .. بعضی از سوالات شون خیلی پیچیدگی داشت و ادامه دار میشد و همین باعث میشد خیلی حس خوبی القا نکنه.. مدیر واحد شخصی بود که نمیدونم چرا من حس خوبی از ایشون نمیگرفتم و همش توی ذهنم این سوال بود که اگه جذب بشم ایا در جهت پیشرفت تو مجموعه ایشون راهنماییم میکنن یاخیر.. یه سوالی ازم پرسیدن و ظاهرا خیلی براشون مهم بود این بود که بعد از ساعات کار هم میتونم on call باشم یا نه! آیا مشکلی با این قضیه دارم؟ و جوابی که من دادم این بود که تایم بعد از ساعات کاری برای انجام امور شخصی خود فرد هستش ولی اگر فقط گاهی نیاز به این کار باشه من مشکلی ندارم… در مرحله ی دوم مصاحبه گفتن دو تا تست میزان تسلط به پاورپوینت و اکسل میخوان بگیرن.. سوالات اکسل به صورت آزمون آنلاین بود و من ۶۰ درصد سوالاها رو جواب درست دادم ولی در مورد پاورپوینت گفتن که در زمان نیم ساعت یک پروژه تحویل بدم با موضوعی که خودشون گفتن و خب چون انتظارشو نداشتم یه کم هل شدم پاور پوینت رو هم تحویل دادم ولی فرصت برای صفحه آرایی و دیزاین نداشتم. حدس زدم که خوششون نیومد و از برخوردشون معلوم بود و با حالتی که کاملا معلوم بود بهشون برخورده خدافظی کردن و رفتن! من چهارسال سابقه ی کار مرتبط داشتم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست فروش

سلام من حدودا ۴ماه پیش بعد تلفن زرین رویا یه روز اومدم تهران و رفتم میدان آرژانتین‌ . کل مصاحبه یه روز شد. هم منابع انسانی و عم واحد فروش. تو فرم که پرکردم گفتم که من تو علمی کاربردی درس خوندم . کارشناسی ولی ۹۶واحد پاس کردم . کاردانی بهم دادند. این شد یه نکته منفی از اون ها برای من. من اطلاع دارم که مدیر همین الان اونجا هست که دیپلم نداره. جالبه که این درحالیه که برا فروشنده فوق دیپلم ؛برا سرپرستی لیسانس و لابد برا مدیر کارشناسی ارشد. خلاصه همه چی خوب پیش رفت. محیط خیلی مودبانه و دوستانه بود. رفتارهای معاون فروش هم خوب بود . البته که همه دوروبرش رفیقای قبلش بودن. هفته بعدش زنگ زدن گفتن تو خوبی ولی الان با شرایط ما جور نیستی

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری

چهار مرحله مصاحبه شد و بهترین مصاحبه ی من با سرپرست منابع انسانی آقای عارف فقیه نصیر بود و بسیار برای من جالب و خوب بود هم سوالات ایشان و هم نحوه ی سوال پرسیدن و مدل سوال هایی که ازم پرسیدند و در نهایت بعد از چهار مرحله مصاحبه ی سخت من در این مصاحبه پذیرفته شدم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سوپروایزر فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سوپروایزر فروش

از خودم پرسیدن . خودم رو معرفی کردم . درباره ویژگی هام گفتم . نقاط قوت و ضعف . توانایی هام . دلایل جداشدن از شرکت های قبل پرسیدن . اطلاعات فروش رو پرسیدن. چقدر منطقه فروش رو میشناسی . تعداد مشتری ها چندتا هست. در مورد مارجین و مارک آپ پرسید. چرا میخوای بیای شرکت ما . چقدر شرکت زرین رو میشناسی . جلسه خیلی طولانی بود مدیر منطقه و معاونت فروش کل ایران اونجا بودن خیلی سوال میپرسیدن که به نظرم نیاز نبود این همه سوال بپرسن با خودشون نمیدونن چند ندن . سابقه کار و اینا و براشون مهمه . ولی دوست دارن اون چیزی رو که میخوان بشنون . معاونت فروش کشورش فکر می کرد اینجا آمریکاس . کلا طرز تفکرشون ایراد داره. رو حرفشون هم نمیشه حساب کرد

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه IT DCS Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه IT DCS Specialist

خیلی دقیق و پیگیر بودن و حس خوبی در مصاحبه هام داشتم و من معمولا استرس ام در اینترویو خیلی زیاد هست ولی تیم منابع انسانی بخصوص بسیار محترمانه، مهربانانه برخورد داشتن و در شرایط کرونا مصاحبات به صورت اسکایپی بود و من فقط برای امضا قرارداد حضورا یک بار به شرکت رفتم 👌🏻 به نظر من خیلی حرفه ای بودن ✌🏻 امیدوارم 🤲🏻📿😌

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Talent Development Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه Talent Development Specialist

مصاحبه کاملا حرفه ای در چند مرحله صورت گرفت. تیم مصاحبه و همینطور جذب با ایجاد فضای دوستانه تا حد امکان استرس را کم کردند تا با خیال راحت بتونم باهاشون مصاحبه کنم و فرایند جذب انجام بشه. کل فرایند مصاحبه، جذب و شروع به کار کمتر از یک ماه طول کشید.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

ابتدا سوپروایزرشون تماس گرفت باهام و سوال هایی از تجارب کاریم پرسید و کمی راجع به انتظارات خودشون و انتظارات خودم صحبت کرد قراری برای مصاحبه گذاشت. وارد که شدم فضای موسسه برام دوست داشتنی و آرامش بخش بود و کارمندای خوش برخوردی داشتن. اپلیکیشن فرمشونو پر کردم و منتظر موندم. رفتم با همون آقایی که باهام تماس گرفته بود صحبت کردم اقای فرخمهر از همون ابتدا باهام انگلیسی صحبت کرد و خب مسلط بود به کارش چیزی که متاسفانه در اکثر موسسات نیست. گفتن باید دمو بدی و تاریخ و منابعی برای دمو بهم دادن. باید لسن پلن آماده میکردم و محتوای مربوط به درس. روز دمو خیلی سوال پیچم کرد و فهمیدم که خیلی چیزا هست که من نمیدونم راجع به آیلتس و حتی نکات پیشرفته زبانی! خیلی مودبانه ضعفامو باهام در میون گذاشت و حتی ازم پرسید که دوسدارم بهم بگه یا نه خیلی سخت گیرانه همه چیزو سنجیده بود و خب مشخصه که به راحتی راضی نمیشن. حتما برای دمو آماده حاضر بشین چون راجع به ضعف ها اصلا تعارف ندارن و کاملا متوجه میشن. من خودم چنتا از نکات ریدینگ رو از قلم انداخته بودم که حسابی آبروم رفت! در کل مجموعه ی حرفه ای هستن

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

سلام اول تماس تلفنی گرفته شد و یکسری سئوالات کلی پرسیدن و بعد جلسه ای ست کردن. سر وقت اونجا بودم اما با ده دقیقه تاخیر مصاحبه من شروع شد. مصاحبه کننده نسبت به من جوونتر بود و این اولش حس خوبی بهم نداد اما وقتی وارد صحبت شدیم دیدم خوبه سوادش و البته سئوالایی درباره نمره دهی رایتینگ آیلتس ازم پرسید که چندتاشو نمیدونستم و در انتها گفتن باید برای جلسه دمو برم. بک روز ست شد رفتم دمو مبحثی رو از قبل داده بودن که تدریس کنم. دو تا سوپروایزر نقش شاگرد رو بازی میکردن و کلی سئوال ازم پرسیدن که بازم بعضیهارو نمیدونستم. در انتهای دمو از کلیات عملکردم بهم گفتن و گفتن جلسه بعدی با دکتر زنگنه مدیر مجموعه است. البته بهم گفتن با این سطح دانش باید دوره آموزشی تی تی سی آیلتس رو بگذرونم که البته بهم برخورد چون هشت سال سابقه تدریس داشتم ولی با این وجود کنجکاو شدم مدیرشون رو ببینم. روز جلسه بازم با تاخیر بیست دقیقه ای مصاحبه من با دکتر زنگنه شروع شد. بالعکس نفراتی که تا حالا دیده بودم ایشون جا افتاده و خیلی با تجربه و البته با سواد بسیار بالایی بود. اول با خوش و بش فارسی شروع کرد و بعد اجازه کرفت انگلیسی صحبت کنیم که وقتی شروع به صحبت کرد واقعا احساس کردم هیچی بلد نیستم از زبان چه برسه به آیلتس! خیلی شرمنده شدم ! دقیق یادم نیست فکر کنم هفده هجده تا سئوال ازم پرسید از متدلوژی گرفته تا تدوین منابع درسی و در انتها تدریس آیلتس و ریزه کاریاش. خیلیهارو نمیدونستم. تقریبا مطمئن بودم پذیرفته نمیشم. بعد از اتمام مصاحبه بهم گفت بهتره توی تی تی سی شرکت کنم. علی رغم اینکه قبلا حس خوبی نداشتم به این دوره این بار با کمال میل قبول کردم! این دوره پولی بود و برای من این تفکر رو داشت که بعد از دوره ازم خداحافظی میکنن! ولی با این وجود قبول کردم. مدرس دوره خود دکتر بود. انصافا جلسه اول فهمیدم چیزی نمیدونم و دوره رو تا آخر رفتم. در انتها بک ازمون داشتن اونم شرکت کردم و قبول شدم. یک کلاس بهم دادن و سه بار آبزرو شدم البته گفتن چندبار هم از طریق دوربینهای کلاس ابزرو شدم! خلاصه تعداد کلاسها بیشتر شد و در حال حاضر حدود ۶ ماه هست از تازخ مراجعه توی این موسسه هستم. نقصهایی دارن اما از لحاظ دانشی واقعا سطحم تغییر کرد. کلا پیشنهاد میکنم برای مصاحبه امده برید خیلی اماده. و البته تاخیر رو هم به جون بخرید.

زومیلا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”

من در حال حاضر در ‘مدیریت’ شرکت زومیلا بصورت تمام وقت و به مدت ۳ تا ۵ سال مشغول به کار هستم.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”

من در ‘منابع انسانی’ شرکت زند الکترونیک کلار سبز بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

رفتار مدیر منابع انسانی این شرکت که یک خانم با تجربه بودند بسیار عالی بود فقط من متقاضی کار نیمه وقت بودم و اونها نیروی تمام وقت احتیاج داشتند. بسیار شرکت با پرستیژ و منظمی به نظر میومد . دوست داشتم باهاشون کار کنم

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مالی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مالی

من وقتی برای مصاحبه دعوت شدم و وارد این شرکت شدم برای مصاحبه یه محیط دوستانه و صمیمی رو دیدم بین پرسنل. خیلی دوست داشتم وارد این شرکت بشم. یه مصاحبه کاملا حرفه ای و سخت و پر از چالش. رفتار مدیران این شرکت کاملا با احترام و صمیمی

زیرک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه help desk·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه help desk

رفتار یکی از مصاحبه کننده ها واقعا بد بود و یه جا به من که خانمم گفت اگه یکی تو شرکت بهت توهین کنه و فحش رکیک بده چیکار میکنی؟ آخه خدایی چرا باید کسی به خودش اجازه بده فحش بده! و یه جا برگشت گفت باید هر روز ۱۲ تا کیس ۱۲ کیلویی رو ورداری بذاری زمین ! میتونی؟ من واقعا فک نمیکنم کیس ۱۲ کیلویی باشه الان! و نهایت یه دونه اینجوری باشه و اینکه ازم پرسید اگه کاراموزی بیارمت و بعدش بگیم نمیخوایمت و تو از کار قبلی استعفا داده باشی چی کار میکنی؟! و یه جا خیلی بد حرف زد و حتی مسخرم کرد که شاتل کلاس رفتم و گفت اره این جوابای که میدی احتمالا از شاتل یاد گرفتی و فلان مشکل باشه چیکار میکنی؟ بعد شروع کرد استرس دادن و آخرش گفت ببخشید بد حرف زدم میخواستم ببینم عصبانی بشی یا استرس میگیری چیکار میکنی! یعنی انقدر نپخته بود رفتار مصاحبه کننده و کلا طرف آبروی یه شرکت رو با رفتارش میبرد و من خودم راستش علاقه نداشتم با ایشون و این مجموعه کار کنم. همیشه فکرم راجب به کافه خیلی خوب بود ولی ایشون ایده من رو خراب کرد. به من معرف ها گفته بودن آموزش دارن و براشون خود آدم و رفتارش خیلی مهمه و هر آدمی همه چی رو بلد نیس.ولی واقعا اینا نبود…لیست نیازمندی هلپ دسک یه جورایی یا NOC انگار ادغام شده بود و یه جورایی همه چی بود توی لیست در صورتیکه من جای دیگه هم هلپ دسک بودم و اینجوری نبودن . اگه نمیخواین بهتون توهین بشه بهتره اقدام نکنید

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه CRM Expert·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه CRM Expert

اولین بار که تماس گرفتن برخورد بسیار خوب و محترمانه ای داشتن .. و بار اول که برای مصاحبه رفتم با کارشناس منابع انسانی و مدیر واحد مصاحبه ی تقریبا دو ساعتی داشتم .. بعضی از سوالات شون خیلی پیچیدگی داشت و ادامه دار میشد و همین باعث میشد خیلی حس خوبی القا نکنه.. مدیر واحد شخصی بود که نمیدونم چرا من حس خوبی از ایشون نمیگرفتم و همش توی ذهنم این سوال بود که اگه جذب بشم ایا در جهت پیشرفت تو مجموعه ایشون راهنماییم میکنن یاخیر.. یه سوالی ازم پرسیدن و ظاهرا خیلی براشون مهم بود این بود که بعد از ساعات کار هم میتونم on call باشم یا نه! آیا مشکلی با این قضیه دارم؟ و جوابی که من دادم این بود که تایم بعد از ساعات کاری برای انجام امور شخصی خود فرد هستش ولی اگر فقط گاهی نیاز به این کار باشه من مشکلی ندارم… در مرحله ی دوم مصاحبه گفتن دو تا تست میزان تسلط به پاورپوینت و اکسل میخوان بگیرن.. سوالات اکسل به صورت آزمون آنلاین بود و من ۶۰ درصد سوالاها رو جواب درست دادم ولی در مورد پاورپوینت گفتن که در زمان نیم ساعت یک پروژه تحویل بدم با موضوعی که خودشون گفتن و خب چون انتظارشو نداشتم یه کم هل شدم پاور پوینت رو هم تحویل دادم ولی فرصت برای صفحه آرایی و دیزاین نداشتم. حدس زدم که خوششون نیومد و از برخوردشون معلوم بود و با حالتی که کاملا معلوم بود بهشون برخورده خدافظی کردن و رفتن! من چهارسال سابقه ی کار مرتبط داشتم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست فروش

سلام من حدودا ۴ماه پیش بعد تلفن زرین رویا یه روز اومدم تهران و رفتم میدان آرژانتین‌ . کل مصاحبه یه روز شد. هم منابع انسانی و عم واحد فروش. تو فرم که پرکردم گفتم که من تو علمی کاربردی درس خوندم . کارشناسی ولی ۹۶واحد پاس کردم . کاردانی بهم دادند. این شد یه نکته منفی از اون ها برای من. من اطلاع دارم که مدیر همین الان اونجا هست که دیپلم نداره. جالبه که این درحالیه که برا فروشنده فوق دیپلم ؛برا سرپرستی لیسانس و لابد برا مدیر کارشناسی ارشد. خلاصه همه چی خوب پیش رفت. محیط خیلی مودبانه و دوستانه بود. رفتارهای معاون فروش هم خوب بود . البته که همه دوروبرش رفیقای قبلش بودن. هفته بعدش زنگ زدن گفتن تو خوبی ولی الان با شرایط ما جور نیستی

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارتباط با مشتری

چهار مرحله مصاحبه شد و بهترین مصاحبه ی من با سرپرست منابع انسانی آقای عارف فقیه نصیر بود و بسیار برای من جالب و خوب بود هم سوالات ایشان و هم نحوه ی سوال پرسیدن و مدل سوال هایی که ازم پرسیدند و در نهایت بعد از چهار مرحله مصاحبه ی سخت من در این مصاحبه پذیرفته شدم

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سوپروایزر فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سوپروایزر فروش

از خودم پرسیدن . خودم رو معرفی کردم . درباره ویژگی هام گفتم . نقاط قوت و ضعف . توانایی هام . دلایل جداشدن از شرکت های قبل پرسیدن . اطلاعات فروش رو پرسیدن. چقدر منطقه فروش رو میشناسی . تعداد مشتری ها چندتا هست. در مورد مارجین و مارک آپ پرسید. چرا میخوای بیای شرکت ما . چقدر شرکت زرین رو میشناسی . جلسه خیلی طولانی بود مدیر منطقه و معاونت فروش کل ایران اونجا بودن خیلی سوال میپرسیدن که به نظرم نیاز نبود این همه سوال بپرسن با خودشون نمیدونن چند ندن . سابقه کار و اینا و براشون مهمه . ولی دوست دارن اون چیزی رو که میخوان بشنون . معاونت فروش کشورش فکر می کرد اینجا آمریکاس . کلا طرز تفکرشون ایراد داره. رو حرفشون هم نمیشه حساب کرد

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه IT DCS Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه IT DCS Specialist

خیلی دقیق و پیگیر بودن و حس خوبی در مصاحبه هام داشتم و من معمولا استرس ام در اینترویو خیلی زیاد هست ولی تیم منابع انسانی بخصوص بسیار محترمانه، مهربانانه برخورد داشتن و در شرایط کرونا مصاحبات به صورت اسکایپی بود و من فقط برای امضا قرارداد حضورا یک بار به شرکت رفتم 👌🏻 به نظر من خیلی حرفه ای بودن ✌🏻 امیدوارم 🤲🏻📿😌

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Talent Development Specialist·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه Talent Development Specialist

مصاحبه کاملا حرفه ای در چند مرحله صورت گرفت. تیم مصاحبه و همینطور جذب با ایجاد فضای دوستانه تا حد امکان استرس را کم کردند تا با خیال راحت بتونم باهاشون مصاحبه کنم و فرایند جذب انجام بشه. کل فرایند مصاحبه، جذب و شروع به کار کمتر از یک ماه طول کشید.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش