تجربه بسیار بد با مارکت پلیس لیمو مصاحبه با یک فرد غیر حرفه ای و سوالات غیر مرتبط با شغل شما. فرد مصاحبه کننده دارای چندین عنوان شغلی مختلف میباشد که تناسبی با هم ندارند و هر ماه تغییر میکند. در بدو ورود تقاضای سفته 25 میلیون تومانی میکنند که اگر متخصص ترین نیرو هم باشین قبول نکنین استخدام نمیشوید. حقوق دورهی آزمایشی نه بر مبنای حقوق توافقی که بر مبنای حقوق وزارت کار میباشد تیم غیر حرفه ای منابع انسانی، حاشیه پراکنی و زیرآب زنی از خصلت های فرهنگ سازمانی مارکت پلیس لیمو میباشد. تعداد نیروهای منابع انسانی همیشه چند برابر دیگر تیم ها میباشد که دائم در حال جذب نیرو میباشند. یعنی تیم ثابتی وجود ندارد و همیشه نیروها در حال استخدام یا اخراج میباشند.مگر افراد نزدیک به مدیریت و بله قربا گوها. پروژه ای که هرماه به تعویق میفتد و هیچوقت استارت نمیخورد. اگر میخاهید اندکی در شرکت بمانید بله قربان گفتن و موافقت با نظر مدیریت فراموش نشود. مدیریت ضعیف و غیر حرفه ای که در هر کاری دخالت میکند و اگر مخالفتی کنید منتظر تبعات احتمالی باشید. جلسات متعدد و طولانی و غیر مرتبط بدون هیچ گونه خروجی از عجایب شرکت میباشد. ارتباط افراد از طریق رم افزار راکت چت میباشد که به عقیده من چت های مارا میخواندند. مزایایی نظیر ناهار،میان وعده و غیره دروغی بیش نیست.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در مارکت پلیس لیمو، صنعت فروشگاهی، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران مارکت پلیس لیمو را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
خیلی تجربه بدی بود. کار این شرکت به صورت دور کاری هست در صورتی که در هنگام مصاحبه گفته شده بود مکان حضوری و سیستم برای کارمندان وجود دارد. البته یک اتاقی در محل شرکت دارند ولی سیستمی ندارند. در این شرکت شما باید از ساعت 8:45 دقیقه آنلاین باشید تا نزدیک ساعت 12 شب. در این شرکت از نرم افزار چت rocket chat لوکال استفاده میکنند و در صورتی که اگر 5 دقیقه در این مدت آنلاین نباشید بدترین برخورد با شما صورت میگیرد. نظرات در مورد این شرکت رو خوندم، و واقعا هر چیزی که در مورد مدیر عامل این شرکت گفته میشه درست است. در کوچیکترین کارها هم دخالت میکند و نظر نظر خودش هست. در تمام جلسات حضور دارد و باید همش قوربون صدقش برین تا باهاتون اوکی باشه. در کل خیلی محیط بدی برای کار کردن بود. بدترین محیط کار با اختلاف. دلم واسه بچههای که به واسطه نیاز شدید به کار مجبورن در همچین محیطی کار کنند میسوزه. کافیه شما بخواین از این شرکت برین یا خودشون نخوان با شما همکاری کنند. بد حسابترین و زیرقولزن ترین شرکت میشن. امیدوارم این نظرات رو بخونن و خودشونو اصلاح کنند. مرسی جابگای
بسیار بد. پس از طی کردن فرایند مصاحبه که نزدیک 15 روز طول کشید، زنگ زدند و گفتند که در مصاحبه پذیرفته شدهام و با من زمانی را برای عقد قرارداد مشخص کردند. برای امضای قرارداد که مراجعه کردم، وقتی قرارداد را جلوی من گذاشتند دو جمله را نیز شفاها اضافه کردند در حالی که پیش از آن درباره آن کلمهای نگفته بودند: 1. قرارداد ماه اول آزمایشی است و در صورتی که طرفین از همدیگر راضی باشند تبدیل به قرارداد بلند مدت میشود. 2. حقوق دورهی آزمایشی نه بر مبنای حقوق توافقی که بر مبنای حقوق وزارت کار میباشد. (توافق ما تقریبا دو برابر این مبلغ بود) همچنین گرفتن سفته در این شرکت یک قانون و اجباری است و شما متخصصترین فرد دنیا هم باشید، اگر با دادن سفته موافقت نکنید شما را استخدام نمیکنند. من که به خودم مطمئن بودم و میدانستم سطحم بالاست با خودم فکر کردم که دوره آزمایشی میخواهند من را محک بزنند و قطعا تواناییهای من پاسخگوی آزمون آنها خواهد بود. با شرایط موافقت کردم. اما بعد فهمیدم که این استراتژی شرکت است که برای هر پوزیشن شغلی حداقل 4 نفر را به کار میگیرد و اصلا مهم نیست که سطح تخصص افراد چقدر باشد، آن کسی در نهایت با قرارداد بلندمدت در شرکت میماند که بیشتر تابع مدیریت باشد. یعنی باید در این شرکت بلهقربانگو بود. شرایط کاری بهگونهای بود که حتی وقتی برای خوردن ناهار نمیماند. یک نرمافزار چت سازمانی داشتند که حتی وقتی خانه هم بودید موظف بودید به پیامهایشان جواب دهید. تاخیرها چندبرابر از حقوق کسر میشد، درحالیکه اضافهکاریها یا محاسبه نمیشد یا اگر هم میشد با همان ضریب 1 بود. از جلسات هم نگویم. هی با گروههای مختلف مجبور بودیم جلسه بگذاریم و در جریان کارهایشان باشیم. کاری که اصلا به ما ربطی نداشت. شاید نیمی از وقت ما به این جلساتی میگذشت که به عقیدهی مدیرعامل برای ادامهی کار ضروری بود. مدیر عامل در هر کاری دخالت میکرد و به باور من حتی چتهایمان را هم میخواند. و در نهایت به دلیل این که من بلهقربانگو نبودمپس از دو هفته کاری به این نتیجه رسیدند که بار فنی من کم است (!) و با من خداحافظی کردند. وقت خداحافظی هم یک برگه استعفانامه اجباری جلویم گذاشتند تا امضا کنم و گفتند اگر امضا نکنم سفته را به اجرا خواهند گذاشت. در نهایت هم حتی همان حقوق قانون کار را هم ندادند و کلی با بهانههای مختلف کسر کردند. البته از حق نگذریم که یکی از کارمندان واحد منابع انسانی تمام تلاشش را میکرد تا به نفع ما عمل کند، ولی خب اختیاراتش به او اجازهی چندانی نمیداد. همین شخص زنگ زد و با کلی عذرخواهی به من گفت که شرکت به او دستور داده که تمام دسترسیهای من را بگیرند و واقعا از تواناییها و تخصص من خجالت میکشد. تا جایی که میدانم در نهایت او هم به خاطر همین شرایط از شرکت خارج شد.
استخدام در مارکت پلیس لیمو
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران مارکت پلیس لیمو را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی مارکت پلیس لیمو مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ مارکت پلیس لیمو
آیا مارکت پلیس لیمو در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مارکت پلیس لیمو ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در مارکت پلیس لیمو چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در مارکت پلیس لیمو چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در مارکت پلیس لیمو از نگاه ۳ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در مارکت پلیس لیمو چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مارکت پلیس لیمو ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: