وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۹۹۸ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۳ از ۳۵۰
تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تحلیل گر داده·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تحلیل گر داده

روند راحت و بدون کارای اضافی داشت، مدیر بخش مربوطه باهام صحبت کرد و شرایط رو کاملا شفاف بهم گفتند و به توافق رسیدیم در کمتر از سه چهار روز، هیچ پروسه پیچیده و عجیبی نداشت شرکت و همه چی خوب و ساده و سریع پیش رفت.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار

تیم ارزیابی این شرکت برای گزینش نیروی انسانی به نظرم یکی از حرفه ای ترین تیم هایی است که تا به امروز با آن مصاحبه داشتم. بعد از مصاحبه غیرحضوری و آزمون های شناختی مصاحبه با سرپرست محصول تاپ یک از به یادماندنی ترین مصاحبه های من بود. اما ساختار در حال گذار آن و شروع شکل گیری برخی از دپارتمان ها مثل منابع انسانی در آن کمی برای من ریسک داشت و ریسک زمانی بیشتر می شد که سایه یک غول مالی نیز روی این شرکت است .

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه محصول

بعلت تغییر و تحولات رخ داده خیلی روند خوبی داره؛ آزمون های شخصیت شناسی و هوش مطرح شده و مورد سوال قرار گرفت؛ ورود به تیم محصول چنین شرکت در حال توسعه ای نیازمند مهارت های تخصصی و حتی عمومی بسیاری است تا روال پیشرفت ادامه دار بوده و انجام شود.

تیوا سافت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”

من در شرکت تیوا سافت بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

تیپاکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست جدب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست جدب

رزومه من رو از طریق ایران تلنت پیدا کرده بودند.تماس گرفتند دوست داشتم تیپاکس رو ببینم. در ابتدا یک فرم قدیمی برای ثبت اطلاعات در اختیارم گذاشتند فکر کنم ۴ صفحه بود.که در آن به اطلاعات خیلی جزئی کارتو مثل اطلاعات پدر و مادر هم توجه داشت. حدود ۱.۵ تا ۲ ساعت مصاحبه طول کشید سوالات در سطح سرپرستی نبودند. تیمی که برای مصاحبه اومده بودند سرپرست قبلی جذب به همراه کارشناسان جذب بودند. به نظرم در ابتدای استخدام سمت های مصاحبه کننده رو هم بپرسید.

تیپاکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس

از طرف شرکت برای مصاحبه تماس گرفتند و ظاهرا قرار بود مصاحبه تخصصی باشه که متاسفانه بعد از صرف کلی زمان برای رفتن به دفتر در کیلیمتر ۱۰ جاده مخصوص به یکی از کارمندان منابع انسانی برای مصاحبه ارجاع داده شد. اصلا معلوم نبود که مسئول و کسی که هماهنگ کننده مصاحبه بوده چه کسی است. کلا دفتر شلوغ و نا منظمی داشتند با رفتارهای نه چندان دوستانه! فرم مشخصات هم که معلوم بود از تو اینترنت کپی شده بود و بخش منابع انسانی یه شرکت تازه کار رو به ذهن متبادر می‌کرد. اصلا برنامه مشخص برای جذب نیرو متخصص نداشتن و فقط دنبال پر کردن فرم های منسوخ شده بودند.

تیکیتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویش

ابتدا یکسری فرم رو آنلاین پر کردم بعد از یکی دو روز دعوت شدم برای مصاحبه اونجا هم یک فرم رو قبل از انجام مصاحبه پر کردم که عجیب ترین فرمی بود که دیده بودم صفحه اول فرم سوالهایی بود که به نظرم شخصیت و رفتار آدم رو روانشناسی میکرد و خیلی هم نمیتونستی پیش بینی کنی کدوم جواب بهتره صفحه دوم فرم سوالهای فنی بود

تایگر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

بدترین شرکتی بود که تا حالا دیدم اول که نیم ساعت منتظر شدم تا بگن کجا برم بعد یه آقایی که خودشون میگفتن مدیر فروش هستن اصلا نمیدونستن برای این عنوان شغلی درخواست همکاری دادن گفتن شما اشتباه اومدین بعد از دیدن سایت و چک کردن درخواست تازه فهمیدن که نه درسته ولی ایشون بی اطلاع هستن کل مصاحبه ۵ دقیقه هم نشد.من نمیدونم چرا آخه باید توو این شرایط کرونا انقد یه شرکت بی برنامه و نا هماهنگ باشه که برای سلامتی و وقت آدما ارزش قائل نباشن این آقا حتی نمی‌دونست درون سازمانشون چه خبر هست .این همه راه منو کشوندن. من شاغل بودم مجبور بودم مرخصی بگیرم.وقت و هزینه و انرژی و خطر کرونا آخرم رفتنم بی نتیجه بود. بعد هم کلا معلوم شد اون آقا اصلا مدیر فروش نبودن دروغ گفته بودن مدیر امور اداری هستن که همه کارای شرکت با ایشونه ۵ دقیقه کلا زمان مصاحبه من بود که ۳ دقیقه با تلفن با همکاراشون حرف زدن. یعنی شرکت با ۳ نفر پرسنل خیلی رفتارشون حرفه ای تر و مناسب تره تا این شرکت که به قول خودشون بزرگه و جز برترین ها .

تایگر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار

اولین نکته منفی جمع کردن تعداد زیادی کارجو برای فیلدهای مختلف شغلی در یک ساعت در اتاق کنفرانس کوچک شرکت آنهم در این شرایط کرونا بطوریکه جا نبود و دوستان کارجوی جدیدتر نزدیک منشی ایستاده بودند! متاسفانه اینهمه کارجو تا چهل دقیقه منتظر بودند تا اولین فرد صدا زده شود! بعد یک گپ در حد کجا بودی چه کردی و پنج دقیقه برای هر کارجو و خداحافظ تماس میگیریم! در کل عده زیادی را فراخوانده و سر کار گذاشته بودند

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارشد منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارشد منابع انسانی

مصاحبه ی اول و دوم من با مدیر منابع انسانی و توسعه انجام شد. سوالات تخصصی پرسیده شد که عموما در خصوص مدیریت منابع انسانی استراتژیک بود. تجربه ی خوبی داشتم از این مصاحبه. در ابتدای مصاحبه گفتم که دوست دارم حالم خوب باشه سر کار. در نتیجه روند مصاحبه هم به نحوی پیش رفت که حس خوبی داشتم. تمام صوالات در حیطه ی تخصصی خودم بود و سوال عجیبی پرسیده نشد. مصاحبه کننده فرد باهوشی بود که به راحتی نمیگذاشت از یک سوال بگذری از قبل بدونه که چه وظایفی ازش انتظار میره و خودش رو به لحاظ علمی آماده کنه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تعاملات میان فردی براشون مهم بود

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه دیجیتال مارکتینگ

فردی که باهام مصاحبه کرد خیلی خیلی مهربون و خوش برخورد بود و مدیر پروژه دیجیتال بود سوالای تخصصی پرسید و کلی بحث کردیم راجع به کار و اینکه چه دغدغه‌هایی دارن تو بخش مارکتینگ و چه راهکارهایی براش میتونیم داشته باشیم راجع به سوابق کاری و کارایی که انجام داده بودم هم پرسیده شد و کلا حس خیلی خوبی داشت مصاحبه شرکتشون هم خوشکله فقط خیلی بد مسیره باید حتما با ماشین شخصی برید

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مترجم و کارشناس تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مترجم و کارشناس تولید محتوا

از طریق لینکدین بهم پیام دادن برای مترجم و کارشناس تولید محتوا. از طرف بچه های منابع انسانی پیام اومد که پروفایلتون رو مطالعه کردیم و مایلیم باهاتون مصاحبه کنیم. از این قسمتش خوشم اومد که متن پیام رو به انگلیسی نوشته بودن. مصاحبه م با مسئول محتوا بود و یکی از بچه های مترجم. جالب اینجا بود که لهجه ی خیلی خوبی داشتن در انگلیسی و مسلط بودن. مصاحبه هم کلا انگلیسی انجام شد. مصاحبه ی خوبی بود چون هم من با کار آشنا بودم و هم اونها میدونستن چی میخوان.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه iOS Developer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه iOS Developer

من حدود ۱.۵ سال پیش هم یه بار برای مصاحبه رفته بودم اینجا و قبول کردن ولی سر شرایطی که برای خودم پیش اومد نتونستم برم. و امسال توی لینکدین مدیر منابع انسانی بهم پیام داد و شماره موبایلم رو گرفت و هماهنگ کرد برای مصاحبه وقتی رفتم برای مصاحبه اول از همه یه فرمی دادن پر کردم. و بعد فکر می کنم مدیر فنی قسمت موبایل اومد با هم صحبت کردیم ، کمی در مورد مفاهیم پایه پرسید و بعد رفتیم سراغ سوالات ios و در مورد تسلط به زبان برنامه نویسی و دیگر تکنولوژی های مورد استفاده پرسیدن. در کل سوالات سختی نپرسیدن و بیشتر گپ زدیم و خیلی دوستانه بود و سوالات شون خیلی خوب و بجا بود. و در مورد شرایط کاری شرکت توضیح دادن و … و تایید کردن من رو. و بعد منابع انسانی اومد در در مورد شرکت و شرایط کاری و چطوری می تونیم با هم همکاری کنیم صحبت کردیم و بیشتر گپ زدیم. و ایشون هم من رو تایید کردن. و اینکه یه ۱ هفته برای تست کار می کنم که و بعد ۲ ماه آزمایشی با حقوق و بعد قرار داد رسمی.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مارکتینگ

من در ورودم به شرکت حس بدی نداشتم شرکت ساکتی بود و پر از گل و گیاه .وارد بخش منابع انسانی شدم وفرم پر کردم و منتظر نشستم و مصاحبه تکنیکالم انجام شد و بعدهم مصاحبه با مدیر منابع انسانی که هر دو نفر تخصصی و خوب مصاحبه رو انجام دادن.و بعد چند روز تماس گرفتن با من که برای شروع به کارم برم ولی من متاسفانه افتخار همکاری با این شرکت رو نداشتم و شرکت قبلی قرارداد منو مجدد تمدید کرد . شرکت اروم و خوبی بود فقط قبل مصاحبه حتما آماده باشید و اینکه مصاحبه ها در یک زمان انجام میشه عالیعععع ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: منظم بودن در ورود و خروج .اجتناب از مرخصی های بی مورد .احترام به مدیران و همکارانو….

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Front-end·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Front-end

اول با CTO شرکت یک مصاحبه داشتم و سوالاتی که می پرسیدن یا خیلی آسون یا خیلی غیر مرتبط بود که من یکسری مسایل رو بیشتر توضیح دادم دیدم ایشون بیشتر اظهار بی اطلاعی می کنن و معلوم شد خیلی در مورد مسایل مربوط به front-end اطلاعات ندارند و برام جالب بود اصلا در مورد React و Vue.js اطلاعات نداشتن که یکی دو مورد که من گفتن در کمال ناباوری ایشون گفت من اصلا React و Node کار نکردم و منم خیلی تعجب کردم … بعد با مدیر منابع انسانی صحبتی داشتم که ایشون با تاخیر زیاد اومدن و هیچ عذرخواهی نکردن که واقعا بهم برخورد. ایشون در کمال ناباوری بیشتر در مورد تنبیه ها گفت و کسر کار زدن برای پرسنل و تعجب کردم که چرا مثل شرکت های دیگه حتی برای دلخوشی شده از مزایا و تشویقی ها چیزی نگفتن … یک سوال چالش هوش هم پرسیدن که بعد از محاسبه با ماشین حساب معلوم شد ایشون خودش جواب رو درست نمی دونست و ظاهرا از جایی کپی کرده بودن !!! فرم استخدامی هم پر بود از سوالات شخصی و زیاد که نامرتبط بودن و من بعضی هارو جواب ندادم. در نظر داشته باشید که نزدیک ۱۰ حتی برای بعضی پوزیشن ها ۲۰ برابر سفته بدون رسید و قید قرارداد می گیرن (در همون هفته اول شروع کار) و ظاهرا نسخه قرارداد هم به هیچ کسی نمیدن !!! من برای مصاحبه منابع انسانی خیلی معطل شدم و تو راهرو منتظر بودم یادمه خیلی اتفاقی از مکالمه پرسنل شنیدم که به همکار دیگه اش گفت فلانی رفته منم استعفاء دادم و ماه بعد میرم که فهمیدم شرکت نیروهای زیادی رو از دست داده و عجله و استرس که دارن برای جذب بخاطر این هستش که پروژه های ناتمام شرکت به نتیجه برسه … محیط و دکوراسیون شرکت بسیار خشک و تک رنگ بود که اگر برای کسب تجربه به مصاحبه برید به حرف من میرسید و حتی بخاطر کمبود فضا میز داخل راهرو چیده بودن که پرسنل بشینن و واقعا ندیده بودم همچین چیزی رو !!! این شرکت داخل آگهی پیشنهاد پرداخت حقوق به دلار داده بودن که نه تایید کردن و نه تکذیب و کلی براش فرمول آوردن که فهمیدم ظاهرا حقوق دلاری در کار نیست … *** در کل انشاءالله موفق باشید *** ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: صبر و تحمل استرس های کاری و حتی پرسیدن مدیر کل شرکت مثلا بهتون تذکر بده یا حتی داد بزنه عکس العمل شما چیه ؟!؟!؟!؟؟!

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست و UI Designer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست و UI Designer

در ابتدا با کلی تاخیر (۳۰ – ۴۰ دقیقه) خانم مسئول بخش گرافیک اومدن و اطاق خالی جلسه هم نبود کلی منتظر موندیم اطاق خالی بشه جلسه مصاحبه شروع کنند. سوالاتی که پرسیده شد خیلی کلی بود و اینکه میتونی از فردا شروع کنی یا نه ؟ که من کلی جا خوردم که چطور تو همون ابتدای مصاحبه حتی بدون صحبت با مدیر منابع انسانی و مدیریت شرکت خود ایشون تمایل به جذب من رو دارند. اول گفتم بله ولی وقتی با مدیر منابع انسانی صحبت کردم و شرایط قراردادی رو مطرح کردند پشیمون شدم. مواردی مثل سفته و عدم ارائه نسخه قرارداد و کسر کار در صورت تاخیر حتی ۱ دقیقه !!! اصلا متوجه نشدم پروسه جذب به چه صورتی است و همینکه مسئول واحد گرافیک اینقدر عجله در استخدام داشت برام تعجب برانگیز بود و متوجه این شدم ظاهرا می خواستن بخاطر نبود نیروهاشون اولین کسی که شرایط قراردادی رو قبول می کنه استخدام کنند … نمونه کارهاتون رو با رزومه حتما فرستاده باشید که خیلی روی اونها مانور میدن !!! ظاهرا سفته استخدامی می گیرند و بخاطر مسایل حقوقی شرکت مدیر منابع انسانی گفتند که خیالتون راحت باشه ولی رسید و قید در قرارداد نداریم که توی دل من خیلی خالی شد. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: عدم تاخیر اول صبح و انجام ندادن کارهای شخصی در زمان حضور شرکت

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

اول یک نفر مسئول منابع انسانی درمورد شرکت و کارهایی که میکنن و پلن هایی که برای آینده دارن توضیح داد که شامل آپشن های شرکت و نحوه ی قرارداد بود که به نظرم اغراق شده بود و با چیزهایی که شنیده بودم متفاوت بود. بعدش یه مصاحبه فنی با دو نفر که یک نفرشون ساکت بود و فرد دیگه سوالها رو می پرسید، ایشون هم از مشخصات فنی پروژه ها و ابزارها و فریم ورک هایی که استفاده می کنند گفت. سوالها عموما ساده بود و چیزی خیلی خاصی به نظر من وجود نداشت. مشکل بزرگ بعد از مصاحب بود که به من گفتن یک هفته باید بیای اینحا کار کنی که برای من ممکن نبود. بعدها که شنیدم درآمد اصلی شرکت سیستم های ارزش افزوده یا همون VAS هستش دیگه پیگیر ادامه مصاحبه نشدم. هر چند خودشون دوبار تماس گرفتن که برای دوره آزمایشیو یک هفته کار برم اونجا. مصاحبه از لحاظ فنی باری نداره من معمولا از اکثر مصاحبه ها یه چیزهایی یاد میگیرم ولی این مصاحبه چیز خاصی برای من نداشت.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس فرانت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس فرانت

مصاحبه اولی ام با مدیر فنی و دوم با مدیر منابع انسانی بود مدیر فنی شرکت کلا سوالات کلی رو پرسید و هر چقدر بیشتر توضیح دادم گفتن نیازی نیست و برخورد خشک داشتن مدیر منابع انسانی هم تاخیر داشت و کلا دنبال ترسوندن بود و اینکه در خصوص تاخیر کسر کار داریم و سفته میگیریم و این مسایل من فقط منتظر بودم جلسه تموم بشه بیام بیرون ظاهرا خیلی به مسایل فنی مسلط نیستن و فقط دنبال جذب هستن محل کار شرکت خیلی پرت بود و ماشین شخصی باید داشته باشید

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس اندروید

مصاحبه کننده به مباحث خیلی تسلط داشت. ازم خیلی سوال پرسید و صحبتمون بیشتر حالت گپ داشت تا مثلا سوال جواب. ازم درباره اصول SOLID پرسید و گفت برامون مهمه همه از این استفاده کنن. یسری سوالای جالبی هم پرسید مثلا اینکه هر فانکشنی که مینویسی چند خط داره و اینا؟ تقریبا هرچی پرسید رو بلد بودم یا کار کرده بودم. در کل راضی به نظر میرسید و گفت اگرقبول شی دو روز آزمایشی اینجا کار میکنی و برات یه پروژه تعریف میشه تا به صورت عملی بسنجیمت. منتهی باهام تماس نگرفتن و قبول نشدم. حتما اصول SOLID رو مسلط باشید و استرس نداشته باشید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: به نظر نمیومد به عقاید آدم کاری داشته باشن و مصاحبه کننده تاکید داشت که فضا دوستانست

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تحلیل گر داده·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تحلیل گر داده

روند راحت و بدون کارای اضافی داشت، مدیر بخش مربوطه باهام صحبت کرد و شرایط رو کاملا شفاف بهم گفتند و به توافق رسیدیم در کمتر از سه چهار روز، هیچ پروسه پیچیده و عجیبی نداشت شرکت و همه چی خوب و ساده و سریع پیش رفت.

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس توسعه کسب و کار

تیم ارزیابی این شرکت برای گزینش نیروی انسانی به نظرم یکی از حرفه ای ترین تیم هایی است که تا به امروز با آن مصاحبه داشتم. بعد از مصاحبه غیرحضوری و آزمون های شناختی مصاحبه با سرپرست محصول تاپ یک از به یادماندنی ترین مصاحبه های من بود. اما ساختار در حال گذار آن و شروع شکل گیری برخی از دپارتمان ها مثل منابع انسانی در آن کمی برای من ریسک داشت و ریسک زمانی بیشتر می شد که سایه یک غول مالی نیز روی این شرکت است .

تابان آتی پرداز (تاپ)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه محصول

بعلت تغییر و تحولات رخ داده خیلی روند خوبی داره؛ آزمون های شخصیت شناسی و هوش مطرح شده و مورد سوال قرار گرفت؛ ورود به تیم محصول چنین شرکت در حال توسعه ای نیازمند مهارت های تخصصی و حتی عمومی بسیاری است تا روال پیشرفت ادامه دار بوده و انجام شود.

تیوا سافت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”

من در شرکت تیوا سافت بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

تیپاکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست جدب·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست جدب

رزومه من رو از طریق ایران تلنت پیدا کرده بودند.تماس گرفتند دوست داشتم تیپاکس رو ببینم. در ابتدا یک فرم قدیمی برای ثبت اطلاعات در اختیارم گذاشتند فکر کنم ۴ صفحه بود.که در آن به اطلاعات خیلی جزئی کارتو مثل اطلاعات پدر و مادر هم توجه داشت. حدود ۱.۵ تا ۲ ساعت مصاحبه طول کشید سوالات در سطح سرپرستی نبودند. تیمی که برای مصاحبه اومده بودند سرپرست قبلی جذب به همراه کارشناسان جذب بودند. به نظرم در ابتدای استخدام سمت های مصاحبه کننده رو هم بپرسید.

تیپاکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس

از طرف شرکت برای مصاحبه تماس گرفتند و ظاهرا قرار بود مصاحبه تخصصی باشه که متاسفانه بعد از صرف کلی زمان برای رفتن به دفتر در کیلیمتر ۱۰ جاده مخصوص به یکی از کارمندان منابع انسانی برای مصاحبه ارجاع داده شد. اصلا معلوم نبود که مسئول و کسی که هماهنگ کننده مصاحبه بوده چه کسی است. کلا دفتر شلوغ و نا منظمی داشتند با رفتارهای نه چندان دوستانه! فرم مشخصات هم که معلوم بود از تو اینترنت کپی شده بود و بخش منابع انسانی یه شرکت تازه کار رو به ذهن متبادر می‌کرد. اصلا برنامه مشخص برای جذب نیرو متخصص نداشتن و فقط دنبال پر کردن فرم های منسوخ شده بودند.

تیکیتو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویش

ابتدا یکسری فرم رو آنلاین پر کردم بعد از یکی دو روز دعوت شدم برای مصاحبه اونجا هم یک فرم رو قبل از انجام مصاحبه پر کردم که عجیب ترین فرمی بود که دیده بودم صفحه اول فرم سوالهایی بود که به نظرم شخصیت و رفتار آدم رو روانشناسی میکرد و خیلی هم نمیتونستی پیش بینی کنی کدوم جواب بهتره صفحه دوم فرم سوالهای فنی بود

تایگر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

بدترین شرکتی بود که تا حالا دیدم اول که نیم ساعت منتظر شدم تا بگن کجا برم بعد یه آقایی که خودشون میگفتن مدیر فروش هستن اصلا نمیدونستن برای این عنوان شغلی درخواست همکاری دادن گفتن شما اشتباه اومدین بعد از دیدن سایت و چک کردن درخواست تازه فهمیدن که نه درسته ولی ایشون بی اطلاع هستن کل مصاحبه ۵ دقیقه هم نشد.من نمیدونم چرا آخه باید توو این شرایط کرونا انقد یه شرکت بی برنامه و نا هماهنگ باشه که برای سلامتی و وقت آدما ارزش قائل نباشن این آقا حتی نمی‌دونست درون سازمانشون چه خبر هست .این همه راه منو کشوندن. من شاغل بودم مجبور بودم مرخصی بگیرم.وقت و هزینه و انرژی و خطر کرونا آخرم رفتنم بی نتیجه بود. بعد هم کلا معلوم شد اون آقا اصلا مدیر فروش نبودن دروغ گفته بودن مدیر امور اداری هستن که همه کارای شرکت با ایشونه ۵ دقیقه کلا زمان مصاحبه من بود که ۳ دقیقه با تلفن با همکاراشون حرف زدن. یعنی شرکت با ۳ نفر پرسنل خیلی رفتارشون حرفه ای تر و مناسب تره تا این شرکت که به قول خودشون بزرگه و جز برترین ها .

تایگر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی تولید نرم افزار

اولین نکته منفی جمع کردن تعداد زیادی کارجو برای فیلدهای مختلف شغلی در یک ساعت در اتاق کنفرانس کوچک شرکت آنهم در این شرایط کرونا بطوریکه جا نبود و دوستان کارجوی جدیدتر نزدیک منشی ایستاده بودند! متاسفانه اینهمه کارجو تا چهل دقیقه منتظر بودند تا اولین فرد صدا زده شود! بعد یک گپ در حد کجا بودی چه کردی و پنج دقیقه برای هر کارجو و خداحافظ تماس میگیریم! در کل عده زیادی را فراخوانده و سر کار گذاشته بودند

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس ارشد منابع انسانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس ارشد منابع انسانی

مصاحبه ی اول و دوم من با مدیر منابع انسانی و توسعه انجام شد. سوالات تخصصی پرسیده شد که عموما در خصوص مدیریت منابع انسانی استراتژیک بود. تجربه ی خوبی داشتم از این مصاحبه. در ابتدای مصاحبه گفتم که دوست دارم حالم خوب باشه سر کار. در نتیجه روند مصاحبه هم به نحوی پیش رفت که حس خوبی داشتم. تمام صوالات در حیطه ی تخصصی خودم بود و سوال عجیبی پرسیده نشد. مصاحبه کننده فرد باهوشی بود که به راحتی نمیگذاشت از یک سوال بگذری از قبل بدونه که چه وظایفی ازش انتظار میره و خودش رو به لحاظ علمی آماده کنه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تعاملات میان فردی براشون مهم بود

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه دیجیتال مارکتینگ

فردی که باهام مصاحبه کرد خیلی خیلی مهربون و خوش برخورد بود و مدیر پروژه دیجیتال بود سوالای تخصصی پرسید و کلی بحث کردیم راجع به کار و اینکه چه دغدغه‌هایی دارن تو بخش مارکتینگ و چه راهکارهایی براش میتونیم داشته باشیم راجع به سوابق کاری و کارایی که انجام داده بودم هم پرسیده شد و کلا حس خیلی خوبی داشت مصاحبه شرکتشون هم خوشکله فقط خیلی بد مسیره باید حتما با ماشین شخصی برید

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مترجم و کارشناس تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مترجم و کارشناس تولید محتوا

از طریق لینکدین بهم پیام دادن برای مترجم و کارشناس تولید محتوا. از طرف بچه های منابع انسانی پیام اومد که پروفایلتون رو مطالعه کردیم و مایلیم باهاتون مصاحبه کنیم. از این قسمتش خوشم اومد که متن پیام رو به انگلیسی نوشته بودن. مصاحبه م با مسئول محتوا بود و یکی از بچه های مترجم. جالب اینجا بود که لهجه ی خیلی خوبی داشتن در انگلیسی و مسلط بودن. مصاحبه هم کلا انگلیسی انجام شد. مصاحبه ی خوبی بود چون هم من با کار آشنا بودم و هم اونها میدونستن چی میخوان.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه iOS Developer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه iOS Developer

من حدود ۱.۵ سال پیش هم یه بار برای مصاحبه رفته بودم اینجا و قبول کردن ولی سر شرایطی که برای خودم پیش اومد نتونستم برم. و امسال توی لینکدین مدیر منابع انسانی بهم پیام داد و شماره موبایلم رو گرفت و هماهنگ کرد برای مصاحبه وقتی رفتم برای مصاحبه اول از همه یه فرمی دادن پر کردم. و بعد فکر می کنم مدیر فنی قسمت موبایل اومد با هم صحبت کردیم ، کمی در مورد مفاهیم پایه پرسید و بعد رفتیم سراغ سوالات ios و در مورد تسلط به زبان برنامه نویسی و دیگر تکنولوژی های مورد استفاده پرسیدن. در کل سوالات سختی نپرسیدن و بیشتر گپ زدیم و خیلی دوستانه بود و سوالات شون خیلی خوب و بجا بود. و در مورد شرایط کاری شرکت توضیح دادن و … و تایید کردن من رو. و بعد منابع انسانی اومد در در مورد شرکت و شرایط کاری و چطوری می تونیم با هم همکاری کنیم صحبت کردیم و بیشتر گپ زدیم. و ایشون هم من رو تایید کردن. و اینکه یه ۱ هفته برای تست کار می کنم که و بعد ۲ ماه آزمایشی با حقوق و بعد قرار داد رسمی.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مارکتینگ

من در ورودم به شرکت حس بدی نداشتم شرکت ساکتی بود و پر از گل و گیاه .وارد بخش منابع انسانی شدم وفرم پر کردم و منتظر نشستم و مصاحبه تکنیکالم انجام شد و بعدهم مصاحبه با مدیر منابع انسانی که هر دو نفر تخصصی و خوب مصاحبه رو انجام دادن.و بعد چند روز تماس گرفتن با من که برای شروع به کارم برم ولی من متاسفانه افتخار همکاری با این شرکت رو نداشتم و شرکت قبلی قرارداد منو مجدد تمدید کرد . شرکت اروم و خوبی بود فقط قبل مصاحبه حتما آماده باشید و اینکه مصاحبه ها در یک زمان انجام میشه عالیعععع ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: منظم بودن در ورود و خروج .اجتناب از مرخصی های بی مورد .احترام به مدیران و همکارانو….

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Front-end·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Front-end

اول با CTO شرکت یک مصاحبه داشتم و سوالاتی که می پرسیدن یا خیلی آسون یا خیلی غیر مرتبط بود که من یکسری مسایل رو بیشتر توضیح دادم دیدم ایشون بیشتر اظهار بی اطلاعی می کنن و معلوم شد خیلی در مورد مسایل مربوط به front-end اطلاعات ندارند و برام جالب بود اصلا در مورد React و Vue.js اطلاعات نداشتن که یکی دو مورد که من گفتن در کمال ناباوری ایشون گفت من اصلا React و Node کار نکردم و منم خیلی تعجب کردم … بعد با مدیر منابع انسانی صحبتی داشتم که ایشون با تاخیر زیاد اومدن و هیچ عذرخواهی نکردن که واقعا بهم برخورد. ایشون در کمال ناباوری بیشتر در مورد تنبیه ها گفت و کسر کار زدن برای پرسنل و تعجب کردم که چرا مثل شرکت های دیگه حتی برای دلخوشی شده از مزایا و تشویقی ها چیزی نگفتن … یک سوال چالش هوش هم پرسیدن که بعد از محاسبه با ماشین حساب معلوم شد ایشون خودش جواب رو درست نمی دونست و ظاهرا از جایی کپی کرده بودن !!! فرم استخدامی هم پر بود از سوالات شخصی و زیاد که نامرتبط بودن و من بعضی هارو جواب ندادم. در نظر داشته باشید که نزدیک ۱۰ حتی برای بعضی پوزیشن ها ۲۰ برابر سفته بدون رسید و قید قرارداد می گیرن (در همون هفته اول شروع کار) و ظاهرا نسخه قرارداد هم به هیچ کسی نمیدن !!! من برای مصاحبه منابع انسانی خیلی معطل شدم و تو راهرو منتظر بودم یادمه خیلی اتفاقی از مکالمه پرسنل شنیدم که به همکار دیگه اش گفت فلانی رفته منم استعفاء دادم و ماه بعد میرم که فهمیدم شرکت نیروهای زیادی رو از دست داده و عجله و استرس که دارن برای جذب بخاطر این هستش که پروژه های ناتمام شرکت به نتیجه برسه … محیط و دکوراسیون شرکت بسیار خشک و تک رنگ بود که اگر برای کسب تجربه به مصاحبه برید به حرف من میرسید و حتی بخاطر کمبود فضا میز داخل راهرو چیده بودن که پرسنل بشینن و واقعا ندیده بودم همچین چیزی رو !!! این شرکت داخل آگهی پیشنهاد پرداخت حقوق به دلار داده بودن که نه تایید کردن و نه تکذیب و کلی براش فرمول آوردن که فهمیدم ظاهرا حقوق دلاری در کار نیست … *** در کل انشاءالله موفق باشید *** ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: صبر و تحمل استرس های کاری و حتی پرسیدن مدیر کل شرکت مثلا بهتون تذکر بده یا حتی داد بزنه عکس العمل شما چیه ؟!؟!؟!؟؟!

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست و UI Designer·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست و UI Designer

در ابتدا با کلی تاخیر (۳۰ – ۴۰ دقیقه) خانم مسئول بخش گرافیک اومدن و اطاق خالی جلسه هم نبود کلی منتظر موندیم اطاق خالی بشه جلسه مصاحبه شروع کنند. سوالاتی که پرسیده شد خیلی کلی بود و اینکه میتونی از فردا شروع کنی یا نه ؟ که من کلی جا خوردم که چطور تو همون ابتدای مصاحبه حتی بدون صحبت با مدیر منابع انسانی و مدیریت شرکت خود ایشون تمایل به جذب من رو دارند. اول گفتم بله ولی وقتی با مدیر منابع انسانی صحبت کردم و شرایط قراردادی رو مطرح کردند پشیمون شدم. مواردی مثل سفته و عدم ارائه نسخه قرارداد و کسر کار در صورت تاخیر حتی ۱ دقیقه !!! اصلا متوجه نشدم پروسه جذب به چه صورتی است و همینکه مسئول واحد گرافیک اینقدر عجله در استخدام داشت برام تعجب برانگیز بود و متوجه این شدم ظاهرا می خواستن بخاطر نبود نیروهاشون اولین کسی که شرایط قراردادی رو قبول می کنه استخدام کنند … نمونه کارهاتون رو با رزومه حتما فرستاده باشید که خیلی روی اونها مانور میدن !!! ظاهرا سفته استخدامی می گیرند و بخاطر مسایل حقوقی شرکت مدیر منابع انسانی گفتند که خیالتون راحت باشه ولی رسید و قید در قرارداد نداریم که توی دل من خیلی خالی شد. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: عدم تاخیر اول صبح و انجام ندادن کارهای شخصی در زمان حضور شرکت

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس جاوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس جاوا

اول یک نفر مسئول منابع انسانی درمورد شرکت و کارهایی که میکنن و پلن هایی که برای آینده دارن توضیح داد که شامل آپشن های شرکت و نحوه ی قرارداد بود که به نظرم اغراق شده بود و با چیزهایی که شنیده بودم متفاوت بود. بعدش یه مصاحبه فنی با دو نفر که یک نفرشون ساکت بود و فرد دیگه سوالها رو می پرسید، ایشون هم از مشخصات فنی پروژه ها و ابزارها و فریم ورک هایی که استفاده می کنند گفت. سوالها عموما ساده بود و چیزی خیلی خاصی به نظر من وجود نداشت. مشکل بزرگ بعد از مصاحب بود که به من گفتن یک هفته باید بیای اینحا کار کنی که برای من ممکن نبود. بعدها که شنیدم درآمد اصلی شرکت سیستم های ارزش افزوده یا همون VAS هستش دیگه پیگیر ادامه مصاحبه نشدم. هر چند خودشون دوبار تماس گرفتن که برای دوره آزمایشیو یک هفته کار برم اونجا. مصاحبه از لحاظ فنی باری نداره من معمولا از اکثر مصاحبه ها یه چیزهایی یاد میگیرم ولی این مصاحبه چیز خاصی برای من نداشت.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس فرانت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس فرانت

مصاحبه اولی ام با مدیر فنی و دوم با مدیر منابع انسانی بود مدیر فنی شرکت کلا سوالات کلی رو پرسید و هر چقدر بیشتر توضیح دادم گفتن نیازی نیست و برخورد خشک داشتن مدیر منابع انسانی هم تاخیر داشت و کلا دنبال ترسوندن بود و اینکه در خصوص تاخیر کسر کار داریم و سفته میگیریم و این مسایل من فقط منتظر بودم جلسه تموم بشه بیام بیرون ظاهرا خیلی به مسایل فنی مسلط نیستن و فقط دنبال جذب هستن محل کار شرکت خیلی پرت بود و ماشین شخصی باید داشته باشید

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس اندروید

مصاحبه کننده به مباحث خیلی تسلط داشت. ازم خیلی سوال پرسید و صحبتمون بیشتر حالت گپ داشت تا مثلا سوال جواب. ازم درباره اصول SOLID پرسید و گفت برامون مهمه همه از این استفاده کنن. یسری سوالای جالبی هم پرسید مثلا اینکه هر فانکشنی که مینویسی چند خط داره و اینا؟ تقریبا هرچی پرسید رو بلد بودم یا کار کرده بودم. در کل راضی به نظر میرسید و گفت اگرقبول شی دو روز آزمایشی اینجا کار میکنی و برات یه پروژه تعریف میشه تا به صورت عملی بسنجیمت. منتهی باهام تماس نگرفتن و قبول نشدم. حتما اصول SOLID رو مسلط باشید و استرس نداشته باشید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: به نظر نمیومد به عقاید آدم کاری داشته باشن و مصاحبه کننده تاکید داشت که فضا دوستانست